Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 263
    Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door crosby3 Bekijk bericht
    Mijn vraag aan ervaren beren van deze club: zien jullie wel eens mannen op de bank die wat voorzichtiger zijn en zich MET condoom op de bank laten pijpen?

Als ik daarna een dame kies die geen AO doet (wordt nog puzzelen en onthouden) dan is het risico voor mij acceptabel.

Of is dit gewoon alles of niets en moet ik genoegen nemen met een partytreff.
    Dat is Freude gelukkig heel overzichtelijk: kies voor blonde Beatrice en je zit goed.

Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

Last Online
    14 november 2024 @ 10:07
    Discussies
    11
    Thanks
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    kies voor blonde Beatrice en je zit goed.
    Thanks. Betekent dit dat ik niet hele rare dingen vraag als ik op de bank MET condoom wil worden gepijpt?

Last Online
    15 mei 2018 @ 21:33
    Discussies
    25
    Thanks
    127

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door crosby3 Bekijk bericht
    Thanks. Betekent dit dat ik niet hele rare dingen vraag als ik op de bank MET condoom wil worden gepijpt?
    In Duitsland denken die wijven dat je niet goed wijs ben als je MET condoom gepijpt wil worden en in Nederland denken ze dat je niet goed wijs ben als je ZONDER condoom gepijpt wil worden

4. Onderstaande 4 leden hebben vakantieganger24 bedankt voor deze bijdrage:

Caligula (30 augustus 2015),Henk74 (31 augustus 2015),Martijn (29 augustus 2015),Mr Pussy ( 4 september 2015)

Last Online
    4 januari 2025 @ 14:44
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Gisteren ben ik voor de 2de opeenvolgende zondag naar Freude39 getrokken. Ik ben aangekomen om 11u30 (happy hour tarief van 30€) en ik ben terug vertrokken om 22u30.

Er waren gisteren minder mannen en vrouwen aanwezig dan een week eerder, hetgeen op sommige momenten, vooraleer na 19u, resulteerde in een hele matte, zelfs saaie sfeer.

Gelukkig had ik het gezelschap van MiniME en enkele mij bekende niet-schrijvende Nederlanders en Belgen, zodat ik de dode momenten al zeverend toch op een aangename manier kon doorbrengen.

Het weinige aanwezige personeel was gisteren, net als een week eerder, heel vriendelijk en behulpzaam.

's Morgens heb ik 2 broodjes gegeten: simpel maar lekker. Om 13u30 heb ik de warme maaltijd genuttigd: aardappelen, worteltjes en rundvlees in een bruine saus. Kantine eten, maar het vulde het buikje en het smaakte wel. 's Avonds heb ik het bij 2 kommen soep (lekker) met brood gehouden, want de avondmaaltijd (oa een soort van heel droge krokante kip) zag er echt niet smakelijk uit.

Qua drinken heb ik het, wegens niks anders voorhanden, bij koffie en mixed frisdranken gehouden.

De line-up was gisteren minder dan een week eerder. Er hadden 20 meiden aanwezig moeten zijn, maar ik heb er niet meer dan 17 verschillende geteld. Gevolg: op sommige momenten waren bijna alle meiden bezet en zaten de achtergebleven mannen wanhopig om zich heen te kijken, op zoek naar die ene geschikte, vrije meid...

Wat de aanwezige meiden betreft (Beatrix, Amy, Gaby, Bonny, Yasmin, Monica, Casandra, Delinda, Michaela...) zaten er voor mij wel voldoende kamerwaardige meiden tussen.

Ik heb gisteren 6(!) keer gekamerd: ik ben maar liefst 5 keer met Bulgaarse Yasmin op herhaling geweest en ik heb tussendoor 1 keer gekamerd met Roemeense Casandra.

Casandra is 34 jaar oud (ze is amper 10 maand jonger dan mijzelf, ik krijg 'jong' echt niet meer geschreven). Ze heeft een leuk gezicht, lang zwart haar, groen-bruine ogen en jammer genoeg een iets minder gebit. Casandra is amper 1,50m groot, is slank, heeft een A-cup en een klein, maar lekker kontje. Casandra heeft een tattoo op 1 van haar armen. Piercings kan ik me niet herinneren.

Casandra haar service was top: het tongzoenen was diep en lekker. De pijpbeurt was 1 van de beste die ik dit jaar al heb gehad. Had ik Casandra laten doen, was de kamergang ongetwijfeld op een snelle FT uitgedraaid.

Neuken was uitstekend: eerst lekker intiem krioelen in missio en vervolgens heeft Casandra mij met een zalige cowgirl klaar gereden. Die oude meiden weten toch wel van wanten hoor!

We zijn in totaal zo'n 25 minuten op kamer geweest. Herhalingsgevaar is, ondanks Casandra haar gezegende leeftijd, groot.

Mijn conclusies na dit bezoek aan Freude39: de line-up, sfeer en het eten waren iets minder dan verleden week, maar toch heb ik me weer uitstekend vermaakt, met dank aan de leuke gesprekken met mijn collega ijsberen en uiteraard met dank aan Yasmin en Casandra, die voor 6 uitstekende kamergangen hebben gezorgd. Prijs voor dit dagje plezier: 210€.

Freude39: tot een volgende!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

6. Onderstaande 14 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

aamu (31 augustus 2015),biged ( 1 september 2015),Bluebear ( 1 september 2015),gignnl (31 augustus 2015),Laatbloeier ( 1 september 2015),licky luke (10 september 2015),MiniME (31 augustus 2015),Nedlovefkk (31 augustus 2015),potentebeer (31 augustus 2015),Sjeufke (31 augustus 2015),Smouse (31 augustus 2015),Toetebel ( 1 oktober 2015),Wijze grijze (31 augustus 2015),zeppos58 (31 augustus 2015)

Last Online
    Vandaag @ 10:13
    Discussies
    61
    Thanks
    1.982

Standaard

bezoek Freude 39 op 2 september 2015

Na mijn vorige -uiterst plezierige- bezoek bleef Freude39 in mijn hoofd rondspoken, en ik ging rap op zoek naar een mogelijkheid om hier nogmaals een bezoekje te realiseren, en wonder boven wonder deed er zich inderdaad iets voor dat ik werk met plezier in NRW kon combineren. En opnieuw plezier bleek het te zijn. Ik arriveerde rond 10:05, een van de voordelen van deze club, die toch een eindje van het centrum van ons land is…. Zodat als je een beetje op tijd thuis wilt zijn je toch rond vier-vijf weer terug moet gaan keren. Ik werd door een lieftallig meiske, geheel in haar eva’s kostuum, binnen gelaten, en Dagmar, de theke, gaf blijk van herkenning, en wist mij een warm onthaal te bieden. Gauw naar beneden, en mijzelf in mijn inmiddels favoriete vermomming gehuld…… als ijsbeer heb je een mooi bestaan nietwaar, en je wordt ook nog eens beschermd…

Terug in de kennismakingsruimte maar eerst een kopje koffie georganiseerd, en mij voorgesteld aan een aantal van de aanwezigen ladies. Op dit vroege uur waren er een stuk of tien, wat uitliep tot een achttien tal dames. Ik spotte achtereenvolgens Sara, Dilara, Bonny, Anastasia, Anita, Liza, Ina, Nikki, Alexandra, Julia, Esmeralda, Beatrice en Angelica. Andere vijf weet ik niet (meer). Toch heel wat andere meiden dan een paar weken geleden. De eerste paar uur was het een goede verhouding beer/dame. Rond een uur of twee bleken er wel wat veel beren, en na een uur of half vier werd het weer wat beter voor de beren.

Leidde de drukte tot een slechte dag, neeen, integendeel. Ik ben mijn veroveringen begonnen met een meisje waar ik de vorige keer niet aan toegekomen was: Anita (Ro). Een reuze vondst, leuek 22 jarige meid, geblondeerd half lang haar, ietsje gezet, maar echt heeeeel lief. Tomeloze inzet, en echt een ervaring waar ik super van genoot. Tongzoenen op de bank als voorspel, pijpen op de bank, nog eens heeeeel dik over op de kamer, super seks, genoot middels een fraai orgasme zelf ook zeker van deze sessie, en elke keer als ze me weer tegen kwam kreeg ik ergens een aai!!! Haar zuster Ina is ook een van de DVP’s in Freude.

De tweede dame op mijn kerfstok bleek de kort harige Anastasia, 25 jaar (bulgarije), fraaie vrouwelijke vormen, en hoe ze een klant eerde op de bank pijpt, daar kreeg ik ter plaatse een erektie van…. Dat wilde ik dus ook wel eens proberen. Nu ik kan vertellen dat de schijn absoluut niet bedroog, wat een lieftallige zoenster-pijpster, en wat een enorm groot verschil zit er toch in de service verlening van deze dames en bijvoorbeeld dvp’s bij de grote clubs, waar je voor elk wisse wasje een vermogen moet bijbetalen. Nee hor, elke sessie van een half uur is 30 euro. En in een half uur kun je heel veel doen, en is tegenwoordig ook eenvoudig te verlengen. Een prima sessie met alles erop en eraan, en mijzelf meet FT uit laten zuigen. Wat een orale techniek heeft deze Anastasia jongens….

De derde sessie wijdde ik aan de historie, en wel met Nikki (D, eind dertig? lang blond gekruld haar, beetje gezet), die ik al een vrij aardig poosje ken. Leuke duitse dame, die heerlijk kan babbelen, uitgebreid de tijd neemt bij de presales op de bank, tjonge wat kan die toch heerlijk met je lul spelen als ze zit te kletsen, ik heb geen idee meer waar het over ging, maar weet nog elk moment dat ze met de kleine mynasch met haar zachte handjes en later mond aan de gang was. Uitstekende sessie, waar ik er zelf voor koos niet klaar te komen, maar ik wel elk cm2 van haar lichaam, en zij het mijne heeft beroerd. Heerlijke dame die Nikki

Ik werd zelf een beetje moe, maar een sessie in de sauna en de douches brachten me weer op de been. Geïnspireerd door openbare seks in de kamer (een stelletje op de bank centraal, een stel ergens aan de zijkant waren heerlijk geil de liefde aan het bedrijven, terwijl er een ietsje later ook de kino behoorlijk wat live-action te zien was… kortom geheel gemotiveerd ging ik de laatste sessie in met Yasmin. Begin twintig (Ro) prachtige huid, beetje vol, E-cup naturel en dol op massage zo bleek toen ik met mijn flesje baby olie ten tonele verscheen. Daar lustte ze wel pap van en de uitbreiding naar erotische massage was niet aan haar verspeeld, integendeel. Een fraai orgasme bekroonde de sessie. Nou, zij kon mij ook redelijk aan, en wist er met heel veel gevoel een prachtig orgasme uit te pijpen. Een derde op deze dag, voor een beer op leeftijd was ik helemaal tevreden……

Kortom, ook mijn tweede bezoek aan Freude was me een werkelijk groot genoegen. Dalia, een van de gastvrouwen die hielp bij de verzorging nog maar een fooi gegeven voor al haar geren, en heel vriendelijk uitgelaten door Anastasia, met een heerlijke tongzoen. Ik verliet de hemel rond een uur of 16:30....

Ik ga opnieuw kijken hoe snel ik hier weer terug kan komen…..

8. Onderstaande 7 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

aamu ( 7 september 2015),biged ( 3 september 2015),Laatbloeier ( 3 september 2015),licky luke (10 september 2015),Smouse ( 3 september 2015),Wentelt Eefje (11 september 2015),Wijze grijze ( 3 september 2015)

Last Online
    6 januari 2025 @ 11:52
    Discussies
    9
    Thanks
    0

Standaard

Gisteren was het in Grimbergen om negen uur s avonds zo druk dat er geen zitplaatsen meer waren en de heren maar een beetje rondhingen rond de cola automaat. De laatste tijd veel knorrige berichten gelezen op Freiercafe over Freude maar... toevallig had ik gelezen dat de entraa vanavond maar E 10 was. Dat moet een Nederlander aanspreken.
    In twee uur vier prima sessie's gehad, genoeg zoenen, mit oder ohne, zimmer oder hier bleiben, alles was mogelijk.
    Namen die ik het onthouden zijn Anna, Anesthasia en Yasmin.
    Goed bevallen.
    Laatst gewijzigd door jan enschede; 4 september 2015 om 23:32 Reden: aanpassen tekst

10. Onderstaande leden hebben jan enschede bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (12 september 2015)

Last Online
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Nieuwe prijzen in Freude39:

20€ voor 15 minuten.
    40€ voor 30 minuten.
    70€ voor 1 uur.

12. Onderstaande 3 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (12 september 2015),MiniME (11 september 2015),Sjeufke (11 september 2015)

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Nieuwe prijzen in Freude39:

20€ voor 15 minuten.
    40€ voor 30 minuten.
    70€ voor 1 uur.
    Hmmm, niet echt verstandig. Mij maakt die 10 euro niet uit, maar dit komt teveel in de buurt van tarieven in bv Aca (Gold), etc, en zo goed/mooi zijn de dames hier ook weer niet. Je hebt wel kans dat de eerdere klagers in dit draadje hier nu vaker gaan zitten pannenkoeken, en dus minder beschikbaarheid van de betere/leukere dames, etc. Dat kwartier tarief lijkt dan een oplossing, maar daar zal natuurlijk geen enkele dame een top performance voor gaan leveren.

Jammer............

14. Onderstaande 3 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

KanariePiet (12 september 2015),licky luke (12 september 2015),Sjeufke (11 september 2015)

Last Online
    22 augustus 2023 @ 20:49
    Discussies
    21
    Thanks
    35

Standaard

Het enige wat deze club zo uniek maakt is dat je de liefde overal kan bedrijven, niet alleen in de kamers... Of nu is op de banken, kino, sauna, onder de douche of gewoon ergens in de gang&

Of zijn er meer clubs waar dit allemaal kan en de dames ook heerlijk naakt lopen?

16. Onderstaande 2 leden hebben ggd bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (12 september 2015),Sjeufke (11 september 2015)

Last Online
    Vandaag @ 14:08
    Discussies
    44
    Thanks
    3.737

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ggd Bekijk bericht
    Het enige wat deze club zo uniek maakt is dat je de liefde overal kan bedrijven, niet alleen in de kamers... Of nu is op de banken, kino, sauna, onder de douche of gewoon ergens in de gang&

Of zijn er meer clubs waar dit allemaal kan en de dames ook heerlijk naakt lopen?
    Jazeker.

Bij de club's die tot dezelfde keten behoren.

Dit zijn o.a.

• Fkk Grimberg in Gelsenkirchen
    • Villa Romantika in Recklinghausen
    • Arabella in Bochum-Wattenscheidt
    • Verena in Dortmund
    • Villa Venus in Duisburg
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

18. Onderstaande leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Inderdaad in alle genoemde rtc s, verder kan ook in Babylon vrij veel op dit vlak, en in Globe is vrijwel elke dame hier toe bereid.

Verstuurd vanaf mijn D5503 met Tapatalk

20. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Zal mijn mening misschien toch nog wat bijstellen, het systeem heeft ook wel voordelen. de goed presterende dames verdienen iets meer, de matige minder, omdat je dan binnen 15 minuten er mee stopt en maar 20 euro kwijt bent.

Nieuwe teenie Simona bijvoorbeeld, nauwelijks zoenen, geen pijpen op de bank, en je ziet verschillende mannen na 10 minuten met somber gezicht terug komen. Die gaat over haar service aanpassen of vertrekt.

@kanariepiet: je kunt hier nu voor 60 euro je kwartet droom waarmaken 😛

Nog meer goed nieuws: er geldt nu een niet goed geld terug garantie, staat op een aantal grote borden aangeven, primair als dame zich niet aan tijd of service afspraak houdt. Slechts een kleine disclaimer dat het niet geldt voor bv Wijze Grijze 😀

22. Onderstaande 2 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

KanariePiet (12 september 2015),licky luke (12 september 2015)

Last Online
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Het grote probleem is dat de meiden niet mogen weigeren slechts 15 minuten met een klant op kamer te gaan. Ik heb gisteren van 3 meiden vernomen dat ze het echt niet zien zitten om voor dat tarief een all in dienst te verlenen. Deze meiden, toppertjes jammer genoeg, gaan door deze prijswijziging waarschijnlijk naar een andere club verkassen. De 10€ meer per half uur weegt voor sommige meiden duidelijk niet op tegen het idee voor 20€ kerels over zich heen te moeten krijgen. Snap ik ook wel.

24. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (12 september 2015),MiniME (12 september 2015)

Last Online
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

@kanariepiet: je kunt hier nu voor 60 euro je kwartet droom waarmaken ��
    Inderdaad. En Yasmin was er gisteren niet. Dat was eigenlijk de gedroomde kans. Een kwartet met Alexandra, Michaela en Dilara. Stel je voor. Waarom heb ik dat niet gedaan Stom. Stom.

26. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (12 september 2015),MiniME (12 september 2015)

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Het grote probleem is dat de meiden niet mogen weigeren slechts 15 minuten met een klant op kamer te gaan. Ik heb gisteren van 3 meiden vernomen dat ze het echt niet zien zitten om voor dat tarief een all in dienst te verlenen. Deze meiden, toppertjes jammer genoeg, gaan door deze prijswijziging waarschijnlijk naar een andere club verkassen. De 10€ meer per half uur weegt voor sommige meiden duidelijk niet op tegen het idee voor 20€ kerels over zich heen te moeten krijgen. Snap ik ook wel.
    Daar heb je wel een punt, hoorde ook aantal dames hier over, en logisch ook, TZ, PZC, NxC en FT of MMT allemaal voor 20 euro is natuurlijk van de zotte, zeker voor de meisjes die zo in andere clubs kunnen werken waar ze 40 of 50 euro krijgen plus 25 euro of meer voor de extra's!

Waar ik vroeger, bv in GT (toen er nog echt goede dames werkten) regelmatig sessies had van 2, 3 of 4 uur, hou ik het tegenwoordig meestal bij een half uurtje, heel soms een uur. Als het een leuke en goede dame is, is er vaak al na circa 15 minuten een (1e) orgasme, en zou het echt te genant vinden om dan snel op te doeken, de kamer af te gaan, en het meisje slechts 20 euro te betalen. Heb dan dus ook alle sessies lekker relaxed gedaan en gewoon het dubbele afgerekend (wat nog steeds een koopje is).

Weet niet of het door nieuwe prijsmodel komt, maar line up is helaas al wel wat uitgedund, een aantal dames weg of op vakantie (Yasmin, Michaela, Beatrice, Monica, etc), en nieuwe Simona dus niet echt de moeite waard.

Blijft toch apart dat ik een paar weken geleden hier nog 100 euro betaalde voor 3 top sessies, inclusief entree, en nu daar dus Euro 150 voor kwijt ben (beide Happy Hour voor 12:00 binnen). Nog steeds niet duur, maar jammer is het wel.

PS: x=M of Z

28. Onderstaande 2 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

KanariePiet (12 september 2015),licky luke (12 september 2015)

Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Begrijp ik het goed, zie HP is de entree nu weer 10€ de hele dag. Ik begrijp dat gegoochel met de prijzen niet zo. Scheelt bottom line ook weer niet zoveel maar zo'n beetje elke week het veranderen is wat overdreven. Anyway 10€ dus de hele dag. Das nait veul!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

30. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

Last Online
    8 juni 2019 @ 23:52
    Discussies
    3
    Thanks
    155

Standaard

Offen von 10.00 bis 24.00 uhr
    Taglich ab 20.00 uhr 9,99

Dus de prijzen van MineMe kloppen.
    Voor 12.00 uur €30
    Tussen 12.00 en 20.00 uur €40
    Vanaf 20.00 uur €9,99

Dames 20 of 40(!+30)

Dus voor de budgetneuker 3x voor 69,99
    Voor mezelf houd ik het op 3x 160 of 250

32. Onderstaande leden hebben blueeyes bedankt voor deze bijdrage:

Last Online
    15 september 2017 @ 08:17
    Discussies
    93
    Thanks
    240

Standaard

.... TZ, PZC, NxC en FT of MMT, allemaal voor 20 euro is natuurlijk van de zotte ....

PS: x=M of Z
    en bij een bepaalde keuze kan dit dus ook zomaar in het pakket zitten: SOA

Weet niet of het door nieuwe prijsmodel komt, maar de line up is helaas al wel wat uitgedund, een aantal dames weg of op vakantie (Yasmin, Michaela, Beatrice, Monica, etc)
    en er is nog een reden waarom een meisje een poosje uit de running kan zijn...

Last Online
    8 november 2024 @ 12:53
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Begrijp ik het goed, zie HP is de entree nu weer 10€ de hele dag. Ik begrijp dat gegoochel met de prijzen niet zo. Scheelt bottom line ook weer niet zoveel maar zo'n beetje elke week het veranderen is wat overdreven. Anyway 10€ dus de hele dag. Das nait veul!
    Ik wordt er ook gek van onderhand...

Was er vrijdag voor de eerste keer sinds de heropening met de info/verwachting van Kanariepiet dat het € 30,00 entree was en € 30,00 per half uur. Hele uurtje niet mogelijk of prijs daarvan onbekend, dat zou die vrijdag nagevraagd worden.

Eerste verrassing toen ik binnen kwam, was dat de half uur prijs was gestegen naar € 40,00. Daarentegen was er ook een uurprijs voor € 70,00 en een 15min prijs voor € 20,00 (voor mij en heel wat dames niet interessant).

Entree normaal € 40,00, voor 12:00u € 30,00 en na 20:00 u € 9,99.

Freude39.jpg

Over 2 weken ben ik er weer, wie weet is het dan al weer allemaal anders....
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

Last Online
    Gisteren @ 17:00
    Discussies
    39
    Thanks
    1.888

Standaard

Mijn eerste bezoek aan Freude. Het moest er van komen. Enkele recente verhalen van ijsberen maakten me nieuwsgierig. Als regelmatig bezoeker van Villa Venus en het inmiddels gesloten Alina in Dorsten ken ik het rtc-concept. Naakte meiden in een grote, duistere, roodverlichte 'huiskamer' wachten je op. Het is geen luxe ambiance, integendeel, het oogt shabby, de douches zijn matig, de welness stelt niks voor, met een sauna heb je het wel gehad. Eten? Een paar koekjes en soms een handjevol chips. Drinken? Uitsluitend koffie en frisdrank. De meiden zijn er in alle maten en types, van skinny tot volvet, van tieners tot dertigers, van Roemeensen tot Bulgaarsen en af en toe een sporadische Duitse. De prijzen zijn all in, € 30 voor een half uur, alle eventuele extra's in begrepen. Met voorspel (pijpen) op de bank en desgewenst het hele nummer op de bank. Een kinky, geile sfeer.

Ik was dus aangenaam verrast te lezen dat Freude een luxe versie is van het rtc-concept. Welnu, dat klopt. Ik werd aangenaam verrast. Een enorme balzaal waar de naakte meiden je opwachten, twee sauna's en een stoomkabine. Uitstekende douches en keurige toiletten. Een fraaie bioscoopruimte alwaar je niet alleen behoorlijk nieuwe en goedogende porno kunt aanschouwen, maar van tijd tot tijd ook live action tussen dames en ijsberen kunt meebeleven. En zowaar een restaurantruimte waar je een eenvoudige maaltijd kunt verkrijgen.

Ik kwam binnen en werd meteen hartelijk welkom geheten door een bekende, de vroegere theke van Alina. Leuk, ze nam de tijd me een en ander uit te leggen. De entree was € 40, elke kamer € 30,- (ik begrijp dat het nu al weer anders is). Ze vertelde dat er helaas vandaag (afgelopen donderdag) door verschillende omstandigheden wat minder meisjes waren dan normaal. Ik telde er 's-middags ongeveer vijftien en 's-avonds ongeveer tien, terwijl er normaal zo'n twintig tot vijfentwintig zouden moeten zijn. Gewapend met een badjas en een handdoek ging ik me verkleden in de lockerruimte beneden. Terug boven op inspectie. Ik zag enkele hele mooie meiden, enkele skinny's en een aantal middle-of-the-road meiden. Ik concludeerde meteen dat ik mij vandaag prima zou kunnen amuseren. Ik houd van afwisseling. Tijdens mijn inspectie kwam ik nog een bekende tegen uit Alina, namelijk de skinny Bonny. Ik besloot meteen dat zij de eerste zou zijn.

Na enig geknutsel op de bank stelde ze voor hier op de bank te gaan ficken. Alhoewel een geil idee, met mijn soms moeizame klaarkomen koos ik toch maar voor een veiliger kamer. Op de kamer toonde Bonny (22 jaar, Bulgaarse) zich niet echt in vorm. Ze had niet veel zin en vroeg me meteen of ik haar wilde masseren. Even omschakelen, maar zo'n skinny meid met een lekker rond kontje masseren is toch wel aan mij besteed. Mijn pik bleef gedurende de gehele massage op volle sterkte. Ik had er zin in. Ze draaide zich om, spreidde haar benen en opende haar kutje. Ik stootte meteen toe. Heerlijk. Langzaam, heel langzaam neukte ik haar, op mijn gemak. Ze is nauw, zo nauw dat ik wist dat ik snel voor de bijl zou gaan. Ik had er geen bezwaar tegen, integendeel, ik voerde het tempo iets op en kwam explosief in haar klaar. Oefff. Wat een genot. De passiviteit van Bonny had geen invloed op de kwaliteit van mjn orgasme. Na vijf minuten bijkomen keek ik op de klok van de deur, voor mij een nieuw fenomeen. De klok werd door Bonny bij binnenkomst in de kamer ingedrukt en ging van 30 minuten teruglopen naar nul. Ik vind het prima, geen gedoe over de tijd, beiden kunnen de tijd in de gaten houden. Er waren twintig minuten verstreken. Op naar de douche.

Pauze. Een kop koffie met mijn krant, daar geniet ik ook altijd van. Gelukkig kon ik de krant nog net lezen in de rood verlichte balzaal. Ik was wel de enige die daar zat te lezen. Andere mannen zaten wat wazig voor zich uit te staren. Het mooie meisje pal tegenover me (Michaela, zo bleek me later) vond het ook kennelijk ook opmerkelijk en besloot me af te leiden met een fraaie show. Ze spreidde haar benen en toonde haar kutje. Ze streelde haar borsten, kreunde en ging zich zitten vingeren. Ik moest toegeven het zag er verleidelijk uit maar ik kon haar pareren met mijn Volkskrant omdat ik nog van mijn kamer met Bonny moest bijkomen. Ze gaf het op en even later ging ik maar eens een (prima) sauna nemen. Daarna weer even de krant en ik was weer klaar om de volgende dame met een bezoekje te vereren. En ja, daar zag ik het mooie meisje samen met een andere dame voorovergebogen over de bloembakken bij het middenpad met een paar andere meisjes kletsen. Twee fraaie kontjes keken me aan. Ik besloot meteen te gaan zitten op de plek van de mooiste, Michaela dus. Slank, 22 jaar, Roemeense, mooie borsten (a/b) en een prachtig kontje. Een wispelturig typje. Na kennismaken op de bank snel zonder pijpen vooraf naar een kamer. Als op een catwalk liep ze voor me uit. Ze weet dat ze mooi is. Op de kamer pijpte ze me goed en vervolgens namen we een aantal standjes door. Vooral doggy zag er lekker uit tegen die fraaie billen van haar. Het voelde allemaal goed, wel een beetje automatische piloot bij haar. Nadat ik uitgeput neerzeeg, ging ze zich zelf tot mijn verrassing nog even vingeren. Ze bewoog steeds heftiger, ik kneedde haar tieten nog wat ter ondersteuning, ze kreunde, en plotseling hield ze op en zei: tijd!! Ik keek op de klok, nog één minuut! Wat een actrice.

Weer op naar de douche. Daarna naar het restaurant(je). Het was simpel, een schnitzel, een paar salades, en een toetje. Al met al redelijk eetbaar. Daarna weer een rondje sauna en een stukje lezen.

Ik streek neer bij Maja. Maja is een leuke, aardige Roemeense meid van 23 jaar. Slank, mooie borsten (b), lekker. Pijpen op de bank en op naar de kamer. Aldaar ontpopte ze zich tot een lekkere gfe-dame. Kroelen, knuffelen, verleiden. Ik houd er wel van. Prima pijpen en weer een aantal standjes doorgenomen en afgerond op haar lichaam waarvoor ze zich in allerlei geile posities wentelde. Ik vond het heerlijk met haar, heel wat leuker en lekkerder dan met de mooie Michaela. Voor haar kom ik terug.

Ik kreeg er nog geen genoeg van. Na een rondje sauna een tijdje in de bioscoop rond gehangen. Naar een pittige porno gekeken, af en toe begeleid door een neukend koppel op het grote bed in de bioscoopruimte. Terug naar de balzaal. Ik keek om me heen, ik zag heel veel mannen en nog maar weinig vrouwen. Dat zou lastig worden. Ik had geluk. Anastacia op wie mijn oog al eerder was gevallen, zat nog op haar bankje. Ik streek onmiddellijk bij haar neer. Wat een leuke, aardige meid. 25 jaar, grote, lekkere tieten (c), slank, direct te herkennen aan een aantal tatoeages waaronder een playboy-bunny. Met zo'n tatoeage verwacht je eigenlijk pse-sex; het bleek vooral gfe-sex afgewisseld met lekkere porno Dit was veruit het leukste en lekkerste nummer van de dag. Vrijen, zoenen gevolgd door opwindend body-to-body geschuif. Ze bleef me voortdurend diep in de ogen kijken en dat zette ze voort toen ik haar in missio eerst heel langzaam en daarna stevig neukte. Zoenen en neuken tegelijk, langzaam en snel. Ik vond haar geweldig. Ik kwam al terug voor Maja, maar ik kom nog harder terug voor Anastacia.

Los van deze twee aantrekkelijke meiden ben ik sowieso van plan om vaker naar Freude te gaan. De kennismaking is mij goed bevallen. Het zal niet heel vaak zijn, want het is voor mij toch een behoorlijk eind rijden. Ook kan ik meestal alleen maar 's-avonds. De theke verzekerde me dat ze tot 24.00 uur open zijn, om 23.30 uur de laatste ronde. Dat geeft toch iets meer ruimte dan bijvoorbeeld Villa Venus waar ze vaak al om 22.30 uur de tent gaan sluiten. Kortom, ik heb er weer een nieuwe club bij. Dat wordt nog lastig kiezen, ik heb inmiddels een hele serie clubs (van shabby tot luxe) doorgewerkt (doorgeneukt) en in elke club zitten wel enkele meisjes waar ik voor wil terugkomen. En ik heb maar een beperkte tijd en een beperkt budget. Die Qual der Wahl.

36. Onderstaande 7 leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

aamu (15 september 2015),GrandCru (14 september 2015),licky luke (14 september 2015),MiniME (14 september 2015),mynasch (15 september 2015),Nedlovefkk (14 september 2015),Wijze grijze (14 september 2015)

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Het grote probleem is dat de meiden niet mogen weigeren slechts 15 minuten met een klant op kamer te gaan. Ik heb gisteren van 3 meiden vernomen dat ze het echt niet zien zitten om voor dat tarief een all in dienst te verlenen.
    Meerbepaald ook omdat all in hier ook wil zeggen NZC, in reguliere saunaclubs vragen ze daar minimaal € 100 voor (zij het dan voor 30') .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

38. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (14 september 2015)

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Meerbepaald ook omdat all in hier ook wil zeggen NZC, in reguliere saunaclubs vragen ze daar minimaal € 100 voor (zij het dan voor 30') .
    Er hangt een groot bord in Freude dat dat verboden is, dus ....

(verder is deze optie in Bernds al jaren +50 euro, die uiteraard nooit echt bestaan heeft en ontkend zal worden door iedereen en alles )

Last Online
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

En weer een prijswijziging: voor een kwartier betaal je nu 30€. De meiden hebben (begrijpelijk) blijkbaar massaal geprotesteerd tegen de 20€ voor 15 minuten, waarop het management de prijs verhoogd heeft.

41. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

MiniME (14 september 2015),Toetebel (25 september 2015)

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

En weer een prijswijziging: voor een kwartier betaal je nu 30€. De meiden hebben (begrijpelijk) blijkbaar massaal geprotesteerd tegen de 20€ voor 15 minuten, waarop het management de prijs verhoogd heeft.
    En half uur nog steeds 40 euro? Dat is dan een no brainer lijkt me. Vrijwel iedreen gaat zo een half uur, en kwartier tarief wordt tzt weer afgeschaft.

Wel apart, waar je paar weken terug voor 100 euro 3 sessies van half uur had plus entree, is datzelfde nu dus 150 of 160 euro!

43. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

KanariePiet (14 september 2015)

Last Online
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Een half uur inderdaad nog steeds 40€ en een uur 70€. Zoals je zegt: idd een no brainer.

Ik denk wel dat Freude er goed aan heeft gedaan dat 15 minuten tarief terug te verhogen, anders waren ze op korte termijn ongetwijfeld een paar topmeiden a la Dilara, Michaela en Beatriz kwijtgeraakt. Die zagen het immers (terecht) echt niet zitten om voor 20€ mannen over zich heen te krijgen.

Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten