Een aantal bekende forummers in het meeting point, en niet al te ver uit de buurt, dus een perfecte gelegenheid om een vrijkaartje stuk te slaan in Babylon. Forum en club, bedankt daarvoor. Het werk kon aangepast worden op een paar telefoontjes met een of andere zeikerd van een klant na. Voordat ik binnenstapte eerst die lui nog gebeld, want eenmaal in ijsberenland ben ik liever maar van ze af. Maar nee, we weten het nog niet, we bellen zo wel terug. Zo is een zeer rekbaar begrip bij hun, daar ga ik niet op wachten. Dus toch maar aangebeld, en amper was ik binnen of daar vloog me een poedelnaakte Alice om de hals. Kijk we zijn weer in de saunawereld. Ingecheckt, en de Banaan, JPtoo en nog een paar collega's gedag gezegd. Even wat drinken gaan halen aan de bar, waar Iman mooi zat te wezen. We verhuisden naar een bankje, waar ze met haar spelende vingertjes wist te bewerkstelligen dat de handdoek niet meer op zijn plaats bleef. Op de kamer kwam het weer tot een heerlijke sessie zoals ik het van haar gewend ben. Goede relaxte sex, met veel zacht getongzoen en gepijp en de gebruikelijke Ft als finale. Ik hou het toch meestal bij dames die me in het verleden goede diensten hebben bewezen, en Iman staat wat Babylon betreft hoog op de hitlijst.
Terug beneden bleek dat die zenuwlijer van een klant maar liefst acht keer gebeld had. Zo die heeft een keer op mij moeten wachten in plaats van ik op hem. De stoom moet hem onderhand uit de oren gekomen zijn: he meneer Uitgewandeld, waar was u nou de hele tijd, we konden u niet te pakken krijgen! Ja, sorry, ik kon even niet opnemen, ik had de handen vol. Daar was ook geen woord van gelogen, want hoewel ik van een paar behoorlijke kolenschoppen ben voorzien, passen die lekkere billen van Iman er maar net in. Maar daar heeft hij toch geen verstand van, de bureauhengst. Intussen waren KanariePiet en Sjeufke ook aangeschoven en konden we weer eens wat bijkletsen. Tussen de bedrijven door wat kipschnitzels met fritten naar binnen gewerkt. De line up vond ik goed te doen, een aardige mix van slank tot mollig, en zoals altijd hier ook een aantal getinte dames. Alice kwam af en toe eens polsen wie van ons met haar mee zou willen. Nog voorgesteld om allemaal tegelijk te gaan, wat voor haar geloof ik geen probleem zou zijn geweest, maar voor sommige andere heren dan weer wel. De tijd vliegt als je wat aanspraak hebt. Het is toch heel wat leuker zo, want meestal zit ik zonder bekenden in de clubs.
Na een saunaatje kwam ik boven en liep Alice voor de zoveelste keer in de armen. Wat ik van een trio dacht. Nou, als je een leuke vriendin hebt? Ze stelde Sascha voor. Nou gráááááááág zelfs. Die herinnerde ik me van een ander zeer memorabel trio. We vonden haar aan de fruitautomaat. Kom je met ons mee, bij mij komen er meer euro's uit dan uit dat ding. Leek haar een goed idee, ze kuste me zodat ik in no time onder de lippenstift zat. Oeps, sorry. Geeft niks, ik vind dat juist wel wat hebben zo'n beetje collateral damage. We kwamen niet verder dan de kino en onder de ogen van het publiek, waar ik op zo'n moment geen moer om geef (als ze goed opletten, kunnen ze er nog wat van leren ook), voltrok zich een van de beste trio's ooit. Er werd uitgebreid gezoend, waarbij de hele tijd twee tongen mijn mond probeerden binnen te dringen. Tot dat een van de dames zich maar over junior ontfermde, die tot zijn grote genoegen van alle kanten afgelebberd werd. Intussen de handen vol billen en borsten. Het geilste moment was wel de sandwich blowjob, waarbij de stam tussen twee op en neer gaande monden geklemd zat. Het was gewoon oppassen om de boel nog even binnen boord te houden. Alice kwam er bovenop en bereed me terwijl Sacha heerlijk door bleef zoenen. Even later ging ze er zelf aan, op de rug en met de monden stijf op elkaar gezogen. Voor de finish kwamen ze om de beurt tegen me aan liggen tongen terwijl de ander me afzoog. Uiteindelijk was het Alice die me klaar wist te pijpen. Als Sascha er niet zo lekker bij gezoend had, dan was het nog moeilijk geworden, maar die meid is echt geweldig op dat punt. Ze kregen hun gage uitgekeerd en ik ging de verneukte calorieën weer aanvullen.
Omdat er voor morgen nog een clubje gepland staat, besloot ik om het maar bij deze twee sessies te houden, maar dat vereiste wel wat standvastigheid. Er liep zoveel heerlijk spul rond (zie mijn handtekening) dat me de handen af en toe echt wel jeukten om er niet nog een te pakken. Intussen kwamen er met de regelmaat van de klok gasten binnen die steevast door een horde blote meiden verwelkomd werden. Behalve Licky Luke. Toen hij binnen stapte, kwam de hele ijsberenbende naar voren, waarop hij meteen rechtsomkeert wilde maken. Hij had vast op een andersoortig ontvangstcomité gerekend. Intussen was er een gezellige sfeer, goede muziek ook wel. In de barruimte wat luid, maar verder achterin goed te doen. Dat mag van mij zo blijven. Ik ken clubs waar een of andere idioot op het idee gekomen is om in alle hoeken en gaten luidsprekers op te hangen, want die gasten móeten geëntertaind worden, of ze willen of niet. Hopelijk houdt den Ed zijn verstand erbij en laat het zo het is. Het is goed zo.
Intussen vond ik het wel weer laat genoeg, en met nog een actief dagje voordat de grote clubpauze intreedt (een dag of tien, hoe kom ik ze door), liet ik de deur van Babylon weer achter me in het slot vallen, maar aangezien ik noglangnietuitgewandeld ben, gaat hij dit jaar beslist nog wel een keer voor me open, want zulke geile sessies maak je niet in iedere club mee.
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.