Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 124
    Last Online
    28 februari 2025 @ 15:15
    Discussies
    22
    Thanks
    0

Standaard

Helemaal mee eens RP Lover

Binky

Last Online
    5 april 2025 @ 15:16
    Discussies
    56
    Thanks
    150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hardon Bekijk bericht
    ...Ik wil graag eens een keer naar een saunaclub om eens te kijken of het iets voor mij is...
    Ik heb maar één tip voor jou. Spreek de eerste keer af met een ijsbeer die het klappen van de zweep al wat kent en je ter plaatse wegwijs maakt. Succes gegarandeerd. Even in de afsprakenkalender kijken op dit forum.

Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Discussies
    67
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mr williams Bekijk bericht
    ... van de sletjes,....sletjes te pakken....
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

Last Online
    14 september 2024 @ 22:05
    Discussies
    3
    Thanks
    3

Standaard dit bedoel ik nou met geen fatsoen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mr williams Bekijk bericht
    Hoi, duds ik wil ook weer eens naar de kant van Yin Yang. Hoe is het eigenlijk met de verhoudingen van de sletjes, alleen veel uit oost europa of ook latina's en pikzwarte uit afrika. Lijkt me wel wat om op een dag drie verschillende kleuren sletjes te pakken.
    Ik geloof niet dat de dames op jouw zitten wachten.
    Mensen die dit taalgebruik normaal beschouwen mogen ze wat mij betreft de toegang meteen weigeren en nooit meer ergens binnenlaten. :angryfire :angryfire

Last Online
    9 februari 2025 @ 17:56
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465

Standaard

Meneer Williams heeft vanochtend post gehad - ik neem aan dat hij de boodschap inmiddels begrepen heeft.

Dankuwel en verder graag met YY nieuws!
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

Last Online
    Gisteren @ 23:55
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Tja...................

Slet is een scheldwoord waarmee een persoon (doorgaans een vrouw maar het kan - overdrachtelijk - ook om een man gaan) met een brede seksuele activiteit wordt aangeduid die in de ogen van de gebruiker van het woord, de grenzen van het seksueel aanvaardbare overschrijdt. Synoniemen zijn snol, del of hoer, alhoewel die laatste term eerder naar professionele sekswerkers verwijst.

En tja wat zijn al die dames in YY, idd Hoeren!!! Maar dat laat natuurlijk onverlet dat je ze ook anders kunt noemen. Professionele verleidsters oid.................
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    9 februari 2025 @ 17:56
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465

Standaard

Het belangrijkste aan je definitie vind ik het begin: het is een scheldwoord. Op grond daarvan hebben wij commentaar gehad en MrWilliams aangesproken. Dat staat los van hypocrisie of politieke correctheid. Schelden doen we hier niet. Punt.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

Last Online
    27 augustus 2024 @ 22:15
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard Missing Angelina

Dag Allemaal,
    Weet iemand soms wat Angelina (ex-YY en ook blijkbaar in augustus 2006 in de Relax gezien) geworden is? Is ze nog ergens werkzaam?
    Alvast bedankt!

Link : https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...light=Angelina
    Laatst gewijzigd door Willem2; 12 juli 2007 om 11:37 Reden: link toevoeging

Last Online
    10 november 2019 @ 09:30
    Discussies
    9
    Thanks
    0

Standaard

Hello,
    I was in Yin Yang yesterday.
    There was about 30 girls, enough for the bears présent.
    Most of the girls were cute or pretty.

Among them were : Ilse (B), Saira (LV), Emma (LV), Luana (PL), Viviane (PL), Sonja (PL), Yvona (PL), Oliwia (CZ), Marina (RUS), Lisa (D, ex. GT), Semy (D), Nipa (TH), Nicole (D).

Besides these mentionned above, I count also two young romanian girls, at least five german girls, five or six hungarian girls, somme lithuanian girls, one or two polish girls.

I had three session, two satisfactory, the last one second-rate.

I went first with OLIWIA for half an hour. She is czech, from Praha, somewhat 35 years old, tall, brunette, with a smiling face. She told me she had come back to YY, where she worked two years ago. She is strolling in the club topless all the time. Nice girl, who provides a good service : french kissing, good blow job (with or without condom as you like), sex ok.

Ma second session was with LUANA (the polish one). I had to wait for her patiently, because she is often booked, for long periods of time. It appeared to me that she succeeds quite well in Yin Yang. Anyway it was worth waiting. She is pretty, 35 years old (but looks younger), witty and tender. Also she is very talkative, but I don't mind personaly.

LUANA provides a good, classical service : very good blow job and sexual intercourse. No french kissing as I understood - but, anyway, I am not keen on this practice with girls in clubs. I felt so well with her, that I stayed one whole hour (75 €). LUANA speaks quite fluently german. Dutch, I don't know.

My last session was with LISA, german brunette from Möchengladbach, who told me she was for the first time in YY, and worked in Golden Time before. She must be about 26 years old, speaks a correct english besides german, talkative and smiling at the bar, joking from time to time with polar bears. She is a little overweighed, but nothing dramatic. Nevertheless, her service is, in my opinion, second-rate, much too professionnal (not in a good sense).

We went in a opened room downstairs, next to the cinema. She started with a good blow job. But sexual intercourse was very disappointing : she just lied on the back, waiting to me to come. As she was my third girl that day, I couldn't. So éventually asked for a handjob, which she did well. But anyway, I felt a huge difference between her service and that one of Luana. I do not recommend this Lisa, I think one can find better service in Yin Yang than her's.

Last Online
    31 mei 2020 @ 14:59
    Discussies
    23
    Thanks
    0

Standaard

Elvira , Elvira waar blijft je .

Ik hebt al een paar ijsberen een mail gestuurd met de vraag als ze wisten waar ze nu is .Dus hebt ik besloten om het hier nog eens te wagen met deze vraag.
    Ik zou het erg plezierig vinden als iemand mij weet te vertellen wat nu Elvira is en met mail mij in contact zou kunnen brengen met haar of waar ze nu nog werk.Iemand nog iets gehoord van haar.
    gr. smp

Last Online
    Vandaag @ 00:11
    Discussies
    58
    Thanks
    2.802

Standaard

In YY heb ik haar al heel lang niet meer gezien in elk geval.
    Ook zie ik al maanden geen origineel NL meiden meer in Roermond.
    Gelukkig spreken een paar Poolse meiden ook goed NL, maar deze ijsbeer wil naar verloop van tijd wel eens een nieuwe prooi verslinden
    Afgelopen woensdag van 12:30 tot 22:00 in YY geweest, de hele dag was het aantal mannen en vrouwen mooi in evenwicht, kwam Rob10 ook tegen.
    Gelukkig wordt het vanaf zaterdag eindelijk zomer dus hopelijk wordt de BBQ dan uit het vet gehaald.

Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Rotes Gesicht Vrijdag de 13°, drama rond Venlo, ungepoppt huiswaarts...

Gisteren, vrijdag de 13°, het Venlose verkeersdrama aan den lijve mogen ondervinden...
    Vanuit Nijmegen sturen ze je alle kanten op, even niet opletten en je rijdt zomaar tig kilometer gedwongen om....
    Tip: gewoon borden Tegelen blijven volgen, kom je gewoon weer op de "oude weg"..!
    Bij Roermond is het ook een heel geslinger, het laatste stukje naar YY is inmiddels wel klaar, dus je steekt daar wel lekker een stuk af..

Rond tienen was er een duidelijk berenoverschot of damestekort, zelfs de kino bleef verschoond van jagende dames, de wachttijden liepen behoorlijk op aan het drukke halletje te zien, m.a.w. goede business voor de dames!

Het zal wel aan de stress gelegen hebben, of omdat het vrijdag de 13° was, maar Silvester kon zijn draai helaas niet vinden.
    Wel een van deze dames gespot, was alleen binnen no time weer weg...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    ....Aan aantallen waag ik me niet, boven de 20 begin ik alles dubbel te zien.
    Zeker toen ik een grote blonde stoot met heel wat voor de boeg voorbij zag flitsen die me in het vorige bezoek ook al eens was opgevallen…
    Grote bos met krullen, secretaressebrilletje op, heel mooie ogen…
    In dit geval zag ik het helemaal dubbel, want meteen erop zie een praktisch gelijke beauty een bankje verderop neervleien, zelfde uitstraling, zelfde koppie, zelfde brilletje, zelfde voooorkomen….zussen… ??
    Het enig verschil wat ik in de gauwigheid kon ontdekken was dat de 2° heerlijk sliploos op het bankje haar flinke asset ten toon spreidde aan wie het maar zien wou…

Hier moest Silvester het fijne van weten, dus de slippers snel even opgepoetst, berenvel rechtgetrokken, kruintje wat opgeglimd, colaatje besteld, omgedraaid, oeps… eentje weg, andere al bezet, dus later maar eens proberen…
    Helaas is hier later niks meer van terecht gekomen, dus wellicht kan iemand hier wat feedback geven..??....
    Wie weet iets meer...?

Dus maar lekker een lang saunatje genomen, wat gebabbeld, en uiteindelijk besloten het etablissement ungepoppt te verlaten, een vrij unieke ervaring voor Silvester....

:wink:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    Gisteren, vrijdag de 13°, het Venlose verkeersdrama aan den lijve mogen ondervinden...
    Vanuit Nijmegen sturen ze je alle kanten op, even niet opletten en je rijdt zomaar tig kilometer gedwongen om....
    Tip: gewoon borden Tegelen blijven volgen, kom je gewoon weer op de "oude weg"..!
    Bij Roermond is het ook een heel geslinger, het laatste stukje naar YY is inmiddels wel klaar, dus je steekt daar wel lekker een stuk af..
    Misschien een tip als je via Venlo moet rijden!! Is verstandiger om via Duitsland te rijden en langs GT om daar bij de verkeerslichten rechts af te slaan en dan binnendoor bij Swalmen terecht te komen, scheelt aanzienlijk veel stress en tijd, heb van de clubleiding begrepen dat de verkeersoverlast rond Roermond nog zeker tot ruim na de zomer gaat duren.

Wat informatieve links met betrekking tot de verkeersoverlast :
    http://www.vananaarbeter.nl/
    http://www.vialimburg.nl/
    Laatst gewijzigd door Willem2; 16 juli 2007 om 13:00 Reden: link toevoeging
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard Een dagje YY

Gisteren na wat omzwervingen toch nog in Roermond aangekomen. Het is inderdaad een crime om via Venlo te komen, je wordt gek van alle wegen die zijn veranderd de verkeersborden die soms op de verkeerde plek staan en alle omleggingen, daarom s`avonds via Duitsland terug gereden en dat scheelde toch veel tijd en ergenis. Afijn na de financieën te hebben voldaan mijn camouflage berenpak aangedaan en de boe4l maar eens verkend, had daar ongeveer 1 minuut voor nodig. Ik had het gevoel dat ik zowat alleen daar was en telde om 15.00 uur welgeteld 9 aardige dames en ook de ijsberen waren deze dag blijkbaar thuis gebleven, geen enkele bekende ijsbeer en twee dames die de Stiffmaster eerder gezien had, gelukkig trok het rond etenstijd wat bij en zal er op een gegeven moment pakweg een 25 dames de weg naar YY toch nog hebben weten te vinden, zo ook nog wat meer beren ik schat rond de dertig dus dit was mooi in evenwicht.

Na een drankje te hebben gehaald maar eens rustig bij het zwembad plaats genomen en alles wat er op dat moment liep is rustig bekeken, nog even met Ontstopper gebeld dat die op dit moment niet echt wat miste en dat ik ook van plan was om te vertrekken als het niet zou veranderen, zo stil had ik het nog echt nooit gezien, maar ja je zit er ligt lekker in de zon en heb dan toch de hoop dat het goed zou gaan komen, je ziet dat er gewerkt wordt aan de BBQ en dan denk je dan maar na het eten kan ik altijd nog weg. Na een tijd in het zonnetje te hebben gelegen even mijn benen strekken en van de sauna gebruik gemaakt, even bubbelen en een etage lager de kino geinspecteerd, daar van wat natuurgeweld genoten , en toen kennis gemaakt met Carmen een van de twee duracel batterijtjes, afijn de Stiffmaster was er niet alleen om te zonnen en eten, dus maar even met dit meiske gestoeid, toch een volledig ander type dan haar tweelingzuster, was niet slecht maar voor de Stiffmaster toch weinig herhalingsgevaar.

Na het meiske van de nodige euries te hebben voorzien maar weer op het terras gaan zitten en zoals al vermeld werdt het wat drukker en dat kwam de toch al ontspannen sfeer allen nog maar meer ten goede, iedereen babbelde over het algemeen met iedereen. Ondertussen was de BBQ zover dat er gebruik van kon worden gemaakt en dus happen en van een drankje genieten. Was dit het dan voor deze dag, of zat er buiten de mogelijkheid om van een ontspannende massage te genieten nog iets in het vat, jawel de Stiffmaster had werkelijk al het geluk van de wereld aan zijn kant , wie ziet hij in de bar staan de mooie en bevallige altijd aardige Ivonne, en ja daar was Stiffie nog nooit mee weg geweest, een klein probleempje was dat ze in gesprek met een aardige jongeman was, maar ja je bent de Stiffmaster of niet dus bijna onopvallend in de buurt van deze twee gaan zitten en af en toe een glimlach richting Ivonne, de jongeman in kwestie begreep blijkbaar niet wat hij met Ivonnen aanmoest, dus liep ze om de bar heen om een drankje te halen voor haarzelf, nog een keer kijken met elkaar en toen sloeg de Stiffmaster toe, eerlijkheidshalve dient te worden gezegd dat Ivonne na al dat geglimlach wel mijn kant al op kwam .

Niet lang praten en met haar naar kamer 14 vertrokken, zal niet in details spreken maar er ging een andere kant voor de Stiffmaster open die hij niet kon, en met de kriebels in de buik heeft Stiffie meer dan een goede tijd doorgebracht met deze mooie dame. Na afloop douchen en werdt het tijd om de reis naar huis weer te ondernemen, maar niet voordat er met Ivonne een afspaak werdt gemaakt voor een volgende keer, moet nog even wachten want als de Stiffmaster met Ontstopper er 4 augustus weer is, is Ivonne met vakantie, weer een reden om terug te gaan en zo zie dat je op een rustige dag in YY de time of your life kan hebben, tot 4 augustus :wink: :wink:
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    1 april 2025 @ 21:33
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Vertrokken met redelijk betrokken weer in België. Des te meer we Nederland naderden des te zonniger het werd. En in Roermond straalde de zon. Wat een meevaller! Want het is toch altijd dubbel zo leuk als je ook van de buitenfaciliteiten, temidden de natuur, van YY kan genieten. Het heeft trouwens iets aparts, onder de zon, in een luie tuinligzetel met al die ‘gewillige (bijna) naakte’ meiden om je heen, al dan niet mee op je tuinligzetel gekropen. Je kon de héérlijke geur van de bbq al opsnuiven. De kok was de voorbereidingen al aan het treffen toen wij omstreeks half vijf aankwamen.
    Het was zeker niet druk op de parking. En binnen ook niet. Heel de dag en avond bleef het trouwens rustiger dan op een gemiddelde YY-dag. Maar ik vind dat eerder een voordeel dan een nadeel. Ondanks de warmte bleek het overigens wel een superactieve dag, want twee keer was er eventjes geen kamer vrij toen ik met een meisje het bed wou delen. Het leek dus rustiger dan het eigenlijk was.
    Het was wel even raar, om aan te komen bij YY met al die bodyguards. Maar goed, als het de veiligheid en de rust, de toffe sfeer die er bij YY heerst, kan bewerkstelligen, niet mis mee dan, zou ik zo zeggen.
    Zoals steeds een uitermate vriendelijk onthaal. 50 euro inkom betaald, badjas gekregen en dan maar snel omkleden. Sleffers aangedaan en meteen iets gaan drinken in de bar, waar ik meteen heel hartelijk welkom werd geheten door een aantal meisjes aan de bar. Tof! Na het colaatje een tuinzetel uitgekozen en even gemakkelijk gezet om de ogen de kost te kunnen geven. Nadien een eerste keer wat lekkers gaan halen bij de bbq. De kok verdient overigens een pluim. Wel jammer dat een blaadje sla en een tomaatje ontbrak. Ik heb dat namelijk liever dan die geprepareerde slaatjes met veel mayonaise. Na het eten nog wat gebabbeld met mede-ijsberen. Maar intussen was ik toch al een dik uur binnen.
    Uit de commentaren van mede-ijsberen bleek Iris meer dan de moeite waard te zijn. En ik zal het geweten hebben.
    Eigenlijk vertoefden we maar 1 uur op de kamer. Maar beneden gekomen bij de kastjes om de betaling te regelen deed ze weer zodanig ondeugend dat ik zei dat ze me weer goesting deed krijgen. Daarop beslisten we dus om terug richting kamer te trekken. Weer een uur dus.
    Het is een hele lieve dame. Voor wie Roermond te ver is, (ze komt er trouwens maar sporadisch) ze werkt alle weekdagen in een privé in Geel, Antwerpestraat 149a (de baan van de autostrade naar Geel). Het is een Russische maar woont hier al 20 jaar en spreekt vlot Nederland.
    Hiervan natuurlijk weer honger gekregen. Dus nog maar eens wat vlees gaan halen bij de kok aan de bbq. Daarna werd het tijd om uit het warme zonnetje in een nog veel warmere sauna te stappen. Daarna het koude dompelbad in. Daarna nog even aan de bar gezeten en dan naar de whirlpools getrokken. Lekker brubbelend kwamen er twee meiden af. Een negerin en een Thaise. Zij kenden blijkbaar de mede-ijsbeer die bij mij mee in de whirlpool zat. De negerin zat al snel met die mede-ijsbeer te flirten in de pool.
    Omdat ik van in het begin mijn badjas al vervangen had door een handdoek, vanwege de warmte, viel het wel op dat ze me al behoorlijk geil had gemaakt in het water die Nipa.
    Ze heeft er voor gestudeerd in Thailand. En dat heb ik gemerkt. Nog maar zelden zo’n goeie en speciale massage gekregen. Zo’n Thaise massage gebeurt wel wat steviger dan dat je doorgaans hier een massage krijgt in België. Hierdoor overschreed het halfuur het halfuur. Ik gaf haar bij het afrekenen dan ook een extraatje.
    Nadien nog wat buiten gezeten met een drankje met haar. Tot een andere ijsbeer haar wenkte. (Allicht uit beleefdheid) vroeg ze of ik dat niet erg vond. Natuurlijk niet. Ik had inmiddels toch al weer bijna twee uur in haar gezelschap vertoefd. Wat een toeval trouwens, want net voor ik met haar ging vertelde ik een mede-ijsbeer nog dat het me nog maar één keer voorviel met Tsjechische Tina om lange tijd met een dame te vertoeven buiten de kamer. Maar ja, hoe meer je er komt (wat voor mij uitgesloten is omwille van de afstand) hoe beter je de meisjes leert kennen en hoe sneller dat zal voorvallen.

Dat is onder andere ook zo tof aan een saunaclub als YY (want naar verluid valt dat niet in elke saunaclub voor), dat er buiten de ‘jagende geldwolfjes’ er ook een heel deel meiden tussen zitten die er zelf nog fun willen aan beleven en na x-aantal ijsberen per dag het daar gewoon bij laten en gewoon nog wat rondflaneren met de ijsberen waarmee ze gekamerd hebben. Ook Iris sprak me nog aan bij wijlen. Dat vind ik net zo tof. Als de dames je nog kennen na de kamer ook en niet enkel het moment dat ze je trachten te overtuigen (lees: opgeilen) om naar de kamer met hen te gaan.

Terwijl Nipa terug ‘aan het werk’ was ben ik nog maar eens in de sauna gekropen. Blijkbaar komen sommige ijsberen nog van veel verder. Er zaten namelijk 2 Italianen in de sauna. Zij hadden in Roermond een hotel geboekt voor een weekend, speciaal om naar YY te komen. Omdat er in Italië dus blijkbaar ook geen saunaclubs bestaan. Na de sauna nog wat in het koude dompelbad blijven zitten, na erin gesprongen te zijn. Het was best te doen en nadien in het buitenzwembad wat baantjes gaan trekken. In zoverre dat mogelijk was. Er waren niet te veel ijsberen (en zeker al geen dames) die in het water durfden, vanwege te koud. Het was wel niet heel warm. Dat kan natuurlijk ook niet van een half dagje zon. Maar na de sauna doet dat heel goed. Ik schat dat het water ongeveer 26°C bedroeg.

Nog even aan tafel geschoven met nog wat heerlijk bbq-vlees op m’n bord. Terug in de bar wat gaan drinken.
    Ik ben nog even rustig in de sofa gaan zitten met een drankje. Even in mezelf de superdag overlopen, overgelukkig dat ik dit weeral mocht meemaken. Tot de bodyguards me kwamen zeggen dat het tijd was om op te krassen.

In de kleedkamers nog stevig afscheid genomen van Nipa. Nipa, weeral een super gfe rijker. Ze spreekt zowel Thais, Engels en Duits.

Nipa werkt er voorlopig nog 1 maand alle dagen, nadien schakelt ze over op 3 à 4 dagen op de 7.

Terloops nog even vermelden dat ik in de kino voor het eerst zag dat er geneukt werd. Pijpen gebeurt regelmatig, maar dit zag ik voor het eerst in YY.

Ook vandaag meerdere meiden topless kunnen aanschouwen. En het hoeft niet gezegd te worden natuurlijk dat die meiden met de mooiste ‘kom eens voor’ topless lopen hè.

Ik zou niet weten wat er nog zou kunnen verbeterd worden aan YY. Enkel de bediening aan de toog is minimaal. Ik zag niet dat de dame achter de toog zaterdag onvriendelijk was. Maar het enthousiasme liep er zeker niet af. Het zou toch allemaal wat leuker zijn als het toogpersoneel wat enthousiaster, vrolijker, leuker uit de hoek kwam. Al eens vrolijk mee jouwde met de muziek. Enfin, er wat meer ambiance zou inbrengen.

De combinatie van hevige en lange actieve seksprestaties met Iris en Nipa maken dat deze 40-jarige ijsbeer het vandaag wat gewaar wordt aan zijn spieren. Maar dat is gezond, zeggen ze.

Weer een dag om nog lang van na te genieten en nooit meer te vergeten!!

(gedetailleerde recensies over de meiden bij hun topic)
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Gisteren @ 07:26
    Discussies
    15
    Thanks
    48

Standaard

Zaterdag naar YY gegaan. Ik was gewoon niet binnen te houden met dat mooie weer. Dus ik moest en zou gaan zwemmen. En dat doe ik het liefst in YY.

Het was een rustig begin. Toen de zon even weg was zakte mijn stemming ook naar nul. Maar het klaarde al snel op en zo ook mijn humeur. Zoals gezegd een zeer rustig begin maar gaande weg de middag druppelden meer beren en mooie dames binnen. Een goede mix van damens en beren. De sfeer was ontspannen en relax.
    Het personeel doet ook hun best om het iedereen naar zijn zin te maken. Ik werd ook geregeld gevraagd of alles ok was en wat ik van het nieuwe beleid vond. Naar mijn idee loopt het prima zo. Dus alle verjaagde beren en dames kunnen gerust weer terug komen.

In de loop van de avond kwamen ook weer verschillende bekende (niet forum) beertjes binnen. Dus het werd alleen maar leuker. Ook het damestal liep nog wat verder op. Aantallen kan ik helaas niet geven. Kennis gemaakt met Veronica en Hilke.

Dus weer een geslaagde dag in YY.

Ps
    toch ook nog even een kritische noot:
    's middag hingen de dames wat bij elkaar binnen danwel buiten. Het zou toch wel slim zijn als ze af en toe eens een rondje maken, al is het maar om wat reclame voor hun zelf te maken.

Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Standaard

Mijn navigatie was de weg kwijt vandaag: terechtgekomen in YY.
    Lange tijd niet daar geweest, ongeveer anderhalf jaar geleden denk ik. Bij binnenkomst meteen de nodige ex-Gt dames tegengekomen waaronder twee roemeense zusjes en hongaarse Anita. Met Anita een tijdje gebabbeld, ze gaf me een paar tips omtrent dames, uiteraard allen hongaars, die ik, onverstandig als ik ben, in de wind heb geslagen. De keuze vond ik erg beperkt, evenals vorige keer. Uiteraard geen gunstige dag, een maandag, uiteraard geen gunstig maand, vakantietijd, maar toch... uiteindelijk naar de kamer gegaan met een bloedmooi meisje: blonde Letse Ilse, prachtig lijfje, 45 kilo?, 21 jaar en dit alles in een zebrabikini, die dit als vakantiebaantje af en toe doet. Op de bank was mijn gevoel: dit wordt super, of een volledig afknapper: uiteindelijke cijfer een 6. Goed zoenen, maar schuchter, behoorlijk geil tussen de beentjes, maar onvoldoende de durf om zich te laten gaan ... jammer.
    Uiteraard was het eten weer goed in YY, onveranderd goed.
    Conclusie: anderhalf jaar niets gemist, YY blijft gemiddeld C-kwaliteit, waarbij ik zeker een paar dames tekort zal doen. Volgende keer zal ik mijn navigatie weer in een andere richting sturen :smile:
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Rustige vakantiemaandag

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep Bekijk bericht
    De keuze vond ik erg beperkt, evenals vorige keer. Uiteraard geen gunstige dag, een maandag, uiteraard geen gunstige maand, vakantietijd, maar toch...
    's-Middags 20 dames en 's-avonds 25:

- 5x Duits: Melissa, Melina, Jenny, Yvonne, Tina
    - 4x Pools: Yvon, Agatha, Dagmara, Monica
    - 4x Hongaars: Sheila, Anita, Tia, Alicia
    - 2x Roemeens: Carmen & Sandra
    - 2x Tjechisch: Simona, Jessie
    - 2x Russisch: Jana + vriendin
    - 1x Servisch: Nina
    - 1x Lithouws: Ilse
    - 1x Thais: Nipa
    - 1x Nigeriaans: Maureen
    - 1x NL/Caribisch: Dunya
    - 3x onbekende dames
    Founding Member

Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Lenny en Tracy super vrouwen uit de Anvers

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers Bekijk bericht
    Zeker de flauwste plezantste thuis met deze vraag, Janssen?

Wanneer kom je trouwens nog eens naar skw? ik denk dat je al lang niet meer noch Lenny, noch Tracy gezien hebt. Zou je deze dames nog wel herkennen?

Anvers :wink:
    Kijk de kenners weten dat het niet slecht toeven is met Jansen er bij.
    En de flauwste niet maar regelmatig wel de plezantste

Wat tracy betreft die heb ik al heel lang niet meer gezien en er wordt ook niets over geschreven Is zij er nog wel ?????
    Ik heb nog wel haar nummer maar vind het flauw om te bellen na twee jaar.

En Lenny ? ik heb vernomen dat ze een gezinnetje heeft en alleen nog op afspraak werkt. op het adres van haar vriendin een halve dag en avond in de week.
    Ook voor haar ga ik naar Antwerpen ik zal haar eens gauw bellen als ik terug ben uit het zuiden van Europe.
    Doe haar eens de groeten van me ik hoor het wel.
    Groeten jansen.

p.s. kenners kennen mijn humor en zitten niet zo snel op de kast.

Dus we gaan gewoon door met af en toe een beetje flauwe kul.

Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Pfeil Kortingsactie Augustus

Gelezen op de YY-site:

Augustus Super Knaller

Gedurende de gehele maand ...................
    Gedurende de gehele week ...................
    Gedurende de gehele dag ...................

Entree 35 euro

MAANDAG t/m ZONDAG, 11.00 tot 24.00 uur
    Founding Member

Last Online
    31 mei 2020 @ 14:59
    Discussies
    23
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    Gelezen op de YY-site:

Augustus Super Knaller

Gedurende de gehele maand ...................
    Gedurende de gehele week ...................
    Gedurende de gehele dag ...................

Entree 35 euro

MAANDAG t/m ZONDAG, 11.00 tot 24.00 uur
    Ja , Dat is perfect .
    Maar dat hebt je er niet bij gezet dat staat ook op de site.
    Maak gebruik van deze zomerse aanbieding, neem een VRIEND mee voor een spannende, ontspannende dag....
    HAHAHA en dan weer zeker geweigerd worden, neen neen ik kom dan alleen.Ik neem geen risico meer.

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    2.802

Standaard

Niet echt duidelijk omschreven die augustus actie.
    Lijkt net of de openingstijden zijn aangepast en of je alleen korting krijgt als je met 2 man tegelijk komt.
    Maar YY is wel de enige club met elke maand een leuke actie zonder op bv BBQ vlees te besparen .

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    2.802

Standaard

Niemand kan zeggen dat YY niet meeleest hier

Augustus
    - Super Knaller -

Gedurende de gehele reguliere openingstijden de gehele maand AUGUSTUS entree 35 euro

van MAANDAG tot en met ZONDAG,
    van 11.00 uur (13.00 uur weekend)tot 24.00 uur.

Maak gebruik van deze zomerse aanbieding, neem een vriend mee,( uiteraard niet verplicht ) en gun ook hem een heerlijk spannende, ontspannende dag....

Tot ziens,
    Team Yin Yang ..

Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Daumen hoch Verkeersdrama, donderbuien, lekker dagje...

Afgelopen vrijdag vanuit Etten Leur naar YY.... wat 'n drama weer....
    Uiteindelijk via de toeristische route over Chaam en later Bergeyk na heeeel veel flitspalen gepasseerd te zijn in YY aangeland.
    Alwaar het zonnetje volop scheen....voor even, want even later kwam er een mega-wolkbreuk, het dak was hier duidelijk niet op berekend, getuige de lekkages in de kino en het -nu letterljk- natte gedeelte...

Het was er niet bijster druk, aantal ijsberen overtrof duidelijk de damesaantallen.

Eerst maar eens even lekker relaxen in de heerlijk bloedhete sauna.

Even later komt er een duidelijk zichtbare pissed-off dame binnen, wat blijkt, ze is met een paar vrienden gekomen en toen ze een vers beertje dacht te verschalken, werd haar de toegang c.q. het gebruik van een kamer geweigerd...?
    Vreemd, ik heb persoonlijk toch een andere ervaring met een "vreemde" dame in YY mogen ervaren...
    Ik heb nog even geprobeerd haar te overtuigen dat er ook nog andere mogelijkheden waren, en ik graag bereid was haar die te willen tonen :green_smi , echter even later kwam een van haar metgezellen haar ophalen en vertrokken ze...

Na het avondmaal een heerlijke sessie met Simone gehad, niet de Simone die onder YY staat.

Deze is van het formaat duitse Katje, beetje zelfde looks, zou zelfs een zus kunnen zijn, ook milf-trekjes, donker haar, lekker lang, alleen iets jonger en wat strakker in het vel.
    Op de kamer bleek deze dame heel erg lenig te zijn, haar benen legde ze gewoon even in haar nek, met een fantastiche uitzicht op haar lekker volle poes, met een heerlijke mogelijkheid deze op vele manieren te kunnen bespelen.

Heerlijke TZ, vingeren/verwennen van -beide- gaatjes heeft ze heel erg graag, standje 69 is haar favoriet, we zijn daar dan ook vaak en afsluitend mee bezig geweest.
    Pijpen is heel afwisselend, even handjes wegdoen en ze gehoorzaamt meteen, EL is heerlijk met die grote natte zachte tong, kortom genieten met deze dame.
    FT staat ook op haar lijstje, heb ik geen gebruik van gemaakt, met als gevolg een soort van MMT...

Voor een anderhalfuursessie berekende ze te weinig, dus maar een fooitje gegeven, kinderen maak je blij met een snoepje, dames gaan hun bol uit voor wat extra euri's....dus een geweldige after sales later met deze dame...

Later op de dag werd het wederzijds drukker, er werden wat paal- en andere dansjes uitgevoerd, kortom het was gewoon lekker gezellig.

Tegen tienen spotte ik opeens Larissa, edoch was gelijk weer weg , en een half uurtje later hetzelfde..

Als afsluiting de spanning af laten nemen door een dame die al de hele avond sliploos bij tijd en wijle met -voor Silvester schier onmogelijk te weerstane- opgestoken bips in de nate ruimte rondhing...

Uiteindelijk dus toch weer een lekker dagje YY....

:wink:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

Last Online
    2 maart 2022 @ 18:49
    Discussies
    2
    Thanks
    4

Standaard

Zondag naar YY geweest voor de eerste keer. Zeer onwennig het eerste uur, maar in de whirlpool kon ik tot rust komen. En daarna aktie! eerst Nunia (van de Caraïben - Curacao, Nederlandse). Na Allina (die is echt super), tot de vaststelling gekomen dat dat Nunia afrader was. Heeft wat geprofiteerd omdat het mijn eerste keer was...de ontwetendheid. Maar Allina was top!
    Toen ik vertrok vroegen ze aan mij of alles naar wens was, ja hoor, zeker weten, schitterende club. De zaak, de kamers, de whirlpool, de bar, de YY-service gewoonweg super, niks op aan te merken. Ja, ik heb erg van genoten. Dat is heel wat anders dan privé-clubs, het gaat er veel relaxer aan toe. Misschien een minpuntje maar daar kan YY niks aan doen, ijsberen onder mekaar praten niet veel of niet. Wat tips waren/zijn welkom.
    Nu, voor degene die twijfelen om naar de YY te gaan, gewoon doen!!!!!

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten