Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Aisha (Turkse)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Rotes Gesicht Aisha (Turkse)

Naam: Aisha
    Nationaliteit/Taal : Turkse / Koolschoppen Duits en belabberd Engels (woont in Vlaanderen trouwens.
    Leeftijd : Niet gevraagd, maar ik denk zo rond de 30
    Haarkleur/-lengte : Zwarte lange stijle haren
    Lengte dame : 1m65
    Postuur/Kont/Cupmaat : Niet het mooiste model, veel babyvet, slappe tieten en hangende kont
    Tatoeages/Piercings : Onderarm
    Roken: ja
    Voordelen: Best een knappe kop op een ondermaats lichaam dat wel mooi verpakt was. Lekker stevige massage en heerlijke zoenster
    Nadelen: te veel blablabla tijdens de erotiek en op momenten dat blablabla niet wenselijk is.
    Prijs : 100/uur
    Rapport: op uiterlijk 6/10, op technische vaardigheden 7.5/10 en op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 6.4/10

PSE, GFE, combinatie of neutraal? Een tikkeltje GFE
    Service: TZ, PZC, NMC, droogneuken, Beffen, Vingeren

Presales:
    Redelijk opdringerige meid in de barruimte, maar heeft toch iets charmant en niet te pusherig over haar. Ontwapende glimlach en min of meer “de klik” resulteerden in mijn besluit om haar te gaan vogelen.

De betaalde tijd:
    Begonnen met een lekkere stevige massage, die voldeed aan mijn verwachting. Daarna wat beginnen zoenen, knuffelen en droogneuken. Ze heeft me vervolgens ook gepijpt, maar dat was geen hoogvlieger. Daarna heb ik haar kut gelikt en ik moet zeggen dat ze onmiddellijk heftig nat werd. Tussen dit alles door had ze veel te vertellen en grapjes te maken. Ik had daar op dat ogenblik geen boodschap aan en het begon me zelfs te irriteren. Het was misplaatst en niet wenselijk te midden in het heetst van de strijd. Als ze uiteindelijk haar zegjes gedaan had, zijn we beginnen stengelen. Eerst ik op haar, daarna zij op mij en tot slot cowgirl reverse. Mijn favoriete modus. Dus ik kon wel klaar komen binnen het uur. Over het neuken kan ik kort zijn: ze heeft techniek en ze weet hoe ze je moet raken, maar het aanvoelen wat en hoe ik het wil, daarin schoot ze tekort. Het neuken zelf kwam op mij allemaal gehaast over, terwijl ze bij het voorspel en de massage tijd genoeg leek te hebben.

Aftersales:
    Niet van toepassing, want ik ben na haar meteen vertrokken.

Verdere opmerkingen:
    Ik noem haar een middelmatigheid die beter kan. Het is niet ondenkbaar dat ik met haar nog eens in herhaling val, maar dat zal toch alleen zo wezen als er niets beters in YY rondhuppelt. Is ze een aanrader of niet? Als je valt voor haar mooie snoet en je bent niet afkerig van wat vetrolletjes, dan zou ik het zeker niet afraden. Maar leg de verwachtingen ook niet al te hoog. YY is eerste club waar ze werkt, heeft voorts altijd achter de vitrines gewerkt in Antwerpen en Duisburg!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

2. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (22 oktober 2015),Bluebear (22 oktober 2015),sofaking (22 oktober 2015)

Last Online
    Vandaag @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Is deze Aisha dezelfde als deze Aishe van volgende draad?

https://www.ijsberenforum.com/forum/...-Ayse-(Turkse)
    De zwarte wolf

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Ik ben met Aishe op kamer geweest. Veel overeenkomsten met bovengenoemde Aisha. Echter in juni had ze rood (geverfd) haar. De rest komt overeen.

Last Online
    Vandaag @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Oh als Aishe een andere was dan Aisha dan zou m'n recensie best hiernaartoe verzet worden.
    De zwarte wolf

Last Online
    1 december 2024 @ 23:18
    Discussies
    59
    Thanks
    375

Standaard

Ik heb afgelopen vrijdag een dame getroffen die heel veel voldeed aan de beschrijving van SFL. Ze vertelde me echter dat ze pas sinds enkele weken in YY werkte, daarvoor in het Antwerpse Schipperskwartier. Mooi koppie inderdaad, maar haar lichaam heeft net iets teveel vetrolletjes. Ik kan ook alleen maar zeggen dat ze gemiddeld was. Het pijpen vond ik wel ok. Zeer beperkt herhalingsgevaar.

Last Online
    24 februari 2020 @ 10:19
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard

Aisha was vandaag in YY, trok samen op met Sibel. Ik heb me laten inpalmen in de bioscoop, vervolgens naar een kamer beneden, maar na veel pogingen tot upselling (uurtje kamer, anaal..) was voor mij de lol er al een beetje af. Tevens was een ander stel aan de andere kant van het gordijn bezig, dus op een gegeven moment er maar een einde aan gemaakt. Gezien de recenties van Sibel nu een beetje spijt dat ik met Aisha ben meegegaan ipv Sibel ... Volgende keer beter.

Sent from my iPad using Tapatalk

Last Online
    2 november 2024 @ 16:50
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

Ik ben vandaag ook met Aisha op kamer geweest. Ze kwam me oppikken in de bar. Haar presales was wel goed. Vriendelijk gesprekje met al wat natte zoenen op de mond. Ik vind haar Engels niet zo slecht als SFL laat uitschijnen. Die dag was het aanbod in YY uitzonderlijk mager, en na een tijdje besloot ik dus haar een kans te geven en gingen we op kamer.

Op kamer begon ze direct te tongzoenen, wel de snelflitsende tongtechniek, waarna ze met haar kont tegen me aan begon te duwen. Ik ontdeed haar langzaam van haar slipje, gepaard met kusjes op haar billen en bilspleet, en ze manouvreerde zich snel zodat ik haar poes en kont ook met de tong kon verwennen. Binnen de minuut waren we dus al in volle bef actie. Ze leidde me naar bed en daar begon ze met een spelletje dat ik een clubdame nog niet heb zien doen. Ik zal het misschien best niet vertellen want als ze het dan ook met anderen doet is het geen verrassing meer. Ik speelde het spel mee om te zien waar het naartoe ging en ik vond het uiteindelijk wel een fijne belevenis. Ik hou wel van dames die de leiding nemen en ik zei haar dus dat ik een uur wou kameren.

Vervolgens wou ze direct gaan neuken, maar ik vroeg of ze niet eerst wou pijpen. Ja dat wou ze wel, al was klaarkomen in de mond verboden. Ik vreesde dus dat dit niks zou worden, aangezien ze deze fase zelf geskipt had. Dat was mis gedacht want ze deed het vrij goed. Wel heel zacht, maar aangezien ik al twee kamers achter de rug had, was een zachte pijpbeurt net wat ik nodig had. Dat ging over naar 69 en tenslotte ook naar neuken in 3 klassieke standjes. Ze probeerde ook te genieten of deed goed alsof, dus dat voelde heel goed aan, maar door de vorige sessies zat klaarkomen er voor mij niet meer in, en maakte ze het af met mond en hand. Pijpen was weer heel zacht maar heel nat en gevarieerd. Nog beter dan de eerste pijpbeurt. Er kwam dus toch nog een serieuze climax.

We hadden een drankje meegenomen, dus tussendoor werd ook nog wat gekeuveld en geknuffeld. Een lief en vriendelijk meisje. Ze behoort niet tot de club van de toppers, maar is zeker een goede subtopper. Herhalingsgevaar zit er voor mij dus wel in. Ik ben na deze sessie ook vrij snel naar huis gegaan, dus aftersales kan ik ook niet beoordelen.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

9. Onderstaande 2 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

Elmo3108 (25 mei 2016),SFL (26 mei 2016)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Op ruim een half jaar zal ze haar Engels wel wat geoefend hebben, zekers?

Regels voor berichten