Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 11 van 12 EersteEerste ... 789101112 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 251 t/m 275 van 299
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Prachtige vrouw met een super lichaam en goed op de kamer

Vanavond was Michelle (ex Nicolle GT) weer stalend te bewonderen in YY.
    Morgenavond zal ze er weer zijn rond 18.00 u. volgens onze reporter ter plaatse.

Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Even zonnen in de tuin van YY

Tja, dat was mijn streven gisteren, toen ik halverwege de middag Duitsland uit kwam rijden. Maar donkere wolken pakten zich samen boven het grensgebied en al snel reed ik in de regen Roermond binnen. Tegen half drie, dus nog voor het kortingtarief van 40 euro.

Gisteren waren er veel dames in YY, zo over de hele dag heb ik er zeker 60 geteld. Zeker tegen zessen leek er een invasie van dames binnen te zijn gekomen. Buiten dat ik Rob10 tegen kwam heb ik geen bekende ijsberen gezien. Ik heb me prima vermaakt met drie totaal verschillende dames. (zie recenties elders)

Voor de liefhebbers, gisteren gespot: Poolse Michelle (Nicole), NIEUW! Het zusje van Marnell (voorheen PHG) nu dus nog een zuster setje in YY, Poolse Sonja en een look a like van Mila PHG (voor Flipper een optie!)

Voor mij was het gisteren weer een geslaagde dag in YY.

BR, Sonny:wink:

Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Discussies
    65
    Thanks
    314

Standaard

Lookalike van Mila .......

Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Blinzeln Het tij kan keren....

Gisteren YY maar weer eens opgezocht, verandering van spijs (zie sign) doet eten, nietwaar..??
    Net als vorige keer was het redelijk rustig, gewoon lekker gezellig.

Vrij snel na binnenkomst dacht Jessy deze "best licking rich man" (zou ze het echt menen?) voor de rest van de avond te kunnen schaken door me letterlijk in de verdrukking te brengen.
    Aangezien Silvester daar niet zo van gediend is, en toen als overmaat van ramp Silvestertje ook nog pijnlijk schocking klem kwam te zitten tussen de rand van de barkruk en haar flinke achterwerk, heb ik haar vriendelijk dismissed.

Mijn oog viel op een knappe blonde look-alike mix van Demi Moore (ogen en neus) en Paris Hilton (mond)...wow...

Aangezien Silvester wel iets met beide dames heeft, deze duitse Kim aangesproken.
    Na wat gebabbel (ze schijnt al 6 maanden in YY te werken?) een kamertje opgezocht, alwaar al ras bleek dat er geen enkele klick meer was.

Ze kroop gelijk in 69 over me heen, begon nog voordat ik ook maar haar overigens zeer fraaie poesje kon bewerken, gelijk al te kreunen, en vervolgens Silvestertje mc middels veel en hard pijp- en handwerk terug in mijn onderlijf te duwen...

Nog even in doggy geprobeerd met uitzicht op de o zo fraaie bips, echter ze was zo schichtig met iedere keer een hand er bij dat ik de sessie voor gezien hield, haar de reguliere € 50,-- heb overhandigd, maar mijn zaadjes zelf lekker heb gehouden.. (En die zouden later op een fantastische wijze alsnog losgelaten worden)

Tja, dus maar eens een heerlijk lange sauna-sessie gedaan, en geconstateerd dat erg veel nieuwe en vooral jonge dames behoorlijk aan het jagen waren.

Daarom viel 1 dame bijzonder op... een wat niet meer zo piepjonge dame (waar ligt de Milf-grens?) bewoog zich al de hele avond op zeer classy wijze topless door de bar en op het buitenterras. Ze heeft een hele koele houding, blikt zeer schalks/houtain uit haar verleidelijke ogen, vreemd eendje eigenlijk.

Enkele ijsberen spraken haar aan maar dropen ook weer af, huh..?
    Dus op een gegeven moment zit ze weer eens buiten, en Silvester spreekt haar aan.
    Dan ontstaat een gesprek waarin blijkt alsof we door een heel hoge schutting zitten te converseren...wat is dit nu..

Ze blijkt russische te zijn, voelt zich helemaal niet op haar gemak tussen al het jong grut, is vandaag voor de eerste keer in YY, stress dus...

Dat is koren op de molen van Silvester, na over van alles en nog wat gebabbeld te hebben, was ze heel anders en hebben we zowaar een kamertje opgezocht.

Als eenmaal de deur op slot is en de voor russinnen zo obligate overdadige mackiage verwijderd is, sluipt deze dame als een echte tijger het bed op naar verwonderde Silvester.

Als een ware vulkaanuitbarsting ontfermt deze dame zich over Silvester.
    TZ vom feinsten, wel een kwartier lang een van mijn beste tongsessies gehad, heel speciaal pijpwerk met een mega actief tongetje.
    Een heerlijk smakende volle poes tot het eind mogen verwennen, weer dat pijpwerk, keer op keer tot aan het randje.
    Dan de smeekbede haar van achteren stevig te nemen, ja dat resulteert na een 1 1/2 uur durend voorspel in een supervol preservatiefje... (mede met dank aan Kim)

Wat een heerlijk ervaren wijffie is dit...
    Ze heeft wel wat weg van Sandra Bullock als ze heel relaxed en naturel ligt na te genieten...

En dan de after sales, geweldig.

Ze heeft aangegeven wellicht het weer voor gezien te houden in YY, blijft ze, is het wellicht tijd voor een paspoortje?

Silvester die vandaag eb en vloed heeft meegemaakt...

:wink:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

Last Online
    31 mei 2020 @ 14:59
    Discussies
    23
    Thanks
    0

Standaard Een groepje ijsberen die schrijven over de dames .

Hoi, ijsberen
    Ik ben weer gisteren terug naar YY gereden na zo een langen tijd.
    Mijn reden was dat ik in buitenland zat voor mijn werk .
    Ik ben dan weer gaan genieten van deze nieuwe vrouwen die daar rond liepen en ben 4x naar de kamer geweest .Het was lekker genieten .
    Wat me is opgevallen is dat er telkens de zelfde ijsberen zijn en die er meerdere keren in één week in de YY zijn .Hoe doen zij dat ? Dan kwam ik te horen van een 3 tal meisjes waarvan ik de namen niet zal noemen dat deze ijsberen (ze denken zo een groepje van 3 a 4 ijsberen) er alleen maar zijn om vanalles over hun te schrijven op deze forum .Want als ze gevraagd worden om naar de kamer te gaan gaan ze niet zeggen deze dames .Ze zeggen dat ze alleen maar praten en willen aanraken en van alles schrijven.Mij een zorg natuurlijk hoe meer er op staat deze forum des te beter voor de alle andere ijsberen .Maar wat me verbaast is dat ze ook nog zeggen dat deze groepje ijsberen nog niet op de kamers gaan en toch vanalles schrijven over deze dames wat ik niet logisch vindt .Hoe kun jullie dan weten wat of hoe deze meisjes zijn of is dat fantasie allemaal wat jullie dan schrijven . Ik ga natuurlijk om te ,Jazeker hmmm. en weet wat ik dan die dag hebt gedaan . Tot nog eens :wink:

Last Online
    Vandaag @ 00:18
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    93
    Thanks
    330

Ausrufezeichen zijn het nu ploseling schrijvende \"heren\"??

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smp Bekijk bericht
    Hoi, ijsberen
    Mijn reden was dat ik in buitenland zat voor mijn werk .
    Ik ben dan weer gaan genieten van deze nieuwe vrouwen die daar rond liepen en ben 4x naar de kamer geweest .Het was lekker genieten .
    Wat me is opgevallen is dat er telkens de zelfde ijsberen zijn en die er meerdere keren in één week in de YY zijn .Hoe doen zij dat ? Dan kwam ik te horen van een 3 tal meisjes waarvan ik de namen niet zal noemen dat deze ijsberen (ze denken zo een groepje van 3 a 4 ijsberen) er alleen maar zijn om vanalles over hun te schrijven op deze forum .Want als ze gevraagd worden om naar de kamer te gaan gaan ze niet zeggen deze dames .Ze zeggen dat ze alleen maar praten en willen aanraken en van alles schrijven.Mij een zorg natuurlijk hoe meer er op staat deze forum des te beter voor de alle andere ijsberen .Maar wat me verbaast is dat ze ook nog zeggen dat deze groepje ijsberen nog niet op de kamers gaan en toch vanalles schrijven over deze dames wat ik niet logisch vindt .Hoe kun jullie dan weten wat of hoe deze meisjes zijn of is dat fantasie allemaal wat jullie dan schrijven . Ik ga natuurlijk om te ,Jazeker hmmm. en weet wat ik dan die dag hebt gedaan . Tot nog eens :wink:
    Heb je deze schrijvers werkelijk zien schrijven of zijn ze er toch voor de dames....maar dan weer op een andere manier...
    Zou meteen kunnen verklaren waar ze de tijd en het geld vandaan halen om hier zo regelmatig te kunnen zijn ..
    Want dat kun je je op gegeven moment, zoals je terecht al deed wel afvragen...
    Nee, geef mij maar een club waar deze \"heren\" niet zichtbaar aanwezig zijn. En nog liever een plek waar alle dames gewoon uit vrije wil komen en hooguit gedreven door geldnood( hun eigen geldnood wel te verstaan) dan wel om op een leuke manier snel wat bij te verdienen.
    Ik weet, er zijn weinig van die plekjes te vinden...Toch zijn ze er, daarvan ben ik inmiddels overtuigd. Je treft daar niet het mooie jonge spul aan, want die zijn inmiddels bezit , uuuhh ik bedoel bezet....

Mogelijk zijn er lezers die vinden dat ik ernaast zit......Nou, ik hoop het voor ons en voor de dames dat ik ernaast zit..

Gustomass
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Zeker in de YY zijn er weinig dames die gedwongen in het "vak" zitten, daar mag je gerust in zijn.
    Natuurlijk doen ze het voor het geld, als ik ga werken is dat ook voor het geld, ook al doe ik mijn job graag zonder de centen zou ik ze zeker niet doen. En de ene dag is de andere niet natuurlijk, iedereen heeft wel eens een dag dat het minder goed gaat, maar als die minder goede dagen de overhand nemen is het tijd voor een andere job !!

Nu het schrijven ik ga vrij regelmatig naar een saunaclub doe dan minimum 2 kamers soms 3, 4 en al eens 5 maar dat is wel een uitzondering.
    Als je vaak in dezelfde club komt zijn er wel wat meiden die dat opmerken en je als prooi zien. Laatst was er in YY en zwarte meid die me het volgende zei: "Hee buurman jij komt hie zo vaak en doet nooit een kamer" daar was ze dus mis in, ik heb nog nooit een kamer met haar gedaan omdat ze mijn type niet is.
    Verder zijn er ook meisjes, als je er een paar keer mee geweest bent, die gewoon op je afkomen en weer me je naar de kamer willen. Als ik altijd met dezelfde wil gaan dan hoef ik de YY niet, dat kan ik thuis ook .
    .:green_smi
    Nu ik weet dat er beren zijn die niet of niet vaak op kamerbezoek gaan en iedereen proberen uit te horen hoe het nu zat met de één of de andere meid, en die achteraf hier dan een recentie komen schrijven alsof ze zelf met die meid waren. Maar wees gerust vroeg of laat vallen die door de mand hoor.:green_smi

Last Online
    Gisteren @ 23:10
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Ausrufezeichen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smp Bekijk bericht
    Hoi, ijsberen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smp
    Wat me is opgevallen is dat er telkens de zelfde ijsberen zijn en die er meerdere keren in één week in de YY zijn .Hoe doen zij dat ?
    Hoi smp,

Dat vond ik knap hoor!

1. Na lange tijd weer eens in YY komen en ...,
    2. De observatie doen dat er telkens dezelfde IJsberen zijn die er meerdere keren in 1 week komen en volgens de observatie van de dames niet op de kamer met hen gaan maar er wel recenties over schrijven ... .

- 1 gecombineerd met 2 heet een innerlijke tegenstelling ook wel genoemd een contradictio in terminus.
    - Dames die weten onder welke nick heren schrijven die er wel zijn maar niet naar de kamer gaan. Ja das dus echt heeeeeeeeel knap van die dames.

Overigens in dit topic graag je ervaringen opschrijven en geen suggesties of veronderstellingen of "Hineininterpretieren".
    Daar is niemand bij gebaat.

Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    31 mei 2020 @ 14:59
    Discussies
    23
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58
    Nu ik weet dat er beren zijn die niet of niet vaak op kamerbezoek gaan en iedereen proberen uit te horen hoe het nu zat met de één of de andere meid, en die achteraf hier dan een recentie komen schrijven alsof ze zelf met die meid waren. Maar wees gerust vroeg of laat vallen die door de mand hoor.:green_smi
    zeppos58 gelijk hebt je een keer vallen ze door de mand .En dan hebben ze spijt .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Hoi smp,

Dat vond ik knap hoor!

1. Na lange tijd weer eens in YY komen en ...,
    2. De observatie doen dat er telkens dezelfde IJsberen zijn die er meerdere keren in 1 week komen en volgens de observatie van de dames niet op de kamer met hen gaan maar er wel recenties over schrijven ... .

- 1 gecombineerd met 2 heet een innerlijke tegenstelling ook wel genoemd een contradictio in terminus.
    - Dames die weten onder welke nick heren schrijven die er wel zijn maar niet naar de kamer gaan. Ja das dus echt heeeeeeeeel knap van die dames.

Overigens in dit topic graag je ervaringen opschrijven en geen suggesties of veronderstellingen of "Hineininterpretieren".
    Daar is niemand bij gebaat.

Groet,
    Big30
    Big30
    Sorry, dat ik zover ver ben gegaan ,maar het viel me zo telkens op dat het zo moet zijn .Ik kan er ook niets aan doen dat ik zo goede contacten hebt met toevallig deze bepaalde meisjes die weten wie deze ijsberen zijn en dat ze het me vertellen en dat vond ik maar raar want ik dacht dat wij (mannen) jagers zijn die naar prooi zoeken om je te kunnen uitleven .
    Laatst gewijzigd door Willem2; 17 juni 2007 om 21:51

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

We hebben allemaal maar 1 piet en we zijn geen neukmachines als je een ganse dag een meisje of 4 kan hebben dan is dat op mijn leeftijd al een hele prestatie vind ik.
    Ik ga naar de yy vooral voor maar ook een beetje voor de rest :teuflisch :p

Last Online
    1 april 2025 @ 21:33
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Die geruchten heb ik ook al vernomen. Dat sommige ijsberen recenties schrijven van vertelsels van andere ijsberen. Dit is niet dé beste manier om veel te weten te komen over de meisjes bij YY, maar als die publicisten dan nog het verstand hebben en hanteren om door de ervaring te weten waar de échte "kameraar" een beetje overdreef in gunstige of ongunstige zin over zijn kamerverblijf, is dat alvast véél beter dan niets over de dames.

Het allerspijtigste is gewoon dat vele ijsberen hier niets schrijven, maar enkel lezen. (of zoals net dus nog, spreken van 4 keer naar de kamer geweest en geen of slechts 1 recensie terug te vinden )
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Nog een paar tips

lees tussen de regels.
    Lees over 1 meisje meerdere recenties en probeer te filteren.
    Na een tijdje haal je de fakers er zo uit

Last Online
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Ausrufezeichen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Die geruchten heb ik ook al vernomen. Dat sommige ijsberen recenties schrijven van vertelsels van andere ijsberen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Na een tijdje haal je de fakers er zo uit
    Nogmaals aan geruchten hebben we hier niets. Als je vindt dat een recensie "fake" is of er anderszins wat aan de hand is laat dan dan weten door een PB te sturen aan mij of Willem2 of Befke.

Geef aan waarom je dat denkt en dan zullen we hier maatregelen gaan nemen.

Overigens het hele topic YY en alle recensies nog eens goed doorgenomen te hebben ben ik niets tegen gekomen wat maar in de buurt van de kwalificatie "verdacht" komt.

Dus graag concrete voorbeelden.

Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

OK

Last Online
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Ausrufezeichen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Nu ik heb het niet over geruchten hoor maar over zeker weten, ik wil het hier nu niet open en blood op het forum smijten over wie het gaat maar ik ben er zeker van dat seksenfun het over dezelfde persoon als ik heeft.
    Als gezegd laat dan dan per PB aan een mod weten en niet wat je nu doet op het forum een bericht plaatsen waar ik niets mee kan!

Dus stuur nu een PB aan me of stoppen met deze verdachtmakingen.

Groet,
    Big30

Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Pfeil Ben het eens met W2 en B30

HM kent vrijwel alle beertjes die met enige regelmaat over hun YY-bezoeken schrijven. Onder hen is er geeneen die z'n kamerbezoeken
    uit z'n duim zuigt. Wil dit hier even duidelijk stellen, omdat iemand zeer ten onrechte aan de geloofwaardigheid van ons forum twijfelt .
    Founding Member

Last Online
    23 september 2015 @ 17:02
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    omdat iemand zeer ten onrechte aan de geloofwaardigheid van ons forum twijfelt .
    Smp twijfelt! Hij twijfelt door de verhalen van enkele Dames.
    Deze Dames twijfelen niet, maar weten zeker dat dit Forum niet geloofwaardig is. Overigens hebbens ze het vaak niet eens gezien en zeker niet alles gelezen!:green_smi

Dit is een veelvuldig voorkomend en clubs overschrijdend fenomeen.

PS. Als een Dame eens een keer wel een positief stukje over haarzelf leest ,en de ijsbeer schrijft hoe intiem het contact wel niet was (voor hem ) en hoe heerlijk de Dame 3x is klaargekomen .Moeten we ons dan verbazen dat de Dames onder elkaar het Forum niet geloofwaardig vinden. Wat een Dame vindt van een negatief stuk moge duidelijk zijn.

Last Online
    9 februari 2025 @ 17:56
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465

Standaard

Een grote groep wandelaars leest hier wel eens wat. Een veel kleinere groep wandelaars schrijft hier over zijn ervaringen. Dat is een gegeven bij alle fora - veel lezers, weinig schrijvers.

Sommige beschreven vrouwen zullen zich af en toe een beroerte lachen. Andere zullen zich boos maken. Andere zullen glimlachen, zich vereerd voelen, zelfs uitkijken naar een vervolgbezoek. Zo gaat dat met mensen.

Het gaat niet aan om onze schrijvers hier verdacht te maken. SMP: als je wat te melden hebt, meld het dan. Als je niet specifiek wil zijn: zwijg dan. De berichten hierover van Big30 laten aan duidelijkheid niets te wensen over.

Wat mij betreft: discussie gesloten. Vervolgberichten worden verwijderd.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

Last Online
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Zondag 17/06: ruim 35 dames

Mag weliswaar aan 'n flinke pauze bezig zijn, blijf toch op de hoogte van het reilen en zeilen in YY .
    Afgelopen zondagavond waren er ruim 35 dames, 'n aanwezig beertje gaf de volgende namen door:

- 12 Hongaarsen: Maria + vriendin, Anetta + vriendin, Suzy, Alina, Vivian, Anita, Janet + vriendin, Erica + vriendin,
    - 6 Duitsen: Yvonne, Sam (D/Cub), Melina (D/Grie), Kim (Paris Hilton), 'n grote blondine + brunette (ex-GT),
    - 4 Poolsen: Caroline, Yvon, Dagmara en nog 'n blondine,
    - 2 Nigeriaansen: Jessy en Maureen,
    - 2 Russinnen: Silvana (nieuw, 25, blond, ex-Artemis) en 'n grote blondine,
    - 2 Roemeensen: Carmen en Sandra,
    - 1 Tjechische: Jessie,
    - 1 Letse: Lia,
    - 1 blonde MILF met grote sili's (ex-GT),
    - 5 nog onbekende dames.

Het betreffende beertje zal de volgende keer zelf de namen posten .
    Founding Member

Last Online
    15 april 2025 @ 06:21
    Discussies
    15
    Thanks
    48

Standaard

Afgelopen zaterdag ook een bezoekje gebracht aan YY.

Was een rustig wat ijsberen betreft. Voldoende dames aanwezig. Weet niet meer hoeveel, helaas.

Maar wel weer prima vermaakt.
    Een goeie sessie met Silvana, wauw wat een figuur, heerlijk!!!
    En daarna 2 uur met Jamilla, kenners weten waarom ....

Ik moet nu ook een langere pauze in lassen (ben benieuwd of dat lukt), dus de groeten aan alle bekende ijsberen en tot later.

Johnny99

Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny99 Bekijk bericht
    Afgelopen zaterdag ook een bezoekje gebracht aan YY.

Was een rustig wat ijsberen betreft. Voldoende dames aanwezig. Weet niet meer hoeveel, helaas.

Maar wel weer prima vermaakt.
    Een goeie sessie met Silvana, wauw wat een figuur, heerlijk!!!
    En daarna 2 uur met Jamilla, kenners weten waarom ....

Ik moet nu ook een langere pauze in lassen (ben benieuwd of dat lukt), dus de groeten aan alle bekende ijsberen en tot later.

Johnny99
    Enorme mazzelpik :thefinger
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Maandag 18/6: 45 dames

Een maandag aanwezig beertje zag 's-avonds zo'n 45 dames .
    Founding Member

Last Online
    28 maart 2009 @ 12:25
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Die met haar netkousen, wie was da? Had ook een paar serieuze tatoo's op haar benen en bips? Had wel iets speciaals over haar!!!

Last Online
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Donderdag 21/6: 55 dames

Een aanwezig beertje telde gisteravond 55 dames:

- 8x Duits: Sina, Nadine, Yvonne, Sem(mie), Sam (D/Cub), Jamila (D/Mar), Kim en Fiona (de Hilton-sisters),
    - 8x Pools: Michelle (ex-Nicole-GT), Caroline, Eva (blond), Dagmara, Yvon, Sonja, Luana en Vivian,
    - 6x Hongaars: Anetta/Annette, Sheila, Celina, Anita, Vivian en Maria,
    - 5x Russisch: Silvana en Chanel (beide mooi/goed), Lana, Marina (ex-Malvina-PHG) en Jana,
    - 3x Braziliaans/Latina: Haisa, Malou en Lisa (weer terug),
    - 3x Nigeriaans: Jessy, Maureen en Erica,
    - 2x Roemeens: Carmen en Sandra,
    - 2x Lithouws: Violetta en Valeria,
    - 1x Lets: Lia,
    - 1x Tjechisch: Jessie,
    - 1x NL: Nana ('s-middags),
    - 1x Belgisch: Hilke (B/Oos),
    - 1x Turks/Duits: naam vergeten (ex-Relax, grote borsten).

En nog zo'n 15 bekende damesgezichten, grotendeels uit GT.
    's-Middags enkele A'damsen: dezelfde als op de Relax-Party ?
    Veel genoemde dames zullen vandaag ook wel aanwezig zijn.
    Founding Member

Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Böse Wie o wie?, ofwel hoe een alarmbelletje tot een alarmfase I groeit….!!

Mini ID: Joyce(?), hollands, blond, midden twintig, 2 berepootjes-tattoos op borsten, knipperende highheels, gewerkt in BB Hulten.....

Afgelopen donderdagavond was Silvester in de YY kino wat aan het bijkomen/relaxen.
    Komt er een redelijk aantrekkelijke midtwintiger(?) blondine binnen op glazen highheels met ingebouwde knipperlampjes…:o

Ze is duidelijk niet in haar sas, en ze voert een gesprekje met een andere dame.
    Deze Hollandse dame is vandaag voor het eerst en het bevalt haar absoluut niet hier, met name het bezoekersprofiel (hoe zeg ik anders netter?) en de afwijzende houding van vele ijsberen met als gevolg nog geen enkele sessie deden haar welbevinden geen goed…

Na een tijdje zijn we alleen en kruipt ze mijn richting op en vraagt heel geil of we niet iets voor elkander konden gaan betekenen.
    Ook Silvester liet het antwoord helaas voor haar nog even in het midden, ik wilde eerst nog wel eens wat meer weten.

Ik dacht dat ze Joyce heette, echter door de gebeurtenissen die volgden weet ik dat niet meer zeker.
    Dan valt mijn oog op een 2-tal tatootjes van een beren- of tijgerpootje op haar beider borsten, huh, ken ik die niet ergens van?
    Zou kunnen, ze heeft in BB Hulten gewerkt zegt ze…

Op de tv zijn 2 dames heerlijk met elkaar bezig en Joyce (?) vraagt of ik dit ook niet met haar en een 2° dame wil meemaken, ze had hier zat vriendinnetjes waar ze al ervaring mee had….
    Een 1° al sluimerende alarmbelletje gaat rinkelen, vreemd, ze was pas de eerste dag hier toch….geen sessie gehad, en toch al ervaring met andere aanwezige meisjes….

Nog even wat gebabbeld over YY, onderwijl maakte haar geile oogopslag toch iets los in Silvester , dus uiteindelijk, hoppa dan maar naar een kamer.

Eenmaal op de kamer is er van die geile blik opeens helemaal niks meer over, integendeel, madame gaat op de bedrand zitten en raffelt een verhaal af wat bij Silvester herinneringen opriep aan de non in de kostschool die haar donderpreek hield bij zijn eerste binnenkomst aldaar…

Ze heeft hetzelfde menukaartje als iedereen, alleen zijn haar prijzen wat aangepast aan haar service…2° alarmbelletje klinkt wat luider…

Op zich heel lovenswaardig en correct dat ze dit van te voren meldt, in zoverre geen enkel probleem, afgezien van de redelijk forse meerprijs, maar goed daar kies je dan voor…

En dan: Silvester diende ook nu al meteen aan te geven hoe lang hij van de uitmuntende service van deze dame wilde genieten, een half uur is ok, echter bij verlenging dient er eerst weer voor het volgende half uur betaald te worden….

Het 3° alarmbelletje klinkt nog wat luider, had ik het goed gehoord..EERST WEER betalen.. ?
    Jaaaaahh, want vooralleer het 1° feest kon beginnen, diende Silvester wel eerst de afgesproken euries te overhandigen….

Op mijn vraag waarom deze geheel ongebruikelijke regeling van toepassing is, kreeg ik het antwoord: ik heb altijd achteraf gezeik over geld, vandaar…

Het alarmbelletje werd een loeiende sirene met wel tig knipperlichten, alarmfase I trad in.

Silvester vertelde haar dus even fijntjes dat hij zijn centjes –mede gezien het al door haar aangehaalde bezoekersprofiel- altijd keurig netjes in het afgesloten lockertje liet zitten, en na afloop gewoon keurig betaalde.
    Ze hield voet bij stuk, Silvester heeft haar toen even op zeer vriendelijke wijze duidelijk gemaakt dat als Silvester van een kamer afgaat, dit altijd op het einde van een sessie is (behalve kamer 21 dan, want die heeft geen toilet.. ), dus als Silvester nu de deur opent is dit einde sessie…

Bovendien maak ik haar op een even vriendelijk blijvende wijze duidelijk dat zo’n conversatie nou niet bepaald bevorderlijk is voor Silvestertje’s libido en/of een komend wederzijds geslaagd samenzijn, waarop haar rake opmerking is dat zij er niet voor haar lol zit, maar voor de business….

Dus Silvester trekt zijn ijsberenvel weer aan en verlaat een schouderophalende dame die ofwel Silvester wilde rippen , ofwel absoluut niks van dit wereldje snapt….

Een gewaarschuwde ijsbeer,…afijn…
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

Pagina 11 van 12 EersteEerste ... 789101112 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten