Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Last Online
    Gisteren @ 23:04
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard Roken en dames en clubs

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Ik ruik een nieuwe topic, misschien wel een enquete .....
    Vrouwen die niet roken-topic.
    Katharina rookt ook niet
    Tsja het is en blijft een grote uitzondering dames die niet roken in een club. In Nederland ligt het percentage van de vrouwen die rookt net iets boven de 30 %, in sommige landen zal dat wel wat hoger zijn zeg 40-50 %, maar mijn inschatting is dat het percentage rokende vrouwen in clubs boven de 80 % is.
    Met veel pijn en moeite zou ik nog wat namen kunnen noemen van PHG dames die niet roken.

Overigens roken in clubs is natuurlijk eigenlijk gewoon vies, ik haat het dat gepaf en die blauwe rook , het stinkt, is ongezond, als je zelf niet rookt en een dame wel is het Tz bepaald geen genoegen.

Dat mag natuurlijk ook wel eens gezegd worden!

Een aardige enquette vraag zou zijn of roken in clubs verboden moet worden.

:wink: :wink:
    Big30

Laatst gewijzigd door Big30; 17 mei 2007 om 23:13
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Gisteren @ 23:04
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Wel een aardig onderwerp natuurlijk, enerzijds de vraag of roken in een club eigenlijk wel kan anderzijds de vraag wat we er van vinden dat (zoveel!) dames roken.

:wink: :wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Van mij mag roken verboden worden in de clubs. Lekker buiten paffen als 't moet. Zeker in GT is 't in de wintermaanden binnen niet te harden van de blauwe walmen.

Gek is dat in NL veel minder gerookt lijkt te worden. Zowel thuis, bij vrienden, maar ook op 't werk. Alleen in de horeca wordt stevig doorgepaft. En helaas dus in de P6 clubs ook. Niet alleen door de dames, maar ook onder de beertjes is 't aantal rokers gemiddeld fors hoger dan ik zo inschat als NL gemiddelde.

Aan de andere kant, als een dame rookt, is het mij best. Ook TZ vind ik dan geen probleem. Inconsequent zijn, daar ben ik wel consequent in. :D

Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard Cursus stoppen met roken in basispakket

DEN HAAG - Verstokte rokers kunnen straks waarschijnlijk een cursus stoppen met roken in rekening brengen bij hun zorgverzekeraar. ..............
    http://www.ad.nl/binnenland/article1482037.ece
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten