Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
Weergegeven resultaten: 151 t/m 161 van 161
    Last Online
    2 augustus 2023 @ 00:39
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778

Standaard

Present tijdens de GT-party van maandag 7 dec.

Ik kwam haar tegen in het gangetje naar de welness (of richting tuin, het is maar hoe je het bekijkt).
    Ze maakte direct een vriendelijke indruk op me. Qua postuur had ik het idee dat deze dame nog net binnen mijn "range" zou kunnen vallen. Een gesprekje volgde en dat wekte het nodige vertrouwen. Het was MILF-time dacht ik zo.. al ziet ze er echt niet oud uit. Maar je merkt wel dat ze wat levenservaring heeft. Kunt het ook als zelfvertrouwen kwalificeren.

Op de kamer bleek dat ze inderdaad wat voller is dan de gemiddelde GT dame maar heb echt totaal geen spijt van de kamergang. Heeft toch wel een buikje maar dat kon me echt weinig meer interesseren. Ze praat op een wat geinige manier en heeft een leuk koppie met een kenmerkende neus. Achteraf heb ik het idee dat zij mij misschien had moeten betalen want ik kreeg de indruk dat ze er met volle teugen van genoot. Ze neemt initiatief en weet je op te geilen. Ze vertoont wat van die kenmerkende hobby eigenschappen waardoor je er eigenlijk niet meer bij stil staat dat er nog afgerekend moet worden. Haar naturelle en flinke borsten zijn ideaal voor een relaxed potje Russisch. Dit hebben we dan ook een tijdje volgehouden waarbij ze haar borsten flink in de olie had gezet. Intiem kan haar volgens mij ook niet hard genoeg gaan. Maar ik wil haar niet direct als PSE kwalificeren. Dame kan aardig "buurten" en dat heb ik tot een bepaalde grens wel graag. Misschien dat dat anderen kan storen maar na 1 sessie van 30 min is me dat enigzins bijgebleven , zonder daar negatief op terug te kijken.

Herhalingsgevaar: groot,

2. Onderstaande 8 leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

biged (10 december 2015),Bluebear (10 december 2015),george101 (11 december 2015),gignnl (10 december 2015),Kapitein Knut (19 december 2015),laplagne (11 december 2015),Megaboob (14 december 2015),Teiresas (10 december 2015)

Last Online
    25 augustus 2022 @ 19:16
    Discussies
    0
    Thanks
    3

Standaard

Top!

4. Onderstaande leden hebben xxxyyy bedankt voor deze bijdrage:

Kapitein Knut (19 december 2015)

Last Online
    2 augustus 2023 @ 00:39
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778

Standaard

Mag ik vragen waarom deze dame in de oude Doos staat? Weten jullie (met alle begrip) meer dan ik t.a.v. haar carriere?
    Wilde haar net nomineren voor de Miss ijsbeer 2015 ..

Last Online
    Vandaag @ 13:57
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Als klopt dat ze nadat werd gemeld dat ze gestopt zou zijn weer in GT werkt zal ze weer terug geplaatst worden.
    Maar als ze op de party in GT was is dat evident natuurlijk.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Ze was zaterdag 19 december ook in GT, dus het lijkt me dat ze dus nog actief is.

8. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

Nedlovefkk (22 december 2015)

Last Online
    13 juli 2024 @ 13:45
    Discussies
    11
    Thanks
    712

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Mag ik vragen waarom deze dame in de oude Doos staat? Weten jullie (met alle begrip) meer dan ik t.a.v. haar carriere?
    Wilde haar net nomineren voor de Miss ijsbeer 2015 ..
    Deze meid is inderdaad alles behalve een ouwe doos...

Last Online
    Vandaag @ 09:01
    Discussies
    2
    Thanks
    3.448

Standaard

Op de zaterdagen is Asia vaak aanwezig. Hoogst zelden werkt deze Poolse schoonheid op een andere dag in Golden Time. Zij pendelt niet meer tussen andere clubs en heeft voor Golden Time gekozen. Bij de Poolse dames is altijd kwaliteit verzekerd en daar is Asia een mooi voorbeeld van. Zij is helemaal mijn type en wat heb ik steeds van haar de afgelopen maanden genoten. Haar borsten zijn écht puur natuur en telkens is het weer een genot om mee te spelen. Wij zijn helemaal op elkaar ingespeeld en dat maakt de kamer-bezoeken met haar steeds leuk. Als je Asia een keer op een zaterdag overslaat krijg je gelukkig geen boze blikken van haar en dat vind ik ook een pluspunt. De sympathieke Asia is momenteel mijn topper binnen de muren van Golden Time, maar smaken verschillen over deze vakvrouw. Ben niet blij dat ze de laatste jaren nog een paar tattoo's heeft genomen, maar alles heeft een reden. Trouwens ook nog goed nieuws voor de vliegvelden: Asia is piercing vrij. Denk dat mevrouw rond de dertig zal zijn (vraag als een heer nooit naar leeftijden), maar Asia ziet er nog steeds heel goed uit!

11. Onderstaande 3 leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 8 februari 2016),biged ( 8 februari 2016),Nedlovefkk ( 8 februari 2016)

Last Online
    21 januari 2019 @ 00:20
    Discussies
    29
    Thanks
    71

Standaard

eind 30 is het hoor.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laplagne Bekijk bericht
    Op de zaterdagen is Asia vaak aanwezig. Hoogst zelden werkt deze Poolse schoonheid op een andere dag in Golden Time. Zij pendelt niet meer tussen andere clubs en heeft voor Golden Time gekozen. Bij de Poolse dames is altijd kwaliteit verzekerd en daar is Asia een mooi voorbeeld van. Zij is helemaal mijn type en wat heb ik steeds van haar de afgelopen maanden genoten. Haar borsten zijn écht puur natuur en telkens is het weer een genot om mee te spelen. Wij zijn helemaal op elkaar ingespeeld en dat maakt de kamer-bezoeken met haar steeds leuk. Als je Asia een keer op een zaterdag overslaat krijg je gelukkig geen boze blikken van haar en dat vind ik ook een pluspunt. De sympathieke Asia is momenteel mijn topper binnen de muren van Golden Time, maar smaken verschillen over deze vakvrouw. Ben niet blij dat ze de laatste jaren nog een paar tattoo's heeft genomen, maar alles heeft een reden. Trouwens ook nog goed nieuws voor de vliegvelden: Asia is piercing vrij. Denk dat mevrouw rond de dertig zal zijn (vraag als een heer nooit naar leeftijden), maar Asia ziet er nog steeds heel goed uit!

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    3.448

Standaard

Het maakt voor mij geen moer uit dat Asia eind dertig zou zijn. Voor mij gaat het voor de kwaliteit op de kamer en die is bij haar meer dan uitstekend. Ik was pas op een zaterdag heel vroeg en zag deze Poolse in haar outside kledij binnenkomen. Was helemaal weg en heb toen voor alle zekerheid gelijk een afspraak gemaakt. Asia zie ik nog wel eens voor lange tijd op de kamer gaan en kies dan voor de zekerheid. Het blijft altijd genieten met Asia en lijkt het wel of haar borsten steeds groter worden. Ik blijf nog altijd smullen van haar!!!

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Ik was ook een keer met haar op de kamer en de service is daadwerkelijk super. Ik zie haar de laatste tijd regelmatig op zaterdag in GT.

15. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

laplagne (13 juli 2016)

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    3.448

Standaard

Asia is terug in Golden Time. Ik heb deze Poolse zaterdag een keer gezien, maar telkens was zij heel snel uit het zicht verdwenen. Het leek wel of ze een training bij Daphne Schippers had gevolgd, want die paar keer in het bargedeelte snelde Asia werkelijk in een record tempo door Golden Time. Het leek er bijna op dat niemand haar mocht zien, maar dat laatste zal wel meevallen. Één ding is in elk geval wel zeker: deze dertiger is meer dan de nodige kilo's afgevallen en dat verdient op het eerste oog ook een compliment. Waar was Asia dan de hele zaterdag? Dat moet dus wel op de kamer zijn geweest en hopelijk kunnen de gelukkige kamer-bezoekers van Asia ons - en zeker mij - een update over haar comeback en aanwezigheid geven. Begreep dat haar rentree bij de receptie was aangekondigd en vermoedelijk hadden sommige mannen voorkennis waardoor Asia de hele dag door de nodige fans was geboekt. Zoals ik tijdens de terugreis tegen mijn vrienden in de auto vertelde: 'soms zit het mee (terugkeer Asia) en soms zit het tegen (geen kamer-bezoek met haar)'.

17. Onderstaande 7 leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 5 juni 2017),Agronymus1 ( 5 juni 2017),Badslippers ( 5 juni 2017),biged ( 5 juni 2017),Bluebear ( 5 juni 2017),pret ( 5 juni 2017),Teiresas ( 5 juni 2017)

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten