Ik, Vazkor
Dit wordt mijn 500ste bericht dus ik dacht: 'Laat ik van die gelegenheid gebruik maken me even voor te stellen' ... 500 berichten, wat gaat dat snel zeg.
Ik ben Vazkor uit het verre West-Vlaanderen, leeftijd helaas al tegen eind dertig. Ik ontdekte het wandelleven in 2000 toen ik rondstruinend in Amsterdam me voor de eerste maal liet verleiden bij de Amsterdamse wallen. Een negerin heeft me 'ingewijd' in deze hobby. Maar het was bij m'n eerste ervaring al meteen een flop-ervaring. Niet dat ze zo slecht was (ze vroeg wel geld bij terwijl we bezig waren), ik was zo nerveus, zo nieuw, zo onervaren en beschaamd . En die tijdsdruk nekte me ook. Want zie je het was effectief 'de eerste keer'. Een ontmaagding bij een DVP dus.
Meer dan een jaar later in 2001 ging ik opnieuw de paysex ontdekken, een massage met happy ending in eigen stad. Niet van een thaïse, van een vlaamse. Zelfde probleem: nerveus ondanks de goede massage.
De derde maal was de meest bijzondere van allemaal en dat zelfs tot op heden met alles wat ik al ervaren heb. Ik noem deze ervaring in de privéclub altijd 'mijn eerste echte ervaring met een DVP'. En die vergeet je niet. Dit was mijn eerste en enige pannenkoekensessie. Hierover vertel ik later meer want het is ook mijn eerste en enige les 'Waarom wordt je beter niet verliefd op een DVP'. Zelfs mijn huidige puntenscore met sterren is nog gebaseerd op deze ervaring.
Na deze derde maal was ik echt vertrokken en bezocht ik hoofdzakelijk privé-ontvangsten, privé-clubs en de ramen in Amsterdam, Gent en Oostende. Gek genoeg heb ik nog niet in het SKW geweest. Ik had al mijn beste ervaringen in die periode in privé-ontvangsten gehad en dat zorgde ervoor dat ik de ramen liever links liet al liet ik me heel soms nog eens vangen. Mijn slechtste was echter eveneens in een privéclub te Roeselare waar ik me teveel liet doen, nieuw als ik was met het hele gebeuren . De periode 2001-2003 was ik erg actief, 2004-2008 heel wat minder.
2009 Ging ik de eerste maal met het vliegtuig op avontuur naar Oekraïne en kort achteraf Praag. Van beide landen kan ik 2 ervaringen vertellen die bijzonder waren:
1) Hoe sla je een DVP aan de haak in Lviv
2) De mooie Praagse nacht met de blonde Russische Mila, de een na langste sessie toen de tijd even stil stond diep in het onbekende deel van de stad.
In 2010 leerde een maat me de ramen in Oostende kennen toen ik daar verbleef. Vond het niets bijzonders, afwerkseks als gewoonlijk. Hij heeft er alle DVP's geneukt die er werkten in al die jaren tijd. Hij kende ze allemaal bij naam. Ze zwaaiden altijd naar hem terug.
Pas in 2011 leerde ik de Saunaclubs kennen. Het valt te zeggen dat dit veel eerder had kunnen gebeuren in 2009, ik heb er ivm Oekraïne een bericht ontdekt van iemand die voorstelde naar GT te gaan en en op het ijsberenforum wees. Ik vond het toen niet interessant prijsgewijs met mijn oude ford benzine die venveel brandstof opslorpt als een Rus Vodka. Maar in 2011 had ik een nieuwe wagen gekocht, weer Ford, een zeer zuinige diesel en dat bracht Duitsland plots dichterbij. Ik bekeek het forum en dacht een bericht te plaatsen bij de carpool-afspraken. Ik geloof dat The Saint daar op antwoordde en voorstelde naar GT te gaan als ik me nog goed herinner. Met vraag en antwoord kwam ik al een en ander te weten en op 15 Augustus 2011 was het zover: mijn eerste Saunaclub !!!
Dit was een behoorlijk spannend avontuur en ik weet nog dat ik ontbeet samen met The Saint en Dupke. Ik, toen een 'rookie' kreeg dus advies van twee ervaren ijsberen. De ganse dag kon ik mijn ogen uitkijken naar al dat schoons dat er zomaar rondliep of op krukjes zat te zitten. Mijn eerste sessie met een Roemeense was echter geen succes gebleken, ik werd door een jaagster aan de haak geslagen in de Kino. Too soon too fast. De 2e was al beter, een Spaanse die feitelijk Roemeens was. De derde, Nederlandse Veronika was absoluut top en sloot de dag met een hoogtepunt af. Ik had bijna met die Poolse studente, Joanna, gekamerd en heb nu wel spijt dit niet te hebben gedaan. Ze was aardig en scheen goed te zijn. Ik waande me in het paradijs in een Babylonische stad, het was ook lekker warm en goed om in de tuin te relaxen en te genieten onder het zicht op al dat schoon vrouwvolk. Aan GT volgden nog 2 bezoeken en Veronika zag me zeker terug maar toen schreef ik nog niet, ik keek de kat uit de boom en pluisde het forum uit. Pas later begon ik zelf te schrijven.
Ondertussen heb ik na vier jaar al een en ander van ervaring in deze wereld en kan niet terug naar vroeger. Het zou wel lukken dat er eens een raam-bezoek tussen zit (had er een in Amsterdam van 30€) of een Erotische Massage (Nurugel of Tantra) waarover elders later meer.
Ik vind dit forum altijd bijzonder nuttig en goed en hoop nog vele bijdragen te leveren. Hier ga ik zeker en vast wel eens een overzicht geven met hoogtepunten na het kort verhaal.
Stay tuned for more...
En bij deze heb ik me na vier jaar eindelijk eens voorgesteld
Vazkor