Pagina 13 van 14 EersteEerste ... 391011121314 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 301 t/m 325 van 341
    Last Online
    1 december 2024 @ 23:18
    Discussies
    59
    Thanks
    375

Standaard

Ik wil weer graag eens deze kant op, want het is al veel te lang geleden. Zijn er deze dagen nog wat van de Latijnse dames aanwezig, zoals Sarah, Cindy, Daniella?

Last Online
    15 oktober 2024 @ 20:01
    Discussies
    7
    Thanks
    30

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T&A Addict Bekijk bericht
    Ik wil weer graag eens deze kant op, want het is al veel te lang geleden. Zijn er deze dagen nog wat van de Latijnse dames aanwezig, zoals Sarah, Cindy, Daniella?
    Toen ik dinsdag in SS was waren Sarah, Cindy en Daniella aanwezig. Als je do, vr of za gaat is de kans zeer groot ze aan te treffen. Wat de andere Latina's betreft: Waarschijnlijk is Paloma weer terug van vakani
    Tie en zijn Kathy uit Brazilie en Lola uit Cuba er dit weekend ook weer. Dus volop keus uit het Latina snoepgoed!

3. Onderstaande leden hebben Frank-de bedankt voor deze bijdrage:

T&A Addict (10 december 2015)

Last Online
    16 mei 2016 @ 09:41
    Discussies
    0
    Thanks
    27

Standaard

Bingo. Het vrouwtje krijgt een telefoontje of ze wil deelnemen aan een niet spontane samenkomst met vriendinnen. Vraag of het mij stoort? Tuurlijk niet, ik zal enkele klanten gaan bezoeken ... Op naar mijn "klantjes" in Vaals. Van een toevalstreffer gesproken. Normaal beperk ik mijn bezoeken tot 1 x per maand maar nu ging ik dus voor de 2e keer met amper 7 dagen tussentijd. Keurig om 13 uur de parking op, betalen, douchen, enkele biertjes, ontbijt en dan heerlijk relaxen in de sauna ruimte ondertussen genietend van het voorbijkomende vrouwelijke schoon. Ik kon niet onmiddelijk een bekend gezicht zien. Zouden mijn favo's er niet zijn?

Na de sauna een lekkere douche en daar kwam ik Anna tegen. Vorige week mijn eerste kamer met haar gehad en eerlijk gezegd een zeer goede service gehad. Anna is meestal in de buurt van het kliekje Simona en Julia. Zij valt op omdat zij steeds zeer rustig is en niet zo uitbundig dan de anderen. Zij is 29, zwart haar, b-cup en mooi slank lichaam. Wij begroeten mekaar en spraken af mekaar later te treffen. Ik wilde wel even relaxen in de Oosterse ruimte vooraleer op jacht te gaan. Dat lukte welgeteld 2 minuten ... Domenica kwam mij onmiddelijk storen. Mijn laatste kamer met haar was niet bevredigend dus ik reageerde niet enthousiast. En dan gebeurde het. Simona, al dan niet geïnformeerd door Anna, kwam mij letterlijk overvallen. Zij gooide haar volle 40 kilo op mij.

Ondanks mijn verzuchtingen dat ik eerst wat wilde ontspannen, gaf zij niet op. De kamerkwaliteiten van Simona heb ik reeds een paar keer besproken alsook het feit dat zij blijkbaar mijn gedachten kan lezen... Na een kwartiertje flikflooien dus naar de kamer. En wat voor eentje. Bij Simona heb ik nooit het gevoel dat het de zoveelste kamer is bij haar. Telkens opnieuw weet deze meid mij in een roes te doen belanden die ik met een serieuze knaller afmaak. Uiteraard doet ze het voor het geld maar ik denk dat ze er zelf ook geweldig van geniet of zij is een volleerde actrice. De dag kon dus niet beter beginnen. Ze had mij zo afgemat dat ik, zonder een biertje te nuttigen (en geloof mij dit gebeurt zelden), mij onmiddelijk terug naar de jaccuzi begaf voor een oplaadbeurt. Anna stak haar hoofd binnen, zag mij en kwam onmiddelijk een praatje maken. Zij bedankte mijn uitnodiging om mij te vervoegen maar vroeg mij om na mijn saunabeurt haar op te zoeken in de Oosterse ruimte.

Na een half uurtje relaxen, besloot ik Anna op te zoeken. Ik vond haar uiteindelijk in de bar met haar collegae Simona en Julia en nog enkele meiden. Simona en Julia waren als vanouds er de sfeer weer in aan het brengen. Wat zijn deze meiden toch fun. Ik nuttigde nog enkel biertjes en ging dan maar naar de Oosterse ruimte na Anna een sein gegeven te hebben. Halverwege de trap kwam ik Emma tegen. Zij herinnerde mij eraan dat ik haar vorige week beloofde dat zij mijn eerste date zou zijn waarbij ik antwoordde dat zij dan al te laat was. Emma gaf mij een dodelijke blik (ik had haar voordien reeds 2x gespot maar telkens met een klant ...). Emma volgde mij en kwam ongevraagd naast mij liggen.

Ondertussen kwam ook Anna binnen. Dit was een vervelende situatie. Emma besefte dat ik eigenlijk afgesproken had met Anna en indien blikken konden doden, had ik dit relaas niet kunnen schrijven. Zij was wel zo sportief om plaats te ruimen. Ik kreeg wel de volle laag en werd door haar voor leugenaar uitgemaakt. Voor mij dus einde verhaal met Emma, ik zal mijn eorotjes aan anderen besteden. Anna dus. Een heerlijke meid om te knuffelen. Zij begon mij zachtjes op te vrijen en ik stond vlug in oorlogspositie. Anna is echter niet opdringerig en wacht geduldig af tot de klant vraagt voor de sleutel.

Na een kwartiertje kon ik mijn zin niet meer bedwingen en op naar de kamer. Ook hier weer een zeer geslaagde ervaring. Anna behoort definitief tot mijn lijst van favorieten. Zeer goed PZC, rimmen bij haar, beffen, 69, NMC. Gezien het mijn tweede kamer was(meestal mijn beste) zeer hevig klaar gekomen, nog wat gekeuveld en afgerekend. Tot nu toe een super dag. Gezien mijn vrouwtje ook nog ochtendsex verlangde voor haar vetrek dus al mijn derde orgasme van de dag. Nu wou ik wel een grote rustpauze. De enige plaats die ik ken is de saunaruimte. Dus lekker een uurtje relaxen.

Ondertussen was het kwart over 5 en ik besliste om nog enkele biertjes te drinken voor het avondeten. Tien minnutjes in de bar en ik zie alweer een bekend gezicht: de Poolse Maya. Ik ben steeds tevreden van haar service maar ik gaf haar aan dat ik reeds een drukke sexdag achter de rug had en ik zeker eerst wilde dineren en degusteren. Maya is iets rijper dan de gemiddelde meid in SS en dat merk je onmiddellijk. Zij dronk eerst enkele drankjes met mij en stelde dan voor om samen te gaan avondeten. No rush.

Na een lekkere maaltijd, nog even naar de bar. Maya polste zachtjes of mijn pistool ondertussen reeds bijgeladen was. Ik gaf aan dat enkel een superprestatie van haar mij nog kon doen presteren. En of ik een superprestatie kreeg. Maya heeft geen complexen, geeft een super service en jawel na 30 minuten spoot mijn laatste zaad in het plastiekje. Nu was ik volkomen leeg, uitgeput en zeer voldaan. Nog wat drinken en aan de toog een leuke Hollander ontmoet. Een beetje gepraat, onze mening uitgewisseld over de vrouwen en wat wereldproblemen besproken.

Ondertussn was het half negen en tijd om mij om te kleden en naar huis te trekken. Dit was zeker een van mijn beste bezoeken aan SS. Spijtig dat mijn volgende bezoek zeer waarschijnlijk pas volgend jaar zal zijn. Groetjes.
    Laatst gewijzigd door Big30; 10 december 2015 om 19:30 Reden: Spaties

5. Onderstaande 13 leden hebben radar73 bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (13 december 2015),Big30 (11 december 2015),biged (11 december 2015),Flyerke (10 december 2015),forgetskinnyletsgetfatty (11 december 2015),hasta la pasta (11 december 2015),Kwakje (11 december 2015),licky luke (10 december 2015),Mistralwind (14 december 2015),Nedlovefkk (11 december 2015),salitos (10 december 2015),satanic surfer (11 december 2015),Wentelt Eefje (11 december 2015)

Last Online
    1 december 2024 @ 23:18
    Discussies
    59
    Thanks
    375

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frank-de Bekijk bericht
    Toen ik dinsdag in SS was waren Sarah, Cindy en Daniella aanwezig. Als je do, vr of za gaat is de kans zeer groot ze aan te treffen. Wat de andere Latina's betreft: Waarschijnlijk is Paloma weer terug van vakani
    Tie en zijn Kathy uit Brazilie en Lola uit Cuba er dit weekend ook weer. Dus volop keus uit het Latina snoepgoed!
    Klinkt goed! Zeer grote kans dat ik me morgen te goed ga doen aan dat Latina snoepgoed.

Last Online
    15 december 2024 @ 19:39
    Discussies
    6
    Thanks
    4.158

Standaard

Vanavond waren Cindy en Sarah er ook. Je gaat ze zeker treffen. Veel plezier.

8. Onderstaande leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

T&A Addict (11 december 2015)

Last Online
    16 mei 2016 @ 09:41
    Discussies
    0
    Thanks
    27

Standaard

Bedankt Big30. Dit leest idd veel makkelijker. Zal in mijn volgende post hier rekening mee houden.

Last Online
    Vandaag @ 19:47
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door radar73 Bekijk bericht
    Bedankt Big30. Dit leest idd veel makkelijker. Zal in mijn volgende post hier rekening mee houden.
    Klopt, leuk en informatief bericht, niets mis mee, integendeel! Maar zonder af en toe een lege regel leest het wat lastig .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

11. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

radar73 (12 december 2015)

Last Online
    Gisteren @ 18:55
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Gisteren ben ik voor de zooooooveelste keer dit jaar naar Sixsens getrokken. Mijn favoriet pocket Bulgaartje had me ’s middags laten weten dat ze zaterdag niet aanwezig zal kunnen zijn op mijn verjaardagsfeestje, dus ben ik na een lange werkdag nog naar Vaals getuft om een kleine pré-party te houden.

Ik ben aangekomen om 20u30 en werd zoals steeds door een mooie, vriendelijke dame ontvangen. Ik heb haar mijn 55 euro’s overhandigd, heb me omgetoverd tot ijsbeer en trok richting bar. Daar zou ik echter niet onmiddellijk belanden, want ter hoogte van de Marokkaanse ruimte werd ik al besprongen door mijn lichtgewicht.

Ze sleurde mij de Marokkaanse ruimte in om mij een half uur lang te overdonderen met kusjes en knuffels. Er kwam regelmatig een DVP checken of er zich in deze ruimte mannenvlees had verstopt, maar ze moesten allen tevergeefs terug afdruipen. Ik was de enige, aanwezige man, ik en 6 meiden die er lagen te luieren.

Na een half uurtje knuffelen, had ik dat wel gezien en trok ik samen met Julia, Simona en Sibel (die ons ondertussen hadden vervoegd) naar de bar.

De bar was goed gevuld, er hing een gezellige drukte, maar… er was wel een stevig onevenwicht tussen de beide geslachten. Er waren zeker eens zoveel vrouwen als mannen aanwezig, wat uiteraard resulteerde in nogal wat werkloze vrouwen en de bijhorende verveelde blikken. Op een bepaald moment telde ik maar liefst 35 vrouwen die eenzaam en droevig voor zich uit zaten/lagen/ stonden te staren.

Ik liet het niet aan mijn hart komen: ik dronk rustig een salitos en genoot ondertussen van mijn mooie gezelschapsdame.

Rond 22u volgde dan een hartverscheurende keuze: wachten op de pizza en mijn morrende maag tevredenstellen, of op kamer trekken met mijn Bulgaartje en mijn al even hard morrende Piet plezieren.

Heel even dacht ik sterk te kunnen zijn, maar toen mijn furietje nog eens met haar mooie kijkers knipperde, was ik uiteraard weer verloren en sleurde ik haar mee naar een kamer. Waar is de tijd gebleven dat ik de meiden mij op kamer liet sleuren…

We kregen een kamer helemaal bovenin het gebouw, niet mijn favoriet, maar bon: er was een bed, dus ik klaagde niet.

Mijn pocketvrouwtje kent mijn voorkeuren, na ondertussen toch al een 40-tal kamers samen, uiteraard door en door, maar toch zou ons kamertje gisteren 1 van onze mindere van de voorbije weken worden. Mijn bedpartner heeft een paar dagen geleden immers haar ribben gekneusd en, tja, dat neukt wat moeilijk hé. De kamergang is daardoor nooit volledig losgekomen, maar ook dan bleef het genieten van mijn lichtgewichtje.

We hebben een uurtje van elkaar genoten en toen vond ik het wel goed. Mijn maag gromde immers nog steeds en ik hoopte nog een achtergelaten stuk pizza te vinden in de bar.

Zo gezegd, zo gedaan: ik heb 1 van de snelste douches uit mijn nog steeds relatief jonge leven genomen en ben daarop naar de bar gespurt, waar rond 23u nog een tiental, weliswaar koude stukken pizza lagen. Ik ben niet kieskeurig (en had razende honger), dus ik heb nog 3 stukken binnen gesmikkeld. Smaakte toch nog!

Eens het buikje gevuld, heb ik me aan de bar geïnstalleerd, waar ik onmiddellijk het gezelschap kreeg van Julia, Simona, Zoey en Sibel. Het merendeel van de overige meiden (op een verdwaalde, dansende Roemeense na), hing maar wat verveeld rond in de bar (er waren nog maar een handvol mannen aanwezig), maar dit kwartet heeft nog een dik uur voor ambiance gezorgd. Topless dansen (Zoey niet), strippen, lesbische ‘showtjes’ opvoeren… Ze amuseerden zich rot en ik mocht het allemaal vanop de eerste rij meemaken.

Een kwartiertje voorbij middernacht besloten de meiden het voor bekeken te houden. Ik heb in een zetel nog een kwartiertje afscheid genomen van mijn hartendiefje en na exact 4 uur in Sixsens heb ik de club weer verlaten.

Het is een kort maar geslaagd bezoekje aan Vaals geweest, voornamelijk met dank aan een handvol leuke Bulgaarse grietjes, die mij enkele heel leuke herinneringen bezorgd hebben.

Sixsens: tot morgen! Jammer genoeg zonder mijn pocket Bulgaartje, maar gelukkig wel met een dozijn toffe ijsberen: The dirty dozen!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

13. Onderstaande 15 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (13 december 2015),biged (11 december 2015),Bluebear (11 december 2015),cavediver (11 december 2015),Eddy_V (11 december 2015),Flyerke (11 december 2015),forgetskinnyletsgetfatty (12 december 2015),Kwakje (12 december 2015),le_belge (11 december 2015),licky luke (11 december 2015),Nedlovefkk (11 december 2015),Ohhlord (11 december 2015),radar73 (12 december 2015),satanic surfer (12 december 2015),Sjeufke (11 december 2015)

Last Online
    19 januari 2023 @ 18:29
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673

Standaard

Geniet ervan morgen Piet! Ik kan spijtig genoeg morgen niet aanwezig zijn :(

15. Onderstaande leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

KanariePiet (13 december 2015)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Gisteren ben ik voor de zooooooveelste keer dit jaar naar Sixsens getrokken. Mijn favoriet pocket Bulgaartje had me ’s middags laten weten dat ze zaterdag niet aanwezig zal kunnen zijn op mijn verjaardagsfeestje, dus ben ik na een lange werkdag nog naar Vaals getuft om een kleine pré-party te houden.

....

Sixsens: tot morgen! Jammer genoeg zonder mijn pocket Bulgaartje, maar gelukkig wel met een dozijn toffe ijsberen: The dirty dozen!
    Misschien komt dat Bulgaartje verstopt in een pocket stiekem de club binnen versierd met strikjes...who knows.

Novemberbezoekje aan het zesde zintuig.

28 November 2015

...met dank aan jury Ace2 en aan alle nominaties die ik heb mogen ontvangen voor m'n recensies waarvan eentje me een vrijkaartje opleverde waarmee ik SixSens weer eens bezocht. *hartstikke blij *

Vooraf

Dit jaar is het zowat een gewoonte geworden elke maand opnieuw een bezoekje te brengen aan een club. Of 2 clubs zoals vorige maand. Of 3 zoals in Augustus en ook dit weekend: SixSens, Babylon en Planet Eden (die laatste enkel te lezen op RB forum i.v.m. vrijkaart via hen). Ik ga m'n verslagen verbonden met een vrijkaart dan ook enkel posten op het forum waar ik het gewonnen heb. Dus enkel dit verslag en dat van Babylon komt hier terecht, goed voor 5 verhaaltjes.

Six Sens welcoming

Mijn vrijkaart werd vlotjes ontvangen door de vriendelijke theke en mij werd ijsbeervelletje en handdoek overhandigd. Een korte controle van de gave en goed en down the stairs I went. Werkelijk iedereen was vriendelijk en verdienstelijk vandaag: de theke, het personeel, de dames de medeberen. Een van de beren zei me dat het iedere week minder werd. Hij gaat dus iedere week, denk dan wel dat je dan toch een en ander gewoon wordt en je automatisch kritischer wordt en meer en beter verlangt. Kan dat dan wel als het een gewoonte wordt? Dan is een of 2 maal te maand in verschillende clubs toch wel een betere balans. Voor de zekerheid schroefde ik m'n verwachtingen naar beneden toe bij. Nodeloos zo zou later blijken.

Wellness en sfeerimpressie

Ik voelde me goed vandaag, en terug in deze club te zijn met zijn uitstekende wellness verbeterde m'n humeur aanzienlijk. Enige dat ik kan melden is dat er een douche niet werkt, reageert niet meer. Ze waren anders goed warm. Ik maakte meer gebruik van het stoomcabientje dan anders. In de jacuzzi is het leuk om in het midden te zitten en even gewichtsloos te zijn.
    In deze jacuzzi had ik het gezelschap van een ijsbeer uit Iran. Hij vertelde me wat van de vrouwen aldaar dat ze zeer mooi zijn en dat het er niet moeilijk zou zijn. 1001 Nacht-verhalen in een oriëntaalse ingerichte club bracht me in oosterse sferen terwijl Balkan-schoonheden langs paraderen. En niet alleen oriëntaals, ze hebben hier de kerstversiering reeds bovengehaald en de club mee versierd en ook de mooie kerstboom staat in de lounge te prijken. De muziek stond niet te luid. Ook in de avond stond de muziek niet te luid maar hoe de toestand was later kan ik niet zeggen, ik ging in de avond naar Babylon voor de verjaardag van Zuidpoolbeer.

Hier vergat ik elke zorg. Wel ik had er eentje, m'n papieren met adressen was plots zoek. De theke had ze niet van me gezien maar liet toe dat ik even in de wagen kon checken en ik had ze inderdaad daar laten liggen. Ik nam ze weer mee de club in. Opluchting en een pluim voor goede service van de club!

Dames en presales part 1

Ik werd zeer goed in de gaten gehouden door Jessy. Hoewel ik niet van zinnens was met haar te kameren, hoe goed ze ook was op kamer vroeger. Ik wou minder op herhaling en nieuwe meiden leren kennen. Ik was met haar aan het praten geweest aan de bar en ze zei me dat het ideaal was eerst op kamer te gaan en dan de sauna op te zoeken.

Verkoopspraatje of waarheid?

Hoe dan ook zei ik dat ik eerst nog wat wilde wellnessen. Ik ging de bar uit en werd tegengehouden door Alexia. De mooie lieve Roemeense meid met guitige oogjes zei me dat ze me al wou tegenhouden maar dat Jessy haar voor was en dat ze me zag vertrekken en haar kans schoon zag. Ik werd zeer goed in de gaten gehouden door Jessy en Alexia. We gingen op een oriëntaals bankje zitten en praatten wat. Ik was m'n verlegen zelf zoals steeds en ze zei me dat ze dat tof vond. Ze streelde subtiel over m'n handen en wreef haar been over de mijne, zeggende dat ze in Roemenië zoiets uitlegden als 'I like you for something more'. Zal wel...in SixSens toch, in ruil voor $$$.

Verkoopspraatje of waarheid?

Speels peilend naar de temperatuur en stijfheidsgraad benedenwaarts vroeg ze beleefd naar m'n wensen op kamer en of ik boven of beneden een kamer wilde. Ze was in alles enthousiast en meegaand. De klik was erg goed, een kamer boven was m'n optie dus dat deden we dan, zie haar draadje. De presales was nog redelijk uitgebreid en aardig GFE geweest.

Alexia
    - Score ***1/2
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...112#post458112

Na de goede sessie met Alexia weer wellness en aan de bar wat drinken. Ik werd zeer goed in de gaten gehouden door Jessy. Maar een andere meid was haar deze keer voor en zei dat ze me wilde. Ik was alweer m'n verlegen zelf zoals steeds en ook Janina zei me dat ze dat tof vond. Nadat ik haar vertelde dat ik van België ben, beweerde ze van Brussel te komen en half Roemeense is.

Verkoopspraatje of (halve) waarheid?

*Research op fora leverde later me op dat ze nog in de Aarschotstraat gewerkt heeft.*

We praatten gewoon wat, zei speelde en subtiel het spel van verleiding. Zo subtiel dat ik kriebels voelde in de buik van opwinding. Dan zit het zeker goed. Ik kwam op een idee en vertelde haar dat ik eerst wat wilde wellnessen en dan eten en over een goed uur deze ontmoeting zouden hervatten. Ze nam het sportief op en zei me aan de afspraak te zullen houden. De klik was super en met dit vooruitzicht op uitstekende payseks, ging ik terug naar de wellness. Nadat ik m'n papieren gezocht en gevonden had...

Onder de presales met Janina zat Jessy tegenover ons. Er kwam een klant bij haar maar ik weet niet of het een kamer werd voor hen, ik had teveel oog voor Janina.

Restaurant

Het eten in het restaurant van de club was weer eens erg goed. Ik heb me de kip met pepersaus met frieten en groenten goed laten smaken. M'n buik werd ook nog met kriebels gevuld. Van verlangen en opwinding. Verliefdheid? Ja, eentje met een timer op. Janina kwam het restaurant binnen en zei me beneden te verwachten als ik klaar was. Meer kriebels maar ik at rustig door. Dit met wat volgde hoort bij de hoogtepunten van dit jaar. En gezien 2015 al een recordjaar is qua clubbezoek, zijn dat er toch aardig wat geworden. Wat me deed denken dat Julia niet aanwezig was. Spaarde ze haar krachten op voor morgen of heeft Kanariepiet haar komen schaken? Het kon me niet echt schelen want ik had mijn Miss November 2015 die dag al gevonden.

Dames en presales part 2

Snel tanden poetsen en dan naar de bar. Ik werd er bij binnenkomst perfect in de gaten gehouden door Jessy en Janina. Toen ik uiteindelijk naar beneden ging en door de bar liep zocht ik ze en ik werd gezocht. Aan de bar vonden we elkaar. We bestelden wat te drinken en gingen in een van de Orïentaalse zetels zitten. Tegenover ons ging Jessy zitten met een klant erbij. De presales werden voortgezet: ook Janina vroeg waar ik op kamer wou gaan: boven of beneden. Nieuwe algemene regel? Ze vroeg eveneens naar m'n wensen op kamer. Na een goede verstandhouding gingen we de kamer op, zie haar draadje:

Janina
    - Score ****1/4
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...114#post458114

Nu vertrekken of nog even dit...en nog dat...en straks...en...en...

Een schitterende sessie rijker liep ik terug wat rond. Ik ging weer in de Jacuzzi waar de Iraniër ook zat te bubbelen en we praatten wat over de Duitse clubs. Ik voelde me meer dan gelukkig en zeer tevreden: tijd om straks nog een laatste drank te nuttigen...en nog eens in de beide sauna's te duiken....en de Turkse stoomcabien in te gaan. En weer douchen ertussendoor. Weten dat je uit het paradijs moet vertrekken en alles uit de kast halen om dat maar uit te stellen: wie kent dat ook? En dan hoefde ik maar slechts naar een andere club te verkassen wat de pijn verzacht.

Ik legde dus na nog een colaatje het ijsberenvel af om naar de volgende afspraak te trekken: Babylon waar ik ook zou overnachten in hun hotel service:

https://www.ijsberenforum.com/forum/...116#post458116

Het leven van een ijsbeer is mooi zoals dat nu gaat!
    SixSens heeft weer mijn dag gemaakt!

En wat hebben we geleerd die dag in SixSens?

Dat er soms niks te leren valt: alles was perfect!
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 12 december 2015 om 16:42 Reden: LINKS en datumerbij
    De zwarte wolf

17. Onderstaande 17 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (13 december 2015),Befke (12 december 2015),biged (12 december 2015),Eddy_V (13 december 2015),Flyerke (12 december 2015),ftchietgraag (16 december 2015),hasta la pasta (12 december 2015),KanariePiet (13 december 2015),le_belge (12 december 2015),Mr Bluenose (15 december 2015),Nedlovefkk (21 december 2015),noglangnietuitgewandeld (12 december 2015),PollekeZuid01 (12 december 2015),radar73 (12 december 2015),sofaking (12 december 2015),Wentelt Eefje (13 december 2015),zeppos58 (14 december 2015)

Last Online
    7 januari 2025 @ 21:11
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Ik had nog een geweldig bezoek aan het Theatre of Dreams op zaterdag voor een pre-kerst verwennerij sessie. De plaats kregen erg druk vanaf halverwege de middag met veel beren en nog heel veel meisjes (hoewel veel vertrekt deze week voor hun vakantie). Een paar van hen waren gekleed in Santa kleding die vreemd erotische leek en ik bleef met de gedachte 'Hey kerstman Ik ben slecht geweest "!! Ik ben erin geslaagd 3 kamers eerste af met Elena, die ik niet had roomed met al geruime tijd, een andere grote kamer met haar en ze is net zo enthousiast als altijd en de prestaties wedstrijden. Ze is naar huis naar Roemenië vandaag voor een maand of zo, maar ik zal zeker meer van haar weer te zien in de toekomst. Ik was van plan om sessie met mijn oude favoriete Laura, maar ze erg druk was het grootste deel van de dag en ze leek niet te veel vrije tijd als ze werd griste vrij snel (geen verrassing eigenlijk), dus ik wachtte om te zien wat anders ontwikkeld. Ik zat net te denken over te gaan en het hebben van een aantal steak toen Nadia kwam voor het werk. Ze kwam en drapeerde zich over mij in de bovenverdieping gebied en begon te spelen met mij onder mijn handdoek, deze kreeg me hard in geen tijd dus het was buiten naar de kamer gingen we (ze had niet eens tijd om te zetten haar make-up op)! Een andere uitstekende sessie gevolgd en opnieuw met Nadia u altijd weet dat je gaat om een ​​goede service hebben. Na mijn collega aangekomen namen we wat eten en vestigden zich in de bar om een ​​paar biertjes te hebben, kwam in één van de Beren verkleed als Kerstman met 2 zakken met cadeautjes voor de meisjes. Hij werd al snel omsingeld en leek erg populair bij de dames. Zijn 2 sexy assistenten werden het oog met hun sexy Santa outfits dat is zeker te vangen. Ook rond deze tijd de mooie Stacey gaf enkele Houd enkele bank actie in de bar, hem eerst blazen en dan rijden hem cowgirl en reverse cowgirl. Ik moet zeggen dat het eruit zag en uitstekende prestaties van haar en ze heeft zeker gegaan op de lijst als een 'must do'. Ze was volledig toegewijd en gaf de hele bar een geweldige show !! Na nog een paar biertjes was ik klaar voor een nieuwe ronde, dus ik koos Aicha die ik eerder had roomed met een andere gepolijst prestaties van dit meisje en deze keer gaf ze de Pijpen zonder condoom en ik wist niet eens te vragen! Haar pijpen is over het algemeen zeer goed, maar toen ze versnelt het kan een beetje ruw en ik moest haar vertellen te vertragen en neem het glad. Ik hou echt van haar torpedo tieten en mooi bubble kont en haar houding in en uit de kamer lijkt altijd erg goed. Ik had neer met de bedoeling rooming met Deanna (Diana) / Alexandra de twee Roemeense hotties gegaan, maar zij kwam pas later en ik was al ingesteld op mijn cursus voor wat ik zou doen met mijn dag. Misschien volgende keer!

I had yet another great visit to the Theatre of Dreams on Saturday for a pre-christmas indulgence session. The place got very busy from mid afternoon with lots of Bears and still quite a lot of girls (although many are departing this week for their holidays). A few of them were dressed in Santa clothing which seemed strangely erotic and I kept having the thought 'Hey Santa I've been BAD'!! I managed 3 rooms first off with Elena who I had not roomed with for quite some time, another great room with her and she is as enthusiastic as ever and the performance matches. She is off home to Romania today for a month or so but I will certainly have to see more of her again in the future. I was going to session with my old favorite Laura but she was pretty busy most of the day and she didn't appear to have a lot of free time as she was being snatched up quite quickly (no surprise really) so I waited to see what else developed. I was just thinking about going and having some steak when Nadia arrived for work. She came and draped herself over me in the upstairs area and started to play with me under my towel, this got me hard in no time so it was off to the room we went (she didn't even have time to put her make up on)! Another excellent session followed and again with Nadia you always know that you are going to have a good service. After my colleague arrived we took some food and settled down in the bar area to have a few beers, in came one of the Bears dressed as Santa with 2 sacks of presents for the girls. He was quickly surrounded and seemed very popular with the ladies. His 2 sexy assistants were catching the eye with their sexy Santa outfits that is for sure. Also around this time the lovely Stacey gave some Bear some couch action in the bar area, firstly blowing him and then riding him cowgirl and reverse cowgirl. I have to say it looked like and excellent performance from her and she certainly has gone onto the list as a 'must do'. She was totally committed and gave the whole bar a great show!! After a few more beers I was ready for another round so I chose Aicha who I had previously roomed with, another polished performance from this girl and this time she gave the Blowjob without condom and I didn't even need to ask! Her blowjob is generally very good but when she speeds up it can be a bit rough and I had to tell her to slow down and take it smooth. I really like her torpedo tits and nice bubble ass and her attitude in and out of the room always seems very good. I had gone down with the intention of rooming with Deanna (Diana)/Alexandra the two Romanian hotties but they did not arrive until later on and I was already set on my course for what I would do with my day. Maybe next time!

19. Onderstaande 10 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (20 december 2015),biged (13 december 2015),Bluebear (13 december 2015),Eddy_V (14 december 2015),le_belge (13 december 2015),PollekeZuid01 (13 december 2015),radar73 (17 december 2015),Sjeufke (13 december 2015),sofaking (13 december 2015),zeppos58 (14 december 2015)

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Sixsens 12 december 2015 en een jarige Kanarie

Met wat inventiviteit kon ik deze zaterdag afreizen naar Sixsens. Zaterdagen liggen moeilijk qua alibi, zeker omdat volgende week ook al een clubzaterdag op het programma staat. Maar voor een jarige Kanarie moest er uitzondering worden gemaakt.
    Kamp Sixsens is vanuit Sjengencity binnen een half uur bereikt en het inchecken was alreeds om kwart voor 5. Afgerekend en mijn ijsberenpak aangetrokken.

Normaal gesproken duurt het twee tot drie uur alvorens ik ga kameren, deze keer liep dat anders.

Kinga
    In de kleedkamer ontving ik van Licky Luke al apps met de tekst: It's your lucky day... . enz enz. Hij doelde op de aanwezigheid van Kinga. Dat biedt perspectief. In de bar trof ik veel bekende ijsberen die op de verjaardag van KanariePiet waren afgekomen. De jarige uiteraard van harte gefeliciteerd. Mijn oog zag dat Kinga vrij was, dus met gezwinde spoed naar de douches. Bij terugkomst in de bar......ja zeker, ze was bezet. Tot hilariteit van Licky Luke die zich precies zo'n zelfde geval kon herinneren in Haus Panthera met Michelle.
    De klok in de gaten gehouden en wederom een douche genomen tegen de tijd dat Kinga mogelijk weer haar opwachting zou maken. En jawel, een uur later was ze weer vrij.
    Een drankje aangeboden (Whiskey Redbull en een belleke vino voor mezelf) en zo kon dan eindelijk een gesprek worden aangeknoopt. Qua presales een totaal andere invulling dan je van de meeste dames kan verwachten in Sixsens. Ik had dat tijdens eerdere bezoeken al snel in de smiezen. Een net gesprek in goed Engels over diverse dingen. Ze geeft vooraf duidelijk aan dat de kamertijd minimaal 1 uur is. Ik maak zelden/nooit kamers die korter zijn dan een uur, dus dat was geen probleem.
    Eenmaal op de kamer is douchen vooraf gewenst. Ook Kinga doucht voorafgaande aan de kamer. Datzelfde is ook het geval na de kamer!
    Ik had veel over Kinga gehoord en gelezen. Daardoor had ik hoge verwachtingen en heb ik er ook lang naar uitgezien. Het is toch de eerste keer. Dan is het aftasten, is er wel een klik? Bij hoge verwachtingen kan het gemakkelijk op een teleurstelling uitlopen.

Deze keer wijk ik af van mijn getailleerde verslaglegging.
    Een topkamer die alles in zich heeft wat het moet hebben. Zuiver GFE! Hoog knuffelgehalte en uitstekende service (GOSP = 1,1M!!) Later had ik er spijt van dat ik 'slechts' één uur heb gekamerd. Met Kinga zou ik gemakkelijk anderhalf, twee uur op kamer kunnen blijven. Een volgende keer met whirlpoolkamer. Dubbel en dik de Euro's waard. Een dame met klasse.
    Ik sprak later davedv die ook met Kinga op kamer was geweest. Hij omschreef het als: 'het totaalplaatje is 100%'. Optiek, klasse, levendige communicatie, hygiëne en vooral uitstekende service! En niet onbelangrijk voor mezelf....lol! Veruit de beste kamer uit mijn P6-leven tot op heden en met stip op één! En dit was pas de 'try out'.

Na de kamer wat gegeten in het restaurant. Het liep al tegen 8 uur. De drukte was inmiddels voorbij. Wederom prima verzorgd!

Zo'n verjaardag is altijd een goed moment om nieuwe ijsberen te leren kennen of ijsberen te ontmoeten die ik al lang niet meer heb gezien. Kennis gemaakt met davedv, TnA Addict en blue_eyes. Lang niet gezien Bosco, JeanK, Aamu, Eddy_V en natuurlijk de ijsberen die regelmatig in beeld verschijnen: Ohhlord, Licky Luke, Bob0808, 007, De Duisburg Spesjalist en uiteraard de jarige Kanarie. In dit rijtje vergeet ik er zeker nog enkele.

Een Kerstman maakte de dames blij met cadeautjes. Een goed gevuld Sixsens qua dames overigens. Een 50-tal toch zeker aanwezig. Op het terras trof ik Nicole die na lange afwezigheid weer was neergestreken in SS. Ze zal slechts enkele dagen blijven om dan haar heil weer ergens anders te zoeken. Selena was zo nu en dan zeer prettig gezelschap, zo ook Emma, Simona, Carmen en Mara. Mara was zeker een optie voor deze avond. Zeker nadat het vorige week vrijdag en gisteren niet tot een kamer is gekomen. Mara was schijnbaar goed bezet, want ik heb haar niet meer gezien na de kamer met Kinga.
    Victoria stond boven aan de trap bij de receptie. Met Victoria oogcontact proberen te leggen toen ik de trap op liep. Nope. Laura idem dito. Het blijft vreemd. Daar krijg ik de vinger maar niet achter. Uitzondering daarop is Crystal, waar je heerlijk mee kan dollen.
    En zo kwam ik weer eens uit bij:

Carmen
    Meer dan een half jaar geleden met Carmen een paar maal achtereen gekamerd. De kamers met haar waren altijd prima. Echter er was een nadeel. Overvloedig gebruik van gel. Bij een eerste kamer op de dag is dat geen probleem. Dan gaat alles vanzelf, maar na 1 of 2 kamers is zo'n glibberpartij funest om tot productie te komen. Dat was de enige reden waarom ik Carmen lange tijd heb gelaten voor wat het was. Ook al ging ik niet met haar op kamer, Carmen blijft altijd vriendelijk en maakt tijd voor een praatje. Carmen behoort optisch toch wel tot het bovensegment van Sixsens en ook op de verjaardag van de Kanarie zag ze er weer zeer patent uit.
    Met Carmen een date geregeld, doch dat liep een half uur vertraging op.
    Wachttijden in Sixsens?! Nog nooit meegemaakt. Dat betekent in ieder geval dat er goede zaken werden gedaan door de dames.
    De kamer met Carmen was weer uitstekend. GFE, stevig TZ, uitstekende BJ (GOSP=0,9M) en deze keer GEEN gel. Ik was stomverbaasd. Het was dan ook geen enkel probleem om het rubberen builtje vol te schieten.

Het liep tegen twaalven. In de bar was de sfeer ronduit top. Met davedv de kamer van Kinga geëvalueerd. We zagen beiden nog wel een herhaling zitten...... Doch, ik moest mijn alibi gaan respecteren om ook in de toekomst te kunnen blijven clubben.

Schermafbeelding 2015-12-13 om 13.18.42.jpg

Fazit
    Dank aan KP voor de gezellige verjaardag, al hebben we hem weinig gezien ) Iets met een 'Pocket Hongaartje' (ipv Bulgaartje).
    Ambiance was goed
    Eten was goed
    2 uitstekende kamers: Kinga en Carmen

Illusion Plopp!

21. Onderstaande 17 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

aamu (13 december 2015),Ace2 (20 december 2015),biged (13 december 2015),Bosco (14 december 2015),Davedv (13 december 2015),Eddy_V (14 december 2015),Flyerke (13 december 2015),ftchietgraag (16 december 2015),KanariePiet (13 december 2015),Lesyeux (14 december 2015),le_belge (13 december 2015),Mr Bluenose (13 december 2015),Nedlovefkk (13 december 2015),radar73 (17 december 2015),Sjeng1960 (13 december 2015),Wijze grijze (13 december 2015),zeppos58 (14 december 2015)

Last Online
    Vandaag @ 17:57
    Discussies
    8
    Thanks
    2.742

Standaard

"couch action in the bar area"... I have never seen that in Sixsens. Does this happen often in this club?

I only have seen public action there once at the pool (in summer of course). Rather exciting "show" by the way

23. Onderstaande leden hebben le_belge bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose (13 december 2015)

Last Online
    7 januari 2025 @ 21:11
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door le_belge Bekijk bericht
    "couch action in the bar area"... I have never seen that in Sixsens. Does this happen often in this club?

I only have seen public action there once at the pool (in summer of course). Rather exciting "show" by the way
    I've only seen it once before in SS and that was at one of those Pornstar Parties. A couple of the girls gave some lucky guy some action as the Pornstar show was no good!

Last Online
    9 maart 2019 @ 22:20
    Discussies
    15
    Thanks
    164

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Sixsens 12 december 2015 en een jarige Kanarie
    Ik sprak later davedv die ook met Kinga op kamer was geweest. Hij omschreef het als: 'het totaalplaatje is 100%'. Optiek, klasse, levendige communicatie, hygiëne en vooral uitstekende service! En niet onbelangrijk voor mezelf....lol! Veruit de beste kamer uit mijn P6-leven tot op heden en met stip op één! En dit was pas de 'try out'.

Met davedv de kamer van Kinga geëvalueerd. We zagen beiden nog wel een herhaling zitten......

Mijn verslag zal morgen wel komen, maar ik ben nog altijd onder de indruk van haar, wat een wereldmeid

26. Onderstaande 2 leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

Flyerke (14 december 2015),Sjeufke (14 december 2015)

Last Online
    9 maart 2019 @ 22:20
    Discussies
    15
    Thanks
    164

Standaard

Zaterdag 12-12-15, de verjaardag van een gevlogen kanarie.

Ik had het geluk dat ik zaterdag eerder weg kon van het werk en mezelf rond 4 uur kon melden in SS. Vooraf even ingecheckt in een hotel in de straat zodat we de verjaardag van KP ook daadwerkelijks op z'n KP's konden vieren, met veel bier. Ik trof de jarige toevallig gelijk bij de receptie en na het aftikken van 40 euro (dank SS, dank KP) en het afgeven van m'n cadeau (je kan natuurlijk niet met lege handen aankomen) ging ik me omberen en eens kijken wat er te beleven was in de bar.

Een enkel bekend gezicht, oa Bosca, maar vooral nieuwe gezichten waar ik direct wat namen bij kon plaatsen, oa Sjeufke, EddyV, duisburg specialist, Blue eyes, Duif1 en eentjemeteenmoeilijkenaam.....en nog meer, excuus aan degene die ik hier vergeet. Na een paar biertjes en wat geouwehoer kwam KP ons verzamelen voor het eerste hoogtepunt van de dag, verjaardagsvlaai. Zelfs de jarige zette zich er toe een stuk vlaai te eten terwijl hij taart eigenlijk niet lekker vind, mooi om te zien wat hij over heeft voor z'n genodigden.

Na de vlaai werd het toch tijd om eens terug richting bar te gaan om het vrouwvolk wat nader te inspecteren. In mijn beleving was het één van de betere line-ups die ik tot nu toe in SS heb gezien, zowel qua aantal als qua looks was het zaterdag dik in orde. KP besloot dat al die verschillende vrouwen niet aan hem besteed waren en sloot zich voor de rest van de dag op in een kamer met een Hongaartje. Het eten van vlaai was dus ook direct z'n laatste daad als gastheer en één van de laatste mogelijkheden om hem in het wild rond te zien lopen.

Met toch wel een beetje jaloezie zag ik dat Bosco de bijzonder lieftallige Erica had binnen gehaald, met haar zal ik vast nog wel eens nader kennis maken. Ik was zelf onderweg naar de bar toen ik Victoria tegen het lijf liep, nu is Victoria een top meid, maar ik vond onze laatste kamers te veel routine worden. Het was nog altijd goed, maar.....er ontbrak toch iets. Ik had dus besloten om zaterdag niet met haar te gaan kameren, zij had echter andere ideeën. Ze vergezelde me naar de bar, waar wij op onze beurt vergezeld werden door (edit, die moeilijke naam was dus) Lesyeux . Na Victoria toch voorzichtig te hebben verteld dat er voorlopig geen kamer in zat ging ze een hapje eten, maar ik denk dat ze zaterdag alsnog een prima dag had

Victoria was net weg toen ik in m'n zij geprikt werd door Mara. Ze was me de laatste keer al opgevallen en we liepen nu voor de tweede keer constant te flirten en elkaar uit te dagen. De laatste keer hadden we ook een kort praatje, maar dat liep toen een beetje raar en leidde dus niet tot een kamergang. Toen Mara nu weer langs kwam lopen trok ik haar naar me toe om het nog maar eens te proberen en dit keer ging het gelukkig een stuk soepeler. Lesyeux excuseerde zich en het was leuk ouwehoeren met Mara. Ze kwam terug op ons korte praatje van de vorige keer maar was me vooral aan het plagen met m'n Bulgaarse liefde, Victoria. Het was vrij snel duidelijk dat we ons gesprek naar een kamer gingen verplaatsen en daar had ik absoluut geen spijt van.

Mara
    Mara is 31, zwart haar, knap, slank, haar B (?) cup hangt wel, maar verder kon ik weinig aanmerken op haar lijf/voorkomen. Ik vond vooral de klik leuk met haar, het ouwehoeren, uitdagen, grapjes maken, lol maken is vaak ook zo belangrijk. Ze moest me na het binnengaan van de kamer eerst nog even plagen over Victoria, of het wel ging lukken zonder haar, of we haar er soms bij moesten halen. Toen ik vroeg of ze dacht dat dat nodig was, of ze het alleen niet af kon kreeg ik een grote grijns en een tong in m'n mond gepropt. Mevrouw had geen hulp nodig. Ze neigt in de kamer sterk tot PSE, stevig tongzoenen en droogneuken, ik probeerde haar af en toe wat af te remmen, even het tempo eruit te halen....dat lukte, heel even. TZ, PZC, NMC in een paar standjes en binnen een half uur was ik een lading nageslacht armer en een uitstekend orgasme rijker.

Na het kameren volgden er de gebruikelijke bezigheden, wat gegeten met Lesyeux, Eddy_V en nog een bijzonder sociaal en aangenaam manspersoon. Een paar drankjes in de bar, wat praatjes hier en daar.......maar toen.....toen ik in de kleedkamer in liep om wat uit m'n locker te pakken kwam Sjeufke binnen lopen, met in z'n kielzog een prachtige blonde dame. Ik keek naar haar, keek naar Sjeufke,
    'is dat?'
    'ja'
    Dat was dus Kinga. Ik keek nog eens, ze gaf me een prachtige glimlach en ik was al zo'n beetje verkocht.

Terug in de bar zocht ik een plek uit waar ik sociaal kon maar toch ook het bankje in de gaten kon houden waar Kinga zich zou ophouden. Rond die tijd kwam ook de kerstman binnen met cadeautjes voor de dames en verloor ik door de hectiek even het bankje uit het oog. En verdomd. Daar zat ze dus, in gesprek met iemand anders. Shit. Toch twijfelde ik eraan of het richting kamergang ging, ze zag me namelijk kijken en bleef toch regelmatig nadrukkelijk oogcontact maken. Iets later stond ze even alleen en hoewel het eigenlijk nog redelijk kort op de kamergang was besloot ik alles te laten voor wat het was en een praatje te gaan maken.

Kinga
    We zochten een bank op om eens op het gemak kennis te kunnen maken. Het is snel duidelijk dat ze een aangenaam persoon is om mee te zijn, het is makkelijk en prettig praten, ze spreekt haar talen en opeen leuke manier is het een gesprek over allerlei verschillende zaken. Ik moet lachen om haar antwoord als ik haar vraag wat ze in een club doet als ze als escort veel meer kan verdienen. Buiten het geld komt ze ook omdat ze geniet van alle aandacht die ze (terecht) krijgt. Als ik voorstel om een sleutel te halen geeft ze wel aan dat ze minimaal een uur kamert, ze doet niet aan half uurtjes. Als ik semi-ongerust vraag of we ons samen wel een uur gaan weten te vermaken krijg ik weer zo'n mooie glimlach en verzekert ze me dat ze normaal geen klachten krijgt. Enfin, geen twijfel, op naar kamer 6!

Helaas geen kamer met douche, maar de kamer naast de douche/badkamer, alsnog beter dan de kamers naast de bar. We gaan de kamer binnen, kleden ons uit, liggen even te kletsen tot de douche vrij is. Terug in de kamer beging het, van het moment dat de deur sluit tot je de kamer verlaat is Kinga je vriendinnetje. Een beeldschoon vriendinnetje ook in mijn optiek, ze is slank zonder mager te zijn, een mooi lijf, goed in verhouding, een knap gezicht dat vaak en veel lacht....wat haar alleen maar mooier maakt. Maar buiten het optische, ze is een hele lieve meid, sensueel en seksueel, uitstekende service, grappig, communicatief, sjah....het totaalplaatje voor mij.

Als we dus na een 10 minuten weer op bed liggen beginnen we te zoenen en daar komt eigenlijk geen eind aan tot we dik anderhalf uur later weer van de kamer af gaan. Zoenen, TZ, PZC, DATY, NMC, alles erop en eraan op een ontspannen maar toch intense manier. Ik moet er verder niet te veel woorden aan vuil maken, het was één van m'n beste club-ervaringen tot nu toe en zeker voor een éérste kamer was het fantastisch. De laatste 15/20 minuten hebben we nog liggen knuffelen, kletsen en zoenen op bed, even blijven zweven en nagenieten. Ons gesprek leidde uiteindelijk tot een voorstel van mijn kant om te trouwen, we moeten nog wat details uitwerken, maar ik heb goede hoop! Terug bij de lockers vroeg ze me anderhalfhalf uur af te rekenen terwijl we er ruim overheen waren, met alle plezier ga ik dit plus een extraatje. Ik geef eigenlijk nooit fooien, maar in dit geval, nou ja...

Terug in de bar sloeg de vermoeidheid een beetje toe. Zittend op m'n roze wolk genoot ik nog wel van het geheel, een beetje ouwehoeren, een biertje drinken, stuk pizza eten en nog een paar keer met Kinga kletsen (ze had wat aanvullende eisen voor ons huwelijk). Ik zat in dubio om nog een kamer te doen, maar of het nou een goed plan was....ik was moe, het ging niet beter zijn dan met Kinga....misschien nog eens met Kinga? Maar ook daar had ik m'n twijfels over, ik wilde eigenlijk nog even nagenieten. Ik was eigenlijk ook te moe na een lange werkweek en met een meid als Kinga wil ik er zelf ook het maximale uithalen. Zittend op de bank verscheen KP ook zomaar weer in de bar, voor hem zat de avond er ook op en hij kwam afscheid nemen en probeerde z'n Hongaarse nog bij me onder te brengen. Maar het is natuurlijk waanzin om gelijk na KP met zo'n meid te gaan, onmogelijk om in zijn voetsporen te treden

Kort nadat KP de bar had verlaten besloot ik ook maar te gaan, ik trof hem nog in de kleedkamer en heb hem nog maar even geholpen z'n cadeaus naar de auto te brengen. De beste man is natuurlijk ook al weer 40 geworden, hij had een beetje hulp nodig. Uiteindelijk lag ik rond 2 uur op bed, moe, een beetje dronken, maar dik tevreden. Werkelijk een prima dagje SS, aangenaam gezelschap, prima line-up, uitstekende kamers....wat wil een beer nog meer.

28. Onderstaande 15 leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

aamu (14 december 2015),biged (14 december 2015),Bosco (14 december 2015),Eddy_V (14 december 2015),Flyerke (14 december 2015),forgetskinnyletsgetfatty (14 december 2015),KanariePiet (14 december 2015),Lesyeux (14 december 2015),le_belge (14 december 2015),mechelen (14 december 2015),Megaboob (14 december 2015),Nedlovefkk (14 december 2015),radar73 (17 december 2015),Sjeufke (14 december 2015),zeppos58 (14 december 2015)

Last Online
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Afgelopen zaterdag ben ik mijn verjaardag gaan vieren in Sixsens. Ik had grootse plannen, maar de dag is 'tegen mijn wil in' ietsje anders verlopen dan origineel gepland: ik heb me laten betoveren door een leuk Hongaartje en ik heb bijna al mijn tijd aan haar gespendeerd in plaats van aan de mij bekende niet-schrijvende en uiteraard schrijvende aanwezige ijsberen (Licky Luke, Ohhlord, Bosco, Bob0808, De Vulkaanspesjalist, Eddy_V, Aamu, The Italian Stallion, Lesyeux, Davedv, Sjeufke, Duif1, Jeank, Ricky Martin, Blueeyes… mijn excuses aan degenen die ik vergeet!).

Wat die aanwezige ijsberen betreft: hartelijk bedankt voor jullie komst en voor de leuke cadeautjes!!!!

Mijn dag in een notendop:

Ik ben al om 11u15 aangekomen, maar ik ben er toch in geslaagd het ontbijt te missen… Eerst heb ik te lang bijgepraat met oa Ohllord en Jeank, nadien heb ik me gewaagd aan een experimentje met Roemeense Roxanna, een experiment dat tot net na 14u liep en dat jammer genoeg op een flop uitdraaide…

Roxanna is nieuw in Sixsens, het is een vriendinnetje van Janina. Het is een mooie meid en je kan ook een rustig, interessant gesprek met haar voeren. Dat gesprek was zelfs zo leuk, dat ik een kamergang met deze Roemeense wel aandurfde.

Die kamergang draaide echter uit op een flop: tongzoenen beperkte zich, in tegenstelling tot een eerder gemaakte belofte, tot voorzichtige zoentjes op de lippen, pijpen moest met condoom (zonder kon enkel na een stevige bijbetaling…) en het neuken was heel afstandelijk.

Kortom: ik besloot na een tijdje dat ik mijn zaadjes niet aan deze meid wou verspillen… Nog een lang gesprek gehad over het gewenste serviceniveau in saunaclubs (ik heb uiteraard niet bijbetaald voor de tijd die we te lang op kamer zijn gebleven...): ik hoop dat ze iets met mijn tips doet. Anders lijkt dit me een vogel voor de kat in Sixsens…

Bon. Mijn experiment met Roxanna zorgde dus voor een valse start van de dag (oh, wat miste ik mijn pocket Bulgaartje op dat moment…), maar niet getreurd: als het niet goed zit met het neuken, kan je nog altijd drinken. Ik vloog dus in de Salitossen en leek op een zatte dag af te stevenen. Tussen het drinken door, praatte ik uiteraard her en der met mijn ‘gasten’ en trakteerde ik op vlaai, maar de alcohol vloeide veel te vlot om goed te zijn.

Ik zag het al niet meer goedkomen met het neuken, tot… ik plots een interessante meid opmerkte: Linet (ex-Mondial, Lolita), een Hongaarse meid die alleen mooi zat te wezen onder het grote Tv-scherm in de bar. Ik checkte even of ik nog voldoende recht kon lopen en… het lukte, zei het nipt. Op naar Linet dus.

Het initiële gesprek met Linet verliep een beetje stroef, maar toch voelde ik een zekere klik. Ik dacht: erger dan Roxanna kan het niet worden, dus laat ik het gewoon proberen. Linet leek over een mooi paar borsten te beschikken: als al de rest tegenviel, had ik daar tenminste toch wat mee kunnen spelen.

Maar het viel niet tegen. Het viel absoluut niet tegen. Ik ben uiteindelijk nog tot aan mijn vertrek uit Sixsens samen geweest met Linet, zo’n 8 uur in totaal, waarvan 3,5u op kamer en ik heb van elk moment genoten.

Voor 1 keer ga ik niet te hard in detail treden over de kamergangen, laat het me er op houden dat het af was. GFE én PSE: ze beheerst beiden even goed! Toppertje (om mij mijn pocket Bulgaartje in Sixsens volledig te doen vergeten, moet je van goeden huize zijn!), het ideale ‘verjaardagsgeschenk’ gewoon en herhalingsgevaar is uiteraard héél groot.

Heb ik nog iets gedaan, buiten mezelf verliezen in die mooie Hongaarse? Toch wel.

Ik heb samen met haar een warme maaltijd genuttigd in het restaurant: biefstuk met pepersaus, groentjes en frietjes (smaakte héél lekker).

Ik heb tussendoor toch nog af en toe een kort praatje kunnen maken met 1 van de mij bekende aanwezige ijsberen.

Ik heb ‘s avonds, in het gezelschap van mijn mooie dame, genoten van een toch wel heel leuke sfeer in de bar.

Conclusies: ik heb een supertoffe dag gehad, met dank aan Sixsens voor de gratis inkom én voor de leuke attenties (top top top!), aan de aanwezige ijsberen voor de komst en de geschenkjes én uiteraard aan Linet voor de super tijd samen.

En mannen: nogmaals mijn excuses dat jullie me zo weinig gezien hebben. Hoewel, ik denk niet dat jullie dat aan jullie hart hebben laten komen!

Sixsens: tot snel!

30. Onderstaande 23 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

aamu (14 december 2015),Ace2 (14 december 2015),biged (14 december 2015),blueeyes (15 december 2015),Bosco (14 december 2015),Davedv (14 december 2015),Eddy_V (14 december 2015),Flyerke (14 december 2015),forgetskinnyletsgetfatty (14 december 2015),Lesyeux (14 december 2015),le_belge (14 december 2015),mechelen (14 december 2015),Mr Bluenose (14 december 2015),Nedlovefkk (14 december 2015),Nietsche (14 december 2015),Ohhlord (14 december 2015),Oudebelg (14 december 2015),radar73 (17 december 2015),salitos (15 december 2015),Sjeng1960 (14 december 2015),Sjeufke (14 december 2015),sofaking (14 december 2015),zeppos58 (16 december 2015)

Last Online
    26 juni 2024 @ 11:23
    Discussies
    3
    Thanks
    55

Standaard Afsluiter 2015

Als regelmatige bezoeken van SS, valt het mij steeds meer op dat het drukker wordt in de club. Wat natuurlijk zeer leuk is, zowel het aantal beren als DVP neemt toe. Ik heb er altijd een zeer naar mijn zin en vermaak mij goed met het heerlijke en mooie aanbod van dames. Wat ik wel eigenaardig vind is als je een paar keer met een zelfde dame kamerd dat de service niet altijd even goed is. Soms mag vingeren wel dan weer niet? Meestal heb ik twee of drie kamergangen per dag, er zijn er van een half uur maar er zijn er ook van twee uur, afhankelijke van de dame en de service. En iedereen heeft wel zijn voorkeur met welke dame hij mee kamend, mijn voorkeur gaat vooral naar de slanke types, borsten zijn niet zo belangrijk. Ook nationaliteit maak niet uit. De super sterren zijn voor mij: Julia, Simona, Nicole, Carmen, Laura, Nelly en soms ook Lana. Van deze dames ben je altijd zeker dat ze goede service leveren.
    Met de feestdagen voor de deur ga ik toch nog eens een dag naar mijn geliefde club als afsluiter voor 2015.
    Ik wens iedere dame en ijsbeer alvast een fijne kerst en een voorspoedig 2016, met natuurlijk veel seksplezier!

32. Onderstaande 7 leden hebben kmisjezo bedankt voor deze bijdrage:

biged (15 december 2015),Kwakje (15 december 2015),le_belge (15 december 2015),Nedlovefkk (15 december 2015),radar73 (17 december 2015),Ryuhayabusa (16 december 2015),zeppos58 (16 december 2015)

Last Online
    19 juli 2024 @ 14:56
    Discussies
    2
    Thanks
    89

Standaard

In Sixsenses terechtgekomen deze zondag. Ik had enkele uren tijd in de namiddag. Ik ben al een tijdje niet meer in deze club terechtgekomen, en ik ben hier nog nooit de zondag geweest. Groot was de verrassing dat doorheen de hele namiddag het ration beren:dames rond de 1:4 draaide. Ik denk dat er veel beren hun budget opsparen om kerstcadeaus te kopen voor de familie.

Het ontbijt was zoals gewoonte tiptop in orde. Sixsenses blijft toch mijn favoriete club wat eten betreft. Twee pistolekes gegeten en nog wat gaan uitrusten van de reis in die donkere ruimte. Toen ik de kino passeerde zag ik dat er al een collega-beer in actie geschoten was en ijverig aan het oefenen was om een nageslacht te verwekken. Het merendeel van de dames was zich nog aan het omkleden en ik kon de té enthousiaste jaagsters nog wat van me afhouden. Ik had me al een week onthouden dus bij de minste flirt of aanraking kwam mijn jongeheer in schietstand te staan. Dit mocht niet lang meer duren.

Het eerste meisje dat me kon overtuigen om mee naar de kamer te gaan was de Bulgaarse Cecilia (24j). Ze kwam bij me liggen in de donkere ruimte, en omdat ze me toch iets zei besloot ik maar om me te laten verleiden om mee te gaan naar de kamer. Op de kamer veranderde ze helemaal van attitude en liets bijna niet meer toe. Begonnen met een ferme klodder glijmiddel (altijd een downer). Ik kon nog een paar tongzoentjes eruit krijgen door te zeggen dat we dat afgesproken hadden, maar ze bleef afstandelijk. Ik mocht niet kiezen waar ik mijn armen of benen legde en ik heb me dan maar gewoon noodgedwongen naar een hoogtepunt geneukt. Slechte ervaring natuurlijk. Ik moet echt meer leren de overeenkomst afblazen als ze op de kamer een koude kikker blijkt te zijn.

Eventjes terug naar het restaurant om een koffie te drinken met de excellente gebakjes die er lagen. Eventjes gaan relaxen in de jacuzzi en dampcabine. Beetje twijfel of ik nog een meisje ging nemen voor vandaag, maar ik ga wel zien hoe het uitdraait.

In de lounge nog even een paar jaagsters van me afgeslaan, tot de Spaans-Roemeense Natalia (23j) bij me kwam liggen. Ze is wat mollig, en ik heb onmiddelijk gezegd dat ik net seks gehad heb en ik dus niet naar de kamer ging. Ze antwoorde dat ze gewoon wat wou relaxen en wat wou praten. Aha, dàt is de juiste attitude! In elkaars armen liggen knuffelen en gewoon gebabbeld. Geen énkele keer kwam de kamervraag en ze liet gewoon de natuur haar gang gaan met veel geduld en op een speelse wijze. Volwassen en alles behalve opdringerig. Van het één kwam het ander natuurlijk, en ik werd na een tijdje toch nog hard. Wat liggen vingeren en ontdekt dat haar foef moddernat was. Hmmm... Zelfs twee keer moeten vragen om naar de kamer te gaan. Op de kamer bleek inderdaad dat ze bloedgeil stond en ik heb een fantastische sekssessie gehad, alles erop en eraan. GFE. Zeer goed! Nochtans had ze me verteld dat ze nog in de vitrinnes gewerkt heeft, dus ik had wat schrik voor een 2e downer. Totaal niet het geval.

Nog eventjes gaan genieten van het avondeten dat nu al klaar stond en nog even de sauna in. Het eten was zoals vanouds héél erg lekker en de keuze is gevarieerd. Ik had schrik dat ze op een zondag wat sobermaal gingen houden, maar toch kun je hier heel erg lekker eten. Dikke pluim voor de koks. Club was kraaknet (een wonder als je weet wat hier dagdagelijks gebeurd), en de wellness is tiptop in orde. Jacuzzi, saunas en dampkap lekker warm.

Conclusie:
    Club Sixsenses: blijft topniveau!!
    Cecilia, 24j, Bulgaars: zeer slecht.
    Natalia, 23j, Spaans-Roemeens: excellent, GFE.

34. Onderstaande 15 leden hebben Marcus69 bedankt voor deze bijdrage:

aamu (17 december 2015),bergm550 (15 december 2015),biged (16 december 2015),Eddy_V (16 december 2015),Flyerke (16 december 2015),kmisjezo (16 december 2015),Kwakje (15 december 2015),le_belge (17 december 2015),Mistralwind (16 december 2015),Nedlovefkk (17 december 2015),radar73 (17 december 2015),Ryuhayabusa (16 december 2015),Sjeufke (16 december 2015),sofaking (15 december 2015),zeppos58 (16 december 2015)

Last Online
    26 november 2024 @ 08:49
    Discussies
    8
    Thanks
    5.262

Standaard

Vrijdag 11 december 2015

Na mijn geslaagd bezoekje van een drietal weken geleden drong zich een vervolgbezoek op.
    Ook Kinga had haar aanwezigheid voor deze dag hier op het forum gemeld dus nog een reden om sixsense te bezoeken.

Iets na elven de deurbel ingedrukt en na afhandelingen van de formaliteiten kon ik aan mijn inspectieronde beginnen.

Zo onmiddellijk na openingstijd moet de club nog ontwaken dit heeft wel iets speciaals. De dames zijn nog met hun ochtendritueel bezig. Het is er nog rustig dus tijd voor een koffietje aan de bar.

Kom ik daar al sjeufke tegen hij had zich al strategisch opgesteld met de bedoeling, bij verschijning van Kinga, de meeste kans te maken om haar te strikken, Kinga heeft meestal een vaste zitplaats.
    Dit zou tevergeefs blijken Kinga de vrijdag afwezig gelukkig voor hem zaterdag wel present.

Op en aan de plaats waar normaal Kinga zit was nu bezet door de Poolse vertegenwoordiging de twee Maya's en Monica.
    Met de oudere Maya langdurig tijdens het verloop van de dag interessante gesprekken gevoerd.
    Ik was de vrijdag ook haar vaste masseur ze had wat last van haar schouder.
    Maya moet een knappe verschijning geweest zijn een twintigtal jaar geleden maar de tand des tijd heeft wat sporen nagelaten en een leven als gogo danseres in het verleden met het bijbehorende nachtleven hebben haar uiterlijk geen goed gedaan.
    Nu heeft ze meer een uitstraling van een overjaarse pornoactrice.
    Alhoewel dit type dames niet mijn voorkeur genieten. In tien jaar tijd enkel met Poolse Megi uit goldentime een kamer gedeeld als vertegenwoordiging uit het 40+ segment.
    Toch sluit ik een kamergang met Maya in de toekomst niet uit.

Doorheen de dag met verschillende ijsberen gesprekken gevoerd over het clubleven. Informele gesprekken zijn best wel nuttig ze bieden mij de mogelijkheid om mijn eigen ideeën te toetsen aan alternatieve interpretaties en visies. Zo kan ik eventueel mijn eigen mening over bepaalde dames en clubs wat bijschaven. Zeker verrijkend.

Tijdens mijn wandelingen doorheen de club werd ik tegengehouden en omhelst door een sympathieke Roemeense zich voorstellend als Nathalia
    Haar talenkennis was buiten het Roemeens beperkt tot zeer elementair Engels dus communicatie was moeilijk.

Na het nuttigen van het avondeten had ik mij wat teruggetrokken in de oriëntaalse ruimte kwam Nathalia zich weer presenteren. Bij haar geen
    directe vraag naar een kamer maar in tegenstelling ze komt langs mij liggen en begint mij onmiddellijk te knuffelen en te zoenen.
    Doet ze dit omdat haar talenkennis beperkt is of heeft ze met een dergelijke attitude in het verleden menigmaal succes geboekt ik weet het niet maar ik kon het best wel appreciëren.
    In eerste instantie beantwoorde ik haar avances niet maar na een tijdje had ze bij mij een gevoelige snaar geraakt en vroeg ik haar een sleutel te gaan halen.

Toen ze vertrokken was overviel me de gedachte wat heb ik nu weer gedaan. Alweer een dertien-in-een-dozijn Roemeense uitgenodigd voor een kamer.
    Na de kamertijd kan ik enkel maar bevestigen ik heb totaal geen spijt gehad met Nathalia het bed gedeeld te hebben.
    Ze sleurt misschien wat overtollige kilo's mee ook haar D-cup is niet meer zo stevig maar wat is dit een parel als het op service aankomt.
    Tijdens ons halfuurtje had ik op geen enkel moment het gevoel dit is betaalsex.
    Lekker en lang tongzoenen zonder terughoudendheid. Geen gezeur over extra's. vingeren toegestaan. Lekker en met gevoel pijpen.
    Tijdens het neuken heeft ze zelf haar clit intensief gemasseerd dit gadeslaan verscherpt mijn eigen geilheid en kruid de sessie nog extra.

Na de vitrines in Brussel Noordstation bevolkt te hebben waar ze het overigens maar een week heeft uitgehouden is deze lieve en sympathieke Roemeense nu zo een tweetal maanden actief in Sixsense.
    Ik hoop dat ze nog lang in Sixsense mag blijven.

Rond 20h00 tevreden Sixsense verlaten.

36. Onderstaande 13 leden hebben biged bedankt voor deze bijdrage:

aamu (17 december 2015),Ace2 (20 december 2015),bergm550 (17 december 2015),Eddy_V (17 december 2015),Flyerke (17 december 2015),hasta la pasta (20 december 2015),KanariePiet (17 december 2015),le_belge (17 december 2015),mechelen (17 december 2015),Nedlovefkk (17 december 2015),Oudebelg (17 december 2015),radar73 (17 december 2015),Wijze grijze (17 december 2015)

Last Online
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Gisteren ben ik weer in Sixsens beland, van 11u tot 0u30.

Het was qua mannen de ganse dag héél rustig. Zelfs na 20u zaten er bij momenten niet meer dan een half dozijn mannen in de bar. Uitzonderlijk was er ook geen enkele mij bekende ijsbeer aanwezig.

De line-up was voldoende, toch zeker voor een woensdag. Er waren om en bij de 35 vrouwen aanwezig, waaronder: Diana, Veronica, Anna, Maya, Miruna, Larissa, Adelina, Celena, Elena, Victoria, Laura, Linet, Simona, Paula, Stacey, Kasey, Domenica, Emma, Carmen...

De sfeer: heel rustig, wat niet onlogisch was, gezien het lage aantal mannen. Saai was het echter nooit, eerder gemoedelijk.

Het personeel: super vriendelijk en behulpzaam als altijd. Beate heeft me weer héél vriendelijk ontvangen en was zoals altijd in voor een leuk gesprek. Met Annie, de Hongaarse bardame, heb ik in de vroege namiddag veel leut gemaakt. Een echt toffe meid (en nog mooi ook!

Het eten: 's middags was er een uitgebreid ontbijtbuffet voorhanden, maar ik heb het gehouden bij 2 broodjes met charcuterie. 's Avonds heb ik een kipfilet met frieten en groentjes gegeten. Smaakte uitstekend.

Ik heb gisteren gekamerd met Bulgaarse Anna (zie haar topic) en met mijn nieuwe favoriete in Sixsens: Hongaarse Linet. Die laatste zal me nog vaak op kamer krijgen.

Mijn conclusies na dit bezoek: ik heb me ondanks de weinige aanwezige mannen gisteren weer super geamuseerd (anders bleef ik geen 13,5 uur in de club), dankzij het leuke barpersoneel, enkele vrolijke Duitsers en uiteraard dankzij mijn lekker Hongaartje.

Sixsens: tot later. Je bent dit jaar nog niet van mij verlost!

38. Onderstaande 10 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

aamu (17 december 2015),biged (17 december 2015),Flyerke (17 december 2015),forgetskinnyletsgetfatty (17 december 2015),ftchietgraag (23 december 2015),le_belge (17 december 2015),Mistralwind (17 december 2015),Nedlovefkk (17 december 2015),Orlando F (17 december 2015),Sjeufke (17 december 2015)

Last Online
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

De line-up was voldoende, toch zeker voor een woensdag. Er waren om en bij de 35 vrouwen aanwezig
    Even een verduidelijking, want ik heb mij verkeerd uitgedrukt: ik heb woensdagavond op een bepaald moment om en bij de 35 vrouwen in de bar geteld. In totaal waren er echter nog meer vrouwen in de club aanwezig (want uiteraard zitten nooit alle vrouwen op hetzelfde moment samen in de bar...). In totaal zullen er eergisteren iets van een 60 vrouwen aanwezig geweest zijn.

40. Onderstaande 3 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

Ryuhayabusa (18 december 2015),Sjeufke (18 december 2015),zeppos58 (18 december 2015)

Last Online
    1 juli 2020 @ 07:19
    Discussies
    7
    Thanks
    858

Standaard

voorbije dinsdag, nog eens in Sixsens geweest, na een werkdag, vanuit Mechelen via Brussel - luik, na 1u40 daar geraakt, viel nog mee voor een dinsdagavond qua verkeer.

Entree betaald, omgekleed en naar douche.
    Twee dvps in de jaccuzi, uiteraard kon ik daar niet aan weerstaan, en dus dames vergezeld
    Bleek dat het 1 van mijn favos was in de jaccuzi, namelijk de roemeense, zwarthairge Denisa.

Denisa:
    Mooi figuur, lang zwart haar, gezellige meid, Roemeense.
    Presales in jaccuzi, dan iets gaan drinken in de bar, dan effe in maroc room, maar nogal druk gevuld door werkloze dvps.
    Dan naar kamer, weer super, tz,pzc,dt,...
    Na kamergang de nodige centjes geregeld, en zouden nog wat aftersales hebben en daarna wss 2e kamergang, zover is niet gekomen.
    Herhalingsgevaar 100%

Terug in de bar aangekomen, wou ik even bekomen en wachtende op Denisa, werd ik weggekaapt door Maya, niet zo leuk voor Denisa.

Maya :
    Blond, slank, 160cm, a-cup, Pools.
    Presales in de bar, maroc room, tz, pzc.
    Naar kamer, weer fantastisch, tz,pzc, beffen, vingeren (oppervlakkig), cowgirl, doggy, nog een leuke babbel.
    Fin geregeld, dan samen douchen, stonden nog meerdere dvps te douchen, altijd leuk.
    Herhalingsgevaar 90%

Nina:
    Ontmoet tijdens het douchen na kamergang met Maya.
    Halflang zwart haar, 170cm, c-cup, ik vermoed iets ouder dan de gemiddelde dvps, van Kroatië, spreekt goed Nederlands, woont al 10jaar in België, en werkt helaas enkel dinsdag en donderdag.
    Leuke babbel, girl next door, tz.
    Helaas moest ik vertrekken, als ik er nog eens kan geraken op een dinsdag of donderdag, zeker een kamergang met haar.

Conclusie:
    Leuke avond, met 2 fantastische dvp, en een leuke dvp ontmoet voor de volgende keer.
    Eten, geen idee, geen tijd.

42. Onderstaande 4 leden hebben goolfy69 bedankt voor deze bijdrage:

biged (18 december 2015),le_belge (18 december 2015),Nedlovefkk (19 december 2015),Sjeufke (18 december 2015)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch SS/15/12/15:

Tsoenami van Bulgaren

Al een zeer lange tijd stond 15 december in mijn agenda vast. Een dagje om nog eens een laatste keer gaan te knallen in 2015. Wingman van dienst was deze keer de Killer-Bull. De eerste en originele Bull, de man die mij het fenomeen saunaclubs leerde kennen, de specialist in dikke tieten en natuurlijk niet te vergeten de eigenaar van een piemel van 22cm………… in rust! Na ons gezamenlijk uitje in Samya, tijdens mijn laatste clubtour, was de Killer helemaal in de ban van Samya. Kan ook moeilijk anders als je Samya bezoekt op een dag dat er meer dan 100 mokkels aanwezig waren en de sfeer haast ongezien is. Maar goed, ik stelde hieromtrent mijn veto: Samya is idd vet, maar ik ben er kort na elkaar 3x op rij geweest en voor mij is dit ongezond. Ik had het nu liever iets rustiger. Bovendien ging daar een kerst-party door en de laatste jaren heb ik het niet zo begrepen met kerst-partys in saunaclubs.

Tot op de dag zelf, waren we er nog niet uit welke club het zou wezen. GT, SS, Babylon en YY zaten in de running. Ik stuurde de Killer er als verkenner op uit… Zo’n uurtje voor mijn aankomst. We hadden de aanwezige dames al gechecked op de site van Babylon en ook een bron in GT bevestigde dat het er naar behoren was. Maar de eigenwijze Killer had vanuit Aken ook al naar SS gebeld en daar beloofden ze 30 dames. Nu moet je weten dat de Killer een goedgelovige kloot is en dat hij al vaker werd beetgenomen in clubs die 1000 wijven garandeerden en er uiteindelijk amper 10 aanwezig waren. Dus ik gaf de Killer A.K.A. the master-Anaconda, het bevel om SS te enteren. Hij bevestigde wederom dat er op z’n minst 25 mokkels waren. Uitstekend voor mij en ik gaf aan dat ik er binnen het halfuur zou zijn.

Ik duwde het gaspedaal van mijn bolide in en zoefde aan lichtsnelheid de Nederlandse grens over. Ik kon leven met Six Sense… Al was het maar symbolisch: het was de eerste club die ik in 2015 bezocht en het zou nu ook de laatste worden dit jaar. Bovendien was het ook van toen geleden en een tweede keer SS bezoeken in 2015, vond ik toch wel een must. Ik scheur tegen 400 per uur door de bebouwde kom van Lemiers, wanneer ik opeens een bericht krijg van de Killer. “De flikken zijn hier binnengevallen… In Burger!”. Het afremmen bij de club zelf werd onderbroken en ik gaf opnieuw gas. Bij deze deed ik een fly-by bij SS en ik kwam uiteindelijk tot stilstand in Vaals.

De flikken, dat is foute boel. Ten eerste had ik geen zin in gedoe… Ten tweede had ik voor de Killer een rantsoen erectiedoping bij, waarvan ik niet wist dat je het in grote hoeveelheden in je bezit mag hebben en ten derde wist ik natuurlijk niet wat de flikken daar deden. Hadden ze misschien een tip gekregen dat er een self-bomber in SS rondliep, werden de mokkels gecontroleerd of hadden ze het op het clienteel gemund? Ik parkeerde mijn bolide en ging de eerste de beste cafetaria in waar ik een koffie nuttigde. Ondertussen kreeg in een sms van de Killer: “de bar beneden is afgezet… Ze zijn al de wijven aan het ondervragen… Kom toch maar af, want wij worden niet gecontroleerd”

Jaja, ik besloot nog even af te wachten. Je weet maar nooit dat ze de Killer dwongen met een blaffer tegen zijn slaap om me naar daar te lokken… Of dat ze na de controle van de mokkels ook nog de ijsberen gingen controleren. Ik bestelde nog een koffie en de tijd tikte weg. Rond 16 kreeg ik opnieuw een bericht van de Killer: “de flikken zijn pleite… the coast is clear!”. Ik nam mijn bolide en op een paar seconden stond ik op de parking van SS. Ik ging naar binnen, betaalde entree, kleedde me om en zocht naar de Killer. Dat zoeken werd al gauw gestaakt, want er waren heel wat mokkels die om mijn aandacht zaten te smeken. De situatie was gunstig: idd een stuk of 30 snollen en iets van een 20 ijsberen!

Terwijl ik her en der wat beleefdheden uitwisselde wandelde ik verder door de gangen van SS. Nabij de Arabische ruimte deed ik een koprol en keek ik vluchtig naar binnen. Altijd oppassen daar, want de mokkels trekken je zonder pardon naar binnen. Helaas haalde mijn stunt niet veel uit, want net toen ik bij mezelf dacht dat ik het donkere gat voorbij was, grepen 2 jatten me bij de kraag en werd ik alsnog naar binnen gesleurd. Weerstand bieden had geen enkele zin, want het was een stevig wijf waar ik de eer mee had. Ze slingerde me in de Marokkaanse sofa’s en dook boven op me. Heftig tongzoenen (lekker zelfs) en zichzelf klaar rijden op mijn pik werd mijn deel. Na een klein halfuur met haar te stoeien, gaf ik het toch maar op en besloot ik met haar naar de kamer te gaan. Een openingstreffer van formaat in de letterlijke en figuurlijke betekenis voltrok zich.
    Link Roemeense Natalia: https://www.ijsberenforum.com/forum/...lia-(Roemeens)

Na de wip met Natalia verscheen ik onder in de bar, waar ik de Killer trof. Hij was zo bleek als een lijk en ik vroeg hem wat er loos was. “Ik ben ook net terug van de kamer en ik heb mijn pik een paar keer zonder condoom in haar doos gestoten”, knarstande hij. “What the fuck,” hoorde ik Natalia die in mijn kielzog volgde, uitkramen van verbazing en ze sloeg meteen een kruis. Altijd raar die Roemeense berggeiten: ze kennen niet eens fatsoenlijk Engels of Duits, maar zulke dingen verstaan ze wel uit het Nederlands. “Wie was het?” vroeg Natalia terwijl ik de vraag stelde of hij alsnog een condoom had aangetrokken. Een zekere Roberta was het antwoord op Natalia haar vraag en op mijn vraag luidde het antwoord: “Tuurlijk, die trut wou me anders nog eens 50€ extra aanrekenen.”

Terwijl de Killer in de drank vloog om zichzelf te bezatten, vroeg ik aan Natalia wie die Roberta was. Ze wees me daar een moddervet en lelijk wijf aan. Volgens mij was de Killer niet goed bij zijn hoofd. Ten eerste zou ik zo’n lelijk wijf nooit overwegen en ten tweede stond het al haast op haar bakkes te lezen dat ze SOA’s verzamelde. En in derde instantie zou het zeker nooit bij me opkomen om mijn pik daar nog maar naakt tegen te houden, laat staan hem er zonder bescherming inschuiven. Nou ja; de Killer zijn wegen zijn ondoorgrondelijk, denk ik dan.

Ondertussen bleef Natalia maar rond mijn lijf hangen… Dat is meestal wel leuk, maar niet meteen na de eerste treffer van de dag (of het moest echt wel super geweest zijn). Zeker met alle andere aanwezige dames erbij… Ik had echt de drang om nog wat meer moois te gaan proefrijden. Om van Natalia af te komen, besloot ik maar om boven een hapje gaan te eten. Laat ons eerlijk wezen: het vreten in SS is niet zo lekker als bv in PSR, Magnum, Samya of zelfs YY, maar kom; het viel best wel te pruimen. Dus nadat mijn pens gevuld was, was ik zinnes om te gaan uitbuiken aan de bar. In alle rust, want ik had gezien dat de meeste mokkels net na mij kwamen eten.

Dus ik zit lekker van een drankje te genieten in de bar en ook al wel een beetje te geilen op de blonde barvrouw, zie ik opeens uit mijn ooghoeken een donker figuur naar me toe sluipen. Ik hoopte dat de Killer in het gedaante van mijn trouwe wingman snel zou opdagen, maar die verzaker zat op de eerste onderverdieping met zijn beschimmelde leuter in de Jacuzzi. In het gezelschap van 2 mokkels. Een daarvan was de charismatische Larissa. Een Roemeense van rond de 30 die vooral opvalt vanwege zo’n halve hanenkam op haar kop. Ik had met haar ook al eerder een gesprek gehad, maar dat was net voor het moment waarop Natalia me opeiste. Was er geen Natalia geweest, dan was deze Larissa mijn openingstreffer geworden. Niet dat ik val op mokkels met korte haren, maar laat ons stellen dat ik wel een goed gevoel bij de kennismaking met haar had.

Maar we dwalen af… Terug naar de bar dus. Daar zat ik nog steeds en het zwarte gedaante placeerde zich naast me. Ik keek haar aan en schatte op het eerste gezicht: Roma-Gipsy. Op regelmatige basis gaat zo’n woonwagenbewoonster er wel in bij mij… Zeker als ze er zo minderjarig uitzien… Maar helaas voor mij was mijn eten nog aan het verteren. En op zulke momenten kan ik opdringerigheid missen als kiespijn. Doch, het werd nooit opdringerig. Vrijblijvend knoopte ze een gesprek aan met mij. Ik leerde dat ze een Bulgaarse was en ik bedacht me dat er wel veel Bulgaarse mokkels waren. Meer dan Roemeens dunkt me. Het leek wel of ze met een overvliegende Tupolev een paar dozijn Bulgaren gedropt hadden boven SS. Nadat ik haar verteld had over mijn rookfetisj ging ze dit checken en ze stak sensueel een sigaret op en blies alle rook in mijn smoel. Ik kreeg een knoert van een stijve en niet veel later zat ik met mijn poten aan haar lijf en stak mijn tong tot in haar strot. Aan de bar alleen al denk ik dat we 15 liter speeksel uitgewisseld hadden. Op de kamer ging dit in het kwadraat verder en al de rest lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...790#post458790

Na de meesterlijke sessie met de mega-topper, Domenica genaamd, ging ik terug aan de bar zitten. Domenica had na onze sessie nog aangegeven dat ze in de barruimte nog wat tijd met mij wou spenderen, maar helaas was die zuignap van een Natalia haar weer voor. Deze keer werd het zo klef dat ik me er begon aan te storen. Natalia bleef maar rond mijn nek hangen en Domenica zat vanop een afstand betreurd toe te kijken. Ik had al meermaals aangegeven dat ik slechts één keer per dag met dezelfde dame meega, maar ze had er geen oren naar. Dit begon zelfs zielig te worden… Zeker toen ze met traanoogjes zei dat ik haar enige klant was en dat ze meer geld moest verdienen. Toen heb ik haar nog maar eens duidelijk gemaakt dat het dan ook onmogelijk is als ze rond mij blijft hangen. Ze diende rond te lopen, vrij te zijn en te jagen… Niet zich als een teek vast te bijten in mijn nekvel. Dat lukte allemaal niet en om opnieuw van haar af te komen ging ik nog maar eens een hapje eten.

Toen ik weer beneden kwam, was ze niet te bespeuren. Dus in alle voorzichtigheid zette ik me terug aan de bar en deze keer kon de Bulgaarse Domenica toch nog bij me komen zitten. Opnieuw wat zitten zoenen en spelen aan de bar. Ook de Killer kwam erbij zitten. Hij had de lingerie van een mokkel rond de paal afgerukt en gooide ermee naar de andere wijven, die gewillig meededen in een kring. Ze gooiden de lingerie continu naar elkaar en het naakte mokkel in het midden maar achter haar schrale kledij sprinten. De Killer werd dit spelletje opeens beu en draaide zich met zijn rug naar mij. 2 krukken verderop zat een andere blonde stoot en de Killer had zijn zinnen nu op haar gezet. Deze verplaatste zich bij Killer op schoot en daar zaten we dan met ons vieren. Ik, de Killer en 2 Bulgaarse mokkels. De blonde luisterde naar de naam Veronica. Natuurlijk kon ik het niet laten om de dames weer in shock te brengen door Killer zijn badjas open te trekken. Bij het aanschouwen van een halve stijve (ong 25cm) viel hun bek open van verbazing. Nadat het doorgedrongen was wat ze zojuist gezien hadden, giechelden ze het uit. De Killer was opeens het onderwerp van alle mokkels die rondom en in de buurt van de bar zaten. Het rumoer dat hij met zijn giga-pik teweeg bracht, deed me haast vermoeden dat ik ergens op een Bulgaarse markt stond.

Ik had het nog naar mijn zin in het bijzijn van Domenica en de Killer zei tegen Veronica dat hij zich ging tegoed doen aan een verkwikkende douche en daarna de kamer op met haar. Veronica leek er niet gerust op. Ze keerde terug naar haar plaats en stak zenuwachtig een sigaret op. In haar ogen zag ik de angst voor zijn monster-lul. Het was diezelfde angst die ik zag wanneer ik in het leger zat. Meer bepaald wanneer de baardaap voor je al zijn trucjes heeft opgebruikt om je om zeep te helpen en wanneer je dan finaal je wapen naar zijn kop richt. Die angst in zo’n smeerlap zijn ogen, die was helemaal te vergelijken met de angst in Veronica haar ogen. Maar mijn angsten kwamen ook weer naar boven, want op de plaats waar de Killer gezeten had, daar doemde opeens Natalia weer op. Dat ik hand in hand zat met Domenica, leek haar niet te deren. Zowel Domenica en ik waren niet gediend met dat zielige gedrag en uiteindelijk draaide ik mijn rug naar haar. Nu kunnen jullie nooit geloven wat ze toen deed. Terwijl ik met de Bulgaarse in gesprek was, verplaatste Natalia zich achter Domenica waardoor ze weer in mijn gezichtsveld verscheen. Inspelend op mijn zwakte stak ze een sigaret op en begon me te verleiden.

Een kwartier verder besloot Domenica om verder aan de slag te gaan. Gelukkig had Natalia dit niet direct door, want ze was net in gesprek met een andere Roemeense. Zo onopvallend mogelijk schoof ik 2 krukken op en kwam zo in de armen van Veronica terecht, die nog steeds zenuwachtig aan het kettingroken was. Ja, jullie lezen het goed… Een kwartier later zat deze knappe blondine nog steeds op de Killer te wachten. Waarschijnlijk is hij een bad aan het nemen ipv zich te douchen, grapte ik verontschuldigend naar haar om het ijs te breken. Ik begreep zelf niet waarom het zolang moest duren met die Killer-Bull. Ik voelde me echt aangetrokken tot deze Veronica en koesterde een zekere afgunst voor de Killer, daar hij haar eerder had opgeëist. Maar het bleef maar duren bij die lamzak. Alsof de duivel ermee gemoeid was, keek ik toevallig naar boven en zag hem met een andere uitermate mooie blondine op de kamer verdwijnen. De blondine in kwestie had ik ook al eerder gezien en kon zonder twijfel geduid worden als de knapste stoot van SS. Volgens mij was ze Pools, Duits of iets van de Baltische staten. De Killer wist het achteraf zelfs ook niet meer. Ze was een arrogant ogend wijf waar ik niet zelf zou naar toestappen. Niet tegenstaande dat, wel woest aantrekkelijk. Bij deze bewees de Killer toch weer maar eens, waarom we hem de Killer noemen. Ookal was deze blondine niet voorzien van royale tietenkast! Veeleer tietjesspek voor mijn bek!

En daar zat ik dan, overlopend van plaatsvervangende schaamte, naar Veronica toe. Anderzijds bracht dit wel een opportuniteit met zich mee. Ik herpakte me en zei; “luister pop, op die Killer moet je niet wachten… zo een gigantische lul, daar loop je vanbinnen alleen maar beschadigingen mee op. Ik vind jou ook hartstikke leuk en als je me nog even recuperatietijd geeft, dan ga ik strakjes met jou op de kamer…. En vrees niet: ik heb maar een kleine miezerige stengel!” Bij deze gooide ik ook mijn badjas open en ze werd meteen op haar gemak gesteld. We lulden erop los en ze liet ook toe dat ik haar al uitgebreid bepotelde. We begonnen ook te muilen en ik ondervond dat ook zij, derde van de dag, een goede tongzoenster was. Niet veel later vertrok ik ook met deze Bulgaarse voor een uur naar de kamer, al verliep het van mijn kant niet meer heel vlotjes.
    Link Veronica: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ika-(Bulgaria)

Nog even terugkomen op het moment dat ik met Veronica vertrok. Zij ging boven aan de receptie de sleutel halen en net toen kwam de Killer al terug van de kamer. Hij keek Veronica na toen ze de trap op liep. Een bijna Braziliaanse kont, zo mooi vol en rond. Ik zei tegen Killer dat hij dit ging missen en dat ik voor hem de eer wel zou hoog houden. We namen toen nog afscheid, want de Killer diende de dag erop weer gaan te werken. Hij verliet SS en ik heb hem niet meer gezien.

Na mijn uurtje met Veronica ben ik nog even gebleven. Een snelle hap genuttigd en daarna een koffie aan de bar. Misschien had ik nog wel tot middernacht gebleven en me vooral bezighouden met sauna en stoombad, maar ik kreeg opnieuw het gezelschap van Natalia en dat begon nu echt mijn kloten uit te hangen. Dus iets na 22u had ik er genoeg van en ik deelde mee dat ik naar huis ging. Ik nam ook afscheid bij mijn twee Bulgaarse dames die ik bij wijze van afscheid beiden muilde. Ze vonden het oprecht erg dat ik al vertrok, want naar hun mening was ik een lieve en correcte man. Ze hoopten me spoedig terug te zien en misschien zou het dan wel eens een trio met hen kunnen worden. Boven in de kleedkamer doemde de verdomde Natalia opnieuw naast me op en deze keer vroeg ze me of ze met me mee naar mijn thuis mocht. Dit werd te gevaarlijk voor mij… Ik nam op een afstandelijke manier afscheid van haar en maakte dat ik weg kwam. Nog een geluk dat ik mijn nummer niet aan haar gegeven had, want dat had ze ook nog gevraagd aan mij na het seksen. Ik bedacht bij mezelf dat ik een veel te goeie beffer ben… Misschien moet ik de wijven in de toekomst wat minder verwennen.

We onthouden vooral dat de sfeer goed zat en dat er aardig wat wijven het aanbod van SS sierden. Dat mijn ego meermaals gestreeld werd, ik 2 goede sessies + 1 topper ondergaan heb en dat we in 2016 snel terugkeren naar SS.

Lang leve de Bulgarije:

Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

44. Onderstaande 14 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (20 december 2015),Befke (21 december 2015),biged (19 december 2015),cheasehead (19 december 2015),Eddy_V (19 december 2015),Flurkman (21 december 2015),le_belge (19 december 2015),Mistralwind (19 december 2015),Nedlovefkk (26 december 2015),Oudebelg (20 december 2015),Ryuhayabusa (20 december 2015),Sjeufke (20 december 2015),sofaking (19 december 2015),Wijze grijze (19 december 2015)

Last Online
    Vandaag @ 01:10
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Vrijdag 18 december, ik mijn hand eenvrijkaartje voor Samya, dus vertrok ik met de idee om rond de middag aan tekomen, maar een jong grietje dat pas met de wagen reed dacht daar anders over.
    Bij een druk kruispunt waar stapvoets verkeer was besloot deduts naar har vriendje te wuiven en reed pardoes in op mij 6 maand oude wagen.
    Een hoop tijdverlies dede me besluiten om het kaartje nogeven opzij te leggen en de bocht naar Sixsens te nemen, dat is per slot eenhele boel korter.
    Ik draaide de parking op omstreeks 12u30 samen met een BMWgevuld met “chauffeur” en vrouwelijk schoon, en net achter mij een taxi met ooknog eens 3 meiden in.
    Vriendelijke ontvangst en ik was pas omgekleed toen ik LetseLana al tegen de borst liep, hey hallo…. Die gat “onder het mes” vandaag dachtik, als ze vrij is tenminste want Lana is niet vaak in het huis, en als ze eris heft ze haar vaste fans, waaronder deze ijsbeer.

Na het ontbijten eigenlijk middagmalen, naar de bar gegaanen Crystal al even mogen bewonderen, debar was rustig en dat zou gans de dag zo blijven, vrijdagen zijn meestal druk,maar blijkbaar beslissen meerdere beren om net voor de feestdagen hun centenelders te spenderen, dames waren er echter in overvloed, en ook dat zou de restvan de dag zo blijven.
    Dus na wat gekeuvel en geklets met Lana met haar een kameropgezocht voor ruim anderhalf uur, gewoon te gek. Echte GFE met soms eenvleugje heerlijke porno ertussen. Lana is en blijft een top meid als je ze weethoe haar aan te pakken en haar juist weet te beroeren durft ze ver, heel vergaan.
    Eerlijke prijs betaald voor de geleverde service en toen zeeen tijd later op het terras zat, nog een tijdje zitten kletsen met haar enknusjes als een verliefd koppel in elkaar armen gelegen.
    Dat knusjes in elaars armen liggen herhaalden we nog eens inde beruchte Maroc Zimmer, met tot gevolg dat we samen in slaap vielen.
    Hoewel de taart er lekker uitzag er af gebleven, ben eenpaar kilo aangekomen en die moeten er af, dus niet te veel en vooral zeer selectiefvan de keuken gebruik gemaakt.
    Later, net na het avondeten zouden Lana en ik nogmaals opkamer belanden, en het was weer een sessie om niet te vergeten, ook nu eeneerlijke prijs voor een te lange sessie van ik weet het zelfs niet meer.
    Gebruik gemaakt van de welness in al zij facetten.
    In de bar deed een DJ zijn best en enkel dames begonnengelijdelijk met hun kont de wiegen, wat oviel was dat ondanks de DJ de Decibelsbinnen de perken bleven, ik schat maximum 90db, je kon nog makkelijk een babbeltje slaan.
    En het bleef rustig voor een vrijdag, vooral wat het aantalmannen betrof. Zelf de druk bezette Crystal stond op een moment werkloos in debar, iets dat op “”n “normale” vrijdag geen prijs heeft.
    Victoria miste ik wel, hoewel ik denk ze heel even de trapzien op te lopen, de trap naar het oude gebouw, maar het was haar achterste datik zag, ben dus niet helemaal zeker.
    Ook de Pizza links laten liggen en dan maar om 0u30 naarhuis vertrokken, ik was voldaan en had minder uitgegeven dan voorzien, dar zatLana voor veel tussen want ze had me volledig voldaan.
    Volgende keer, zonder ongelukken naar Samya, want mijnkaartje diet gebruikt tegen 30 januari.
    De eerste werkdag van het nieuwe jaar is een grotekanshebber.

Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

46. Onderstaande 10 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (27 december 2015),bergm550 (21 december 2015),biged (21 december 2015),Eddy_V (22 december 2015),Flyerke (21 december 2015),Johan35 (21 december 2015),KanariePiet (21 december 2015),kmisjezo (22 december 2015),le_belge (21 december 2015),Nedlovefkk (21 december 2015)

Pagina 13 van 14 EersteEerste ... 391011121314 LaatsteLaatste

Regels voor berichten