Pagina 15 van 17 EersteEerste ... 511121314151617 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 351 t/m 375 van 409
    Last Online
    13 december 2024 @ 19:45
    Discussies
    14
    Thanks
    213

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Gewoon effe naar Youppie surfen en checken met wie Bocariver kamert...
    : Cool:
    Smart and true,but not in Bab because I always hated this club and made only may be 3-4 visits without too much result.

2. Onderstaande 2 leden hebben bocariver bedankt voor deze bijdrage:

satanic surfer (30 oktober 2015),Sjeufke (30 oktober 2015)

Last Online
    2 december 2024 @ 22:54
    Discussies
    7
    Thanks
    1.289

Cool Halloween in Babylon, 31 oktober

Halloween Party in Babylon, waarom niet? Rond 13u aangekomen en ik werd meteen verwelkomd door DVPs getooid in passend tenue. Het hoeft niet altijd FKK te zijn. Verder was de sfeer nogal troosteloos, alleen in de vooravond was er een beetje Halloween actie. Het toeval wou dat ik toen net op de kamer vertoefde.
    En als Ingrid, Rose en Alice me een prima etmaal bezorgde, dan ga ik niet klagen over de lome sfeer. We komen toch voor de dames, of zie ik dat verkeerd?

En tussen de kamersessies door was er nog de rugby finale, met bijhorende (Halloween) haka.

Enkele weken terug maakte ik melding van een vijftal top-dames die Elsdorf verlaten hadden. Maar vorige zaterdag waren drie van deze dames (Ingrid, Précieuse en Elli Ro) opnieuw van de partij. "Oost west thuis best" of beter "oost west Babylon best".

Opnieuw een korte bijdrage, maar goede wijn behoeft geen krans.
    Meerwaardezoeker bij DVPs
    SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

4. Onderstaande 6 leden hebben SeX++ bedankt voor deze bijdrage:

biged ( 2 november 2015),duivenmelker ( 2 november 2015),hasta la pasta ( 3 november 2015),MiniME ( 2 november 2015),Mr Pussy ( 3 november 2015),why not me ( 3 november 2015)

Last Online
    Vandaag @ 13:23
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SeX++ Bekijk bericht
    En tussen de kamersessies door was er nog de rugby finale, met bijhorende (Halloween) haka.
    .
    Verrek, daarvoor was ik thuisgebleven...
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

Last Online
    Vandaag @ 14:01
    Discussies
    112
    Thanks
    1.425

Standaard SPECTRE - Rustige halloweenavond (31.10)

Deze racebeer is naast autosportfan ook filmfan, dus voor ik zaterdagavond Babylon ging bezoeken, was ik nog even naar de laatste Bondfilm SPECTRE geweest (titel sloot wel leuk bij 31.10, omdat Day of the dead op 1 en 2 november valt en de opening ook tijdens dat festival in Mexico is gedraaid). Eigenlijk sluit de film prima aan in het rijtje Bonds, zelfs een tikje meer humor dan de laatste drie, die ik als actiefilm goed vondt, maar eigenlijk te dramatisch en serieus. Als autoliefhebber keek ik vooral uit naar het vervoermiddel van zware jongen Dave Bautista, die in de film een Jaguar C-X75 bestuurde. De auto hád een concurrent van Tesla moeten worden met een ambitieus hybridesysteem dat elektromotoren en microgasturbines aan elkaar koppelde, maar werd geschrapt voor ie in productie ging. Voor de filmauto werd een 5 liter V8 er voor in de plaats gezet en kreeg rallyautobouwer M Sport de klus het spaceframe te ontwerpen.

On her majesty's secret service

Nog Monty Norman's klassieke James Bond tune meefluitend liep ik 's avonds Babylon binnen, kreeg een kus van een Maori-prinses die bij nader inzien Alice bleek te zijn (ze had een maskertje op haar gezicht getekend) en stelde net als SeX++ vast dat er qua partysfeer niet zoveel loos was, maar eigenlijk deerde me dat niet erg, was namelijk vorig jaar ook zo. Aantal vaste stamgasten als Witgern en Exi gezien, evenals JPtoo en de gebruikelijke verzameling Fransen. Mn belangrijkste ontdekking was echter Milenka, die ik al een paar bezoeken lang probeer te boeken, maar iedere keer knalt er weer een termin tussen. Dat gebeurde overigens nu ook bijna weer, maar ik kon als laatste gast in de rij nog om 21u bij haar terecht.

Was nog best lastig kiezen als eerste, Alice die even kwam buurten, Katja die vrolijk meldde dat ze op me wachtte, Kitty en Sasha, die ik langs zag lopen. Maar dat allemaal liet ik lopen toen ik Maria weer in beeld kreeg aan de bar. "Le Choix est difficile ajourd'hui" voegde ik Katja nog toe, en liet me door Maria in een omhelzing vangen. Wederom een hele aparte ervaring, madame leefde even helemaal haar eigen fantasieën uit. Ze zou bij het verlaten van deze baan zo als regisseur in Californië aan de slag kunnen zoals ze deze racebeer letterlijk tot acteur in haar eigen film degradeerde. De Kreuners maakten ooit een zeer leuke plaat, die ik nu lekker in mn eigen voordeel verbaster "Toch doen we het opnieuw, en opnieuw, en opnieuw en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw... Wie kan het wat schelen, zo zijn er NIET zo velen." WGSA-rating blijf zeer stevig op TILT.

Am I... dreaming? No!

Na een vermoeiend eerste uur zit ik nog steeds met James Bond muziek in mn kop. Ik schep wat van het buffet op en ga dan in de tvhoek eens de zenders afzoeken tot ik op N-tv de F1-kwalificaties te pakken heb (de rugbyfinale was toen al afgelopen). Zowaar komt Jptoo er even bij zitten, evenals Exi, die beneden al een paar voetbalkijkers had proberen weg te jagen, maar dat zat er niet in. Tussendoor kwam Precieuse nog even buurten, maar die was ook bijna de hele avond in touw, wel leuk dat ze weer terug is.

Nadat Rosberg de pole voor zich had opgeëist en Max een top10 kwalificatie had afgewerkt, ging ik met Milenka mee. Mn schouders en nek geven eigenlijk altijd wel problemen, maar dit keer was vooral mn rug de boosdoener. Ze vertelde later dat ze iets voorzichtiger dan normaal was geweest omdat het pas de eerste keer was dat ik een klant van haar was. Maar ik moet zeggen dat ik er erg van opknapte. Ik viel zelfs even echt in slaap, wat me bij wakker worden weer tot deze vraag van Max Headroom leidde: i"Where am I? In bed? Butwhatamidoing? T-t-talking to myself" Ik was geheel ontspannen na die massage inclusief uiltje knappen. Greep ietsje minder stevig, maar omdat het de eerste keer was wel begrijpelijk. Milenka is tevens pas de tweede masseuse die zich zorgen maakte om RSI-verknopingen in mn achterwerk (aangezien ik veel zittend werk doe): een dik pluspunt. De Sphinx Massage Score komt uit op 8/10

Make it alone

Na die tussenpauze probeerde deze racebeer even Precieuse in de smiezen te krijgen, maar die zag ik helaas pas terug vlak voor ik weer weg ging, hopelijk heb ik begin december meer geluk. Uiteindelijk blijf ik aan steun-en-toeverlaat-en-snoepjesdief Alice hangen, die me gekscherend weer een triotje met Shana voorstelt. Helaas had Shana zelf geen tijd, maar Alice kwam met Sasha als alternatief. En aangezien ik via NLNU's bericht begreep dat die twee een gevaarlijk lekkere combi vormen, waagde deze racebeer er een vergelijkend waren onderzoek aan. Sasha hield me aan de bar al met een flink tongduel bezig aangezien Alice nog even haar sigaret oprookte, voor ze besloot een andere sigaar te gaan roken Als Alice dan na verloop van tijd quasi-verontwaardigd omhoog komt (hè ich bin auch nog da) zakt Sasha grijnzend af (bin schon wech) en draaien de rollen om.

Op kamer blijkt inderdaad dat ze elkaar prima af kunnen wisselen. Een oud hitje van het NL'se bandje Powerplay komt ineens binnenwaaien. "There comes a time, in your life. When you have to fight yourself free. There's no return and no way back. Ain't no crew no company. Someday, somehow, You've got to make it alone". Alice heeft me inderdaad stevig ingeklemd in Missio, weg terug is er niet. Ook in verschillende standjes wisselen de dames lekker af, maar een tweede missio met Alice maakt dankzij haar lekkere knijptechniek een einde aan een prima trio van een uur. We blijven nog wat nakletsen en Alice waarschuwt Sasha dat ik gek ben en wat voor gare dingen we al beleefd hebben (ja, niet alleen beren roddelen een heel eind weg over hun DVP's). Ik voel me soms net Balla-Balla Ballotelli: "waarom altijd ik?" Alice blijft gewoon op TILT staan, Sasha gaat die score ook nog wel eens halen, voor een eerste keer is het een 8.5/10, plus een nominatie voor de Simple Minds award voor beste trio

opruimen

Op die vraag vind ik het antwoord ook niet meer. Ik ga me na een laatste koffie en een nachtzoen van Maria omkleden en ga naar huis. In de auto staat nog steeds de james bond muziek op. Dit keer de enige Noorse bijdrage in de lijst Bond-tracks. A-ha met The Living Daylights

"Hey driver, where we going ? I swear, my nerves are showing
    Set my hopes up way too high, living's in the way we die

Comes the morning and the headlights fade away
    Hundred thousand people, I'm the one they frame
    I've been waiting long for one of us to say
    Save the darkness, let it never fade away

Ooohh, the living daylights
    Ooohh, the living daylights (the living daylights)"

"When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

"Never break the Chain" - Fleetwood Mac

7. Onderstaande 22 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 8 november 2015),biged ( 6 november 2015),dbd67 ( 6 november 2015),deket ( 9 november 2015),duivenmelker ( 6 november 2015),Goedemorgenallemaal (15 november 2015),hasta la pasta ( 6 november 2015),Kwant ( 5 november 2015),licky luke ( 7 november 2015),lustman ( 8 november 2015),mechelen ( 6 november 2015),MiniME ( 6 november 2015),Mr Pussy ( 6 november 2015),Ryuhayabusa ( 7 november 2015),Saruman ( 6 november 2015),satanic surfer ( 5 november 2015),SeX++ ( 6 november 2015),Sjeufke ( 6 november 2015),VAZKOR (15 november 2015),Wentelt Eefje (16 november 2015),why not me ( 6 november 2015),Wijze grijze ( 7 november 2015)

Last Online
    Vandaag @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Weer viertal newbees in Babylon, voor elk wat wils: Blonde Duitse stoot Nadja (met flinke siliconen cup), blonde Roemeens stoot Lina (eveneens met megaboob voorkant), zwartharige Roemeens lolita Rebecca (max 45kg, naturel cup B) en roodbruinharige Roemeense teeny Andra (naturel cup C). Verder zijn zowel Alexa als Alice terug, en Kitty nog een week ter plekke, totaal dus voldoende keus voor de fijnproevers.

Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

9. Onderstaande 9 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

ButtinSky ( 8 november 2015),dbd67 ( 6 november 2015),duivenmelker ( 6 november 2015),licky luke ( 7 november 2015),lustman ( 8 november 2015),mechelen ( 6 november 2015),Mr Pussy ( 6 november 2015),SeX++ ( 6 november 2015),Tiga ( 6 november 2015)

Last Online
    23 oktober 2022 @ 12:13
    Discussies
    3
    Thanks
    4

Standaard Bezoek babylon

Nou eindelijk eens deze club mogen bezoeken dankzij een winnend lot van een collega furum
    even zoeken naar de parkeerplaats aan de achterkant maar was al door diverse peronen uitgelegd en ter plaatsen met deze uitleg
    te vinden.
    mooie club wat je aan de buitenkant er niet kan af zien,maar eenmaal binnen vriendelijk door de gastvrouw ontvangen.
    er was een line up van mooie blote dames van welke er genoeg aanwezig waren.
    na een korte rondleiding door Maira door het pand nette inrichting grote jacuzzi en twee sauna's inpanding aanwezig.
    mooie kamers voor de hobby toepassingen waar we uiteindelijk voor komen 😊😊😊
    daarna omgekleed kleren in een wat te kleine locker gepropt dat is wel jammer daarna onder een heerlijke stort douche even fris gepoedelt en de bekende handdoek om gedaan die spontaan weer af gleed,maar niet getreurd Maira wist daar weer raad op.
    na even na de lange rit van de heerlijke koffie genoten te hebben me eens lekker op de bank gezet met mijn lieve gidsje Maira hiervan later nog een verslag.
    Eten was prima s'morgens ontbijt buffet en s'middags á la cart eten vandaag spagetti kipfilet of lekkere varkens filet met de mogelijkheid van keuze van diverse groentes en sausjes.
    mijn aankomst was om ongeveer elf uur een vertrokken om drie uur al met al de moeite waard deze club te bezoeken
    ga dat zeker zelf nog een keer doen.
    wat mij wel op viel dat het van mannen niet druk was ondanks de zaterdag misschien s'avonds wel het geval.

pieter65

11. Onderstaande 4 leden hebben pieter65 bedankt voor deze bijdrage:

Flurkman ( 7 november 2015),mechelen ( 7 november 2015),MiniME ( 8 november 2015),SeX++ ( 7 november 2015)

Last Online
    31 december 2024 @ 20:13
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Beitrag Babylon 14/11/15

Rond 14u in Elsdorf aangekomen. Het viel me op dat de straat vol auto's stond. Geparkeerd op de parking achter de club , ook daar was het zoeken naar een plaatsje. Ik ging ervan uit dat er een verjaardag gepland was...toch niet. Binnen in de club viel het me op dat er heel veel bekende gezichten / stamgasten aanwezig waren. Laten we het houden op 50 mannen en 30 vrouwen. Door het hoog aantal stamgasten waren de toppers aan de lopende band bezet. ( of met andere woorden : weggekaapt zodra ze van de kamer terugkwamen ) Het kaf werd snel van het koren gescheiden onder de dames !

Tweemaal a-la-carte eten besteld : ok. Verder relaxed sfeer overal in de de club. Wat me opviel : dat de bovenverdieping geschilderd was en dit maakt het geheel compleet. De muziek stond niet te luid en was goed met variatie. Eddy in sociale stemming en zeker niet dronken. Ook bleef de deurbel maar rinkelen en gasten kwamen er bij.

Een goede eerste sessie met Kitty. Daarna twee top-sessie's met Maira.

Kennis gemaakt met hasta la pasta. Waren ook aanwezig : Haze , Exi met paardenlul , de zatte grijze piraat met vleeslul , de Waalse bende van Lou Lou en een hoop koele Duitsers.

Rekening houdend dat het een zaterdag was ( zonder party ) draaide Babylon op volle toeren. Soms waren er enkel mannen te bespeuren. Volgens mij op geen enkel moment wachttijden.

Om 20u30 afscheid genomen en huiswaarts gegaan na een geslaagd dagje clubben.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

13. Onderstaande 15 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (15 november 2015),biged (15 november 2015),Champollion (15 november 2015),deket (15 november 2015),hasta la pasta (15 november 2015),Kwant (15 november 2015),licky luke (15 november 2015),mechelen (15 november 2015),MiniME (15 november 2015),Nedlovefkk (15 november 2015),SeX++ (15 november 2015),Sjeufke (15 november 2015),stimpy3 (16 november 2015),The Saint (15 november 2015),VAZKOR (15 november 2015)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Babylon - waar gezelligeilheid troef is op 23 èn 24 Oktober 2015.

Verjaardag 1

Na veel twijfelen, dralen, overwegen en wat dies meer zij, overwoog ik toch naar Babylon te gaan vrijdag. De plek trekt me aan als 'n magneet en als je dan weet dat je bekende mede-ijsberen ontmoet, de naakte dames je in rij opwachten en dit alles op een verjaarsfeestje, dan is de verleiding echt veel te sterk.
    Het is de eerste maal dat ik rechtstreeks van m'n werk naar een FKK/saunaclub in Duitsland trek. 3,5 uur rijden en 2 steden met zwaar verkeer met een sterk staaltje GPS-file-vermijd-manoeuvres later arriveerde ik rond 20u30 op het adres van mijn favoriete lustoord. Bij binnenkomst reciteerde ik het paswoord om binnen te raken aan halve prijs aan de theke. Ik las een ganse zin voor doch de theke was niet tevreden. Het was correct maar ze wou de code. Code? Sex mashien kwam er bij grapte dat ik maar alles moest betalen. Even had ik een Tom Cruise-momentje zoals in Eyes Wide Shut:

De theke wees naar het eerste woord van m'n blaadje en herhaalde nog eens: 'Code?' en ik zei hardop het eerste woord. Ze lachtte breed, overhandigde 2 handdoeken en vroeg de halve prijs: 30€ dus. Oef! Hier werd ik natuurlijk niet buitengegooid en mocht ik het klein erotisch paleis betreden. :D Uitkleden en douchen maar. Ik vervoegde de groep en nam een hap eten, was lekker en goed na de lange rit. Ik mocht ijsberen als JPToo Licky Luke de hand schudden. Hij (LL) stond er samen met z'n Alice. Sexmachine, Sjeufke en Bob0808 waren er ook. Ik werd begroet door 'chokogirl' Alina. Die komt altijd graag om de hals vliegen. Toch twijfel ik steeds daar een kamer mee te maken.

De club was mooi versierd met veel ballonnetjes die en een lange tafel in 't nieuwe gedeelte voor de volgende verjaardag zaterdags. Er was een opgewekte sfeer en het was redelijk druk. Wat een verschil met de super relaxte zondag in Augustus. Een nummertje dat me zal doen terugdenken aan deze avond:

Ik werd onder het eten nog door Juliette verleid en gaf bijna in. Ik wou met Iman en Ingrid. Als ik die niet had opgemerkt was ik daadwerkelijk met Juliette geweest maar ik wou het geld opsparen voor die twee. Kitty zag ik ook nog rondlopen maar ze was geen optie deze keer. Ingrid bleef nog even bezet maar ik kon haar nog strikken aan de bar. We spraken wat maar gingen gauw naar een kamer waar ik 1 uur met haar heb besteed:

Ingrid: https://www.ijsberenforum.com/forum/...755#post454755
    Score: ***1/2, 1 uur.

Tussendoor had ik nog vaak gewellnesst. De Sauna's waren goed op temperatuur en de jacuzzi was zowel vrijdag als zaterdag lekker warm. Zo heb ik het graag. En ik heb het graag dat ik er kan terug trekken uit de bardrukte want ik ben zo iemand die niet graag in de constante drukte blijft. Dat is nu het voordeel aan clubs als deze of Samya of Magnum dat je je kan terug trekken. In discotheken en dergelijke kan je dat vergeten en krijg ik het gauw benauwd + de vrouwen niet-DVP's zijn me er teveel moeite.

Ik reserveerde een Babylonische hotelkamer voor 50€ wetende dat ik de volgende dag nog naar Magnum wou. Nu kon ik ook in de drank vliegen net als de chef du club deed die avond, het verkeer zag me niet.

Op sluitingsuur (1u...ik dacht dat het tot 3u zou zijn?) ging ik nog met Iman op kamer voor een klein half uur onder het toeziend oog van Sexmachine. Dit was niet alleen de kortste maar een van de beste kamers dat weekend en de beste in Babylon.

Iman: https://www.ijsberenforum.com/forum/...757#post454757
    Score: ****, 25 min.

Ik kon nog net douchen en werd er praktisch uit gejaagd door de theke. Sleutel 2 gekregen en naar de hotelkamer getrokken. De kamers zijn tegenover Babylon en de mijne zag er netjes uit met dubbelbed en zachte kussens en zacht dekbed. Kon toch moeilijk slapen. De sensatie van de avond, de goede kamergangen, het vooruitzicht...wat wil je.

Verjaardag 2

Rustig klaar gemaakt voor vertrek en naar Babylon voor het ontbijt. Ik gaf m'n sleutel af en mocht aan de tafel zitten. Een en ander verliep nog vrij chaotisch door de verjaardag dat werd voorbereid met grote schotels die werden binnengebracht en dies meer. Ik mocht toch nog rekenen op een hotel-waardig ontbijt. Sexmachine kwam binnen en JeanK kwam ook binnen. De meiden maakten zich op voor een drukke dag en de pyjama's werden ingewisseld voor helemaal niets meer. Ik zat plots in dubio. Ik kon nu naar Magnum trekken maar daar zou het erg rustig zijn terwijl ik hier nog wat in bekend gezelschap zou blijven. Ik bleef dus en betaalde m'n 30€ en werd weer Babyloniër. Weer een unicum erbij dit jaar: 2 dagen clubben in dezelfde club en slapen in hun hotel-gelegenheid. Ook Zaterdag was behoorlijk gezellig. Veel ijsberen tekenden aanwezig voor de verjaardag van 2 heren een Franse via Youppie en een Duitse ijsbeer. Deze 2 werden ook behoorlijk verwend in een show die werd opgevoerd. Een lesbo-show van Alice en Kitty die met elkaar speelden en een beer spoot crême-fresh (echte) over hun geile lichaam. Ik vond Kitty toen een erg hoog porno-gehalte hebben. Klassedame! De jarige heren werden publiekelijk door de dames verwend. Zo wil ik ook wel eens m'n verjaardag vieren...misschien als ik 40 word :o. Aan de lange tafel heb ik niet meegeschoven, was die wel gebruikt die avond? Ik liet het feestgedruis achter me om die met het eerder teleurstellende Magnum te wisselen. Vòòr vertrek werd ik subtiel verleid door Monika. En Bij vertrek zag ik Alina nog erg bedenkelijk naar me kijken. Signs of the universe tellin' me to stay?

Ik maakte 2 kamers van elke en half uur die Zaterdag: Tanja en Tina. De een met korte presales en de ander redelijk snel de kamer op.

Tanja: https://www.ijsberenforum.com/forum/...760#post454760
    Score: **1/2, 30 min.

Tina: https://www.ijsberenforum.com/forum/...754#post454754
    Score: ****, 30 min.

Ik blijf Babylon de beste club vinden voor mij. Ze staat dan ook op de hoogste plaats dit jaar als ik kwaliteit en kwantiteit meereken en ik keer er ook tevreden terug. Wel aan tafel meeschuiven een kamer met Iman of Juliette en een laatste jacuzzi en naar huis keren ware misschien verstandiger geweest. Magnum dus, en dat heb ik reeds geschreven op het forum waar ik de vrijkaart won.

Wat heeft Vazkor geleerd op de dubbele verjaardag?

1) Dat het altijd fun is op verjaardagen in Babylon en ik dat maar beter niet inruil voor een nieuwe club waar ik niemand ken, de jacuzzi stuk is en de dames te opdringerig. En dan ga ik er nog 3u kameren ook als het budget eigenlijk al op is.
    2) Dat ontbijten in een FKK errrrgg verleidelijk is om te blijven zeker met een feest in zicht en bekenden om je heen.
    3) Er is een groot verschil in beleving in een club dat je vertrouwd is versus een dat je niet vertrouwd is.
    4) Was je in Babylon het feestbeest dan is het zeker plezant geweest! :D
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 15 november 2015 om 18:24 Reden: Links
    De zwarte wolf

15. Onderstaande 6 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

biged (15 november 2015),licky luke (15 november 2015),lustman (16 november 2015),MiniME (16 november 2015),SeX++ (15 november 2015),Wijze grijze (15 november 2015)

Last Online
    21 september 2023 @ 14:36
    Discussies
    11
    Thanks
    573

Standaard

Afgelopen donderdag van plan om naar SS te gaan. Nog even het Ijsberen forum aangelogt en zag dat Anni weer terug was in Babylon.
    Niet lang nagedacht het richting Babylon gestuurd. Was er tijdens de verbouwing wel een paar keer geweest, maar had het nog niet af gezien. Na een ritje van zo'n 70 minuten, rond 14 uur, de auto achter op de parkeerplaats gezet en via het aangelegde pad naar de voordeur. Stond amper bij de theke en het vertrouwde welkomst ritueel van heerlijke naakte vrouwen vormde het ontvangstcomité. Helaas geen Anni te zien, jammer, zal al wel bezet zijn dacht ik. Was echter te snel, want voor ik het in de gaten had kwam ze ineens te voorschijn en werd ik meer dan enthousiast welkom gekust. Dat schepte mooie vooruitzichten. Eerst maar even afrekenen en snel omkleden. De Theke vroeg of ik al eerder was geweest, ja dus. Das is dann €60, oh nein sehe das du freie Eintritt hast. Bleek ik dus na zoveel keer geweest te zijn gratis toegang had. Mijn dag kon niet meer stuk. Vind de verbouwing meer dan geslaagd, ziet er goed uit alleen jammer dat het eetgedeelte (nog) niet is aangepast. Heb een heerlijke dag gehad en zo tegen 8 acht vertrokken. Voor de belevenissen met Anni, zie haar draadje

17. Onderstaande 7 leden hebben salitos bedankt voor deze bijdrage:

deket (23 november 2015),licky luke (16 november 2015),lustman (17 november 2015),MiniME (16 november 2015),SeX++ (17 november 2015),Sjeufke (16 november 2015),VAZKOR (16 november 2015)

Last Online
    8 november 2024 @ 12:53
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Babylon, vrijdag 23 oktober

Met dank voor het vrijkaartje aan het forum en Babylon

Beter laat dan nooit, alsnog mijn recensie over de uiterst gezellige avond in Babylon op vrijdag 23 oktober.
    Hoewel er weinig toe te voegen is aan de reeds geschreven waar- en wijsheden van waarde collegae...

De reis verliep zoals gewoonlijk met de nodige vertraging, ik reed immers met chauffeur Bob0808 mee en daar is altijd wel wat dat ons vertraagt... Onverwachte visite, een belletje, nog effe douchen (wat ie in de club ook kan), hapje eten, tanken, pinnen en ga zo maar door. Om gek van te worden, vooral als je je op een warm ontvangst van naakte dames in een gezellige club hebt ingesteld...

Overigens, van dat warme welkom kwam ook al niet veel terecht... Zoals naderhand bleek waren de meeste mannen al aanwezig en was er een plan gesmeed om Bob0808 en mij van een wel heel afwijkend welkom te voorzien... dus direct na binnenkomst stonden daar geen naakte dames ons op te wachten, maar een hele groep bijna-naakte (godzijdank geen fkk) heren! Ik keek Bob0808 aan, greep hem bij zijn schouder en maakte rechtsomkeer, onder luid gejoel van de groep en hartelijk gelach van Anita... Maar gelukkig, daar was mijn redding (in meerdere opzichten)... Alice! Ze drong zich door de groep mannen heen, rende op ons toe, gaf Bob0808 een paar kusjes en nam mij toen vol op de bek... waarvoor dank! Daarmee was ik dan toch weer rap overgehaald om toch maar te blijven en droop de mannenmeute snel af, terug naar hun hangplek en het bier, zich goed beseffende dat ze hier echt niet tegenop konden...

Bob0808 en ik kleedden os snel om, waarbij ik hem weer naar de nieuwe kleedruimte voor de mannen moest loodsen anders was ie weer de trap afgelopen. Effe douchke pakken en op naar de bar. Daar de nodige mannen begroet, die nog steeds lol hadden om de zojuist uitgehaalde grap. Ik hoorde nog een verhaal over een (regelmatige?) bezoeker die gehuld in dameskledij de gasten bij de theke opwachtte, dus het had nog een graadje erger kunnen zijn...

Afijn, wat doe je met zo veel mannen die je een tijd niet gezien hebt? Juist: drinken en kletsen. Zeveren, als je het zo wilt noemen. Gezelligheid ten top, met de nodige Leffe Blond (en een Bruin om eens te proeven, maar ik hou het toch maar bij Blond). Echter, al dat gezever werd natuurlijk niet tot in de eeuwigheid door de dames op prijs gesteld, dus we kregen al gauw gezelschap van enkele dames. Uiteraard kreeg ik regelmatig wat aandacht van Alice, maar op weg naar de bar liep ik ook per abuis tegen Tanja aan. Nou ja, per abuis... Ze begroette me met een knuffel, een zoen en "Wie gehts?"alsof we elkaar al jaren
    kenden en ik vroeg me af wie zij ook al weer was, want ze kwam me wel bekend voor. En toen schoot me te binnen dat ze de vorige keer bij ons aan de eettafel stond en nogal chagrijnig deed... Afijn, aan de eettafel kwam ook Mary al snel eens polsen en ze maakte haar keuze tussen Bob0808 en mij,,, Bob0808 was ze vorige keer mee op kamer geweest en nu was ik blijkbaar aan de beurt. Gekkigheid genoeg van deze spring-in-het-veld (= een net woord voor huppelkutje) maar ik was vandaag niet zo snel om te krijgen. Geen probleem voor haar, want op gegeven moment zakte ze door haar knieën (ik dacht nog dat ze wat had laten vallen en dat ging oprapen) en opeens gleed mijn handdoek af en voelde ik haar warme lippen om mijn lul... Oeps... Ik wist meteen weer dat ik in Babylon was en niet in een andere, zeg maar "nette" club... Waarom ik toen al niet met Mary op kamer ben geraakt weet ik eigenlijk niet meer, maar dat ik het gezellig vond wel...

Op later tijdstip heb ik nog gegeten, saunaatje genomen en kwam ik weer boven terecht, nu in het achterste gedeelte waar KanariePiet, sexmachine en Sjeufke zaten te kletsen. Allemaal erg serieus dus ik ging er maar onbeschaamd bij zitten met een Leffe Blond. En ja hoor, daar kwam Mary weer, ze ging bovenop me zitten en toen ze naar eigen smaak te weinig aandacht kreeg stond ze op, ging op haar knieën voor me zitten en ja hoor, kreeg ik weer een openbare pijpbeurt. Recht voor de ogen van mijn makkers, die moord en brand schreeuwden (maar wel bleven kijken)... Ik genoot er maar gewoon van, maakte me ook niet druk dat het bier van Sjeufke schraal werd (moet ie zich maar bij zijn bellen vino houden) en was al gauw tot de conclusie dat er nu toch wel een kamertje van moest komen.

Triomfantelijk keek Mary op toen ik haar de blijde boodschap verkondigde en ze haastte zich om een sleutel te gaan halen, daarbij de nodige aandacht trekkende van de overige mannen in het achterste gedeelte van Babylon. Toen ik al op kamer was moest ze nog condooms gaanhalen en ook bij deze tocht heen en weer trok ze de nodige aandacht, waarbij ze op een gegeven moment op een tafel klom en daar eens flink met haart kleine doch stevige kontje ging schudden. Gekker moet het niet worden, hoewel...

Op kamer was het ook al een en al actie en beweging, wat een energie heet die kleine... en ze geniet er zelf ook van. Pijpen is prime, maar ze manoeuvreerde
    zich direct in een standje 69, want mevrouw moest ook aan haar trekken komen. Likken genoot ze ook zichtbaar van, daarbij zo wild bewegend dat ik haar
    regelmatig kwijt raakte.. En als mevrouw wil neuken, dan moet er dus geneukt worden.. aldus geschiede. Geloof me, ik was uitgeput toen ik van dat kamertje af
    kwam, maar zij huppelde vrolijk de ruimte door voor afrekenen en douchen..

Omdat Bob0808 en ik enkel de avond daar waren ben ik niet meer een tweede keer opkamer geweest, tenminste als mijn geheugen me niet in de steek laat, en anders was het geen gedenkwaardige kamer. Wel heb ik regelmatig gezelschap van Alice gehad, naast andere dames zoals Elena die met me wilde dansen (richting een kamer), Sascha en Julia, die me uitnodigden voor een trio, Monika die me voor de zoveelste keer zeer ondeugend aankeek terwijl ze de trap op liep met wat drank, waarschijnlijk voor een dorstige klant waarmee ze op dat moment op kamer was, ofwel simpel gezegd: er was veel gemoedelijke interactie tussen dames en heren.

Later op de avond bleken de nodige dames toch wel vermoeid en kroop Alice bij me op schoot terwijl we op de bankjes aan het kletsen waren. Ze had duidelijk geen zin meer in een kamertje en hield zich dus "bezet" bij mij op schoot, wat ik uiteraard al lang prima vond. Ze gaf nog ter overvloede aan dat we deze keer niet op kamer waren geweest maar dat dat voor haar helemaal geen probleem was en we dat een volgende keer wel goed konden maken.

Toen de klok van 1:00 uur sloeg, verdwenen de meeste dames naar hun slaapvertrekken en begon de voor insiders de bekende strijd tussen Eddy, die nog wat met ons wilde drinken, en Anita die "Feierabend" riep en de gasten vriendelijk doch dringend verzocht om zich te gaan omkleden. Zoals vaak (of altijd?) won Eddy deze strijd, althans hij wist het sluitingsuur toch behoorlijk op te rekken en gaf nog wat een rondjes drank waaronder Jägermeister, onder luid gezang van enkele Duitse liederen.

Tegen 2:00 uur (of was het al weer 2:30 uur?) was het dan echt tijd om huiswaarts te gaan en sloten we weer een top avond vol gezelligheid in Babylon af...
    Graag tot een volgende keer!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

19. Onderstaande 14 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

aamu (17 november 2015),biged (16 november 2015),Bluebear (16 november 2015),deket (23 november 2015),forgetskinnyletsgetfatty (16 november 2015),hasta la pasta (17 november 2015),lustman (17 november 2015),MiniME (17 november 2015),Mr Bluenose (18 november 2015),palimo (17 november 2015),salitos (17 november 2015),SeX++ (17 november 2015),Sjeufke (16 november 2015),VAZKOR (16 november 2015)

Last Online
    12 juli 2023 @ 21:43
    Discussies
    42
    Thanks
    819

Standaard back to the basics

Na een serieuze 'breather', ik was het wandelen een beetje beu geworden, deze maand voor de 2de maal terug naar één van mijn favo clubs. mijn bezoek van 2 weken terug kan ik kort zijn; de verkeerde keuzes gemaakt en wel tot 3x toe.

Gisteren begon als een lousy day, de anwesenheitliste klopte voor geen meter en de meisjes hadden veel te weinig werk om in de stemming te komen, tenminste tussen 12u en 21u. Ben dan maar wat gaan rondhangen op het benedenverdiep, saunatje, douchke, saunatje en in de fauteuils wat naar één of andere volksrechter zitten kijken. Ik kreeg het gezelschap van Alina die zich tegen me aanvleidde en allerlei stoute dingen met me uithaalde . Maar iets weerhield me om een kamergang te maken. Na een lange poos ging ze terug op stap. Heel de tijd lag er op de grote zwarte zetel een deerne te slapen helemaal onder de dekens dus ik had geen idee wie het was. Op mijn todo lijst stond: Katja, Maria en Tina. Geen van deze meiden was in de club, dacht ik. Toen het Afrikaanse trio Vanessa, Anabelle en Isabelle opwacht maakten in de benedenruimte hoorde ik één van hem tegen de dame onder het laken spreken en de naam Tina viel. Na nog maar wat rondgedoold te hebben, was het al 15.30u en nog steeds ongepopt. Terug aan de televisie daar beneden naar de Duitse 'buurtpolitie' zitten kijken en daar was Alina weer, ze kwam recht uit de sauna en kroop met haar verhit lijf tegen het mijne. Dit voelde wel prettig. Van het één kwam het ander en maar een schlussel laten halen. We gingen in kamer 14 voor een middelmatige stoeipartij. Zoenen is serieus ondermaats, haar poesje is fris en ze liet me toe om haar klaar te likken. Aan de vochttoename en de lichaamsspasmen kan ik oordelen dat ze echt gekomen is maar echt uitbundiger werd ze er niet van. Ze heeft me dan gepijpt, het was wel lekker maar niet vindingrijk. Eigenlijk is deze meid een koele tante die het enkel voor de poen doet en basta. Ik heb haar niet geneukt en ben opgestapt voor ik klaarkwam, kon ik beter opsparen voor een volgende beurt, dacht ik. Wat later kwam ik boven Maria tegen, tenminste zag ik Maria want die was tussen 16.30 en 21u steeds bezet. Terug beneden zag ik Tina, zonder brilletje, ik dacht dat ze zich klaarmaakte voor een saunagang dus maar vlug de 45 graden sauna ingedoken in afwachting van. Maar verder dan hopen geraakte ik niet omdat ze zich had neergevleid op het houten bed dat tegen de douchekabine staat, wederom om te slapen. Ik hoorde een duitser zeggen 'gute nacht'. Toen ik uit de sauna kwam zei ik tegen haar 'aren't you the sleeping beauty from the black sofa ?'. Dit klinkt waarschijnlijk vreemd maar zij keek naar me en ik naar haar en onmiddellijk was er een klik. Ze nodigde me uit om bij haar te komen liggen en net toen ik dit wilde doen kwam haar beste vriendin, Sacha, beneden die op het bed ging zitten. Ik had een bekertje water water bij me en Tina vroeg ook wat water. Ik wilde naar de bar lopen maar hier staat ook een sipwell zei ze. Toen ik het bekertje wilde vullen keek ze me smekend aan zei; dit water is warm zou je toch niet naar boven koud willen halen aub. Dit was dus de test en die heb ik doorstaan en wat er van toen af volgde wel daar ga ik voor terug naar Babylon en Tina. Ze rolde zich in mijn armen en liet zich beminnen. Kussen van de bovenste plank, langszaam elkaar lichaam verkennen en strelen. Op de manier dat je kust weet ik dat je me oraal heel erg zult bevredigen zei ze, schlussel bitte. Op de kamer werd een vrijpartij die meteen naar mijn top in paysex stijgt. Ze liet zich inderdaad oraal bevredigen en was helemaal ongeremd in haar gevoelens. Ze kwam dan ook heel erg intens klaar met alle fysieke kenmerken overvloedig aanwezig. Dan was het mijn beurt. Godverdomme ze kan er wat van. Voor mij scoort ze erg hoog. Neuken heb ik overgeslagen daar was het pijpen veel te lekker voor. Even tijd nodig gehad om terug op de wereld te komen en dan maar afscheid genomen. De aftersales is heel de dag er goed gebleven.

Na het avondeten was ik op zoek naar mijn volgende slachtoffer en belandde in de sauna met: Tina, Sacha en een lekkertje dat ik niet ken. Na een tijdje kwam Andreaa ons vervoegen en die maakte gebruikt van het slapend viertal om heel lekker met me te spelen. Ze deed dat vrijblijvend en ik ben dan ook niet op haar avances ingegaan. Later boven twijfelde ik om met Rose te gaan maar een zeer ervaren bevriende beer overliep met me de skills van de aanwezige vrije dames wat me deed besloten om bij Tina op herhaling te gaan. Ik ga jullie niet vervelen met mijn melig verhaal over de klik tussen ons beiden maar voor mij was het weer TOP.

Ze had me zo heet gemaakt dat ik iets deed dat ik nog nooit voorheen had aangedurft. Gulzig, decadent. Ik zei ik betaal je later wel maar haal jij even Andreaa dan doe ik met haar ook even een sessie. Zo geschiedde maar dit was een uitermate domme zet want ook al deed dit meisje erg haar best ze kon mijn ervaring met Tina niet evenaren. Even objectief nu; ze kust erg lekker, heeft een frisse poes en pijpt heel overtuigend maar ze vecht tegen haar orgasme en blijft kurkdroog. Ik had dan ook geen zin om haar te neuken en heb me laten pijpen en vervolgens klaartrekken. Omdat mijn sperma op haar lichaam was terechtgekomen moest ik 25 extra betalen 'korperbesamung' heet dat dan. Ik wilde niet discuteren maar hierdoor zal herhaling niet meer mogelijk zijn.

Tot zover een geslaagde dag in Babylon en toen ik naar huis vertrok hoefde men Tina niet te roepen want die stond klaar om me met een lekere knuffel en dikke zoen terug in de 'real world' te laten stappen.
    " A dirty mind is a joy forever"

21. Onderstaande 12 leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 (20 november 2015),biged (21 november 2015),deket (23 november 2015),duivenmelker (22 november 2015),Eddy_V (20 november 2015),hasta la pasta (20 november 2015),licky luke (20 november 2015),MiniME (21 november 2015),Nedlovefkk (22 november 2015),satanic surfer (21 november 2015),VAZKOR (20 november 2015),Wijze grijze (20 november 2015)

Last Online
    26 november 2024 @ 08:49
    Discussies
    8
    Thanks
    5.262

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door savesexer Bekijk bericht
    Na een serieuze 'breather', ik was het wandelen een beetje beu geworden, deze maand voor de 2de maal terug naar één van mijn favo clubs. mijn bezoek van 2 weken terug kan ik kort zijn; de verkeerde keuzes gemaakt en wel tot 3x toe.
    Drie maal een verkeerde keuze maken in een serviceclub als Babylon waar de meeste dames uitstekende service aanbieden mag ook een prestatie genoemd worden savesexer.

Last Online
    Vandaag @ 16:41
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door savesexer Bekijk bericht
    Wandelen in Babylon wakkert de verslaving alleen maar aan vandaar dat ik er bewust maar niet te vaak kom.

Last Online
    Gisteren @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

[QUOTE=rob45;455432]Wandelen in Babylon wakkert de verslaving alleen maar aan vandaar dat ik ... ........ QUOTE]

Vandaar dat ik meestal op een bankje of bewust in de jacuzzi blijf zitten om zo min mogelijk te wandelen..
    En Garde

Last Online
    13 juni 2024 @ 13:16
    Discussies
    278
    Thanks
    15

Standaard

Ik zie net dat Laura er weer is, maar snel weer eens die kant op gaan voor een trio Laura en Tina.
    de hoeren lusten er wel pap van

26. Onderstaande 2 leden hebben facial bedankt voor deze bijdrage:

SeX++ (23 november 2015),Sjeufke (23 november 2015)

Last Online
    13 juni 2024 @ 13:16
    Discussies
    278
    Thanks
    15

Standaard

Weet iemand of er aan de hand is, de site van Babylon ligt er al heel de dag uit.
    de hoeren lusten er wel pap van

Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Discussies
    456
    Thanks
    1.627

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door facial Bekijk bericht
    Weet iemand of er aan de hand is, de site van Babylon ligt er al heel de dag uit.
    ik denk de ed met zijn dronke hoofd op het toetse bord lig te slaapen

Last Online
    8 februari 2021 @ 19:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Ik weet dat hij bezig is met een nieuwe site of in ieder geval een update. Of dat daarmee te maken heeft geen idee...
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    Vandaag @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

(oude) site is weer live.

AWL klopt nog steeds voor groot deel, maar niet helemaal: paar nieuwe aanwinsten, waaronder 22-jarige lolita Eijra!

Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

31. Onderstaande 5 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

de duisburg spesjalist (24 november 2015),Flurkman (26 november 2015),hasta la pasta (24 november 2015),licky luke (24 november 2015),Sjeufke (24 november 2015)

Last Online
    Vandaag @ 14:20
    Discussies
    361
    Thanks
    5.167

Standaard

Eijra of Eiza, ex-Samya( 2 jaar ofzo) , vorige week/weken ook in AcaGold en elders om wat clubs te testen...Zou op vakantie richting heimat trekken vertelde ze vorige week in Ratingen om ergens in januari terug te keren naar nog onbestemde club
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

33. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

MiniME (28 november 2015)

Last Online
    Gisteren @ 19:41
    Discussies
    57
    Thanks
    5.133

Standaard

Gisteren stond een bezoek aan Babylon op het programma. Ervoor kreeg ik een IM van Bubbelbader of hij kon meerijden naar Elsdorf. We hadden elkaar een tijd niet gezien dus voor we het er erg in hadden reden we de lege parkeerplaats in Elsdorf op rond een uur of 1. Gewoonte getrouw werden we verwelkomd door het geklak van hakken die ons tegemoet kwamen om te zien wie er weer binnen kwamen.

Ik had me voorgenomen om alleen met nieuwe meiden te kameren en dus vaste bedgenotes te moeten teleurstellen. Bij mijn laatste bezoek aan Babylon was ik al even naast Maira gaan zitten, maar besloot toen om niet met haar te gaan kameren op basis van een slecht voorgevoel. Eigenlijk was het gevoel dit maal niet anders, maar besloot ik nu wel op de kamer te gaan. Op de kamer was de intimiteit ver te zoeken, tongzoenen not done en werd wel heel snel aangestuurd op stokslobberen waarbij ik nergens bij kon. Mijn metgezel liet duidelijk blijken het er niet mee eens te zijn en daarom besloot ik om de sessie na 20 minuten af te breken en te gaan afrekenen. Meestal laat ik mijn onderbuik mee spreken als ik op kamer ga, de volgende keer moet ik dit vooral maar weer doen.

Na een douche en wat drinken besloot ik om direct verder te gaan kameren. Claudia stond al heel lang op mijn short list. Ze lag samen met Monica wat te keuvelen in de bar ruimte en ik besloot dus naast Claudia te gaan liggen. Het contrast met de eerste date kon bijna niet groter zijn. Al direct werd me in woord en gebaar duidelijk gemaakt dat ik geen verkeerde keuze gemaakt heb. Ze heeft tijdens een hele kamer haar uiterste best gedaan om een geil sfeertje te creëren en me te pleasen. Zo werd een fles olie tevoorschijn gehaald om de sfeer nog verder te vergroten. Verder TZ erg oke en lekker nat. Ook liet ze zelf duidelijk blijken hoe ze het wilde hebben. Uiteindelijk ben ik met een FT afgegaan. Conclusie: erg aardige dame met wie het erg prettig is om mee te seksen. Dit gaat op zeker een gevolg krijgen. Ik ben zo nu en dan van de herhaal sessies en Claudia is met stip hard gestegen op dit lijstje.

Nu de druk van de ketel af was, kon er bijgepraat worden met Eddy_V en Lesyeux. Het agendapunt ontboezemingen nam geruime tijd in beslag. Aan een letterlijk verslag alhier ga ik me maar niet wagen. Ook zag ik mijn reisgenoot op een zeker moment grijnzend aan de bar staan. Inmiddels weet ik dan wel hoe laat het is. Hij had naar verluid een meer dan prima sessie achter de rug. Ik ben benieuwd of dit weer gepaard gegaan is met de nodige vunzigheden. Het eten, sauna, bier, fris, etc, was weer allemaal prima in orde. Zo na 6-en besloot ik om nog een kamer te doen.

Ik liet mijn oog dit maal vallen op de clubvriendin van Claudia, oftewel Monica. Ik heb een prima uurtje met haar doorgebracht. Ook bij Monica sluit ik een vervolg niet uit.

Na de kamergang hebben we nog geruime tijd aan de bar staan kleppen. Zo rond 8 uur besloten mijn reisgenoot en ondergetekende dat het mooi geweest was. De terugreis van ruim 2 uur kon weer begonnen worden. Ik kijk wederom terug op een leuke dag met goed gezelschap in de club. Ik kijk in ieder geval nu al uit naar het volgende bezoek, dan overnacht ik bij de club (in het pand ernaast) en kan ik me dus ook aan de Leffe laven. Ik heb Eddy al gevraagd of hij hier rekening mee wil houden.
    Pluk de dag of een bloemetje

35. Onderstaande 8 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

biged (26 november 2015),Bubbelbader (26 november 2015),Eddy_V (26 november 2015),Lesyeux (27 november 2015),MiniME (28 november 2015),satanic surfer (27 november 2015),SeX++ (26 november 2015),VAZKOR (26 november 2015)

Last Online
    31 oktober 2024 @ 12:17
    Discussies
    17
    Thanks
    181

Standaard

Omdat er een kwartaal meeting was en het feit dat het een vrije inloop betrof weliswaar op eigen conto en ik al veel te lang niet in dit hoerenkot was geweest en ik de verbouwing nog niet had gezien en ik al weken beregeil was besloten om maar eens te kijken of ik nog wat zinnigs kon bijdragen. Samen met HLP naar Elsdorf getogen. Ik moest mij nog enigszins haasten om op tijd te zijn voor de afspraak daar ik nog 1001 dingen moest doen voor die tijd. Na een vlotte heenreis was de ontvangst zoals altijd weer aller hartelijkst.

HLP gaf mij na de inklaar procedure een korte rondleiding door het vernieuwde Babylon, ik vind het een grote verbetering moet ik zeggen,. De huiskamer is weliswaar wat minder intiem maar zeker als het wat drukker is wel een verbetering. Al snel maakte ik kennis met Lesyeux. Eerst een hapje eten want ik was mijn brood voor onderweg natuurlijk weer vergeten. Vervolgens wat ouwehoeren, de dagvoorzitter was nog niet aanwezig dus wat informele zaken besproken met deze en gene. Ik had inmiddels wel besloten wat langer te wachten met de eerste kamergang om eerst de kat maar eens goed uit de boom te kijken. Al wel wat geile mokkels gespot natuurlijk. Wel wat advies ingewonnen zo links en rechts. Ik dacht rond tweeën arriveerde de dagvoorzitter.

Maar vanaf het moment dat ik aanwezig was had ik de dikke tieten van Katharina al in het vizier. Deze dame zat wat alleenig in een hoekje aan bij de bar te lurken aan een fles bier. Vouwen die bier zuipen of erger nog dronken vrouwen, ach ach wat heb ik daar goede herinneringen aan. Ze pakte af een toe zelf een nieuwe fles dus ik wachtte nog even rustig af. Verslag van deze escapade zal terug te lezen zijn in haar topic.

Na terugkomst, de eerste druk was er af een flinke tijd het officiële gedeelte van deze dag bijgewoond. Natje en droogje weer prima voor elkaar. Al langere tijd had ik Katja op de korrel maar ik vind haar altijd wat bozig kijken. Vandaag had ik besloten om met haar te gaan viespeuken. Hetgeen ook gebeurde. Steengoede sessie gehad. Later meer hierover.

Vervolgens tijdens de avondhap zat daar ene Vanessa. Een Afrikaanse met priemende ogen en op een of andere manier wat verlegen of onwennig. Ze maakte een kopje thee en stampte daarin wat speculaas fijn en voegde een klodder ketchup toe, het zag er ranzig uit maar ze lepelde het wel op. Later zou blijken dat dit een van de meest rare maffe wijven is die ik ooit gezien heb. Na mijn sessie met Katje stonden de donkere dames in een kliek bij elkaar en ik besloot er maar eens tussen te gaan staan. Katje was Vanessa duidelijk aan het promoten bij mij. Ze had nog weinig verdient deze dag, echter Vanessa heeft een kreukel in heur lip en de tandjes eronder staan ook niet helemaal zoals de tandarts dat graag ziet. Waarschijnlijke heeft ze bij een stammenoorlog een klap gehad van een groot kapmes of is tegen een afgedankt RET modelletje aangelopen die nu dienst doen als paardentram. Voor de rest mankeert er weinig aan op haar vreemde voorkeuren na dan. Later meer.

Na dit onderonsje nog wat happen en drinken, om vervolgens de lange terugreis aan te vangen. Terugkijkend op een geweldig gezellige en leuke dag in het fijne Babylon.

37. Onderstaande 13 leden hebben Bubbelbader bedankt voor deze bijdrage:

biged (27 november 2015),Eddy_V (26 november 2015),fervent (27 november 2015),hasta la pasta (26 november 2015),Lesyeux (27 november 2015),licky luke (26 november 2015),mechelen (27 november 2015),MiniME (28 november 2015),rob45 (26 november 2015),satanic surfer (27 november 2015),SeX++ (26 november 2015),Sjeufke (27 november 2015),VAZKOR (26 november 2015)

Last Online
    Vandaag @ 10:28
    Discussies
    9
    Thanks
    1.050

Standaard Mittwoch in Babylon

Na een hectisch werkweekje wilde ik mezelf belonen met een lekkere relax dag op woensdag 27-11. Had gehoopt op een vrij kaartje voor Babylon via Eddy_V, maar de deugniet had al op meetingpoint gezet dat-ie het toch zelf zou inwisselen, voor een vrije inloop vergadering, nota bene op 27-11. Daar heb ik mezelf vervolgens dan ook maar voor uitgenodigd. Gaf meteen de mogelijkheid om de verbouwing van de bar te bekijken, want die was tijdens mijn vorige bezoek, een half jaar terug, nog niet klaar. Is mooi ruim geworden, met diverse zitjes en bankjes.

Na binnenkomst rond een uur of één welkom geheten door Hasta La Pasta, die me introduceerde aan zijn "bijrijder" Bubbelbader. En het is beslist veel prettiger om een club te bezoeken als je aanspraak hebt aan wat geestverwante ijsberen. Hoewel ik niet uitsluit dat ik wat gespreksstof gemist heb, omdat mijn aandacht geregeld werd afgeleid door voortrekkende blote billen, borsten en benen. De blote dames blijven voor mij in ieder geval een grote charme van Babylon, naast de goede keuken en de lekkere Leffe.

Op de Aanwezigheidslijst stonden ruim 30 dames aangekondigd, en hoewel ik vrij zeker weet dat dit aantal er niet rond liep, waren er voldoende vergaderstukken aanwezig. Op enig moment zat de vrijwel voltallige ijsberenvergadering op één bankje naast elkaar in een vrij lege bar, dat moet er toch wel komisch uit hebben gezien... Het punt ontboezemingen bevatte zoveel explosief materiaal, dat we censuur zijn overeengekomen, omdat anders zeker anti-terreur eenheden achter ons aan zouden komen.

Ik vind het de laatste tijden prettiger om meer met één dame op te trekken dan veel verschillende sessies te doen, en dit keer viel mijn keus op Bianca, een geblondeerde Roemeense van 27, met lekker stevige borsten, dito billen en een beginnend buikje. Strak in het vel, een lekkere handvol vrouw. Volgens mij werkt ze er al een tijdje, maar ik zag zo gauw geen apart topic van haar... Eerst gewoon wat gekletst, in een hoekje van de bar al wel wat gefoezeld en toekomstplannen gemaakt... Later nog een tweede sessie in hetzelfde hoekje (ik houd wel van seks in het publieke domein), en later op de dag nog een mooie afronding met Bianca in de Kino. Anders gezegd: ik heb deze dag dus niet gekamerd...

Het is twee uur heen en dus ook weer twee uur terug, kan dus wel weer even duren voordat ik weer een bezoek aan Babylon breng, ook omdat er in andere clubs nog zoveel leuke dames rondlopen.

39. Onderstaande 9 leden hebben Lesyeux bedankt voor deze bijdrage:

Befke (27 november 2015),biged (27 november 2015),Bubbelbader (27 november 2015),Eddy_V (27 november 2015),hasta la pasta (27 november 2015),licky luke (27 november 2015),mechelen (27 november 2015),Nedlovefkk (27 november 2015),SeX++ (27 november 2015)

Last Online
    8 november 2024 @ 12:53
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Bianca is een tijd aan het rondzwerven geweest en heeft een aantal clubs uitgeprobeerd, met als laatste FKK Caraïbic...

Ze staat daar momenteel nog als Molly onder dat topic: https://www.ijsberenforum.com/forum/...-Babylon/page2

Kan weer terug worden verplaatst naar topic Babylon Elsdorf...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

Last Online
    Vandaag @ 17:02
    Discussies
    55
    Thanks
    4.398

Standaard

Afgelopen donderdag was ik in Babylon, omdat ik begrepen had dat Tina in december weer terug naar roemenie ging en ik ''r dit jaar nog een keertje wilde hebben ;-). Ze herkende me nog van de vorige keer, en we zaten dan ook in no-time op kamer. Ze had haar brilletje helaas thuisgelaten. Om de een of andere reden was de spanning van de vorige keer er dit keer niet echt bij, en werd het een beetje een matige sessie. Ook wat veel acting van haar. Jammer, maar andere andere kant houdt dat het ook wel goedkoop ;-).

Tina trok veel op met Andrea, een ander meisje wat me wel wat leek, maar wat op een gegeven moment voor een stevige tijd op kamer zat. Om een uur of tien achter bianca aangesneakt (een dame/meisje wat ik al een tijdje op het oog had; halflang zwartgeverfd haar in een staartje en pronte tietjes (B). Op de 1e etage bij de gokkasten mezelf aan haar vergrepen, wat beantwoordt werd met een stevige tongzoenpartij. Snel doorgelopen naar de kamertjes achter de kino. Bleek al snel dat de overige dames (tina, andrea, etc) kamp optrokken op een van de kino-bedden, maar gelukkig hadden we niet al te veel last van ze. De sessie met Bianca was in een woord supergeil. Heel veel tongzoenen, knuffelen, maar ook lekker pijpen, neuken (ze vond 't prettiger om geneukt te worden dan om zelf te neuken) en nog meer tongzoenen. Heb mezelf vijftig minuten met haar vermaakt, en dit was echt geile-vriendinnetjessex zoals je die alleen maar in babylon kunt hebben. Ze verontschuldigde zich nog dat we niet 't volle uur volmaakten (dat heb ik ook wel eens anders meegemaakt), maar dat had ze meer dan voldoende gecompenseerd qua intensiteit.

42. Onderstaande 8 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

biged ( 1 december 2015),Eddy_V (30 november 2015),hasta la pasta (30 november 2015),licky luke (30 november 2015),MiniME (30 november 2015),SeX++ (30 november 2015),Sjeufke (30 november 2015),why not me (30 november 2015)

Pagina 15 van 17 EersteEerste ... 511121314151617 LaatsteLaatste

Regels voor berichten