Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 35

Discussie: Gina (Nederlandse)

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard Gina (Nederlandse)

GINA (Nederlandse)
    Leeftijd : 23 jaar Taal : Nederland (goed)
    Haarkleur : Rood Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 110 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, Beffen, Aftrekken
    Extra info :

2. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose (31 januari 2016)

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Genoeg dames aanwezig op mijn verjaardag 22 jan, in vele nationaliteiten. Jahaaa...........en één met waarachter de Nederlandse nationaliteit.
    Aan de bar spotte ik al lange tijd een leuke dame met rood haar. Het viel op dat ze niet jaagde. Enig oogcontact, maar ze bleef waar ze was. Op een of andere manier intrigeerde me dat wel. Het maakte me nieuwsgierig zelfs. Ondanks mijn nieuwsgierigheid deed ik er op dat moment niets mee.
    Enige tijd later stond ze achter mij te praten met een potentiële klant.........in de Nederlandse taal?!?!?!? Later zat ze weer alleen aan de bar en ging ik naast haar zitten. En idd, een Nederlandstalige die werkt onder de naam Gina. Een vlotte babbel....of liever gezegd....ze lult graag een eindje weg. Maar daar houdt Sjeuf wel van. En laten we eerlijk zijn. Praten in je eigen taal heeft wel wat voordelen. Ze vertelde wat ze voorheen allemaal heeft gedaan in de wereld van paysex. Ze vond het tijd voor iets anders.......een saunaclub!
    Er was niet direct een klik, maar onderhuids had ik wel interesse. Onze wegen scheidden.

Het was inmiddels half 6. Met een aantal feestgangers togen we richting het restaurant.
    Tijdens het smikkelen deed ook Gina zich eveneens goed aan de inwendige mens.

Inmiddels had ik weer goesting in een kamer. Maar de dame (Kinga) waarmee ik graag zou kameren was nog steeds bezet.
    Zoals altijd eerst een douche, gebit poetsen, deo, enz..
    Tijdens het douchen zag ik Gina op een bedje liggen in het saunalandschap. Ondanks dat ik nog steeds twijfelde ging na de douche naast haar op het bedje zitten. Daar viel alle twijfel van mij af toen ze me overtuigde van haar service. Schlüssel!

Ik doe geen halfuurtjes, alleen bij onbekende dames. Op de kamer was ik echter al snel overtuigd, dat het zeker GEEN half uurtje zou worden. Dames vergelijken is not done, want geen dame is hetzelfde. Toch zet ik Gina zonder schroom naast Kinga (Sixsens), Michelle (vh Panthera), Melody (AcaGold) en Tina (Babylon).
    Fascinerend is het feit dat Gina uit een wereld komt waar TZ en PZC niet gangbaar is.
    TZ is zelfs uitstekend, vol passie! Blasen met zuigkracht op volle sterkte. Een GOSP van 1.0M is volledig op zijn plaats. Daty was heel lekker
    Er kan veel, mits met respect. Want zo schat ik haar wel in. Zoenen, zoenen, blasen, daty, zoenen enz enz. en vooral heeeeel veel lol. Voor de afronding deed ze allerlei suggesties, maar ik was zo ontplofbaar dat in cowboy al snel alle toekomstige professortjes de dood werden ingejaagd. Herhalingsgevaar 100%

Gina is nog maar pas in Sixsens. Als Gina dit servicelevel aanhoudt zal haar vaste klantenkring snel aanwassen. Ja, Sixsens heeft een topper er bij....zeker als je van GFE houdt.

4. Onderstaande 15 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

biged (31 januari 2016),Deantje (31 januari 2016),fg22 (12 februari 2016),Flyerke (31 januari 2016),ftchietgraag (31 januari 2016),goolfy69 (10 februari 2016),Mr Bluenose (31 januari 2016),mynasch ( 1 februari 2016),Nedlovefkk (31 januari 2016),Ryuhayabusa ( 2 februari 2016),savesexer ( 2 februari 2016),The Joker ( 9 februari 2016),Ties85 ( 1 februari 2016),Wentelt Eefje (31 januari 2016),Wijze grijze (31 januari 2016)

Last Online
    10 januari 2025 @ 14:39
    Discussies
    262
    Thanks
    24.653

Standaard

Goed om te lezen dat ze de opmerkingen aangaande de overstap van privéhuizen met behoud van PMC naar saunaclubs dus niet in de wind heeft geslagen en begrepen heeft dat (mits voldoende hygiëne etc. ... ) PZC de norm is in deze wereld.

6. Onderstaande 2 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (12 februari 2016),Sjeufke (31 januari 2016)

Last Online
    1 april 2017 @ 19:03
    Discussies
    0
    Thanks
    2

Standaard

Mijn allereerste bezoek aan Sixsens!
    Mijn allereerste recensie!

Na heel wat meevolgen van discussies en draadjes hier en op bevriende fora over arctische fauna de stoute schoenen aangedaan en een keertje naar Sixsens getrokken. Op een maandag nog wel...

Wat onwennig allemaal, zeker omdat de jongedame achter de balie zeer karig was met info en toen ik aangaf er voor de eerste keer te zijn, snel snel even wat toonde. Oh well.
    Tijdens het avondeten plaats gemaakt voor een collega-ijsbeer op zoek naar een plekje om een bord leeg te eten en aan de praat geraakt over hoe belangrijk een eerste indruk kan zijn. Vervolgens wat algemene vragen gesteld en bon, daarmee konden we aan de slag.

Aan de bar een cola gedronken maar het was er nogal rokerig en dat is nou niet helemaal mijn ding. Dus maar eens het wellness gedeelte gaan testen. In de sauna lag een knappe roodharige jongedame die dan ook nog eens Nederlandstalig bleek te zijn, mijn euro viel vrij snel.
    Wat gepraat over hoe het was om er de eerste keer te zijn en zoals Sjeufke al aangaf, het is een spraakwaterval eens ze begonnen is. Dat vond ik niet echt erg want was uiteraard wat nerveus maar geraakte hoe langer hoe meer op mijn gemak. Behendig stuurde ze het gesprek om erachter te komen wat ik wel en niet zo leuk vond en legde dan ook meteen uit wat zij wel en niet deed.

Nou, daarin kwamen we vrij goed overeen dus voorgesteld om eens een kamertje te bezoeken.
    Daarover zal ik kort zijn. Superlief, tongzoenen, knuffelen, een pijpbeurt van heb ik je daar. Zelf ook uitvoerig de tijd genomen om haar poesje te verwennen. Het is uiteindelijk bij een half uurtje gebleven omdat ik nog wat moest wennen aan de ervaring / omgeving / etc en mijn jongeheer dus ook.
    Herhalingsgevaar: bijzonder groot.

Opmerkingen bij haar paspoortje: ze heeft enkele (kleine) tattoo's en haar cupmaat schatte ik eerder op een lekkere B.

8. Onderstaande 10 leden hebben Newbori bedankt voor deze bijdrage:

biged (13 februari 2016),fg22 (12 februari 2016),ftchietgraag (10 februari 2016),Kwakje ( 9 februari 2016),le_belge ( 9 februari 2016),Nedlovefkk ( 9 februari 2016),Sjeng1960 ( 9 februari 2016),Sjeufke ( 9 februari 2016),sofaking (15 februari 2016),swazontneuf (10 februari 2016)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch

Paspoort in SFL-stijl:
    Naam: Gina
    Nationaliteit/Taal : Hollandse
    Leeftijd : midden de 20

De uiterlijke kenmerken:
    Haarkleur/-lengte : Donkerbruine haren met rode/rosse schijn
    Lengte dame : 1m70
    Postuur/Kont/Cupmaat : normale lichaamsbouw / mooie B-cup tietjes / kont mocht naar mijn smaak iets voller
    Tatoeages/Piercings : Iets katachtig op sleutelbeen en nog wel wat kleinere tats op andere lichaamsdelen
    Bijzonderheden betreft uiterlijk: Deze dame afkomstig uit de mooiste stad van Nederland, ziet er niet uit als een Noord-Hollandse kaasmeid, maar zou evengoed een doorsnee Roemeense kunnen wezen. Op zich valt ze ook niet fel op tussen de andere mokkels, ondanks het feit dat ze wel knap is… Het was maar net omdat ik haar Nederlands hoorde praten, dat ze mijn aandacht greep.

De technische fiche:

De saunaclub standaardservice:
    TZ: 4/5
    PZC: 3/5
    NMC: 4/5

PSE- en/of GFE-gehalte:
    PSE: 2/5
    GFE: 4/5

Extra dienstverlening bovenop de standaard: Laat zich beffen, soigneert ook de ballen bij het pijpen, enz.

Prijs : 100/uur + fooi
    Score op uiterlijk 7/10
    Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 8.4/10

De verslaggeving:

FEITEN DATEREN VAN ZATERDAG 6 FEBRUARI (NIET EERDER TIJD GEVONDEN OM TE SCHRIJVEN)

Presales:
    Deze keer diende ik hard naar mijn gading te zoeken in SS. Naar mijn smaak was het deze keer wat magertjes en te veel eenheidsworst. Andere favorietjes van mij waren helaas niet aanwezig. Terwijl ik met mijn luie reet in het bubbelbad lag te chillen, loopt opeens een Roemeens uitziende opdonder uit de sauna… En ze voerde daarbij nog een conversatie met iemand in de sauna… In het Nederlands. Dit trok mijn aandacht, want het was weer enige tijd geleden dat ik me nog eens vergrepen had aan een Nederlandse.

De betaalde tijd:
    Later op de dag ging ik op zoek naar haar, waar oftewel verstopte ze zich… En anders jakkerde ze de ene klant na de andere af. Tot ik haar uiteindelijk boven tegenkom. Ik stapte zelf op haar toe en we maakten kennis. Zo leerde ik dat ze in privéhuizen en afzuipbars gewerkt heeft. Maar dit concept vond ze veel leuker. Ik ging nog bijna geloven dat het pure ontspanning voor haar was. Anderzijds was ik niet meer zo zeker van mijn zaak. West_Europese dames die uit de chiquere etablissementen komen, die durven het zoenen en PZC al wel eens vergeten.
    Uiteindelijk de gok toch maar gewaagd. Op de kamer was ze tegen al mijn verwachting in heel uitnodigend en makkelijk in omgang. Je voelt je allerminst oncomfortabel bij haar. We gingen ook meteen van start met elkanders bek uit de vreten. Verdomme, ze kon nog echt lekker muilen ook. We rolden het bed op en ze liet me gewillig haar lichaam verkennen. Likkend, zoenend en strelend daalde ik af via haar verrukkelijke tietjes naar haar onderbuik. En dan maar beffen aan haar kut zoals een beertje een honingpot soldaat maakt. Ze genoot overtuigend. Als ze dit fakete, dan moeten we haar naar Hollywood sturen voor de oscars. Ze kronkelde en kreunde en die flamoes van haar werd zo nat als een verzopen otter. Vervolgens ging ze mij ook trakteren op een blowjob. Ze nam mijn flieter gaandeweg heel diep in haar kop en dat was voor mij een beetje te veel PSE, aangezien ik eerder GFE van haar verwachtte. Was wel positief was: dat was dat ze ook mijn kloten liet mee tellen. Beetje beroeren met die handjes en natuurlijk ook likken en ter mond nemen. Vervolgens dan maar neuken. En dit was echt wel top GFE. Zij op mij en daarna ik op haar. En dat geschiedde zeer passioneel. Met intens TZ en veel geknuffel en gestreel. En mijn orgasme was evenzeer intens. Ik voelde de saladedressing uit mijn lul lopen alsof ik een half jaar geen seks meer had. Ooit beweerde ik dat de generatie jonge Hollandse wijven van nu, niet meer kunnen tippen aan die van mijn generatie… Gelukkig was deze Gina het bewijs dat ik er faliekant naast zit. Ik zal niet meteen verkondigen dat we een voor volle 100% klik hadden, maar ik was op mijn gemak en we bereiken seksueel een hoog niveau. Dat is ook de kracht van een goeie DVP, want de kwaliteit mag niet alleen afhangen van de klik, vind ik. Na nog een korte periode wat naknuffelen, hielden we het na een uurtje voor bekeken!

Aftersales:
    Ik heb haar nadien nauwelijks of niet gezien. Dus dit is niet van toepassing!

Verdere opmerkingen:
    Zoals ze zelf beweerd is ze in SS vanwege het concept. Ze kan ook van alle faciliteiten gebruik maken ter ontspanning en daarbovenop gaat ze op zoek naar spanning en opwinding. Zeer mysterieuze dame! Maar het moet wel kloppen want ze leek er idd volop van te genieten en uiteindelijk moet ze in SS met veel meer hoerenlopers op stal voor het zelfde geld dat ze in haar andere etablissementen kon verdienen. Nou ja, als zij er gelukkig mee is, dan ben ik ook blij!
    Verder nog wel even vermelden dat ze enkel in de weekends in SS werkt. Tijdens de week ga je haar er zeker niet tegenkomen.

Als ik haar volgende week opnieuw tegenkom, hoe groot is dan de kans dat ik met haar herhaal? 80%

Apr.jpg

Naar SFL’s normen:
    Vanaf 9 = topper, vanaf 8.5 = subtopper, vanaf 7.5 = betere middenklasse, vanaf 6 = algemene saunaclubstandaard, vanaf 4.5 = mindere middenklasse, vanaf 2.5 = totaal ondermaats, alles onder 2.5 = barslecht

10. Onderstaande 8 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

biged (15 februari 2016),Bluebear (17 februari 2016),ftchietgraag (16 februari 2016),licky luke (16 februari 2016),Nedlovefkk (15 februari 2016),sofaking (15 februari 2016),swazontneuf (16 februari 2016),Wentelt Eefje (15 februari 2016)

Last Online
    2 november 2024 @ 16:50
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Newbori Bekijk bericht
    Na heel wat meevolgen van discussies en draadjes hier en op bevriende fora over arctische fauna de stoute schoenen aangedaan en een keertje naar Sixsens getrokken. Op een maandag nog wel...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Verder nog wel even vermelden dat ze enkel in de weekends in SS werkt. Tijdens de week ga je haar er zeker niet tegenkomen. [/B]
    Niets zo wispelturig als een DVP zeker ?
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

12. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (16 februari 2016)

Last Online
    Vandaag @ 05:55
    Discussies
    42
    Thanks
    1.105

Standaard

Ze had gewoon een lang weekend, net zoals ik vandaag.
    Alweer seizoen 9 en het gaat nog steeds goed met ons...

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

12 feb 2016

Op mijn verjaardag Gina ontdekt. Ze was toen pas 2 dagen werkzaam in een saunaclub. Na een uurtje kameren wist ik het zeker, dit verdient een vervolg.

Vroeg in de middag trof ik haar in de bar. Een half uurtje zitten keuvelen. Ik was vooral nieuwsgierig naar haar ervaringen na 3 weken Sixsens. We besloten pas in het begin van de avond te kameren. Een kamer met jacuzzi. Op de kamer stond ook een, ik noem het maar een 'erotische bank'. Visualiserend bedachten we wat je er allemaal op zou kunnen doen: biggrin: De dirty minds van Gina laat ik maar achterwege, maar het nodigt wel uit nog een keer voor deze kamer te kiezen.

Een van de beste tongzoensters die ik ken. Ze kan er geen genoeg van krijgen (en ik ook niet). PZC en NMC.....wat moet ik nog toevoegen aan mijn vorige recensie!. Uitstekende service!
    Mijn dag in Sixsens was weer geslaagd na de kamer met Gina! HHG 100%

15. Onderstaande 7 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

bettman (17 februari 2016),biged (17 februari 2016),Deantje (17 februari 2016),ftchietgraag (20 februari 2016),licky luke (17 februari 2016),Nedlovefkk (17 februari 2016),SFL (23 februari 2016)

Last Online
    8 november 2024 @ 12:53
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Een kamer met jacuzzi. Op de kamer stond ook een, ik noem het maar een 'erotische bank'.
    Omschrijving?
    Foto's?
    Jij vindt altijd de meest uiteenlopende foto's op Internet, waarom dan niet van die bank?

Zit ik hiermee in de richting (de body bouncer)?

body-bouncer.jpg

En deze juffrouw legt het allemaal haarfijn uit (in het Tsjechisch weliswaar, maar who cares...)

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

Last Online
    18 juli 2023 @ 23:53
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004

Standaard

Ze hebben in Sixsens een kamer met jacuzzi, en daar staat een stoel/bank in de vorm van een hooggehakte damesschoen. Ik denk dat meneer Sjeufke die bedoelt. Ik heb er zelf een paar weken geleden nog met een dame capriolen op zitten uithalen.
    Sorry voor het off-topic zijn.

18. Onderstaande 2 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (17 februari 2016),Sjeufke (17 februari 2016)

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Ze hebben in Sixsens een kamer met jacuzzi, en daar staat een stoel/bank in de vorm van een hooggehakte damesschoen. Ik denk dat meneer Sjeufke die bedoelt. Ik heb er zelf een paar weken geleden nog met een dame capriolen op zitten uithalen.
    Sorry voor het off-topic zijn.
    Klopt, die bedoelt 'meneer' Sjeufke..... .
    Op internet noemt men zo'n ding een 'sexsofa'. Whatever! Die 'sofa' ga ik snel eens nader onderzoeken .......uhh, wat er op ligt

20. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (17 februari 2016)

Last Online
    10 januari 2025 @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Kamer 8 of 10?
    En Garde

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Kamer 8 of 10?
    Ik dacht 10, maar weet het niet 100% zeker. Op weg naar een kamer kijk ik niet naar de nummers op de kamerdeuren, meer naar wiegende billetjes......
    Het was de laatste kamer aan de linkerzijde.

23. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

pret (18 februari 2016)

Last Online
    18 juli 2023 @ 23:53
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004

Standaard

Volgens mij zijn kamer 9+10 met jacuzzi.

Last Online
    8 november 2024 @ 12:53
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Ik dacht 10, maar weet het niet 100% zeker. Op weg naar een kamer kijk ik niet naar de nummers op de kamerdeuren, meer naar wiegende billetjes......
    Het was de laatste kamer aan de linkerzijde.
    Kamer 10 dus.

Ik was zelf op kamer 9 en kon me maar moeilijk concentreren met dat lawaai dat van kamer 10 kwam.
    Nu weet ik waarom...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

26. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (18 februari 2016),Sjeufke (18 februari 2016),sofaking (18 februari 2016)

Last Online
    10 januari 2025 @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Kamer 10 dus.

Ik was zelf op kamer 9 en kon me maar moeilijk concentreren met dat lawaai dat van kamer 10 kwam.
    Nu weet ik waarom...
    Ehhh..ik durf het bijna niet te zeggen, maar het lawaai kwam uit het kamertje zonder nummer, tegenover kamer 9
    En Garde

28. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (18 februari 2016),Sjeufke (18 februari 2016)

Last Online
    2 november 2024 @ 16:50
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Kamer 10 dus.

Nu weet ik waarom...
    Hij vergat dan nog te zeggen dat het kamer 9 in Yin Yang was!
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

30. Onderstaande 4 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (18 februari 2016),licky luke (18 februari 2016),Sjeng1960 (18 februari 2016),Sjeufke (18 februari 2016)

Last Online
    2 augustus 2023 @ 00:39
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778

Standaard

Ze was gisteren in SS. Ziet er leuk uit en lijkt me idd een spontaan ding. Ze kwam mij in ieder geval direct feliciteren toen iemand aangaf hoe/wat. Leuke borrelpraat is gegarandeerd bij deze dame vermoed ik.

Last Online
    Gisteren @ 19:47
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Discussies
    28
    Thanks
    95

Standaard

Is zij er vandaag/morgen?
    I´m an educated fool with money on my mind

Last Online
    2 augustus 2023 @ 00:39
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778

Standaard

Schat de kans groot in. Lijkt weekend er te zijn.

34. Onderstaande 2 leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (20 april 2017),JonnyFontane (21 februari 2016)

Last Online
    10 januari 2025 @ 14:39
    Discussies
    262
    Thanks
    24.653

Standaard

Ze is leuk, vlot, figuur is absoluut zoals ik ze het liefst mee de kamer op neem. Dat paspoortje dient echter wel aangepast te worden. C-cup: nooit. Het is ternauwernood een B-cupje, daar stopt haar borstomvang echt wel!

Maar voor mij is ze te jong (en had gisteravond al gezondigd... ). Toch sluit ik absoluut niet uit nog een keer met dame met (ook) pretoogjes op de kamer te eindigen in de nabije toekomst.
    Daarnaast hoop ik voor haar dat ze de uren (tenminste zo leek het) durende presales aan twee ijsberen aan de bar ook af heeft kunnen rekenen...

36. Onderstaande 4 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (20 april 2017),ftchietgraag (22 februari 2016),Mr Bluenose (21 februari 2016),pret (21 februari 2016)

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Afgelopen vrijdag (19/1) voor de 'afwisseling' met Gina gekamerd.
    De kamers met Gina vervelen niet. Sterker nog ze blijft boeien. Geen kamer is hetzelfde. Sterk punt van Gina is dat ze meerdere keren gemakkelijk naar een oerknal werkt, maar deze op het juiste moment weet uit te stellen. Een ondeugend sodemietertje. Ze geniet zelf ook graag. Een van de weinige dames waar ik 100% op mijn gemak ben en totaal de buitenwereld uit het oog verlies. Perfecte service in alle opzichten! Die (t)zoenen...........

38. Onderstaande 7 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

biged (22 februari 2016),fg22 (20 april 2017),ftchietgraag (22 februari 2016),Nedlovefkk (21 februari 2016),Ryuhayabusa (21 februari 2016),SFL (23 februari 2016),Wentelt Eefje (22 februari 2016)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Dat paspoortje dient echter wel aangepast te worden. C-cup: nooit. Het is ternauwernood een B-cupje, daar stopt haar borstomvang echt wel!
    .
    Daarom dien je alleen SFL zijn paspoortjes aux serieux te nemen... En alle andere paspoortjes laat je beter links liggen!

40. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (20 april 2017),Wentelt Eefje (23 februari 2016)

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Daisy vh Gina in Sixsens is weer back in business!

Deze roodharige Nederlandse dame heeft begin 2016 enkele maanden in Sixsens gewerkt. Diverse malen mee gekamerd! Uitstekende service.
    Ik trof haar op Redlights en ontvangt nu in Dilsen (Belgisch Limburg).
    https://www.redlights.be/prive-ontva...ngt-thuis.html
    Ik herkende haar aan haar tattoo (op de foto's).
    Inmiddels contact met haar gehad en ze is het inderdaad.

Binnenkort maar eens een bezoekje aan wagen. Een B of C-cup zal me worst wezen

Doch......vrijdag 21 april eerst naar de Imps van Babylon

42. Onderstaande 3 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (20 april 2017),Mr Bluenose (20 april 2017),pret (20 april 2017)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Haar tieten zijn verdikt
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten