Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Last Online
    20 juni 2016 @ 12:09
    Discussies
    21
    Thanks
    672

Rotes Gesicht Sex Avonturen Buiten de Paysex

Hier kunnen wij onze sex avonturen beschrijven buiten de clubs, loophuizen of privé.
    Dit kunnen zijn avontuurtjes met de over buurvrouw, je collegaatje op het werk in het printhok, vakantiesex, of die dame uit de club die geheel belangeloos de schroeven uit je bed neukte bij je thuis.

Dit kunnen verhaaltjes zijn die kort geleden hebben plaatsgevonden maar ook in een ver verleden jaren terug toen vrouwen en mannen nog haar hadden en rauw vlees aten.

Waarom, omdat ik vaak die verhalen zo geil, puur en authentiek vind, ik lees ze wel maar vaak staan ze verspreid hier op het forum of zitten ze nog in de vorm van neuronen in je brein en dat is zonde dus gebundeld hier is overzichtelijk.
    Ik zal zelf ook wat schrijven.

2. Onderstaande leden hebben Nibor76 bedankt voor deze bijdrage:

Big30 (27 januari 2016)

Last Online
    Discussies
    21
    Thanks
    672

Standaard

Internet staat vol met websites voor dit soort avontuurtjes hier een paar op een rij.

Bij Sexjobs staan vaak koppels die mannen zoeken om haar te neuken wat d’r man niet meer lukt. kijk eens.
    http://www.sexjobs.nl/sexjobs/amateur-koppels
    De meeste zijn paydates maar goed zoeken en mailen.

Kinky is bijna allemaal paydate, misschien dat een stel 50 pop vraagt voor een avond om haar een hoer te laten voelen als fantasie, reken ik ook goed.

Chatgirl, Bestaat dat nog? volgens mij wel. Leuke profielen zoeken en mailen.
    https://profielen.chatgirl.nl/

Dan nog het Tinder doe ik zelf niet aan maar iemand met tips en hoe dat werkt meld het.

SDC is een site voor stellen, mannen mogen ook lid worden maar het zijn vooral milking cows.
    Je moet je onderscheiden en dat doe je door naar feestjes te gaan en daar melden bij leuk contact of ze je willen frienden en recenseren zodat je opvalt. Kost een hoop tijd maar veel stellen zoeken ongecompliceerde seks en willen mannen

Sex sauna dates. Erotische Sauna’s in ons land zijn meestal gay sauna’s vraag mij niet waarom.
    Alles is er aanwezig darkrooms, gloryholes, pleasure showers en vaak goede dance/trance muziek. In het weekend zijn er meestal mixed avonden en zijn de homo's vertrokken.
    Hier wat gevonden sauna’s.

http://www.gaysaunaazzurra.nl/tijden.htm redelijk groot kan druk zijn vooral in het weekend, doordeweeks rustiger.
    http://steamworks.nl/ Niet geweest, weet niet of hetero mannen alleen ook mogen komen.
    http://www.javali.info/ Is klein was nog in constructie misschien nu afgebouwd met de nodige faciliteiten dus alles nieuw, thema kinky avonden.
    Meer http://swingers.startpagina.nl/forum/search/sauna/
    Maar pas op tijdens die dagen voor een mannenhand of blikken.
    En wees niet pushy bij een vrouw stel je netjes voor.

Goed ik ben vast nog wel wat vergeten, openingszinnen voor bij de bakker “mag ik jou twee witte puntjes, een stokbrood heb ik al”

Hoe dan ook wees creatief overdrijven mag, ga ik ook doen

4. Onderstaande leden hebben Nibor76 bedankt voor deze bijdrage:

rob333 (27 januari 2016)

Last Online
    Discussies
    21
    Thanks
    672

Standaard Een koppel uit Tunesie

Laat ik de eerste zijn.

De aanloop duurde zeker 4 á 5 weken.
    Mijn oog was gevallen op een stel welke ik spotte in Amsterdam.
    Hun profiel sprak mij aan, het waren wereldreizigers dat kon ik zien aan hun recensies en vrienden van Griekenland Denemarken, Frankrijk en Nederland.
    Ik heb ze benaderd omdat ik graag deel wilde nemen aan hun klein projectje.
    Het stel maar vooral de vrouw is sexverslaafd en wilde veel pikken en dat was hun project.

Het duurde vrij lang voordat ze reageerde ze zullen het wel druk gehad hebben of zo of ook gewoon veel mails gekregen hebben en daar een selectie uit moeten kiezen.
    ze schreven dat ik en mijn vriend langs konden komen om haar goed flink te pakken en dat hij het wilde filmen wanneer ze weer in Amsterdam zaten.

Daar was het dus weer op wachten verscheidene keren nog gemaild of ze al in aantocht waren maar steeds maar niet, goed de mores is vaak don’t call us we call you.
    Maar toch wil je de interesse warm houden.
    Tot die ene week zich aandiende ze kwamen dat weekend over en we mochten langskomen.
    Ik had een seconde bedenktijd om over 24 uur te bangen dus direct terug gemaild en niet snel daarna het hotel en kamernummer doorgekregen en de tijd.
    Yes dacht ik. De dag daarna op een Zaterdag nog wat dingen gedaan voor de avond een lekker flesje bubbels wat te knagen en mijn toilettas op orde gebracht.

Daar stonden we voor het hotel in hartje Amsterdam met een tas vol goede bedoelingen en een hoofd vol geile ideeën en een broek vol met goesting.
    Ik heb ze ge-appt zodat hij ons kon ophalen.

Het hotel binnen geloodst en de kamer in en daar zagen wij een prachtige beelschone vrouw in een nauw strakomsluitend jurkje waardoor je al haar vormen kon zien.
    Op de kamer het nodige smalltalk gebezigd maar voornamelijk met haar man, het moest in het Engels dat kon haar man beter dan zij dus vandaar maar ook haar aanrekkelijke fysiek maakte het dat wij eigenlijk verstijfd waren en niet echt meer wisten hoe wij dat ijs moesten breken zeker na een zoveelste rookpauze van hun twee.
    Mijn maat probeerde het ik had de hoop al opgegeven de fles met bubbels was ook al leeg maar wij hadden nog een volle zak.
    Ik roerde wat in mijn toilettas en haalde daar een flesje massageolie uit of speelde dat zo dat ik dat er per ongeluk uitgrabbelde ik zei “should I give a massage” ok ze ze.
    Ik heb nog nooit zo snel ijs zien smelten het was niet eens smelten het was gelijk gesublimeerd zowel fysisch als psychisch.
    Ze liep met wij achter haar aan richting bed plaatse een handdoek erop en ik de mijne voor wat extra bedcover.
    Kruislings pakte ze haar jurkje van onder vast en in één beweging ondeed ze zich van het jurkje.
    De slet ze had geen eens ondergoed aan en een bh had ze al helemaal niet nodig.
    Al de hele tijd moet ze daar soppend op de stoel hebben gezeten zitten lachen naar de halfslachtige in het Engels seksuele toespelingen die maar niet aankwamen.
    Ze wilde gewoon geneukt worden zoveel was zeker.

Nu lag ze daar op haar buik mooi gebruind egaal geen haartje te bekennen.
    Ik deed mijn ding en begon haar professioneel te masseren en wenkte mijn maat om mee te doen met een vierhanden massage ik de upper half en hij de lower half met een overlap bij haar dijen en billen. Ze was inmiddels al zo glad van de olie dat mijn handen bewust steeds wat verder tussen haar benen gingen en zo richting bilspleet weer bij haar rug uit te komen zonder iets intiems aan te raken maar steeds een stukje dichterbij met als slot door het spleetje welke al glinsterde van haar voorvocht ze was nat en dat kwam niet door de olie.
    Ze begon erbij te kreunen begon met haar heup te draaien en opende verder haar benen zodat we er beter bij konden.
    Met drie vingers; wijs, midden en ringvinger bewerkte ik haar klit, schaamlippen en ingang.
    ze moest geneukt worden en mij maat die al gereed was begon haar te nemen.

Die neukte haar in een door mij opgegeilde kut.
    Meerdere standjes volgde en hij kwam klaar.
    Dat was mijn startpunt ik pakte een condoom en deed hem om.
    Begon haar te neuken, neuken is neuken zou je zeggen, denk ik ook altijd. je richt naar de ingang laat het kopje naar binnen en de rest gaat vanzelf en en stoot in en uit in en uit.
    Maar bij deze niet. Ik wist niet wat het was, was ik te groot, stootte ik te diep deed het pijn maar ze duwde me ervan weg alsof zij bepaalde hoe ik moest stoten zodat het geen pijn deed.

Pijn was het niet het was genot en zij dicteerde haar eigen genot door mij te sturen richting haar hoogtepunt.
    Dat hoogtepunt kwam en het leek alsof de vliezen doorbroken werden.
    In mijn squirt ervaring weet ik inmiddels dat je dan je sabel eruit haalt en ermee gaat swaffelen terwijl ze nog spuit en zodra het stopt verder neukt om haar dat gevoel vast te laten houden.
    Zij klaar en ik kon mij concentreren op mijn eigen orgasme die er wat schriel bij afstak.

Ronde twee ben ik compleet vergeten, ronde drie weet ik nog goed.
    Ze begon ons te pijpen om te beurten en dan bedoel ik echt om te beurt, met als eindiging twee pikken in het mondje.
    Ik ging even naast haar liggen terwijl mijn maat haar neukte.
    Ik genoot verder van haar mooie grote tieten en bewerkte het klitje terwijl hij haar neukte in doggie en zo kon ik haar ook verder goed tongen in de tijd dat hij klaar was voor de wisseling die snel volgde en ik haar weer kon nemen.
    Ik vond spooning wel leuk. Kon ik lekker lui neuken maar ipv neuken neukte zij mij en niet zo zuinig ook.
    Ze was totaal van de kaart en neukte mijn harde paal hard en diep terwijl we op onze zij lagen.
    Waar ze het vandaan haalde weet ik niet, gedreven door lust.
    Door het harde neukwerk heb ik zeker minuten lang zonder condoom geneukt omdat ik het hoorde scheuren. Ik kon zeggen “broken condom” maar wilde de pret niet bederven nu ze zo actief bezig was dus liet ik het maar zo.
    Ben wel niet klaargekomen om de schade niet nog groter te maken.
    Ik heb het daarna niet verteld soms moet je niet alles vertellen.

Het was verder ook wel einde van de nacht, de geheugen kaarten van haar man die alles filmde waren vol en wij dropen af richting huis met de laatste nachtbus.
    Eenmaal thuis en ochtend keek ik nog eens in de mailbox.
    Ik zag een berichtje van haar, “My husband is out for work now can only you come” met haar whatsapp nummer.
    Ik was verrot die zondag maar vermande mijzelf en was in een uur bij haar, de rest is geschiedenis

Bijlage 13950

6. Onderstaande 6 leden hebben Nibor76 bedankt voor deze bijdrage:

@j (27 januari 2016),Ace2 (28 januari 2016),der lickmeister (30 januari 2016),hallodaarbenikweer (27 januari 2016),Ricardo Banana (28 januari 2016),savesexer ( 9 februari 2016)

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

foto's mag toch niet
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen