Persoonlijk denk ik dat het tussen 95% en 99,9% zijn.
Het gaat in deze enquete alleen om Nederlandse mannen.
grt neukie :wink:
0 - 10%
11 - 20%
21 - 30%
31 - 40%
41 - 50%
51 - 60%
61 - 70%
71 - 80
81 - 90%
91 - 99%
100% (elke)
Persoonlijk denk ik dat het tussen 95% en 99,9% zijn.
Het gaat in deze enquete alleen om Nederlandse mannen.
grt neukie :wink:
Laatst gewijzigd door neukie; 23 juli 2007 om 22:22
ik denk dat 70% meer in de buurt komt
Saluti L Diablo
Little Don of Golden time:guilty[1]
" rispetto per una donna "
Ik denk dat 3/4 tenminste 1x gaat, al is het alleen maar om het een keer gedaan te hebben. Veel minder gaan meerdere keren, en degenen die heel vaak gaan, en blijven gaan, schrijven op dit forum :D.
Ik denk wel dat 100% van de mannen denkt aan sex met andere vrouwen, ook al doet-ie het niet. (behalve de mannen die denken aan sex met andere mannen :D)
.....dat alle mannen seks met 'n ander zouden hebben, als ze de kans kregen. Als ze het niet doen, dan alleen omdat ze geen geld en/of geen gelegenheid hebben. Bij de meeste mannen gaat alle geld en tijd naar de vrouw en de kids. Zo niet: welkom op het IJsberenforum :p.
Founding Member
Ik zie het nut er eigenlijk niet van in een dergelijke enquete op dit forum te houden. Wat is er nou representatief aan een onderzoek waarvan alleen de exacte doelgroep benaderd wordt?
Ooit zag ik in mijn tienerjaren een verslag op tv waaruit bleek dat 60% van de mannelijke nederlandse bevolking wel eens naar een dvp ging of was geweest. Dit kon ik toen nauwelijks geloven want dat betekende toch in theorie dat zelfs mijn vader, broer, buurman etc. NEE! dat kon toch echt niet waar zijn. Inmiddels weet ik wel beter...
Misschien een opzet voor een nieuwe enquete. Hoeveel mensen in uw directe omgeving, die niet frequent een dvp bezoeken maar wel een vaste relatie hebben, er stikjaloers op zijn dat u dit wel doet? In mijn geval 5.
Of... Hoeveel mensen in uw directe omgeving heeft u zonder tussenkomst van anderen op vrijwillige basis, zo gek gekregen om mee te gaan naar een club/dvp om tijdelijk deelgenoot van al dit moois te worden zonder dat zij dit voordien frequent deden? In mijn geval: 2 (een aantal twijfelt nog)
Ik denk tussen de 80 en 90% en dan doen we er nog een enquete bij:
Hoeveel % van de nederlandse vrouwen gaan minstens een keer vreemd...??
:wink:
“Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi