Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 78 van 78
    Last Online
    22 december 2013 @ 19:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seqoya Bekijk bericht
    ik was woensdag geweest bij GT en moet toch even van mijn hart dat ik vind dat de security daar met de dag minder vriendelijk wordt... er stond daar een donkere brede bij de deur en een aantal hollanders stond te wachten om met zijn allen naar een kamer te gaan met een dame of 6 en begon die kerel daar lomp en grof te schelden dat ze daar niet in die gang moeten gaan staan etc etc... nou ik vind het niet normaal de manier waarop zij met gasten omgaan... ze vreten verdomme van ons geld dus laat ze dan op zijn minst zich netjes gedragen en vriendelijk vragen om even ergens anders te gaan staan.. dit was echt een afknapper..
    !
    Toch moet je ergens je grenzen trekken,soms zijn er van die gasten binnen die de boel op negatieve wijze aardig overheersen. (Ook van dit verhaal had ik al wat meegekregen) Anders loopt het binnen de kortste keren uit de hand en veranderd Gt in een aso tent en dat willen we toch ook niet

Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Limburger Bekijk bericht
    Maandag liep er een gast gelijk voordat hij betaald en omgekleed had naar de bar, die werd er ook gelijk zeer hardhandig uitgezet door zo'n kleerkast. Gelukkig kwam die oudere man met kale kop tussen beide om de boel te sussen.

Tsja, deutsche Gründlichkeit :D. Ook wel suf natuurlijk van die gast om zomaar door te lopen. Als je er eerder geweest bent weet je dat dat niet kan, en als je er niet eerder geweest bent ben je niet slim bezig.

't Signaal was in ieder geval duidelijk voor de gast in kwestie, lijkt me zo. Misschien wel wat overdreven van de kleerkast, maar als hij 't laat lopen doen de volgende keer 3 gasten zoiets, en daarna is 't hek van de dam...

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 januari 2025 @ 14:53
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard GT woensdag 27 juni

Onlangs werd ik op dit forum nog publiekelijk afgeschilderd als hopeloos. De forumleiding greep niet in. Ik moest het dus maar weer eens zelf doen. Het werd hoog tijd dat ik wordt gezien als een stoere, ruige oversexte ijsbeer, net als iedereen. Het werd dus tijd voor daadkracht, het werd tijd voor actie. Het werd tijd voor sex, het werd tijd voor GT, en wel op woensdag 27 juni. Ik arriveerde om 16.30u.

Het was niet zo druk met auto’s. Ook binnen viel het wel mee met de drukte. Echt weer voor buiten activiteiten was het niet, dus wij allen bevonden ons in de bar. Bij binnenkomst zag ik Traveller en een maat van hem zitten. Later zouden wij bijkletsen, maar nu even niet. Ik liep naar de bar om mijn eerste kop koffie te bestellen. Nog voor ik iets kon bestellen, werd er al in mijn billen geknepen. De handen die dat knijpwerk verrichten behoorden tot onze GT-chinees, Lin. Lin zorgde snel voor mijn drankje en riep mij daarbij ter verantwoording waarom ik mijn afspraak niet was nagekomen. Die afspraak was dat ik 2 weken geleden langs zou komen om iets aan haar te geven. De omstandigheden waren echter zodanig dat ik niet eerder kon langskomen dan afgelopen woensdag. Ik geloof niet dat ik op veel begrip kon rekenen. Bij de sauna spraken Lin en ik allerlei zaken door, waarbij zij mij deelgenoot maakte dat ze in september waarschijnlijk voor enkele weken naar China zou vertrekken. “Aber ich kann nicht so lange ohne dich.” zei ik. Eindelijk lukte het mij om weer een glimlach op het gezicht van Lin te krijgen. Daarna tikte ze op mijn knieeen en zei dat ik maar moest gaan rondlopen om een dame te gaan uit kiezen. Ze had mij waarschijnlijk al onrustig zien rondkijken.

Het was niet echt heel druk, maar er waren behoorlijk wat dames. Op het eerste gezicht leek het mij dat er voor mij meer dan genoeg goede keuze was. Die mening deelde niet iedereen, vernam ik later. Smaken verschillen, blijkt dan maar weer eens.
    Mijn oog viel op een douchende Summer, maar die liet ik met rust. Andere dames die ik zag waren Duitse en Poolse Tanya, Bettina (Hongarije), Cassandra, Nicolle, Christiana en Magdalhena. Verder zag ik veel van gezicht bekende dames, maar ook enkele nieuwe types waren binnen. Bij Poolse Tanya kan ik melden dat ze haar haar niet meer heeft opgestoken. Ik vond dat het haar wel goed stond. Voor degenen die zich er voor interesseren: Janice heb ik niet gezien. Ondertussen had Summer zich gezet op een bankje. Ik liep naar haar toe en zei: “Ich bin bose auf dich.” Verschrikt keek Summer mij aan. “Ich habe gehort dass ich nicht die einigste mann in deine lebe bin.” Haar verschrikte gezicht veranderde in een verbaasd gezicht, waarna een glimlach op haar gezicht kwam. “Nein” antwoordde Summer, “Nur dich. Du bist die einige mann.” Ik was weer gerustgesteld.

Ik besloot eens op jacht te gaan. In de kino was het rustig. Er lagen wat dames verveeld op de matrassen en achterin bereed een dame een ijsbeer. Het gekreun was niet van de lucht. Op het scherm werd een natuurfilm met detailopnamen getoond. Noch het sexende paar noch de film hadden de aandacht van de aanwezige dames. Dat kon ik niet zeggen. Een dame legde haar hand op mijn borst. “Willst du mit mir ficken?” was haar vraag. Ik sloeg het aanbod beleefd af en wilde weglopen, maar een andere dame versperde mij de weg. “Ich brauche ein echter mann.” Ik stelde voor om haar te helpen met zoeken. Of mijn Duits was/is slecht of het interesseerde haar totaal niet wat ik zei, want ze zat al met haar handen aan mijn geslachtsdeel. Ietswat te ruw wellicht duwde ik haar weg en liep richting sauna. Daar liep een dame mij tegemoet en ze gaf mij een knipoog.
    In de bar aangekomen versperde Bettina mij de weg. Ze omhelsde mij en gaf mij een tedere zoen. Ik legde mijn handen om haar slanke billen en ik merkte dat dit mijn eerste dame van de dag zou worden. We knuffelde wat, waarna ik haar voorstelde om naar de kamer te gaan.

Op de kamer aangekomen, ontdeed Bettina mij van mijn badjas en begonnen mij voorzichtig af te trekken. “Ich habe dich vermisst.” zei ze. Ik tilde haar op en (tong)zoende haar, waarna ik haar op bed legde. Ik kuste teder haar lichaam, waarbij ik uiteindelijk aankwam bij een mooi poesje dat ik kuste en langzaam likte. Haar poesje was al vochtig en werd al ras natter. Ik lag voor haar en voerde het tempo van het beffen langzaam op, waarbij ik haar vingerde. Haar bekken reageerde daar positief op en ze bewoog steeds sneller. Ineens werd ik weggeduwd. Hardhandig werd ik op mijn rug gelegd. Ze kuste en likte mijn lichaam, waarbij ook mijn penis niet werd vergeten. Daarna pakte ze haar tasje en haalde er een sjaal uit. Ze legde mijn handen achter mijn hoofd en bond mijn handen met die sjaal aan elkaar vast. Vervolgens kroop ze naar beneden om voor mij te gaan zitten. Ze nam, al zachtjes rukkend, mijn penis in haar hand en begon mij voorzichtig te pijpen. Steeds dieper. Ze probeerde mijn hele penis naar binnen te krijgen. Ze pijpte goed, nat en gulzig. Ik schatte in dat wij een kwartier bezig waren en ik vond het nog te vroeg om klaar te komen. Daarom ontdeed ik mij van mijn zijde boeien en ik nam haar in mijn handen waarna een zittende zoenpartij zich voltrok. Na een minuut duwde ze mij naar achteren en ging op mijn mond zitten. In standje 69 begon ze mij te pijpen en ik haar te beffen. Alleen nog ons gezucht, gesteun en geslurp was hoorbaar. Ik had het idee dat ik dit nog wel eventjes kon volhouden. Maar Bettina besliste anders. Ze haalde een condoom uit haar tasje en deed die om mijn penis. Daarna ging ze op mijn penis zitten en liet zich langzaam (zachtjes kreunend) op mij zakken, om weer omhoog te gaan en terug om langzaam mijn penis dieper in haar te laten zakken. Als een volleerde amazone bereed ze mij. Haar ogen kneep ze dicht en kreunde zachtjes. Dit “gevecht” zou ik verliezen en zo geschiedde. Ineens voelde ik mijn sperma in volle vaart opkomen en met een geweldige explosie kwam ik klaar. Ik bleef maar schokken en even was ik bang dat het condoom kapot zou zijn gegaan (het zou niet de eerste keer zijn). Gelukkig was dat niet het geval.

Bettina moest lachen, toen ik daar lag. Uitgeput lag ik op bed. Weg was mijn grote mond. Ik kon nog alleen stamelen: “Wass hast du mit mir gemacht?”. Bettina maakte alles vakkundig schoon. Daarna kwam ze naast mij liggen en kroop tegen mij aan. Samen kwebbelden wij wat aan. Toen het uur bijna voorbij was, vond ik het wel welletjes. Ik veronderstelde dat Bettina het ook wel genoeg vond. Ze keek echter een beetje teleurgesteld. “Alle manner verlassen mich.” zei ze. Ik wist even niet hoe ik de “humor” in die woorden zou moeten inschatten. Ik stond daar aan de rand van het bed en ik wist mij even geen houding te geven. Bettina kroop naar mij toe en liet haar tongetje uit haar mond hangen. Ze pakte mijn penis. In tegenstelling tot wat ik verwachtte werd mijn penis weer hard. Bettina greep haar kans en begon mij te pijpen. Ik stond daar, al met mijn badjas aan, bij de rand van het bed. Bettina pakte met haar handen mijn billen, terwijl ze mij lekker pijpte. Dat deed ze redelijk wild, slurpend en nat. Ze duwde met haar handen tegen mijn billen aan om mijn penis zo diep mogelijk naar binnen te krijgen. Dat lukte niet echt, dus duwde ze nog harder tegen mijn billen aan. Af en toe moest ze ietswat kokhalzen en gorgelen waarbij grote slierten speeksel uit haar mond kwamen. Ik stond erbij en keek er naar. Ik keek naar dit bijzonder geile gezicht en gevoel. Bettina bleef maar doorgaan en op een gegeven moment voelde ik mijn orgasme weer aankomen. Ik had geen zin om het tegen te houden. Bettina hoorde aan mijn gesteun dat ik ging klaarkomen. Ze duwde nog eenmaal hard tegen mijn billen zodat mijn penis grotendeels in haar mond zat. Ik spoot mijn sperma recht in haar keel. Toen mijn penis uit haar mond kwam liet ze wat sperma over haar lippen druppen en met haar tong likte ze nog wat op.

Terug in de bar, na een verfrissende douche, besloot ik eens te kijken wat er te eten was. Dat was niet eens zo slecht. Pasta met sla en schnitzel. Ik schepte mijn bord vol en net toen ik wilde gaan zitten stond Bettina voor mij. Ik besloot een heer te zijn en gaf haar mijn bord. Dat had ze wel verdiend. Tot kan ik over Bettina zeggen dat ze vanaf volgende week even terug naar Hongarije gaat. Althans dat zei ze afgelopen woensdag. je weet het echter nooit.

Met mijn tweede bord ging ik bij Traveller zitten. Tijdens ons gesprek mengde een Nederlander zich bij ons. Hij heeft geen nickname, dus ik kan hem niet kenbaar maken. Het was pas een van zijn eerste keren in GT. Ik waarschuwde hem voor schrijvende ijsberen. Het zou zo maar kunnen dat je voorkomt in een verhaaltje op het forum. Het leek hem erg onwaarschijnlijk. Zeg niet dat ik hem niet had gewaarschuwd.
    Ondertussen had ik bij de ingang al een nieuwe blonde dame zien binnenkomen. Maar toen ik goed keek bleek het een Thaise dame te zijn. Ze zag er erg goed uit. Ik besloot dat ik GT pas weer zou verlaten als ik met haar kennis zou hebben gemaakt. En zo geschiedde. Tijdens een van mijn rondjes liep ik haar tegen haar lijfje. Ik vroeg haar: “Sind die blonde haren, deine eigene echtes haren?” Verbaast stamelde ze wat van ja en nein. Toen moest ze lachen en liep door. Ze liep naar de kleedkamer waar ze zich weer ging verkleden. Schijnbaar was haar oorlogstenue niet goed genoeg. Ik had haar ook nog niet met klanten gezien. Ze trok een zwart stak kort leren jurkje aan, waarin haar grote borsten uitpuilden. Ik kon mijn ogen niet van haar af houden. “Gefahlt es dir?” vroeg ze lachend. Nu was het mijn beurt om te stamelen. Ik weet niet precies meer wat ik zei, maar vijf minuten later stond Any met een sleutel voor mij. Ik geloof dat wij naar een kamer moesten.

Die kamer bevond zich in een van de tuinhuisjes buiten. Op weg naar dat huisje kwamen wij Traveller met Summer tegen, die net klaar waren. Later zou Traveller Summer omschrijven als standaard, maar een goede standaard. Summer keek mij aan en zei: “Du?, du mit eine andere frau?, wass machst du hier?” Ik legde haar uit dat ik op zoek naar haar was en dat Any had aangeboden mij te helpen met zoeken en dat ik nu erg verbaast was haar aan te treffen met een andere man. Any keek het hele schouwspel een beetje verbaast aan, maar ze kon er de humor wel van inzien. Het was echter te fris om al te veel humor buiten te hebben, waardoor ieder zijns weegs ging. Mijn weeg kwam uit in kamer 19, waar Any zich ontdeed van haar strakke jurkje. Ze is niet echt slank, maar ze heeft wel een super geil lichaam. Een mooi gebruind lichaam met een mooi achterwerk en schitterend mooie grote borsten (met dank aan de dokter). Voor mij is ze knap, alleen moet ze niet lachen. Haar gebit is minder fraai (zei het verwende ijsbeertje die zou mogen hopen dat het enige dat op hem aan te merken zou zijn, zijn gebit zou zijn).

Op bed wilde ik haar zoenen, maar daar leek ze niet zoveel trek in te hebben. Dat is ook iets waar Thaise vrouwen toch minder van houden. Voor hen is het echter jammer dat ik er wel van hou. Ze ontweek mijn pogingen tot zoenen en probeerde zo snel mogelijk over te gaan tot pijpen. Een beetje bang werd ik dat dit wel eens een tegenvallende sessie kon worden. Pijpen deed ze echter goed. Na een paar minuten besloot ik mij van mijn beste kant te laten zien en voelen. Ik legde haar op haar rug en met mijn tong ging ik likkend naar haar poesje. Een mooi schoon geschoren poesje trof ik aan, dat ik voorzichtig begon te beffen. Dat had het gewenste effect. Haar poesje werd langzaam maar zeker nat en bewoog op het ritme van mijn tong. Ineens trok Any mij bovenop haar en gaf mij een natte tongzoen. “Ich habe lust zu ficken.” fluisterde ze in mijn oren. Ik gaf haar nog niet echt haar zin en legde haar op haar zij, zodat zij mij kon pijpen en ik haar kon beffen. Dat beviel mij goed en haar ogenschijnlijk ook.
    Daarna werd een condoom om mijn penis gedaan, waarna wij diverse standjes doornamen. Het zoenen ging nu vol overgave. Toch had ik niet de indruk dat Any de sex geweldig vond. Ik stopte met neuken en zei: “ess gefahlt dir nicht?” Echt een reactie kwam er niet. Het leek erop dat ze niet wilde liegen, maar mijn opmerking ook niet wilde bevestigen. Ik legde haar op haar rug en begon haar nogmaals te beffen. Nu werd ze al snel kletsnat. Regelmatig trok ze mij ineens van haar weg om mij op een vette natte tongzoen te trakteren. Op een gegeven moment liet ik mij niet meer wegtrekken en ging ik door met beffen. Na een paar minuten volgde een orgasme. Was het gespeeld? Was het echt? Ze deed het goed, maar als ik eerlijk moet zijn had ik toch de indruk dat het (goed) toneelspel was. Ze bleef even liggen en ik genoot ervan om naar dat schitterende geile lichaam te kijken. Ze rolde naar mij toe en begon mij voorzichtig te pijpen. Zoals al eerder gezegd deed ze dat goed. Ik voelde dat ik ging klaarkomen en spoot mijn zaad in haar mond. Ze schrok en slaakte een klein kreetje, waarna mijn penis uit haar mond floepte.

Any maakte aanstalten om te vertrekken, maar ik bleef nog even liggen. Er volgde een standaard gesprekje. In eerste instantie praatte ze de tijd een beetje vol, maar net toen ik overwoog om het gesprek maar te beeindigen kwam het onderwerp op (haar) vriendinnen en andere Thaise meisjes in Duitsland. En toen bleek ik ineens het bed te delen met een bekende van een “bekende”. Ik weet niet of dit nu zo’n prettige wending van het gesprek was. Any vond echter van wel, want nu had ik alle aandacht. Ooit zei een ijsbeer tegen mij dat ik toch vooral op zoek was naar aandacht en applaus, maar nu ik het kreeg was het weer niet goed.
    Daarna volgde een prettig en een goed gesprek, waarbij het leuk was allerlei zaken met elkaar te delen. Het wereld blijkt andermaal weer klein te zijn.

Any zou ik die avond nog meerdere malen treffen. Ze kwam vaak langs om een zoentje en een streeltje te geven. Ook Bettina en Lin knipoogde en zoende met mij wat af. Ik voelde mij gewild en mijn ego werd gestreeld. Een ijsberenhand is snel gevuld.
    In de bar was het een stuk rustiger geworden. Ik had niet de indruk dat de dames goede zaken deden. Een ijsbeer beklaagde zich dat het maar een matte bedoeling was. Dat was vroeger nooit zei hij. Ik zelf kom al vanaf begin 2005 (met een rustpauze tussendoor) in GT, maar ik weet niet beter dat het op en af gaat met drukte. Soms is het stampvol en soms is er geen kip. Soms zijn er veel dames en soms niet. Soms valt het tegen en soms is het heel goed, maar altijd kom ik weer terug.

Terwijl ik met een nieuwe ijsbeer zat te praten liep Bettina voorbij. Ze knipoogde en ik zei:”suchst du mir?” “Immer” antwoordde Bettina en ze liep lachend door, maar niet voordat ze mij nog even had gezoend.
    Later liep ik nog wat rond. De ijsbeer waar ik net in gesprek mee was kwam naar mij toe en vroeg hoe ik het voor elkaar kreeg dat een dame mij zocht. Ik keek hem verbaast aan. Hij nam mij serieus(?). Het moet niet gekker worden.

Thaise Any zat maar een beetje verveeld op een barkrukje. Ik besloot haar maar eens gezelschap te houden. Was ze aan het begin van de avond nog een beetje gereserveerd en gericht op haar werk. Nu was er een ogenschijnlijk oprechte interesse. Na verloop van tijd wilde ze echter weer naar de kamer (het werk gaat toch voor het jongentje) en fluisterde in mijn oor: “Ich will nach zimmer mit dir. Ess soll besser sein.” Ik merkte aan mijn hormonen dat ik daar positief op in zou moeten gaan, maar ik besefte ook dat het dan wel heel laat zou worden. Ik besloot verstandig te zijn en naar huis te gaan. Maar niet voordat ik met Any een afspraak voor volgende week woensdag had gemaakt. “Ich soll hier am…. sein. Ich warte auf dich.” fluisterde ze in mijn oor en ze gaf mij nog een tedere zoen.
    Voor degenen die het wil weten: Any werkt op maandag en woensdag t/m. zaterdag. Maar besef wel: er is niets zo veranderlijk als de agenda van een GT-dame.

Met die wijze woorden in mijn achterhoofd ging ik naar buiten, waar het nog niet helemaal donker was. Ik stapte op de parkeerplaats bij de bouwmarkt in mijn auto en drukte op het gaspedaal om richting horizon weg te rijden, al neuriend: “I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home……”

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten