Weergegeven resultaten: 1 t/m 23 van 23
    Last Online
    Vandaag @ 06:11
    Discussies
    122
    Thanks
    1.056

Daumen hoch Melissa / Luciana (Roemeense)

Luciana is Bulgaars , 26 jr, 1.70m,cup 70B, lang zwart haar vroeger was ze blond. Ze heeft een piercing rechts boven haar lip en links in haar neus. Ze heeft een grote bloementattoo aan de rechter zijkant van haar lichaam/heup. Voor mij is ze veruit de knapste meid die er momenteel in deze club is maar iedereen heeft zo zijn eigen voorkeur natuurlijk.
    Ik heb met haar een hele mooie tijd op de kamer gehad. Wisselend van erg relaxed en strelen tot harde stomende sex.
    TZ en PZC doet ze met veel gevoel en is erg lekker. We hebben in verschillende standjes geneukt o.a doggy, missionaris, cowgirl maar er zijn ook nog verschillende andere standjes in deze 2 u neuk en badder sessie gepasseerd.
    Ik heb echt genoten van haar en je kon het aan haar zien, horen en voelen dat mijn inspanningen op haar zijn uitwerking niet mistte. Ze werd echt zeiknat. Ik ben dan ook 2 keer heerlijk klaargekomen , 1 keer in cowgirl en de tweede keer heb ik over haar heerlijke stevige borsten gespoten.
    Wanneer ik weer in deze club kom dan staat zij zeker wederom op mijn to do list.

2. Onderstaande 6 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

CCR5d32 (12 februari 2015),licky luke ( 5 februari 2015),MiniME ( 5 februari 2015),rmjhexe ( 6 februari 2015),savesexer ( 6 februari 2015),Sjeufke ( 5 februari 2015)

Last Online
    7 januari 2025 @ 22:10
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Is dit niet gewoon de Roemeense Luciana die vroeger in H7 zat? Ben bijna zeker van wel.

Last Online
    Gisteren @ 14:14
    Discussies
    3
    Thanks
    1.793

Standaard

Bij mijn laatste bezoek aan HP viel ze mij, dwz haar lekkere kontje, ook op. Het is een rustige dame die weet dat ze er goed uitziet en op die manier klandizie trekt. Heel geraffineerd, hoor. Stel lekkere tientjes en fraai koppie doen de rest.
    Dus maar laten verleiden en een sleuteltje laten halen. Het werd een heerlijke sessie waarbij alle gym-oefeningen passeerden. Ze pijpt lekker rustig en afwisselend. En ze weet je gereedschap snel in stelling te krijgen. Vervolgens In Reiterstellung, doggy en dus maar in missio afgemaakt. Nix is mee. Nog ff wat nagesnuffeld, maar daar liet ze het snel bij. Jammer, want was graag nog ff gebleven. Had een klein beetje het gevoel 'afgewerkt' te zijn …O:( ……??
    Maar dat mocht de pret toch niet drukken. Zeker een herhalingsgevaar aanwezig!! Alleen al vanwege dat lekker kontje!! :smile:

5. Onderstaande 2 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

savesexer (12 februari 2015),Sjeufke (12 februari 2015)

Last Online
    18 februari 2019 @ 16:22
    Discussies
    10
    Thanks
    579

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Is dit niet gewoon de Roemeense Luciana die vroeger in H7 zat? Ben bijna zeker van wel.
    is zo te zien inderdaad dezelfde, en als dit de mooiste dame van HP is dan hoef ik daar in ieder geval niet meer heen

Destijds wel erg goede service met super TZ en zeer goed NMC...en dat zal nu niet anders zijn als ze zo goed loopt

Last Online
    Vandaag @ 18:29
    Discussies
    10
    Thanks
    33

Standaard

Vandaag in Panthera geweest met dank aan willem.
    gekamerd met luciana. Zij was de eerste die me kwam opzoeken en leuk gesprek en zeer goede presales.
    uiteindelijk de kino maar ingedoken. Service aldaar was prima. Optisch geef ik haar een 7. Leuk figuur niet superknap maar ook niet lelijk. Alleen die piercings boven de lip hoeven van mij niet.

Ze was vandaag een jaartje jonger als hierboven omschreven en kwam vandaag uit constanza roemenie.

Presales geeg ik een 8 op de kamer 7,5 aftersales deed ze niet aan.

Last Online
    31 juli 2017 @ 11:20
    Discussies
    1
    Thanks
    330

Standaard

Vandaag toch nog even een bliksembezoek gebracht aan HacaP Gold..
    Moet toch wekelijks kijken of er nieuwe veranderingen zijn t.o.v. de week ervoor..
    Weinig veranderd was de conclusie (behalve het reeds eerder beschreven traliehek bij de voordeur).

Uurtje gekamerd met mijn nieuwe vriendin voor even .. Wederom top.
    Wat is het toch een lief, lekker en geil mens!!

Last Online
    Vandaag @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Blijft een top dame.

@mod: ze is alleen al sinds haar geboordte Roemeens, dus misschien even aanpassen?

Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Gisteren @ 18:55
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Gisteren heb ik voor de eerste keer met Luciana gekamerd. Ik vind haar al sinds haar komst naar HP 1 van de mooiste, zo niet dé mooiste meid van de club, maar door omstandigheden (lees Nadia) was het er tot gisteren nog nooit van gekomen eens met haar te kameren.

Luciana haar presales waren heel sterk. HP-style. We hebben zeker een half uur in een zeteltje zitten tongzoenen en elkaar zitten betasten en ik heb uiteindelijk zelf moeten aangeven dat ik met haar op kamer wou.

De kamergang zelf was uitstekend:
    Luciana bleef met veel gevoel tongzoenen en ik mocht haar natte poes ondertussen diep vingeren.
    De pijpbeurt was uitstekend. De balletjes werden niet vergeten en Luciana waagde zich ook een paar keer aan een DT.
    Het neuken was top: missio was heel intiem, cowgirl afwisselend rustig en hevig (en oh wat een genot zo'n mooie meid je te zien berijden en met die lekkere tietjes te kunnen spelen!), doggy was af: rustig aan begonnen en uiteindelijk zeker zo'n 10 minuten mogen doorbeuken. Knallend klaargekomen. Mijn oren flapperden er van.

Aterfsales: ik heb Luciana na de kamergang niet meer gezien, dus daar kan ik niks over zeggen.

Herhalingsgevaar: héééééééél groot.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

12. Onderstaande 5 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

biged (11 april 2015),hansdordt (11 april 2015),hasta la pasta (11 april 2015),Klatergoud (14 april 2015),Nietsche (12 april 2015)

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Op 17 juli voor de eerste keer met Luciana de lakens gedeeld.

Nicole vroeg eerder op de dag waarom ik niet met Luciana op kamer ga?! Tja, het is er gewoon nog nooit van gekomen. Hoewel de keuze voor mijn derde date deze dag nog niet was beslist kwam tijdens het douchen MiniMe even polsen of ik met Luciana op kamer wilde. Ja, waarom ook niet. "Dan zal ik haar even bezet houden". En jawel hoor, terug in de bar werd ik met de nodige hilariteit naast Luciana gedirigeerd. Binnen no time tongworstelen, met een kwaliteit zoals je dat mag verwachten bij de voormalige panthertjes. Ook Luciana wilde wel weten waarom ik nog niet eerder met haar heb gekamerd. Gaan we kameren dan? Zeker weten! Het werd een lachsessie, wat een vrolijkheid! Dan is de kamer al bij voorbaat geslaagd. Ook bij Luciana is de service uitstekend. Ik vind haar service sterk overeenkomen met die van Maria (ex HP). Deze date sprong er toch wel bovenuit! Haar vrolijkheid en mooi gevormde body geven net dat extra

Luciana: zwart lang haar, 75B, lengte 1,70m, maat 34, 26 jaar, Roemeense
    PZC: Goed (GOSP = 0,9M) DT
    EL: Lutschen und saugen!
    TZ: gevarieerd en diep
    Vingeren: yep
    Beffen: ok
    NMC: Missio en Doggy
    GFE: 100%
    PSE: 50%
    Optiek: Prachtig figuur... .
    Extra's:
    Herhalingsgevaar 100%
    Aftersales: zekers!

14. Onderstaande 4 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

biged (25 juli 2015),licky luke (25 juli 2015),MiniME (26 juli 2015),Nietsche (27 juli 2015)

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Luciana zou AcaGold hebben verlaten bestemming Espana , blijkens niet nader te noemen bron

16. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (11 september 2015)

Last Online
    9 maart 2019 @ 22:27
    Discussies
    69
    Thanks
    559

Standaard

Terug in Ratingen

18. Onderstaande 2 leden hebben Champollion bedankt voor deze bijdrage:

biged (10 februari 2016),Nietsche (11 februari 2016)

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Champollion Bekijk bericht
    Terug in Ratingen
    Ik had het voorspeld! Al weet je nooit of zo'n voorspelling uitkomt. Dit is 2e dame die ik ken die haar geluk in Spanje heeft proberen te zoeken.
    Neemt niet weg dat er weer een toppie terug is in Ratingen.

20. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Pietjepik (26 mei 2016)

Last Online
    Vandaag @ 21:23
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard

==> Finca Erotica
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

22. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

potentebeer ( 2 april 2016)

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

==> Acapulco Gold
    Vrijdag 20 mei gesproken!

24. Onderstaande 4 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

biged (21 mei 2016),Klatergoud (21 mei 2016),Manureva (21 mei 2016),Pietjepik (23 mei 2016)

Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 22:35
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135

Standaard

Ik wil dolgraag haar zogenaamde nichtje Lara weer eens doen, gelijktijdig vertrokken naar Spanje. Mocht iemand haar signaleren.... Grote tieten, heerlijk figuur en grandioze passie en opoffering aan pietjes pik...
    Der mensch ist, was er fickt.......

26. Onderstaande leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke (26 mei 2016)

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Op 5 juli na lange tijd weer eens gekamerd met Luziana.

De presales in een van de sofaatjes waren redelijk. Al waren de presales niet meer zoals in de oude Panthera tijd.
    Op de kamer viel Luziana mij wat tegen. Dat had ik niet verwacht. Goede herinneringen aan de laatste kamer voor haar vertrek uit AG. Op haar service heeft Luziana fors ingeboet. Oppervlakkig tongzoenen, blasen was eentonig en plichtmatig. Niet echt slecht, maar bijzonder nou ook weer niet. In Cowboy het geheel tot een einde gebracht en wel binnen een half uurtje. Ik had geen zin om aan Luziana meer tijd en geld te spenderen.
    Jammer, dat de service van een dame zo achteruit kan gaan. Al weet je nooit of ze een slechte dag heeft gehad of er iets anders achter zit.

28. Onderstaande 5 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

biged ( 8 augustus 2016),Champollion ( 8 augustus 2016),Manureva ( 8 augustus 2016),VAZKOR ( 8 augustus 2016),Zultbroek81 ( 8 augustus 2016)

Last Online
    31 oktober 2019 @ 20:44
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731

Standaard

Hoi sjeufke!

Wat je zegt klopt helemaal.
    Luciana had geen slechte dag.
    Ik was laatst ook met haar en kan ook bevestigen dat haar service gewoon heel erg achteruit is gegaan.
    Heel jammer idd want luciana was een zekerheid in panthera.
    Haar service was echt heel goed , en die is nu gewoon standaard.
    Ik kan je overigens bij een volgend bezoek mirrella aanbevelen.
    Meisje van 20 jaar en die geeft ook uitstekende service.

Groet,spank!

30. Onderstaande leden hebben Zultbroek81 bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke ( 8 augustus 2016)

Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 22:35
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135

Standaard

Beetje jammer inderdaad, ik deed haar een week of drie geleden met bepaalde verwachtingen die gekleurd waren door de ervaringen met haar in het verleden, lees Panthera periode.
    Nog steeds een heerlijke meid, maar het lekkere zoenen is er wel degelijk vanaf. Maar niettemin heerlijk in haar klaargekomen in doggy waarbij ik haar zalige kont stevig in de greep had.
    Der mensch ist, was er fickt.......

32. Onderstaande 2 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

Klatergoud ( 9 augustus 2016),Manureva (10 augustus 2016)

Last Online
    Vandaag @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Luciana - Fuck & Go with Miss Acapulco Gold
    23 Juli 2016
    Bij deze recensie

Mijn ervaring met Luciana is zowat de tegenpool als die met Nadine eerder. Waar Nadine er eerder girl-next-door uitziet is Luciana gewoon een plaatje, je kan er onmogelijk je ogen van af houden en als de tong niet uit je bek ligt bij haar aanzien, heb je echt een impotentieprobleem aan je lul. Waar Nadine het haalde in het geven van schitterende service om over haar imperfecties te kijken, heeft Luciana helemaal geen enkele servicegerichtheid nodig om de beren zot te krijgen voor haar. Er eventjes zitten in een elegante pose volstond om je hersenen kort te sluiten: parmantig voor de spiegel, borsten vooruit, kont bevallig naar achter gekanteld, de een en al gestroomlijnde gebruinde vrouwelijke vormen moeiteloos geprononceerd versierd met mooie tatoeages langszij, het haar als een lange donkere waterval tot ver over haar schouders tot bijna tot dat welgevormde kontje. Stil. Bevallig, klaar om gestreeld en begeesterd te worden. Miss Acapulco Gold en al even passief als de andere hertjes beneden. Veel initiatief kwam van mij: ik streelde en haar lichaam en kon niet van haar blijven, ze is fysiek gewoon perfect. Ze nam wat meer initiatief met strelen maar niet veel.

Ik probeerde een conversatie op gang te zetten: ze zegt dat ze van Spanje is: liegen doet ze ook. Ik plaagde met Roemenië maar ze hield vol dat ze van Spanje kwam. Misschien ergens Spaanse familie? Ik lees nu in haar topic dat ze al hier was in Pantheratijden. Ik lees zelfs dat de service uitstekend was! Toch dat is niet mijn ervaring. Vergeet TZ maar. Ik weet niet wat het werk in Spanje gedaan heeft maar alleszins niks goeds als de service zo hard achteruit is gegaan zoals ik hier ervoer. Ze vroeg al snel naar seks over te schakelen, het voorspel had lang genoeg geduurd. We waren eigenlijk niet zo lang bezig. Ze kloeg van de warmte in de kamer. Seks was zeer goed, moet ik zeggen, hoe kan het anders met zo'n plaatje. Ze bewoog zachter en harder boven op mij, ik streelde haar haren, perfecte tieten, rondingen, ze keek me wulps en hypnotiserend aan met die grote ogen van haar, lippen licht vaneen, dromerig, sexy babe²...Miss Acapulco Gold .

Ze hoort bij de categorie OFE (Optick Fick Experience) en het klaarkomen ging ook veel te snel, een vlugge uitbarsting dat te kort duurde daar ze poogde zich terug te trekken maar ik liet dat niet snel toe. Uiteindelijk was de klus geklaard en wou ze zo snel mogelijk van kamer af: te warm en de beruchte zin 'But you're finished!'. Nog eens klaarkomen? Wordt bijbetalen! Het verhaal had nog geen 20 minuten geduurd, misschien zelfs maar 15. Ik voelde me afgewerkt.

Deze meid? Alleen als je snel van je zaad af wil en ik garandeer je die snelheid. Panthera-service? Nope, Panthera belongs to the past indeed. 40€, niks meer wat ze niet zou terug geven. Jammer, jammer. Gezien het hoog OFE-gehalte, een dubbele score...

Score:
    Service: *1/2 Afwerkservice
    OFE ****

...want ik geef grif toe: ze wàs de laatste aan wie ik dacht voor ik insliep zoals ze bij de presales beloofde.
    De zwarte wolf

34. Onderstaande 4 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Klatergoud (13 augustus 2016),kwakky90 (20 augustus 2016),Manureva (14 augustus 2016),pret (20 augustus 2016)

Last Online
    8 december 2024 @ 13:35
    Discussies
    3
    Thanks
    227

Standaard

Vrijdag 19/8 Ac Gold bezocht.

Luciana kwam naast me zitten en vroeg waarom ik niks tegen haar zei, schijnbaar was ik al eens met haar op kamer geweest een aantal maanden terug. Opeens ging het lampje branden en verrek idd heb ik toen met haar gekamerd.
    Ik herken niks van de bovenstaande recensies. Een echte GFE met haar beleefd, intens en afwisselend pijpwerk met eierlecken. Zeer gewillig met tongzoenen en tijdens het neuken in missio heftig getongzoend met flink speeksel overdracht.
    Afgemaakt in doggy, perfect lichaam waardoor ik het niet lang vol hield. Ze was mijn laatste kamer van de dag dus langer dan een half uur zat er niet meer in.
    Volgende keer ga ik het langer volhouden met haar!

36. Onderstaande 3 leden hebben kwakky90 bedankt voor deze bijdrage:

Klatergoud (20 augustus 2016),Manureva (20 augustus 2016),pret (20 augustus 2016)

Last Online
    Vandaag @ 21:23
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard

==> PSR (Quelle: FCafé)...alias Melissa ofzoiets...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

38. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (19 november 2017)

Last Online
    13 december 2024 @ 07:45
    Discussies
    85
    Thanks
    414

Standaard