-
Prostituee miljonair na seks met Hugh Grant
AMSTERDAM - Prostituee Divine Brown zegt veel geld overgehouden te hebben aan het slippertje met Hugh Grant. In 1995 werd de acteur betrapt toen hij seks had met haar in zijn auto. "Dat slippertje heeft een miljonair van mij gemaakt", zo onthulde Divine donderdagavond in een interview met zender ITV1.
Voor Grant liep het overspel heel wat minder goed af. Hij had een relatie met model Elizabeth Hurley toen het gebeurde, waarop zij hem onmiddellijk aan de kant zette. In de beroemde talkshow van Jay Leno bood de acteur publiekelijk zijn excuses aan.
"Voor mij heeft dat incident alles veranderd", aldus Brown. "Het heeft me geholpen om iets positiefs van mijn leven te maken."
Geld
De man van Brown beaamt dat. "Die nacht was de beste van mijn leven. Het geld stroomde maar binnen. Divine is in bijna iedere Amerikaanse talkshow verschenen en ze kreeg vele reclameopdrachten. We kochten een nieuw huis, nieuwe auto's, alles wat je maar kunt bedenken."
"Ik hou van Hugh Grant", zo vervolgt hij. "Hugh Grant heeft ervoor gezorgd dat onze kinderen naar school kunnen. Hij heeft ons kansen gegeven die we anders nooit hadden gehad. We konden zelfs met privé-vliegtuigen reizen."
De man van Brown zou de acteur graag willen ontmoeten, zodat hij hem persoonlijk kan bedanken. "Als ik hem zou kunnen ontmoeten zou ik zeggen hoe dankbaar ik hem ben."
OMNIA VINCIT AMOR; ET NOS CEDAMUS AMORI (Vergilius)
(
Liefde overwint alles; laten we ons dan maar aan de liefde onderwerpen)
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten