Dit heeft dus helemaal niets meer met een saunaclub te maken, maar is een gewone priveclub geworden, met een belachelijke inkom, en zonder vrouwen
Dit heeft dus helemaal niets meer met een saunaclub te maken, maar is een gewone priveclub geworden, met een belachelijke inkom, en zonder vrouwen
Misschien een tip voor de uitbater om nog meer uit de club te halen: :thefinger
Hmmm... misschien effe grappig, maar toch wat overdreven hoor. Ik weet niet of jij het leuk zou vinden zoiets te lezen over uw zaak. (een zaak begin je met vallen en opstaan)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man
Vandaag een Motto toertje gedaan en aan de LV gepasseerd omstreeks 21u45
stond 1 auto op de parking, ik vermoed van de uitbater.
't Zal een trieste bedoening geweest zijn zo te denken.
In België is er tot nu toe 1 saunaclub die naam waardig geweest. De Relax (Ritz) in Mol.
Alles ten spijt was de Queenies maar een probeersel dat nooit gelukt is door het slechte management.
Als je dan bedenkt dat de manager van Relax-Ritz later de uitbater van Queenies was, is dat moeilijk te snappen.
Was eerst in Café Rio iets gaan drinken, babbeltje gedaan met Hilke, ze wist te vertellen dat er een saunaclub zou komen in Venlo. Al iemand iets van vernomen ??
Nu Venlo of Roermond maakt niet uit het scheelt juist 1 km
In Kerkrade ook al een echte saunaclub geopend, alleen nog vrij rustig las ik, maar wel Duitse tarieven en mores zoals het hoort.
Wie heeft er echt stalen ballen en gaat er een echte saunaclub bij Antwerpen of de randstad openen?
IJsberen genoeg, gewone prostitutie in overvloed, waarom niet het beste van 2 werelden fuseren?
Tja... als de wetgevende organen zo'n saunaclub nu ook eens zouden kunnen luchten hè
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man
En het kan nochtans. Dat hebben ze in Mol destijds bewezen.
Het duurde iets meer dan een jaar en de club begon net wat te lopen toen dicht ging, omdat een groot deel van het personeel meewerkte aan een wietplantage.
In Mol waren er wel Oost-Europese hertjes.
Dat de Relax dicht ging was een spijtige zaak want het had iets kunnen worden.
Toen RJ de Queenies open deed dacht ik dat het echt zou lukken omdat RJ manager was in de Relax. Maar neen hij deed het naar de kloten, de opening hebben ze toen niet gemist, er was die dag zelfs niet genoeg plek op de parking.
Enkel jammer dat het gebouw er niet klaar voor was.
In de LV was het gebouw wel klaar, maar ze miste de opening volledig, en eerlijk dat komt volgens mij NOOIT meer goed.
Mol werd alleen maar toegestaan, het saunaclub gebeuren, omdat er andere onderzoeken liepen die ze veel belangrijker vonden! Mol had nooit zo door mogen draaien, was dat ook gesloten geweest.
Queenie's is puur dicht gegaan door zware druk van overheidswege en is volgens mij bewust doodgebloeid. Nu hangen ze daar in het weekend met de benen buiten, dus denk doelbewuste deal met de gerechtelijke.
Ben afgelopen zaterdag toevallig eens een kijkje wezen nemen in Queenie's, mooie natte ruimte met sauna en jacuzzi's in het voormalige restaurant. Daarnaast een heel nieuw restaurant achter in de zaak met bakplaat e.d. Kan er niks van zeggen ziet er netjes uit.
LV, tja, niet het saunaclub principe, maar denk dat die uitbater geen andere keus heeft. Hij moet die prijs hanteren om aan de wetgeving te voldoen. België is niet makkelijk. Poolse vrouwen zonder papieren, tja, das gewoon stom!
Wie gisteren Terzake zomer zag kan er best inkomen dat ze niet mals zijn voor illegalen. Maar wie goed de reportage volgde had snel door dat lang niet iedereen het op die gedwongen manier doet.
Geef mij een serieus startkapitaal en ik start meteen een saunaclub op in Vlaanderen, op de juiste plaats, gebruikmakend van alle achterpoorten in de wetgeveng.
Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA
Je hebt niet alleen bergen geld nodig, maar ook een locatie waar een goede vergunning op zit en connecties binnen het prostitutie-milieu.
Maar waarom je in Godsnaam in België nog een saunaclub zou willen openen snap ik echt niet.
Doe het dan in Eersel of Zundert, net over de grens en vlak langs de snelweg.
Gewoon de reistijd. Stel dat je een stuk E40, stuk Brusselse ring, E19 naar Antwerpen, Antwerpse ring en verder E19 naar Zundert moet doen.
Iets meer dan 100 kilometers, pakweg een uur en een kwartier rijden, puur theoretisch.
In de praktijk riskeer je uren vast te zitten op het traject. Gewoon te riskant.
Een alternatief zou kunnen zijn, een sauna club net naast het treinstation in Roosendaal bijvoorbeeld. :
De enige juiste oplossing is : minstens één sauna club in elke Belgische provincie !
Bovendien is de idee van vele kleine, regionale clubs voor mij veel sympathieker dan die van enkele mega-neukfabrieken die heel de Benelux, het noorden van Frankrijk en het zuiden van Engeland moeten bedienen.
Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA
daarom zou een club in het Centrum van het land, maar niet te dicht bij Brussel, ideaal zijn.
Kunnen ook de kustbewoners op een aanvaardbare tijd er geraken.
Vandaag even langsgefietst . Geen drukte van bedoening Wie geen internet heeft en er aankomt wordt ook niet attent gemaakt op het feit dat het een saunaclub zou zijn. Op het reclamebord hangt enkel: 'Jacuzzi - sauna' (allé, net omgekeerd ) Op het internet staat m.i. verkeerdelijk 'saunaclub'.
Als het er zo stil blijft zal het gedoemd zijn snel te verdwijen, tenzij de infrastructuur feitelijke andere bestaanredenen heeft dan om een druk bezocht etablissement met bezoekers te zijn.
Ach... misschien wordt het wel een gewone bar, de zoveelste in de rij, daar op die baan?
Enkele naamsveranderingen voor de (nabije) toekomst
Was Vegas
Is Wegas
Breek afas
Gisteravond LV gepasseerd, alles donker en verlaten. Gestopt in café Rio en daar Hilke tegen het lijf gelopen. Zij wist te vertellen dat LV gesloten was wegens geen (!) dames. Niemand wil daar blijkbaar nog werken aan de huidige condities, ook Hilke houdt het daar voor bekeken. In café Rio is ze haar eigen baas en af en toe pendelt ze nog naar YY.
Dus nu al Was Vegas?
*..._______
*./________\
./OO__V__OO\
|=_-_____-_=|
I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
B'dum tsch ®
Ik heb 3 appels wie wil 2 appels ruilen voor het benodigde ei :D
In de YY liggen er eieren genoeg bij het ontbijt.
Staat ook een schaal appels geloof ik.
Laat die maar een 2e filiaal in BE openen om te laten zien hoe het wel moet....
Gisteren 7/8 even op verkenning geweest in Vegas. Sara ontmoet. Vroeg 100 € voor een halfuur, en 160 voor een uur. Niet op ingegaan. Voor het overige leek het me een erg dooie boel...
heeee mensen ik heb lisa (christina) ex queenies gevonden ze werkt nu in sauna virginia
in herentals dus ijsberen die haar zochten GEVONDEN HEERLIJK!!!!
Inmiddels een gewone parenclub geworden. De tweede op die baan die een saunaclub niet rendabel acht in die regio.
Hopelijk komt er nog voor mijn pensioenleeftijd een Belgische saunaclub.
Het idee van een saunaclub in Vlaanderen... Ik blijf erop hopen.
PLECAT