geknipt uit recensie
Zo kwam ook de kleine Moldavische Andreaa haar kansje wagen en de manier waarop ze dat deed, stemde me gelijk zeer gunstig. Zacht tegen me aanleunen, verterende kusjes en me zacht strelend op alle plaatsen behalve die ene. Toen ik niet op haar poging inging bleef ze zeer charmant en openminded en namen we voorlopig afscheid. Alhoewel ze niet helemaal mijn ding is, zeer petite met kleine borstjes die goed verstopt zaten in wel 2 kledingstukken had deze lieve vrouw met haar manier van doen me heel nieuwsgierig gemaakt en had ik een opperbest gevoel dat de juiste click er misschien wel was. Ik checkte haar op dit forum maar kon niets over haar vinden. Dan maar op mijn gevoel af. We ontmoeten mekaar terug in de bar en ik gaf aan dat ik naar de bios ging, deze hint had ze goed opgevangen en we vleiden ons op de grote matrassen voor een opwarmertje. Voorzichtige doch echte tongzoenen en zeer sensueel gestreel van mijn hele lichaam. De 'key' vraag kwam en we begaven ons naar kamer 19. Rechtstaand gingen we van start met het verwijderen van het overtollige en daar kwam een zeer fijne, kleine ,strakke body tevoorschijn met kleine mooie borstjes. Dat dit een soft sessie ging worden was al voorheen duidelijk maar dat deze jonge vrouw zo'n ervaren lover was, was toch een beetje een verrassing. Voor we het bed opgingen voor de 'echte' actie onderging haar poesje een grondige reinigingsbeurt. Op het bed kwam dan meer van hetzelfde en het viel me op dat ze in elke houding er altijd voor zorgt dat haar beentje ver gespreid zijn en de poes goed bereikbaar is. Na een heerlijke tongworstel haar clit eens goed oraal onder handen (tong) genomen en haar wel 15 minuten gebeft waarbij ze nat werd maar ik haar niet tot een hoogtepunt kreeg. Daarna was het haar beurt en was wederom verrast door haar pijpprestaties. Geen handen, zeer gevarieerd en af en toe wat zeer gedoseerde handinzet die dan precies juist was. Gezien ik het op 30 min. wilde afronden het hier bij gelaten en voor me zelf beslist om dit later op de avond te herhalen.
Lekker eten, veel aandacht gehad van alle vrouwkes in de club en me naast Andreaa gevleid voor deel II. Wederom de bar geruild voor de kino en vandaar terug naar nummer 19. De erkentelijkheid voor de herhaling was zeer groot wat leidde tot heel lekkere sex en na 10 minuten ging ze al schokkend voor de bijl. Haar revanche was dan ook heftig en ik genoot. Condoom en wippen, wel Andreaa is zo smal dat het eigenlijk pijn deed, bij mij, als ik voorzichtig probeerde diep te penetreren. Geen geklaag of gezever van haar maar ik vond het toch aangenamer om het oraal af te ronden. Of ze FT doet weet ik niet maar als ik voorstelde om haar te verwittigen als ik ging klaarkomen vond ze dat prima en zo geschiedde.
" A dirty mind is a joy forever"