Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 3 van 18 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 445
    Last Online
    2 december 2024 @ 22:54
    Discussies
    7
    Thanks
    1.289

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kmisjezo Bekijk bericht
    ..., geef mij maar de gewone Saunaclubs
    @kmisjezo
    Ik waardeer uw mening.
    Een vraagje: wat is de definitie van de gewone Saunaclub en waarom hoort Babylon daar niet bij?
    Meerwaardezoeker bij DVPs
    SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SeX++ Bekijk bericht
    @kmisjezo
    Ik waardeer uw mening.
    Een vraagje: wat is de definitie van de gewone Saunaclub en waarom hoort Babylon daar niet bij?
    Babylon is een echte FKK club.

3. Onderstaande leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

kmisjezo (16 februari 2016)

Last Online
    Vandaag @ 01:10
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Is dat zo, ik ben er jaren niet geweest, Schieferhof of Ome Bernds is een echte FKK,
    Toen ik in Basildon kwam was dat er zeker geen, in een FKK lopen de meiden volledig naakt, toen in Babylon een paar, maar het grote deel liep in lingerie,
    In een FKK beginnen ze (meestal) ook met TZ en pijpen op de bank.... In Babylon was dat beperkt tot TZ, en lang niet iedere meid deed dat.
    Ik weet dat Babylon zichzelf toen wou verkopen als de grote concurrente van Bernds, maar ze kwamen nooit in de buurt.
    Maar ik spreek van de tij van net voor en net na de vorige verbouwing, misschien is dat nu wel anders.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Last Online
    31 oktober 2024 @ 12:17
    Discussies
    17
    Thanks
    181

Standaard

Het is wel een echte FKK in de zin van dat de meiden naakt lopen. Zelfs een handdoek wordt niet gewaardeerd.

Wat openlijke actie betreft is het helaas treurig gesteld de laatste tijd. Steeds minder meiden doen het/schamen zich. Een jaar of 2 geleden was dat nog meer dan normaal. Dit is ook terug te zien op de setcards van de dames, helaas

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Is dat zo, ik ben er jaren niet geweest, Schieferhof of Ome Bernds is een echte FKK,
    Toen ik in Basildon kwam was dat er zeker geen, in een FKK lopen de meiden volledig naakt, toen in Babylon een paar, maar het grote deel liep in lingerie,
    In een FKK beginnen ze (meestal) ook met TZ en pijpen op de bank.... In Babylon was dat beperkt tot TZ, en lang niet iedere meid deed dat.
    Ik weet dat Babylon zichzelf toen wou verkopen als de grote concurrente van Bernds, maar ze kwamen nooit in de buurt.
    Maar ik spreek van de tij van net voor en net na de vorige verbouwing, misschien is dat nu wel anders.

6. Onderstaande leden hebben Bubbelbader bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (16 februari 2016)

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

De keren dat ik er was, waren alle meiden compleet naakt op hun voeten na. TZ en kluiven werd door sommige op de bank gedaan, niet door alle meiden.

8. Onderstaande 2 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (16 februari 2016),hasta la pasta (16 februari 2016)

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Elke keer dat ik in Babylon was zag ik pijpen op de bank, en public en altijd liepen de meiden naakt rond.
    het w1s een relatief kleine club maar na de verbouwingen wel vergroot en verbeterd betreffende comfort. De sympathieke baas is bijna permanent aanwezig en lekker eten, er zitten enkele serviceboms tussen. Een essentieel nadeel, de line-up vind ik vaak wat magertjes

10. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

SeX++ (16 februari 2016),stimpy3 (16 februari 2016)

Last Online
    Gisteren @ 14:39
    Discussies
    262
    Thanks
    24.653

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    n essentieel nadeel, de line-up vind ik vaak wat magertjes
    Mij houdt juist het vermoeden dat de line-up op een enkele uitzondering na nogal aan de stevige kant is tegen...

Last Online
    Vandaag @ 15:50
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

NB verdere discussie verschil Saunaclub VS FKK-club, zie:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ub-en-FKK-club
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Discussies
    456
    Thanks
    1.627

Standaard

fkk staat voor naakte dames wat yoy sie is wat you get dem wat ziet die jannette er leker uit

14. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

SeX++ (16 februari 2016)

Last Online
    Vandaag @ 14:20
    Discussies
    361
    Thanks
    5.167

Standaard

FreiKörperKultur is uiteraard de term waarop gealludeerd wordt...An sich ietwat plastisch uitgedrukt komt het neer op dames die met onbedekte flamoes en tetten bloot rondlopen en heren normaliter in handdoek gewikkeld, dat laatste wordt á la sympathico wel ns Hessendress genoemd omdat dat in die regio nog altijd common use is in het gros van de clubs.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

Last Online
    Vandaag @ 15:23
    Discussies
    318
    Thanks
    18.663

Standaard

Echter op hun eigen:site melden ze dat ze een SC zijn.

Last Online
    9 januari 2025 @ 18:03
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Echter op hun eigen:site melden ze dat ze een SC zijn.
    De eigenaresse heet zeker MARIA.

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    De eigenaresse heet zeker MARIA.
    En nog MAAGD

Last Online
    Discussies
    318
    Thanks
    18.663

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    En nog MAAGD
    Of lesbisch

20. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke (17 februari 2016)

Last Online
    24 maart 2017 @ 20:03
    Discussies
    9
    Thanks
    90

Standaard

Ik vind geen draadje van haar, dus meld ik het hier maar;

Moest er iemand de Roemeense Jasmin missen (al kan ik me dat moeilijk voorstellen) dan moet die naar Planet Eden in Merzenich rijden. Ze zit zich nu daar te vervelen.

Last Online
    30 juni 2023 @ 19:47
    Discussies
    0
    Thanks
    20

Standaard

Ik denk het niet, mischien het interieur dat haar mist
    Mooi meisje maar geen 50 cent waard

Last Online
    Gisteren @ 14:14
    Discussies
    3
    Thanks
    1.793

Standaard

Niet zo lang geleden heb ik een vrijkaartje gekregen voor dit net verbouwde paradijsje. Hiervoor heel veel dank aan zowel het forum als Babylon zelf natuurlijk. Ik heb vorige week een grotendeels geweldige middag/avond gehad. Grotendeels want ook vette pech viel mij helaas ten deel. Dadelijk meer hierover.
    Vind ook dat ik dank verschuldigd ben aan de schrijvende fans van Alice. Had me nl hier ingelezen, de site/foto's bekeken en zij stond bovenaan mijn shortlist. Klasse.

Een plezierige ontvangst, een duidelijke toelichting van de spelregels, omkleden en aan de hand van Melinda een rondleiding gekregen. Ook een lekker snoepje dat meiske, moet ik maar ff onthouden! Daarna nog eens zelf rondgelopen en alles goed in me opgenomen. Natuurlijk ook de line up goed bekeken. Daar was nix mis mee en alles lekker poedeltje……! Op een gegeven moment stond ik met een ooster-buur te buurten en vroeg of hij Alice kent? Hij deed er opeens het zwijgen toe en op hetzelfde moment komt er een lekker w… de zaal op waardoor ik ook stil viel. Wat een topper om te zien, zeg! En ….. ze begroette m'n gesprekspartner met een knuffel (stammie dus!) waardoor hij repliceerde 'Hallo Alice, wie geht's'. Probleem opgelost.
    Gelijktijdig kwam er nog een lekkere dame de bar in. Lang stijl blond haar, goed Duits talig, super heerlijk figuur met heerlijk volle vooruit stekende borsten (C-cupje ofzo! silli's??) die direct ook op mijn lijstje werd geplaatst. Dus had ik een nieuw probleem, want heb haar naam niet kunnen achterhalen helaas. Iemand een idee?

Alice bleef een beetje bij de bar hangen en kennelijk waren er meer bekenden. Populaire dame! Ben toen weer een rondje gaan lopen en liep haar ergens onderweg pardoes tegen het lijf. Wow, niet verkeerd. Praatje gemaakt en op een bankje gaan zitten. Van het een kwam het ander, uiteindelijk een sleutel gehaald en naar de kamer getogen. Daar heb ik met haar een waanzinnig plezierige sessie gehad en was onder de indruk van haar pijp kwaliteiten. Nondeju, wat deed ze dat lekker. De overige standjes waren ook super overigens en ik voelde me erg happy om met zo'n overheerlijk schepsel op kamer te zijn. Ze is nl bovendien ook heel gezellig, lief en weet precies uit te vogelen (met een beetje hulp) wat je lekker vind. Dus een geweldige ervaring met haar gehad en de volgende keer dat ik hier naar toe ga check ik eerst of ze op de AWL staat. Grandioze ervaring en ik was onder de indruk. Dat gebeurt overigens niet zo snel en niet zo vaak!

Tijdens het uurtje recupereren bestelde ik een maaltijd. Zag er zeer verzorgd uit en ik moet zeggen smaakte op zich voortreffelijk. Een, voor mij heel belangrijk, punt heb ik daarbij wel. Zowel op de frietjes, maar nog erger, als op het vlees/saus zat me een lading zout waar je gestoord van werd. Zonde want het gaat volledig ten koste van de smaak en het is ook nog eens extreem ongezond. Hoop dat ze hier verstandiger mee om zullen gaan. Als ik nl van zout houd dan lazer ik het er zelf wel op.
    Heb dus besloten om de volgende keer de maaltijd zonder zout te bestellen!!

Vervolgens kwam ik toe aan de tweede ronde. Had inmiddels enkele leuke dames gezien, die ik echter om beurten moest missen. Stond aan de bar wat te drinken toen er een op zich lekkere dame op me af kwam. Gezellig praatje, meende haar al eens te hebben gezien (bleek AcaG) te zijn geweest, maar ze kwam wel meteen ter zake. Of we op een bankje konden plaats nemen. Tja, dat kon wel maar keek nog wel even rond of inmiddels een andere dame van mijn voorkeur rondliep. Dat was helaas niet zo. Op het bankje een beetje zitten rommelen, knuffelen, nix bijzonders. Ze vroeg een paar keer of ik met haar tevreden was…………?? Dat had mij aan het denken moeten zetten. Kennelijk was ik nog te bedwelmd van de eerste sessie/dame waardoor ik niet oplette. Inmiddels was ik op kamer er achter gekomen dat ze Diana heet.
    Ze begon met een pzc sessie en die werd vreselijk. Ze vertelde dat ze een probleem met d'r kies had en niet zo goed kon pijpen. Nou en dat bleek overduidelijk. En maar zielig doen en weer doorgaan, stoppen, doorgaan ………….Bah. Andere positie, had ze weer wat, en weer last van d'r kies en weer kletsen …..@#$%%^^&&&**^*()%##@@##!!!
    M'n goudstaafje smolt in no time en m'n goesting was binnen 5 minuten volledig verdwenen. Dat is me nog nimmer gebeurt!! Niet door eigen schuld en niet door een DVP!! Ik had er inmiddels onvoorstelbaar de kolere in!! Dus stoppen, je verlies nemen/afrekenen en niet meer op letten. Voor mij is dit op zeker een TMM!!

Douchen, lekker biertje besteld, en apart gaan zitten op een bankje om m'n ergernis te overwinnen. Das best lastig hoor. Komt er nog een lieverd naast me zitten die d'r best wilde doen, maar ik moest haar er vriendelijk op wijzen dat ik geen goesting meer had. Tja, en die dames zijn soms wat eigenwijs (doorgaan erg prima!!), maar niet echt in dit geval. Uiteindelijk begreep ze het en ik denk niet dat ze boos is op me. Gelukkig!!
    Na verloop van tijd zakte de irritatie en heb ik me nog een beetje vermaakt aan de bar. Zeker omdat Alice tussendoor of een knipoog, of een kus in de wind gaf of een simpele glimlach gaf oid. Dat vrolijkte me toch weer wat op.
    Uiteindelijk weer omgekleed en de lange reis huiswaarts begonnen. Wel met een goed gevoel over de club en menige dame die ik gezien had. er valt hier dus nog veel te ontdekken, maar ik moet wel beter opletten dus. Nogmaals dank voor het kaartje, want ik vind het erg leuk om op deze manier een nieuwe club te leren kennen.
    Tot volgende keer,
    K
    Laatst gewijzigd door Klatergoud; 26 februari 2016 om 01:42

24. Onderstaande 19 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (28 februari 2016),Agronymus1 ( 1 maart 2016),biged (26 februari 2016),Bosco (26 februari 2016),cavediver (26 februari 2016),Deantje (26 februari 2016),Eddy_V (26 februari 2016),fervent (26 februari 2016),ftchietgraag (27 februari 2016),hasta la pasta (26 februari 2016),Kwakje ( 3 maart 2016),licky luke (26 februari 2016),Nedlovefkk (26 februari 2016),Nietsche (26 februari 2016),SeX++ (26 februari 2016),Sjeufke (26 februari 2016),VAZKOR (28 februari 2016),Wentelt Eefje (26 februari 2016),Wijze grijze (26 februari 2016)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Naar Algemeen topic

Ik droomde en volgde een gebruinde langbeiniges mädel de trappen op, nog meer trappen, lange gangen, over autostrades in gietende regens (?) in een wereld van geometrische kleuren om tot de kern van het hoogste bewustzijn van het universum te treden. 'Waren de hete mokkels naar uw smaak?' Donderde het licht me toe. Ik stamelde 'Ja, O Universum'. Ik werd wakker...en sliep dan tevreden weer in als een blok.

Valentijn in huize Babylon
    14 Februari 2016

Geen ontbijt heb ik in deze B&B besteld waar ik eerder in de nacht met een zaklamp m'n weg moest zoeken om er te geraken. Die Duitsers zijn zo serieus over alles en om per sé het geheel in duisternis te moeten hullen, wij Belgen doen ten minste nog aan charity aan Electrabel/Suez. Snel wassen, het scheren even vergeten om dat later in de club toch te doen en de wagen inspringen voor de volgende bestemming: Babylon of PSR? PSR was maar een dik 20 minuten van de B&B zoals alles hier een dik 20 minuten van elkaar verwijderd was. Het zat echter niet op m'n route. Een vrijkaart van het ander forum had me echt overstag doen gaan in deze beslissing maar ik koos voor het mij vertrouwde Babylon daar het op m'n route terug naar huis lag.

Ik reed er naar toe en kwam rond 13u15 aan. Weer die gekke theke aan de caisse. Ik overhandigde m'n 3 20€ biljetten en kleedde me na een grondige douche tot Babyloniër. Voor ik de umkleide bereiken kon, kwam Dorothea me een kusje geven...weeral. Ik moest echter opletten voor haar rug, ze had er een nieuwe tattoo gezet. Geen kameroptie vandaag meid, ik wil daar liever voorzichtig in zijn. Ze zou het later die dag nog eens proberen. Hoe goed ze bij anderen blijkbaar is, niet bij mij. En toch komt ze altijd terug.

Ik kon in alle rust nog genieten van een erg laat ontbijt onder normale muziek na de nachtbraker te hebben uitgehangen in Samya. Hier draaiden ze de ganse dag nog commerciële muziek vermengd met golden oldies zoals driver's seat en old school house uit de nineties. Tijdens m'n ontbijt en de sloten koffie zag ik meer meiden binnen komen en stelde vast dat het vandaag wat drukker zou worden dan de vorige Zondag 6 maanden terug. Er liep op eerste zicht geen topper rond als servicegranaat (Hello) Kitty die toen meteen m'n aandacht ving. Na al het optisch geweld van Samya is het even wennen aan de alles onthullende line-up van Babylon dat minder uitgesproken is dan ginder. Maar ik kwam dan vooral voor waar Babylon bekend voor staat: service in een rustige atmosfeer in aangenaam gezelschap waar ik wat kan rusten na de lange nacht. Die kreeg ik van meiden als Alice en Rose en er waren een paar coole beren zoals een Nederlander met wie ik wat clubervaringen deelde tijdens het ontbijt. Hij was nog niet in Babylon geweest. Zulke Babylon-maagden ontmoette ik wel meer die dag.

En wie zag ik ook verschijnen vandaag? Diana, m'n laatste Babylonische flopdame van 2015. Werkt die hier nog dan? Ze zag me ook. Damn. Ze blijft een stunner optisch maar ik vertrouwde het niet genoeg gezien m'n slechte ervaring met haar. Later meer over. Tijdens het ontbijt liepen de naakte deernes unisono naar de balie. Eenmaal trokken ze met een zuur gezicht meteen terug. ik vroeg waarom, schijnt dat er dames binnen kwamen. De opwindende erehaag van het welkomst-comitée is dus niet voor collega's bestemd. Ik zag Melinda langskomen, een donderwolk had meer charme. Ze werd gevolgd door...weer Melinda? Het is een andere dame maar ze leken daar erg op elkaar, zelfde haarstijl, zelfde grootte enzo...en even vrolijk zelfs.

Na het ontbijt en de tanden poets trok ik me terug in de wellness. Wel verdiend. Ik maakte bespiegelingen over hoe goed m'n leven eigenlijk is dat ik dit ken. Van het vele filosoferen naar het opwarmen in hun sauna dat heter is dan een hete schuur die in brand staat. Bij het verlaten van de sauna werd ik opgewacht door...Diana. Zucht. Zo mooi. En toch. Ze wilde me een kus geven en wou al meteen terug trekken (nee geen kamervraag, wel presales). Ik zei haar of ze wist dat we al op kamer waren. Dat wist ze nog. Ik zei haar niet te willen kameren, nu niet en ze ging gefrustreerd weg. Dat heb ik nog vaak mogen doen. Ik ging weer de jacuzzi in en zag haar weerkomen met een klant. Ik lette op de tijd en wachtte af. Die werd volgemaakt deze keer met hem. Later vroeg ik hem nog hoe het was. Meer dan een bevreemdde blik en een eenvoudig 'gut' kreeg ik er bij hem niet uit.

Waarom zijn sommige Duitsers altijd zo serieus? Die Nederlander lacht ten minste open en hartelijk met alles mee, het is fijn kletsen.

Later ging Diana nog met een andere Duitser in avondpyjama weg en ze bleven lang weg minstens een uur of meer. Toen ik hem later onder het avondeten vroeg hoe het was kreeg ik er geen woord uit. Een andere duitse beer naast me vertaalde het even want ik kreeg een grom terug dat voor een goedkeuring moest doorgaan. Diana probeerde nog aftersales met 'm maar dat slaagde niet zo. Ze keek me raar aan. De beer naaste me haalde z'n schouders op. Ik at door.

Veel te serieus. Voor elkaar gemaakt denk ik, die beer en Diana. Ze bleef tegenover me zitten en vrijde dan een andere klant op. Nevermind, good luck.
    Ik had in de tussentijd nog een paar maal de biosauna in geweest.

De jacuzzi werd veel gebruikt. Meer filosoferen.

Dames

Behalve een Diana die eerst dan niet meer rond me hing, was er nog Dorothea. Die ging op me liggen. Ik was net aan het ontdekken dat Eddy her en der tafels heeft geïnstalleerd. Blijft dat Babylon geen echt restaurant-gedeelte heeft zoals m'n vorige clubs waar ik was geweest. Het hoeft op zich nog geen nadeel te zijn. Het is beter dat er meer tafels aanwezig zijn. Dorothea bleef me verder strelen, en ik haar. Echter begon ik toch aan te voelen dat het tot een kamergang zou leiden als ik te ver ging in haar verleidingen en heb gezegd dat ik dat niet meteen van plan was en nog wilde rusten. Niet echt waar natuurlijk. Ze is gewoon m'n type niet. Niet die zondag want teveel living dolls gingen haar voor dat dit goed zou komen.

Ik zat naar een grote rode dames-schoen te kijken toen een andere dame me benaderde. Deze was optisch wel meer m'n ding. Ze was ook erg joviaal. Gebruind, slank, lekker, ze pastte in het rijtje fine optick ficks van dit weekend thuis. Ze plaagde me en teasde me en gauw was er heerlijke TZ. Ik liet het toe. Dit geile ding was in voor vanalles en wou graag m'n wensen inlossen op kamer. Tijdens de presales speelden ze nog dat romantisch nummertje, echt wat voor Valentijn:

(Ik weet het, ik val in herhaling, dat nummertje hoorde ik toen ook, met Kitty...)

Haar naam? Sexy Susi (BUL) - SCORE: ****

Na de heerlijke kamer, de beste van het weekend ging ik naar de jacuzzi...nog maar eens. Wellness, relaxen en eenmaal à la carte eten in de avond zou het enige zijn dat ik nog zou doen. In de jacuzzi zat ik nog te denken: ah, Valentijn. Ik had die Susi moeten vragen eerst een hapje te eten, kaarsje erbij, het gezellig maken. Dan in de zetel elkaar opvrijen en dan een uur de kamer op. Dan bedenk je dan achteraf. Voor volgende keer. Ik wou ook met ene Sonja gaan maar of ze was er niet of ik merkte ze niet op.

In de biosauna zag ik m'n valentijnsschatje nog zo haar best doen met een andere klant. Ik zei hem nog dat ze echt goed was toen ze tevergeefs vertrok. Later zag ik hem nog met haar naar een kamer vertrekken voor ik zelf huiswaarts besloot te gaan.

Eten en vertrek

Voor zessen besloot ik nog een hap te eten. Ook vandaag had ik weinig honger, eetlust was ondermaats. Ik bestelde van het beste dat ik wist dat ze konden bereiden maar het wilde me maar niet smaken. Diana zorgde nog voor afleiding en even vreesde ik dat Dorothea er kwam bijzitten om te wachten tot ik 'finished' was zoals die vorige keer. Boudoir Dreams de Maastrichtse erectie-stimulant got me again. Als het dat was want de druk in m'n hoofd en het rare gevoel was grotendeels afwezig deze zondag maar niet de werking tijdens het spel zoals ik al met Susi merkte. Die mogen voor m'n part best een light editie uitbrengen. Dat spul is ofwel te onwijs straf ofwel niet normaal of ik maak me gans het weekend wat wijs.

Ik kleedde me samen met een andere beer terug om tot normale burger en wisselde nog een woord met hem en vertelde hem het bestaan van de fora. Daar had hij oren naar. Ik vertrok zo even na 20u. en trok tevreden de deur achter me dicht. Te snel is weer een geslaagd weekend voorbij. Dat er nog vele zulke weekends mogen volgen dit jaar.

Wat was er minder dan vorige keer in Babylon op een zondag:

* Onder voorbehoud: het eten. Het kon gedeeltelijk aan mij liggen namelijk.
    * Sauna was me te heet die dag.

Wat was er beter dan vorige keer:

* Ik merkte dat ze extra tafels geïnstalleerd hebben. Dat is een plus en was zeker nodig.
    * Als er iets is doen ze er iets aan: een elektricien was bezig met een bedradingsprobleempje en dat op Zondag. Een nieuwe knop op de jacuzzi was geplaatst waar er een tijdje geen was.
    * drukker, meer dames aanwezig dan vorige zondag in Augustus

Wat was er hetzelfde:

* Al de rest, de club blijft m'n favoriet.

Wanneer deze club bezoeken (op zondag):

Als je hogere service wil van meiden en goede wellness en meer. Hier heb je het totaalplaatje liggen. Na een nachtje uit ook aan te raden voor nog een rustige sessie en relax.

Op naar de volgende ... ah nee 't is gedaan
    Conclusies Algemeen topic
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 28 februari 2016 om 14:44
    De zwarte wolf

26. Onderstaande 10 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

cavediver (28 februari 2016),Kwakje ( 3 maart 2016),Laatbloeier (29 februari 2016),lustman (29 februari 2016),mechelen (29 februari 2016),pret (28 februari 2016),Ryuhayabusa (29 februari 2016),SeX++ (28 februari 2016),Sjeufke (28 februari 2016),Wentelt Eefje (28 februari 2016)

Last Online
    2 juli 2022 @ 12:53
    Discussies
    2
    Thanks
    42

Standaard

Twijfelen tussen living room of babylon, misschien kunnen jullie me helpen.
    Ik ben bekend bij lr, maar nog niet bij babylon.
    Is deze club te vergelijken met lr?. Qua dames, aantal kamers, wellness, ed.

Last Online
    Discussies
    318
    Thanks
    18.663

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scorpiounited Bekijk bericht
    Geen enkel club is vergelijkbaar met een andere club. Ik raad je aan om het zelf te ontdekken.

Last Online
    Gisteren @ 00:56
    Discussies
    56
    Thanks
    150

Standaard

Line up is meestal een beetje dunnetjes op zondag in Babylon (zie website). Maar je als er ééntje bijzit waarmee je het echt goed kan vinden is dat al voldoende natuurlijk.
    Serviceniveau doorgaans hoog bij Babylon.

30. Onderstaande leden hebben Bredero bedankt voor deze bijdrage:

mechelen (29 februari 2016)

Last Online
    Vandaag @ 14:16
    Discussies
    168
    Thanks
    6.030

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scorpiounited Bekijk bericht
    Totaal anders dan LR. Het FKK gevoel alleen al...

Ga er eens op af, op een vrijdag of zaterdag.

32. Onderstaande 2 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

SeX++ (29 februari 2016),Sjeufke (29 februari 2016)

Last Online
    Vandaag @ 13:23
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bredero Bekijk bericht
    Line up is meestal een beetje dunnetjes op zondag in Babylon (zie website).
    Daarnaast heeft Babylon op zondag toch een zekere rust over zich die op zich niet onaangenaam is. Alleen totaal niet te vergelijken met andere dagen of clubs. Als je op de rustdag ok voor wat rustig, haast lamlendig, vermaak open staat is de zondag ee attractie op zich. Ik heb het op zondagmiddag meestal wel naar mijn zin.
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Momenteel veel beter, maar wel al een tijd niet meer in LR geweest

Last Online
    24 maart 2017 @ 20:03
    Discussies
    9
    Thanks
    90

Standaard

Verjaardag van n maat in Babylon

Een niet schrijvende amateurbeer wilde zijn verjaardag in n club vieren. Mijn vaste partner in crime heeft t clubben voorlopig afgezworen en weerstond de verleiding. Ik liet t lot beslissen en vroeg aan m'n bevallige echtgenote of zij bezwaren had. Tot mijn verbazing waren er totaal geen bezwaren. Mijn maat kreeg ook toestemming van zijn vriendin dus moesten we enkel nog n bestemming kiezen.
    Zijn criterium was: gratis inkom voor de jarige, jacuzi. Mijn criterium: niet te ver rijden, jacuzi, degelijk eten.
    Ik had ook nog n kortingkaartje voor Babylon dankzij dit forum. Dus de keuze was gemaakt.

Het kortingkaartje werd zonder problemen geaccepteerd, de gratis toegang voor m'n maat zelfs zonder controle van zijn paspoort. En hij kreeg twee dames toegewezen als gids. Eén van hen was ook nieuw en dacht dat ze mij de weg moest wijzen, maar de theke zei haar dat ik geen nieuweling was en dus spurtte ze weg om mijn maat en gids te zoeken. Het was al redelijk vol rond 13u en de aanwezigheidslijst leek redelijk te kloppen. Alice, mijn eeuwige lichtpuntje en anker in deze tent was niet ingeroosterd. Tanja gaf mij zoals gewoonlijk weer aandacht door mij de weg te versperren, waarop ik telkens reageer door vriendelijk te vragen of ik aub door mag. Ik had op voorhand haar naam ff opgezocht en ze was aangenaam verrast dat ik die nog wist.

'Superstar Kitty' was er ook, maar voor mij doet ze t toch niet. Zuurpruim Melinda en haar look alike ook gespot. Ze blijft om de één of andere reden toch precies boos op me. Opeens werd ik door de theke/bazin polonaisegewijs aangerand, nat gespet en van mijn handdoek beroofd. Op zich wel lollig op de begeleidende duitse schlagermuziek na. Maar je moet t t personeel nageven: ze zorgen voor sfeer.

We hebben ons dan in t achterste deel teruggetrokken waar t volume van de muziek aanvaardbaarder was. Tanja kwam om mijn nek hangen azend op n trio met mijn maat en mij. Ik wees t af omdat we dan zouden moeten tossen wie m in haar achterdeurtje moet/mag steken. Naar mijn aanvoelen had ze wel gegaan voor n dp. Maar ze weet sowieso dat ze niet mijn type is. Toen begon ze vanop mijn schoot haar pijlen op mijn maat te richten en schoot binnen de kortste keren raak. M'n maat ook want iets later stond ie wat beduusd terug bij mij; ze had m een FT aangesmeerd en n extra 25€ verdiend daarmee tot zijn verbazing. Maar t was zijn verjaardag, dus geen probleem.

Dan wat in de jacuzi (beste van alle clubs die ik ken) gehangen. Helaas had ik ineens hoofdpijn en het duurde wel even voor ik eraan dacht om ns bij de theke te informeren of ze misschien iets hadden. Twee dafalgans later zat ik naast Sonja.
    Hier te vinden op de babylon site. Beoordeling daar en foto vind k wel accuraat:
    http://www.saunaclub-babylon.com/sau...-koeln/525.php

Haar brilletje en leuke puntborstjes samen met n vrolijke lach, deden mij vermoeden dat ze wel leuk gezelschap kon zijn. Ze was wel knuffelig ingesteld, handje dat richting de handdoek ging heb ik gecounterd met n sleutelvraag. Ik hou niet zo van dat gefriemel in openbare ruimtes. Mijn voorstel tot n relaxkamergangetje werd niet geaccepteerd. Het moest en zou met sex en blaasconcert zijn. De jonge dame dan maar n poging laten wagen in 69 zodat ik ook wat te doen had. T vochtige doekje en groeiende stapel papieren doekjes naast ons kon ik zo beter negeren. T overbodige gekreun heb ik wel even moeten afzetten door er vriendelijk om te vragen, wat geen probleem was voor haar. Mijn voorstel om n rubbertje om te doen zodat ze geen heel regenwoud aan papieren doekjes nodig had, werd afgeslagen. Blijkbaar had ze die nodig voor haar eigen speeksel. Achja, propere dame die mij niet wil volkwijlen, op zich geen probleem. Ze ging voor de FT terwijl haar kletsnatte poesje over mijn gezicht ging. Misschien zou t haar gelukt zijn zonder de zakdoekpauzes. Maar nadat zij 'klaargekomen' was en zich naast mij positioneerde heb ik haar poging maar doen stoppen omdat t wat begon te vervelen en ik maar in de lach bleef schieten bij de aanblik van de stapel papier. Ze stribbelde nog wat tegen en wilde mij perse 'klaar krijgen'. Maar tich maar resuluut gezegd dat ik er genoeg van had. Uiteindelijk accepteerde ze het wel gracieus.

Na nog wat wellness en n heerlijke 'spaghetti a la cheff met kip,spinazi en champignons en n stukje taart besloot ik om ns nader kennis te maken met Silvia (vandaag doen we de letter 's' blijkbaar)
    Linkje: http://www.saunaclub-babylon.com/sau...-koeln/533.php

We hadden al n beetje gepraat doorheen de dag en nu ook wat over koetjes en kalfjes zitten praten tot ik uiteindelijk vroeg of ze n sleutel wilde halen. Ze was wat koeler dan haar collega. Wel vriendelijk en intelligent. Op kamer op mijn vraag vooral wat strelen enzo ter ontspanning. Ze voelde lekker zacht aan en haar billen passen perfect in mijn hand dus toch maar eens op verkenning gegaan. Uiteindelijk afgedaald naar beneden waar alles 'kietelig was'. Maar ik mocht/moest wel verder doen en haar verkrampte houding maakte plaats voor ontspanning en ze werd zelfs redelijk vochtig daar beneden. Mijn innerlijke klok melde echter dat t half uur ten einde liep, een sluikse blik van haar richting haar horloge bevestigde dit, dus de werkzaamheden gestaakt, wat gepraat en afgerekend. Mijn maat had ondertussen ook n kamertje gedaan. Na mij vertrokken en toen ik na n half uur terug in de bar kwam zat hij al gedouched te roken met n half glas sprite voor zijn neus. Blijkbaar was de dame van zijn keuze, ondanks het de hele dag flirten, op kamer t type van 'drie minuten pijpen, twee minuten neuken en zeuren om klaar te komen'. Hij had dus maar snel n orgasme geforceerd.

Ik heb m dan maar behoed voor een derde kamergang en we zijn naar huis vertrokken rond half acht. Op de parking had ik bij aankomst n hoop glas zien liggen van n gebroken autoruit, maar de mijne stond er nog ongeschonden.

Het 'geen zin meer in volzinnen gedeelte':
    - veel nieuwe gezichten voor mij
    - veel verveelde gezichten
    - serviceniveau blijft toch door de band in dalende lijn
    - geen (gratis) leffe meer
    - vrolijk personeel
    - prima infrastructuur op de vijf seconden douches beneden na
    - aan de lockers ligt nu n voorraadje handdoeken. Best wel handig.
    - volgens ons toch de betere keuken in saunaclub land
    - veel stammies
    - nuchtere en socialiserende cheffe
    - roken mag soms wel en soms niet in t achterste deel
    - asbakken zijn schaars
    - kino zou veel leuker zijn als ie wat donkerder was
    - beiden hoofdpijn wsl door gebrek aan frisse lucht
    - muziekniveau van zeer zacht tot loeihard. Zeer gevarieerde muziekkeuze van oude rock over schlagers tot rumbultoestanden

Mijn excuses aan de taalpuristen en Wijze Grijze in t bijzonder voor de spelfouten, maar t is snelsnel op mijn gsm getypt, en mijn oog-hand coordinatie laat me bovendien ook wat in de steek op dit late uur, de blik nog wat wazig van de chloordampen en blabla les excuses sont faites pour s'en servir en ik ben te lui om het na te lezen.
    Laatst gewijzigd door NB100; 3 maart 2016 om 01:26

36. Onderstaande 19 leden hebben NB100 bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 6 maart 2016),Agronymus1 ( 5 maart 2016),Bezitos ( 3 maart 2016),biged ( 3 maart 2016),cavediver ( 4 maart 2016),Deantje ( 3 maart 2016),Eddy_V ( 3 maart 2016),hasta la pasta ( 3 maart 2016),Kwakje ( 3 maart 2016),Kwant ( 4 maart 2016),licky luke ( 3 maart 2016),Manureva ( 3 maart 2016),Nedlovefkk ( 3 maart 2016),noglangnietuitgewandeld ( 3 maart 2016),satanic surfer ( 3 maart 2016),SeX++ ( 3 maart 2016),VAZKOR ( 3 maart 2016),Wentelt Eefje ( 3 maart 2016),Wijze grijze ( 3 maart 2016)

Pagina 3 van 18 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten