Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 29 van 29
    Last Online
    Gisteren @ 20:10
    Discussies
    457
    Thanks
    1.628

Standaard

ANGIE mijn eerste openbare wellness sessie in een club die starten onder de does . ik ben in de meeste gevallen niet van de openbaren seks . ma angie wist me zo geil te krijgen. heerlijk zeep te ze me in onder de does ze begon me heerlijk te zoenen en draaide haar kont na me toe .zachtjes neukte ik haar tussen haar 2 bil delen

angie draaide zich om en zakte door haar hurken pakte pielemans vast en drukte hem tegen me buik. mijn ballen verdween de in haar mond leker zoog ze er aan .heerlijk ging haar tong langs mijn zwans en bewerkte ze mijn eikel met haar tongpiercing. snel dacht ik aan me eerste sessie van die dag om een vroegtijdige zaadlozing te voorkomen en om te zorgen dat mijn geen extras in rekening worden gebracht door toedoen van een ft angie legde mijn hand achter op haar hoofd en moedig de me aan om haar hoofd over mijn zwans te schuiven even voelde ik weerstand ze pakte me bij haar kont en drukte door tranen schooten in haar ogen en ik voelde haar silken. nog steeds had ik haar hoofd vast en ze keek me met groten ogen aan . ik kon me zelf niet inhouden en vol neukte ik haar in haar mond en keel. tranen rolde over haar wangen speeksel liep uit haar mond over mijn ballen hierdoor liep haar macub uit angie kwam omhoog pakte me penis vast en begeleiden me richting een van de houten ligstoelen in de wellness ruimte . ze druk me in de ligstoel met me benen richting het hoofd end en gaat boven mijn hoofd staan ze zakt en dwingt me haar te beffen ik moet wel anders stik ik haar nectar is niet meer te stoppen en haar sappen vloeien in overvloed ze draait zich om en we belanden in standje 69 haar klit is super gevoelig ze begin te schocken mijn duim gaat richting haar anus en ik druk hem door ze bied geen weerstand haar hand gaat richting haar tasje en ze pakte er een condoom uit en rold die met haar mond af angie kruip omhoog en laat pielemans in haar vulva verdwijnen ik ben het liggen zat het word tijd om haar aan de statafel te nemen die op verzoek van WG geplaatst is bij de jacuzie mijn lotgenoten veelal van franse komaf zijn getuigen van dit gebeuren en ze sluiten hun ogen niet .kesja zie ik in mijn ooghoeken voorbij lopen en ze staat verbaast stil . angie draait zich om en gelukkig is ze 15 kilo kwijt ik til haar op . ja rakers ik weet het het is kwa gewicht nog steeds meer als je van de arbo mag tillen 63 kilo pielemans staat nog steeds na de hemel en zonder bij te sturen vindt hij de weg ik laat haar zakken en daar sta ik al neukend angie begint me vol te zoenen en klemt haar armen om me nek beit me zachtjes in me hals al neukend loop ik met haar na de 2e light stoel naast de sauna en leg haar daar zachtjes op met haar beentjes hoog in de lucht maak ik er een end aan ik verlies me zelfbeheersing en spuit tevreden het condoom vol na de daad hebben we nog even gezamenlijk een does gepak

babylon blijf je verrassen

2. Onderstaande 8 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (17 mei 2015),Badslippers (10 mei 2015),biged (10 mei 2015),looper (10 mei 2015),MiniME (11 mei 2015),Tjeppah (16 mei 2015),Wentelt Eefje (10 mei 2015),Wijze grijze (10 mei 2015)

Last Online
    Gisteren @ 19:51
    Discussies
    66
    Thanks
    10.059

Standaard

Angie is gestopt met dit werk.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

Last Online
    Gisteren @ 20:10
    Discussies
    457
    Thanks
    1.628

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Angie is gestopt met dit werk.
    kut was een topper

Last Online
    11 januari 2025 @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Ze gaat een mooie nieuw leven op de wereld zetten, dat is ook wat waard. Ze kwam haar mooie buik ook nog trots showen op haar oude werkplek!

Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

6. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

de duisburg spesjalist (20 september 2015)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten