Oei, negatief zijn dat mag en kan gebeuren, maar moet je dan negatief blijven? Dat denk ik niet, geef ze de kans om te bewijzen dat het dus ook anders kan, oftewel het voordeel van de twijfel, de toekomst zal het leren en je moet maar zo denken "het gras is altijd groener aan de overkant"
![]()
It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.
Afgelopen donderdag geheel ongepland en onverwacht ook een bezoekje aan YY mogen maken…
Zoals hierboven al aangehaald was de stemming aan de buitenkant ietwat grimmig, anderzijds ook weer heel geruststellend.
Ik heb zelden mijn wandelmobiel met zo’n gerust hart weggezet…![]()
Eenmaal binnen heerste weer de ouderwetse rustige sfeer, niks opgefokte groepjes baldadige ijsberen, niks wegvluchtende dames,
kortom gewoon zoals we het vroeger gewend waren.
Uit enkele gesprekjes met de dames proefde ik wel dat er behoorlijk wat paniek en stress in de toko (geweest) is, met name het toegangsbeleid werd opeens wel heel erg extreem toegepast volgens de dames, vaste “correcte” gasten werden plotsklaps geweigerd, hetgeen ook weer commotie teweeg bracht, zowel onder de ijsberen als onder de dames….
Maar ja, voor dat lekkere omeletje moeten dus inderdaad eitjes gebroken worden, in ieder geval een pluim voor het management dat men de stap eindelijk weer eens genomen heeft… de tijd heelt wonden, de tijd zal het leren….
Het bijkomend gevolg was dat beider populatie ook even een flinke deuk gehad heeft, hoewel daar donderdag weinig van te merken was.
Aan aantallen waag ik me niet, boven de 20 begin ik alles dubbel te zien.
Zeker toen ik een grote blonde stoot met heel wat voor de boeg voorbij zag flitsen die me in het vorige bezoek ook al eens was opgevallen…
Grote bos met krullen, secretaressebrilletje op, heel mooie ogen…
In dit geval zag ik het helemaal dubbel, want meteen erop zie een praktisch gelijke beauty een bankje verderop neervleien, zelfde uitstraling, zelfde koppie, zelfde brilletje, zelfde voooorkomen….zussen…??
Het enig verschil wat ik in de gauwigheid kon ontdekken was dat de 2° heerlijk sliploos op het bankje haar flinke asset ten toon spreidde aan wie het maar zien wou…![]()
Hier moest Silvester het fijne van weten, dus de slippers snel even opgepoetst, berenvel rechtgetrokken, kruintje wat opgeglimd, colaatje besteld, omgedraaid, oeps… eentje weg, andere al bezet, dus later maar eens proberen…
Helaas is hier later niks meer van terecht gekomen, dus wellicht kan iemand hier wat feedback geven..??
Tijd voor een partijtje ijsberen dus, onderweg probeerde Sonja me weer eens om te turnen tot een eenarmige bandiet, ze gaf de handle met de knop een flinke zwaai, helaas voor haar had ze geen geluk en reageerde deze slotmachine vandaag niet.
Hilke nog even op haar stekkie in de kino bezocht en wat bijgebabbeld over Belgische kommer en kwel toestanden, wat kan ze toch lekker gaan liggen draaien met die fraaie bips…![]()
Boven de “the ultimate duo” van Rex gespot, ditmaal naast elkaar op een zeer strategische plek opgesteld waar iedere (nieuwe) ijsbeer zeker langskomt, en ja hoor, gelukkig voor de dames hebben ze beet gehad, tjs…’t blijft toch evengoed ’n plaatje die Kim…
En dan…dan zit daar opeens mijn Russische dame, waarvan ik de laatste keer op een zeer steamy wijze afscheid had genomen, heel rustig op de voor haar typische classy wijze een peukie te roken….!!
Larissa had besloten toch nog even langer te blijven, ook zij had nog wat op haar “to do lijstje” staan… en na de ontwikkelingen van afgelopen week voelde ze zich veel beter thuis, ze was ook wat gewend, en had dus besloten nog even te blijven.
Ik vond het uiteraard niet zo heel erg, dus we hebben maar gedaan alsof we weer afscheid van elkaar gingen nemen, dat was ons de laatste maal in ieder geval goed bevallen.
Ze is nu een tijdje weg, ze wil over ’n kleine 2 weken weer terugkomen… we zullen wel zien, want die plannen van de dames,..afijn…![]()
Na dit zeer prettige samenzijn nog even wat rondgeneusd, wellicht zou ik nog een van de blondines tegenkomen…nee dus, eigenlijk ook niet zo erg, want ik heb vroeger al iets geleerd over 1° indruk en zo, en net na mijn supersessie met Larissa kon die nu zeker wel eens minder zijn, dus de volgende keer… wie weet?
Tegen middernacht vertrok Silvester weer uit het bolwerk YY en hoefde ik –gezien de bijna letterlijke begeleiding- op weg naar mijn wandelmobiel niet te vrezen voor enig geruis in het struikgewas…:smile:
Ik zag nog een grote ton staan op de oprit, zouden ze daar stoute ijsberen in stoppen misschien…?![]()
Gelukkig was deze bestemd voor het te renoveren riool, blijft de heerlijke geur van de dames wat langer om je heen hangen ipv de soms toch wel wat erg irritantje putjeslucht buiten….
YY, keep on going the right way…!
Silvester die het weer erg naar zijn zin had..
“Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi
Treurig, treurig, treurig. Je zult maar een vaste klant zijn, en opeens te horen krijgen dat je niet meer welkom bent![]()
![]()
. Na 20 bezoekjes nog geweigerd worden, alleen vanwege je aflkomst? Pure discriminatie en racisme, ik kan het niet anders zien. Voor mij genoeg reden om YY links te laten liggen. Als ze dit soort geintjes ook in Duitse clubs gaan toepassen, zien ze mij daar ook niet meer.
De rechtvaardiging van sommigen ('streng, maar noodzakelijk') lijkt me onzin. Geldt wellicht voor onbekenden, maar niet voor gasten (ongeacht hun kleurtje) die al vaker geweest zijn en zich netjes gedragen hebben.:angryfire
Adequater ingrijpen bij misdragingen door ingehuurde kleerkasten, ongeacht de huidskleur, lijkt me een stuk effectiever..
Randy, die zich schaamt voor zijn gelijkgekleurde medemensen...
Nu was ik zaterdag in YY en daar liepen dames en heren rond van alle kleuren en afkomst.
Dus dat ze daar discrimineren op huidskleur is niet aan de orde.
Wat mij betreft treden ze op tegen alle groepen die de sfeer verzieken, en laten ze die niet meer binnen.
Maar wat mij opvalt is dat er in PHG, GT en YY groepen zuipers rondlopen die de sfeer verzieken.
@ randy, Als je je woord gestand doet, kun je ook niet meer naar GT en PHG.
want ik heb meerdere malen gezien dat ze daar wel discrimineren op huidskleur.
Wat mij zaterdag ook op viel is dat er een hoop mannen vinden dat ze bij het omkleden de badjassen op de grond kunnen gooien en de badslippers gewoon kunnen laten liggen en daardoor ontstaat er een grafzooi in de kleedkamer.
Maarja dat zie je in de hele maatschappij als je in de auto afval hebt gooi ze het ook gewoon naar buiten. Met een beetje meer fatsoen gooi je je afval in een afval bak, je peuk in een asbak enz, en ruim je je badjas en slippers ook gewoon op in die mand die daar voor staat.
PS ik heb niks te maken met YY, Ik erger me alleen aan mede gasten die menen dat ze er een zooitje van moeten maken.
Relativeren, Randy, en niet alles geloven wat je hebt van horen zeggen.
Coco was er tot 17u, hij heeft geen anderskleurigen opgemerkt, er waren er heus wel.
Dus het management houdt wel degelijk rekening met vast klienteel. Een goed voorbeed hiervan is smp (zie rec van Kiara), en nog een beertje die ik niet bij naam wil noemen (Arabische afkomst, kwam er zonder problemen in).
Ik was er zelf donderdag tot1 uur 's nachts, en er waren wel degelijk anderskleurigen. Ik heb enkele Turken en Marokkanen gezien, mensen zoals jij en ik, allen zonder problemen toegang verkregen.
En blijkbaar hebben ze bij YY de juiste keuzes gemaakt, geen enkele die amok maakte of dacht dat de club en de Meiden zijn persoonlijk bezit zijn, niemand die buiten de schreef ging, de sfeer was opperbest.
Dus alleen maar lof hoe YY dit oplost. En uiteraard zullen er af en toe verkeerde beslissingen gemaakt worden, daar kan je niet buiten.
Alhoewel dat je dan wel met het management kan gaan praten, ze lezen mee, houden rekening met de klachten van de beertjes, dat is nu al meermaals gebleken.
Maar als ik de sfeer van donderdag vergelijk met mijn vorige twee bezoekjes van afgelopen maand, kan ik maar 1 ding besluiten. Nu ga ik nog wel, en zoals de vorige keren hoefde het voor mij niet meer.
Toen was het na 10en des avonds gewoon niet meer leefbaar.
Het is zoals iemand al heeft gesteld, ik ben geen racist, ik hou van alle rassen, kleuren en soorten. Maar in je eigen regionen gediscrimineerd worden door (vooral) benden van allochtonen gaat me ook te ver. Die gasten hoef ik niet, en zeker niet in YY of een andere club.
Goed werk van het management, dat is duidelijk.
Ik heb verder een 25 beertjes gesproken, en een pak Meiden in YY afgelopen donderdag. Iedereen was het er over eens, het kon niet verder zoals het bezig was, en iedereen was opgelucht dat het management maatregelen nam.
Nu een steen werpen dat ze te streng zijn is makkelijker dan de ogen te openen en zien dat dit echt wel meer dan nodig was, of ze konden de boeken dichtdoen binnen enkele maanden. En hen van racisme beschuldigen gaat heel erg ver in mijn ogen. Ze willen geen rel en geen troubles in hun club, en dat recht hebben ze. Neen, die plicht hebben ze te vervullen tegenover Meiden en beertjes, daar hangen hun inkomsten van af, niet van groepen herrieschoppers, die kunnen ze missen als de pest.
Vrouwen werden geterroriseerd, ijsberen werden buitengekeken, agressief gedrag was blijkbaar normaal.
Ik ga naar een club voor me te amuseren met de Meiden, en dat kan nu weer. Als ik wil een robbertje vechten, of me wil laten uitschelden, dan ga ik wel elders heen.
groetjes
rplover
Ik was laatst in het restaurant van YY, het was er druk en aan een tafeltje waar zo 2 van die arrogante gastjes zaten was een stoel vrij. Ik vroeg of die vrij was en op de meest denkbeeldige arrogante toon kwam er NEEIJN uit voor vriend. Nu ja mijn portie al rechtstaand aan de bar naar binnen gewerkt.
Toen ik klaar was zat er nog niemand op die stoel en schertsend zij goedendag onzichtbare man. Daar konden ze niet mee lachen ze vroegen of ik al klop had gehad en ik antwoordde ik kom voor seks niet voor gastjes als jullie af te kloppen, ben door gegaan en heb aan het management gemeld wat er was gebeurt.
Enkele minuten later ging de kleerkast naar boven, die gasten heb ik de rest van de avond niet meer gezien.
Het management levert goed werk als het de bedoeling is om de boel niet te laten verzieken. Want je kan er toch niet omheen kijken dat waar er veel Marokkanen en Turken zijn, er problemen zijn. Dan trachten die op arrogante (en alle andere wijzen) de boel naar hun hand te zetten, meer nog de boel over te nemen. Dat kan toch niet.
Neem nu Brussel met z'n wijken. Antwerpen.... net zo. Rond de problemen heen kijken doet de overheid... een zaak kan zich dat niet permitteren.
Uiteraard zijn de meeste allicht niet zo. Alleen jammer dat die dan ook niet te zien zijn, ah ja, zij komen niet, dus ook niet om de boel te verzieken.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man
@oblix & rplover, ik reageerde fel op het bericht dat iemand, die er al 20 keer geweest is, opeens geweigerd wordt omdat hij Turks is, althans dat maak ik op uit het bericht. Dat vind ik zondermeer belachelijk en zeker niet handig. Ik neem aan dat Coco2 goed weet wat hij schrijft (alle allochtonen geweigerd).
Daarnaast moet je denk ik evt misdragingen meteen met lik-op-stuk aanpak (daar heb je kleerkasten voor in dienst) oplossen, niet alleen door voortaan weigeren van gekleurde medemensen. Ook witteriken kunnen zich misdragen. Daar heeft de clubleiding wel wat laten liggen, zo heb ik ook begrepen van dames die in YY werkten en nu weer in GT rondwandelen.
Vwb GT: ik zie daar genoeg gekleurde gasten rondlopen om te weten dat men daar niet bot discrimineert. En er is nooit rotzooi die getrapt wordt door (groepen) gasten (voor zover ik gemerkt heb). Met andere clubs heb ik te weinig ervaring.
Als ik de berichtgeving rondom YY goed begrepen heb, is daar blijkbaar teveel ruimte gegeven aan groepen allochtonen die zich misdragen. Eruit mikken is dan de logische aanpak. Dat praat zich snel rond, en andere potentiele misdragers leren snel zich te gedrgen, of weg te blijven.
Overigens is wat mij betreft het management van elke club gerechtigd mensen te weigeren. Alleen niet obv uitsluitend huidskleur.
En ja hoor, er waren ook enkele multiculturelen aanwezig, en zoals het een goed ijsbeer betaamt waren deze gasten zeer correct net als deze ijsbeer aan het genieten van de sfeer en uiteraard de dames...zoals het hoort...en het dus niemand stoort....
Silvester die zijn wandelmobiel nu heel veilig vindt staan bij YY...
:wink:
“Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi
Randy,
Ik kan je woede begrijpen.
Ik ben ook een multicultureel mens, maar nogmaals, je moet je hier gaan afvragen wie gediscrimineerd werd.
En spijtig genoeg waren dat ijsbeertjes zoals jij en ik. Als je naar een club gaat, moet je je gedragen, net zoals op straat, op cafe, .... . En helaas maar waar worden ook autochtonen daar gediscrimineerd, het is gewoon een feit waar je niet naast kan kijken. Dus niet enkel YY heeft deze problemen.
Als je cultuur niet toelaat vrouwen te respecteren,weet ik niet wat je gaat zoeken in een hoerentent als YY. Alleen al hun ingesteldheid ten overstaan van vrouwen van lichte zeden zegt meer dan genoeg.
Aangepast allochtonen zorgen niet voor deze problemen, en die zullen wel toegelaten worden. In YY weten ze best wat ze doen.
Ik heb ook al berichten gelezen en verhalen gehoord over GT, waar anderskleurigen de deur gewezen worden. Net hetzelfde beleid dus als YY.
Ik vrees dat het probleem niet bij ons ligt, maar wel bij het gedrag van deze groepen herrieshoppers die zich niet willen aanpassen, en als je hen laatdoen, terroriseren ze een club (of de maatschappij) in no time.
Volgens mij is het dus een cultuurprobleem, en is het aan de allochtonen zelf om het probleem op te lossen (lees: zich aan te passen aan onze waarden en normen, waarvan respect voor vrouwen, al zijn ze van lichte zeden, er een is). Kunnen ze dit niet, moeten ze thuis hun vrouwen gaan lastigvallen, en niet onze Meiden, zo simpel ligt dat. Harde taal, maar het is gewoon zo.
Over coco2: die kon niet weten wie er al dan niet geweigerd, hij is omstreeks 17u naar Gt vertrokken. Er waren allochtonen donderdag, westerse allochtonen (en daar kan ik alleen maar blij om zijn).
groetjes
rplover
In GT waar je toch, meer dan in een andere club, veel Aziaten tegen komt (meestal Japanners), is met die bevolkingsgroep nog nooit een probleem geweest omdat zijn zich gedragen volgens onze normen, niet volgens hun normen. En zo moet het ook!!
Toen ik donderdag met nog 2 medeberen aan de poort verscheen kneep ik hem ook ff of we wel binnen zouden komen als 1 groepje van 3 buitenlanders, maar blijkbaar zijn Belgen niet allochtoon genoeg
Er zijn in de avond door mij toch meerdere beren gezien met een donkere huidskleur, gelukkig houdt YY niet alles tegen aan de poort.
Ik hoop ook echt dat ze gaan selecteren op gedrag en niet op afkomst, ook spierwitte beren kunnen trouble makers zijn!
Die '4 portiers in kogelvrije vesten' die ik elders las op dit forum las zijn wel een beetje overdreven by the way...
Afgelopen donderdag nog een keertje YY bezocht.
Toegekomen heel vroeg op de middag, ik schat dat het kwart voor een moet geweest zijn. Dus genoten van het 'vroegevogeltarief' :D
Op de parking Mister SirWankalot ontmoet, en zo startte een, wat later een zeer mooie dag zou blijken te zijn in YY.
Wat onmiddellijk opviel was de verscherpte bewaking bij het binnenkomen. Nu wil ik onmiddellijk erop wijzen dat dit geeneens stoort, maar wel een versterkt veiligheidsgevoel geeft bij het binnenkomen.
Omgekleed,en na een colatje en een ronde gemaakt te hebben onmiddellijk maar een hapje gaan eten. Zo leer je ook de eetgewoontjes van medebeertjes kennen. Op het ontbijt niks aan te merken, ik ben al zeer tevreden met speken eireren, en er was veel te verkrijgen, in overvloed. Lekker lekker.
Een goede tas koffie in het restaurant om de dag goed te beginnen, en dan maar naar beneden, goed observeren wat YY die dag voor ons in petto had.
Wist ik veel dat ik die dag, tegen mijn gewoonte in, met drie verschillende Meiden zou een kamer delen. Niet de gewoonte van rplover, die de bezoekjes meestal beperkt tot een uurtje en een half uurtje.
Er waren echter zoveel knappe Meiden aanwezig, dat ik me niet heb kunnen houden.
Sandra en Carmen kwamen ons omstreeks 15 u gedag zeggen, en dan kan mijn dag al niet meer stuk. Een kinderhand is gauw gevuld
Toen ook Maureen me opmerkte, en me begroette met een smakkerd, vol op mijn mond, had ik het gevoel dat ik me helemaal thuis voelde. Het viel me ook onmiddellijk op dat de sfeer heel relaxt was, heel anders dan mijn vorige bezoekjes.
Het gespreksonderwerp van de namiddag was wel het toegangsbeleid van de club, maar ik hoorde alleen maar opgeluchte reacties, zowel van beertjes als van meiden.
rplover zit niet graag stil,en had zijn oog laten vallen op Kiara, een mooi 'brokje natuur'. Geen halfuurtje later sprak ik haar aan aan de receptie,en ze speelde haar charmes zo uit dat ik onmiddellijk een sleutel vroeg te gaan halen, tot haar grote verbazing. Ze had verdorie haar lekker kontje maar niet tegen me aan moeten drukken, had ze niet met me opgezadeld gezeten. Gevolg: met drietjes naar de kamer, maar coco2 wou niet blijven, dus bezorgde Kira me maar een 'nat uurtje'. Heerlijke starter van de dag, de Duits-Algerijnse schat :smile:
Toen we klaar waren (ik alvast:D) waren de regenbuien weggetrokken en konden we even genieten van het terras.Zalig toch, daar buiten de boel wat aanschouwen, bijpraten en heerlijk genieten. En dan nog zeggen dat wij een hondenleven hebben :p.
Na het avondeten (goed zoals altijd), coco2 was intussen almet een broek vol goesting naar GT vertrokken, terug met Maureen aan de praat geraakt, en die heeft me weer een stomend uurtje pure sex bezorgd.
Heerlijke sex toch met die glimlachende Meid, haar lach is toch zo aanstekelijk. Doet je de sleur van het alledaagse leven wat vergeten,en wegdromen. YY lijkt dan wel het paradijs op aarde.
Intussen waren er heel wat Meiden bijgekomen, ik zou niet zeggen een overaanbod aan vrouwen, er waren ook heel wat beertjes. Maar het aanbod Meiden was duidelijk groot, en er zat wel voor elk wat wils. Yvonne kwam me zelfs vragen waar die duivelse coco2 toch was gebleven.
Gone with the wind, Yvonne, 20 km verderop.
Op een gegeven moment merkte ik wel twee prachtige Meiden op, en ja hoor, dat kon niet missen, ik had onmiddellijk door dat het Rex' vriendinnetjes moesten zijn. Nu had de kleinste van de twee nogal wat aandacht voor rplover, en was uitermate vriendelijk. Dat zal dan wel een kamertripje worden een volgende keer. Ik kan niet geloven dat ze me slecht gaat behandelen, en ik haar al zeker niet
Intussen werd het al later. Een lekker saunatje en een whirlpooltje meegepikt, en als herboren de bar in, na een heerlijk tas koffie uit het restaurant.
De herboren rplover had er alweer zin in. En dat allemaal zonder enige vorm van doping, haha.Tommeke zou jaloers zijn op me :teuflisch
Intussen stond de kleine wijzer van de klok op de negen. Was het de aanwezigheid van al dat schoons, was het de relaxte sfeer in YY, ik zou het niet weten, maar het was een feit dat ik nog zou naar de kamer gaan donderdagavond.
Tijdens een vorig bezoekje had ik al mijn oog laten vallen op Dagmara, die look, dat brilletje, die uitstraling, mmmmmmm, ik krijg zowaar terug zin in haar terwijl ik dit neerpen.
Ik herroep mijn vorig bericht dat Dagmara van Albanese afkomst zou zijn.
Al snel werd duidelijk, na een inleidend gesprekje, dat ze die smoes alleen gebruikte om allochtonen weg te houden. Dat zijn leterlijk haar woorden. De vergissing die ik maakte was dan ook afgeleid van mijn vorig bezoekje, toen ik haar duidelijk tegen herrieschoppende beertjes had horen zeggen dat ze Albanese was.
Tot daar haar afkomst, helemaal niet belangrijk uiteraard.
Rond 21 u kreeg ik dus die drang (lees:dwang) om nog een keertje de kamer te bezoeken. Een geluk voor deze jongen dat Dagmara net was toegkomen (omstreeks 19u,en ze blijft 2 weken)
Aangezien ereen overaanbod aan vrouwen rond liep, besloot ik Sandra in mijn plaats te laten kiezen. Wie anders dan een Meid kan beter een andere Meid inschatten, en ik voelde dat het mijn lucky day was (zolang ik win blijf ik spelen :D). De dag kon uiteraard niet meer stuk, na geweldige ervaringen met Maureen en Kira.
Sandra stelde me enkele Meiden voor, de Meiden van Rex (waarbij ze weleen vingertje aan de neus hield), Sheila en Dagmara, en nog een oMeid. die ik helaas niet bij naam ken.
Na een gesprekje met Sheila bleek het niet zo te klikken tussen ons, maar deze mening moet ik herzien na mijn vertrekuit de club. Deze Meid heeft me verbaasd door de aandacht die ze nadien aan me schonk, zodat ik bij een volgend bezoekje mezelf met haar wel een kans moet geven, lichte dwang voor mezelf dus.
Chapeau hoor, de manier waarop ze me nadien benaderde, en ze heeft ook die onschuldige en toch bitchige look, en volgens deze jongen een overheerlijke kont. Als ik dat kontje bekeek, dacht ik spontaan aan de Hongaarse Sylvia (PHG).
Sandra is Dagmara voor me gaan halen,en nog geen tien seconden later was de deal beklonken. Wist ik toen veel dat dit 3 spetterende uren pure sex gingen worden.
Ik kan alleen maar de overtreffende trap gebruiken. Ze is nu net alles waar ik van droom, niet te groot,niet te klein, niet te dik, niet te dun. Een zalig lijf, en ook een zalig karakter. Van Dagmara mag het ietsje harder, ze kan lief, verleidelijk, slettig, bitcherig, hoerig, lief, gezellig,... uit de hoek komen, perfect voor rplover. Als mijn gevoel me niet in de steek laat,is ze zowel dominant als onderdanig, dat heeft ze ook duidelijk laten merken op de kamer. Misschien komt hier ooit wel de eerste SM ervaring uit een club, heel binnenkort :teuflisch
Een verslag komt er morgen aan. Ik ben nog steeds aan het nagenieten van dat zalig Meissie.
Toen we omstreeks kwart over middernacht de kamer afkwamen, kreeg ik terug aandacht van mijn vorige twee 'veroveringen', Kiara en Maureen, en ook Sheila liet zich niet onbetuigd.
Op dat moment telde ondergetekende 42 Meiden in de club.
Kortom, het was een zeer geslaagde dag in YY.
De sfeer was opperbest, en het aanbod Meiden groter dan ik ooit heb meegemaakt daar.
Voor herhaling meer dan vatbaar.
rplover
GT is ook mijn favoriete club . Desondanks valt het mij op met welke gekleurde bril randy door de wereld loopt. Bij andere clubs (YY) iets negatiefs als waarheid beschouwen en positieve verhalen verwerpen ,is al opvallend genoeg.
Echter ik heb persoonlijk meerdere malen meegemaakt hoe Marokaanse of Turkse mannen geweigerd werden bij GT. Soms alleen, maar vooral als ze met twee of meer waren.
In Duitsland is een duidelijke beleid bij clubs ,waar de meeste clubs bewust kiezen om de hoeveelheid allochtonen beperkt te houden en zeker geen groepen toe te laten. (een enkele club laat ze bewust wel toe).
Als dit beleid nu ook in YY zou worden toegepast komen ze hiermee dus op een lijn met GT te staan.![]()
Lezen, Paul22, lezen... Ik zeg niet dat GT NIET discrimineert, echter niet ALLEEN op huidskleur. Daarvoor lopen er teveel gekleurde medemensen rond in GT. En volgens mij worden ook blanken daar wel geweigerd, zeker als ze agressief lijken.
En ik heb geschreven dat clubmanagement wat mij betreft zelf bepaalt wie ze wel of niet toelaten. En als blijkt dat ze botweg op kleur selecteren, ik daar dus niet meer kom. Dat YY een trouwe Turkse klant opeens weigert (vgl Coco2) is te zot voor woorden.
En welke positieve verhalen heb ik verworpen?Graag uitleg.
negatief = coco (Vandaag kregen ALLE allochtonen een kaartje retour)
positief = obelix (daar liepen dames en heren rond van alle kleuren en afkomst)
positief = rp lover(Coco was er tot 17u, hij heeft geen anderskleurigen opgemerkt, er waren er heus wel)
positief = sir wankalot(toch meerdere beren gezien met een donkere huidskleur)
Verder gaat nauwelijks nog een Marokaan of Turk naar GT ,omdat hij weet wat hem te wachten staat. Hij wordt niet geweigert om zijn huidskleur maar om het (groeps)gedrag wat ze verwachten. En precies dit beleid lijkt bij YY ingevoerd te zijn.
Ik hoop dat we in dit topic binnenkort weer ons kunnen beperken tot ervaringen opgedaan tijdens een clubbezoek aan YY.
Een discussie over "vermeend discriminerend deurbeleid" bij YY kan erg lang dooremmeren.
Hoewel mijn mening niet relevant is geef ik die toch graag even.
- YY had natuurlijk wel degelijk een probleem, daar is in dit topic voldoende over bericht met concrete voorbeelden.
- Men heeft klaarblijkelijk actie genomen en het deurbeleid aangescherpt, niet om een groep te gaan discriminineren wel om "problemen" buiten de deur te houden.
- Een selectief deurbeleid is natuurlijk niet exclusief voor YY, dat gebeurt in de bekende clubs in Duitsland evengoed, daar zijn ook voldoende voorbeelden van te geven. Sterker nog in sommige clubs in Duitsland kom je als Turk gewoon niet naar binnen.
- Selectie criterium is natuurlijk niet alleen huidskleur maar bij een bepaalde huidskleur cq. afkomst zal men vaak wel wat critischer moeten zijn.
:wink: :wink:
Big30
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Heren Beren.
Even een vraag n.a.v dit alles. Ik wil graag eens een keer naar een saunaclub om eens te kijken of het iets voor mij is. Yin yang is voor mij het dichtste bij maar als ik dit allemaal lees weet ik het ook niet meer. Wat is het beste voor een eerste keer beer en welke dag en tijd
is het beste in deze vakantieperiode. Hoe kun je het bezoek de eerste keer het beste indelen om een goede indruk te krijgen van de mogelijkheden in zo'n club.
Beer in spe,
Hardon
Hier moet je even doorheen kijken en gewoon gaan, ik denk dat je in jouw geval beter kan starten bij YY dan bij GT het is daar toch iets hectischer, maar wat je keuze ook mogen zijn ik weet zeker dat je je gaat amuseren, veel plezier bij het wandelen, denk erom dat de vrijdag en zaterdag meestal de drukste tijden zijn. :wink:
It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.
Pas als "nieuwkomer" toch een beetje op en informeer je goed over gangbare prijzen en te verwachten service.
Sommige meiden denken dat ze nieuwkomers alles kunnen wijsmaken en ook kunnen doorrekenen. Sta dus op je strepen en laart je niet bedotten.
Om een vb te geven een extra rekenen ze slechts een keer aan al blijf je 3 uur op de kamer.
Het proberen uitbuiten van nieuwkomers is iets wat meer voorkomt in GT dan in YY.
Vertel die meiden misschien dat het je eerste keer is in deze saunaclub, maar dat je er al andere hebt gehad.
Lees vooral het forum eens goed door dat je weet hoe alles in zijn werk gaat, en voor je naar een kamer gaat kan je best kennis maken met een ervaren ijsbeer, hij zal je wel wegwijs maken in het kluwen van dit wereldje.
Oei mijn eigen vraag vergeten!!!
Hoewel ik een ervaren ijsbeer ben (kan ik toch stellen denk ik) was ik nog niet op zaterdag in YY.
Ik ga dus nu zaterdag voorziene aankomst tussen 16 en 17 u, wat kan ik dan zoal verwachten in YY ???
(ik was wel al op een zaterdag in GT)
.....als dat het dichtstbij is. GT kan inderdaad wat hectisch zijn als je geen saunaclubervaring hebt. En de ervaring leert dat je er naderhand toch wel heengaat. Verder gaven de beertjes hierboven al wat goede adviezen, wil daar nog 'n paar dingen aan toevoegen.
Wat goed werkt bij 'n bezoek aan 'n onbekende club: neem ruim de tijd om je te orienteren op de dames. Ga de eerste uren NIET naar de kamer maar observeer de dames. Blijf 'n flinke tijd aan/in de bar zitten, kijk en luister om je heen. Let op dames die geregeld naar de kamer gaan en hoe lang ze wegblijven. Als dames langere sessies maken, is dat 'n goed teken. Dames die weinig naar de kamer gaan, is meestal 'n slecht teken. Als je in gesprek raakt met 'n dame en ze vraagt al snel om naar de kamer te gaan: niet doen. De beste dames vragen daar zelden om, die worden meestal zelf gevraagd. Laat je niet teveel leiden door het uiterlijk van 'n dame, want de mooiste dames geven helaas vaak niet de beste service. Makkelijker gezegd als gedaan: veel beertjes zijn niet bestand tegen 'n mooi koppie en 'n lekker lijfje.
Ga geregeld 'n tijdje in de Kino liggen: je kan daar de service van 'n dame met eigen ogen zien.
Als je daar 'n dame ziet die je bevalt, kan je haar naderhand in de Kino of in de bar aanspreken.
Dan nog iets over de dagen en tijden. Komend weekend wordt het mooi weer, wellicht daarna ook nog. Dan komt het terras weer om de hoek kijken. Bij mooi weer kan je 's-middags buiten zijn, eventueel op 'n ligbed bij het zwembad, want je kan de hele avond nog binnenzitten. Op 'n doordeweekse dag loont het om voor 13.00 binnen te zijn, want je betaalt in juli 35,- entree. Zeker bij mooi weer iets om in de gaten te houden. De dagen met de meeste dames zijn dinsdag t/m vrijdag. Vanaf de namiddag groeit het damesaantal; 's-avonds zijn er dus meer dames dan 's-middags. Voor meer info, lees de YY-FAQ: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=1654
Founding Member
Hoi, duds ik wil ook weer eens naar de kant van Yin Yang. Hoe is het eigenlijk met de verhoudingen van de sletjes, alleen veel uit oost europa of ook latina's en pikzwarte uit afrika. Lijkt me wel wat om op een dag drie verschillende kleuren sletjes te pakken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Merci rplover!
*..._______
*./________\
./OO__V__OO\
|=_-_____-_=|
I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
B'dum tsch ®