het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man
Eh.. Hoe krijg je het gevonden....
Ik raak van alles kwijt....
Behalve gewicht
En dan is er nog dit..
http://www.gva.be/cnt/dmf20150625_01...er-ze-je-doodt
want uit de eerste vaststellingen zou blijken dat het om de Braziliaanse 'wandering spider' zou gaan. Een spin die met zijn gif mannelijke slachtoffers eerst 4 uur lang een erectie geeft, waarna het gif dodelijk wordt.
Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA
Volgens mij gaat die gast in no-time gedoe krijgen vanwege het verrichten van 'medische handelingen'.
Sommige zijn hun hele leven een grote lul....
het Nederladns van deze persoon geeft me niet zoo heel vele vertrauwen
Behalve gewicht
Misschien spreekt ie beter Engels ?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man
..."ie".... ???
www.zoutoplossing.com/cat
Cat
Ik ben Cat ik ben 28 jaar en heb een grote F-cup. Ik vindt het heerlijk om bij jullie de zoutoplossing toe te dienen. Het toedienen van zoutoplossing gebeurt altijd in een hiervoor bestemde studio. Sex met mij of een sessie met mij behoort niet tot de mogelijkheden. Ik doe uitsluitend de zoutoplossingen!!.
Je kunt via de site ook met haar chatten... Ik ben best een held al zeg ik het zelf maar er zijn dingen die zelfs ik niet durf
Behalve gewicht
Misschien wel in ruil voor 10 vrijkaartjes van je favo club .
past dit niet beter in: "ijsberen en (on)gezondheid"?
Behalve gewicht
Ach, wat extra vocht met die warmte is niet verkeerd.
De vraag is natuurlijk wat je aan zo'n lul hebt als je de komende weken voor de Tour en aanverwante programma's aan de buis gekluisterd bent...
Behalve gewicht
In Tourtenue valt dat wel op, da's toch al iets .
Wentelt Eefje (30 juni 2015)