Hoi bezoeker!
Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
-
Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a, Melissa
Haarkleur/-lengte : bruin/halflang
Lengte dame : 1.70
Postuur/Cupmaat : slank/b
Nationaliteit/Taal : nederlands
Leeftijd : 18-21
Tatoeages/Piercings :nee/ja
Service: nmc,pmc,zoenen,massage,beffen
Voordelen: leuke spontane vrouw, hoog knuffel gehalte
Nadelen:geen
Na mijn bliksembezoek van gisteren was het vandaag tijd voor mijn geplande bezoek. Van de week aan Peter gevraagt om een dame die bij mij zou passen. Ik kreeg Melissa zelf aan de lijn en die klonk zo lekker spontaan dat ik direct maar voor 2uur gereserveerd en de Mata Hari kamer. Toen ik aan kwam had Diane nog een verassing voor mij in petto. Kreeg 1uur kado van Diane Secrets.
Toen ik met Melissa naar de Mata Hari kamer liep, had ze al een glimlach en ze vond het leuk dat ik haar voor 2uur uitgekozen had en ook nog de Mata Hari kamer. Ze zei volgens mij ben jij wel een trouwe gast van het huis, omdat je zo'n leuk kado van Diane krijg
De verassing werd nog groter toen er geklopt werd op de kamer en Joop een fles champagne kwam brengen. De glimlach bij Melissa werd steeds groter. Het klikte direct met Melissa. Ze is lekker spontaan en kwam lekker dicht naast me zitten. Ze heeft een hoog knuffel gehalte
en stelde voor om lekker in bad te gaan liggen en te genieten met een glas champagne erbij. Ook daar hebben we lekker liggen knuffelen
en opwarmen. Het was tijd voor een experiment
In bad kneep hard in haar billen en ze reageerde, dat vind ik zo lekker. Dat kwam mij wel heel bekend voor
In het begin was ze terughoudend met zoenen, maar dat veranderde in bad al vrij snel
Na het bad was het tijd om naar het bed te gaan. Tijdens het vrijen kreeg Melissa alleen maar een grotere glimlach. We hebben heerlijk in div standjes gevreen:p Ik stelde voor om op zijn hondjes te gaan, oh dat is een favoriet standje vertelde ze:p Ben toen heerlijk klaar gekomen en zag sterrentjes:p Wat was ze lekker
Haar amazone kwaliteiten heb ik nog niet uit kunnen proberen, daar had ik geen puf meer voor
. In bad hebben we nog even lekker na zitten genieten en ze hoopte me vaker te zien. Nou dat gaat zeker gebeuren. Kreeg zoveel gfe en verwennerij dat deze dame nu met stip in mijn persoonlijke top 3 staat
Melissa ziet mij nog vaak langskomen
Na afloop gezellig nog even naar de woonkamer gegaan, want ik kon eindelijk eens kennis maken met Diane. Als ik nog even zou blijven, mocht ik alle kamers zien. Heb toen de kamers vrij kwamen van Diane en Joop een rondleiding gekregen door het huis
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten