Kort en beknopt ter uitzondering dan maar om de woordenbrei te ontzien hoogstuitzonderlijk aangaande AcaGold gister...
* ontvangst vriendelijk enzo, 20 Euronen overhandigd om 13.58u...
* veel té rustig qua heren, damesoveraanbod allesbeschouwd s´namiddags...Na 18 uur trok dit nog een beetje aan doch bottom line erg rustig.
* 30-tal dames ongeveer waaronder 3 donkere dames, 2 Masseuses (1Thais), enkele Duitse dames, enkele Russischen,2 halflibanesen, enkele Poolsen, een Braziliaanse, Portugese en voorts vooral Roemeens/Bulgaars getint...
* ontbijt geskippt, namiddagbuffet lekker met Schnitzel met frietjes en groentenkrans
* avondbuffet geskippt...rijstschotel en verscheidene vleesvarianten leek me vanop afstand.
* enkele nieuwe heaters op het rookterras dat gemütlich warm was, een verbetering
* sauna heeft z´n kuren somtijds, s´namiddags was ie uitgevallen doch dat werd ras hersteld en nadien perfectemundo droog rondom de 90°...voetbadje nadien, vind ´k wel geinig
* weinig bekenden gespot, 1 Duitse connectie doch die was in het pannekoekenbeslag gedonderd...voorts kennisgemaakt met een olijke halve Maneblusser met halfrollende -r en hem wat damestips aan de hand gedaan tot tevredenheid deelde ie mede..voorts een jonge Nederlander waarmee men in de sauna in gesprek komt en hem eveneens diets gemaakt welke dame qua looks beantwoorde aan z´n alhier gevonden info enzo...drukdrukdruk... Satan bleef liever anoniem, altijd gezelliger want een mens draagt een reputatie mee dunkt me.
* de papegaai had weer ns een gekke dag, ss deed vrolijk mee.
* wederom een 4-tal nieuwe dames waarvan eentje ex-Samya die boos op me leek aangezien ´k haar niet herkende (naja, moet je ook niet 4 maal van haarkleur veranderen binnen 2 jaar enzo) plus enkele GreatPalacetransfers plus een Portugese oa ex-Traumparadies enzo.
* gekamerd in de late uurtjes en me voorts als een keurige burger gedragen die met 2 woorden spreekt enzo, damestips geven en dies meer, een mens moet wat...
* Nicole in dansstemming én met teruggevonden stemgeluid enzo, ze verheugt zich al op de taart(en)...
* het gros van de dames leek weinig opgezet met de schamele mannelijke opkomst...
Peace out!
"... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
and that has made all the difference."
r. frost