Manni, Manni......da was der Sauanameister ja ganz alleine gestern unterwegs :D :D , kein (ex) Hausmeister, kein Golfmeister :thefinger :thefinger
En de rest maar ff in het Nederlands....het valt me op dat de laatste weken er veel nieuwe jonge gasten in Happy rondlopen en vooral rondzuipen en rondschreeuwen. Dit is (en dat hoor ik dan ook weer van diverse dames) erg irritant, en ja als je naar de blikken van de dames kijkt dan zie je dat ook soms wel eens.
Hoe dan ook, het was een leuke zaterdag, weertje was eindelijk weer btje zonnig, er werd tot elf uur schat ik gegrillt (Weisswurst bis zum Abwinken), cocktails (die ik nu niet heb gehad), en de immer vriendelijke Thekenfrau Tanja die me maar eens verwisselde met een andere beer
Op zich niet megaveel dames aanweizg maar voor mij was de dag meer dan geslaagd.
De poedel was er ook weer en wat ik hoorde van de Saunameister gaat het met hem van kwaad tot erger....te triest voor woorden eigenlijk.
Een kort lijstje van de aanwezige dames.....uit Roemenie Bella, Ina, Chiara, Maria, Maya (met idd nieuw kapsel wat haar erg leuk staat) en nog een nieuwe ??, uit Polen present Isa, Sonja, Kasia, Gosha, Larissa (ja Rex ze is er nog), Domenica, 'mooi gebruinde met dat brilletje, waar ik de naam van vergeten ben', verder nog Lisa (uit Duitsland), Dasha (Litouwen), Udo (Duitsland..hahaha), Chris (Hongarije), Alini (Brazilie), Kelly (Duitsland), Beate (Dld) en welicht nog een tiental die ik niet ken.