Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 97 van 97
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Gewoon gaan en laat je maar eens Intensive verwennen (of afwerken als ik de berichten moet geloven).

Je leeftijd is geen probleem. Ik denk dat de gemiddelde bezoektijd toch al snel 4 a 5 uur is. Dat speelt overigens toch geen rol. Je kunt 50 euro deponeren en vlug neuken en weer vertrekken (zou zonde zijn), maar evengoed een hele dag lekker relaxen, beetje sexen, wat drinken en eten, sauna et cetera.

We zien je berichten wel.

Cheers!

Last Online
    8 maart 2011 @ 00:07
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

werkt poolse lisa nog in GT?? lang blond haar en een mooie pukkel boven haar lip!!

Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Last Online
    25 oktober 2024 @ 11:44
    Discussies
    39
    Thanks
    28

Standaard Lisa

Werkt nu in PHG meen ik

Last Online
    Vandaag @ 13:25
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door black22 Bekijk bericht
    werkt poolse lisa nog in GT?? lang blond haar en een mooie pukkel boven haar lip!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob10 Bekijk bericht
    Werkt nu in PHG meen ik
    Is goed mogelijk maar ik denk dat je de Duitse Lisa bedoelt die nu al weer tijden in PHG werkt .

:wink: :wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    10 oktober 2020 @ 13:40
    Discussies
    1
    Thanks
    684

Standaard "WYSIWYG"

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    .
    "WYSIWYG"
    MiniMe ik zeg maar zo:
    ""SIJMDDISCBSGDIA,MIDZ,OIDEGVDIJ?
    DDKIACIUDZLEWV.
    HZTNZZDHMVE"G"CKBHIZBVTZ!

Groetjes.

Last Online
    18 september 2024 @ 11:57
    Discussies
    26
    Thanks
    298

Standaard

Begin deze maand in ieder geval nog wel. (Vals blondje? Geen tattoo's? Schitterende glimlach?)
    Every hooker has a hard luck story to tell.

Last Online
    2 februari 2013 @ 17:46
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Wordt u toch te gek, zıt ık hıer ın Bodrum / Gumbet Turkıje zıt ık 's avond / 's nachts een colatje te drınken, wat loopt er voorbıj 2 dames uıt onze toch nog wel fıjne GT ondanks bovenstaande berıchten, wel pıjnelıjk gezıen het gezelschap maar zowel zıj als ık zıjn profı genoeg om goed met een dergelıjk sıtuatıe om te gaan. NIets aan de hand dus maar wel apart.

M.b.t. GT ok ık ben even 3 weekjes afwezıg, volgende week weer van de partıj ben ık van menıng dat zoals collega Gustomas als slogan heeft " zo ge 't maakt, zo hedde ge 't. Wıe de schoen past trekke hem bıj deze aan.

Groeten vanuıt een snik(kel) heet Turkıje
    2horny4u

Last Online
    11 januari 2025 @ 09:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Bizar toeval, heb je de groeten van alle ijsberen gedaan aan Jessica en Cindy?

BTW: was het pijnlijk vanwege JOU gezelschap of die van HUN?

Fijne vakantie nog!
    Laatst gewijzigd door MiniME; 21 juli 2007 om 12:26

Last Online
    Gisteren @ 21:36
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Een mooie zomerse avond

Afgelopen vrijdag weer eens in GT beland. Het was een vrij rustige middag / avond tot een uur of 9, toen begon het allemaal wat drukker te worden.
    Over het eten zal ik me maar niet uitlaten........

Wat betreft het vrouwelijk schoon, daar is GT heer en meester in.
    Iedere keer als ik er weer ben, hebben ze weer een aantal nieuwe poppetjes rond lopen.............

Ik heb met uitstekend vermaakt en bijgepraat en gelachen met Boedha, Snelle Henkie en GTJunky.......................

Oja Caligulina was er niet, maar zal jullie niet onthouden wie deze allerminst charmante shemale nu werkelijk is..................Wordt vervolgd.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Standaard

Deze poolse werkt nog in GT

Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    31 mei 2018 @ 09:26
    Discussies
    17
    Thanks
    3

Standaard

Maandag voor de tweede keer in mijn leven naar Golden Time gereden, om Marli te bezoeken.
    De eerste keer dat ik daar was, was zo kort dat ik daar weinig zinnigs over GT kon zeggen.
    Gisteren rond vijf uur aangekomen en tot 1 uur gebleven.
    Het was volgens de dames niet echt druk, maar dat vond ik niet erg. Ruimschoots aanbod van prachtige vrouwen, wat het verdomde moeilijk maakt om een keuze te maken
    Maar ik had maar één dame in de picture, dus voor mij was het wat makkelijker.
    Heb nu ook kennis kunnen maken met het beruchte Kino. Af en toe een beetje te druk en de dames zijn daar af en toe iets te veel bezig met klanten "trekken".
    Maar leuk om eens mee te maken.
    Ook een prachtige tuin, waar het heerlijk toeven is.
    Kortom een mooie club, waar ik zeker meer te vinden zal zijn.

F

Last Online
    24 augustus 2013 @ 09:12
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

dinsdag 17 juli 2007

1e ronde: Sarah

Zarah was mijn eerste op deze prachtige en zonovergoten dag in GT. Ze was net terug van vakantie en zei dat ze er weer even in moest komen. Mooie gelegenheid voor Mink om de dag rustig te starten. Op de kamer hebben we elkaar een wederzijdse orale dienst bewezen, wat gedronken en elkaar beloofd er een mooie dag van te maken. Met Sarah is het altijd goed – pijpen doet ze uitstekend - , maar nooit echt super. We hebben een goede klik, maar de dierlijke aantrekkingskracht ontbreekt. Daarentegen weet Mink met Sarah precies waar hij aan toe is en dat is voor een eerste ronde wel zo prettig.

2e ronde: Niki en Nikita

In de bar heeft Mink zich door Niki laten verleiden tot een trio met Nikita erbij. Beide Hongaarse dames zijn nu circa 3 weken actief in GR. Niki spreekt redelijk Duits, maar Nikita kent alleen “ficken”. Twee mooie dames om te zien, Niki neemt initiatief en Nikita volgt. Het was een redelijk goed trio waarbij Mink lekker kon blijven liggen en de dames ombeurten elkaar en Mink verwenden. De pijpkunsten van allebei waren goed, zij het nu en dan wat ruw. Enige minpunt was dat er weinig interactie was, ze deden hun ding – wat ze goed deden – maar er ontbrak wat emotie (wellicht ook doordat het moeilijk communiceren was door hun slechte Duits). Dames zagen er echter fantastisch geil uit en de spiegelkamer maakte dat effect alleen maar sterker.

Genoten, maar geen herhalingsgevaar voor een trio, wellicht Niki alleen eens proberen, die bril maakt haar gewoon geil.

3e ronde: Nicole

Oei, oei…. de beste ervaring van de dag. Deze hoogblonde, lange Slowaakse dame bracht Mink in extase. Een heerlijk gebruind lichaam in de juiste proporties, glad geschoren en benen waar geen eind aan komt. Nicole is sex, en dat heeft Mink geweten. De hele dag hadden we al naar elkaar gelonkt totdat de Mink uiteindelijk de kino in trok. Verzet was zinloos, maar what the hell, als Nicole aan de gang gaat vergeet je de rest om je heen. Nu was de kino leeg, maar toch is het niet mijn favoriete plekje om los te gaan. Uiteindelijk hebben een kamer opgezocht. Nicole pijpt echt als de beste en laat zich graag likken. Daar komt bij dat het uitzicht fantastisch is, vooral in Mink’s favostandje doggy. Ook Nicole lijkt dit een geweldige positie te vinden, ze draaide hard kreunend haar kont op alle mogelijke manieren om mijn lul heen. Ondanks dat het alweer de derde ronde was kwam Mink als de brandweer. Ook na deze heftige sex is Nicole uistekend gezelschap, lekker naknuffelen en kletsen over het leven.

Een aanrader eerste klas, met stip klaargekomen in Minks top 10.

Laatste ronde: Lara

Na Nicole was mijn dag al goed, maar onderweg naar de kleedruimte werd ik door een treurige Lara aangehouden. Met Lara had Mink vorige zomer veel lol beleefd. Maar vandaag - zei ze - had ze de hele dag nog geen goede sex gehad. Aangezien ik haar bij twee eerdere GT bezoekjes had weten te weerstaan, wilde ze nu me niet meer laten gaan. Deze prachtige verschijning kon Mink dit keer niet meer laten staan en weer lag ik in de Kino, alwaar Mink Lara d’r kale grotje heeft gelikt tot de blaren op m’n tong stonden. Vervolgens kroop ze op mijn zeer vermoeide en inmiddels overgevoelige zwans en heeft mij heerlijk subtiel klaargereden. Lara gebruikt hierbij haar inmiddels beroemde en krachtige kutspieren alsof ze een koe aan het melken is. Wat kan die griet knijpen!

Al met al een fantastische dag.

Mazzel,
    Mink

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    23 maart 2025 @ 07:42
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard GT; vrijdag 27 juli

Ook ik word een dagje ouder. Een dagje ouder worden betekend dat je je rust zo nu en dan moet nemen. Zo kon het zijn dat ik tweeeneenhalve week niet in GT was geweest. Om het einde van mijn vakantie te vieren besloot ik op de laatste dag, vrijdag 27 juli, ’s middags een bezoekje aan GT te brengen. Ik zou vroeg gaan en weer vroeg vertrekken .

Ik kwam rond enen aan en het was rustig met auto’s. Ik vroeg mij zelfs af of de bouwmarkt wel open was en op de parkeerplaats van GT was opvallend veel plaats. Dit rustige beeld werd bevestigd door de sfeer binnen in GT. Weinig ijsberen en weinig (circa 20) dames die niet bepaald actief er bij zaten. Later zou het nog wel drukker worden.

Bij binnenkomst bij de balie zag ik gelijk Bettina uit Hongarije. Ze kwam direct op mij afgelopen, topless in haar rode mini-rokje . Ze zag er goed uit. Dat zei ik ook tegen haar. “Ich habe dich vermist” zei ik. Ze lachte, stak haar tongetje uit en gaf mij een duwtje. Ze mompelde iets in de trant van mallerd. “Die zwei wochen ohne dich ware lange.” zei ik. “Es war drei wochen, mein schatz.” reageerde Bettina. Ik rekende even snel na en besefte dat ze bij mijn laatste bezoekje er niet was geweest. Ze had gelijk. Ze gaf me nog een zoen en was weg, mij alleen achterlatend. Ondertussen betaalde ik de entree, douchte mijzelf en bestelde een kop koffie om die buiten te gaan op drinken. In het nauwe donkere gangetje dat de bar verbindt met de tuin zag ik vanachter mij een reusachtige schaduw opdoemen. Snel draaide ik mij om en keek in het verbaasde gezicht van………………………… Shadow. Even was het stil en toen begonnen wij beiden te lachen. Een half jaar lang proberen wij met elkaar af te spreken om samen naar GT te gaan. We bellen, sms-en en mailen, maar tot een afspraak wilde het maar niet komen. Dat lag natuurlijk nooit aan mij. En dan tref je elkaar ineens toch, onafgesproken, in GT.
    Wij sloegen elkaar als echte ijsberen op de schouder (auw, dat deed pijn) en liepen gebroedelijk naar buiten. Op het terras kletsten wij wat bij, terwijl Shadow zijn lunch (hij had het over zijn ontbijt) nuttigde. Het is altijd goed elkaar weer eens te treffen. Het waren niet alleen stoere verhalen die wij uitwisselden.

Tijdens al dat praten hield ik natuurlijk de aanwezige dames in de tuin goed in de gaten. Bij de ingang stonden 2 blonde dames te praten en Shadow vroeg mij wat ik over hen wist. Ik wist niets nuttigs over deze 2 dames te vertellen. De dames zagen ons kijken en zagen hun kans schoon. De ene ging op de schoot van Shadow zitten en de andere op mijn schoot. Deze laatste stelde zich voor als de Duits/Italiaanse Cindy, waarbij het Italiaanse deel nadrukkelijk werd verteld. Het schoot mij door mijn hoofd dat ik wel het nodige over haar had gelezen. Maar wat was dat ook al weer? Was het nu goed of was het nu slecht? En als zo vaak vervloekte ik mijn slechte gewoonte om recensies zo slecht te lezen en zo slecht te onthouden. Cindy wilde weten waar ik vandaan kwam. “Aus Holland” vertelde ik. “Ah, noeken, piepen und lekker koentje.” begon Cindy te ratelen. “Sollen wir spass machen?, ich soll dich blasen.” en ze begon mij ter plekke te berijden. Ik vond het wel leuk, maar ook net iets te actief. Daar kwam bij dat ik Griekse Nadia had zien rondlopen en die stond op mijn verlanglijstje. Ik verontschuldigde mij en ging op zoek naar Nadia, die ik in de kino vond. Ze lachte naar mij toen ik naar binnen stapte (in de lege kino). Zij lag op het achterste matras en wenkte mij om te komen. Ik ging naast haar liggen en de eerste strelingen en voorzichtige zoentjes waren mijn deel. Na even geknuffeld en gekletst te hebben vertrokken wij naar de kamer.

Nadia is niet slank, maar heeft in mijn ogen een mooi lichaam. Nadia heeft een gebruinde huid en heeft grote borsten (naturel) die heerlijk zacht aanvoelen. Ze is best lief, laat zachte kreuntjes tijdens het vrijen, maar het is net iets te gemaakt. Tongzoenen kun je het niet noemen wat ze doet. Pijpen is van een behoorlijke kwaliteit en beffen laat ze zich welgevallen (“easy way of earning money” zou een bekende van mij zeggen). Ze heeft FT is haar servicepakket en daar heb ik gebruik van gemaakt. Na 25 minuten verlieten wij de kamer. Ze scoorde een voldoende.

Na het douchen liep ik tegen een Thaise dame aan. Ik kende haar niet, maar ik veronderstelde dat het Nadine zou kunnen zijn. Sommige verhaaltjes van internet onthoud ik dan toch goed. Iets stond mij bij dat ze op vakantie was geweest en net terug was. Deze dame had mij nog nooit gezien, dus ik besloot haar een beetje voor de gek te houden. Ik zei: “Ha Nadine, wie geht es mit dir? Wie war deine urlaub?’” Nadine haar mond viel open. Hier stond ze dan bij een Hollander die ze nog nooit had gezien en die haar naam wist en wist dat ze op vakantie was geweest. Haar verbaasde gezicht maakte mijn hele dag goed. Ze stammelde wat en wist niet goed wat ze moest doen. Ik liep door om met 2Horney4you wat te praten.

Daarna ging ik Shadow weer opzoeken die nog steeds zijn keus niet had gemaakt. “Be a man” zei ik. Het klonk wel stoer. Wij werden echter geholpen door Cindy en haar vriendin die zich wederom bij ons kwamen nestelen. Dit keer werden de rollen omgedraaid en kreeg Shadow Cindy op zijn schoot en ik de vriendin. “Is ze nu goed, of niet?” vroeg Shadow. Ik wilde niet al te veel laten blijken dat ik ook niets wist en vertelde dat ik had gehoord dat ze toch redelijk goed zou moeten zijn. Echt overtuigend klonk ik niet want Shadow bleef twijfelen. Toen ineens zei hij dat hij haar zou kiezen. “Op jouw verantwoordelijkheid” zei hij tegen mij. Als een echter Hollander begon ik te poldermodellen en een compromis te zoeken: bij succes mocht hij mij de verantwoordelijkheid geven (en dat breed uitmeten op internet) en bij geen succes was het toch een beetje (veel) zijn eigen schuld. Shadow liet mij echter niet uitpraten. “Als het geen succes wordt, weet ik je huisadres te vinden en stuur ik een brief waarin ik schrijf dat ik je vaak tref in een hoerenkot als GT. Ik ben benieuwd wie die brief het eerste zal lezen.” De nachtmerrie van iedere ijsbeer. Toen de liefjes, Shadow en Cindy, wegliepen liep ik achter hen aan om Cindy ervan te overtuigen echt haar best te doen. Even overwoog ik mee op de kamer te gaan om het in de gaten te houden of Cindy het echt wel goed zou doen. Noch Shadow, noch Cindy vonden dat een goed idee. Later zou Shadow haar als voldoende en o.k. beoordelen.

Ondertussen ging ik maar weer eens naar mijn nieuwe Thaise vriendin. We gingen samen op een bankje zitten en ze was nog steeds niet over haar verbazing heen. Ze snapte maar niet hoe ik haar naam wist en dat ik wist dat zij op vakantie was geweest. We kletsten wat af, waarbij geen druk tot kamerbezoek werd uitgeoefend. Nadine lijkt mij een aardige meid. Ze is van plan om tussen GT en PHG te gaan pendelen. Ze vond het prettig om te horen dat in PHG, in tegenstelling tot GT, het actief benaderen van mannen niet gebruikelijk is. Dat is toch iets wat de meeste dames tegenstaat in de jungle die GT heet (die middag had ik nog gezien hoe de leiding van GT een meisje erop aansprak dat ze maar lamlendig in de bank hing. Ze stamelde iets dat er niets te doen was. Er was altijd iets te doen mopperde de man en wees met een wijds gebaar naar de aanwezige ijsberen in de tuin). Ik zei tegen Nadie dat een knap meisje als zij toch geen mannen actief hoefde te benaderen. De mannen, waaronder ik, kwamen toch wel kwijlend op haar af. Ze knikte lachend bevestigend. Voor degenen die haar nog willen treffen, ze zal er zeker tot en met zondag zijn en misschien maandag.
    Uiteraard ben ik met deze mooie dame naar de kamer geweest. Ze heeft een mooi lichaam waarbij haar borsten hulp van de dokter hebben gekregen. Zoenen is niet haar sterkste kant. Pijpen is goed. Eigenlijk was het een goede voldoende, maar meer ook niet. Herhalingsgevaar zal er wel zijn, gezien mijn weinig objectieve houding t.o.v. aziatische/thaise vrouwen.

In de tuin wisselde Shadow en ik onze ervaringen uit. Onze sessies waren die dag voldoende geweest, maar niet echt goed. Mede gevoed door de discussie op dit forum over de (ogenschijnlijk) tanende kwaliteit van de dames voerden wij (ook met 2Horney4you) de genoemde discussie. Toch heb ik het idee dat het allemaal wel los loopt. Ik weet niet beter dat je soms pech hebt en soms geluk. Het helpt soms dat je een meisje wat beter leert kennen en soms ook niet. Soms is een sessie gewoon slecht, soms goed en soms heel goed. Het is nooit anders geweest.
    Ook had ik nog een gesprekje met een niet nader te noemen dame, die mij vertelde dat ze per dag € 45;= entree betaalde. Ik dacht dat dat € 20;= of € 30;= voor de dames moest zijn. Ze had het over een soort belasting, maar het woord "oplichting" leek mij waarschijnlijker.

Enkele dames die aanwezig waren: Luara, Summer, Gulcan, Chanel, Roxanne, Lin (wanneer niet), Svetlana, Sandra en nog heel veel waarvan ik de naam niet ken.
    In de tuin ook nog even de hand geschud van GT-Juncky en binnen trof ik Boedha. Maar ik was op dat moment bezig met mijn afrondende werkzaamheden waardoor het niet tot een echt gesprek zou komen. Die “werkzaamheden” waren een tiental minuten daarvoor begonnen toen Bettina op mijn schoot kwam zitten in de tuin. “Du bist die ganze zeit weg.” zei ze. “Nein, du bist die ganze zeit weg” verweerde ik mijzelf. Zo kibbelden wij wat verder. De vrede werd getekend op kamer 23 (tuinhuisje). Het was goed, het was heel goed. Zoals al eerder gezegd; soms is een sessie voldoende, soms is een sessie helaas slecht, en sessies met Bettina zijn voor mij heel goed. Toen wij het huisje verlieten riep Bettina “23” naar een schoonmaker. Een ijsbeer en Boedha keken verbaast onze richting uit. Ik riep nog naar Boedha en GT-Juncky: “Je heb het gehoord: 23 (cm.)” Ik vroeg aan bettina of ze dat nogmaals aan Boedha en GT-Juncky wilde bevestigen. Een flinke duw met de woorden “Du, schwein.” waren echter mijn deel.

Na de sessie met Bettina was het tijd voor mij om naar huis te gaan. Ik rekende met haar af en ging mij nog even douchen en vroeg mij af met wat voor gevoel ik aan deze dag had over gehouden. Het was leuk weer enkele ijsberen te zien en de sessie met Bettina was goed, maar toch is er een sleurtje in mijn bezoekjes ingeslopen. En dat ondanks een rustpauze van tweeenhalve week. Moet die rustpauze nog langer of juist niet? Ik weet het niet, maar dinsdag aanstaande kom ik eerst nog Caligula feliciteren en dan zien wij wel weer verder. Tijdens dat mijmeren kwam Bettina wederom de kleedkamer binnenlopen om mij nogmaals te trakteren op enkele zoenen. Ze wuifde mij uit, maar het kon niet het net beschreven gevoel wegnemen. Zo stapte ik in mijn auto en ik drukte mijn gaspedaal in zodat ik richting horizon reed, al neuriend: “I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home….”

Last Online
    10 maart 2025 @ 20:33
    Discussies
    2
    Thanks
    3

Standaard

Vrijdag 27 juli, weer eens aan de lange reis naar GT begonnen. In de begintijd vond ik het echt jammer dat de saunaclubs meer dan 200 km van mijn huis liggen. Vandaag de dag zie ik het wel als een voordeel. Het is gewoon bijna niet te doen om geregeld ruim 400 kilometer af te leggen, dus zijn mijn bezoekjes beperkt. Hierdoor is er niet zo snel sprake van een sleur en financieel komt dat natuurlijk goed uit. Nadeel is dat ik het vele weken alleen van de verhalen hier op het forum moet hebben en niet zelf polshoogte kan gaan nemen.
    Gelukkig was het vrijdag dus wel weer zover.

Ik kwam rond 13:00 uur de parkeerplaats op rijden en ik heb aldaar nog nooit zo weinig auto’s zien staan. Eenmaal binnen was het behoorlijk rustig met beren. Ik besloot van de rust te gaan genieten en het ultieme vakantiegevoel boven te halen. Lekker ontbijtje met croissants, bolletjes, jam, vleeswaren een heerlijk kopje thee en yoghurt toe. Dit alles mee naar buiten genomen in het zonnetje en mij strategisch op het terras geïnstalleerd. Normaal pak je er dan een krantje bij, echter op deze locatie is het zeer belangrijk om de omgeving scherp in de gaten te houden. Hoewel het relatief rustig was, liep er toch al wat heerlijk halfontkleed prinsessenspul in het rond.

Wanneer ik opstond om nog een bruin bolletje te gaan halen, zag ik geheel onverwacht het (zon)bruine bolletje van ace2 in de catacomben van gt. Nadat we elkaar eerst wat verwijten over en weer hadden gemaakt waarom geen van beide even had gebeld dat hij naar gt zou gaan, hebben we op het terras samen de vredespijp gerookt en even zitten keuvelen over het zware leven waarin wij gevangen zitten. Al gauw werd ons onderonsje verstoord door enkele dames. Dit deed mij herinneren aan het werkelijke doel waarvoor ik gekomen was. Ik moest aan het werk. Helaas kon ik moeilijk keuzes maken die dag. Ik vond het zelfs moeilijk om te kiezen waar ik mijn auto had moeten parkeren met al die legen plekken, laat staan in welke dame ik Shadow junior zou moeten parkeren.

Ik vroeg Ace2 om raad en deze meende zich te herinneren dat de Duits/Italiaanse Cindy mogelijk goede recensies op ons forum had. Ik vroeg hem of hij het zeker wist en om de druk wat op te voeren heb ik enige dreigementen geuit, wanneer het een misser zou zijn. Toen ik met Cindy naar de kamer vertrok, zag ik de angst in z’n ogen.

Op de kamer vertoonde Cindy(zoals ook al door anderen geschreven) wat professioneel gedrag. Ze vroeg direct of ik anaal wilde. Ik zei dat ik dat best wilde, maar dat ik voor een eerste wip met een mij onbekende dame het standaard tarief van 50 euro zou gaan betalen.
    Voor dit geld was ik niet te beroerd om haar anaal wens te vervullen, echter tot mijn verbazing was haar behoefte tot anaal plots een stuk minder. Pfffff vrouwen…Ik begrijp ze niet. Cindy heeft wel een lekker lijf en pijpen was redelijk. Tijdens het pijpen ook maar even Cindy geproefd, echter het voelde toch allemaal wat gehaast. Ik besloot om dan maar het enige juiste te doen en dat is lekker wippen op z’n hondjes. Op deze manier maakt het niet uit of een dame goed of slecht op de kamer is. Je gaat erachter zitten, pakt haar stevig bij de heupen en flink door stoten. In de spiegel zie je dan lekker de tieten op het ritme van jou stoten bewegen. Na de wip toch nog even een sigaret met Cindy gerookt en al met al was de ervaring redelijk. Zelfs na het kamer bezoek nog een aantal keer met Cindy even gesproken. Ik denk als ik de verhalen lees hier en op het andere forum dat ik met Cindy nog een van de betere ervaringen heb gehad, dus ace2……..vooruit dan maar!!!!

Later in de middag werd ik op het terras belaagd door Roemeense Laura. Qua uiterlijk is ze niet zo mijn type. IK vind haar minder knap dan velen andere in gt en ik was ook niet van plan om met haar een kamer te gaan bezoeken. Toch kon ze me overhalen om even gezamenlijk in het zonnetje te gaan zitten en gaandeweg wist ze toch een gevoelige “snaar”bij mij te raken. Ik vond haar spontaan, gezellig, lief en open en uiteindelijk besloot ik toch met haar wat privé tijd te spenderen. Nou, hier heb ik geen spijt van gehad. Op de kamer echte gfe sex. Alles was goed te noemen en ze deed zelfs een vrij uitzonderlijk kunstje, wat ik nog niet vaak had meegemaakt in gt. Na het kamer bezoek liet ze me nog een knap staaltje aftersales zien. Ze kwam gewoon weer bij me zitten in de tuin en bleef maar zoenen en andere onzedelijke handelingen verrichten. Dit werd zelfs zo heftig dat ik binnen korte tijd weer met haar op de kamer lag en er bijna in was gebleven. Laura bedankt! Zo moeten eigenlijk alle ontmoetingen in gt zijn. Dit is waar een ijsbeer 400 kilometer voor gaat rijden.
    Oh ja, Laura heeft inmiddels van haarkleur gewisseld en is op het moment donker.
    Ze vertelde mij goed bekend te zijn met de vaste Hollandse kolonie in gt en ze zal er dinsdag dan ook zijn.

Na Laura was de pijp compleet leeg en keerde ik voldaan huiswaarts. Het was de lange reis weer dubbel en dwars waard geweest.

Last Online
    25 oktober 2024 @ 03:19
    Discussies
    6
    Thanks
    0

Standaard

Mmm niet gezien,

Ik was zaterdag in GT, helaas waren de topper (die ik ken althans als topper) niet aanwezig. (vakantietijd?) Wel een pools/itlaliaanse, ik had al meteen bij binnenkomst oogcontact, en alhoewel ze niet echt mijn type was qua uiterlijk is het er uiteindelijk toch van gekomen.

Weer een heerlijke avond in GT. ben haar naam helaas vergeten.

Ik zit nog met een onbenullige vraag. Ze hebben daar speciaal (mexicaans?) bier wat met een citroen in de hals geserveerd wordt. Ik ben de naam kwijt, maar ik wil graag weten hoe het ook alweer heet....

Iemand??? Hert is geen corona maar lijkt er wel op...

Last Online
    Gisteren @ 21:36
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard salitos

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door running man Bekijk bericht
    Ik zit nog met een onbenullige vraag. Ze hebben daar speciaal (mexicaans?) bier wat met een citroen in de hals geserveerd wordt. Ik ben de naam kwijt, maar ik wil graag weten hoe het ook alweer heet....
    Iemand??? Hert is geen corona maar lijkt er wel op...
    Dit is Salitos.

salitos.jpg

Erg lekker bier. Maar ja de dames zijn lekkerder, dat dan weer wel..............
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Corona = De Kroon

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    Dit is Salitos.

salitos.jpg

Erg lekker bier. Maar ja de dames zijn lekkerder, dat dan weer wel..............
    klopt.

Trouwens in sommige Spaans talige landen heet Corona Coronita
    Dit komt omdat het verboden is vanwege het woord dat met de Spaanse Kroon te maken heeft.

Last Online
    11 januari 2025 @ 18:34
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    Dit is Salitos.

salitos.jpg

Slim gezien van Gt om dit biertje in huis te halen. Heb er vorige week ook eens van geproefd. Dit in combinatie met wat vrouwen...hmmm.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob10 Bekijk bericht
    Werkt nu in PHG meen ik
    Niet gezien in oedt

Saluti L Diablo

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Intensive Bekijk bericht
    Ben van plan om er zo meteen even heen te rijden. Hoe lang blijven bezoekers gemiddeld? En wat is de jongste leeftijd onder de mannen? Ben zelf 22, weet niet of dat te jong is?
    Leeftijd in Gt ligt heel breed,ik denk vanaf jou leeftijd tot 80 De gemiddelde leeftijd in the house schat ik tussen de 35/40 Veel plezier, en we wachte op recencie,s

Saluti L Diablo

Last Online
    Vandaag @ 13:25
    Discussies
    884
    Thanks
    4.707

Lächeln

Was vanavond bij toeval weer eens in Gt. Eten was (zal ook wel toeval zijn) nu eens een keer redelijk. Trof er 4 dames aan die ik normaal altijd in PHG zie, Nikita, die Hongaarse die altijd zo vriendelijk lacht/lang bruin krullend haar en een stekeldraad tatoo op de boven arm en nog 2 dames waarvan ik even niet op de naam kan komen.
    Voor een maandag wel een goede line-up, iets van 35 dames.

Lang bijgekletst met Miky die ik nog goed uit de Oase ken (heet in Gt Sabrina), kennis gemaakt met een Kazachstaans vriendinnetje van haar, Ing(k)a geloof ik (lang zwart haar en geeft op de kamer een zeer goede service).
    Maak nog wel een paspoortje aan !

Nog wat met Andrea gepraat, Grace gegroet, nog wat zeer opdringerige om niet te zeggen wat irritante latina's van me afgeweerd en op tijd weer huiswaarts gereden.

Geen top-avond maar heb me wel vermaakt!

Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Vandaag @ 05:22
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    93
    Thanks
    322

Cool zie je wel dat het hoog tijd wordt!!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    ......nog wat zeer opdringerige om niet te zeggen wat irritante latina\'s van me afgeweerd en op tijd weer huiswaarts gereden.

Big30
    Zie je wel dat het wel héél hoog tijd wordt dat Gustomass naar GT komt om deze Latina's tot de orde te roepen en dat Gustomass blijkbaar niet de enige is die zich zo voelt.

Gustomass, die enige mate van opdringerigheid zijnerzijds vanmiddag zeker niet uitsluit....
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten