Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 35 van 35

Discussie: Janina (Roemeense)

Last Online
    21 januari 2020 @ 14:13
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Gisteren voor de eerste keer SS. Verder ben ik ook geen regelmatige ijsbeer. Ik ga 2 tot 3 keer per jaar naar een saunaclub en ben dus telkens opnieuw zo zenuwachtig als wat. Toen ik aan de bar gesukkeld was een pintje besteld en daar zat ik dan eenzaam naar de F1 te koekeloeren.
    Eerst kwam de dame die lijkt op de zangeres van Won Ton Ton me even vragen hoe het ging, die herinner ik me nog van YY, maar ik heb haar toch afgewimpeld. Toen stond daar plots een meisje met een mooi snoetje en roodbruin licht krullend haar voor me. Ze duwde zacht haar poesje tegen me aan en we praatten wat over koetjes en kalfjes. Eerste keer hier, hoe oud, van waar kom je.... Uiteindelijk vroeg ze me of ik zin had om met haar op kamer te gaan. Zoals steeds ben ik tamelijk weerloos en ik stemde toe. Ik dacht bij mezelf: 'waarschijnlijk ben je weer ingepakt door een jagertje' en 'het wordt waarschijnlijk weer niets qua gfe..'
    Eenmaal op de kamer aangekomen werden mijn sombere gedachten echter helemaal niet waar. Janina was superzacht en ik kon volop haar perzikzachte lichaam kussen, strelen, likken. Wat een festijn. Ze tongzoende ook redelijk echt... Toen ik haar vertelde dat ik haar graag wou proeven opende ze zachtjes haar benen en liet me de weg naar haar overheerlijke kutje zoeken. Ik begon te likken, zuigen en probeerde te zien en voelen wat ze leuk vond. Na een 15 tal minuutjes schokte ze even en werd haar plekje te gevoelig om nog verder te doen. Echt of gefaked, ik weet het niet maar tijdens het beffen lag ze heerlijk met haar hoofd naar 1 kant, de ogen dicht en stevig ademend. Ze streelde ook door mijn haar om me aan te sporen en niet op te houden...
    Daarna duwde ze me op mijn rug en begon aan een heerlijke pijpbeurt. Nu heb ik wat moeite met mijn 'hardheid' maar ze kreeg hem stevig omhoog. Condoompje errond en we begonnen aan een rondje cow girl. Nu is dat niet echt mijn ding en onderaan werd er geprotesteerd, dus duwde ik haar van me af zodat ze me opnieuw kon pijpen.
    Ze voelde dat ik steeds meer opgewonden werd en vroeg of ik in haar mond wou komen, er wel bij zeggend dat ik daarvoor meer moest betalen. Ik zei haar dat dat geen probleem was. Nu weet ik niet hoe het kwam, maar gisteren had ik echt moeite om te komen. Na een tiental minuten duwde ik haar in 69 positie zodat ik haar mond heerlijk rond mijn piet voelde en ik opnieuw haar sappige poes op mijn gezicht kon voelen terwijl ik gretig haar billen vastnam. Ik genoot van het zicht en het gevoel. Janina heeft nog een kwartiertje werk gehad om me lekker in haar mond te laten spuiten. Grommend kwam ik klaar.
    Voor mij was dit een van de beste sessies die ik al bij een DVP mocht beleven. Oké, haar borstjes zijn niet van de stevigste, maar wie ben ik om daar moeilijk over te doen. Haar zachtheid en intimiteit maken dat allemaal goed voor mij. Ik vind het een prachtmeid!
    Na ongeveer een uurtje stonden we terug in de lockers en ik rekende voldaan af.

Voila mijn eerste bijdrage aan dit forum.

2. Onderstaande 7 leden hebben oldbutkinky bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (22 mei 2015),ftchietgraag (27 mei 2015),Kwakje (23 mei 2015),Lekkerjong (23 mei 2015),LittleJoe (26 mei 2015),looper (22 mei 2015),Oudebelg (22 mei 2015)

Last Online
    Vandaag @ 10:56
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Janina, ogen om in te verzuipen, een lijf om af te likken, hangtietjes opgestuwt door pushup hulpmiddelen. Aangetroffen in de bar en kort praatje meegemaakt. Ik was wel gecharmeerd van haar uitstraling en ze bood me aangenaam gezelschap. Wat hangen, wat aftasten. Je kent dat wel. Ik zal het verhaal dit keer niet lang maken. Op de kamer liet ze haar topje zakken en ik zag dat de zwaartekracht haar werk deed. Desalniettemin een mooi lijfje en een mooi kopje.

Voor de rest was het allemaal matig. Eigenlijk kon ik haar dat niet kwalijk nemen want tegen mijn gewoonte was ik toch weer met een wat te jonge dame op de kamer beland. Dat is toch geen goede combinatie. Haar poesje was het uitvreten waard alleen kon ze het fake gekreun beter achterwege laten. Wat is dat toch in Sixsens met dat gespeelde gekreun en gehijg. Pijpen was niet haar beste kwaliteit. Beetje monotoon en weinig variatie waarbij ik toch meer aan een ja-knikker die olie oppompt dacht.

Neuken op dit lekker lijf was zeker geen straf. Het dodelijke dat ik in haar mond kon spuiten maar dat dit extra zou kosten zorgde ervoor dat ik tijdens het neuken gas op de plank hield om het condoom vol te knallen. Dat gezever over financiën tijdens de daad kan me gestolen worden. Janina is een leuke en mooie jonge dame en er zullen heel wat kerels geilen op zo'n jong sletje. Dus ik zou zeggen, ga je gang heren. Voor mij was het toch dertien in een dozijn.

4. Onderstaande 9 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 5 juli 2015),ftchietgraag ( 3 juli 2015),Kwakje ( 4 juli 2015),licky luke ( 7 juli 2015),Oudebelg ( 3 juli 2015),seksenfun ( 3 juli 2015),Sjeufke ( 3 juli 2015),sofaking ( 3 juli 2015),Wentelt Eefje ( 3 juli 2015)

Last Online
    16 juni 2021 @ 22:11
    Discussies
    4
    Thanks
    84

Standaard

2 maanden geleden een superuur gehad met janina. Wilde 0,5 uur, maar ze praatte deze onervaren ijsbeer een uur aan. Ze zou me 2 keer laten komen en dat is haar gelukt. De eerste keer in missie na 20 min. En zij ook. Ze was erg stil, maar ik zag het aan haar gezicht. Zeer close . Mooie ervaring. Daarna wat spelen en pse pijpen na 50 min in doggie de tweede levering. Liep stoned arm in arm met haar naar de locker. 4 weken terug half uur met haar. Minder gfe , maar nog steeds goede service.
    Nog 2 keer in ss geweest . Niet met haar gekamerd en nu is ze kwaad. Ik heb het haar gevraagd en ze is echt boos. Dat wordt volgende keer goedmaakte en dat is de beste!!

Last Online
    Vandaag @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Janina - just as she's the first girl I had sex with
    Uit verslag *KLIK HIER*

Terug naar boven. Dit fake-roodharig meisje gaf me kriebels als zelden tevoren. Dat zat goed, mijn lijf trilde van verlangen. Het was mijn verbeelding weer. Alsof Janina mijn eerste vriendinnetje was met wie ik een spannende date beleefde. Zet het geld even uit het hoofd, geniet.

Dit zou een belevenis van een uur worden, dat stond al vast. Ik kon gewoon geen genoeg krijgen van haar heerlijke wulpse lichaam. De rondingen, perfect, haar rug goed gestroomlijnd, haar curves mooi benadrukt waar je het graag benadrukt ziet. En voelt. Zacht liet ik m'n handen over haar hete lijf glijden. Ze deed hetzelfde en vond snel mijn gevoelige zones. Ik ben erg kietel-fähig en dat vond ze erg plezant. Ze haad er haar plezier in me te strelen en haar nageltjes te gebruiken om me helemaal zot te maken. En zot dat werd ik. Van haar. Van haar lieve lach. We lachten samen. We knuffelden, vreeën en buitelden over elkaar in het grote bed. Ik streelde over haar borsten, haar buikje, haar benen en rug. Ze verwende m'n wapen met zorg en aandacht. Ze speelde mijn spel mee en was open in wat ik graag had. Ze deed het perfect. Alles deed ze goed. Ze zei vaak dat me wel leuk vond en praatten tussendoor wat. Ik vroeg haar haar los ten doen en ze streelde me met haar haren.

De seks was prachtig, zij on top, wat een zicht! Ik genoot van haar genot en haar speelsheid en haar perfectie. Ik huiver nog van plezier en wordt wederom geil als ik aan haar denk. Janina, wonder-girl, de beste kamergang van dit weekend en een ontlading dat me niet alleen deugd deed maar ook de zorgen van die maand meenam, het condoom in.

We probeerden het dan nog voor een tweede maal maar ik brak dat af voor een orgasme in een volgende kamergang. We luisterden muziek, ze kon het erg appreciëren dat ik Roemse en Turkse muziek had.

Dit hoort bij de hoogtepunten van 2015. Ik ben haar dankbaar voor meer dan de service alleen.

Het enige nadeel was dat ze geen TZ deed. Dit was wel de enige keer dat dit het wel compleet zou maken. Niet getreurd, Tina in Babylon, mijn volgende DVP zou dit op zich nemen. Verder niks aan te merken en herhalingsgevaar is bijzonder groot.

Score ****

*Research op de fora leverde op dat ze wèl TZ doet...maar waarom met mij niet!?*
    De zwarte wolf

7. Onderstaande 3 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

ftchietgraag (12 december 2015),Kwakje (15 december 2015),sofaking (12 december 2015)

Last Online
    Discussies
    4
    Thanks
    84

Standaard

Janine is net terug van romenie vanwege familieomstandigheden. Gebruind van de 25 graden daar. Weer heel lekkere sex met haar. Begint net als de meeste dvp wel meteen over een heel uur , maar bij haar is dat goed besteed. Elkaar gemasseerd en oraal verwend. Ze faked goed of ze vind het echt lekker . Langdurig missio, cowgirldoet ze liever niet ( gevoelig bij haar) en in doggie met zicht op haar prachtige kont klaargekomen. Na 45 min gaan douchen en afgerekend. Later die avond ontdekte ik dat mijn horloge 15 min voorliep.
    Janina ??? En waarom. Andrea en janina weten onderhand toch wel dat ik niet op 10 min of 10 euro kijk. Vanaf volgende keer dan maar geen drankjes en fooi meer en de tijd volmaken met slap geouwehoer. Dank je wel voor de geweldige sex roodharige valse tijger van me.
    Aantal kamers met haar gehad van verschillend nivo. Je kan eigenlijk al aan de bar, ze zit altijd rechts van de baringang op de kruk, zien of het wat gaat worden vanwege haar wisselend humeur. Maar dat geld natuurlijk ook voor mij.
    Wel tz inderdaad. Niet uitbundig, maar toch
    Laatst gewijzigd door Lewieke; 12 april 2016 om 21:10

9. Onderstaande 6 leden hebben Lewieke bedankt voor deze bijdrage:

biged (13 april 2016),JohnStegers (12 april 2016),KanariePiet (13 april 2016),Kwakje (12 april 2016),Mr Bluenose (13 april 2016),Sjeufke (12 april 2016)

Last Online
    Gisteren @ 18:55
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Janina is inderdaad terug en het moet gezegd: ze zag er vandaag schitterend uit! Jammer dat ze mij ooit een half uur extra aan mijn broek heeft proberen smeren. Sindsdien zit kameren met haar er niet meer in...
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

11. Onderstaande 4 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

biged (13 april 2016),Bluebear (13 april 2016),Lewieke (14 april 2016),waterrat (13 april 2016)

Last Online
    Vandaag @ 14:12
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Discussies
    55
    Thanks
    12.977

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Janina is inderdaad terug en het moet gezegd: ze zag er vandaag schitterend uit! Jammer dat ze mij ooit een half uur extra aan mijn broek heeft proberen smeren. Sindsdien zit kameren met haar er niet meer in...
    groeigroep_vergeving-okt_2011.jpg.h380.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

13. Onderstaande 2 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

KanariePiet (13 april 2016),Lewieke (14 april 2016)

Last Online
    7 januari 2025 @ 21:11
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Gespot in de club op 3/12 na een afwezigheid van 18 maanden.

15. Onderstaande 3 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Bergtester (24 december 2017),Hooker lover1 ( 5 december 2017),Sjeufke ( 5 december 2017)

Last Online
    Discussies
    4
    Thanks
    84

Standaard

Janina terug. Dan moet ik vlug eens langskomen. De eerste keer met haar was misschien wel mijn beste kamer ooit. Daarna afwisselend goed en minder goed. Ook een tijdrekker, maar zijn ze dat niet allemaal?

17. Onderstaande leden hebben Lewieke bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose ( 7 december 2017)

Last Online
    Vandaag @ 17:59
    Discussies
    43
    Thanks
    2.687

Standaard

Er vandaag mee gesproken, ziet er nog steeds ongeveer hetzelfde uit : rode haren en slank.
    Blijkbaar heeft ze haar borsten laten bijwerken, was wel echt nodig.
    Niet echt mijn type, maar ik heb er in het verleden toch vrij wel goede kamers mee gemaakt... dus misschien toch eens een halfuurtje aan spenderen.

19. Onderstaande 3 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

Flyerke ( 6 december 2017),Manureva (16 december 2017),Mr Bluenose ( 7 december 2017)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten