Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard Farina (Roemeense) ex-Adina Sharks

Naam : Farina

Nationaliteit/taal : Roemeense / Engels, geen Duits

Leeftijd : 23

Haarkleur/lengte : lange blonde haren

Lengte : 1.63m

Postuur / Cupmaat : normaal tot romig / A-cup

Tatoeage/piercing : nee / nee

Service : PZC, NMC, TZ, vingeren, massage, GFE

Extra : Een maand in het vak. Beetje schuchter, maar een leuke meid

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Copy-paste uit "Samya Algemeen":

...Nadat Roberta en Sissy plots met hun Handy opspringen en weglopen blijf ik alleen achter met het blondje, die ik nog niet kende. Het bleek om Farina te gaan, een Roemeense die ongeveer een maandje werkzaam is in Duitsland. We schuiven naar elkaar toe en liggen tegen elkaar op de bank. Het is een rustig meisje, geen ongeleid projectiel zoals je vaak ziet bij jonge Roemeensen. Nee, dit was een echt MJ-meisje 2.0 (het lijkt erop dat het oude MJ-meisje definitief verleden tijd is, tegenwoordig zijn ze niet meer aan het uiterlijk te herkennen). Zeer relaxt in de omgang was ze, ze maakte totaal geen aanstalte om snel naar de kamer te willen. Een klein uurtje hebben we samen op de bank gehangen. Uiteindelijk heb ik haar maar meegevraagd naar de kamer, anders hadden we er waarschijnlijk nu nog gezeten. Nadat ze naakt voor me stond zag ik 2 A-cupjes met harde tepeltjes. De laatste tijd hou ik meer van een C-cup, maar bij haar stond het wel goed. Ze kwam boven op me liggen en begon me hier en daar wat te zoenen. Eerst me tepels, daarna op m'n gezicht. TZ leek er niet bij de zitten, maar daar had ik wel zin in. In een moment van onoplettendheid stak ik me tong in haar mond, waarna ze redelijk goed mee deed. Na wat getong zakte ze naar beneden en begon ze me te blasen, onverwacht zeer goed! Ik had verwacht dat het een wat povere sessie zou worden, na een wat stroef begin, maar PZC was een echt genot. Na een minuut of 10 schoof ze een gummi om kleine Emjot en begon me te berijden. Ze neukte heel apart, ze probeerde regelmatige rondjes te draaien alsof ze mijn pula gebruikte om beslag te kloppen voor een bananentaart. Ik werd hier niet echt opgewonden van en gaf haar dat ook aan. Ze excuseerde zich en vroeg hoe ik het dan wel wilde. Ik vroeg haar of ze me wilde blasen. "Ofcouse! But don't finish in my mouth ok?", zei ze. Aangezien ik vrijwel nooit FT doe was dat natuurlijk geen probleem. Een heerlijk blaasconcert volgden om vervolgens de zaadjes tegen haar fraaie, kleine, titties te spuiten....

Last Online
    23 maart 2020 @ 00:34
    Discussies
    86
    Thanks
    150

Beitrag Farina (Poolse)

I had taken one hour with Farina and if it wasn't great globally i was more or less satisfied of her service which was honest and careful.

Her main advantage is the blowjob which is one of the best i received in my life of punter. It is rare to find a girl who provides such quality in the oral part of the session, i enjoyed it much, variations, rythm, tongue strokes, she has a very good technic of blowjob providing much good feelings. It is hard to find a girl who really is skillfull in this exercise so it was much appreciated.

An other asset of Farina is her flexibility: just need to ask a position for instance or to do a practice and she will follow, she has good ability of adaptation to the client. She is careful and devoted with the permanent desire to do the things well and honestly.

Pity that the foreplays were insufficient and quite neglected, going too quickly to the point without playing enough first with our hands or hugging, i don't think it is something she can create and fulfill. The best she could do is a professional GFE without Yes, she can caress and she did sometimes, yes she kisses and she did, yes she can hug and she did sometimes but without this special thing and intensity nor creating a natural complicity. In other words, we feel she works... she hasn't naturally this touch of tenderness and doesn't use her hands enough, in more with a clear lack of coordination and her acts are too divided, without fluidness/fluidity. Moreover for this part there is no structure nor madness either, with a global difficulty to find an alchemy.

The sex part is normal, it is ok but banal: not good, nor bad, a bit mechanical. But she participates and is not lazy... In cowgirl she moves not badly but without natural aspect either, as a task to be done in her service. This average impression can be noticed in every position. The sex appeal is not obvious. She is patient, involved and never complains, never whines, keeps always a good attitude and remains pleasant in the room in any circumstances. With her it is better to "lead" the session as she won't do it naturally. Considering the quality of her blowjob i expected the sex part better than this, less conventional. Nothing amazing, heady or marvellous, too much in the rules but correct and satisfying enough.

To conclude, i would say Farina delivers a positive service even if she would need to add a little spice in her service. I wish to try again for seeing if it is possible to get improved foreplays or not. She is absolutely the same inside or outside the room and it is much appreciated as not always the case... She doesn't talk much but does.

Sex approval: 6.5/10

Service quality: AVERAGE

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Farina - 23 augustus 2015

Presales waren zoals eerder met Kristina zie recensie SAMYA

Veel van m'n ervaring met Kristina kan ik eigenlijk herhalen behalve dat ze enerzijds minder begreep wat ik wilde maar anderzijds was de GFE evengoed zo niet beter dan bij Kristina. Omdat het iets minder klikte ging het ook iets moeizamer aan toe op de kamer. De kamersessie was doorsnee niet minder maar ook niet meer.

Farina wou beginnen met een blowjob maar ik wilde liever dat ze het condoom aandeed zodat we aan de slag konden. Ze reageerde wat verbaasd maar haalde haar condooms maar tevoorschijn. De seks was nog beter dan ervoor, en ja inderdaad, alweer: mijn favo standje 'dame-on-top' zodat ik goed zicht heb op dat lekkere lijf van haar. Ik probeerde bij haar een tweede maal klaar te komen maar dat werd handmatig afgemaakt. Zij vroeg daar niets extra voor. Farina vroeg me honderd uit over de andere clubs die ik bezocht, vooral Mondial, de doorstroomclub. Het half uur werd mooi vol gemaakt. Het werd dit weekend allemaal beter en beter.

Farina

- Communicatie iets moeilijker op kamer in begin
    + Mooi
    + GFE
    + Goede presales
    + Goede seks
    + klik
    + vriendelijk

Omdat de GFE zo goed is en ik haar zo leuk vond geef ik haar ook 3,5 sterren ***1/2
    De zwarte wolf

5. Onderstaande leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke (22 september 2015)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Naam: Farina, Roemeense met Poolse vader en dat zie je aan haar Slavische kop
    Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels
    Leeftijd : 27 zegt ze… Ik schat haar veeleer 35
    Haarkleur/-lengte : Blond en schouderlang
    Lengte dame : 1m65
    Postuur/Kont/Cupmaat : Normale lichaamsbouw, zacht velletje / mooie B-cup-tietjes / Te weinig kont of niet leuk gevormd naar mijn smaak
    Tatoeages/Piercings : Nope
    Roken: ja, 2 pakken per dag
    Voordelen: Zachtaardig lief vrouwtje, goeie service (GFE) en tactisch zeer sterk
    Nadelen: Haar kont is niet voldoende voor een kontenliefhebber als mezelf
    Prijs : 75/uur + fooi
    Rapport: op uiterlijk 6/10, op technische vaardigheden 8.5/10 en op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 8.5/10

PSE, GFE, combinatie of neutraal? GFE
    Service: TZ, knuffelen, pijpen, beffen, NMC…enz.

Presales:
    Eigenlijk niks… Zoveel mokkels, zoveel hoerenlopers en zoveel drukte in Samya. SFL zag het bos door de bomen niet meer. Na een tegenvallende sessie met Cindy, besloot ik toch nog op zoek te gaan naar een laatste wapenfeit. Ik had deze Farina al meermaals met haar blote tieten zien rondhuppelen in de barruimte. Geen mis vrouwtje, maar ook niet meteen mijn ding. Anderzijds is het wel zo iemand, waar ik een connectie mee voel als ik oogcontact maak. Dus ik kwam haar in de wandelgang “toevallig” tegen en we maakten kennis. De vonk sloeg over en ik had er meteen een heel goed gevoel bij.

De betaalde tijd:
    We gingen naar de kamer, maar dienden eerst een heuse wachtrij te trotseren. Nou ja, dat ging nog vrij vlotjes en na 10 minuten konden we de kamer op. Op de kamer toegekomen doken we meteen op het bed. Eerst elkanders lichaam verkennen met strelende en masserende handen. Daarna kwam er ook speeksel en tongen bij te pas. Heftig zoenen en elkaar van kop tot teen aflikken. Ook haar kut liet ik niet ongemoeid. Ze had een mooi kutje. Net als haar tietjes trouwens. Nadat ik haar oraal in andere sferen had gebracht, ging zij me ook een blowjob geven. En niet zomaar eentje. Neen, dit werd de beste blowjob van de tour. Heel zacht met veel spuw en tong. Lekker warm en zonder al teveel tussenkomst van de handen. Mijn vermoeide pik kan na 4 dagen veelplegen niet veel gepijp meer aan, maar bij haar liet ik het me welgevallen. Na 10minuten lekker zuigen, gaf ik aan om met neuken te beginnen. Het rubber ging over mijn klepel en zij nam eerst plaats op mij. Dat was best wel lekker. Er zit verdomd veel techniek in haar kut. Ze neukt trouwens ook met haar hele lichaam en zelfs haar geest… Zeker als je naar sommige andere mokkels kijkt die alleen maar met hun bekken bewegen. Deze Farina vindt het blijkbaar ook geil om zichzelf tussendoor te strelen en dat gaf wel een mooi zicht voor mij. We hebben dit lang zo gedaan, maar uiteindelijk ging ik ook op haar liggen. Lekker zacht slowmotion neuken. Ik begon met spuiten na 3 kwartier pure GFE erotiek. Na de seks hebben we nog wat liggen praten en strelen met elkaar?

Aftersales:
    Kan ik niet over meespreken, want meteen na haar ben ik nog wat gaan vreten en daarna werd ik aangeklampt door een ander mokkel. Ik was zinnes om naar huis te gaan, maar dat kwam er dus nog niet van.

Verdere opmerkingen:
    Een subtopper die potentieel heeft om een topper te worden, wanneer je meermaals met haar herhaalt. Die proef zal ik dus zeker nog wel op de som nemen. Voor de liefhebbers van GFE-gewets een echte aanrader!!!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

7. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (29 oktober 2015),VAZKOR (29 oktober 2015)

Last Online
    13 december 2024 @ 07:45
    Discussies
    85
    Thanks
    414

Standaard

==> AG, alias Adina
    Former Jasmin in HP
    To be merged with https://www.ijsberenforum.com/forum/...arina-(Poolse)
    Show your appreciation

9. Onderstaande leden hebben cassenoisette bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (16 april 2016)

Last Online
    Discussies
    85
    Thanks
    414

Standaard

==> Sharks since last wednesday
    Show your appreciation

Last Online
    Discussies
    85
    Thanks
    414

Standaard

==> Samya as Farina
    Show your appreciation

Last Online
    19 maart 2019 @ 19:20
    Discussies
    5
    Thanks
    132

Standaard

==> Mondial since about once month

13. Onderstaande 2 leden hebben French Lover bedankt voor deze bijdrage:

Bergtester (15 februari 2018),Mr Bluenose ( 4 februari 2018)

Regels voor berichten