Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Weergegeven resultaten: 101 t/m 105 van 105
    Last Online
    Vandaag @ 17:50
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Posities 1 tot en met 10 verdient volgens mij al enkele jaren geen enkele club, die kunnen gerust leeggelaten worden. De huidige stand van de clubs begint ergens rondom nummer 11 en dat voor hooguit een 4 a 5tal clubs en de rest staat ergens vanaf positie 20 of 30.
    Volgens mijn zeeeeeer subjectief oordeel weergeeft dit een veel realistischer beeld van het huidige clublandschap.

2. Onderstaande 3 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

CCR5d32 (26 mei 2015),vrije jongen (27 mei 2015),Wentelt Eefje (26 mei 2015)

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Lees mijn verslag bij clubadvies gevraagd

Last Online
    Vandaag @ 10:55
    Discussies
    55
    Thanks
    4.398

Standaard

Klein commentaarpuntje/nuancering: D'r lopen in babylon inderdaad een stel 'servicekanonnen' rond, maar het probleem is wel dat die een schare vaste klanten achter zich aan hebben lopen, die de dames gedurende uren volboeken. Dan moet je dus echt gewoon boffen dat de dames net een gaatje hebben, want anders valt er niet zo veel te beleven. Dat verschijnsel zie je -naar ik zo her en der lees- ook in andere clubs, zoals HP/AG. Ook iets om rekening mee te houden.

5. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

MiniME ( 4 juni 2015)

Last Online
    Gisteren @ 16:58
    Discussies
    18
    Thanks
    189

Standaard

Het is 3 januari 2016. Tijd voor mijn jaarlijkse recapitulatie van het ijsberenseizoen. Volgens mij heb ik sinds 2012 mijn overzichtje aan deze post van Minime toegevoegd. Het maakt de titel wel eens waar iets minder subjectief, maar om nu van een geobjectiveerde mening te kunnen spreken gaat mij ook wat ver.

Eerst even mijn referentiekader schilderen. Na een club ga ik alleen. Ik ga er niet naar toe voor de sociale contacten, maar vind het wel altijd leuk om de mening van andere ijsberen te vernemen. Voor een club ga ik primair voor 'goede sex' in een 'propere omgeving'. Daarnaast vind ik het belangrijk om een stukje rust te vinden (geen gejaag en gestress - dat heb ik buiten de club meer dan voldoende) en wil ik de reistijd enigszins binnen de perken houden. Dit laatste is een beetje duaal, omdat ik niet naar een aantal grensclubs ga i.v.m. het grote risico (zakelijke) bekenden tegen te komen. In ieder geval heb ik een bloedhekel aan files.

Het afgelopen jaar heb ik vijf verschillende clubs bezocht: Luder Lounge en Neby in Dortmund. Golden Time en Babylon (beiden aan de A61) en Bernds/Hof in Hennef. Dit betekent dat een aantal clubs uit voorgaande jaren niet meer is bezocht, zoals:
    - Happy Garden - onvoldoende onderscheidend vermogen t.o.v. GT
    - Villa Vertigo - onvoldoende onderscheidend vermogen t.o.v. GT
    - Acapulco - onvoldoende onderscheidend vermogen t.o.v. LL
    - Acapulco Gold/Panthera - onvoldoende onderscheidend vermogen t.o.v. LL
    - Living Room - onvoldoende onderscheidend vermogen t.o.v. GT
    - Pauschalclub Bochum - te 'onrustig' voor mij
    - PSR - goede mix van LL en GT, maar de laatste keren woog het damesaanbod niet op tegen het fileleed

Zoals aangegeven is goede sex reden nummer 1 om naar een club te gaan. Bij de bovenstaande clubs is het niet altijd zeker dat je een dame treft die (op een natuurlijke wijze) TZ levert. Dan mis ik toch echt wel iets. Ik weet dat dit bij GT ook geen zekerheidje is, maar jarenlange ervaring helpt absoluut. Dat Hof jarenlang mijn topkeuze was is gezien het vorenstaande niet vreemd, maar de eeuwige files bij Köln hebben mij lange tijd er weg gehouden. Toen ik er dit jaar weer eens naar toe ging had ik te weinig tijd en waren mijn (nog steeds aanwezige) toppers constant unavailable.

Qua serviceclub heeft Luder Lounge de touwtjes stevig in handen gekregen. In de 20-30 sessies het afgelopen jaar in deze club zitten geen matige sessies, maar wel veel zeer goede. Bij GT heb ik dit jaar ook veel goede sessies gehad, maar doorgaans wel tegen de dubbele prijs. Het voordeel van de betere horeca en het constant leuke uitzicht vergoedt echter veel. Bij Babylon heb ik enkele zeer goede, maar ook zeer matige sessies gehad. Hier heb ik toch wat meer moeite om een goede selectie te maken. Daarvoor moet je er waarschijnlijk wat vaker naar toe of de website beter checken ;-). Neby is niet echt mijn ding. Op de heen- of terugweg van een afspraak prima om even aan te wippen, maar geen club waar je je een dagdeel kunt vermaken. Ik vind het geouwehoer bij Hof en LL aan de bar met Vicky (LL) of Conny (HOF) zorgt altijd voor een lekkere losse sfeer.

In de nieuwsbrief van december van HOF las ik een opsoming van de dames en zag Tina er niet meer tussen staan. Dat zou een enorme aderlating zijn en daarom denk ik dat de kan steeds kleiner wordt dat het Hof haar positie kan terug claimen.

Het is duidelijk - mijn top 3 voor 2015:
    1. Luder Lounge
    2. Golden Time
    3. Babylon

Maar de steekproef is te klein om dit representatief voor de gehele populatie te maken ;-).

Wip ze in 2016.

Jester

7. Onderstaande 6 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 3 januari 2016),hasta la pasta ( 3 januari 2016),MiniME ( 3 januari 2016),Nedlovefkk ( 3 januari 2016),Wentelt Eefje ( 5 januari 2016),Wijze grijze ( 3 januari 2016)

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Dank voor jouw (subjectieve) ervaringen uit 2015 Jester. Zal komende weken het overzicht ook weer bijwerken, er is hier en daar toch weer wat verschoven schat ik zo in, en ook weer aantal nieuwe clubs bezocht afgelopen jaar.

Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten