Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 41 van 41
    Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ggd Bekijk bericht
    Tina, gaat niet volgende week met vakantie maar is er tot 14 juli ze gaat 15 juli voor 3 weken naar Roemenie.
    Oh oké. Misschien komt hier het gezegde vandaan dat alle DVP's de toneelschool cum laude hebben doorlopen. Ik gaf aan dat ik hoogstwaarschijnlijk over 2 weken Bab weer zou bezoeken. Ze antwoordde daar op dat ze er dan niet zou zijn en van een vakantie gaat genieten op de Griekse stranden voor een aantal weken. Wellicht spraakverwarring. We'll see!

Last Online
    31 december 2024 @ 20:13
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Daumen hoch Tina (10/10/15)

She's got the look !

Een zeer goede een mooie GFE-sessie om de dag mee te starten !

Score : 9/10 !
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

Last Online
    13 juni 2024 @ 13:16
    Discussies
    278
    Thanks
    15

Standaard

Vandaag met Tina op kamer geweest, dit is echt een top dame. Super mooi uiterlijk met een brilletje dat er spannend uit ziet op haar neus. Op de kamer eerst even lekker liggen stoeien mat Tina lekker vingeren kussen tieten voelen etc. na een 10 minuten begon ze lekker te pijpen en dan niet zo half erin maar helemaal zoals het hoort. Daarna rubber gemonteerd en haar lekker liggen neuken in diverse standjes tot mijn zaad begon te borrelen en snel condoom eraf en weer lekker pijpen en haar bekkie voorzien van al mijn toekomstige nakomelingen. Tina gaat daarna nog een tijdje door met een volle mond zaad lekker pijpen totdat ik haar zelf maar een tissue aangaf dat het mooi geweest was. Hierna nog een tijdje liggen knuffelen en weer naar de bar gegaan. Tina heeft op haar zijkant een tattoo van een elfje en een brilletje op, als je deze combinatie tegenkomt in Babylon meteen doen!!! herhalingsgevaar 100%
    de hoeren lusten er wel pap van

4. Onderstaande 3 leden hebben facial bedankt voor deze bijdrage:

lustman (25 oktober 2015),MiniME (25 oktober 2015),Sjeufke (25 oktober 2015)

Last Online
    8 november 2024 @ 12:53
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door facial Bekijk bericht
    Vandaag met Tina op kamer geweest, dit is echt een top dame. Super mooi uiterlijk met een brilletje dat er spannend uit ziet op haar neus. Op de kamer eerst even lekker liggen stoeien mat Tina lekker vingeren kussen tieten voelen etc. na een 10 minuten begon ze lekker te pijpen en dan niet zo half erin maar helemaal zoals het hoort. Daarna rubber gemonteerd en haar lekker liggen neuken in diverse standjes tot mijn zaad begon te borrelen en snel condoom eraf en weer lekker pijpen en haar bekkie voorzien van al mijn toekomstige nakomelingen. Tina gaat daarna nog een tijdje door met een volle mond zaad lekker pijpen totdat ik haar zelf maar een tissue aangaf dat het mooi geweest was. Hierna nog een tijdje liggen knuffelen en weer naar de bar gegaan. Tina heeft op haar zijkant een tattoo van een elfje en een brilletje op, als je deze combinatie tegenkomt in Babylon meteen doen!!! herhalingsgevaar 100%
    Mmmm... een tattoo van een elfje met een brilletje op ... die zie je inderdaad niet vaak... moet ik toch eens op letten...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Tijdens mijn laatste bezoek aan Babylon op 23 oktober, 2 keer gekamerd met Tina.

Tina een mooi lijf en een leuk koppie en dat komt vooral door haar brilletje. Hoewel ze die bril niet altijd hoeft te dragen (sterkte -1), weet ze dat die bril haar handelsmerk is. Dat brilletje op haar neus heeft iets erotisch. In combi met zachte fel rode lippen lijkt ze een strenge secretaresse of op een nymfomaan studentje.
    De eerste kamer was al vroeg in de middag. Na wat keuvelen aan de Stammtisch en zo meer diende de eerste kamer zich aan, want al snel kwam niets meer terecht van enige conversatie. Na een douche richting kamer waar

Al snel lepelde onze tongen tegen tegen elkaar aan. Petite Sjeuf kwam zonder enige moeite op sterkte. Tina speelde de trompet tot een zalig einde! Echt zo'n Michelle (HP) kamer. 'Ontspannen' liggen op je rug en wachten tot de volgelingen een uitweg hebben gevonden.

De tweede kamer was laat op de avond en een toevalligheid. Ze zat helemaal alleen uit het zicht in een van de sofa's helemaal achter in de bar. Ik ging een praatje met haar maken zonder kamerplannen. Enfin, mijn zwak voor Tina ontaarde toch weer in een heftige tongworstelpartij. Nadat ze had gecontroleerd of er nog leven in kleine Sjeuf zat, besloten we weer een kamer op te zoeken.
    De kamer was totaal anders dan de eerste kamer. Tina ontpopte zich in een lief onschuldig meisje, nam alle tijd, GFE ten top. Blasen in 69 en ze liet zich gaan. Ze had er wel zin. In Cowgirl krijste ze het uit. Na de explosie hebben we nog 20 minuten geknuffeld en tegen elkaar aangelegen. Een betere afsluiter van deze dag had ik mij niet kunnen wensen!

Tina: Bruin haar (natuurlijke kleur), 75B, lengte 1,60m, 24 jaar, Roemeense, spreekt bij voorkeur Engels
    PZC: GOSP = 0,9M
    EL: met ploppen
    TZ: Uitstekend
    Vingeren: No prob,
    Beffen: 69
    NMC: Cowgirl
    GFE/PSE: beiden, past zich aan je wensen aan.
    Optiek: Beauty, goed figuurtje, erotisch koppie, die ogen........en vooral dat brilletje
    Extra's: FT tot een supereind.
    Herhalingsgevaar 100%
    Aftersales: doorlopend
    Kamertijd: 30 + 70 minuten

7. Onderstaande 7 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

hasta la pasta (25 oktober 2015),licky luke (26 oktober 2015),lustman (26 oktober 2015),mickdundee (26 oktober 2015),MiniME (25 oktober 2015),Nedlovefkk (24 juni 2016),SeX++ (25 oktober 2015)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Met recensie https://www.ijsberenforum.com/forum/...753#post454753

Deze mooie dame was echt sexy met die bril, ik had haar even in het oog 'and she knows it'. Ik moest echter even wachten eer ik met haar op een bankje kon neerstrijken. We gingen de kamer op en het werd een heel goede kamersessie met GFE. Bloedhete meid die weet wat ze doet, erg vriendelijk ook. Het werd een vlotte kamergang met geode seks cfr. Iman al was de klik minder groot.

Score: ****, 30 min.
    De zwarte wolf

9. Onderstaande 3 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

lustman (13 december 2015),MiniME (16 november 2015),Sjeufke (15 november 2015)

Last Online
    12 juli 2023 @ 21:43
    Discussies
    42
    Thanks
    819

Standaard zonder brilletje

Terug beneden zag ik Tina, zonder brilletje, ik dacht dat ze zich klaarmaakte voor een saunagang dus maar vlug de 45 graden sauna ingedoken in afwachting van. Maar verder dan hopen geraakte ik niet omdat ze zich had neergevleid op het houten bed dat tegen de douchekabine staat, wederom om te slapen. Ik hoorde een duitser zeggen 'gute nacht'. Toen ik uit de sauna kwam zei ik tegen haar 'aren't you the sleeping beauty from the black sofa ?'. Dit klinkt waarschijnlijk vreemd maar zij keek naar me en ik naar haar en onmiddellijk was er een klik. Ze nodigde me uit om bij haar te komen liggen en net toen ik dit wilde doen kwam haar beste vriendin, Sacha, beneden die op het bed ging zitten. Ik had een bekertje water water bij me en Tina vroeg ook wat water. Ik wilde naar de bar lopen maar hier staat ook een sipwell zei ze. Toen ik het bekertje wilde vullen keek ze me smekend aan zei; dit water is warm zou je toch niet naar boven koud willen halen aub. Dit was dus de test en die heb ik doorstaan en wat er van toen af volgde wel daar ga ik voor terug naar Babylon en Tina. Ze rolde zich in mijn armen en liet zich beminnen. Kussen van de bovenste plank, langszaam elkaar lichaam verkennen en strelen. Op de manier dat je kust weet ik dat je me oraal heel erg zult bevredigen zei ze, schlussel bitte. Op de kamer werd een vrijpartij die meteen naar mijn top in paysex stijgt. Ze liet zich inderdaad oraal bevredigen en was helemaal ongeremd in haar gevoelens. Ze kwam dan ook heel erg intens klaar met alle fysieke kenmerken overvloedig aanwezig. Dan was het mijn beurt. Godverdomme ze kan er wat van. Voor mij scoort ze erg hoog. Neuken heb ik overgeslagen daar was het pijpen veel te lekker voor. Even tijd nodig gehad om terug op de wereld te komen en dan maar afscheid genomen. De aftersales is heel de dag er goed gebleven.

Na het avondeten was ik op zoek naar mijn volgende slachtoffer en belandde in de sauna met: Tina, Sacha en een lekkertje dat ik niet ken. Na een tijdje kwam Andreaa ons vervoegen en die maakte gebruikt van het slapend viertal om heel lekker met me te spelen. Ze deed dat vrijblijvend en ik ben dan ook niet op haar avances ingegaan. Later boven twijfelde ik om met Rose te gaan maar een zeer ervaren bevriende beer overliep met me de skills van de aanwezige vrije dames wat me deed besloten om bij Tina op herhaling te gaan. Ik ga jullie niet vervelen met mijn melig verhaal over de klik tussen ons beiden maar voor mij was het weer TOP.
    " A dirty mind is a joy forever"

11. Onderstaande 6 leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:

biged (21 november 2015),hasta la pasta (20 november 2015),licky luke (20 november 2015),lustman (13 december 2015),MiniME (21 november 2015),Sjeufke (21 november 2015)

Last Online
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Tina
    Uit verslag *KLIK HIER*

We namen een kamertje op de benedenverdieping. De pre-sales waren best lang geweest en dat in de jacuzzi al was er gezelschap bij. Dit was de dag van langere pre-sales. Dit verhoogde m'n verlangen en al m'n verwachtingen waren ingelost, ze wist wat ik graag had en speelde daar goed op in. Dit was hetzelfde verhaal als met Janina van SixSens maar dan mèt uitgebreide TZ. De seks was gewoon uitstekend en ook hier luisterden we nog naar een nummertje van haar thuisland. Ik kan niets meer op aanmerken, ze heeft echt een lekker lijf en ze kan je erg geil aankijken. Het was een geweldige sessie om naar terug te kijken. Herhalingsgevaar is groot! Een half uurtje bleek genoeg. Alles was probleemloos, zo heb ik het graag.

Score: ****1/2
    De zwarte wolf

13. Onderstaande 5 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

biged (13 december 2015),lustman (13 december 2015),noglangnietuitgewandeld (12 december 2015),SeX++ (13 december 2015),Sjeufke (13 december 2015)

Last Online
    26 november 2024 @ 08:49
    Discussies
    8
    Thanks
    5.262

Standaard

Voor de liefhebbers TINA is vanaf vandaag weer "back in town" na een te lange afwezigheid.

15. Onderstaande 6 leden hebben biged bedankt voor deze bijdrage:

Bergtester (16 maart 2018),Deantje (26 mei 2016),deket (28 mei 2016),Manureva (29 mei 2016),pogastovino (26 mei 2016),Sjeufke (26 mei 2016)

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Behorende bij mijn clubverslag van 17 juni Babylon

Verheugd als ik was toen ik had gelezen dat Tina weer haar rentree had gemaakt in Babylon. Tina was de enige waarvan ik zeker wist dat die tot een kamer veroordeeld zou worden.
    Tina heeft altijd een bril op. Als ik een dame met bril tegenkwam was ik extra alert. Een ogenblik dacht ik haar geschoten te hebben. De bril klopte maar het gezicht er achter niet.
    Pas later in de middag spotte ik haar zonder bril. Best even wennen. Een hartelijke omhelzing. De date stond vast.

Een half uur later zocht ik Tina weer op bij de TV. Het was erg druk in die hoek, want de wedstrijd Italië-Zweden was in volle gang. Ik wilde naast haar plaats nemen, maar ze vroeg ergens anders plaats te nemen ver van het voetbalgedruis.

Het wederzien van Tina was heerlijk. Tina is nou zo'n dame die in mijn perceptie ontzettende zwoel tongzoent. Dan ben ik zo op temperatuur. Ik heb het niet heel lang gemaakt in de bar, want ik wilde snel genieten van deze dame. Na eerst wat klef tegen elkaar aan gelegen te hebben, haalde ik mijn flesje babyöl te voorschijn. Een erotische massage vroeg ze? Ze genoot zichtbaar van de rugmassage. Het erotisch deel was voor later.
    Zoenen, knuffelen, blasen, eierlecken/ploppen en vooral veel hilariteit. Haar zuigkracht haalt zeker niet een GOSP van 1M, maar haar speelse tongetje is erg gevoelig. Ze liet zich helemaal gaan tijdens het beffen. Ze bewoog bijna van het bed af. Eerst in cowgirl en even later in missio geëxplodeerd.

Schermafbeelding 2016-06-23 om 23.48.38.jpg

Hoewel het helemaal niet mijn intentie was, ben ik nog 2 keer met Tina op kamer beland. Het liep nou eenmaal zo. Drie prima kamers met veel variatie. Tina blijft boeien! Geen kamer is hetzelfde.
    De tweede kamer en derde kamer moest ze flink haar best doen, want die kleine liet zich niet vanzelf meer exploderen.
    Ook buiten de kamer kwam Tina regelmatig een knuffel halen. Het is gewoon een lekker ding.

Illusion Plopp!

17. Onderstaande 11 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

biged (24 juni 2016),goei1163 (29 juni 2016),Klatergoud (24 juni 2016),licky luke (24 juni 2016),lustman (24 juni 2016),Manureva (24 juni 2016),Mr Bluenose ( 5 juli 2016),Nedlovefkk (24 juni 2016),pret (23 juni 2016),SeX++ (24 juni 2016),waterrat ( 9 juli 2016)

Last Online
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Tina
    Bij deze recensie

Tina heeft haar sexy zwoele stem als troef, alleen als die woorden in je oor fluistert wordt je al geil. Sessie met veel TZ, gevrij en goede seks al ging het wat moeilijk in het begin: ze gebruikt glijmiddel en bracht dit op het condoom.

We hadden nog een goed gesprek ivm met mijn kamerwensen, die ze overigens wel goed doet. Ik wil die op een drastische manier veranderen al zei Tina en voor haar talloze andere meiden dat die echt leuk zijn.

Score ***1/2
    De zwarte wolf

19. Onderstaande 3 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

licky luke ( 9 juli 2016),Manureva (17 juli 2016),waterrat ( 9 juli 2016)

Last Online
    8 november 2024 @ 12:53
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    Tina
    We hadden nog een goed gesprek ivm met mijn kamerwensen, die ze overigens wel goed doet. Ik wil die op een drastische manier veranderen al zei Tina en voor haar talloze andere meiden dat die echt leuk zijn.
    Nou maak je me toch heel nieuwsgierig ...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

De derde kamer op 2 juli was met Tina. Min of meer wel gepland.
    Toen ik haar trof ruim na binnenkomst vroeg ze of ik van voetbal houd. Natuurlijk wel, maar ik blijf er niet voor van de kamer. Mooi, zei ze! Afspreken rond 8-9 uur? Het signaal was wel duidelijk. Geen enkel probleem om op dit voorstel in te gaan. Om 9 uur zou er weinig zijn te doen voor de dames in verband met de wedstrijd Duitsland - Italië.

Rond half 9 hebben we samen aan de bar een weisswein gedronken (en zo) om aansluitend een kamertje uit te zoeken.
    Tja, weinig toe te voegen aan mijn vorige recensies. Die TZ zijn verslavend. Het is geen blasenkönigin, maar zeker niet onverdienstelijk. Het was mijn derde kamer, dus ze moest wel weer aan de bak om een explosie te veroorzaken. Tina geeft een perfecte GFE kamer!
    HHG 100%. Al zal dat zeker niet elk bezoek zijn

22. Onderstaande 7 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 8 augustus 2016),biged ( 8 augustus 2016),billeman (30 november 2016),forgetskinnyletsgetfatty (19 december 2016),Manureva ( 8 augustus 2016),Mr Bluenose ( 8 augustus 2016),why not me ( 8 augustus 2016)

Last Online
    18 juli 2024 @ 10:53
    Discussies
    75
    Thanks
    7.650

Standaard

Visit of Friday, November 25th :

Service : I was pleased to meet again Tina ... one year after our first meeting . Even if she took a few kilos, I appreciated the amplitude of this session mix gfe-pse finished by an excellent cum in her mouth .

Appreciation : 8,5 / 10

Price : 75 € / 30 min – one extra.

Repetition : 100 %.

24. Onderstaande 5 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

biged (28 november 2016),billeman (30 november 2016),Mr Bluenose (28 november 2016),pret (28 november 2016),Sjeufke (28 november 2016)

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Tina 16 december!

Deze Imp dacht dat ik niet meer met haar zou kameren. Laatste kamer was in juli alweer. Toen ik na dinnertime weer goesting kreeg in een kamertje was ze van het toneel verdwenen. Het bleek dat ze met een bekende op kamer was. Na een 10 tal minuutjes wachten verscheen ze weer fris en fruitig in de bar.
    Tina drinkt graag wijn, dus twee bellen vino voor ons beiden. Tina lijkt iets te zijn aangekomen (hoor wie het zegt ), maar dat deert mij niet. Van haar hese en dus erotische stem kom ik heel gemakkelijk op temperatuur. Jammer dat ze haar erotische bril niet meer draagt. Ik vond dat wel wat hebben. Wie wil nou geen strenge juf voor klas.
    Enfin, ook met Tina lang bijgekletst....'en zo'. Richting kelder voor de volgende sessie. Ook met Tina kan je je tijd heel gemakkelijk volmaken. Ook zo'n uitstekend zoenmonster. Het is dat je achteraf moet betalen, anders zou ik daar uren mee door kunnen gaan. Tina eveneens 100% GFE! TZ, hoog knuffelgehalte! Laat gewillig de was doen en lijkt het ook nog leuk te vinden. Met een spetterende FT geëindigd. Een dikke 9 voor deze kamer van 1 uur! HHG spreekt voor zich!

Clubverslag Babylon 16 december

26. Onderstaande 6 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

biged (19 december 2016),lustman (19 december 2016),Manureva (19 december 2016),Mr Bluenose (19 december 2016),savesexer ( 3 januari 2017),why not me (21 december 2016)

Last Online
    7 maart 2023 @ 13:04
    Discussies
    16
    Thanks
    11.786

Standaard

Ik ben zeer,nieuwsgierig geworden naar Tina en Babylon i.h.a.

Toch eens heen van de week
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!

Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

28. Onderstaande 2 leden hebben fg22 bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (19 december 2016),Sjeufke (19 december 2016)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten