Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Kristina (Romania)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch Kristina (Romania)

Naam: Kristina
    Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels & Spaans
    Leeftijd : 25
    Haarkleur/-lengte : Lange zwarte haren, lichtjes golvend
    Lengte dame : 1m70
    Postuur/Kont/Cupmaat : Stevig postuur (vast vlees, geen kwabbelvet)/D-cup/Volle kont
    Roken: ja, maar niet veel
    Voordelen: Charmante dame, rustig en niet opdringerig, kletsnat kutje, GFE
    Nadelen: Zoals al mijn veroveringen in Samya; komt achteraf te zakelijk over
    Prijs : 50€/halfuur
    Rapport: op uiterlijk 6.5/10, op technische vaardigheden 5.5/10 en op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 6.7/10

PSE, GFE, combinatie of neutraal? GFE
    Service: TZ, beffen, knuffelen, droogneuken, PZC, NMC

Presales:
    Ik was nog niet zo lang terug van de kamer en zat buiten wat te chillen. Zij komt ook naar buiten, we maken oogcontact en vervolgens zet ze zich bij mij op schoot. Een aangename conversatie ving aan. Terwijl streelden mijn klauwen haar op de meest sensuele plaatsen en gaandeweg kwam de geilheid terug. Een 20tal minuutjes later vertrokken we naar de kamer!

De betaalde tijd:
    Zeer technisch en verfijnd was het echter niet. Klungelig van haar kant, was meer mijn indruk. Maar dat maakte het anderzijds wel leuker en resulteerde in realistischer GFE-gedoe. Eerst wat met haar liggen muilen, knuffelen en strelen. Daarna een korte blowjob bij mij en ik vervolgens lekker gebeft bij haar. Een heerlijke kut die mooi nat wordt. Dan zijn we wat aan het droogneuken geweest… Zij op mij. En zo gingen we ook verder met neuken, nadat ze me voorzag van rubber. Na een poosje op die manier, deden we een kwartslag naar rechts en zo neukten we verder totdat ik uiteindelijk boven op haar lag. Ik zwierde één been van haar over mijn schouder en paalde haar op die manier verder totdat ik klaar kwam.

Aftersales:
    We hebben nog wel een paar keer hoi gezegd, maar echt aftersalen heb ik bij geen enkel wijf in Samya gedaan. Achteraf gezien, komt het allemaal heel zakelijk over. OK, het is ook business voor die mokkels, maar andere DVP’s in bepaalde andere clubs kunnen het toch beter verpakken, zeg maar. In Samya lijkt het me een ongeschreven regel dat men vooral investeert in uitgebreide presales en zich er met een halfuur vanaf probeert te maken. Aftersales brengt niks meer op, als de klant zijn sessie reeds betaald heeft.

Verdere opmerkingen:
    Aangename en rustige meid. Beetje mollig, maar blijft wel een sensuele uitstraling hebben. Ook mooie snoet. In tegenstelling tot de meeste andere Samya-wijven zit er bij haar toch ook nog wat inhoud in. Ik denk zelfs dat zij de enige was die onder invloed van iets was. Ik zou gerust nog durven herhalen met haar. Jaja, toch wel een aanradertje als je wel te vinden bent voor een korte GFE-sessie.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

2. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

biged (25 april 2015),ju52 (26 augustus 2021)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Kristina - 23 augustus 2015

Kristina
    kwam dansend op me af en plofte zich op m'n schoot en begon wat aan m'n oor te sabbelen en te plagen. Ik hou ervan als ze oorsabbelen, TZ'en strelen. De presales waren uitgebreid zoals ik eerder aangaf in m'n recensie van SAMYA van 23 Augustus 2015

Op kamer vroeg ze eerst of we daar een half uur of langer van gingen maken. We begonnen met een half uur en dan zien we wel weer. Het bleef achteraf toch bij een half uur en was daar dik tevreden mee.

Ze is er eentje met wat extra kilootjes en heeft mooie borsten. Vind-ik-leuk. Zij speelde op kamer goed mijn spelletje mee dat ik in voorspel leuk vind waarin de dame haar dominante kant laat zien. Zij begreep wat ik wilde. Je moet ze echt kunnen tegenkomen, die dames die intuïtief begrijpen wat je leuk vind en er goed op kunnen inspelen. Zij was er zo eentje.

De seks was goed, ja inderdaad: weer mijn favo standje 'dame-on-top' zodat ik goed zicht heb op dat lekkere lijf terwijl ik met haar leuke tieten kan spelen. Ik probeerde ook om niet te snel klaar te komen. Vroeger was het een hele vraag of ik wel binnen de tijd klaar kon komen vooraleer zenuwen en faalangst vanwege tijdsdruk de opwinding de das omdoen. Nu is het omgekeerd en na Ella begon ik met het klaarkomen wat uit te stellen. Da's een hele truc. Na de seks knuffelden en praten we nog. Ze gaf me ook een goede rugmassage. Zoals allemaal was ze verrast dat ik hun muziek ook leuk vind.

Met Kristina had ik GFE en al bij al een mooie tijd al stak het er niet bovenuit zoals ik in Sakura had. Maar welke DVP zal dat nog kunnen evenaren? Ik kon er goed mee praten en er zijn voor mij geen echt negatieve zaken over haar te zeggen. Ze maakte het half uur vol.

Kristina

0 Iets voller figuur dan ik normaal leuk vind
    + GFE
    + Dominante trek aanwezig, openminded
    + Begreep wat ik wou
    + Maakt half uur vol
    + Goede seks
    + Goede presales
    + Klik
    + aardige meid

Kristina ***1/2
    De zwarte wolf

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Ik heb gisteren herhaald met Kristina. Haar technische vaardigheden zijn nu iets beter dan vorige keer. 6/10 en het totaal op vlak van gespendeerde tijd geef ik haar nu 7/10, al zat daar deze keer ook de heel uitgebreide presales wel voor iets tussen. Een half uurtje op de kamer, maar in totaal wel anderhalf uur met haar doorgebracht. Over het algemeen verliep alles hetzelfde zoals in mijn paspoort hier boven. Jammer voor mij is ze nu volledig gestopt met roken, maar dat wordt gecompenseerd door het feit dat ze technisch sterker geworden is.

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch Kristina's comeback!

Paspoort in SFL-stijl:

flag-of-Romania.png

Naam: Kristina
    Talen: Roemeens / Engels
    Leeftijd: 27
    Roken: Ja en veel nu. Vroeger rookte ze weinig. Toen opeens was ze gestopt en ondertussen paft ze als een schoorsteen!

De uiterlijke kenmerken:
    Haarkleur/-lengte: Zwarte golvende lange haren
    Lengte dame: 1m70
    Postuur en Kont: Nog steeds een iets kloeker figuur, maar ook nog steeds met een strak vel... En een sappige kont om in te bijten
    Cupmaat: Een C en niet meer zo stevig
    Body-Art: Nope
    Bijzonderheden betreft uiterlijk: Als je haar kop voor het eerst ziet, dan denk je: dat is een Griekse! Voor de rest is ze groter dan de gemiddelde snol in Samya, maar ze valt niet fel op. Ze is rustig en is vaak buiten terug te vinden waar ze zit te roken.

De technische fiche:

Diensten & service:
    GFE, TZ, knuffelen, beffen, vingeren, droogneuken, NMC, blowjob, ballen likken, rook fetisj,...etc.

Standaardhandelingen:
    Tongzoenen:
    Pijpen:
    Neuken:

Belangrijke details bij het beffen der DVP:
    Interactie bij het beffen:
    Vochtigheidsgraad van de vagine tijdens het beffen:

Randassortiment:
    Rook fetisj:

Ingesteldheid:
    Motivatie en inzet:
    Zin voor initiatief:
    Spontaniteit en omgang:

Aaibaarheidsfactoren:
    Prijshantering en transparantie op voorhand:
    Correctheid + waarmaken beloftes:
    Netheid & persoonlijke hygiëne:
    Vriendelijkheid & elementaire beleefdheid:
    Lieftallig- en schattigheidfactor:
    SFL's niveau van de alom gekende "klik" met deze DVP:

Prijs : 150/anderhalf uur + 10€ fooi
    Score op uiterlijk 7/10
    Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 8.2/10
    Herhalingsgevaar bij nieuwe ontmoeting in de nabije toekomst? 90%

De verslaggeving:

Voordelen:
    Lieve meid met genoeg verstand om ook nog een fatsoenlijke dialoog mee te kunnen voeren. Ziet er best goed uit, ook al is ze niet superslank. Voor de rest is ze zoals de wijn... Met de jaren wordt ze beter! Daar ik haar leerde kennen als een klungelsmurf, is ze nu technisch zeer sterk. Dit resulteerde in een degelijke GFE. Ooit zal ik haar nog quoteren als een GFE+ en een mogelijke topper. Let op mijn woorden! Wanneer ze 35 is en nog steeds als DVP werkt, zal ze op haar hoogtepunt zijn!

Nadelen:
    Niet echt opgemerkt. Als ik iets moet zeggen: misschien het feit dat na ons gezellig samenzijn en de klik die we al die keren gehad hebben, dat de aftersales maar povertjes was... Maar goed, we hebben ons later op de avond en na de nodige hoeveelheid alcohol ook misdragen. (allemaal de schuld van een stel Jappen, trouwens)

De betaalde tijd:
    Na het eten van kebab met tzatziki zat ik uit te buiken op het terras. Zo had ik een beter overzicht van alle wijven die rookten. Vanuit het niets doemt Kristina plots naast me op. Het weerzien na 3 jaar was hartelijk. Een half uur lang waren we bezig met bijpraten. Ze was een beetje uitgekeken op Samya en de job... Ze wou dat meer gasten zoals mij waren: kerels waarmee ze kon praten en die haar wisten te verwennen zonder alleen maar aan zichzelf te denken. De complimentjes vlogen me om de oren. Na nog enkele drankjes gingen we naar de kamer. Lekker veel knuffelen, zoenen, strelen en andere GFE-mikmak. En dan het moment waarop ze lag te wachten. Het beffen! Het was haar op het terras opgevallen dat mijn bakkes scheef stond en ik lichtte haar toe wat er allemaal gebeurt was... Maar stelde haar gerust dat ik met een scheve muil nog beter kon beffen dan voorheen. Bij deze was ze getriggerd en het beffen stond nu te gebeuren op de kamer. Ze is veel actiever en assertiever geworden dan vroeger. Ze geeft ook heel goed aan wat ze lekker vindt. Op 20 minuten likte ik haar klaar en heel het bed was drijfnat van haar nectar. Toen ging zij pijpen... én mijn klokkenspel likken. Met haar haren kriebelde ze mijn ballen. Een fijn gevoel, stelde ik. Na het pijpen gingen we neuken. En de innovatie trok zich door naar de technische aspecten tijdens het neuken. Dit mokkel heeft de afgelopen 3 jaar niet stil gezeten. Terwijl ze op me zat neukten we intens en zacht. Ze ging niet op en neer, maar schoof heerlijk over mijn kruis met mijn worst diep in haar. Soms zat ze rechtop en wreef ik over haar tieten, buik en dijen. Dan weer boog ze voorover en zoenden we innig, terwijl mijn klauwen haar bij de reet grepen. Na een poos rolden we over elkaar en lag ik vanboven. Ik stootte diep in haar en de kreuntjes die ze produceerde maakten me helemaal wild. En ondertussen zoog ik aan haar vingers, smakend naar gerookt vlees van het kettingroken. Ik werd helemaal gek en vroeg haar om zich om te draaien. Ik nam haar op z'n hondjes en heb me toen even van mijn felste en hardste kant laten zien. Maar met toestemming van haar natuurlijk. Ze werd ook gek en duwde haar kop in het kussen terwijl ze het uitschreeuwde van genot. Ik moet haar toen voor een tweede keer klaargemaakt hebben, want haar sappen liepen van de binnenkant van haar dijen af. Vervolgens liet ze zich zakken op haar buik en naaide ik haar op die manier (liggend boven op haar) achterwaarts in de poes. Op die manier duurde het voor mij ook niet lang meer. Ik kwam klaar en perste er weer een kwakje uit.

Voor wie denkt dat ik op mijn oude en gehavende dag nu wel gedaan had met het doneren van sperma, die zit er grondig naast. Ze was mijn derde mokkel van de dag en ik had al 4x een zaadlozing gedaan (en dan zwijg ik nog van de voorgaande dagen). Dat bewijst ook dat ze echt goed geworden is, natuurlijk! Ze rookte een sigaret in de kamer, wat verboden is, maar ze deed het toch. Ze kan duidelijk geen 45min zonder. Er volgde zelfs een tweede. Ik werd opnieuw geil en we zoenden. Heerlijk, die rookbek van haar. Mijn lul was inmiddels terug staalhard. We begonnen terug te schuren tegen elkaar... Nog meer en nog natter zoenen... Ze stak ook nog een derde sigaret op terwijl. Uiteindelijk ging ze terug wat pijpen en me een condoom aanmeten. We vertrokken voor een tweede rondje stengelen. Eerst zijdelings en toen zij op mij. Een tationele mens zou denken dat het neuken nu wel heel lang zou kunnen duren, maar niets was minder waar. In combinatie met het roken, het zoenen en het krachtig schuifneuken zoals ik dat dan benoem, kwam ik opnieuw klaar en dat allemaal in minder dan 10minuten. Na deze climax knuffelden we nog wat na. Ze rookte nog een sigaret en heel de kamer kleurde blauw van al dat gerook van haar. We babbelden nog wat tot we anderhalf uur rond gemaakt hadden. Toen hielden we het voor bekeken en ging ik opnieuw iets eten!

Verdere opmerkingen:
    Is een tijdje terug naar Romania geweest en besloot terug te komen om nog wat extra geld bij elkaar te harken. Sinds ze terug is lijkt ze haar draai in Samya moeilijk te vinden. In Duitsland in het algemeen zelfs. Op mijn aanraden zal ze binnenkort misschien in SS of YY opduiken... Wie weet?

Apr.jpg

Naar SFL’s normen:

Vanaf 9 = topper, vanaf 8.5 = subtopper, vanaf 7.5 = betere middenklasse, vanaf 6 = algemene saunaclubstandaard, vanaf 4.5 = mindere middenklasse, vanaf 2.5 = totaal ondermaats, alles onder 2.5 = barslecht

6. Onderstaande 6 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

French Lover (28 april 2018),ju52 (26 augustus 2021),mentholbear (25 juni 2018),Mr Bluenose (28 april 2018),pret ( 3 juni 2018),snaal88 ( 3 juni 2018)

Regels voor berichten