Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 33
    Last Online
    12 juli 2023 @ 21:43
    Discussies
    42
    Thanks
    819

Standaard Paula (Poolse) ex-LR

Naam : Paula

Nationaliteit/Taal : Pools / Engels

Leeftijd : 20

Haarkleur/-lengte : half lang blond

Lengte dame : 173 cm

Postuur/Cupmaat : fors (maar stevig) / stevige D

Tatoeages/Piercings : niet opgemerkt

Service: TZ, nmc, pzc, deepthroat (echt), vingeren, FT, geen anaal

Paula opgemerkt in de bar en ze 3x voor mijn neus laten wegkapen. Ze droeg een kort rood kleedje met witte stippen en haar lekkere borsten kwamen er goed bovenuit piepen. Haar gezicht gewoon maar haar ogen geven blijk van een open karakter. Eens aan de praat, engels, voel je maturiteit en ervaring. Ze heeft dan ook voorheen in Zwitserland en nog ergens anders gewerkt. Het is een stevige brok maar merkwaardig genoeg geen dikkertje. Toen ze me haar leeftijd vertelde schrok ik toch even want ik had ze 24 à 25 gedacht. We ontliepen de drukte en vluchten naar de zetels aan de wellness. Hier kwam ze tegen me aanliggen en we praten over koetjes en kalfjes. Op mijn vraag naar haar service was alleen anaal out en zei ze me dat ze deepthroatte en wees naar haar keel, tot daar zei ze. Openbaar vrijen is niet haar ding dus vroeg ik haar een sleutel te halen en we belanden op kamer 14, 2de maal vandaag.Ik ontdeed haar van haar kleedje en ontdekte een jong vast lichaam met een duidelijk maatje meer maar met stevige rechtstaande D's. Ze ging gelijk door de knieën en slikte mijn, inmiddels, harde paal gelijk in tot aan de wortel. Ze had dus niet gelogen of overdreven want dit was echte deepthroat. Haar pijpkunsten zijn lekker maar af en toe voel ik een tandje. Ze is erg oraal ingesteld en pijpt constant zeer diep. Ik hou wel van helemaal naar binnen te glijden maar als ze dit constant doen, krijg ik toch wel een beetje pijn dus ik vroeg haar om niet constant te deepthroaten wat ze gewillig volgde. Ik wou eens aftasten hoe ver ik kon gaan en ging recht op het bed staan, zij op haar knieën voor mij en wou haar eigenlijk keelneuken. Ze zei 'oh god' maar slikte mijn knuppel in tot ze met haar neus tegen mijn buik kwam . Wanneer ik echter haar hoofd vastnam om met keelneuken aan te vangen, liet ze me vriendelijk merken dat dit niet OK was. Dan maar beginnen te beffen maar ze hield een orgasme af en draaide haar clit steeds weg van mijn tong. CD errond en zij bovenop, ze rijdt voortreffelijk en heeft uithoudingsvermogen. Omdraaien en in reverse verder. Ze ging er hard tegenaan en met het zicht, in de zijspiegel, op haar één en weer wapperende lekkere dikke borsten mezelf laten gaan en afgeknald. Nog wat nagenoten en betaald. Herhalingsgevaar: misschien.
    " A dirty mind is a joy forever"

2. Onderstaande 3 leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:

MichelJ ( 2 februari 2013),phoenix ( 2 februari 2013),Willi69 ( 2 februari 2013)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Naam: Paula
    Nationaliteit/Taal : Poolse/engels
    Leeftijd : 20jaar
    Haarkleur/-lengte : blonde lange haren
    Lengte dame : 1m70
    Postuur/Kont/Cupmaat : krachtige lichaamsbouw/vlezige kont/D-cup
    Tatoeages/Piercings : niet op gelet
    Roken: nee
    Service: het beloofd toch al veel
    Voordelen: sympathieke, maar directe jongedame
    Nadelen: ik had nog niet de eer om daar achter te komen!
    Prijs : normale LR tarieven
    En de punten zijn: op uiterlijk 7/10

Ergens in het begin van mijn uitje raakte ik aan de babbel met deze zotte doos. We maakten kennis en al snel kwam ik erachter dat ze Poolse is. Pools is doorgaans zeer goed (denk maar aan mijn avonturen de vorige week) en bovendien was ze qua snoet mijn type wel. Zo’n beetje Duitse Nina van GT, maar dan steviger gebouwd, daar Nina atletischer en gespierder is. Weliswaar zijn haar tieten iets te dik voor mij, maar het aangename gesprek dat we voerden, liet me deze bijkomstigheid snel vergeten. In tegenstelling tot vele kerels, kijk ik de dame in de ogen tijdens het gesprek en zit ik niet in haar tietenwinkel te staren.

Wat ik ook aan haar mocht, is dat ze verdomme zat te zuipen dat het niet mooi meer was. In tegenstelling tot andere trutten die het in de club op een zuipen zetten, bleek ze voor geen meter zat te worden. Volgens mij kan die een heel peloton dokwerkers en bouwvakkers onder tafel zuipen. Ze is dus duidelijk een dame die zich amuseert en dat is altijd uitnodigend voor het potentiele clienteel. Helaas en ondanks de goeie ommegang met haar, hebben we niet gestengeld met elkaar. Helaas voor mij, als fetisjgek, rookt ze niet. Af en toe gebeurt het wel eens dat ik met een niet-rookster de eer heb, maar gisteren en onder de omstandigheden dat heel LR vol zat met kettingrokend geweld, hield ik de boot met deze toffe Poolse toch af. Wanneer ik haar weder zie en het is kalmer of ik vind mijn draai niet met andere aanwezige dames, dan zal ik zeker eens opteren om alsnog met haar naar de kamer te gaan. Afgaand hoe heftig ze in de bar stond te dansen in de late uurtjes, moet ze een serieuze PSE-drilboor zijn die je ingewanden binnenstebuiten neukt.

Hoogtepunt met haar: Ik had haar al enkele valse beloftes gedaan, maar ging er steeds weer met een ander mokkel vandoor. Toen volgde er een discussie dat ze mijn type al dan niet was. Mijn kameraad bevestigde dat ze mijn type wel was, maar op dat ogenblik liet ik me inpakken door een ander mormel. Totaal het tegenovergestelde van wat zij was. Toen ik terugkwam van de kamer hebben we elkaar wat staan plagen en omdat ik niet met haar naar de kamer wou, gaf ze me een klap… Maar ik kon deze afweren met mijn linkerarm. Haast ogenblikkelijk erna geeft ze me een rake kniestomp in mijn ribben, die zag ik pas te laat komen. Dit was hilarisch en iedereen maar lachen die er rond stond. Was natuurlijk allemaal wel speels bedoeld… Om het goed te maken heeft ze me eens flink bij elkaar geknuffeld tussen haar tieten. Terwijl ze daarna van me heen loopt, zie ik haar tegen een andere vaste klant van haar oplopen. Die kerel vloog als de eerste de beste zatlap achteruit en struikelde bijna over zijn eigen poten. Toen bleek dat die ook juist van de kamer kwam met een ander mokkel, kreeg ook hij een flinke stomp tegen zijn borst. En dan draait ze zich nog fier om met zo’n heimelijk smile op haar bakkes en knipoogt ze naar mij. Heerlijk vrouwmens.

Graag wat meer reacties van collega-hoerenlopers die wel ervaringen met haar hebben. Dank u!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

4. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 9 februari 2013),Megaboob ( 9 februari 2013),Willi69 (10 februari 2013)

Last Online
    Vandaag @ 16:03
    Discussies
    85
    Thanks
    2.344

Standaard

toffe meid, eigenljk heel lief.........
    Een uurtje is ook maar een uur...

Last Online
    18 september 2022 @ 15:17
    Discussies
    21
    Thanks
    165

Standaard

Hi,

Paula ist sehr komunikativ und freundlich. Schnell waren wir uns einig, die nächste Stunde auf dem Zimmer zu verbringen...
    Guter Service, aber aufgrund des zahlreichen Angebotes im LR für mich zunächst keine Wdh.!

Bis die Tage,
    Gruß Robin

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Dank voor diegene die even aanvulden, maar toch begrijp ik ook van dit mokkel niet waarom er niet meer over geschreven is. Ze is verdomme altijd aanwezig en vrij populair!

Nationaliteit/Taal : Poolse / Engels, Duits
    Leeftijd : 21jaartjes
    Haarkleur/-lengte : Blond, halflang en meestal opgestoken of in staart
    Postuur/Kont/Cupmaat : Tikkeltje volslank, maar met vast en strak vlees / Stevige kont / D-cup
    Tatoeages/Piercings : nope / diamantje in neusvleugel
    Voordelen: Vlotte meid, mondig en direct, goeie presales, goede service op kamer, lief, correct…enz.
    Nadelen: naar mijn smaak zijn haar tieten te groot en te slap, maar dat zie ik door de vingers.
    Prijs : 75€ voor een zeer ruim uur. Met fooi bij dokte ik 90 af.
    En de punten zijn: op uiterlijk 7/10 en op dienstverlening 7.4/10

PSE, GFE, combinatie of neutraal? Op en top GFE!
    Service: TZ, PZC, NMC, beffen, vingeren, droogneuken…enz.

Presales:
    Precies wat presales dienen te wezen: geen opdringerig gezeur of flauw gezwets, maar wel me zonder woorden staande houden en me beginnen te muilen te midden van de bar. Na 10minuten speeksel uit te wisselen en elkaar te betasten, gingen we de kamer op.
    De betaalde tijd:
    Zoals ik hier eerder beschreef (toen ik haar nog niet op de kamer had) en aan haar attitude te zien, zou je denken dat ze een PSE-wildebras is. Maar dat is totaal niet waar. Zeer lieve en rustige meid op de kamer. Langzaam op gang komen met veel gezoen en geknuffel. Op gegeven moment waren we zo heftig aan het kussen dat de kwijl van onze kin droop. Daarna ging ik haar beffen… Ze smaakt verrukkelijk en het is altijd prettig wanneer een mokkel met haar bekken mee rondjes draait tijdens het beffen. Haar orale kwaliteiten zijn ook best goed, maar daar heb ik niet lang gebruik van gemaakt. Ze wist me wel te teasen, want het condoom ging er niet meteen over en we hebben een heel tijdje liggen droogneuken. Soms was het slipperig en gevaarlijk op de weg, maar ten gepaste tijde deed ze me toch een condoom aan en neukten we traag, liefdevol en vol overgave. Dit resulteerde in een aangenaam orgasme. Na het seksen blijft ze totaal niet opgejaagd liggen en voerden we een gesprek. In totaal toch een uur en 10 minuten op de kamer geweest en ze was zo lief om enkel maar een uur aan te rekenen.
    Aftersales:
    Na de beurt lief en attent. Niet dat ze blijft hangen rond je nek of op je schoot. Daarvoor is ze te populair en voorziet ze andere kerels van een goeie presales.
    Verdere opmerkingen:

Tja, ik wist niet meer zeker of ik haar al gewipt had. Na een tijdje had ik door van niet, maar ik had er hier wel een paspoort over aangemaakt. Nu kan ik dus aanvullen met mijn ervaringen. Na die kennismaking enige tijd geleden, had ik haar tussendoor nog wel veel gezien, maar het kwam er nooit van. Waarschijnlijk omdat ze niet rookt, want buiten mijn onderbewuste fetisj selectie te vallen, is dit mokkel ergens mijn type wel. Ik verkeerde die dag in een dipje en ook mijn pik kwam niet verder dan halfstok te hangen bij andere wijven. Pas toen ik haar tegenkwam en ze me begon te zoenen, had ik een optimale erectie. Van de vele knappe dames die me trachtten op te geilen, was zij de enige die daartoe in staat was. Daarom ook dat ik dan toch met haar de kamer op ging. En zoals je kan lezen: zeker geen spijt van gehad.

Lieve meid, gek in de bar, maar zachtjes op de kamer. Een aanrader voor de GFE-liefhebber. Wat mij betreft: groot herhalingsgevaar! Enkel over haar leeftijd doet ze geheimzinnig. Een jaar geleden was ze ook al 20 jaar en nu zei ze me dat ze binnen enkele weken 20 zou worden. Misschien blijft dat mokkel 20 gans haar leven. In dit paspoort heb ik er een jaartje bijgeteld, maar aan haar vakkennis te oordelen zou het me niet verbazen indien ze 23 zou wezen.

Last Online
    Vandaag @ 11:02
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Ter aanvulling.
    De Master-Bull had geen beter exemplaar kunnen treffen om zijn depressie naar regelrechte manie te zien kantelen. Paula is een schatje en ze zal je altijd opgewekt begroeten met haar vrolijke snuit. Voor de heren die van een maatje meer houden is dit een aangename zacht aanvoelende vrouw. Maar goed, tot zover de reclame voor deze stoot.

Beneden in de kleedruimte had de Master-Bull me eerder op de dag al een fles vuurwater kado gedaan. Nou ben ik soms vrij impulsief dus ik draaide de schroefdop open zette de fles aan mijn lippen en nam een paar teugen van het goedje met de naam "Nemiroff". De Master-Bull keek me aan en brulde: "Wat doe jij nou ouwe gek. Ik heb hier twee borrelglaasjes zodat we in stijl kunnen proosten en jij zuipt de fles half leeg". Ik kon op dat moment geen woord uitbrengen want de inhoud bleek onderhand een mengsel van terpentine en salpeterzuur, zo sloeg het mij tegen. De vlammen sloegen uit mijn bek en mijn kont produceerde een knetterende scheet dat het wel leek of de piloot van een "F-16" de "Afterburner" had aangezet. "Wat heb je me godverdomme te zuipen gegeven, jij vuile Kackadoris", rochelde ik terwijl ik op de grond lag te kronkelen als een uitgedroogde worm."[/i] Het bleek dat deze neut een combinatie was van pure alcohol vermengd met rode peper extract.

Nu was het de beurt aan Paula. Als rasechte Poolse moest en zou zij ook een glaasje drinken. Terwijl ik nog half op apegapen lag van de inname van een uur geleden, schonk SFL een glas voor haar in. Ze keek eens naar het goedje, zette het borrelglaasje aan haar lippen en gooide de inhoud in één keer tegen haar huig aan. Ze ging met haar tong langs haar lippen, rochelde een keer en zei: "Nice stuff that Nemeroff". Ze gaf ons nog een glimlach en wandelde geamuseerd de kleedruimte uit. Ja, dit is een echte Poolse.

9. Onderstaande 3 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (13 december 2013),Megaboob ( 1 oktober 2013),SFL ( 1 oktober 2013)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Zit ik hier een ultra sterke koffie te slurpen om mezelf op de rails te krijgen om meteen te kunnen vertrekken. En dan lees ik deze zeer komisch geschreven aanvulling van Badslippers. En het is ging echt op die manier, dat is dan nog het beste... Ik schoot meteen in de slappe lach, met als gevolg dat mijn klavier nu vol koffie kleeft.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ter aanvulling.
    De Master-Bull had geen beter exemplaar kunnen treffen om zijn depressie naar regelrechte manie te zien kantelen. Paula is een schatje en ze zal je altijd opgewekt begroeten met haar vrolijke snuit. Voor de heren die van een maatje meer houden is dit een aangename zacht aanvoelende vrouw. Maar goed, tot zover de reclame voor deze stoot.

Beneden in de kleedruimte had de Master-Bull me eerder op de dag al een fles vuurwater kado gedaan. Nou ben ik soms vrij impulsief dus ik draaide de schroefdop open zette de fles aan mijn lippen en nam een paar teugen van het goedje met de naam "Nemiroff". De Master-Bull keek me aan en brulde: "Wat doe jij nou ouwe gek. Ik heb hier twee borrelglaasjes zodat we in stijl kunnen proosten en jij zuipt de fles half leeg". Ik kon op dat moment geen woord uitbrengen want de inhoud bleek onderhand een mengsel van terpentine en salpeterzuur, zo sloeg het mij tegen. De vlammen sloegen uit mijn bek en mijn kont produceerde een knetterende scheet dat het wel leek of de piloot van een "F-16" de "Afterburner" had aangezet. "Wat heb je me godverdomme te zuipen gegeven, jij vuile Kackadoris", rochelde ik terwijl ik op de grond lag te kronkelen als een uitgedroogde worm."[/i] Het bleek dat deze neut een combinatie was van pure alcohol vermengd met rode peper extract.

Nu was het de beurt aan Paula. Als rasechte Poolse moest en zou zij ook een glaasje drinken. Terwijl ik nog half op apegapen lag van de inname van een uur geleden, schonk SFL een glas voor haar in. Ze keek eens naar het goedje, zette het borrelglaasje aan haar lippen en gooide de inhoud in één keer tegen haar huig aan. Ze ging met haar tong langs haar lippen, rochelde een keer en zei: "Nice stuff that Nemeroff". Ze gaf ons nog een glimlach en wandelde geamuseerd de kleedruimte uit. Ja, dit is een echte Poolse.

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch

Zoals in mijn vorig verslag en paspoort te lezen is, zal het niemand verbazen waarom ik opnieuw met haar op de kamer belande. Alleen gebeurde het sneller dan verwacht. Niet alleen in tijd (want laatste maal was op mijn meest recentelijke tour 4 weken terug) maar ook na binnenkomst in de club. Ik stond net bij Roxana, die me trachtte op te eisen, toen ik vanuit mijn ooghoek zag hoe Paula mijn aandacht aan het zoeken was. Om die kleine oplichtster dus nog wat harder op haar paard te zetten, liet ik haar verder tegen zichzelf kletsen en gooide ik me in de armen van Paula. Die begon me meteen te tongzoenen, me te betasten en op zeker ogenblik zat mijn stijve knuppel al tegen haar slipje te duwen. Was die slip er niet geweest, dan zat ik vrijwel zeker in haar baarmoederhals met mijn pik.

De verleiding was groot, maar ik kon na een halfuur toch weer ontkomen met het excuus dat ik in de sauna ging liggen en daarna wat eten. De sauna was zalig, maar Paula had zich in mijn brein genesteld en de drang werd zo groot, dat ik na de sauna meteen naar boven liep en haar mee te kamer vroeg. Het vreten moest maar even wachten.

Laat ons meteen vermelden dat Paula nog beter was dan de vorige keer. Daarom dat ik haar punten qua service nog wat opwaardeer. We begonnen met een GFE voorspel; nat kwijlend TZ, knuffelen en uiteraard ging ik ook haar poes even oraal verwennen. Heel spectaculair hoe ze met haar lijf meebeweegt tijdens dat beffen. Ik kwam al haast klaar van haar te beffen: leg dat eens uit! Daarna neuken. En oh ja hoor, die kut voelde aan als thuis komen na een wereldreis in den vreemde. Tijdens het neuken wederom vol overgave muilen. Die jeugdigheid die je nog voelt wanneer je over haar heen gaat, ik krijg al weer een stijve nu ik er hier over schrijf. Na lang neuken in missio (ikke op haar) kwam ik klaar alsof het een jaar geleden was. Kijk, daarin zit de kwaliteit van een wijf. Zelfs de saaie missionaris houding, die je een poos ondergaat, zou ik vele gevallen gaan vervelen na een tijdje, maar bij haar bleef het interessant en lekker. Onderschat het niet en zeker niet voor zo’n jonkie; het is een kunst op zich.

Ik ben nog geruime tijd met mijn pik in haar blijven liggen. Eindeloos knuffelen en zoenen. Uiteindelijk moest ik er toch uit en toen gingen we al knuffelend en ik tegen haar aanrijdend in lepeltje-lepeltje houding liggen. Een bijzonder warm gevoel en het streelde mijn ego, want zo gaf ze toch aan op haar gemak te zijn bij mij. Ze was zo op haar gemak dat ze verdomme in slaap sukkelde. Ze begon me daar ineens een snurkconcert af te steken dat het geen naam had. Allemaal goed en wel, want ik snap wel dat die mokkels moe zijn van zo dag in en dag uit in een club te werken en daarbij ook weinig slaap hebben. Maar ik was niet zinnes om haar tijdens mijn betaalde tijd een heuse uil te laten knappen. Dus ik stootte eens flink met mijn pik doorheen haar bilspleet… Ze schrok wakker alsof ze de ergste nachtmerrie onderging.

Ik lachte haar uit, we speelden wat met elkaar en dolden erop los. Dat ging over in zoenen en strelen en voor ik het wist begon ze als een bezetene aan mijn pik te zuigen. En als ik bij haar zeg zuigen, dan mag je gerust aannemen dat je eikel diep in haar slokdarm steekt. Mijn pik kleefde nog van de aangekoekte en half opgedroogde sperma. Ze leek er totaal niet vies van te zijn, want je kan stellen dat ze me compleet schoongelikt heeft. Dan vraag ik me af waarom je nog zou moeten bij betalen voor een FT-tje bij haar. Het had gekund, maar ik ging de proef niet op de som nemen. Ik smeekte haar om meteen een rubber over mijn klipper te trekken en boven op mij plaats te nemen.

Op die manier voelde ze ook aangenaam aan. OK, ze is niet van de magerste, maar ze zit lekker in haar vel en haar huid op haar kont en dijen voelt enorm strak aan. Alleen die tieten die als zandzakken voor mijn neus wiebelden, zijn haar enige minpuntjes (is mijn persoonlijke smaak). In haar geval zou ik een borstverkleining overwegen. Dan kreeg ze zo een 8/10 voor uiterlijk van mij.

Dus wij een tweede keer aan het klaverjassen. Opnieuw met veel gevoel, passie en geilheid. Ik weet niet wat voor een trucjes ze allemaal kan met haar doos, maar ondanks het feit dat dit de tweede wip was, met nog geen halfuur rusttijd ertussen, kwam ik al na 5 minuten klaar. Net zoals eerder, bleven we nog lang één met mijn pik diep in haar. Rustig aan het uitlekken. En het geknuffel en gezoen ging onverminderd door. Zo fel dat mijn pik niet de kans kreeg om slap te worden, maar meteen weer overeind stond.

Na nog wat nagenieten en spelen met elkaar, begon mijn beer te grommen en gaf zo aan om dringend wat voedsel tot me te moeten nemen. Het eindsignaal van de sessie. Zoals het een echte Poolse betaamt had ze een klein flesje wodka in haar tas zitten. Daar andere mokkels na een sessie hun bek spoelen met listerine, gorgelt zij het Poolse volkslied met 20cl pure wodka.

Presales was zeer naar behoren, de sessie was mega-super, de aftersales waren goed, kortom; ik mag deze doldwaze Polska wel. Aanrader voor iedereen die GFE, uitgebreide vakkundige service of volslanke dames prefereert.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Dank voor diegene die even aanvulden, maar toch begrijp ik ook van dit mokkel niet waarom er niet meer over geschreven is. Ze is verdomme altijd aanwezig en vrij populair!

Nationaliteit/Taal : Poolse / Engels, Duits
    Leeftijd : 21jaartjes
    Haarkleur/-lengte : Blond, halflang en meestal opgestoken of in staart
    Postuur/Kont/Cupmaat : Tikkeltje volslank, maar met vast en strak vlees / Stevige kont / D-cup
    Tatoeages/Piercings : nope / diamantje in neusvleugel
    Voordelen: Vlotte meid, mondig en direct, goeie presales, goede service op kamer, lief, correct…enz.
    Nadelen: naar mijn smaak zijn haar tieten te groot en te slap, maar dat zie ik door de vingers.
    Prijs : 75€ voor een zeer ruim uur. Met fooi bij dokte ik 90 af.
    En de punten zijn: op uiterlijk 7/10 en op dienstverlening 7.4/10 Nieuwe score = 8/10

PSE, GFE, combinatie of neutraal? Op en top GFE!
    Service: TZ, PZC, NMC, beffen, vingeren, droogneuken…enz.

Presales:
    Precies wat presales dienen te wezen: geen opdringerig gezeur of flauw gezwets, maar wel me zonder woorden staande houden en me beginnen te muilen te midden van de bar. Na 10minuten speeksel uit te wisselen en elkaar te betasten, gingen we de kamer op.
    De betaalde tijd:
    Zoals ik hier eerder beschreef (toen ik haar nog niet op de kamer had) en aan haar attitude te zien, zou je denken dat ze een PSE-wildebras is. Maar dat is totaal niet waar. Zeer lieve en rustige meid op de kamer. Langzaam op gang komen met veel gezoen en geknuffel. Op gegeven moment waren we zo heftig aan het kussen dat de kwijl van onze kin droop. Daarna ging ik haar beffen… Ze smaakt verrukkelijk en het is altijd prettig wanneer een mokkel met haar bekken mee rondjes draait tijdens het beffen. Haar orale kwaliteiten zijn ook best goed, maar daar heb ik niet lang gebruik van gemaakt. Ze wist me wel te teasen, want het condoom ging er niet meteen over en we hebben een heel tijdje liggen droogneuken. Soms was het slipperig en gevaarlijk op de weg, maar ten gepaste tijde deed ze me toch een condoom aan en neukten we traag, liefdevol en vol overgave. Dit resulteerde in een aangenaam orgasme. Na het seksen blijft ze totaal niet opgejaagd liggen en voerden we een gesprek. In totaal toch een uur en 10 minuten op de kamer geweest en ze was zo lief om enkel maar een uur aan te rekenen.
    Aftersales:
    Na de beurt lief en attent. Niet dat ze blijft hangen rond je nek of op je schoot. Daarvoor is ze te populair en voorziet ze andere kerels van een goeie presales.
    Verdere opmerkingen:

Tja, ik wist niet meer zeker of ik haar al gewipt had. Na een tijdje had ik door van niet, maar ik had er hier wel een paspoort over aangemaakt. Nu kan ik dus aanvullen met mijn ervaringen. Na die kennismaking enige tijd geleden, had ik haar tussendoor nog wel veel gezien, maar het kwam er nooit van. Waarschijnlijk omdat ze niet rookt, want buiten mijn onderbewuste fetisj selectie te vallen, is dit mokkel ergens mijn type wel. Ik verkeerde die dag in een dipje en ook mijn pik kwam niet verder dan halfstok te hangen bij andere wijven. Pas toen ik haar tegenkwam en ze me begon te zoenen, had ik een optimale erectie. Van de vele knappe dames die me trachtten op te geilen, was zij de enige die daartoe in staat was. Daarom ook dat ik dan toch met haar de kamer op ging. En zoals je kan lezen: zeker geen spijt van gehad.

Lieve meid, gek in de bar, maar zachtjes op de kamer. Een aanrader voor de GFE-liefhebber. Wat mij betreft: groot herhalingsgevaar! Enkel over haar leeftijd doet ze geheimzinnig. Een jaar geleden was ze ook al 20 jaar en nu zei ze me dat ze binnen enkele weken 20 zou worden. Misschien blijft dat mokkel 20 gans haar leven. In dit paspoort heb ik er een jaartje bijgeteld, maar aan haar vakkennis te oordelen zou het me niet verbazen indien ze 23 zou wezen.

12. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (26 oktober 2013)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Over Paula valt weinig meer te vertellen. Het hele verhaal heb ik hier al meermaals gedaan. Gisteren verliep het erotische haast identiek dan de vorige 2 of 3 malen dat ik de eer met haar had. We opteerden deze keer voor een uur. Het blijft me steeds opnieuw verbazen welke aantrekking ze op mij uitoefent en hoe ze erin slaagt om het beste uit mijn pik te halen en me telkens moeiteloos klaar te maken. Ik, als fetisjist kick normaal alleen op mokkels die roken… Deze jonge, mollige Poolse rookt niet en toch mis ik dat in geen geval bij haar. Slechts weinige mokkels is hen dat gegeven! Bovenop de correcte 75€, gaf ik weer een gulle fooi voor de goede zorgen en puike dienstverlening.

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Opnieuw is de score veranderd: een 7.7/10
    Waarom? omdat ik deze keer toch het meeste werk verricht heb op de kamer en in tweede instantie omdat het servicelevel het van vorige keer niet overstijgt. Het is allemaal heel goed en correct bij haar, maar de sessies verlopen doorgaans hetzelfde en ik hou wel van een verrassing, voortkomend uit haar initiatief.

Maar goed, mijn zoveelste verslagje over Paula dus. En waarom eigenlijk? Ik zei net nog dat het allemaal ongeveer hetzelfde was als de vorige gelegenheden met haar. Om het toch maar even kort te schetsen: tijdens mijn vorige bezoek aan LR had ik haar beloofd de kamer op te gaan, maar helaas ging ik toen met twee andere snollen wippen. Een maand later ben ik dus terug in LR en belofte maakt schuld. Gewoonlijk groeten Paula en ik elkaar met een knuffel en een kus en daarna ga ik wat relaxen of wellnessen. Pas daarna vang ik aan met viespeukerij. Deze keer wou Paula me niet laten schieten zoals de vorige keer en ze zette meteen een offensief in!

Wat rond mijn nek komen hangen en me geil maken dat het een lieve lust was. Badslippers zei dat ik direct voor de bijl zou gaan en die waarheid wou ik hem niet gunnen. Laat ons zeggen dat het niet direct was, maar 2 Salitoskes later lag ik toch met haar op de kamer. Op de kamer besloot ik haar weer eens oraal te verwennen bij wijze van voorspel. Daarna de usual GFE-stuff (innig zoenen, heftig knuffelen en droogneuken). Vervolgens een condoom om mijn klepel en neuken. Om te beginnen in missio-modus en ik op haar. Na het betere zachtaardige ram en beukwerk, spoot ik mijn zak leeg.

Ze ontdeed me van het condoom en poetste mijn pik schoon. Die kwam meteen weer overeind en daarmede begon ze me maar opnieuw af te zuigen. En wat kan ze lekker pijpen. Gaandeweg terug neuken als ratten en deze keer nam ik beter de tijd alvorens ik klaar kwam. Na 2x neuken nog eventjes op kamer blijven liggen en wat slap liggen lullen. Na anderhalf uur ronden we onze sessie af.

Kortprijs: 100€ + 10€fooi. (correcte dame nog steeds)

15. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

deket (26 april 2014),Wijze grijze (25 april 2014)

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

zij geeft indeed een uitstekende service.
    optisch is ze niet onmiddellijk mijn voorkeur en daarom neem ik haar ook niet altijd wanneer ik in LR ben,maar soms eens ter afwisseling.
    haar naturell borsten zijn er voor iemand zoals megaboob en ze loopt bijna altijd zonder slip,ze is dus nog ecologisch bewust ook.
    nu ik erover nadenk,nog nooit heeft iemand uit Polska me een mindere service gegeven,niet in Belgie maar ook niet in de saunaclubs in Nederland en Duitsland.
    heb niets met Polen,maar dit valt wel op,ze kunnen een man verwennen,ze lijken wel te houden van sex(zoals ze idd ook van drank houden)
    de mannen die vroeger in YY met claudia en Monica naar de kamer trokken zullen begrijpen wat ik schrijf.
    deze twee toppers indertijd verhuisden dan naar een luxebordeel in DenHaag;de DS,en claudia is nu al geruime tijd gestopt.
    maar ik vermoed dat er daar in Polen iets bijzonder in de grond en/of het water zit.
    overigens genieten ze ook als poetsvrouw van een uitstekende reputatie.

17. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

laplagne ( 2 mei 2014),SFL (28 april 2014)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Tja, hoe ze het doet, telkens weer opnieuw… De duivel weet het. Dat ik op dat ogenblik straalbezopen was, mag geen excuus wezen, want zelfs nuchter had ze me toch weer opnieuw gestrikt.

Hoe dan ook was het niet mijn bedoeling, want ik wou eens wat nieuws proberen. Alles verliep volgens plan en ik had een lange blonde Poolse, Sandra genaamd, in het vizier. Meer zelfs; we hadden er de hand op gedrukt en ik beloofde haar om met haar te gaan piemelen. Helaas was de Poolse Sandra nog even bezet en zodus zat ik maar Salitos te hijsen aan de bar.

Plotseling doemt die andere Poolse Paula naast me op. Ik zei deze mollige lieverd waar het op stond en dat ik haar landgenote de eerste wip beloofd had. Daarop zei ze dat die er nu toch niet was en ze begon ongegeneerd mijn pik te plagen en me in het midden van de barruimte uit de krop te voederen als een moedervogel met een nest hongerige jongen. Ik kon er dus niet meer onderuit. Dat ik zat was, vond zij geen probleem, want daarmee was ik nog zwakker.

Sinds hoerenloperheugenis kan je spreken van een Pools blok en een Roemeens blok tegenover elkaar. Bitcherige concurrentie en samenhopen dat het niet schoon meer is. Dat die Poolse nu ook het vlees van haar collega haar snede brood pikt, dat is niet echt fair naar haar landgenote toe. Dat ze dit doen bij Roemeense en Bulgaarse mokkels, is nog aan te nemen. Maar dat ze nu onderling ook al onder elkanders duiven schieten, dat zie je niet zo vaak bij Poolse en Russische mokkels.

Afijn, ik ging met Paula de kamer op en nadien heb ik de kans niet meer gehad bij Sandra. Laat op de avond negeerde ze mij nog, zo had ik de indruk. Vanwege mijn zatte toestand of omdat ik mijn belofte had gebroken en een uur met Paula spendeerde?

Niet tegenstaande dit alles heb ik wel een volledig uur en 2x na elkaar heerlijk geneukt met Paula. Misschien dacht ze een makkie aan mij te hebben omdat ik in een zwaar beschimmelde toestand was… Maar mijn lul was zo hard als staal. Ik neukte 2x na elkaar met inderdaad ook effectief 2 orgasmes. Tussen beurt 1 en beurt 2 zaten niet meer dan een paar minuten. Dus ze heeft het te verduren gehad bij mij. Eigen schuld, dikke bult. Maar ook mijn conditie leed onder de alcohol, want ik tolde en draaide in mijn hoofd als ware ik een balletje op de roulette.

Voor de rest weinig nieuws te melden en ik blijf bij mijn mening van laatste verslag over haar. Er komt van haar kant weinig nieuw initiatief en elke beurt met haar lijkt identiek op de voorgaande. Dat is best jammer, want ze is echt wel heel goed en heeft de know-how om een vent te behagen. Maar kom, we hebben toch genoten. Tijdens de 2de beurt heb ik haar wel het werk laten doen en ging ze bovenop me zitten. Het zweet gutste uit mijn lijf, ik tolde en was helemaal buiten adem van de eerste wip.

Ik ga hier verder niet veel meer over vertellen. Want als ik zeg om er nu even een tijdje tussen te laten, dan maak ik mezelf toch weer belachelijk wanneer ik de volgende keer terug met haar herhaal. Om een poosje niet ten prooi te vallen aan haar, kan ik beter een langere tijd wegblijven uit LR.

19. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (26 mei 2014),deket (26 mei 2014),gignnl (26 mei 2014)

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Nu ook met bril.

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

De laatste dag van mijn tour... Ondanks vermoeidheid en een gezondheid die met reuzenschreden achteruit gaat, bleek ik vandaag toch enorm geil te zijn.
    In LR begon ik meteen met onze liefste Paula. Godverdomme, dat wijf kan neuken. Ik heb hierboven al genoeg over haar verteld en alles verliep weer ongeveer hetzelfde... Maar vandaag was ze zelf ook botergeil en ze ging tekeer als een verliefde bosnimf. Het was lang geleden oftewel ziet ze er met 10kg lichter veel beter uit... Maar nooit eerder heb ik zo lekker geneukt met haar. Onze lichamen voelden elkaar perfect aan. Tijdens de voorbije tour heb ik redelijk wat goeie mokkels gehad, maar ook weer te veel tegenvallers. Als je dan opeens en op het einde zoiets als Paula op je krik krijgt, dan pers je met plezier de laatste druppels jizz eruit.

22. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

gignnl (27 november 2014),madiwodovr (27 november 2014),Megaboob (27 november 2014),terminator (28 november 2014)

Last Online
    14 augustus 2024 @ 00:55
    Discussies
    6
    Thanks
    364

Standaard

Zelf afgelopen vrijdag ook het genoegen mogen hebben om even de kamer op te zoeken met Paula. Reeds vaak gezien en gesproken maar nooit een deurtje verder mee gaan kijken... SFL raakt de spijker op de kop. Wat een top wijfie. Geen negatief woord over te schrijven. Heerlijk!
    Sex is mijn religie, laat ons bidden. AMEN

24. Onderstaande leden hebben madiwodovr bedankt voor deze bijdrage:

SFL ( 2 december 2014)

Last Online
    Vandaag @ 12:39
    Discussies
    40
    Thanks
    757

Standaard

Tot mijn schande zie ik dat ik over mijn favoriet bij LR nog niets bij het paspoortje heb geschreven.

Ik heb al tig keren met Paula gekamerd en het is altijd toppie bij haar. Poolse Paula loopt vaak met blote kut door LR heen dus velen zullen haar pussy al aanschouwd hebben. Gisteren was dat ook het geval maar omdat ze het zo druk had, was ze nauwelijks in de clubruimte te bewonderen.
    Ik werd door Paula met een paar kussen begroet. Maar ik wil Paula niet voor een eerste sessie, ik geniet meer van haar later op de avond. Dat ging dus bijna niet door omdat ik haar niet meer zag. Uiteindelijk gelukkig wel en nadat Paula eerst nog wat had gegeten, ze had er nog geen tijd voor gehad en was al tegen elven!, konden we een sleutel bemachtigen. Het was een kamer op de eerste verdieping waar ik nog nooit was geweest. Je komt dan langs de kleedruimte van de dvp's. De kamer beschikt over een verwarmd bed!

Paula heeft een heerlijk lichaam met zachte c-borsten met harde tepels. Ook deze keer wilde ik weer het lichaam goed inspecteren en zakte langzaam af naar haar pussy. Daar werd Paula langzaam kletsnat. Ik liet haar eigen vocht proeven met tz'en. Tz'en is trouwens iets waar Paula goed in is.
    Daarna ging Paula mij pijpen en by god wat kan ze dat goed. Nu ik het in herinnering roep geniet ik weer! Afmaken gebeurde door Paula op me te laten rijden. En ook die kunst beheerst ze tot in de puntjes.

Tenslotte nog fijn even bij elkaar liggen.

Ik verlang nu alweer naar de volgende Paula-time for me.!!

26. Onderstaande 3 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

hansdordt (25 januari 2015),savesexer (26 januari 2015),SFL (26 januari 2015)

Last Online
    Vandaag @ 15:59
    Discussies
    66
    Thanks
    10.003

Standaard

Paula (8/10)

Paula is 21 jaar jong, echter door haar uitstraling en zelfverzekerd overkomen schatte ik haar een paar jaar ouder in. Ze is totaal niet opdringerig en je kan gerust een tijd met haar kletsen voordat je de kamer op gaat. Tijdens de eerste 2 kamer gangen was ze meer een PSE. Als opwarmer kreeg ik dan wel natte tongzoenen en haar voorgevel werd ook in mij gezicht gedrukt. Gevolgd door een genadeloze Deapthroat pijpbeurt waar ik bij de eerste keer binnen een minuut aan de noodrem moest trekken. De hygiëne is dik in orde en haar Poolse poesje is smakelijk en fris. Tijdens doggy en vooral Cowgirl kan ze enorm gas geven. Maar goed dat die London condooms TÜV getest zijn. Missionaris gaat meer de GFE tour met veel tongzoenen. Vingeren is ook geen probleem waarbij je goed merkt hoe strak haar doosje werkelijk is.
    Toen ik Paula wat beter leerde kennen veranderde ze in GFE droom. Lange pre-sales en ook aftersales. Goed ze is wat prettig gestoord en dat moet je liggen. Op de kamer tedere kusje op mijn gezicht en tongzoenen waar maar geen einde aan leek te komen. Tijdens missionaris kan ze je heerlijk omarmen terwijl ze je gezicht af lebberd. Cowgirl is opeens geen rodeo meer maar innige verstrengeling van twee lichamen die secondelijm aan hun lippen hebben. Na het hoogte punt komt ze ook heerlijk in je armen liggen.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

28. Onderstaande leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

Nedlovefkk (30 augustus 2015)

Last Online
    19 juli 2024 @ 15:28
    Discussies
    88
    Thanks
    2

Standaard

auch jetzt zu finden in Magnum....@mods. ff omgooien
    :thefinger

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Is paula ook al weg in LR?
    dat is een aderlating hoor.
    oke geen beauti maar zeer sympathiek en vooral heel geil

Last Online
    19 juli 2024 @ 15:28
    Discussies
    88
    Thanks
    2

Standaard

super goede porno met dir poolse sletje, alles is al gemeld, heerlijk uurtje mee beleefd, herhaling op zeker...
    :thefinger

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Sinds afgelopen maandag voor 1 week terug in LR, om daarna weer naar Magnum te verkassen.

33. Onderstaande leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (12 augustus 2015)

Last Online
    24 april 2023 @ 21:08
    Discussies
    0
    Thanks
    307

Standaard

Bitte geben Sie ein Bild

Last Online
    Gisteren @ 21:23
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard

Nog altijd aanwezig in Magnum...beschrijving paspoortje van SFL sollte doch klappen oder...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

Last Online
    13 december 2024 @ 07:45
    Discussies
    85
    Thanks
    414

Standaard

==> LR
    Show your appreciation

37. Onderstaande leden hebben cassenoisette bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (29 september 2015)

Last Online
    2 augustus 2023 @ 00:39
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778

Standaard

Sterk het idee dat ik deze dame tijdens mijn magnum bezoek medio juni gezien heb. Al twijfel ik nog licht.

Hoe dan ook LR voor mij zaterdag 24-10.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten