Pagina 1 van 46 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 1134

Discussie: Samya, Algemeen

Last Online
    15 december 2007 @ 00:50
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Beitrag Samya, Algemeen

Samya, Kirschbaumweg 26a, Köln-Rodenkirchen, 27.10.05

Der Pilger traf so gegen 14:20 Uhr im Samya ein und war doch sehr erstaunt. So voll – und zwar hinsichtlich Mädels und Jungs - hatte er es um diese Uhrzeit dort nicht erwartet. Es waren mindestens 20 Damen vor Ort, darunter gut ein Dutzend, die auch gehobenen „optischen“ Ansprüchen genügen dürften.

Ich habe natürlich nicht das perfekte Gedächtnis des Kollegen Romeo und kann daher die Mädelliste nicht niederschreiben, ganz abgesehen davon, dass ich auch nicht mal annähernd alle Damen beim Namen kenne. Neben Anna, Kaya, Cassandra, Nikita, Susanna, Tik und vielen anderen hübschen Mädels, war auch wieder die blonde russische Silicon-Barbie Anastasia vor Ort. Die absolute Favoritin des Pilgers für den gestrigen Tag - und sicherlich auch für den ein oder anderen zukünftigen Tag - war aber definitiv Mada (steht für Madeleine ), die gestern erst ihren zweiten Tag in diesem Etablissement hatte.

Mada ist eine 24-jähre Lady, das Kind eines polnischen Vaters und einer französischen Mutter. Trotz ihrer jungen Jahre würde es mir nie einfallen, sie als Mädel oder gar Girlie zu titulieren, denn Mada hat wirklich die geheimnisvolle Ausstrahlung einer Lady oder einer Femme fatale. Ca. 1,70 cm groß, mit dunkelbraunen schulterlangen Haaren und einer schlanken 36-Figur, die sich überall wunderbar weich anfühlt. Aber das allerschönste an ihr ist ihr Gesicht, und wie sie ihre Augen einsetzt. Augenkontakt ist für den Pilger – auch schon beim „Vorgeplänkel“ - äußert wichtig, und ist eigentlich immer eins der Hauptkriterien für seine „Wahl“ (jedenfalls wenn’s um Frauen geht).

Da ich so gegen 16:30 Uhr zwei Freunde erwartete, zog ich mich rechtzeitig mit Mada in die obere Etage zurück. Da nur noch ein einziges Zimmer frei war, kamen wir in den Genuss des großen Spiegelzimmers, wo der Pilger seinerzeit bei seinem Samya-Debut ein denkwürdiges Erlebnis mit NINA hatte.

Ihre absolute Passion ist im Übrigen – neben der französischen Küche – auch die französische Spielart beim Sex. Sie sagte mir, dass sie es liebt Männer auf diese Art zu verwöhnen, und ich kann hier ohne jeden Zweifel bestätigen, dass sie über eine sehr ausgereifte Technik verfügt. Wie ich gerade gesehen habe, steht sie ab heute auch auf der offiziellen Mädelliste. Dort lese ich zwar nichts von FT, ich gehe aber mal davon aus, dass das zu ihrem Standardrepertoire gehört, und nicht nur auf Grund meines „exorbitanten Charmes“ appliziert worden ist.

Wie ihr anhand der zu diesem Zeitpunkt bereits ausgebuchten Zimmer sehen könnt, standen den Damen mindestens die gleiche Anzahl Eisbären gegenüber, wobei ich hier nicht nachgezählt habe, und auch keine Namen kenne. Es waren aber sicherlich mehr als zwei Dutzend.

In einem anderen Thread habe ich eine ?kritische? Nachfrage hinsichtlich der „Multikulti“-Zusammensetzung der Männer in Erinnerung. Ich kann zwar nicht genau erkennen worauf die Frage abzielt, aber ganz genau konnte ich ermitteln, dass zwei Herren asiatischer Herkunft (Japaner, Koreaner oder Chinesen) vor Ort waren. Den anderen konnte man es nicht unbedingt ansehen, war mir aber auch eigentlich egal.

Halt, es waren natürlich mindestens zwei Türken vor Ort. Der eine war einer meiner zwischenzeitlich eingetroffenen Freunde, und der andere war natürlich H., ein den Stammgästen sicherlich bekanntes Mitglied der Samya-“Heeresleitung“.

Mit H. hatten meine beiden Freunde und ich im Übrigen einen sehr ausführlichen Plausch, bei dem ich wieder einmal so ziemlich sämtliche Vorurteile in die "Tonne kloppen" musste, die man als unbedarfter Mensch nun mal „solchen Leuten“ gegenüber hat. Man sollte eben Menschen nicht nach ihren Äußerem, ihrer Nationalität oder ihrem Beruf „vorverurteilen“. Jedenfalls habe ich seit Gestern nicht nur wegen seines „martialischen“ Aussehens großen Respekt vor H.

Gegen 18:30 Uhr lichteten sich die Reihen der Männer ein bisserl, das wurde aber mehr als kompensiert durch das Eintreffen des Rheinforums-Kollegen Ghostwriter66. Der „arme Kerl“ war natürlich wieder hin- und her gerissen zwischen dem ???noch vergeblichen??? Werben um den zauberhaften blonden Theken-Engel Annika, und den eindeutigst formulierten Besitzansprüchen von Cassandra. Ich ahne die Probleme die er spätestens dann haben wird, wenn er, Cassandra und Amanda aufeinander treffen, oder er nutzt die Gunst der Stunde und bucht sie beide. Oder er zieht Annika auf die „Dunkle Seite der Macht“.

Es bleibt also spannend im Samya. Am Montag wird übrigens eine große Halloween-Party mit entsprechender Deko und freiem Prosecco-Ausschank stattfinden. Für genügend zauberhafte Hexen ist sicherlich gesorgt.
    Laatst gewijzigd door Pilger; 31 oktober 2005 om 13:47

Last Online
    7 januari 2025 @ 22:10
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard Silvester...

Enkele dagen voor oudejaarsdag besloot ik me toch maar eens naar een club te begeven op de 31e. Eigenlijk ben ik altijd tamelijk stellig geweest in de opvatting dat de periode tussen 15 december en 15 januari niet erg interessant zijn in Duitsland, maar dit jaar had ik eigenlijk niet zo veel zin in de gebruikelijke lokale alternatieven. Voor de verandering maar eens puntsgewijs:

• Aankomst in de vroege namiddag en 100 euro betaald aan een meisje dat ik eerder dit jaar nog op de kamer had
    • De eerste uren met de bende van ellende de goedgemutste theke Nicole wat zitten plagen (ze had beter die fles Bacardi op de bar gezet)
    • Line up wat kleiner dan ik had verwacht met rond de 50-60 dames en relatief beperkte import uit mondial
    • Enkele klanten trekkende dames die volgens de aanwezigheidslijst net een paar dagen weer aanwezig waren... waren in geen velden of wegen te bekennen
    • Mannen uiteindelijk een veelvoud van het aantal dames, met verrassend genoeg erg veel groepen die voor het eerst in Samya waren (en erg weinig stamgasten; op een gemiddelde woensdag zie je er meer)
    • Dames werden gedurende de avond en nacht ondersteboven geboekt en zagen er ook snoezig uit in hun jurkjes; als ik even een jurkje geleend had denk ik dat ik ook nog een aardig zakcentje zou kunnen verdienen
    • eten was prima, maar eigenlijk hetzelfde als op een gemiddelde zaterdag
    • alle drank was dus inclusief, inclusief een paar flessen champagne die rond 12 uur werden open getrokken (op toen ik in de buurt kwam, dus werd het een sektje van achter de bar)
    • Dj was beter dan dj Efe en ondanks de vele badjassen was de sfeer prima (iedereen zin in een feestje); regelmatig was het aantal dames in de bar op een hand te tellen
    • Om een uurtje of zeven op zoek gegaan naar iets kamerbaars, wat tot een uurtje of kwart over 10 zou duren
    • enkele tongzoenweigeringen uit Longerich, een olijk blondje dat graag de liefde met me wilde bedrijven en me "irritant" zat op te geilen... toen ik haar er aan herinnerde dat een potje bekken wel de hoofdmoot van de sessie zou zijn, regeerde ze met "I know"... om dan enige tienergegiebel later iets anders te gaan doen
    • dan meisjes die meer voor op de bank zijn
    • uiteindelijk een drukgeboekte blonde vaste waarde gestrikt, die erg verbaasd was dat ik met haar wilde. Was een prima afsluiter van het jaar en vooral met het pussysliden ging ze tamelijk los (fakete zelfs een orgasmetje). Herhaling echter niet waarschijnlijk omdat het naar haar planning haar laatste dag was (ooit); we shall see
    • Later nog op basis van alcohol en hoop de eerste kamer van 2016... en we begonnen met een niveau dat alleen nog maar omhoog kan. Zo zie je maar dat je met sympathie bij sommige dames nog steeds nergens komt, want de uren bankhangen en maneledansen de laatste maanden hadden weinig tot geen effect op de kwaliteit van de kamer
    • om 11 kwam mijn andere bankhang-maar-niet-kameren meisje terug van een kamer en stuurde haar identiteitsloze klant naar beneden om geld te halen en kwam met lippenstift overal, behalve op haar lippen, naar me toe om me nog vele jaren te wensen... zo leer je nog eens wat, nooit geweten dat het in Roemenie een uur later is. Daarna even moeilijk om te bepalen welke gast die naar boven kwam haar nou nog moest betalen.
    • Gezellig bij de pizda water hole de verschillende bekenden gaan la-multi-anien (de bar haalden ze vaak niet), wat toch een leuk jaaroverzichtje betekende
    • Een uurtje later dan het vuurwerk, wat eigenlijk het enige echt speciale aan de avond was (de door meerderen verwachte verlosungen niet gezien). Mijn fascinatie met vuurwerk heeft zijn hoogtepunt gehad op mijn 11e, dus niet al te lang buiten blijven hangen
    • De rest van de avond gezopen en wat gedanst; een poging een andere vaste waarde te strikken mislukte doordat een kerel die door de alcohol zijn slippers niet kon aanhouden me te snel af was
    • uiteindelijk iets voor half 7 time to say goodbye en naar het hotel gesloft, waar de poolse kamermeisjes de check out tijd gelukkig niet erg scherp in de gaten hielden

We gaan maar meteen door met de volgende middag in Mondial... zacht gezet niet op mijn scherpst, waar het discostampen niet echt bij hielp.

• In de eerste uren toch vooral veel bekenden van de avond er voor, maar later ook erg veel franstaligen die zich van te voren in de meeste gevallen helemaal laveloos hadden gezopen (een op een best geinig en vriendelijk, maar naar de dames toe niet altijd zoals je het wil zien)
    • Tegen een uur of 8 drukker dan gezellig is, maar enkele uurtjes later werd dat weer minder
    • Buiten de vele meidenlijven die je tegen je aan krijgt, moet je niet vies zijn van wat homo-erotiek-loos man-to-man action; wel een beetje jammer als het zo een kerel is die net uit de sauna komt
    • Verbouwing is prima gelukt... alleen wat weinig plekker om buiten de herrie te zitten. Erg veel kamers ook.
    • Eten en frisjes meer dan prima voor de normale entree van 30 euro
    • Een behoorlijke groep dames die de vorige dag niet in Samya waren geweest... en vanaf een uurtje of 6 begonnen de Samya meisjes binnen te druppelen (lang niet allemaal overigens)
    • De grote meerderheid vond het helemaal niks... net zoals de Mondial meisjes die een dag eerder in Samya zaten, Samya niks hadden gevonden
    • Line up in totaal wat groter en optisch beter dan de dag er voor
    • Even verder gemiept met een leuk moppie waar ik een dag eerder ook wat mee had zitten hannessen, maar gezien de vele makkelijke 20 minuten kamers was de hoop haar tong in actie te krijgen tamelijk kansloos
    • Brak en niet veel zin om te gaan vissen in onbekende vijvers...
    • Mogelijk 20 euro bespaard door voor een lief stralend Samya meisje te vallen (is in Rodenkirchen regelmatig bijna gebeurd) die alles aan de toko haatte... maar grappig genoeg wel Mondial service geeft. Misschien dat ze een doos mens erger je niet (sic) in die tas had, want ik heb geen idee wat ze zou willen doen in de direct voorgestelde uren durende kamer... ze was ook vroeg weer pleite denk ik
    • Later met een ander Samya meisje een prima kamer gehad. Wat voller en minder strak dan ik normaal voor ga, maar service is een goede clubstandaard.
    • Leuke DJ en goede sfeer, al is twee dagen op rij balkandiscoen misschien wat veel van het goede
    • Eigenlijk toch wel een beetje zin om nog eens te gaan, want er loopt best veel leuk en mooi spul rond
    Laatst gewijzigd door vrije jongen; 2 januari 2016 om 23:18

3. Onderstaande 15 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear ( 3 januari 2016),dbd67 ( 2 januari 2016),mechelen ( 2 januari 2016),MiniME ( 3 januari 2016),Nedlovefkk ( 2 januari 2016),noglangnietuitgewandeld ( 3 januari 2016),Pistol Pete ( 3 januari 2016),RAUL7 ( 3 januari 2016),Ricardo Banana ( 3 januari 2016),Ryuhayabusa (13 januari 2016),satanic surfer ( 3 januari 2016),The Joker (13 januari 2016),Wentelt Eefje ( 5 januari 2016),why not me ( 3 januari 2016),Wijze grijze ( 2 januari 2016)

Last Online
    Vandaag @ 14:20
    Discussies
    361
    Thanks
    5.167

Standaard

Een korte bijdrage want het is potdekke niet alle dagen kermis dixit standhouders allerhande. Het betreft alhier een synopsis van een duochocolaversnapering in verspreidde slagorde. Telkenmale aanwezigheid tussen 14 en 22 uur ongeveer aangezien ´k s´avonds andere dingen te doen had behoudens in een op alcoholverteergerichte omgeving rond te hangen, keurig toch allemaal. S´namiddags uitermate rustig met wat verdwaalde manspersonen tussen wat halfslapende moppies. Een gedeelte des inslapende dames doet ook nog een dutje tussen 14 en 17 uur, ss knapte een uiltje downstairs in soeplepeltjeshouding met een sinds een dikke week teruggekeerde onafgewerkte rozensleevedraagster die verbazend frisse voetjes heeft tijdens het indommelen, doch dat terzijde. Vanaf een uur of 19 komt er meer leven in de brouwerij en rondom vertrektijd voor ss is het redelijk druk te noemen. Gastvrijheid des betreiber uitermate hoog, ontbijtbuffet ok met tot 15u vers gebakken eitjes enzo. Avondeten variabel en smaakvol. Heftigste minpuntje vindt ss dat er s´namiddags luidkeels Roemeens wordt gesproken doorheen de bar, tussen dames, personeel enzovoorts, het mag weinig verbazen dat weinigen daarmee opgezet zijn, toch een aandachtspuntje voor de club gezien de negatieve klanken datbetreffende die me ter oren kwame, ik kan die beamen.

Line-up: 2 Chokomausen, nul Asias, enkele latinaachtigen, voorts enkele Russische dames, een verdwaalde Poolse en enkele Duitse dames, een handjevol Bulgaarse dames en voorts Rumania dat de klok slaat. Veel sprinkhanen, enkele forsere tietendames, ook opvallend veel KF38+-dames vond ss. Niet dat me dat stoort of verdriet, verandering van spijs doet eten zeggen gediplomeerden in het genre.

Gestengeld werd er tijdens bezoekje met 2 dames, boring hé. Voorvernoemde geweldenaarster die dus een ganse rozenstruik heeft laten tattooeren doch voorts vorige week weer fris en fruitig als weleer was, 1 jaar na de eerste kennismaking een uitgesponnen sessie bijna zo innemend. Deze week waren er al spoortjes van verval, geen wonder aangezien ze wordt champus gevoederd door een aantal t-shirtdragende nitwits die er uren bij rondhangen, ach, het is wat het is en wat dat betreft zet de ingezette lijn sinds juli ofzo zich simpelweg door. Uiteraard nog altijd ronduit top te noemen, behoudens dan voor de lucky few die beter weten gezien voorkennis. Ook een noviete ter horizontale paringsdans uitgenodigd die sinds een week is overgestapt vanuit een tienerlandje nabij Köln. Ravissant én performant. Mejuffer arbeitet selten en heeft nog geen idee of ze in de manelewinkel zal blijven, het zou me stellig verbazen maar alla, for the time being dus ook telkenmale op het stengelmenuutje en dat tot uitermate hoge tevredenheid. Zoals men dan placht te doen dient men sessiescores mee te geven gebaseerd op de schaal van 5 punten en allebei de dames scoren een 5, simpelweg omdat zessen niet toegestaan zijn, doch de 8 komt helaas nooit meer terug, those were the days...

Fazit Samya: s´nammidags uitermate leeg en desolaat aandoend, ingedommelde dames. Vanaf 19 uur vat het aan doch sinds een half jaar steeds meer de weg van Mondial inslaand qua publiek en damesperformantie lijkt het wel, ss trok zich daar voorts weinig van aan en kamerde met 1 alte bekannte briljant qui est de retour én 1 ravissant jong kuiken die daar niet voor onder doet bottom line. Samya blijft sporadisch een optie doch generlei priortair meer, those days are over...

Peace out!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

5. Onderstaande 10 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

biged (13 januari 2016),Champollion (13 januari 2016),KanariePiet (13 januari 2016),mechelen (13 januari 2016),Nedlovefkk (13 januari 2016),Ryuhayabusa (13 januari 2016),The Joker (13 januari 2016),Van Dattum (15 januari 2016),Wentelt Eefje (13 januari 2016),Znipper (13 januari 2016)

Last Online
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Voor de liefhebbers van ultra slank, Poloma is na een jaar afwezigheid weer ter plaatse.

Last Online
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Zo vlak voor het echt winter wordt was het de hoogste tijd om mijn vrijkaartje PSR (in de "bergen" he) te gaan inwisselen, maar eerst nog een middag/avond/nacht Samya meegepakt. Voedsel was eigenlijk hetzelfde als bij de nieuwjaarsparty, wat voor deze doordeweekse dag meer dan prima was, maar wel wat over die party zegt. De thekes weer vrolijk en vriendelijk, waarbij de associatie met de bende van ellende er kennelijk voor heeft gezorgd dat ik nu twee biertjes krijg als ik er een bestel.

De line up langzaam weer op peil aan het komen (maar nog iet helemaal), waarbij het toch opvalt dat de nieuwe aanwas de laatste maanden niet echt kan tippen aan de vastere waardes. Wederom was de website minder dan accuraat met zelfs enkele dames die gestopt zouden zijn, die volgens de website "net terug" zijn (niet gezien deze dag). Overdag behoorlijk leeg met mannen (toen de DJ vroeg wie er kamers hadden gemaakt gingen er erg weinig handjes de lucht in), maar later trok dat wel een beetje bij.

De middag was dus tamelijk saai en ik miste mijn bankhangmutsjes behoorlijk. De overige dames weten (of denken dat althans) of ze kans maken of niet. Ook moeilijk om tot kamerkeuzes te komen... meer dan genoeg optisch aansprekende dames, maar dan zit daar zo een rij van 15 dames met enkelen die bagger waren, anderen die je al jaren niet geboekt heb, favootjes die je hebt laten verpieteren, meisjes die geen behoefte aan je bani meer lijken te hebben. Nou ja, ze komen in ieder geval niet om een kamertje hengelen. Als clubhopper zuig ik toch best wel in dat niet-neukertjes-management. Later nog een behoorlijk leuk feestje (moet je wel tot na tienen blijven) en me prima vermaakt. DJ Effe is niet altijd op dreef, maar dit keer was het een leuke mix van de verschillende etnische stijlen en gewone dancepop. Alleen jammer dat het Bulgaarse setje werd gedraaid terwijl er geen Bulgaartje in de ruimte zat.

Ook nog gekamerd natuurlijk. In eerste instantie met het plaatselijke toppertje, dat zowaar haar eerder uit de doeken gedane vakantie planning had aangehouden (je verwacht het niet bij zo een Roemeentje he). Kamer was prima, zeer goed kun je ook zeggen, maar toch heb ik wel eens spectaculairdere kamers met haar gehad; de typisch ijsbeer waar bij het steeds beter en anders moet. Kennelijk in die paar dagen al behoorlijk ondersteboven geboekt en hoewel ze het overdag niet erg druk had, was ze redelijk vroeg in de "ik ga alleen nog dansen" modus.

Tweede kamer met een olijk blondje dat op schoot stellig meldde de liefde met me te willen bedrijven... vandaag althans. Desgevraagd bleek het van haar hoofd af te hangen en vandaag was dus een "go". Mooi om te horen dat meisjes een specifieke geestelijke gesteldheid moeten hebben om zich tot een kamer met je te verlagen. Zulk jong grut moet je dat maar vergeven, want ondanks dat ze er al een tijdje rondloopt is ze nog steeds (en nog wel even) 18... welgeteld 2 dagen volwassen geweest zonder hoer te zijn vertelde ze nog; de tijd om van Roemenie naar Keulen te rijden lijkt me zo. Kamer was natuurlijk lang niet zo goed als eerder, maar al met al prima en ontzettend leuk en vrolijk. Wat dat betreft de leukste kamer van de dag. Zelfs nog ruime tijd haar perfecte poesje en mini klitje liggen likken, terwijl haar zachte poes mijn vinger stevig vastgreep... nergens toe geleid hoor, want als ik daar al kundig genoeg zou zijn geweest dan ben ik te lui om het door te zetten. Bij afrekening een opvallend (en verontschuldigend) grijnzend blondje, want een van haar "hond" of "poes" momentjes had een tamelijk duidelijke "love bite" in mijn nek achtergelaten. Komende weken maar overhemden dragen.

Tot een uur of twee gezellig blijven doen en plannen voor een derde kamer afgeblazen (waar ik een dag later nog wel wat spijt van had). Daarna naar het hotelletje gekard. In de avond blijft Samya leuk, maar zonder mijn bankhangmeisjes overdag wel erg saai.

8. Onderstaande 9 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (16 januari 2016),Bosco (16 januari 2016),Champollion (16 januari 2016),mechelen (16 januari 2016),Nedlovefkk (16 januari 2016),Patjax (16 januari 2016),Ricardo Banana (16 januari 2016),Wentelt Eefje (16 januari 2016),Wijze grijze (16 januari 2016)

Last Online
    19 juli 2024 @ 14:56
    Discussies
    2
    Thanks
    89

Standaard

Het is een tijdje geleden dat ik nog naar een saunaclub geweest ben wegens bitter weinig tijd, maar ik had nog een vrijkaartje liggen. Dus besloten om nog een keertje terug te gaan naar de allereerste saunaclub die ik ooit bezocht heb: Samya! Dat beloofde dus een avondje vol nostalgie. Toen ik rond 17h de oprit opwandelde zag ik naast de ingang een grote rooktent staan. Ik weet nog dat ik vorige keer hier in de kou moest staan op een binnenpleintje om eventjes te kunnen genieten van een sigaartje met een paar dekens om me heen. Dat is dus verleden tijd. Blij te zien dat daar verandering in gekomen is. Ik had de opmerking gemaakt voor een afwezigheid van een verwarmde rookruimte bij mijn vorig verslag aan deze club, dus ik weet niet of mijn gebeden verhoord zijn door god of door het management van Samya.

Mijn vrijkaartje werd door de theke zonder problemen aanvaard en ik mocht binnen. Er is nog niets veranderd binnen vergeleken met mijn laatste bezoek. De meeste beren leken boven in de kino te kijken naar het voetbal. Rond deze tijd was er bitter weinig ambiance en beweging in de club. Een paar mooi meiden gespot, maar iedereen zat elkaar maar wat aan te staren en zelfs oogcontact te vermijden. Er werd bitter weinig gekamerd. Je voelt dat de ambiance nog moest komen. Ik werd dan uiteindelijk toch benaderd door een meisje met kort haar een tijgervelleke. Ze stelde zich voor als Mona, uit Bulgarije. Ik had haar eerder al heel joviaal en open zien doen tegen andere beren. Ze was dus zelf geen “ijsbeer”, zoals sommige andere meiden in de club die gewoon zaten te wachtten tot er een klant naast hen kwam zitten. Mona gaat spontaan babbels aan, is sociaal en lacht de hele tijd. Ik heb niet de indruk dat ze jaagt. Ze is niet moeders mooiste, maar ik had bij haar wel het gevoel dat ik een goeie sessie ging hebben, dus besloten om uberhaubt met haar naar boven te gaan. Ze sprong op gelijk ne blij kind dat juist een lekstok gekregen had.

Op de kamer bleek dat mijn vermoeden juist was. Ze placeerde zich onmiddelijk tegen de muur en schuifde haar jurkje wat omhoog zodat ik lekker haar billen kon verwennen. Ze draaide haar hoofd en begon enthousiast een tong te draaien. Lekker haar nat wordende poes verwennen en op een relatief normale manier de liefde bedrijven. Na even voorzichtig aftasten en nat maken kon ik haar lekker vingeren. Ik moet zeggen dat ik bloedheet stond, dus het duurde niet lang voor ik haar op het bed legde. De enige domper was dat ze er toch nog een geut glijmiddel opdeed, wat zorgt dat je precies een zwembad aan het neuken bent en weinig wrijving voelt. Eventjes haar mooi meisjespoesje likken en gaan die banaan. Lekker geil liggen neuken in missionaris en dan naar doggy. Ze stak de hele tijd mijn vingers in haar mond en begon dan mijn oren enzo te likken. Ze weet zeker wat ze doet en wat een man graag heeft. Enfin, mezelf door het glijmiddel heen naar een orgasme geneukt en lekker klaargekomen. Ik heb waarvoor ik gekomen ben.
    Mona (Bulgarije): 8/10, zeer goeie sessie!

Terug beneden gekomen, gezien dat het eten opgediend werd. Mijn hongerige maag gevuld. Het eten is zeer gevarieerd en was lekker, maar je ziet dat ze meer en meer beginnen te mikken op de turkse medemens. Eventjes gaan relaxen in de sauna en een uberheet dampbad genomen. De dampcabine is echt zeer heet. Beetje rusten in de kino. Terug in de bar aangekomen bleek dat er veel meer meiden toegekomen waren, waaronder enkele absolute stunners. Jezus.... Ik had feitelijk moeten wachten tot later, maja. Rond 21h waren er zelfs geen zitplaatsen meer vrij, en begonnen heel wat mensen te feesten en te dansen op (wat ik denk) turkse muziek. Ambiance was opeens top, zeker vergeleken met de wat koelere vooravond. Koppeltjes werden gevormd en er werd duchtig gekamerd. Ik moest helaas om 22h al door naar huis en mistte dus de pret.

Conclusie. Samya lijkt voor mij kwa sfeer ferm verbeterd, maar je moet s'avonds gaan. Het is overduidelijk een nachtclub. Ook de rooktent buiten is een pluspunt, al vond ik de klapstoeltjes wat sumier en oncomfortabel. Hier zouden toch wat comfortable zetels moeten komen.
    Mijn énige reden om in de toekomst te twijfelen tussen een andere club, is feitelijk het ontbreken van een jacuzzi. Erg jammer, want ik heb gezien dat op één van de kamers een grote jacuzzi stond. Gewoon deze kamer vrijhouden en een plakaatje hangen met “jacuzzi” zou dat probleem al oplossen. Ik denk dat ze hierdoor veel klanten verliezen. Gewoon zorgen voor een jacuzzi (of de jacuzzi op die kamer beschikbaar maken voor alle gasten) zou al maken dat ze dé topclub zouden worden in gebied Keulen, want daarna is er niet veel meer voor verbetering vatbaar. Maar feitelijk is dat niet echt nodig, want deze zaterdag zat de tent goed vol. De atmosfeer en ambiance is -zeker op de avond- absoluut top te noemen (en de grootste aantrekking voor deze club). Mijn kamersessie was zeer goed, maar ik heb geen zicht op de prestaties van de andere meiden.

Mijn dank dus aan Samya en Willem voor het vrijkaartje.

10. Onderstaande 8 leden hebben Marcus69 bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (31 januari 2016),gignnl (26 januari 2016),lustman (24 januari 2016),mechelen (24 januari 2016),Nedlovefkk (24 januari 2016),Ricardo Banana (24 januari 2016),Van Dattum (24 januari 2016),vrije jongen (24 januari 2016)

Last Online
    Vandaag @ 18:05
    Discussies
    318
    Thanks
    18.664

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcus69 Bekijk bericht
    Ik moest helaas om 22h al door naar huis en mistte dus de pret.
    [.
    Nee hoor je hebt niks gemist. Ik was er namelijk helemaal niet.

Last Online
    Vandaag @ 14:16
    Discussies
    168
    Thanks
    6.030

Standaard

Is de hete sauna (beneden) hersteld?

13. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

fg22 ( 9 februari 2016)

Last Online
    4 januari 2018 @ 10:55
    Discussies
    5
    Thanks
    18

Standaard

Pak liever de hete boven.. Na 21.00 uur is die op warmst... en met de muziek is het relaxed genieten.

15. Onderstaande 2 leden hebben Grunny bedankt voor deze bijdrage:

fg22 ( 9 februari 2016),mechelen (25 januari 2016)

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    89

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Nee hoor je hebt niks gemist. Ik was er namelijk helemaal niet.
    Bedoel je de dampcabine? Die was echt superheet.
    Gewone sauna was goed op temperatuur, biosauna heb ik niet geprobeerd, vond die aromas teveel stinken.

17. Onderstaande 2 leden hebben Marcus69 bedankt voor deze bijdrage:

fg22 ( 9 februari 2016),mechelen (25 januari 2016)

Last Online
    Vandaag @ 14:16
    Discussies
    168
    Thanks
    6.030

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcus69 Bekijk bericht
    Bedoel je de dampcabine? Die was echt superheet.
    Gewone sauna was goed op temperatuur, biosauna heb ik niet geprobeerd, vond die aromas teveel stinken.
    De biosauna stinkt inderdaad. Ik bedoelde de hete sauna naast de damesdouche. Die was al geruime tijd buiten dienst. De nieuwe sauna boven is wel ok.

19. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

fg22 ( 9 februari 2016)

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    89

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    De biosauna stinkt inderdaad. Ik bedoelde de hete sauna naast de damesdouche. Die was al geruime tijd buiten dienst. De nieuwe sauna boven is wel ok.
    Ah, de damesdouche. Als je er douchet krijg je als een schooljongetje onder je voeten van de dames, die je dan vriendelijk naar de mannendouche verwijzen. :D

Die hete sauna waar je over spreekt is perfect in dienst. Een kiloke water uitgezweet ginder. De sauna buiten heb ik niet geprobeerd.

21. Onderstaande 2 leden hebben Marcus69 bedankt voor deze bijdrage:

fg22 ( 9 februari 2016),mechelen (27 januari 2016)

Last Online
    27 augustus 2023 @ 23:28
    Discussies
    3
    Thanks
    456

Standaard

In het nieuwe jaar de club ook alweer bezocht. Erg vroeg aanwezig om nog lekker te kunnen ontbijten. Heerlijke omelet met van alles d'r op en d'r in. Zo vroeg lijkt de tent nog te slapen. De dames worden zijn nog in dromenland, en mij kan me niet de veronderstelling ontgaan dat de meiden smorgens uit bed worden gejaagd richting bar. Om daar hun schoonheidsslaapje voort te zetten.

Hier is me ook een nieuw fenomeen zichtbaar geworden. Na de doekjes, de flutschki is er nu ook het dekentje. Ja, ieder dame heeft nu een eigen dekentje. Nu is het wel een grappig gezicht al die dekentjes, maar helaas lopen sommige iets te lang compleet verhuld rond in deze. Het werkt ook niet echt lust opwindend. Kan de dames wel enigszins begrijpen, het zou ook beter zijn om deze in ploegen te delen zodat ze ook genoeg slaap zouden krijgen.

23. Onderstaande 2 leden hebben NeverEnough bedankt voor deze bijdrage:

fg22 ( 9 februari 2016),Nedlovefkk (29 januari 2016)

Last Online
    Gisteren @ 18:55
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Afgelopen zaterdag ben ik voor het eerst in 2016 in Samya beland. Aangekomen om 14u en de club verlaten tegen 2u30.

2 (voor mij) nieuwigheden: De 6 keer inkom betalen, 1 keer gratis binnen, bestaat nog steeds. Je aanmeldingen worden nu echter bijgehouden op computer ipv op papier. En op het dakterras is er een sauna bijgekomen. Hij was afgelopen zaterdag uitstekend van temperatuur.

Op Davedv na waren er zaterdag geen mij bekende ijsberen aanwezig. En met Davedv heb ik door omstandigheden uiteindelijk veel minder dan verwacht kunnen socializen.

Het was een typisch dagje Samya: van 14u tot 21u was het rustig, na 21u raakte de tent meer en meer gevuld. De sfeer was wel nooit echt uitbundig: iedereen lag, zat, stond maar wat te chillen en er werd zelden gedanst.

Eten en drinken waren, zoals steeds, dik in orde.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam als altijd.

De line-up was uitstekend. Ik had zaterdag véél kameropties.

Ik heb 2 keer gekamerd. Hoewel Samya een Roemeens bastion is, ben ik met 2 Bulgaarse meiden op herhaling geweest: Blowie en Hanna. Goed en uitstekend.

Mijn conclusies: weinig bekenden en een voor een zaterdag, rustige sfeer, maar, dankzij Davedv en mijn 2 Bulgaarse dames, heb ik toch weer een topdagje beleefd in Samya. De club ziet me dit jaar ongetwijfeld nog een paar keer terug!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

25. Onderstaande 5 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

Davedv ( 9 februari 2016),fg22 ( 9 februari 2016),Nedlovefkk ( 9 februari 2016),NeverEnough (16 februari 2016),Sjeufke ( 9 februari 2016)

Last Online
    9 maart 2019 @ 22:20
    Discussies
    15
    Thanks
    164

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Mijn conclusies: weinig bekenden en een voor een zaterdag, rustige sfeer, maar, dankzij Davedv en mijn 2 Bulgaarse dames, heb ik toch weer een topdagje beleefd in Samya.
    Dankzij DaveDV ja?
    Die vijf minuten die je in de bar bent geweest?

Natte krant

27. Onderstaande 2 leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

fg22 ( 9 februari 2016),KanariePiet ( 9 februari 2016)

Last Online
    Gisteren @ 18:55
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davedv Bekijk bericht
    Dankzij DaveDV ja?
    Die vijf minuten die je in de bar bent geweest?

Natte krant
    Ik ben tussen 14u en 20u30 heel veel in de bar geweest. Maar ja: toen liet meneer Davedv het afweten he.

Desondanks waren de weinige momenten die we samen hebben doorgebracht toch weer de moeite hoor schat!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

29. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

fg22 ( 9 februari 2016)

Last Online
    Vandaag @ 11:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Ik ben tussen 14u en 20u30 heel veel in de bar geweest. Maar ja: toen liet meneer Davedv het afweten he.

Desondanks waren de weinige momenten die we samen hebben doorgebracht toch weer de moeite hoor schat!
    en toen kwam dit bericht ...

Tegenwoordig: borsten, billen en ogen. In willekeurige volgorde.
    Davedv heeft hele mooie ogen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

31. Onderstaande 4 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

Davedv ( 9 februari 2016),fg22 ( 9 februari 2016),KanariePiet ( 9 februari 2016),Wentelt Eefje ( 9 februari 2016)

Last Online
    9 maart 2019 @ 22:20
    Discussies
    15
    Thanks
    164

Standaard

Sjah, wat kan ik zeggen, KP heeft smaak he.

33. Onderstaande leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

fg22 ( 9 februari 2016)

Last Online
    13 december 2024 @ 07:45
    Discussies
    85
    Thanks
    414

Standaard

I have a little controversy with some of my colleagues: they do not enjoy this club and have always a little something to complain about.
    Well, i have to admit that the club is not perfect but it has a very unique feeling, and i am never tired of it.
    For instance, i had to stop visiting other clubs as they felt empty after a while.

I had the chance to go back in Samya on early 2016, thanks a lot for the free entry.
    I did not have to say my shoe size, they know it.
    As usual, the club was really dead before 6/7 PM, that is something they should really improve to make it less of a night time club.

In every club i visit, i repeat some particular habits, things i fancy.
    The breakfast is always nice in Samya, with a nice homemade omelet, and you can pick anything you like, with great choice, apples are very good.
    Then, you are ready for an endless slow day of chatting with girls you will not feel obliged to session, a bit of reading, a bit of sauna, a bit of water drinking like you would do in any club to kill time.
    On best days, you pick a girl, why not...

Alternatively, you could be something interresting in town before the late afternoon, but sometimes you feel the benefit of laziness and find it precious.
    The music is surprisingly good sometimes(Chic, Justice, Herbie Hancock), it needs to be noted.
    Groovy!

The same old line-up was partly there, many girls were out, but the beauty of this club is that you can find new options most of the times.
    To be honest, the average service is on the weak side, you need to be skilled and leading, or as most visitors, you will not even notice it.

That particular day, i went with 3 girls: pretty Saskia from YY, fresh Francesca from Galati, and as i was uninspired that day, tried to take the non-kissing Zarah to the room, but she was more prone to dance Manele on the podium!
    I suspect her to offer a mediocre service, but she is smoking hot!
    I may give it another go, someone has to take the plunge.

I strongly recommend that club, i feel like home there, you can have really good time with a fresh mindset.

Show your appreciation

35. Onderstaande 5 leden hebben cassenoisette bedankt voor deze bijdrage:

biged (11 februari 2016),mechelen (11 februari 2016),Nedlovefkk (11 februari 2016),Sjeufke (11 februari 2016),Wentelt Eefje (11 februari 2016)

Last Online
    23 maart 2020 @ 00:34
    Discussies
    86
    Thanks
    150

Standaard

This club is not worse not better than the average of the other ones, Samya has its advantages and disadvantages, it is far from being my favourite one and prefer much clubs like Living Room or Villa Marisol.

So what can be said...

This club has a numerous numbers of girls but the diversity is tiny, lack of variety: most are similar to each other physically, only typical romanian girl of clubs. Less girls with better service would be better.

The rooms upstairs are good, the rooms downstairs are bad.

The "quiet room" is a good idea. Peaceful music, no jacuzzi but two saunas and massage area.

Some clients and girls smoke inside the main area...

No Wifi access! Big disadvantage.

Theinside of the main room where the bar is is badly organized: on the evening not enough places for clients as they are all taken by inactive girls gathered in groups.

The bar service is slow and not efficient, need to wait much sometimes for getting a Cola...

The atmosphere seems welcoming and warm on the evening but in fact very impersonal, soulless and superficial, without interaction with everyone remaining on their side alone (clients) or in groups (girls) who ignore the bears. Moreover it is dead on the day... And an indifferent cold discotheque in the evening with many arrogant dolls...

The music is too loud and almost only turkish style which make impossible to talk with the girls in such conditions. So the only possibility for socializing with a girl is between 17.30 and 21.00 when the music is not too loud and when the girls are numerous enough. Before? too early and after it's too late.

The line up is attractive but too homogeneous.

The service in the room on average is far from being great globally, even under average compared with other clubs: often bad, regularly neutral, sometimes good without pluses and exceptionally with a lot of luck excellent. Too many swindlers and bad shots.

The food is good with enough things to eat and with a good variety. Salty yes but not only no dessert by the way. Good breakfast. In that area the staff is quick and efficient. But if you come at 15:03 for the omelette they will reply it's impossible as the service finishes at 15:00....

The staff seems friendly (certainly not the antipathic thekefrau in the afternoon) but in fact are more hypocrite than in other clubs, they pretend being interested in your satisfaction but in fact don't care about as if you mention a bad girl they'll promise to react but she stays and you see her in your next visit. So they talk more than they act, like the girls in the club...

Sometimes dirty on the floor in the room where people eats and regularly no liquid soap in the showers...

37. Onderstaande 8 leden hebben gwanfich bedankt voor deze bijdrage:

biged (13 februari 2016),goei1163 (14 februari 2016),lustman (17 februari 2016),mechelen (14 februari 2016),Nedlovefkk (14 februari 2016),seksenfun (15 februari 2016),vince59 (14 februari 2016),Wentelt Eefje (13 februari 2016)

Last Online
    19 januari 2023 @ 18:29
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673

Standaard

Komt de DJ eigenlijk enkel in het weekend of doorheen de week ook?

Last Online
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

elke dag dj

40. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

Ryuhayabusa (16 februari 2016)

Last Online
    27 augustus 2023 @ 23:28
    Discussies
    3
    Thanks
    456

Standaard

Vorige week zondag weer eens de disco in keulen aangedaan. Hier geen taferelen van ongewenste intimimteit, gewenste des te meer Bij binnenkomst was het nog heel rustig en lagen de aanwezig dames gehuld in hun dekentje. Mooie gelegenheid om eens lekker te eten en heb een heerlijk gebakken roerei op. Eten is hier altijd goed en een goed gevulde buik doet de lust wel aanwakkeren.

Later op de dag zag ik mijn eerste kamer optie Marie verschijnen. Helaas voor mij en andere mannen had ze alleen maar oog voor de glazen op tafel. De mannen wist ze professioneel te ontwijken. Ze had bar duty vandaag, hopelijk maar tijdelijk.

Tijd voor plan B. Ik zag nog een ander meidje. Leuke jonge meid die pas in Samya is gekomen. De eerste keer dat ik haar zag had ze het nog niet zo naar haar zin. Ze zat toen gehuld in dekentje voor haar uit te staren. Werken is niet altijd even leuk zullen we maar denken. Maar nu anderhalve week later heeft ze toch haar draai gevonden en zie ik haar ook lachen. Ik deed wat duidelijke blikken haar kant op maar kreeg weinig response. Ze gaat roken en voor het eerst zie ik haar lopen zonder gehuld in een dekentje te zijn, en haar figuurtje en kontje mag zeker gezien worden. Als ze terug komt gaat ze naast me zitten, toeval of niet. Ik verwachte eigenlijk al snel een interessant praatje als good blowjob en good massage, maar ze bleef voor zich uit kijken. Dan zal ik maar de eerste stap zetten en vroeg haar naam. Franceska vertelde ze met een glimlach en ze kwam uit Roemenie, veel meer Duits of Engels kende ze niet en dan wordt praten toch wel lastig. Ik vond haar zeer appetijtelijk en probeerde dan maar met gebaren taal duidelijk te maken wat mijn wensen waren. Met mijn vinger wijsde ik naar mijn mond en ze knikte ja, wijzend naar mijn tong idem. Dat zit wel goed denk ik en op naar de kamer.

Op de kamer ontdeed ze zich van de weinige kleren en een zeer mooi en goed gevormd lichaam kwam te voorschijn. Tijdens het zoenen bleek ze dat ze niet begreep dat ik met wijzen naar de tong ook tongen bedoelde. Na een aantal pogingen bleef deze toch ongrijpbaar. Normaal wel een domper maar was toch wel in mijn sas met deze mooie meid. Dan laat ik mijn tong wel het werk doen en ging haar prachtige lichaampje eens verkennen. Een stel wel gevormde borsten kwamen eerst aan de beurt. Daarna dwaalde ik af naar beneden, en zonder iets te zeggen opende ze haar benen om toegang te krijgen tot haar heerlijke poesje. Terwijl ik mijn tong wat liet ronddartelen viel het me wel op dat het deze dame goed beval. Naarmate het poesje natter werd en het onderlichaam wat beweeglijker werd, greep ze naar mijn handen om deze vervolgens stevig vast te houden. Vind ik zelf altijd wel leuk als ze dat doen, duidelijk teken dat er een hoogtepuntje aankomt. Nog even extra aanzetten en daar is ie dan Maar van stoppen is geen sprake en deze dame kan gewoon door blijven gaan. Even later is het tijd om mijn jongeheer dit natte gleufje te stoppen. Mooi moment als ik hem langzaam bij haar naar binnen zie schuiven. Ze is nog lekker strak, maar kan hem toch goed hebben. Verschillende standjes volgen met als laatste doggy style zodat ik een goed zicht heb op haar delicate achterwerk. Leuke meid, moet nog alleen wat losser worden.

Plan C was er eigenlijk niet tot ik mijn oog zag vallen op een heel mooi poppetje. Dit schriele ding had ik al meerdere malen gezien, ook paar maal in een andere club. Telkens was ze mijn greep ontglipt. Ik ging al denken dat geen toeval meer was en dat ze me ontweek. Als ze mij aan kijkt lacht ze en ik zie dat ze me wel herkent. Hoewel ze weet dat ik interesse hebt komt ze niet bij me zitten :( Maar tegenover mij bij het podium, uitdagend kijkt ze me aan. Zal ik nog een poging ondernemen denk ik bij mezelf, 1 laatste dan nooit meer denk ik dan. Dit omdat ze wel heel heel leuk is en helemaal mijn smaak. Ik wenk haar om bij me op de schoot te zitten en daar komt ze dan eindelijk. Slanker dan dit vind je ze niet. 46,3 kilo vertelde ze me trots.

Ze zei dat ze duitse was, en ze sprak ook goed duits, maar ze ziet er wel heel roemeens uit. Bij de eerste lach viel me op dat ze een hoek tand miste. Nu valt me dat wel vaker op bij vrouwen uit transylvanie roemeniestan. Waarschijnlijk worden die lange scherpe hoektanden verwijdert bij deze vrouwen om ongelukken te voorkomen bij het pijpen. En pijpen kon ze, helemaal tot aan de wortel verdween hij in haar keel. Gelukkig zat die andere hoektand niet in de weg. Moet er niet aan denken hoe fout dat kan lopen.

Nadat ik vakkundig het vagina vocht uit haar poesje had uitgesabbeld woog ze nog maar 46,2 kilo. En wat een lekker sappig kutje was het. Aan haar poppo vond ze niet zo fijn want dat kietelde, toch schoot mijn tong per ongeluk meermaals uit door haar bilspleet heen. Dat krijg je van dat wilde beffen Toen werd het tijd om te neuken. In welke positie maakte niet uit, als mijn pik maar tot de laatste millimeter naar binnen bij haar ging en dan moest ik nog eens flink doorduwen van haar. Waar ze het allemaal laat voor zo'n klein ding. Maar het maakte me wel uitermate geil.

Ben toch wel heel blij dat ik deze uiteindelijk af kan vinken. Het was een zeer goede ervaring en was ook gesloopt na een uur op de kamer. Haar naam ga ik niet noemen want ik kreeg haar zelf pas de vijfde keer dat ik haar in een club aantrof te pakken en nu had ik nog eens mazzel dat het niet druk was, ik wil niet dat dat aantal nog hoger wordt, want ik wil zeker nog eens een herhaling :P

42. Onderstaande 14 leden hebben NeverEnough bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 (17 februari 2016),biged (16 februari 2016),Cat (17 februari 2016),forgetskinnyletsgetfatty (18 februari 2016),goei1163 (17 februari 2016),KanariePiet (17 februari 2016),mechelen (17 februari 2016),Megaboob (17 februari 2016),Nedlovefkk (17 februari 2016),Ryuhayabusa (18 februari 2016),Sjeufke (17 februari 2016),Wentelt Eefje (17 februari 2016),Wijze grijze (16 februari 2016),zeppos58 (18 februari 2016)

Last Online
    Vandaag @ 01:10
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Het was weer een hele tijd geleden dat ik dit huis nog eens bezocht, geen tijd wegens vrouw en vriendin en het drukke werk. Maar omdat W2 zo vriendelijk was me te bedelen met een vrijkaartje, en ik dat niet wou laten vervallen, net de voorlaatste vrijdag van januari toch dit huis nog met een bezoekje mogen vereren.
    Het was mijn 3de bezoek na de verbouwingen, en eerlijk is eerlijk, de club is er sterk op vooruit gegaan.
    Mooie bar dito restaurant, meer kamers en de oude kamers kregen ook een opknapbeurt. De tuihuisjes zijn verleden tijd.
    Verde is de club wat ze steeds was, als je een “vroege vogel” bent zit je bijna eenzaam in de bar en de reeds aanwezige meiden zitten troosteloos te niksen in de zeteltjes. De meesten lijken nog niet goed wakker van de dag voordien, maar dit huis is hiervoor wel gekend.
    Pas in de late namiddag en avond komt er echt leven in de bouwerij, in de latere namiddag worden de meiden wat actiever, ik zag er eentje waarmee ik in het verleden eens een “superdate” had, sprak haar aan, ze kende me echte net mee. Naam vergeten maar was een klein slank “popje” met appelkontje en grote ogen. Van haar prestaties ditmaal kan ik kort zijn 0/10 gewoon slecht slechter slechts. Jammer want vorige keer was ze echt super. E ben zeker dat het dezelfde meid is, of ze heeft een tweelingzuster.
    ’s Avonds begon het te druk te worden in de bar, dansende meiden zijn wel leuk om te bekijken, maar te luide muziek zodat je geen woord meer tegen elkaar kan zeggen, dat hoeft voor mij nu echt niet. Soms vraag ik me af waarom steeds meer clubs een DJ inhuren, een club als deze vraagt dat toch niet. Maar bon, anderen zullen er waarschijnlijk wel anders over denken.
    Dus om het lawaai te ontvluchten dan maar een rustig plekje opgezocht en daar gewoon in slaap gevallen, tot er plots wat aan mij dingeling hing. Het was een donkerblonde, wat oudere, Duitse dam die ook de bar was ontvlcht wegens te luid en te druk.
    Ze moet begin 30 zijn geweest en ik dacht iets van Danna te hebben onthouden. Ze beweerde dat ze maar af en toe dit huis bezocht en dat gezien de drukte in de bar, het nog wel een tijdje zou duren eer ze terug kwam.
    Wat oudere dames die een “thuismatch” spelen daar heb ik wel goede ervaringen mee, ik voelde in mijn kleine teen dat het risico op een “bad date” hier zeer klein was, en ik voelde het goed.
    Het was één van de betere dates in het huis, alle was nagenoeg perfect, TZ PZVC neuken opgeilen en dat meermaals. Dik anderhalf uur op kamer maakte de dag goed.
    Nog vermelden dat het eten in Samya er sinds de verbouwingen ook sterk is op vooruit gegaan. En een echt restaurant is stukken makkelijker dan eten in een sofa of aan de bar.
    Met dank aan W2 voor het kaartje, en ik zal nog wel eens langs gaan als ik in de buurt ben, maar PSR is niet ver af, en eerder een club voor mij.
    Cheers !
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

44. Onderstaande 7 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

biged (18 februari 2016),licky luke (18 februari 2016),mechelen (18 februari 2016),Ryuhayabusa (18 februari 2016),satanic surfer (18 februari 2016),seksenfun (18 februari 2016),Wentelt Eefje (18 februari 2016)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Naar Valentine tour topic

Samya - even more babes babes all dancing & valentine babes

14 Februari 2016

Ik verliet Mondial en een dik 20 minuten rijden later kwam ik aan bij de zusterclub. Deze keer geen parking dichtbij, ik moest verder rijden. Na een paar rondjes heb ik m'n kar maar op de straatkant geparkeerd, dichtbij genoeg. Stipt om middernacht, *Hoera...het is Valentijn! * ging ik de club moeiteloos binnen, gewoon ff de deur opendoen en ik was er. Geen deurbelceremonie, geen kleerkasten die je zelfverzekerd grijnzend goeiendag knikken, hier doen ze niet moeilijk op dat gebied. Onder geïnteresseerde DVP-blikken stapte ik op de theke af en overhandigde haar m'n vrijkaart van dit forum waarvoor dank. Ze ging er onmiddellijk mee naar een andere plek om het te laten verifiëren. De kaart werd goed bevonden en ik kreeg een grizzlyberenvel met bijhorende handdoek overhandigd en mocht me naar de lockers beneden begeven gevolgd door een aantal zaadvragende ogen van de DVP's die er rondhingen.

Getransformeerd in betreffende dresscode maakte ik me op m'n grootste nieuwsgierigheid inzake deze club te bevredigen en datgene te zien dat ik vorige keer in slaagde compleet te missen ondanks de grootte...

De Kino

Onmiddellijk naar boven gegaan, de bar langs waar de wilde balkanesque muziek van Florin Salami en C° doorklonk en klom verder helemaal naar boven. Ik kwam in de kino terecht. Inderdaad net een cinemazaal, zo een echte pornobios met dito uistraling. Een groot scherm meer in de linkerhoek en wat kleinere schermen langs de zijkanten en ze speelde allemaal hetzelfde kanaal met pornofilms. Naar gewoonte als ik naar de cinema ga, loop ik helemaal tot de laatste rij. Daar kan je lekker languit liggen met wat zachte kussens om je kop er op te leggen.

Rust at least: het was nodig na alle de lange ritten en de drukte van Mondial er eens uit te zijn...of niet helemaal. DVP's passeerden af en aan met of zonder klanten. En de erectiepil Boudoir Dreams dat ik voor m'n Mondial-bezoek in nam, begon nu sterker door te werken als ik non-actief ben. Ik keek naar al die spannende films: zal hij haar penetreren? Gaat ze kreunen of gaat ze roepen? Spannend...opwindend... Ze schakelen over: 2 hete lesbische trienen in volle actie. Hun kreunen en hun hijgen sloeg me in de oren, de geluiden had zelfs een zekere nagalm in m'n oren en de beelden van de schone deernes werden in m'n netvlies geslagen. Ik kreeg er warempel rillingen van, het begon in m'n hoofd te bonken en m'n benen trilden. Damn is het gewoon dat spul dat me zo sterk beïnvloedt? Dit is gewoon te gek voor woorden. Ik verliet de cinema maar zonder het einde te kennen en ging douchen ofschoon ik dat al had gedaan voor het verlaten van Mondial.

Wellness

Nu ik er weer aan denk: ik heb er alweer iets gemist: de sauna op een of ander terras. Dat is dan weer iets om het volgende Samya-bezoek mee te starten als goedmakertje. Deze is dus niet getest.

In de relax-ruimte was de masseur al bezig met klanten te masseren achter de rij relax-stoelen. Na de douche die deze keer niet ijskoud was als vorige keer maar lekker warm, heb ik me nog in ene gezet. Bleef er niet lang in, rusteloos ging ik de bio-sauna eens in. Ik vond de geur te doen. De finse sauna ernaast was buiten werking en de stoomcabine ging ik nauwelijks in. Vaak kwam ik hier binnen om me even terug te trekken en van de rust en de sfeervolle muziek die ze speelden te genieten na het muzikaal balkan-geweld in de bar (of dancing). Opnieuw joeg het Boudoir Dreams-effect me uit de zetel toen deze een deal sloot met de kleine stijfwordende bij het zien van al de DVP's die er zich komen wassen. Ik kwam hier nog vaak terug.

Tevens kan ik aanmerken dat de brillenkokers zijn vervangen door rekken. Dat is positief.

De dancing Valentines babes van Samya

Na de nodige rust ging ik de bar in...bar? De fysieke bar is te klein, noem dit maar gerust een dancing-ruimte. Wat ik aanschouwde, beleefde ik in eerdere clubbezoeken in het algemeen weinig: zoveel ambiance! De DJ knalde hits van Florin Salami en C° door de speakers en overal dansten de super sexy hertjes verleidelijk op hun inheemse deuntjes in een overvolle ruimte. Het podium met de 2 danspalen was helemaal bezet met hübsch bewegende rombul meiden die lenig hun buik rond en rond draaiden. Meiden naast het podium die ook meedansten en enkele beren die poogden mee te dansen: ik moest m'n ogen ferm open getrokken hebben bij dit zicht want enkele hertjes lachten naar me. Overal waar ik rond keek spatten de grafische details van hun welgevormde lijven, de perfect curves & boobs me tegemoet. Guess what, de duizeligheid en keuzestress van eerder in Mondial sloeg dubbel toe, stel je Travolta nu maar voor in berevelleke wederom met een handdoekske om de arm geslagen...

Gauw werd ik echter meegetrokken in de sfeer en deed mijn pogingen om mee te dansen. Eerst met een uiterst verleidelijk hertje met lichtjes krullend zwart haar tot over de schouders, mooie b-cup borsten en slank lekker lijf. Het was heel leuk. Ze stelde uiteraard wel de vraag om ons terug te trekken. Even getwijfeld om de boot toch af te houden en er achteraf spijt van te hebben. Ze heeft een leuk koppie. Dan draaiden ze Turkse nummertjes en volgde een Turks rondedansje doorheen de bar dat ik in Mondial verslag al heb gepost.

En deze jongen deed er vlotjes aan mee:

In de rondedans lette ik goed op welke hertjes in aanmerking konden komen voor een kamertje mee te delen...en dat waren er veel te veel. In een lawaaiierige discotheek kan je niet praten met elkaar. Hoe de reguliere nachtbraker die dancings bezoekt kan socialiseren met lekker uitziende meiden waarvan je jezelf nog eens moet afvragen of ze wel single zijn, ik weet het echt niet. Hier gaat het socialiseren gelukkig nog om lekkere seks te verkrijgen, niet om veel (in mijn geval tevergeefse) moeite te doen om ze in bed te krijgen. In tegenstelling tot de vorige keer in Augustus toen het rustiger was, zijn pre-sales niet uitgebreid mogelijk in het bar-gedeelte maar er buiten wel. Ik heb dit nu niet gedaan maar ik vraag me af of je ze dan gewoon niet terzijde kan nemen, wat eten in het restaurant, relaxen...zolang je voor jezelf al uit hebt gemaakt of ze een goeie is. Als ze dan ook écht een goeie is, stemt ze in. Anders weet je dat ze er een is om gauw wat stoom af te blazen in een optick fick sessie.

Ik bleef nog enige tijd in de bar rondlopen, zocht m'n opties, maakte en kreeg contact van hete stoten, wie-geht's-roemeentjes, trio-vragen die ik zoiezo afsla in een tent als deze, ik zat in zetels in de verschillende hoeken met m'n cola (die niet expres werd opgedronken door een cola-sletje deze keer). Ik werd verleid door een blonde dame. Ik zei dat ik van België kwam. Ze zei dat ze van Brussel was. Gewerkt in Brussel zal ze wel bedoelen? Ik liep verder en ging zitten. Wat later kwam de would-be Brusselse bij me zitten. Dat was de enige meest uitgebreide pre-sales die ik er die avond kreeg: wel 5 minuten. Ik wimpelde ze echter af al beweerde ze dat ze de beste service gaf in de hele club. Yeah of course. Beduusd en met de duizelingen in m'n kop verliet ik de bar en vluchtte de relax-ruimte weer in waar ik me neer vleide om te bekomen van al die vele binnengekomen prikkels, de drukte en een koppijn die niet weg ging. Zo gauw ik al te lang inactief bleef liggen trilden m'n benen en fluisterde de werking van die erectie-ampule alweer toe: 'Gaat heen en neukt U suf, Vazkor, sta op & get laid'.

Dus Vazkor luisterde, stond op en ging ... de bio-sauna in. Deze was goed heet, heter dan die in Babylon. In de relax-ruimte is dat de enige in werking, de andere op het dak-terras vergat ik straal. Na een douche ging ik de bar toch weer in en zocht naar dat leuke hertje waar ik mee danste maar kon ze niet vinden. Wat een drukte. Uiteindelijk ging ik naast een dame zitten die me al aanklampte en tegen wie ik zei 'dat ik naar een dame zocht'...wat juist was. Ze zag er best erg sexy uit, zoals al die DVP's daar. Ik nam ze apart om mijn wensen uit te leggen en te vragen of ik er op kan rekenen dat ze niets veinst. We hadden een akkoord en gingen daarop een kamer opzoeken boven, ver van de drukte. Zij heet Ines:

INES - Score: ***

Tevreden en bevredigd na de optick fick sessie met Ines terug de bar in naar het restaurant. Ik had nu totaal geen honger meer. Het eten zag er wel goed uit, beter dan in zusterclub Mondial. Maar geen honger, niet dit soort want de opwinding nam onmiddellijk weer grote hoogtes aan en ben de hitsige luide dancing vol lekkere mokkels nog eens rond gestruind als een verlekkerde beer in een grote snoepwinkel. Keuzestress². Daar werd een paaldans-nummer uitgevoerd of wat daarvoor doorging met 2 meiden. Een beer moest zich moeien zijn favoriete te uitgebreid te bepotelen. Een andere naast me stak voortdurend briefjes van 10 in het broekje van de andere dame dansend tegenover me. Het kwam ook voor dat geen meiden maar beren op dat podium stonden te dansen...op dat zicht keerde ik me af en liep verder m'n keuzes af. Er was een blonde slanke dame met een strikje in het haar en blauwe ogen. Dan heb ik plots benaderingsstress ??? Ze is van uiterlijk volledig het type waar ik op zou kunnen vallen. Deze negeerde me dan weer, is meer met de vriendinnen bezig dan de beren. Ik had haar kunnen benaderen en 't zou een kamer geweest zijn...maar een goede? Ik twijfelde te veel daarvoor. Meer rondlopen en het werd me erg lastig. Ik had me al ondertussen in Optick-Fick-Experience (OFE) mode gezet. Kwestie het mezelf nòg lastiger te maken een keus te maken, hé.

Intussen draaiden ze dat arabisch nummertje weer dat ik ook in Acapulco Gold heb gehoord op nieuwjaarsnacht, het zal me aan deze avond en die nieuwjaarsnacht doen blijven denken:

Wel vreemd zo'n religieus nummertje in een hoerentent, laat IS het maar niet weten. Weer zag ik m'n danshertje nergens. Maar er was een andere die m'n aandacht ving: super lekker lijf...Optick Fick 100%...Raissa. Lange bruine haren, donkere kijkers, lekker sexy in haar BH. Ze ving m'n aandacht en ik nam ook haar terzijde om te overleggen wat ik graag verlangde op kamer. Daarop trokken we ook weg op de eerste deuntjes van dit nummer:

RAISSA - Score: **1/2

The end

Na Raissa terug relaxen of poging tot. Ik had een dafalgan moeten nemen tegen de koppijn. Een blonde dame van Hongaarse afkomst kwam naast me zitten nadat ze zich gewassen had. Een kort gesprek volgde. Ik denk dat ze Mona heette tenzij dat de Brusselse was die zo heette...ik en namen. Ze vroeg de sleutelvraag niet, ging naar boven. Geen jaagster, dat is alvast positief. Ze is een beetje als Kristina destijds, beetje molliger dan de rest maar keigoed karakter. Niet mee gekamerd want...ik had oog voor die andere Blonde met lang haar die een vlechtje als 'band' om haar hoofd droeg en een strikje in 't haar. Ze is volledig m'n...ah maar dat zei ik al. Het werd over vieren en wilde een derde maar wist me geen raad met de situatie die zich toen ontvouwde: dat blondje negeerde me, de Hongaarse was meer met haar vriendin bezig en al de rest van de dames zat in groepjes bij elkaar, alleen de trio-seekers wenkten. *dat blondje* ..... Nope. Een chokomause lonkte naar me: geen zin to go back to black dezen avond, sorry. * dat blondje loopt naar een vriendin* ...... nope. Het aantal beren slonk gestaag. Hoe minder beren, hoe dichter bij het sluitingsuur des te ongeïnteresseerder de dames. Sluitingsmentaliteit? Een laatste uur in een bordeel is altijd zoiets raar. Kunnen ze niet zoiets omroepen zoals 'last rooms' zoals in de UK: 'order your last drinks now, please' ? Ik had wel zin in een derde maar dat kwam er niet uit. Hoe ga je daar mee om? Wel, uiteindelijk liet ik het hierbij en kleedde me om. Dit was een uitstekende eerste clubdag van het jaar.

Wat was er minder dan vorige keer:

* Drukker, had er hier geen probs mee.
    * De finse sauna was buiten gebruik in de relax-ruimte
    * presales minimaal tot geen door hoog volume muziek en/of mentaliteit DVP's (ivm drukte)
    * van mijn kant te lustig na 3 kamergangen (incl. die in Mondial) verliet ik wel tevreden maar verre van volledig bevredigd de club. Boudoir Dreams...met dat blondje...
    * meer afstandelijkheid op de kamer als de daad verricht is. Laat staan after-sales.

Wat was er beter dan vorige keer:

* Ik heb nu de Kino gezien...Groooots man!
    * De ambiance, veel sfeer, veel animatie
    * De douches waren lekker warm.
    * Rekken voor brillen ipv kokers.
    * Veel keuze, te veel zelfs, de line-up was erg goed en veel meer optick ficks aanwezig dan vorige keer.

Wat was er hetzelfde:

* Ik vergat opnieuw iets: nu een terras met de andere (werkende) sauna.
    * Relax in wellness
    * Vriendelijke DJ, ik vroeg 2x welk nummer hij draaide en die schreef hij op en ik deel ze U mee om de sfeer te proeven.
    * after-sales onbestaande

Wanneer deze club bezoeken:.

* Als je zin hebt in een snelle wip met een optick fick als het erg druk is, anders kan het wel degelijk langere pre-sales te hebben en een goede voor op kamer, dat moet je dan wel even testen (wil ze apart gaan vooraf, is misschien goed teken?).
    * Avond- en nachtclub
    * Dancing with benefits cfr Mondial
    * Ruime keuze lekker uitziende dans- en neukhertjes
    * Ga niet wanneer je erg hoge service verlangens hebt, laat je in plaats daarvan verrassen als je toch meer krijgt.

Op naar de volgende...Babylon of PSR maar wel eerst lekker maffen in de B&B...Het werd Babylon
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 28 februari 2016 om 15:56
    De zwarte wolf

46. Onderstaande 9 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 ( 6 maart 2016),Blondinenschatz ( 6 maart 2016),cavediver (28 februari 2016),Hcw (21 maart 2016),lustman (29 februari 2016),Manureva (28 februari 2016),mechelen (29 februari 2016),Nedlovefkk (28 februari 2016),pret (29 februari 2016)

Pagina 1 van 46 1234511 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten