Pagina 14 van 167 EersteEerste ... 41011121314151617182464114 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 326 t/m 350 van 4170
    Last Online
    Gisteren @ 15:52
    Discussies
    361
    Thanks
    5.169

Standaard

Kort en beknopt ter uitzondering dan maar om de woordenbrei te ontzien hoogstuitzonderlijk aangaande AcaGold gister...

* ontvangst vriendelijk enzo, 20 Euronen overhandigd om 13.58u...
    * veel té rustig qua heren, damesoveraanbod allesbeschouwd s´namiddags...Na 18 uur trok dit nog een beetje aan doch bottom line erg rustig.
    * 30-tal dames ongeveer waaronder 3 donkere dames, 2 Masseuses (1Thais), enkele Duitse dames, enkele Russischen,2 halflibanesen, enkele Poolsen, een Braziliaanse, Portugese en voorts vooral Roemeens/Bulgaars getint...
    * ontbijt geskippt, namiddagbuffet lekker met Schnitzel met frietjes en groentenkrans
    * avondbuffet geskippt...rijstschotel en verscheidene vleesvarianten leek me vanop afstand.
    * enkele nieuwe heaters op het rookterras dat gemütlich warm was, een verbetering
    * sauna heeft z´n kuren somtijds, s´namiddags was ie uitgevallen doch dat werd ras hersteld en nadien perfectemundo droog rondom de 90°...voetbadje nadien, vind ´k wel geinig
    * weinig bekenden gespot, 1 Duitse connectie doch die was in het pannekoekenbeslag gedonderd...voorts kennisgemaakt met een olijke halve Maneblusser met halfrollende -r en hem wat damestips aan de hand gedaan tot tevredenheid deelde ie mede..voorts een jonge Nederlander waarmee men in de sauna in gesprek komt en hem eveneens diets gemaakt welke dame qua looks beantwoorde aan z´n alhier gevonden info enzo...drukdrukdruk... Satan bleef liever anoniem, altijd gezelliger want een mens draagt een reputatie mee dunkt me.
    * de papegaai had weer ns een gekke dag, ss deed vrolijk mee.
    * wederom een 4-tal nieuwe dames waarvan eentje ex-Samya die boos op me leek aangezien ´k haar niet herkende (naja, moet je ook niet 4 maal van haarkleur veranderen binnen 2 jaar enzo) plus enkele GreatPalacetransfers plus een Portugese oa ex-Traumparadies enzo.
    * gekamerd in de late uurtjes en me voorts als een keurige burger gedragen die met 2 woorden spreekt enzo, damestips geven en dies meer, een mens moet wat...
    * Nicole in dansstemming én met teruggevonden stemgeluid enzo, ze verheugt zich al op de taart(en)...
    * het gros van de dames leek weinig opgezet met de schamele mannelijke opkomst...

Peace out!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

2. Onderstaande 15 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (21 november 2015),Badslippers (20 november 2015),biged (21 november 2015),cavediver (20 november 2015),Champollion (20 november 2015),Dalton (20 november 2015),deket (23 november 2015),hasta la pasta (20 november 2015),licky luke (20 november 2015),palimo (21 november 2015),phoenix (20 november 2015),Pietjepik (22 november 2015),rob45 (21 november 2015),Teiresas (22 november 2015),uurtje (21 november 2015)

Last Online
    28 januari 2024 @ 21:11
    Discussies
    3
    Thanks
    41

Standaard

Dan hebben wij elkaar gisteren gesproken! ?Bedankt voor de tips! Zal later nog wel een verslagje doen..

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Vrijdag 20 november geheel volgens planning Acapulco Gold aangedaan. Met enige vertraging gearriveerd en dus bij een onbekende theke mijn inkom betaald ter waarde van €30.
    Het berenvel zat krapper dan de vorige keer.....kleinere badjas?

Enfin, eerst maar op verkenning.
    Het Duitse trio Lena, Sandra en Joel had gezamenlijk de 'kwaffeur' bezocht. Allemaal hetzelfde kapsel en pikzwart. Lena dauergebucht al op voorhand. Bekend verhaal.
    Klatergoud ontmoet, die mij herkende aan mijn bel wijn. Gezellig mee gekletst.
    Zo ook met ene Armina die haar kamer in Eros 26 tijdelijk heeft ingeruild voor AG. Hoe lang? Ik vrees erg kort. Ik vroeg haar: "ken je de Duisburg Spesjalist?" of onder de naam "Xxxxx"? "Wie kent hem niet!" zei ze! En zo werd het een heeeel lang gesprek.

De beide masseuses waren actief aan het ronselen en dachten Klatergoud en ondergetekende sofort op de massagetafel te krijgen. NOT!
    Nicole had een ondeugende bui met 'losse handjes', iets wat ik wel kan kon waarderen.
    Altijd wel een aantal dames die ff gedag komen zeggen, ieder op geheel eigen wijze . Keus te over! Doch de eerste kamer werd met een (on)bekende dame. Werkt al lang (met pauzes) in Panthera/AG, doch nog nooit mee tussen de lakens beland: Celine! Weer een toppertje er bij op mijn AG lijstje. Qua service genau so wie Nicole. 100% GFE.
    Celine wilde het terras verlaten, doch kwam mij even welkom heten.....en is meteen maar blijven plakken. Best een tijdje mee geklets alvorens het tot een Zimmer kwam. Blijkt ook nog een dame met brains te zijn.
    Op de kamer een knuffelbeest met uitstekend tongzoenen. Gevaarlijk voor ondergetekende, want de klok wordt dan snel uit het oog verloren. Veel gelachen en voor mij de perfecte kamer!

Celine: half lang zwart haar, 75A, lengte 1,65m, 31 jaar, Bulgaarse, spreekt goed (club)Duits
    PZC: Uitstekend; GOSP = 0,8M
    EL: een tong als een vibrator
    TZ: Niets mis mee
    Vingeren: geen probleem
    Beffen: ja, doet goed mee
    NMC: Cowboy
    GFE: 100%
    PSE: 0%;
    Optiek: normaal postuur, GND
    Extra's: geen
    Herhalingsgevaar 100%
    Aftersales: Veelvuldig!
    Kamertijd: 90 minuten

Na de kamer samen met Celine de maag gevuld van de BBQ. Behoudens het BBQ'en zelf, stonden de gerechten deze keer binnen opgesteld. Ik sluit niet uit dat dat voor de winterperiode zo zal blijven. Alhoewel er twee extra kachels zijn bijgeplaatst op het terras en het er goed is uit te houden qua temperatuur.

Op het terras kwam het onderwerp 'trio' aan de orde met Aida, Nicole en Celine. "Ik doe geen trio's, dan kan ik mij niet concentreren". De dames namen daar geen genoegen mee. Ik werd horizontaal geduwd en liggend op de sofa faketen de dames in beeld en geluid -uiteraard met de nodige hilariteit- hoe die trio's er dan uit zouden moeten zien. Wat een stelletje geile ........... ! Ik sluit niets meer uit bij mij volgend bezoek

Kort geslapen afgelopen nacht en deed me te goed aan een saunaatje. Ik lag na de sauna lekker in te dommelen in de relaxruimte toen ik werd 'gestoord' door Bianca. Ze kwam boven op mij zitten en begon gevoelige locaties te activeren. Dat was zeker niet verkeerd. Met moeite kon ik de verleiding weerstaan. Uiteindelijk vertrok ze weer. Ik had andere kamers in gedachten na de trio-werbung (Nicole of Aida). En weer viel ik langzaam in slaap. Niet voor lange tijd. Aida was met een klant op het bed beland in de relaxruimte en begon haar kunstjes te vertonen. De relaxruimte is niet meer de ruimte waarvoor het is bedoeld. Kort daarna maakte de Jamaicaanse Sylvia haar opwachting. Hetzelfde verhaal als met Bianca, maar nog subtieler. Ook nu lang geprobeerd het vrouwelijk goed van mij af te schudden en de verleiding te weerstaan. Doch.........ik ging voor de bijl. Kleine Sjeuf kon de spanning niet meer aan en zo ploften we op een of ander bed.

Niets mis met de zoen- en blaaskwaliteiten van Sylvia. De dame is meer PSE gericht en allerlei voorstellen 'mit aufpreis' passeerden de revue. Daar had ik geen interesse in. Het werd een standaard, maar zeker geen slechte kamer van een half uur. Doch geen klik met Sylvia en derhalve is het herhalingsgevaar praktisch nihil.

Sylvia: Zwart haar, 75B, lengte 1,60m, Jamaicaanse, voertaal Engels
    PZC: Goed; GOSP = 0,8M
    EL: uitstekende met eierploppen
    TZ: Goed
    Vingeren: yep
    Beffen: n.v.t.
    NMC: Cowboy en missio!
    GFE: 10%
    PSE: 90%;
    Optiek: Een beetje gezet
    Extra's: geen
    Herhalingsgevaar 10%
    Aftersales: nope
    Kamertijd: 25 minuten

Op het terras opnieuw kennis gemaakt met Maya die nu als Kim door het clubleven gaat. Ik herinnerde mij haar nog vaag uit de HP tijd, maar is mij toen niet echt opgevallen. Een vlot sprekende dame waar ik wél een klik mee zou kunnen hebben. En haar service gelezen hebbende sluit ik een kamer in de toekomst zeker niet uit.
    Aida heeft haar clubleven gedeeld. Ze noemde zo maar 12 clubs op waar ze in het verleden heeft gewerkt. Plus een aantal raambuurten. Haar geboden service kan ik nu beter plaatsen.......
    Getwijfeld of ik nog een kamer met Aida zou doen. Zin wel, maar geen fut!

Rond 22 uur vertrokken richting Sjengencity!

Illusion Plopp!

5. Onderstaande 18 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (21 november 2015),Befke (22 november 2015),bergm550 (21 november 2015),biged (21 november 2015),cavediver (21 november 2015),deket (23 november 2015),fg22 ( 9 december 2015),hasta la pasta (21 november 2015),licky luke (21 november 2015),MiniME (22 november 2015),noglangnietuitgewandeld (21 november 2015),phoenix (21 november 2015),Pietjepik (22 november 2015),rmjhexe (22 november 2015),salitos (21 november 2015),satanic surfer (22 november 2015),Teiresas (22 november 2015),Wijze grijze (21 november 2015)

Last Online
    Gisteren @ 14:41
    Discussies
    39
    Thanks
    816

Daumen hoch

Maar weer eens op een zaterdag afgereisd naar deze club. Moest flink planken om voor het happy-hour tarief binnen te komen. Misschien wel €10 meer brandstof er doorgedraaid, maar wel net 2 minuten voor 2 binnen, tja Hollanders

Eerst maar eens rustig wat gedronken en rondgehangen om beetje relaxt te worden. Verhouding beren en vrouwen was goed, eigelijk waren er best wel veel beren t.o.v. het nog opstartende vrouwenteam.

Om een uurtje of 3 liep ik Mimmie tegen het lijf in de gang, ze kwam net terug van een kamersessie. Met haar afgesproken, ins Kino. De laatste keer had ze een koortslip, heb haar toen wel meegenomen naar de kamer en zelfs wat extra's gegeven omdat ze weinig klanten had die dag. Deze keer was ze weer helemaal oke. Ze is erg lief en mooi om te zien. Behoorlijk goede looks en dus ook nog heel aardig. Na wat geklets vroeg ze me al redelijk snel naar de kamer te gaan en natuurlijk wilde ik dat ook. Uurtje me heerlijk vermaakt, waarbij de het zoenen duidelijk nog niet verleerd was. Jammer is dat je haar niet mag vingeren (wel beffen) en dat het nmc met een zeer dikke rode condoom gaat met nog eens erg veel gel. Kortom de sex is wat minder dan gemiddeld, maar dat maakt ze ruimschoots goed door haar karakter en looks.

Vervolgens wat gedronken en van het buffet genomen. Eten in AC is gewoon erg goed. Hoewel het vlees weinig veranderlijk is, zijn de salades en alles er om heen voortreffelijk.

Na een uurtje of wat, had Magarita me in het vizier. Is een klein leuk aardig meisje, die me altijd behoorlijk weet op te winden. Op de kamer is ze echt een beetje gek (in positieve zin) en kan ze heerlijke seks bedrijven. Kortom heerlijk genoten met Magarita.

Rond 20.00 - 21.00 kwam er erg veel klandizie bij, vooral veel allochtone Duitsers van Turkse en N-Afrikaanse origine. Het werd mij een beetje te druk en ik had mijn fun gehad, dus naar huis gereden. Prima middag gehad in deze fijne club.

7. Onderstaande 7 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

biged (22 november 2015),Bluebear (22 november 2015),deket (23 november 2015),licky luke (22 november 2015),satanic surfer (22 november 2015),Sjeufke (22 november 2015),Wijze grijze (22 november 2015)

Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 22:35
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135

Standaard

Gisteren einde middag na een tussenstop bij RMJ waarbij we ons bij een vuurtje eerst met wat halve liters moed ingedronken hebben, samen koers gezet naar Ratingen. Ik had erg veel zin in sex ondanks en ondanks mijn voornemen om een weekje niks te doen bleek ik wederom willoos slaaf te zijn van mijn oncontroleerbare drang op eenvoudige wijze wat vrouwen uit te kleren te praten. Mijn grote hoop was gevestigd op Angel, het geweldige naturelle meisje waar ik twee weken geleden een geweldige ervaring mee had. Maar helaas, zoals vaker gebeurd was ook deze topper net zo snel verdwenen als ze gekomen was.

Een alternatief was dus vereist. Ik zag een knappe en lekkere Poolse en aangezien Poolse vrouwen meestal garant staan voor prima sex ging ik ervoor. Het werd de meest waardeloze kamer sinds lange tijd. Uitstekend pijpen, maar niet zoenen, neuken moest voorzichtig en alles was te veel. Na een kwartier neuken draait ze om, trekt het condoom eraf en ik dacht nog; mooi, nu komt het. Maar helaas een anti-climax van jewelste; ruk jij je maar lekker vriend, ik kan het niet meer hebben. Na van de verbazing bekomen te zijn zeg ik haar dat ik een hoer geen geld geef om zelf af te trekken en ik verlaat de kamer, de suffe del achter me latende. Haar naam? iets met een M.

Na die waardeloze ervaring zocht ik direct een andere vrouw, ik wilde namelijk gewoon even lekker spuiten. Daartoe koos ik me een lange meid met bril en zalige tieten uit. Joanna of zoiets? Een leuke sympathieke meid met een heerlijke vlezige kut en prachtig kontje, lekkere haartjes om haar poes en bij haar anus. Ze zoende redelijk en haar poesje voelde prettig aan. Maar ik kon niet klaarkomen met dat rottige condoom dus ik pak hem er kort voor het einde van het half uur af en pols even wat we verder gaan doen. Ze zegt; wat kan ik doen zodat je blijft en wel klaarkomt? ik tast het een beetje af en wrijf met mijn pik tussen haar schaamlippen en druk mijn eikel in haar anus. Dat leek allemaal ok te zijn dus ik probeer haar kutje. Dat liep wat stroever en om te voorkomen dat ik vijf minuten in het nieuwe half uur zou belanden en een nieuwe ronde moest betalen heb ik het niet afgewacht en ben opgestapt. Al met al leuke kamer en lekkere vrouw.

Daarna vond ik een Griekse vrouw, Hanna. Een milf van een jaar of 45-50 maar wel spontaan en op zich best nog lekker. Ze zoende redelijk en ik befte en rimde haar lekker uitvoerig. Mijn tong ging een heel eind in haar anus en ik merkte een bittere sensatie op het puntje van mijn tong. Zo smaakt Griekse stront dus.
    Neuken was prima, ze laat veel toe en is enthousiast. Vriendelijke vrouw en prima sex partner. Ik spoot af in doggy.

Toen was de pap wel op. Ik zat met RMJ in de kino toen er een lekker dikkertje bij ons kwam en mij probeerde te verleiden. Ik had geen zin en toen probeerde ze RMJ. Hij sloot een deal en kletste haar even later helemaal vol.

Bij de nabespreking daarvan zag ik een leuk sympathiek meisje aan de paal hangen. Ze had een zalig kontje en had goed door dat mijn ogen daaraan geplakt waren. Ik zoek haar op en we gaan naar een kamer. Daar neukten we zalig, ze zoent perfect en passioneel en ze heeft een geweldig model kutje. Haar kontje is ook heerlijk. Uiteindelijk besluit ik me klaar te rukken terwijl ze me tongt en ter inspiratie haar benen spreid en zich vingert. Ik spuit het laken vol terwijl ze met een doekje mijn bezwete hoofd afdept. Wat een leuk meisje! Naam weet ik niet meer....

Al met al een leuk avondje gehad, 1 waardeloos wijf, 1 redelijke vrouw en 2 prima dames.
    Om 02.45 was ik thuis en dankbaar dat ik een bed heb.

Der mensch ist, was er fickt.......

9. Onderstaande 12 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

biged (22 november 2015),Bluebear (22 november 2015),deket (23 november 2015),fg22 ( 9 december 2015),licky luke (22 november 2015),MiniME (22 november 2015),NeverEnough (24 november 2015),rmjhexe (22 november 2015),satanic surfer (22 november 2015),Sjeufke (22 november 2015),uurtje (22 november 2015),Wentelt Eefje (23 november 2015)

Last Online
    Discussies
    361
    Thanks
    5.169

Standaard

Aangezien heren gister in AcaGold aangaven dat het vorige bericht makkelijk zat was gaat ss door op de ingeslagen weg, ditmaal aangaande zaterdag...

* aankomst rondom 13.55u, 20 Euronen overhandigd aan de vriendelijke ontvangstdame
    * nog alvorens de Umkleide te bereiken 2 FC-kollegen tegen het lijf gelopen...AG was redelijk goed bezocht, los daarvan generlei wachttijden noch problemen om gelijk welke dame te boeken desgewenst...Ook notoire topdames somtijds langdurig onbezet.
    * een boel ijsberen aanwezig ook, sommigen me bekend van nickname, sommigen niet...Gezellig gekletst met enkelen waaronder Champollion,Wolfgangster, lickyluke, bobmeteeningewikkeldecijfercombinatie, rmjhexe, pietjepik en nog enkelen me niet bekend...
    * het eten was owkidoki leek me, ontbijt geskippt en nadien binnen een bordje Barbiecuefood binnengespeeld..eentje reichte want ss mot op dieet
    * sfeer gemütlich, muziek niet té luid vond ´k, Bayern vergrootte z´n voorsprong mits winst auf Schalke, te volgen op Sky...rookterras redelijk warm dankzij enkele extra heaters.
    * barbediening voorkomend en vlot, club was rein te noemen, kamers ook.
    * nog alvorens te douchen een Letse nieuwelinge met Finca/PSR/GT/Babylon/Samya/AcaVelbert etc-verleden die me begroette met ach Du scheisse, Du hier (Emilie dus)...ss checkte effie Google Translate en kwam op viespeuk terecht
    * line-up: een 30-tal dames, ditmaal niet het herenaantal outnumberend doch ok qua balans leek me...3 donkere dames waaronder dus Shila/Sylvia wiens afkomst en clubverleden dus blijkbaar voor sommigen nogal ingewikkeld is en nog 1, 3 masseuses (ook Nesrina anwesend), voorts enkele Duitsen, enkele Poolsen, enkele Russische, een Letse, een Hongaarse die wat kan, de rest Bulgaars/Roemeens leek me...heren die het over ééndimensionale line-ups hebben aangaande AG derzeit (en overigens al een tijdje) dwalen behoorlijk maar alla...Portugese dame leek alweer vertrokken te zijn van donderdag, tja. Qua opticks vol ok, enkele MILFS, enkele vollere dames, enkele iele sprinkhaantjes en anything in between en ook exotenfans komen aan hun trekken..
    * gekamerd met 2 nogal recent aanwezige dames (1 een weekje ofzo, de andere bijna een maand (sessie deux avec elle)...beiden bovengemiddeld te noemen...
    * een rits Duitse bekenden en nogal wat notoire FC-Schreiberlingen..enkele voorheen me louter van nickname bekend, met hen erg gemoedelijk gekeuveld en m´n Duits bijgespijkerd en ook het semi-opperhoofd was aanwezig net als een fruitpunchdrinkende opvallende doch gezellige veelclubbende Duitse man, leuk. Veel stammklanten leek me, na 19 uur ietwat meer Sudländer doch geenszins dominant, integendeel, ik meen dat er méé´r Nederlandstaligen waren. Gesocialized dus als een bezetene en tussendoor wat chillen in m´n uppie...Weer een prima dagje voor m´n talenkennis.
    * aangezien ss nog verplichtingen had vanaf 02 uur diende ´k de vertrekken te verlaten net voor 24 uur en dus kortelings een leuke Roemeense kongratuliert en haar bosje bloemen werd bij afgave van de sleutel richting bar gebracht, de overige cadeaus waren al aangekard vanuit Olland leek me...Jammer doch een Zeitfenster is een Zeitfenster...
    * de line-up is redelijk stabiel qua numbers, ook doordeweeks rondom de 25/30 dames, in het W-E enkelen meer die louter dan arbeiten. Wel elke week enkele nieuwelingen en het gros van hen taait snel af wegens ontbrekende klantenopkomst doorgaans, an sich sneu maar alla, het is wat het is...Wel hartverwarmend dat enkele "novietes" een klantenbestand lijken opgebouwd te hebben en daar met Wolfgangster enzo over gekeuveld, gelijklopende bevindingen en zo is het ook goed...
    * An sich een 15-tal dames die door het gros des klanten als top worden omschreven, ss heeft zo een 4-tal opties derzeit en immer nog m´n favo in d´r eigen categorietje, leuk dat sommige novietes tegen d´r level aanhinken...
    * om daar voorts namen en links aan te gaan verbinden lijkt me niet geheel opportuun derzeit want het damesarsenaal is nogal variabel en sommige posts van me worden ongewild in een ander forum overgenomen dus dataangaande vind ik dat ongepast, doch dat in de kantlijn. Appreciatiescores in de paspoortjes dus derzeit not available, excusi...Mensen met verstand in hun kop en ietwat normale omgangsvormen met dames kristalliseren die wel uit en zullen hoogstaangenaam verrast worden door enkelen van hen zoals u bovenstaand kan lezen...bovengemiddeld is dus bovengemiddeld naar AG-normen, voor degenen die vrij vertaald Nederlandsch niet beheersen: naar grootclubnorm absolut top

Peace out!
    r. frost

11. Onderstaande 13 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

biged (22 november 2015),Champollion (22 november 2015),deket (23 november 2015),fg22 ( 9 december 2015),hasta la pasta (22 november 2015),licky luke (22 november 2015),NeverEnough (24 november 2015),noglangnietuitgewandeld (22 november 2015),Oudebelg (22 november 2015),potentebeer (22 november 2015),rmjhexe (22 november 2015),Ryuhayabusa (23 november 2015),Sjeufke (22 november 2015)

Last Online
    25 januari 2025 @ 11:28
    Discussies
    85
    Thanks
    414

Standaard Black friday in Aca Gold…

Crazy day, my plans suddenly changed and i decided to give AG a go as my train was able to finally push me a bit further than expected.
    I was quite excited to see the changes as i had not been there since the former HP time.
    Many thanks to W2 for the vrijkaart!

Last time i went there i used to catch a taxi from the airport station, which was convenient i thought, but this time i used the bus directly from Düss Hbf, very nice.
    Ratingen is a charming little suburbia, interesting for a little walk.

Obviously, the club has been Aca-lised look wise but that does not bother me too much to be honest.
    The parrot at the entrance is a little bit annoying though.
    The girl selection was not really impressive but it seems there is a good renewal making it worth visiting regularly.
    I have spend most of the time with a friend i have met there unexpectedly, and a little bit in the room.
    There were girls seen previously elsewhere but i do not know their alias here.

I was really happy to realize that this club is a solid valuable option among the Düss clubs choice, it is worth every penny...I did not try the food as i prefered to wait for a tasty restaurant in town.

When i got back to my hotel i then realized what happened in Paris, such a shock.
    AG was my shelter that day!
    I really recommend that club, good value for money, and also a little underexposed which i like sometimes.

Laatst gewijzigd door cassenoisette; 22 november 2015 om 18:27
    Show your appreciation

13. Onderstaande 8 leden hebben cassenoisette bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (22 november 2015),Champollion (22 november 2015),deket (23 november 2015),fg22 ( 9 december 2015),potentebeer (22 november 2015),satanic surfer (22 november 2015),Sjeufke (22 november 2015),Wentelt Eefje (23 november 2015)

Last Online
    25 augustus 2017 @ 14:20
    Discussies
    2
    Thanks
    41

Standaard

Vorige week lotje verzilverd. Waarvoor dank aan de onschuldige hand die mij uit het potje haalde.

Kennis gemaakt met wslk de eerste zichzelf relativerende noorderbuur uit eof andere grootstad met parking tekort. Gezien de expansie drang...
    Zeer leuke babbel gehad en uitvoerig gedebatteerd over het menu .

Keuze 1 . Kim (maya) - schitterende openingssessie met alles erop en eraan .
    Keuze 2. Larissa - opticfuck met stip service echter onvoldoende...

Op het punt om de club te verlaten stelde eerdergenoemde noorderbuur melody voor. Zou zonde zijn als je vertrekt met een negatieve ervaring achter de kiezen.

Keuze 3 werd dus melody

De beste man heeft dus nog een biertje tegoed want de sessie was super. Thx fr the tip ��

Rock on and have mucho fun wherever the wind takes you
    you never walk alone !

15. Onderstaande 6 leden hebben X_tofke bedankt voor deze bijdrage:

biged (23 november 2015),deket (23 november 2015),Klatergoud (23 november 2015),noglangnietuitgewandeld (23 november 2015),satanic surfer (23 november 2015),Sjeufke (23 november 2015)

Last Online
    20 januari 2025 @ 12:30
    Discussies
    3
    Thanks
    1.793

Standaard

Soms kruipt het bloed waar het niet gaan kan…….
    Moest plots in de buurt zijn en dacht direct AcaG maar weer aan te doen. de ervaring van een week of drie geleden nog in gedachten. Eenmaal aangekomen mij snel getransformeerd en de zaal opgelopen. Het was nog rustig en de line up zo zo. Maar dat werd snel beter aangezien wat oudgedienden de vloer op kwam enerzijds, maar anderzijds ik nieuw fris talent gewaar werd. Dat maakte de keus wat lastig, dus maar ff de tijd genomen.

Bovendien had ik daardoor de mogelijkheid om op terras een welbekende, heel bekend zelfs, wandelaar te ontmoeten en kennis te maken. Die kende werkelijk alles en iedereen, vertelde dat hij in januari zijn verjaardag mss viert op een leuke locatie en ik heb hem laten weten er dan te zijn. Bovendien vond hij het raadzaam om ook eens op een andere site te gaan kijken en dat zal ik dus maar snel doen. Wel een erg leuk gesprek gehad met hem, en met een paar leuke dames die door hem aangetrokken waren……..!

Vervolgens mij maar eens om de dames bekommert. Begroet door Celine; mijn hemel, wat is het toch een lieve heerlijke vrouw, toen Maja/Kim geknuffeld, altijd superrrrr, en Melody nog uitgebreid gedag gezegd. Heerlijk, een walhalla is het somtijds!!
    Na wat rondgewandeld, wat gegeten moest ik toch maar op zoek. En had ik de mazzel dat Maja net langs liep en (natuurlijk voor mij) was de klik er direct weer. TOP sessie weer gehad met haar en ik denk dat we elkaar inmiddels dusdanig 'kennen' dat het niet meer fout kan gaan. Een heerlijke, voldane douche genoten.

En toen werd het lastig. Had twee dames op het oog maar kon geen keus maken. Nee, echt niet. Uiteindelijk gekozen voor een andere dame die luistert naar de naam Joanna. Als ik het goed heb. Niet echt de mooiste van de tent, maar wel een die topless rondliep, al ze niet op de bank hing, met werkelijk een geweldig stel jopen!! Mijn hemel zeg, lekker stevig, vol recht vooruit en mooi rond. Zo zie je ze niet zo veel. En helemaal origineel, hé. En een heerlijke room witte huid ….!! Dus wie doet je wat.
    Na de kennismaking maar eens naar de kino. Bleek dat ze pas drie weken in de business zat. Ow prima, kan zo verkeren. Maar dat heb ik wel geweten. Deze dame is werkelijk heerlijk, maar ze moet echt nog wat km's maken alvorens het een GFE gaat worden. Het kamertje was dus wat plichtmatig, niet verkeerd, maar een herhaling zit er op korte termijn voor mij niet echt in.

Vervolgens kennis gemaakt met een andere NL wandelaar van verre en nog wat dames besproken. Erg leuk, maar ik was inmiddels een beetje gaar en ben maar huiswaarts gekeerd.
    Moet zeggen dat ik het echt leuk vond om met twee wandelaars ervaringen te wisselen en mede daardoor, en de dames natuurlijk, heb ik weer een hele leuke middag/avond gehad in AcaG. Wat ik al eerder schreef gaat uitkomen; deze club gaat zeer wss weer af op het nivo van HP. Hoop ook dat het zo zal zijn. Dus ik kom er op zeker weer! Heb daar nl nog minimaal twee dames te gaan ………….hahahahahah!!!

Grtz,
    K

17. Onderstaande 8 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 (24 november 2015),biged (23 november 2015),hasta la pasta (23 november 2015),licky luke (23 november 2015),Nietsche (24 november 2015),noglangnietuitgewandeld (24 november 2015),satanic surfer (24 november 2015),Sjeufke (23 november 2015)

Last Online
    15 juni 2019 @ 23:35
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669

Standaard

Vrijdag 6 november: Bulgaarse dag!

Beter laat dan nooit. Onder dat motto alsnog een verslag van mijn debuut in Acapulco Gold.
    De langgeplande samenkomst van een aantal notoire GT-mijders op de volgende dinsdag kon door diverse afzeggingen helaas geen plaats vinden, wat voor mij als gunstig bijeffect had, dat dat de poorten opende om eens een grensverleggend bezoekje aan een voor mij nieuwe club in te plannen. Een vrijkaartje bepaalde de koers en bestemming. Het zou AcaGold gaan worden. Volgens een aantal doorgewinterde verslaggevers zou het serviceniveau hier (gemiddeld) aanzienlijk hoger liggen dan in mijn stamclub, dus met hoge verwachtingen en een gezonde nieuwsgierigheid startte ik die vrijdagochtend mijn bolide om de reis in zuidoostelijke richting aan te vangen. Een reis die naar verwachting 2 uur en 45 minuten in beslag zou gaan nemen. Enkele reis. Omdat ik ook uit diverse hoeken had gehoord dat een bezoek aan AcaGold met kameraden een beter plan is dan solitair en allenig te vertoeven, had ik afgesproken Sjeufke daar te treffen. Sjeufke is aldaar geen onbekende, dus hij zou me ook mooi het klappen van de AG-zweep kunnen bijbrengen. We hadden om circa 14:00 afgesproken en toen ik rond die tijd monter de lockerroom binnenstapte liep ik hem dan ook direct tegen het lijf. Stiptheid, kijk, daar hou ik van!

2 uur en 45 minuten. Dat is godvergeten lang om naar een hoerenkot te rijden. Zeker als er ook nog 2 uur en 45 minuten teruggereden moet gaan worden. Gelukkig deed de navigatieassistente haar werk naar behoren en leverde mij zonder problemen af voor de deur van het kot in kwestie. ‘Bestemming bereikt’ baste de emotieloze padvindster en tot mijn vreugd ontwaarde ik pal naast de ingang een semi-overdekte parking. Krappe plekkies, dat wel, maar er was op dit tijdstip ruimte zat. Zag al wel een chique witte Mercedes die zodanig onhandig geparkeerd stond, dat dit later, wanneer de parking vol zou zijn, wel haast tot problemen moest gaan leiden waar het manoeuvreerruimte betreft. Niet zozeer bij mij, als wel bij andere voitures die de binnenplaats reeds bevolkten. De entreeruimte met ontvangstbalie was uiterst representatief, met een zeer vriendelijke dame achter de toog die mijn vrijkaartje zonder enig probleem omwisselde voor een armbandje en badjas. Ze heette me hartelijk welkom en wenste mij viel vergnügen. Ik had er alle vertrouwen in. De papegaai (in kooi gelukkig, ik heb het niet zo op gevogelte, tenzij het zich in gebraden toestand op mijn bord bevindt) leek nog te slapen. Er kwam in ieder geval geen geluid uit, laat staan een stom woord. Er werd mij een dame toegewezen voor een rondleiding, maar nadat die mij in de lockerroom had afgezet heb ik die niet meer teruggezien. “Graag of niet”, dacht ik. Bovendien had ik Sjeufke, die wellicht een wat objectievere en informatievere tour-de-la-puff zou kunnen verzorgen dan de sloerie in kwestie, waarvan ik de naam toch al niet had verstaan.

De eerste indrukken waren positief. Een moderne, schone club, niet te groot, niet te klein, goede douches. Sofar, so good. Eerst wat drinken en roken op het overdekte verwarmde terras. Allemaal uitstekend. De gemiddelde optik van de dames was overduidelijk beneden het niveau dat ik doorgaans gewend ben in mijn stamclub, maar er viel toch wel een en ander te spotten dat de tand der toetsing zou kunnen doorstaan. Er viel ook veel te spotten dat de ballotagecommissie in Brüggen niet zou passeren, maar ik kwam hier voor het vermeende hoge serviceniveau tenslotte en niet voor de Miss Universe verkiezingen.

Daags van te voren tot mijn genoegen een schrijfsel van De Surferdude mogen ontvangen, met daarin allerhande tips om mijn keuzeproblematiek te verlichten en wellicht ook wat te sturen, zodat ik niet van een koude kermis zou thuiskomen en – wanneer zulks zou gebeuren – zijn doorgaans positieve verslaggevingen van dit etablissement met de grond gelijk zou maken en hem weer eens zou betichten van vooringenomenheid en partijdigheid. De surferdude dacht allicht ook dat hij dit maar beter kon voorkomen, om zodoende - mocht het op een deceptie uitlopen - mij terecht te kunnen betichten van eigengereidheid en het willens en wetens niet willen aanvaarden van welgemeende tips en tricks aangaande de selectie van bedgenoten. Welnu, het buitengewoon sympathieke gebaar van de surfert werd door mij met graagte geaccepteerd en de waarde ervan bleek achteraf (of eigenlijk al tijdens) in volle glorie.

Eerst nog een rondleiding door Sjeuf. Alles prima. Ik ben niet zo veeleisend dat ik alleen met welness a la YY of een vijfsterren a la carte restaurant genoegen neem. Helaas geen bubbelbad, dat vond ik dan wel weer jammer, maar ook zonder zou ik me wel vermaken. We kletsten wat bij op het terras en dronken en rookten wat en nog wat meer en onderwijl kwamen er al wat dames zich melden bij stammie Sjeuf, dan wel zich voorstellen. Een van de dames die duidelijk al tot de kenniskring van onze Mestreechter behoorde was de Bulgaarse Melody. Bij het horen van haar naam gingen de alarmbellen direct bij mij af, want deze dame stond met stip bovenaan in de tipparade van SS. Toen ook mijn metgezel van de dag de loftrompet over haar afstak, was het wel duidelijk welke kant het op zou gaan. Melody verdween even van het toneel maar was een veertigtal minuten later (en naar waarschijnlijkheid een halfuurgage rijker) weer present, waarna ik maar eens een – naar bleek onderhoudend – gesprekje met mijn target aanbond. De eerlijkheid dient mij te zeggen dat normalerwijze Melody niet direct op mijn aandacht zou kunnen rekenen. Ik wil niet zeggen dat ze er uitziet als een halve junk, maar toch, waren we in GT geweest dan zou ik haar aanzien voor een lid van de schoonmaakcrew, haar outfit daargelaten. Nou valt er over de schoonmaakploeg van GT werkelijk niets negatiefs te melden, maar het is toch maar zelden dat ik op basis van uiterlijk een lid ervan tot kamertarget verkies. Edoch, uiterlijkheden zeggen niet alles, zo zou blijken.
    Het gesprek met Melody was uitermate plezant. Een zeer lief en aardig meiske, waarmee het uiterst prettig converseren bleek. Ze toonde zich ook al wat knuffelig zonder opdringerig te zijn en toen ik bij wijze van kleine test haar een zoen ontfutselde was het pleit beslecht. Schlüssel bitte!

Op de kamer aanbeland ontspon zich iets dat ik niet dikwijls heb meegemaakt. Nog staande raakten we al direct in een zeer innig potje tongworstelen verstrikt, dat zijn weerga nauwelijks kent. Ik denk niet dat er eerder een tong zodanig diep mijn keel is binnengedrongen. Zeker vijf a tien minuten stonden we zo te bekken, voordat we ons op het bed begaven, waar we deze activiteit nog geruime tijd voortzetten. Een kusser van even absolute als zeldzame buitencategorie, deze Melody. Een goed potje zoenen doet in mij een onvermoede bestialiteit ontwaken en dat werd nog aanzienlijk aangewakkerd toen bleek dat Melody een regelrechte orale fixatie heeft. Werkelijk van top tot teen werd ik afgelebberd. Wat een genot! Geen plekje werd overgeslagen en zou ik ter plekke sterven en mijn restanten door de lokale overheden aan een DNA test onderworpen worden, dan zou dit tot niet alledaagse vragen leiden. Het kon natuurlijk niet anders dan dat dit de opmaat was tot een fabuleuze pijppartij en dat was precies wat het was. Subliem dekt de lading ternauwernood en het begrip Deepthroat werd door haar vol overgave geherdefinieerd. Ik verloor elke bewustwording van tijd en ruimte. Ik ben de beroerdste niet en weinig zelfzuchtig, dus werd het langzaamaan tijd dat ik haar malse muschi eens goed ging uitlebberen. De respons was zeer tevredenstellend en deed me geloven dat ik over uitzonderlijke kwaliteiten moet beschikken. Ze ging helemaal los. Kleddernat en hevig met zichzelf spelend begaf ze zich in hoger sferen. Ze kneedde haar eigen borstjes, stak vingers in haar muschi en kontje tegelijk en Jezus wat al niet meer. Geil in het kwadraat. Woorden schieten tekort om dit op de lezer dezes over te brengen.

69 volgde met Melody on top, met mij on top, met geen van beiden on top. Ze belandde met haar hoofd achterover op de rand van het bed zodat ik haar weinig zachtzinnig kon (moest) keelneuken, alles passeerde de revue. Onvermoeibaar bleek ze en ikzelf niet minder. Na anderhalf uur wederzijds lik- en zuigwerk had ik grote behoefte haar stevig te nemen om zodoende richting afsluiting toe te werken. Ook dit gedeelte grensde aan perfectie. Wat is dit een buitengewoon opwindende bedgenote! Na diverse standjes met echt stevig gooi- en smijtwerk eindigden we in cowgirl, alwaar mijn offspring een weg naar buiten vond en het rubber vulde. Een sessie uit honderden en een welverdiende all time top 10 plaats voor deze deerne! Ik was volledig aan het eind van mijn fysieke Latijn en zéér, zéér voldaan. Daarna nog wat gekletst en geknuffeld, waarbij ze zelf de onderwerpen serviceniveau en klik ter sprake bracht. Volgens Melody kwam bij een goede klik vanzelf een goede service en een grote overgave om de hoek kijken. Mooie gedachte! Afgaande op de recensies heeft ze met veel mannen een klik… Na twee uur strompelde ik van de kamer en overhandigde ik dit Bulgaarse wondertje beneden in de kleedkamer haar welverdiende euri. Een kleine dankbetuiging aan SS voor zijn collegiale aanbevelingen en aan Sjeufke voor de bevestiging ervan is wel op zijn plaats me dunkt, dus bij deze.

Na zoveel activiteit werd het hoog tijd de innerlijke mens te versterken. BBQ stond op het menu, frietjes en salade. Het smaakte prima want het was goed bereid en ik had honger als een (ijs)beer. Tijdens het eten kwamen er weer diverse dienstverleensters vriendelijk polsen of er mogelijk wat te verdienen viel, waaronder wat Russinnen, Roemeensen en Duitsen van divers pluimage. De meest interessante optie voor na het eten leek mij toch weer een andere Bulgaarse. Type milf ditmaal en luisterend naar het alias Natasha. Blonde, halflange haren, ik schat ongeveer 1m70 lang, lekkere siliborsten, waarvan ik in eerste instantie dacht dat ze naturel waren en mooie donkere ogen (twee stuks!) die me deden vermoeden dat ik er geen spijt van zou hebben mocht ik er een Bulgaarse dag van maken. Ik vroeg haar hoe oud ze was (36, loog ze) en ik complimenteerde haar met haar strakke lijfje. Ik was echter nog niet zover na mijn intensieve stoeierij met die ander Bulgaarse, dus zond haar nog even heen met de boodschap dat ik haar later wellicht zou opzoeken.

Na een tweede bordje geroosterd vlees was ik zover. Het liep al tegen half negen en gezien de nog lange terugreis in het verschiet hoog tijd voor ronde 2. Ik twijfelde nog even of ik moest gaan voor een van de Russinnen Alida of Anastacia, maar het werd toch de Bulgaarse milf. Ik ontvoerde haar naar de kino, waar na een wederom prettig inleidingsgesprekje al snel volop gezoend werd. Dit beloofde weer dusdanig veel dat ik al rap wist dat het goed zo komen. Natasha vroeg me met wie ik al gekamerd had en toen ik antwoordde dat Melody haar voor was geweest, vertelde ze beteuterd dat haar kunsten die vergelijking niet gingen doorstaan. Maar ze zou haar best doen, bezwoer ze me. Voldoende geruststellingen voor een sleutelvoorstel en vijf minuten later belandden we op een kamer op de eerste verdieping. De schoonmaakploeg had deze kamer blijkbaar overgeslagen want er waren nog wel wat sporen voor een voorgaand bezoek te vinden. Niet van dienmate dat ik er op stond een ander heenkomen te zoeken, maar toch niet zoals het hoort. Natasha stoorde er zich blijkbaar niet aan en viel aan met een grote gretigheid. Zoenen was met veel passie en ze deed me vermoeden dat orale fixatie in de Bulgaarse genen zit. Niet de bijna-bezetenheid die Melody eerder ten toon spreidde, maar er was weinig te klagen. Bij nadere inspectie bleken haar mooie borsten toch niet zo naturel als ik eerst dacht, maar de dokter had puik werk verricht, want lekker zacht en kneedbaar en fijn meebouncend op het ritme van de paringsdans zou blijken. Een goede investering dus, want borstjes gekocht in de uitverkoop hebben doorgaans een averechts, zelfs schrikaanjagend effect op de schrijver dezes. Met de bedprestaties van Natasha was niets mis. Ook hier een fijne orale inleiding die veel oefening verraadde. Ze heeft iets te veel de neiging je tong bij haar naar binnen te zuigen en dit niet al te subtiel te doen, maar een beetje bijsturing voorkomt blijvende blessures. Haar lijf is gezien haar leeftijd van grote klasse (SS meldde me later dat haar veertigste verjaardag toch alweer van enige tijd terug is) en ze liet zich mijn complimenten dienaangaande wel gevallen. Chapeau dus, petje af, Hut ab. Ik verkoos de nadruk bij deze sessie meer op het betere neukwerk te leggen dan op de pijperij en dat beviel me bij Natasha erg goed. Ik kon me lekker uitleven en ze doet erg goed mee. Het werd dan ook een samenzijn dat het predicaat ‘dik voldoende’ ruimschoots verdient. Na een uur voldaan de trap afgedaald richting portemonnee. Welbestede centjes mag ik zeggen.

Het was kwart voor tien inmiddels en ik had me voorgenomen uiterlijk om tien uur de terugreis te beginnen, want twee-uur-en-drie-kwartier is best een eind. Ik wilde uiteraard nog even afscheid nemen van Sjeufke, die me van aangenaam gezelschap had voorzien deze dag, maar meneer was in geen velden of wegen te bekennen. Ook na een kwartier wachten geen spoor. Later bleek ook hij verstrikt geraakt in de netten van Melody en tsja, dan ben je niet in een half uurtje terug weet ik nu uit ervaring. Het zij dus hem vergeven. Zonder afscheid te nemen dus huiswaarts gekeerd.

Fazit: prima dag gehad, in de serviceniveauopinie van (oa) SS lijkt een kern van waarheid te schuilen, optisch wat mindere line up, maar al met al zeker voor herhaling vatbaar, ondanks de lange reis. Ik kom terug!
    Laatst gewijzigd door Teiresas; 24 november 2015 om 10:56
    "Ohne Spaß kein Fun"

19. Onderstaande 23 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (29 november 2015),Befke (24 november 2015),bergm550 (24 november 2015),biged (24 november 2015),Bluebear (24 november 2015),Bosco (24 november 2015),deket (24 november 2015),Flurkman ( 2 december 2015),gignnl (24 november 2015),hasta la pasta (24 november 2015),hp001 (24 november 2015),Klatergoud (24 november 2015),Laatbloeier (24 november 2015),licky luke (24 november 2015),Nedlovefkk (24 november 2015),Nietsche (25 november 2015),noglangnietuitgewandeld (24 november 2015),rmjhexe (24 november 2015),Ryuhayabusa (24 november 2015),satanic surfer (24 november 2015),Sjeufke (24 november 2015),Smouse ( 9 december 2015),Wentelt Eefje (24 november 2015)

Last Online
    31 juli 2017 @ 11:20
    Discussies
    1
    Thanks
    330

Standaard

Tja.... Die Melody toch
    Zorgt in haar eentje voor een beter marketingbeleid dat de gehele leiding bij elkaar

Recentelijk ook nog een bezoekje gebracht aan AcaGold..
    Resulteerde in een bezoekje van ca 3 uurtje, waarbij bij binnenkomst koffie, broodje en sigaretje ca 45 minuten in beslag namen.
    Rest van de tijd met Melody op de kamer .. Ze was blij me weer te zien gaf je op voorhand aan en dan ben je verkocht.
    Teiresas geeft in zijn verslag een prima weerspiegeling van een "gemiddelde" kamergang met deze topper.

Toch snel weer eens terug

21. Onderstaande 5 leden hebben Nietsche bedankt voor deze bijdrage:

Klatergoud (27 november 2015),phoenix (25 november 2015),Sjeufke (25 november 2015),Smouse ( 9 december 2015),Teiresas (25 november 2015)

Last Online
    12 januari 2025 @ 02:03
    Discussies
    1
    Thanks
    1

Standaard

Is deze club kwa sfeer te vergelijken met Living Room, en wat voor prijzen hanteren de dames

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Als ik Piet was zou ik zeggen...de gezelligste club van NRW
    Nee, qua sfeer scoort LR beter. Ik baseer dat op 3 bezoeken vanuit het verleden.
    Partysfeer, dansende kontjes achter de bar moet je bij AG niet verwachten. Bij tijd en wijle gaan wel de meisjes op de vloer en kan het best gezellig zijn.

Prijzen €40 per half uur of een veelvoud er van. FT=25 en anaal =50.
    De vaste crew heeft FT doorgaans in het servicepakket.

Last Online
    12 januari 2025 @ 02:03
    Discussies
    1
    Thanks
    1

Standaard

bedankt vvor de info

Last Online
    6 november 2024 @ 21:07
    Discussies
    5
    Thanks
    354

Standaard

Afgelopen woensdag hier voor het eerst naartoe geweest; ik kwam aan rond 17.30 uur en tegen de tijd dat ik goed en wel gedoucht en in mijn berevel rondliep was het etenstijd in de herberg; er werd flink aangevallen, maar heb daar nooit zo'n zin in als ik net binnen ben. Een gevarieerd aanbod, en dan heb ik het inmiddels over dvp's die ik er aantrof, zo'n 12 dames schat ik zo, welke tegen 20 uur nog iets was opgelopen naar max. 15 denk ik. Een gelijk aantal beren eigenlijk wel, prima verhouding zo. Een relaxte club wel met prima rookruimte, half buiten. Boven een kleine Finse sauna en lig-weide...niet veel soeps die Wellness.
    Een mix van 5 blond, 2-tal donkere dames en de rest zwartharig rumbu-meiden. Bij aankomst werd ik alleraardigst aangesproken door een nette ietwat oudere dame die zeer goed Duits sprak (volgens mij was het ook gewoon een Duitse ), een blonde milf met goeie jetsers, even een sigaretje mee gerookt, maar daar gaf ze me aan ervandoor te gaan, afspraak met vrienden, ja dat kan ook. Chrissy heette ze volgens mij. In de pornokino vervolgens bij een leuke blonde gaan zitten, een Russische (Natasha waarschijnlijk, ik weet het niet meer...?) met een goeie cup, kleine dame, geile ogen en een tattoo met naam van haar zoontje boven haar linker (hang)tiet. Nu weten jullie wie het was? Heerlijk TZ in de kino en daar werden we natuurlijk helemaal kamer-klaar gemaakt. Goeie sessie gehad van een half uurtje met uitgebreid blasen, waarbij het echt een porno-show werd, helemaal super.
    Daarna in de club gechilld, van het buffet iets genomen (nu was het geflugel in saus weer aangevuld namelijk), gebakken krielaardappelen, puree, rundvlees en sla waren voorradig. Ik dacht een lekkere lumpy knoflooksaus over mijn aardappelen te hebben gedaan, maar dat bleek yoghurt...mmm, nieuwe halen dan maar.
    Wel 2 Nederlanders tegengekomen, maar verder weinig interactie. Ik was klaar voor een nieuwe dame, werd achterna gezeten door een blonde dame, tegen de 30, liep alleen in een roze slipje rond, maar heb die even afgehouden, ik was er nog niet uit en had mijn zinnen gezet op een jonge zwart-harige dame die in een sexy catsuit rondliep. Helaas moest ik eruit vanwege een telefoontje en toen was het tijd om af te taaien. Helaas....ik heb dus genoeg redenen om hier snel weer naartoe te gaan, ik vond het een relaxte club met fijne prijsstelling, zeker als je er kort kunt zijn voor 1 a 2 sessies.

26. Onderstaande 8 leden hebben papi bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 9 maart 2016),biged (28 november 2015),fg22 ( 9 december 2015),kempie (23 januari 2016),licky luke (28 november 2015),MiniME (29 november 2015),potentebeer (28 november 2015),Teiresas (28 november 2015)

Last Online
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135

Standaard

Afgelopen vrijdag mondde een gepland avondje bier en gezelligheid bij RMJ toch weer uit in een ritje naar ratingen. Een kort verslag van een kort bezoekje. Ik naaide Maya weer eens, de laatste keer was een jaar geleden, 10 januari, deze wip ging net als voorheen echter het echt geile tongen en de porno was er wel af. Daarna duwde ik een leuk nieuw meidje, bleek met kleine lieve tieten en een prachtige kont. Ik befte haar ongewassen kutje, neuken was lastig want ze piepte over pijn en weet ik het. Daarna naaide ik een groot dik mokkel wat beweert Russisch te zijn maar volgens mij Grieks is. Dik groot blond wijf. We flipten nog een muntje of het misschien een vent zou zijn, aan haar gezicht te oordelen staat ze in ieder geval ver af van vrouw zijn. Maar ze heeft een kut gelukkig. Niet kussen, pijpen en naaien was ok. Later nam ik nog een klein dik Roemeens meisje, vreselijk dikke cellulitis kont maar in doggy onverwacht aangenaam. Ik spoot het matras na 20 minuten rammen vol met drets.

Op zich een aardig avondje, wel weer wat nieuwe meiden gezien en ook nog wat gezeik mogen beleven bij de theke, een coke Dame had blijkbaar rare verhalen over ons in de wereld gebracht. Dat werd snel rechtgezet en we taaiden met lege zak en
    Volle pens weer af, op naar meer bier in RMJ zijn casa.

28. Onderstaande 4 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (30 november 2015),fg22 ( 6 december 2015),uurtje (29 november 2015),Zultbroek81 ( 1 december 2015)

Last Online
    Discussies
    361
    Thanks
    5.169

Standaard

Aangaande afgelopen zaterdag in AcaGold kan ´k uiteraard weinig substantieels toevoegen, wat dat betreft dien ´k tradities in ere te houden. Entree omstreeks 14u20: 30 E. An sich sneu dat ´k bijna een uur had verloren door een ongeval veroorzaakt door 2 complete domoren vlakbij Essen. Weinig verrassend een blonde vrouw in een Audi die in ´dr reet werd geramd door een laten we het eufemistisch stellen, een stabiele manspersoon in een BMW. Zoals elke Antwerpenaar weet is urineren tegen BMW´s Pflicht mits mogelijkheid daartoe, opzekers als ze dubbelgeparkeerd staan. Daar was in dit speciefiek geval overduidelijk sprake van aangezien die malloot zich dwars geparkeerd had op de middenrijstrook van een autostradebaan. ss had zitten vloeken bij de vleet en om die ongepaste taal toch te trachten te beperken tot een aanvaardbaar minimum had ´k er niet beter op gevonden dan een halve PETfles lichtbruisend water te drinken tussendoor. Opwellende zeik dus, en bij het stapvoets verkeer rondom het ongeval diende zich de gelegenheid aan om tegen voornoemde BMW te zeiken, naja, zulke open doelkansen mag men niet lagen liggen en dus ongegeneerd tegen die patserbak de natuur z´n werk laten gaan. Een mix van lichtontzet en applaudiserend getoeter werd m´n deel. De accidentveroorzaker was weinig in z´n nopjes doch was de documenten aan het invullen en nadat ie me in de smiezen had was het al te laat om op m´n muil te kloppen aangezien ie de startsnelheid van een reuzeschildpad had. Tot daar dus dit intermezzo over het leven op Duitse autowegen verweven met inheemse Antwaarpse gebruiken om in de kantlijn te melden dat ik HappyHour dus miste en daardoor 10E armer was dan initieel ingepland, doch wel heerlijk gezeken, dat compenseert.

Behoorlijk druk die zaterdag, enkele Bekannten die ook door het ongeval té laat waren getroffen in de Umkleide, bijgepraat over enkele door hen gefrequenteerde clubs die week enzo. Bijgekletst met collegaijsbeer Champollion die onderhand de weg naar Ratingen lijkt te bevallen op zaterdag, toujours un plaisir. Voorts nog een rits Nederlandstaligen meen ´k, een drietal Belgen op eerstbezoek en voorts de gebruikelijke Samstagstammies leek het wel. De dames kamerden redelijk fluks en frequent, compenseert dixit hen voor de matig bezochte voorafgaande dagen, ok. S´avonds een toename der Turkse bezoekers doch binnen de perken, wel opvallend dat 1 van hen trachtte nogal opzichtig waren te slijten aan dames, Unverschämt en eigenlijk onaanvaardbaar. Die kerel is al jarenlang een "duister" figuur in de clubs, jammer dat hij vooralsnog z´n gang lijkt te kunnen gaan in AG, doch alla, not my probleem voorts.

Line-up goed te noemen, 2 masseuses (Nesrina nicht da), 2 chokomausen, enkele Duitse etc, stabiel te noemen naar AG-normen de laatste weken. Een 3-tal onbekende dames waaronder 2 jonge Roemeentjes die uit Oceans waren overgezwommen. De "vaste" dames bijna voltallig op het appèl, in totaal een 35/40-tal schat ´k in. Champollion had het niet onder de markt qua vrouwelijke aandacht, ss had daar traditioneel weinig tot géén last van , onderhand weten de dames wel dat geanimeerd worden niet per sé m´n voorkeur wegdraagt en ze zichzelf daarmede quasi uitschakelen. Met 1 der voornoemde Oceanstransfers effe gekletst, leek een leuk en koddig moppie doch keurig de sessieboot afgehouden aangezien ´k eigenlijk een mentaal ingepeperde préselectie had ingecalculeerd en uit die 3 opties er naar goeddunken én/of zin er 2 zou kristalleren. Het triumviraat ditaangaande bestond uit Amanda/Melody en Hanna. Laatstvermelde 2 dames werden ter kameren uitgenodigd na bij beiden goede presales inclusief sofa-action én kino-action. Met beiden later voor een uurtje upstairs belandt om er te worden verwend in hoogstaangename hoedanigheid. Verderfelijke en aanstootgevende beschrijvingen der fysieke miniveldslagen laat ´k uit medelievendheid voor de lezers gaarne weg, bij beide dames meen ´k te mogen stellen dat ze performen op een level dat men niet elke anderhalve maand vindt.

De bokskamp tussen één der Klitschko´s en een gekke Engelsman was wel een leuke afwisseling op de beeldbuis, hierover werd behoorlijk gepalaverd door enkele Bekannten, ben ´dr dan maar ns goed gaan voor zitten en verhip nog aan toe, tegen hun respectievelijke BMW´s overweegt ss stellig niet te urineren ondanks dat de traditie dit voorschrijft. Dat zou behoorlijk met vuur spelen zijn gezien enkele peren die ze om elkaars oren sloegen, dan zeik ´k nog liever m´n schenen onder als ´t niet stoort. Ook collega Caracol na lange tijd weer ns getroffen, s´avonds nog een geeerde Kollege en met hem een potje damestennisdiscussieren for dummies ondernomen waaruit bleek dat Aranxta Sanchez-Vicario en Conchita Martinez overduidelijk in het boekingsschema van Picasso1 zouden passen en voorts beiden schreeuwlelijke Spaansen waren met een soort van lobtennis van uitermate langen duur, beetje in contrast met het snellere sessiewerk van het gros der Spanjolen eigenlijk allesbeschouwd . Wij kwamen toch uit bij een duel Sjarapova-Kournikova (beiden onderhand ook bijna-OudeDoos), doch behoorlijk interessanter als conclusie. Bij deze worden nichtjes ende pennevriendinnen van laatstvernoemde 2 sportievelinges vriendelijk verzocht om als de wiedeweerga richting Ratingen te komen voor een signeersessie van onze respectievelijke ballen...indien mogelijk zich als Roemeensen voordoend Sla me voorts dood waarom deze sportieve alinea uit m´n knuistjes dendert doch het zal met de ietwat gure weersomstandigheden te maken hebben. Heb alvast m´n sinterklaaswishlistje braaf doorgemaild naar de Goedheiligman en diens assistenten en behoudens 2 lichtbesnorde Spaanse ex-tenniscoryfeeen mag zowat alles van die lijst in m´n schoentje vliegen. Niets sluit uit dat ´k op een Sinterklaasfeesje in Ratigen m´n opwachting zal maken, als de wind goed zit doch geen certitude as well.

Fazit AG die Samstag: prima sessies, prima compagnie, een beetje grillfood gegeten wat smaakte, voorts socializen als een bezetene en chillen in m´n uppie, een beproefd concept en dat bevalt buitenmatig somtijds. Leuk enkele heren na langere tijd weer ns te treffen, evenals enkele usual suspects. Behoudens onverwacht interessante Neuzugangen de komende tijd lijkt het sessiemateriaal voor dit ondondertje uit een kleine doch succulente minigroep te gaan komen, ss is geen oelewapper dataangaand doch hij sluit geen novietes uit bij voorbaat, aangezien 2 van de 4 opties minder dan een maand in AG zijn enzo.

Peace out!
    r. frost

30. Onderstaande 17 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 1 december 2015),biged ( 5 december 2015),Bluebear ( 1 december 2015),Champollion ( 1 december 2015),Dalton ( 1 december 2015),fg22 ( 6 december 2015),hasta la pasta ( 1 december 2015),Klatergoud ( 3 december 2015),noglangnietuitgewandeld ( 1 december 2015),Oudebelg ( 1 december 2015),phoenix ( 1 december 2015),Pietjepik ( 8 december 2015),rob45 ( 1 december 2015),Ryuhayabusa ( 2 december 2015),Teiresas ( 1 december 2015),Wentelt Eefje ( 1 december 2015),Zultbroek81 ( 1 december 2015)

Last Online
    Gisteren @ 14:41
    Discussies
    39
    Thanks
    816

Daumen hoch

Op de Sinterklaus party geweest.....

Het voordeel van zo'n party is dat het bier gratis is en het eten (hier) echt uitstekend is. Zo had de kok een complete half lauw gerookte zalm op het buffet gelegd. Daarnaast nog vele andere lekkernijen, echt top. Het eten en drinken is die €30 entree alleen al waard. Daarnaast heb je de ambiance. Nu is het nadeel bij zo'n party dat het meestal erg druk is, en vaak wordt verstierd door een DJ die vindt dat je allemaal met piepende oren naar huis dient te gaan. Nu moet ik zeggen dat beiden gisteren mee viel. Ja het was wat drukker dan gebruikelijk en er was idd een DJ. Maar beiden waren niet echt verstorend.

Ik heb me dus best goed vermaakt. 2 lekkere kamergangen van een uur gemaakt, gegeten gekletst, beetje chillen en een biertje gedronken. De dames waren zo hier en daar zelfs aan het klagen dat er te weinig werd gekamerd. Maar waar hoor je dat niet. Er waren dus voldoende meiden aanwezig (30-40 ) en allemaal beetje aangepaste kleding in Sinterklaus stijl, niet geweldig sexy, maar ja dat hoort er bij. Het animeren in deze club gebeurt op een prettige manier. Als je aangeeft pauze te hebben zijn de meiden die echt aan het jagen zijn (en meestal niet mijn type zijn) weer snel vertrokken. Overigens zag ik dat een eerder hier gespotte Braziliaanse dame met prachtige billen ook weer in deze club was. Ben haar naam vergeten, maar herinner me ooit eens heerlijk met haar op de kamer geweest te zijn. De 2 keer dat ik aan een kamersessie toe was, was ze steeds net weer met een andere ijsbeer bezig. Dat is dan jammer (voor haar vooral ), maar een volgende keer zal ik haar zeker weer in de gaten houden

AG blijft een erg prettige club om je vrije tijd door te brengen
    Laatst gewijzigd door Johnsonxxx; 5 december 2015 om 14:12

32. Onderstaande 11 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

24HOURS ( 5 december 2015),biged ( 5 december 2015),Champollion ( 5 december 2015),fg22 ( 6 december 2015),hasta la pasta ( 8 december 2015),Klatergoud ( 6 december 2015),Manureva ( 8 december 2015),Pietjepik ( 8 december 2015),satanic surfer ( 5 december 2015),Sjeufke ( 5 december 2015),Wentelt Eefje ( 5 december 2015)

Last Online
    Discussies
    361
    Thanks
    5.169

Standaard

Ik kan me enkel aansluiten bij collega Johnsonxxx z´n bericht... ( nebenbei: de Braziliaanse dame die u bedoelt heet Anni )...Uitermate geslaagde Sinterklaashappening in AG naar m´n bescheiden mening. 30 Euronen entree overhandingd rondom 17 uur ofzo bij binnenkomst, rondom 02 uur de vertrekken verlaten en niks teruggekregen, pfff. De DJ speelde inderdaad verdienstelijk ten dans, niet té luid en variabel qua muziekkeuze. Een voel dames hupften in de rondte, een lilahaartooikleurcombinatietorsend moppie gaf wat paaldansacts weg, Vanessa gaf een leuke stripshow inclusief anblasen van een participant ten berde en voorts s´nachts ook wat wiebelende Tanzmannpersonen enzo, erg olijk allemaal. Het buffet was succulent te noemen. Een fameuze zalm werd geplunderd, pastaschaal, aardappelen met Geflügel en heerlijk fris groentenpalet inclusief kippedingen én tomate-crevèttes enzo, heerlijk allemaal en kerstmutsje af voor de kokspersonen. Barpersoneel ook goedgemutst zoals immer. Freibier en mixbowls mét alcoholhoudende inhoud enzo ter aansterking, voorts fris- en koffievarianten voorhanden naar weldunken. Daar viel voor 30E niks op af te dingen, tot na middernacht ruim voorhanden, excellent.

Damesline-up: een 35-tal dames waaronder 2 masseuses (Nesrina nicht da), 2 Chokomausen (1 onbekende), voorts the usual stammdames plus een 4-tal nieuwelingen (waaronder Emna, een moppie bekend bij zowat elke clubbende medemens, ex-Aca/Freude/Magnum enzo)... Voorts valt te melden dat de Oceansnieuwelingen van vorige week al teruggezwommen zijn leek het, ook ex-Olivia/Arabella alweer weg, het filtert zichzelf wel uit. Relatief veel iets forsere tieten rondtorsende moppies voor de fans van het genre, voorts the usual topdames bij het gros welbekend veronderstel ´k gemakkelijkheidshalve. Redelijk véél kino-action leek me stellig en het gros van de dames had het niet onder de markt qua kameren. Althans diegenen die voldoende inhoud in hun harsens hadden om zich een beetje te "bewegen" en niet semilusteloos in "hun" sofa rond te hangen, an sich komt daar qua businessplan toch geen kernwetenschap bij kijken veronderstel ´k. Het gros van de dames had zich mooi verkleedt voor de gelegenheid, de hoofdmoot in rode variante. Degene die er qua kostuumpje uitsprong was Melody die zich als kerstman had uitgedost inclusief olijk minihoedje. ss trachtte uiteraard dat te ontvreemden bij elke gelegenheid die zich aandiende, doch pas na middernacht slaagde ik in m´n opzet, ze zag er verrukkelijk uit vond ´k. Jammer dat enkelingen zich niet hadden "verkleedt", doch alla, het is een vrije wereld. Variantreichte line-up vond ´k, Milfs, sprinkhanen, enkele exootjes, jong/oud/dik/dun and anything in between.

Social alinea: aangezien ´k weer ns wat weinig m´n slaapmuts had gedragen was ´k nogal moe enzo, dus wat kwebbelen met oa Wolfgangster en Klatergoud die ´k toevallig leerde kennen, erg gemoedelijk en gezellig. Voorts een rits Duitse Bekannten doch m´n hersencilinderinhoud was aan verversing toe en er haperde hier en daar een vliegwieltje enzo, me meestal tot toeluisterend joch gekandideerd. Behoorlijk wat mixdrinks in m´n muil gekapt en voorts 2 bordjes gesmikkeld, heerlijk toch. Heerlijk relaxte avondinvulling dus in Ratingen alwaar de line-up stabiel lijkt, het aantal topdames niet op de vingers van 1 hand te tellen zijn en daar valt voorts weinig tegen in te brengen. Rondom 02 uur de toko verlaten en plechtig aan Layla beloofd dat ´k dit kalenderjaar nog ns m´n opwaching zal maken. Het leek haar te verblijdden doch het was al laat op de werkavond voor haar, dus of dat an sich klopt laat ´k makkelijkheidshalve in het midden...

Peace out!
    r. frost

34. Onderstaande 17 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

24HOURS ( 5 december 2015),biged ( 5 december 2015),cavediver ( 5 december 2015),Champollion ( 5 december 2015),Dalton ( 5 december 2015),fg22 ( 6 december 2015),hasta la pasta ( 7 december 2015),Johnsonxxx ( 5 december 2015),Klatergoud ( 6 december 2015),licky luke ( 6 december 2015),Manureva ( 8 december 2015),phoenix ( 5 december 2015),Pietjepik ( 8 december 2015),potentebeer ( 5 december 2015),Ryuhayabusa ( 6 december 2015),Sjeufke ( 5 december 2015),Wentelt Eefje ( 5 december 2015)

Last Online
    20 januari 2025 @ 12:30
    Discussies
    3
    Thanks
    1.793

Standaard

Vrijdag had ik me voor genomen om weer eens gezellig te gaan clubben na een drukke week. Kon echter geen keus maken welke club te bezoeken en besloot om weer terug te gaan naar de club waar ik me de afgelopen keren erg thuis voelde. AcaG dus. Er zou de Nicolaus party plaats vinden. Mooi, nog niet eerder meegemaakt!

Eenmaal aangekomen bleek er nog voldoende parkeer gelegenheid te zijn. Niet druk dus…?! Na de entree, omgekleed en de arena betreden. Zat de heerlijke, lieve Celine rustig op een barstoel voor zich uit te kijken. Knuffel gegeven en praatje gemaakt. Ze vertelde dat het de dag ervoor al erg rustig was geweest en dat ze hoopte dat het snel drukker zou worden. Haar wens zou uitkomen en weer kreeg ik de overtuiging dat het een heel lieve leuke meid is.

Meeste dames bleken in kerstsfeer aangekleed. Veel rode topjes en jurkjes e.d.. Todat Melody haar intrede maakte. Mijn hemel wat zag ze er leuk uit. Ze had echt haar best gedaan om er zo'n beetje uit te zien als een soort kerstvrouw, met een leuk sexy wit jurkje, sexy kousjes en pumps, handschoenen en een erg grappig klein hoedje. Gewoon TOP!! Om op te vreten! En die uitwerking had ze op velen, want (te) weinig gezien verder ….!! Helaas.

Een vorig keer was ze mij al opgevallen. Een leuke lolita dame met een paar prachtige ogen. Alicia heet ze en met haar een prima eerste sessie gehad. Ze doet heel erg haar best om het je naar de zin te maken en na enige tijd stond ik tevreden gesteld onder de douche. Nadien was er regelmatig oogcontact, vriendelijke knikjes en knipoogjes e.d. dus de after sales waren zeker in orde. Een aanrader op zeker!
    De tweede sessie die dag was met de sexy, jonge Maya. Een prachtig figuur en een heerlijk koppie. Voor mij iets te weinig hout voor de deur, maar dat kon de pret niet drukken. Met Maya een uiterst prettige, zeer actieve sessie gehad en zij staat op zeker de volgende keer weer op mijn to do lijstje. Haar after sales waren zelfs erg goed want toen er gedanst werd en ik rustig op een kruk zat te keuvelen kwam ze enkele keren langs om me nog ff te verwennen met een overheerlijke (natte tong-) zoen. Een geweldige dame die hopelijk een blijvertje zal zijn hier.

Tussendoor lekker gegeten van het buffet. Alles zeer verzorgd en zelfs de DJ's hielden een fatsoenlijk geluidsniveau aan waardoor het heel goed mogelijk bleek om een normale conversatie te hebben. En die heb ik met enkele collega's ook gehad, niet in de laatste plaats met Satanic Surfer die een geheel eigen kijk heeft op deze hele scène. Niet verkeerd om hier gedachten mee te wisselen en nog eens te overdenken.

Alles bij elkaar een zeer geslaagd verblijf gehad weer in AcaG en ik ga snel mijn volgende bezoek plannen. Nog dit jaar ….??? Ff afwachten maar.

Groet,
    K

36. Onderstaande 12 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

biged ( 8 december 2015),cavediver ( 8 december 2015),fg22 ( 9 december 2015),hasta la pasta ( 8 december 2015),licky luke ( 8 december 2015),Manureva ( 8 december 2015),Pietjepik ( 8 december 2015),satanic surfer ( 8 december 2015),Sjeufke ( 9 december 2015),Smouse ( 7 december 2015),Wentelt Eefje ( 8 december 2015),Wijze grijze ( 7 december 2015)

Last Online
    18 juli 2024 @ 10:53
    Discussies
    75
    Thanks
    7.650

Standaard

Visit of December 7th 2015 :

Visit on Monday in Ratingen where I received as usual a charming welcome from Layla.

A pleasant day as I met with great pleasure a belgian friend well-known there.

Lin-up rather low in quantity with only fifteen girls but it was enough to satisfy the low number of clients.

Were presents : Lena, Nicole, Denisa, Natasha, Bianca, Anastasia, Adriana, Alice, Maya, Joana, Larissa, Mimi, Emna and more …

I did 2 excellent but very different sessions : the first with Emna (brazil-tunisia) and the second with Alice (rumanian).

Emna (brazil-tunisia) :

Girl who worked previously in many clubs (last : Magnum) and in AG since 2 days.

Profile : 27 years, brown hair, natural chest, some kilos in excess. Very friendly girl and open to social time who speaks german, english and understands french.

Service : Very hot session PSE !!! Starting with deep french kisses. Then, she took my cock in her mouth and she didn’t want to release it … deep throat … then cuni appreciated and 69 wild…. The sex was very intensive without no timeout. She likes sex and was very active and participative. We fucked in many positions, on the bed and on the ground and finished by an amazing doggy in front of the mirror !!!.

Undoubtedly, one of my best PSE sessions.

Appreciation : excellent

Repetition : high

Alice (rumanian) :

Profile : 25 years, black hair, nice face, pretty silhouette in spite of the traces of a pregnancy, small chest. Girl very friendly and smiling.

Service : Her style is neither gfe nor pse but just sensual and very tactile. Her wonderful touch give me many emotions. Much happiness shared in this very soft session.

Appreciation : very good

Repetition : high

Summary of the day :

Undoubtedly, my best visit in ACA GOLD since the beginning because my 2 sessions of the day were excellent and the unexpected presence of a friend helped me to spend a pleasant day.

So long ….

38. Onderstaande 12 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

biged (16 december 2015),Champollion ( 8 december 2015),fg22 ( 9 december 2015),hasta la pasta ( 8 december 2015),Klatergoud ( 8 december 2015),licky luke (10 december 2015),mechelen ( 8 december 2015),phoenix ( 8 december 2015),Pietjepik ( 8 december 2015),satanic surfer ( 8 december 2015),Sjeufke ( 9 december 2015),Wentelt Eefje ( 9 december 2015)

Last Online
    9 maart 2019 @ 22:27
    Discussies
    69
    Thanks
    559

Standaard Line up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manureva Bekijk bericht
    [

Lin-up rather low in quantity with only fifteen girls but it was enough to satisfy the low number of clients.

Were presents : Lena, Nicole, Denisa, Natasha, Bianca, Anastasia, Adriana, Alice, Maya, Joana, Larissa, Mimi, Emna and more …

I did 2 excellent but very different sessions : the first with Emna (brazil-tunisia) and the second with Alice (rumanian).

.
    Kleine verbetering. Er waren andere dames: een Cubaanse die constant bezig was, twee Africaans, Hanna (vriendin van Johan), een mollige Roemeense en ook een Oude Duitse die in Freude 39 gewerkt heeft.
    +- 20 dames,meer dan voldoende op maandag.

40. Onderstaande 4 leden hebben Champollion bedankt voor deze bijdrage:

fg22 ( 9 december 2015),Manureva ( 9 december 2015),phoenix ( 9 december 2015),satanic surfer ( 9 december 2015)

Last Online
    18 juli 2024 @ 10:53
    Discussies
    75
    Thanks
    7.650

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Champollion Bekijk bericht
    ook een Oude Duitse die in Freude 39 gewerkt heeft.
    +- 20 dames,meer dan voldoende op maandag.
    Oude Duitse -> Her name is Chris (I think).

42. Onderstaande 2 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 9 maart 2016),fg22 (13 december 2015)

Last Online
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135

Standaard

Gisteren de hele dag aan neuken gedacht en ondanks het voornemen dit jaar geen hoer meer te neuken kon ik me niet bedwingen en had mijn zinnen op Aca gezet. RMJ kon ik niet bereiken en later bleek waarom; hij was natuurlijk de gehele dag al in Ratingen.
    Eenmaal aangekomen werd ik bij de entree reeds vol verbazing onthaald met de vraag waarom ik alleen was? en dat mein bruder al aanwezig was, samen met een andere hollander. Voor mij een prettige verrassing, meer gezelligheid dan ik op gerekend had.
    Binnen 5 minuten na binnenkomst ging ik met een cubaans mokkel naar de kamer. Daar kreeg ik spijt van, op de kamer duurde het 15 minuten voordat ze haar kleding uitdeed, ze bleef maar door de kamer ijsberen en verplaatste haar tasje, de rol papier, verdween om terug te keren met een kussen, bizar en mijn lust was alweer verdwenen.
    Kussen was eigenlijk matig, pijpen in 69 daarentegen erg goed. Ze schoof met haar kutje over mijn mond en tong en spoorde me aan flink te likken. Ondertussen stak ik een vinger in haar kont en ze bewoog ritmisch op en neer zodat ik haar feitelijk met mijn vinger in haar kont neukte terwijl ik haar befte. Ook mijn tong ging een eind in haar anus. Haar poesje smaakte prima. Neuken met condoom was drama, haar kutje was niet erg nat en naaien verliep stroef. Telkens probeerde ik mijn voorhuid wat terug te schuiven omdat die door het condoom veelal over de eikel werd gehouden. Dan voel je nog minder sensatie. Niet aan het condoom komen commandeerde ze, dan breekt hij.
    En ja hoor, ik steek hem er weer in en bij de ingang reeds knapt hij al. Ze reageert direct door me letterlijk weg te stampen en met een doekje haar kut te reinigen. Ik hield het voor gezien, wat haar verbaasde?

Daarna wees RMJ me op een nieuwe russin, geheel getatoeerd en een lekker vol lijf met stevige vaste tieten en een lekkere volle mooie reet. Later bleek ze ook een heerlijke kut en lekkere voeten te hebben.
    Ik neukte haar een uur, pijpen was uitstekend, beffen stond gepland maar een kwak flutschi gooide roet in het eten. Toen maar geneukt. Ze heeft een heerlijke strakke kut en kust redelijk tijdens de sex.
    Ik had er wel zin in dus ik naaide haar op olympisch niveau in allerlei standjes en met haar voeten veelal in mijn mond. Dat leek haar te prikkelen en met een grote grijns op haar gezicht liet ze zich vreselijk naaien.
    Ik genoot van haar lekkere kont, waar ik mijn tong later nog eens diep indrukte. Plat op haar buik liggende naaide ik vol achter op die reet totdat ik volledig uitgeput intens klaarkwam. Ik dacht dat het condoom stuk was dus trok bij het spuiten terug, maar er bleek niets aan de hand.
    Een erg vriendelijke vrouw en ook nog eens een heerlijk stevig porno lijf met die geile tattoeages en haar vermogen om veel seks geweld te verdragen en waarderen.
    Een prima vrouw!

RMJ verschalkte tussendoor een bijzonder aantrekkelijk en enthousiast zigeunermeisje waar hij later uiterst tevreden op terug keek.

Later vulde ik nog een nieuw jong bleek hongaars meisje, de sex was redelijk waardeloos want ze hield constant haar handje bij haar kutje en vingers om mijn pik want ik mocht niet te diep. Haar benen hield ze stram dus neuken was nauwelijks mogelijk. Ik kwam op een gegeven moment bijna klaar maar het was niet vol te houden in die rare posities. Haar handje heb ik wel 30x weggetikt maar het mocht niet baten. Pijpen uitstekend, maar neuken dus beduidend minder. Ik neem hem van lieverlee maar ter hand en terwijl ik ruk spreid ze uitnodigend haar schaamlipjes en ik spuit de hele lading na wat gesjor in haar kutje en overheen. Lachend haalt ze een doekje door haar sleufje en we houden het voor gezien.

Na een verkwikkende sauna richting huis gegaan. RMJ stapte bij mij in want we hadden nog wat zaken af te handelen bij hem thuis. Daar om 02.00 lekker bier gezopen en onder begeleiding van RMJ's woorden: NU OPZOUTEN ben ik afgedropen naar Hollanda.

44. Onderstaande 6 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

aamu (13 december 2015),Bluebear (13 december 2015),fg22 (13 december 2015),Manureva (13 december 2015),rmjhexe (12 december 2015),satanic surfer (13 december 2015)

Last Online
    Discussies
    361
    Thanks
    5.169

Standaard

Godbetert nog aan toe, vrijdagnamiddag en m´n vaste squashpartner had zich een dusdanig stuk in z´n kloten gezopen daags voordien dat ie alles zag draaien en met z´n houten kop al tegen meerdere huismuren was opgelopen. Plausibele reden om niet in een hok plaats te nemen met een racket in de hand, een matig botsend balletje en ss in de nabijheid. M´n psycholoog gebeld hoe ´k het rateren van die vaste prik am bestens kon verwerken? De beste gediplomeerde man raadde me stellig aan het rustig aan te toen, geen dommigheden uit te halen én opzekers geen verhuismeldingen neer te pennen. Voorts in een rustgevende ongeving waar men zich senang voelt vertoeven en bij voorkeur toch wat Kilojoules verbranden om vrijdagstradities in ere te houden. Aan het stuurwiel gemorreld als een gekko en spoorslags richting Ratingen want dat sluit wel aan bij de beste man´s aanbevelingen. Polszweetbandjes in de auto gelaten en die fluogroene hoofdband auch om de papegaai niet te laten schrikken en omstreeks 16 uur braafjes de plichtmatigheden aan de entree volbracht enzo. Ontvangst net enzo, bij vertrek Layla die weer uitermate goedgemutst was. Achter de bar ex-Veronika waarmee studieresultaatjes werden besproken en passant enzo, fijne vakantie mejuffer bij deze nogmaals. Douchen enzo om die zweetbandjesgeur van me af te spoelen en dan maar mezelf in de barruimte gebackhanded. Tot daar de inleidende Scifo-alinea.

Line-up: redelijk massaal te noemen, minstend 12 tot 15 "nieuwe" dames waaronder een 8-tal me bekend uit andere clubs, ook enkele totaal onbekende snoeten. Enkele Duitse kollegen de hand geschud en nadien ook ijsberen RMJHexe en Neverenough die z´n nickname alle eer aandeed want die heeft deze week meer clubs aangedaan dan psychologisch verantwoord is lijkt me. Later op de avond ook nog Pietjepik, een drietal aimabele Parijzenaars, enkele niet-schrijvende Belgen en Nederlanders en ga zo maar door. Socializen als een malle doch ook chillen in m´n uppie en korte gesprekjes met enkele transferdames over wat beweegredenen, bunnyjumping en andere existentiele zaken. Een 35/40-tal dames minimaal leek me stellig, slechts 1 masseuse ditmaal, 1 Chinese dame, 3 Chokomausen, enkele Duitse dames, Pools/Braziliaans/Hongaars/Russisch/Turks en voorts vooral Roemeens en Bulgaars. Redelijk wat optickinteressante dames meen ´k, voor fans van sprinkhanen best keuze zat. Ook een paar types die voor NeLeDisAPersonne geeigend zijn en mensen die hem kennen weten dan hoe laat het is . Veel stammdames hadden het ietwat lastig met de instroom leek me, behoorlijk veel heren weken af van hun gebruikelijke keuzes, enkele novietes deden redelijk goede zaken, ook enkele soffen daaronder me bekend uit andere clubs doch alla, zo is het leven. Namen ben ´k niet zo goed in doch het overgrote gros des gebruikelijke dames tekende present.

Overgaand naar de klusseniershulde van de dag voor RMJhexe die onvervaard de ietwat kaduuke terrasdeur die kapot was repareerde alsof ie dat tussen de soep en de patatten dagelijks doet. Hulde dus voor deze handige hexe en ondanks wat gepiep en gedoe deed de deur weer z´n dienst en de beste man mag daarvoor wel in de -tjes gezet worden. Zo, na dat boeketje lofstrooien over naar minder triviale zaken zoals daar zijn:

De fucked up multiculticulinaire alinea: in deze godsdienstgespannen tijden valt te melden dat ik té laat was voor het ontbijt dus of dat überhaupt smaakvol was kan ik u niet mededelen doch naar het BMI kijkende van het gros des bezoekers zat dat wel snorkel. Het Grillbuffet was keurig en ruim voorhanden, steak, Geflügel van de kip ende kalkoen net als worsten van het zwijn voor de grijp voorhanden met frietjes of nüdelsalat enzo mét groentenkrans naar believen. Enkel gepatenteerde zeurpieten vinden dat ondermaats voor 20 of 30E entree, ss als geboren optimist in de zeepbakkenkist had dus niks te mopperen en schepte zich 2 bordjes op. Aangelengde frisdranken en koffievarianten ook in bulk verkrijgbaar, keurig. Gepilst of gezwijnd heb ´k niet, doch dat kon mits 5E enzo.

De wellness- en rookhoek voor dombo´s: sauna heet zoals dat hoort, Fussbad behoorlijk nat en relaxerend zoals dat betaamt, koude douche potdekke ijskoud en het rookterras aangenaam verwarmd, basic doch voor sneltevredenen als mezelve voldoende. Vooral het Fussbad vind ´k uitermate dolletjes en geinig om in de badderen, ik kan er ook onopvallend trainen voor het ondergewaardeerde voetjesknuffelen.

Sessionista 1: DELIA: sla me dood van waar doch ik meen uit LR (een jaar of 3, voorheen ook Frankfurtse regio enzo), schouderlange bruine haren, B-cups natuur 1m65, piercings en/of tattoos me niet speciaal bijgebleven voorts. Mejuffer spreekt vloeiend Engels en Duits en was in het gezelschap van een andere LR-dame die me voorts onbekend was. Lange doch uitermate koosjere presales op het rookterras en in de sofa. Kinovoorproefje geskippt aangezien dat niet altijd hoeft vind ´k. Haar beetje bij de hand dienen te nemen qua sleutel fiksen en kamer vinden enzo, zou zomaar kunnen dat ze de weg nog niet zo goed kende...

Service:

TZ: goed tot zeer goed, beetje rappe tong (schrok ze wel van dat ´k dat zei, was ze blijkbaar niet gewend, egal voorts)
    PZC: goed tot zeer goed, variabel en met goede tongiinzet, redelijk humide en ausdauernd...ontbeert beetje diepgang en Eierlecken is geen forté
    Beffen/Vingeren: niet versucht
    Schlittenfahrt/Droogneuken: staat niet in haar woordenboek
    NMC: goed tot zeer goed.

Bovengemiddelde clubservice met enkele zwaktepuntjes en no-go´s. Voor de rest een fijne sessie die het halfuur overschreedt doch nou ook weer niet erg veel, mejuffer had zich ook nog effe opgefrist en zoals bijna altijd vraagt ss wat van me verwacht wordt qua financiele input aan de lockers, vind ´k altijd wel keurig. Daar gaf Delia aan dat een halfuurse prijs zou volstaan, kijk, da´s nou keurig en verstandig an sich en dat werd dus ook beloond (zoals dan betaamt lijkt me) naar een afronding richting LR-equivalent voor 30 minuten. Ze was daar an sich blij mee en haar keurig meedegedeeld waarom enzo, tengevolge 2 tevreden mensen die separaat douchen gehen enzo... Jammer voor haar dat het die dag dusdanig vol was qua dames dat ze weinig te doen had doch wie weet komt daar verandering in. Zou zomaar kunnen want het is een correcte dame voor zover ik dat kan inschatten. Geen deel van het Schatzi ficki-geneuzelpubliek dat men ook aantreft somtijds, nope. Haar later nog aanbevolen aan enkele Belgische bezoekers, sla me voorts dood of dat geklappt heeft. Geen idee of za lang gaat blijven, binnenkort gaat ze wss toch haar de Heimat für Weihnachten enzo..

Quatschen und chillen danach en een bordje Nüdelsalat enzo, wat gekwebbeld met enkele Samya-transfers, naja, het wordt steeds moeilijker om me als eerstbezoeker te outen in clubs vrees ´k. Op het rookterras de nicotinespiegel op peil gehouden, de Turkse gemeenschap deed ook iets nadrukkelijker z´n opwachting as usual na 21 uur.

Sessionista 2 in de latere uurtjes: MELODY: naja, noblesse oblige en m´n favoriete Bulgaarse kameleon verschalkte me in de wandelgangen en enigerlei weerspannigheid van mezelve werd enkel met opwindende bestraffingen aangespoord, pff. Unfair.

Service:

TZ: extraklasse is daar nog een eufemisme, verslingend
    PZC: hat sie bestens drauf, alle facetten der kunstvorm passeren de revue
    Beffen/Vingeren: yup
    Droogneuken/Schlittenfahrt: yup
    NMC: yup, fabelhaft

Naja, haar bij de lockers tussen het zoenen door gevraagd hoeveel ´k haar moest betalen, zou zomaar kunnen dat die sessie het halfuurstarief lichtjes oversteeg...Doch worth any cent. Wie immer fabelhaft en by far my nr1 in Ratingen.

Daarna was ´k wel behoorlijk uitgepierd en meteen als een haas onder de douche en richting auto gespurt om het nieuwsbulletin nog mee te pikken, de actualiteit staat niet stil...Aca Gold blijft quasi unbeatable qua prijs/kwaliteitsverhouding derzeit dunkt me. Wel opvallend veel nieuwe dames, doch dat normaliseert zich sowieso weer snel, er zijn niet voldoende klanten vooralsnog lijkt me stellig om die (kortstondige) damestoeloop te voldoen. ss is de kwaadste niet en gaat dus binnen afzienbare tijd weer richting Ratingen, opzekers als die squashmoron weer ns te diep in het glas kijkt...

Peace out!
    r. frost

46. Onderstaande 17 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

24HOURS (14 december 2015),aamu (13 december 2015),Ace2 (20 december 2015),biged (13 december 2015),Champollion (13 december 2015),Dalton (14 december 2015),fg22 (13 december 2015),hasta la pasta (16 december 2015),Iamlonely (14 december 2015),Klatergoud (13 december 2015),Manureva (13 december 2015),Nedlovefkk (13 december 2015),Oudebelg (13 december 2015),Pietjepik (13 december 2015),rmjhexe (14 december 2015),Teiresas (16 december 2015),Znipper (13 december 2015)

Pagina 14 van 167 EersteEerste ... 41011121314151617182464114 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten