Na uitermate lange afwezigheid de postbus van elders leeggemaakt en met vrijbrief s´zaterdags naar Babylon gekacheld. Enkele aimabele Franstaligen zouden ook hun opwachting maken dus dat scheelt weer een avondcursusje Frans voor domoren. Vlakbij geparkeerd en het ontvangstcomité bestond uit 10 tieten waarvan 6 chocolakleurig, Alice zoende me welkom, de overige dames gingen even snel als ze kwamen opdagen, een ritueel dat zich doorheen de dag telkenmale herhaalde leek me stellig. Daags ervoor was er een Nikolausfeesje dixit dames en enkele heren die de "dubbel" maakten, kort samenvattend gedistilleerd kon die worden samengevat als tegenvallend qua bezoekersaantal/sfeer doch overgecompenseerd door König Al. Kohol. Het ganse personeelsbestand liep er dan ook ietwat beneveld bij, egal, als ze het maar leuk vinden. Vrijkaart werd rimpelloos geaccepteerd ondanks dat ze eerst niet leek door te hebben dat het géén 30E-Rabattkaart was, doch na haar daarop te wijzen kwam het goed. M´n nietige eigendompjes in de minilocker gepropt en onder de douche om als een fris gewassen konijn de bar in te huppelen rondom 14 uur.
Line-up: 25-tal dames ongeveer naar traditie een aantal AWL-dames niet komen opdagen maar alla, redelijk overeenkomend zeg maar. Voor fans van Chokomausen immer nog een prima adresje, een 6-tal donkere dames aanwezig. Précieuse had een soort van gekke bloemen in d´r haar, haar "Darling"-verwelkoming was echter dusdanig over the top dat ´k haar meteen in parkeerstand plaatste en daar bleef ze voorts ook keurig, not my cup of tea (anymore). Een 10-tal voor me onbekende dames aangezien halfjaarse afwezigheid, louter qua opticks 4 interessant ervan, 3 echter notoire Servicenullen dus 90% der novietes ook in parkeerstand. Met Theresa wat over Oase gekeuveld aan de eetdis, Melinda vorgewarnt voor de komst van haar schattebol en voorts wat dommig Schatzi en Baby-geneuzel van sommigen gepareerd met onverschilligheid, blijkbaar weinig flair bij sommige dames. Een LR-transfer(Raluca) trachtte ook offensief aan de bak te komen doch ontbeert euhmm., Dorothea en Claudia leken me interessant doch de ene liep continu richting umkleide en de ander was vastgekleefd aan een amper kamerende doch drank aankopende medebeer, owké dan maar. Voorts waren de Daddelautomaten bijna volcontinu bezet door dames, Alexa en Sascha spendeerden er méér uren dan op de kamer leek me stellig. Een Samya-transfer werd "publiekelijk" gevogeld door een ware FKK-liefhebber aangezien ie zelf ook naakt wenstte rond te lopen, wel koddig dat ze wuifde onderwijl, haar nagellak uitvoerig checkte en het via handgekar tot een finale explosie diende te komen, tja. Voorts weinig tot geen publieke actie, een heleboel kamergangen werden zelfs zonder TZ bedisselt, euhm, naja.
Heuglijk nieuws voor kiekjesfanaten: de huisfotograaf was ter plekke en het halve damesbestand werd voor de lens ontboden dus binnenkort -tig foto´s op de site veronderstel ´k. Zal me voorts verdommen doch alla, ik geef het maar mee ter info.
Culinair verantwoorde alinea: een beetje noedels als ontbijt, een pannekoek met Nutella als toetje en rondom 20 uur een steak met zigeunersaus en frietjes...Smaakte allemaal ok, behoudens de Steak dan want het was blijkbaar niet in de keukenprinses opgekomen om effe te melden dat m´n "bestelling" klaar was, ik stond namelijk aan de bar te kletsen met een Franstalige die net was binnengelopen en ze hadden er niks beters op gevonden dan die schotel simpelweg naast de "sausijskast" neer te zetten...Naja, zelf ns gaan checken hoe het met het eten zat en toen zei ze dat ie al 10 minuten naast de frigo stond, top geregeld . Dranken ruim voorhanden en net en snel voorgeschoteld door de bardames. Eddy auch da en hij kletste alleraangenaamst met de stammies, en het dient vermeld, hij was niet dronken ...Dit in tegenstelling tot doorgaans dus absoluut het vermelden waard dunkt me. Voorts ook wat vastgeroeste stammies en een Franstalige Smartchauffeur die Sixsens maar best een tijdje kan vermijden lijkt me. Het zal best een aardige kerel zijn, doch verstandig kan ´k hem met de beste wil van de wereld niet noemen en dat voorval zal best nog ´n staartje krijgen, doch dat hoort niet in dit topicje thuis. Samenvattend culinair: in Ordnung doch met kinderziektes enzo. Wat5 wel nog steeds uitermate knudde is is het compleet ontbreken van genoeg zitgelegenheid om je eten te verorberen: 6 zitplaatsen waarvan zelfs bij zeer matige bezoekersbezetting zoals gister bijna continu alle plekjes bezet waren. Sommige Stammies en verbouwers maken er hun stammtischje van en zitten ook superleuk recht boven je kouwe steak een sigaretje te paffen. Dat men -tig geld smijt tegen de verbouwing (die an sich erg mooi en geslaagd te noemen valt) doch over het hoofd ziet daar een deftige eetgelegenheidsopportuniteit aan te koppelen zal ´k maar wijten aan ...kortzichtigheid of andere prioriteit.
Bezoekerstrafiek enzo: s´namiddags Tote Hosen, een 10 tot 15-tal bezoekers tot een uur of 18 meen ´k waarvan het gros in z´n uppie zittend, quasi enkel Stammies leek me. Nadien een stijgend bezoekersaantal met vooral Franstalige bierfans enzo. Dansende dames niet gespot op een enkele paaldansact van Samyamoppie na. Enkele Nederlandstaligen ook meen ´k. Weinig tot geen interactie met de dames, Melinda/Laura blond en Tanja op anderhalve handdoek de uren voorttellend. Wat donkere dames die mannen in de kino aanvielen. Daddelautomaten op hoogtouren, wat aan de bar kletsende mannen met Eddy, Stammtischmeeting van die hardBabfans die het forum volzeiken met Lobeshymnen enzo, tja. Rondom 20u30 de vertrekken verlaten omdat ´k het wel gezien had in la Bab en ik nog gaarne een prettigere "club"invulling wenstte...Opvallend dat veel bezoekers het vroeg voor bekeken hielden. Bij het gros van de dames een weinig vrolijke gelaatsuitdrukking, het bezoekersaantal laat te wensen over...al langere tijd...Géén wonder dat er van zondag tot woensdag slechts een gedeelte des dames komt opdagen, met een summier herenaantal wordt het dan behoorlijk harken om in plus te komen.
1 sessie ondernomen: Laura (blond): een hooggelobt kuiken uit Roemenistan. 1m60, slank figuur met A/B-cuppies van de licht pendante variante. Ze spreekt prima Engels en heeft iets in ´dr koppie. Zoals haar alias al mag doen vermoeden heeft ze blonde haren enzo. Presales erg lang en uitermate grappig vond ze. ss vond het dan weer grappig dat 1 of andere halfstalkende klant van haar om de anderhalve minuut kwam checken hoe het ervoorstond. De beste man heeft dus 30 maal kunnen opstaan/weggaan/rechtsomkeer maken enzo...Tongzoenen in de sofa terughoudend en niet haar favoriete bezigheid. Blowjob in de sofa vond ze niet nodig, ss ook niet per sé dus na 3 kwartier keuvelen naar een kamer getogen.
Service:
TZ: goed zonder superlatiefbenodigdheid...tijdens NMC dient men ze zelf te gaan vissen, dat is toch weinig erectiebevorderend.
PZC: ok doch ontbeert variatie/diepgang/etc...Redelijk wat handinzet en wat dommig geschmatz dat dient te verhullen dat het kwalitatieg niet jé dat is. Eierlecken géén forté van haar, dient men ook te bevragen.
Lecken/Fingern: yup, möglich
Droogneuken/Schlittenfahrt: yup doch amateuristisch en monotoon
NMC: solide doch standaardmässig...TZ dient men actief te gaan opzoeken.
Fazit: solide clubservice ohne Schwachen oder Höhepunkten...keurig een uurtje op de kamer en afrekenen. Aftersales ok doch niks bijzonders. Herhalingsgevaar: nein...en al helemaal niet aangezien ze binnenkort de naaldhakjes in de wilgen gaat hangen enzo... Als dit één der actuele servicehighlights van Babylon was ontnam me dat alle zin om met de rest van de niet-donkere afvaardiging aan de slag te gaan eventueel...Om het in puntensocre uit te drukken: een 6-je...
Nadien dus nog wat socializen met enkele Collègues en Kollegen doch alla, zoals voorvermeld andere prioriteiten gesteld en elsewhere op hoger niveau gaan clubben...C´est la vie.
Fazit Babylon: vrijkaart was een incentive, 60E is de club uiteraard geenszins waard qua prijskaartje. Illustratief daarvoor het enorme aantal verjaardagsfeesjes en andere met verminderde entree, dat lijken me nog de enige dagen dat de toko an sich vol genoeg is om zeg maar een 40-tal dames van voldoende inkomsten te kunnen voorzien, iets wat toch niet onbelangrijk is voor clubs an sich..tevreden dames...Die liepen er gister weinig rond, half strontverveelde dames wel. Er waren uitzonderingen zoals Claudia, Précieuse en de immer gutgelante Alice doch het gros zat zich stierlijk te vervelen en dat ademde weinig clubambiente uit...Althans niet op mensen die slechts 2 biertjes dronken omdat ze nog auto dienden te karren...
Voor Blackiefans een prima adresje, voor de rest weinig verheffends aan te treffen en zelfs semilangeweile om het eufemistisch uit te drukken. Het mag duidelijk zijn dat gezien de huidige gang van zaken (sinds de verbouwingen enzo) en het aangepast prijsbeleid richting klanten én dames het niet m´n toko is en behoudens incentives van buitenaf zou ´k wel kierewiet zijn om er uit eigen beweging naartoe te karren. Dan ken ´k toch leukere adresjes met bessere Preis-Kwalitätleistung en bottom line ook betere mokkels. Over het incident met de sponsorwagen enzo zal ´k uit medelievendheid(nog) niet uitweidden...Alles op z´n tijd. Samenvattend: een teleurstellende dag in la Bab alwaar het bedroevend was voor het gros des dames en heren leek me stellig.
Peace out!
"... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
and that has made all the difference."
r. frost