Haarkleur/-lengte : Zwart, Lang (krullend)
Lengte dame : 1,70
Postuur/Cupmaat : A/B
Nationaliteit/Taal : Russisch / Duits (beperkt)
Leeftijd : 22-24
Tatoeages/Piercings :abstract zwart teken aan haar rechter enkel
Service: Zoenen, PZC, Beffen, Neuken
Voordelen: Lieve meid
Nadelen:Gebrekkige communicatie
Tijdsduur :één uur
Prijs :75€
Extra’s bij het bezoek:
Een mooie zonnige dag. Op het terras zaten Nati en een mij onbekende meid lekker te kletsen. In Nati had ik deze maal geen zin. Met haar vriendinnetje wilde ik wel eens kennis maken. Ze stelde zich voor als Elise, een Russich meisje sinds twee weken in Oedt. Ik had de indruk dat Elise een hele lievemeid was, maar de communicatie verliep moeizaam. Elise spreekt erg moeizaam Duits en ook nauwelijks Engels. Even getwijfeld, maar haar toch maar de sleutel laten halen. Jammer genoeg kwamen wij in één van de blokhutten terecht. Een stomende ervaring op deze warme dag.
De service van Elise was erg goed. Het is een rustige meid, maar dat was net waarnaar ik op zoek was. Eerst kreeg ik een keurige oliemassage die mij volledig ontspande Nadien begon het meer serieuze werk. Dit meisje heeft best toch wat ervaring, want pijpen deed ze erg lekker. Ze liet zich ook gewillig beffen. Elise wou het mij ook echt naar mijn zin maken. Als ze voelde dat ik iets lekkers vond, werd dat "hoofdstuk" even later hernomen :o ! Bij het neuken deed ze lekker mee. Nadien bleef ze nog lekker napraten. Ook achteraf kreeg ik in de tuin van haar soms een knipoog - de aftersales werden dus verzorgd.
Toen ik er was, trok ze de hele tijd samen op met Nati.
Elise is nu dus twee weken werkzaam in PHG. Ze gaf aan voor wat langere tijd te zullen blijven. Ik denk dat nog meer ijsbeertjes haar gaan ontdekken.
Elise: niet de mooiste Russische meid. Maar ééntje die meer dan een keurige service gaf. Meer als behoorlijk herhalingsgevaar.