Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Weergegeven resultaten: 101 t/m 124 van 124
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Je zal zien als je er wat vaker komt en wat ijsbeertjes leert kennen dat ze zeker met elkaar praten en terstond je van wat advies kunnen en willen voorzien, maar dan moet je er wel een paar leren kennen, even bij meetingpoint kijken wie er naar toe gaat op de dag dat je zelf ook wilt gaan en eventueel een interne mail zenden aan de betreffende persoon die je zeker wat wilt bijleren. :wink: :wink: , ben benieuwd naar je volgende bericht c.q. berichten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stalingrad69 Bekijk bericht
    Zondag naar YY geweest voor de eerste keer. Zeer onwennig het eerste uur, ....
    ... Misschien een minpuntje maar daar kan YY niks aan doen, ijsberen onder mekaar praten niet veel of niet. Wat tips waren/zijn welkom.
    Nu, voor degene die twijfelen om naar de YY te gaan, gewoon doen!!!!!
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    6 april 2025 @ 20:06
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Jammer dat HM een rustpauze neemt, hij was/is namelijk steeds in voor een babbel en goede raad.
    Welkom in het clubje de ijsberen stalingrad69.
    Ik hoop dat je nog toffe momenten kan beleven in dit wereldje... En neem het van mij aan YY is pas het begin, ik kan het weten

BTW je kan een gesprek toch ook zelf aanknopen, als ik een vermoedelijk "nieuwe" ijsbeer tegen kom zet ik hem meteen op het juiste spoor, of probeer dat toch.

Op een ander forum riep men mij eens uit tot saunaclub promotor, omdat ik er steeds zo positief over ben.
    Nu moet ik zeggen ik heb al wat van deze clubs bezocht, en ik ben een positief ingesteld iemand. Maar als het niet goed is zal ik er geen doekjes om winden.
    Toch tracht ik overal iets positiefs in te vinden.

Neem nu Golden Time, Te druk volgens sommigen, maar weet wel dat de keuze er dan ook veer groter is en de hygiëne er top is.

Of Bernds, volgens sommigen te klein met te hoge inkom, maar de standaard service ligt er wel veel hoger.

Zo zie je maar

Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Eergisteren ruim 25 dames

Volgens 'n medebeertje waren er zondagavond ruim 25 dames:

Lets: Ilse en vriendin Daina (nieuw, 19, mooi, rood haar)
    Pools: Agatha, Dagmara, Yvon, Diara, Justine (nieuw)
    Duits: Sam, Nicole, Melina, Jasmin, 2 Turks/Duitsen
    Hongaars: Annette, Laura, Alicia, Alana, Anita
    Russisch: Lana, Larissa, Yula
    Oostenrijks: Hilke
    Nigeriaans: Stella
    Thais: Nipa

Plus enkele vergeten damesnamen .
    Founding Member

Last Online
    28 oktober 2011 @ 11:38
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard

ik was er dinsdagavond, en er waren zowat 30 dames. Voor het merendeel jong en mooi, enkelen zelfs zeer mooi. Er wer vanaf een uur of 9 veel plezier gemaakt, er werd gedanst...Beetje discotheeksfeer in de bar. Sommige dames waren actief op zoek naar klandizie maar ook een relatief grote groep beperkte zich tot samenscholen in het natte gedeelte. Ik had de indruk dat er nogal wat dames niet zoveel zin in een beerje hadden, maar dat is wellicht maar een indruk. Ikzelf ben onverrichter zake vertrokken na enkele uurtjes, maar dat had alles met mijn eigen stemming te maken, die niet opperbest was, en niets met de dames of met het huis.

Last Online
    Vandaag @ 14:20
    Discussies
    4649
    Thanks
    46

Standaard @ Lijstjes met namen

Wat mij opvalt in de aanwezigheidslijsten met dames is het feit dat er bijna geen dames meer uit Nederland komen. Ik vind dat eigenlijk heel merkwaardig. Het is toch raar dat dames in privéhuizen (Limburg/Brabant) met dezelfde voorwaarden (service) werken en de helft van ieder gewerkt uur aan kamerhuur dienen te betalen ?

Zomaar een overpeinzing................
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Wat mij opvalt in de aanwezigheidslijsten met dames is het feit dat er bijna geen dames meer uit Nederland komen. Ik vind dat eigenlijk heel merkwaardig. Het is toch raar dat dames in privéhuizen (Limburg/Brabant) met dezelfde voorwaarden (service) werken en de helft van ieder gewerkt uur aan kamerhuur dienen te betalen ?

Zomaar een overpeinzing................
    Das waar. Misschien dat ze daar meer uurtjes maken met dezelfde klant en dus minder moeite hoeven te doen. Misschien hebben ze geen zin in veel smalltalk van te voren en hebben ze minder concurrentie in een privehuis.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Discussies
    65
    Thanks
    314

Standaard

Mmmm. Ik moet zeggen ik vind YY best leuk. Maar ik vind het toch vaak overpriced voor de service die ze verlenen. Wat me ook erg stoort is dat de meiden als ze geen zin meer hebben (lees 10 uur op vrijdagavond) naar huis gaan. Sorry hoor maar ik heb toch echt 50 pop betaald voor de goede meiden en niet voor wat er dan nog overblijft. Nou heb ik nog een goede sessie kunnen scoren met Lena/Tina die toevallig wel bleef. Maar eigelijk kan dat gewoon niet. ik bedoel ze kunnen beter korting geven op hun avond prijs als compensatie voor de beperkte keus! Of ze moeten gewoon niet IEDEREEN laten gaan. IK bedoel flexibel zijn voor de dames is een goed iets maar denk ook aan de gasten, die toch enige verwachingen hebben...

Last Online
    21 oktober 2024 @ 05:22
    Discussies
    5
    Thanks
    1

Standaard

In yinyang heeft het eigenlijk altijd al daar aan geschort, het management heeft geen goede strikte regels (lees: niet strak genoeg) voor die meiden. Heb gezien dat daar door een aantal meiden een pak koeken werd verorberd, en de klanten werden vervolgens door dezelfde meiden uitgelachen. Jammer dat daar niet alleen de klanten zich door de meiden laten inpakken maar het management idem dito. Er is al een hoop in positieve zin verbeterd, maar ze zijn er nog niet.

Last Online
    Gisteren @ 21:36
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard niet lang hoop ik.....................

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    Na lang wikken en wegen rond de klok van half 12 gekozen voor een trio ( Kim en Fiona), zien er allebei uit om door een ringetje te halen zo mooi. Maar dan............Service van deze meiden is gewoon bagger Niet zoenen, pijpen met condoom, niet vingeren, niet beffen, wat doen ze eigenlijk wel zou je je gaan afvragen???

Ik had er zo de pest in dat ik Fiona met een dildo heb laten spelen en Kim die echt een mooie kont heeft heb ik zo gruwelijk à la Rex Doggie geneukt, dat ze nu nog last heeft:thefinger
    Deze twee dwaze meiden waren afgelopen vrijdag in PHG. OH Oh Oh wat werd ik boos aangekeken door deze twee.

Ze moeten nog flink hun best gaan doen en wat meer socialer en vriendelijker zijn tegen hun klanten, want ze hadden bar weinig te doen. En laat ik daar nu net geen medelijden mee hebben...................

Ik verwacht niet ( lees : hoop) dat ze lang zullen blijven in Happy Garden.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    Deze twee dwaze meiden waren afgelopen vrijdag in PHG. OH Oh Oh wat werd ik boos aangekeken door deze twee.

Ze moeten nog flink hun best gaan doen en wat meer socialer en vriendelijker zijn tegen hun klanten, want ze hadden bar weinig te doen. En laat ik daar nu net geen medelijden mee hebben...................

Ik verwacht niet ( lees : hoop) dat ze lang zullen blijven in Happy Garden.
    Rexje toch, ze hebben U bedot, maar omdat jij je wil laten bedotten. Wie is dus de dwaas in dit geval Hebben ze je je geld terug naar je hoofd gegooid?
    Wij hopen met u dat ze nog lang gaan blijven in PHG :teuflisch

rplover - Wanneer ge nooit meer een dwaas wilt zien, moet ge beginnen uw spiegel stuk te slaan :p

Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln ideetje?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Mmmm. Ik moet zeggen ik vind YY best leuk. Wat me ook erg stoort is dat de meiden als ze geen zin meer hebben (lees 10 uur op vrijdagavond) naar huis gaan. Sorry hoor maar ik heb toch echt 50 pop betaald voor de goede meiden en niet voor wat er dan nog overblijft. Ik bedoel ze kunnen beter korting geven op hun avond prijs als compensatie voor de beperkte keus! Of ze moeten gewoon niet IEDEREEN laten gaan. IK bedoel flexibel zijn voor de dames is een goed iets maar denk ook aan de gasten, die toch enige verwachingen hebben...
    Eigenlijk kan YY hier niets aan doen. De Meiden werken voor zich, betalen inkom zoals wij (andere tarieven, maar dat doet er niet toe), YY kan hen dus niet verplichten te blijven.
    Misschien kunnen ze wel een voordeel geven aan Meiden die vrijwillig willen blijven op deze dagen tot sluitingstijd. Ik dacht maar aan toegangskorting voor Meiden die tot sluiting blijven op die kritieke dagen, of iets in die aard. Zorgt voor meer Meiden, tevreden beren. En dan leidt dan weer tot goede publi, en meer klanten. Denk ik toch.
    Maar we zijn hier weer aan het meedenken met het management, niet? :D
    Soit, ik denk dat het management er wel iets zal aan doen van zodra het een te groot probleem wordt. Alleen kan je volgens mij de Meiden niet zonder meer verplichten tot sluiting te blijven.

groetjes

rplover

Last Online
    6 april 2025 @ 20:06
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Het probleem stelt zich ook de eerste uren na opening; Enkel de meiden die blijven slapen zijn er dan. Omstreeks 14 uur loopt het pas echt lekker tot inderdaad ongeveer 22 u.
    Ik tracht meestal voor 13 uur aan te komen en te blijven tot ik volledig "voldaan ben".
    Als wij beren onze uitstap dus beter plannen is er geen probleem.

Last Online
    17 september 2024 @ 19:05
    Discussies
    37
    Thanks
    150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Het probleem stelt zich ook de eerste uren na opening; Enkel de meiden die blijven slapen zijn er dan. Omstreeks 14 uur loopt het pas echt lekker tot inderdaad ongeveer 22 u.
    Is dat niet een gegeven dat voor vele clubs geldt...in PHG is dat niet anders. Alleen is het daar na 22u ook nog wel redelijk qua dames, maar dat heeft wellicht te maken met de regels ??

We zullen nooit tevreden zijn

Last Online
    Gisteren @ 21:36
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard spiegeltje spiegeltje aan de wand..........

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Rexje toch, ze hebben U bedot, maar omdat jij je wil laten bedotten. Wie is dus de dwaas in dit geval Hebben ze je je geld terug naar je hoofd gegooid?
    Wij hopen met u dat ze nog lang gaan blijven in PHG :teuflisch

rplover - Wanneer ge nooit meer een dwaas wilt zien, moet ge beginnen uw spiegel stuk te slaan :p
    Gelukkig ben ik niet zo knap als U rplovertje...................dan had ik geen spiegel nodig gehad.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Ausrufezeichen Je krijgt toch niet iedereen tevreden!!!

Gisteren onverwachts toch naar YinYang toegegaan, zat thuis me een beetje te vervelen en dacht laten we eens kijken hoe het met de wegen naar Roermond is gesteld :green_smi . Wel tot aan Venlo gaat het goed, dan is het behelpen tot net na Tegelen, en jawel dan kan je al tot aan Swalmen gebruik maken van de A73, om dan vervolgens tot in Roermond je weer te moeten behelpen, maar er zit progressie in, 4 augustus maar weer even kijken of ze weer wat verder zijn, maar goed nu YinYang.

Aangekomen zo rond de klok van 14.00 uur en tot mijn verbazing een goed gevulde parkeerplaats, dus dacht ik niet iedereen is dus op vakantie. Binnen gelaten door een aantal securitieboys, aardige gasten trouwens, ze verwelkomden me met goedemiddag mijnheer , vervolgens € 45,- aan Sylvia afgerekend, die stralend als altijd me ook al zo aardig onthaalde, dacht nog zal wel aan de vakantietijd liggen, me jasje en sleutel ontvangen en me maar eens in het gevechtspak gehezen. Eeerst maar even naar de bar al die mensen van die auto`s eens gaan bekijken en wie weet kom ik nog een bekende tegen. Helaas van alles niets, geen bekende ijsberen, eigenlijk heel weinig mensen, maar van wie zijn dan al die auto`s? Afijn het was nog vroeg dus eerst maar een broodje eten en wat drinken en dan zien we wel weer wat het zou gaan worden.

Toen ik terug kwam van het broodje was het nog steeds stil, was dit een voorteken of ...... Dan maar eerst even een massage ontvangen van de masseur, die dit overigens prima deed, kosten € 1,- per minuut en daarna douchen en maar eens in de sauna plaatsgenomen, en zie de eerste bekende ijsbeer of moet ik zeggen stier, voor de insiders is hij dan bekend, en daar een praatje meegemaakt en me rustig al zwetend voorbereid op wat er nog zou gaan komen . Na de sauna van de douches gebruik gemaakt en toen een wandeling via de kleedkamer naar de bar, ondertussen riep Sylvia me toe dat Ivonne inmiddels binnen was, dus daar zat schot in. In de bar aangekomen was het toch al wat drukker, geen topdrukte maar wel een ontspannen menigte, ook de dames lieten hun van hun beste zijde zien en zowaar ontstonden er hier en daar wat koppeltjes die zich discreet terugtrokken. Toen kwam Ivonne binnen en nadat ze wat te drinken had gehaald kwam ze me spontaan gedag zeggen met een paar dikke kussen, even later besloten om met haar maar gelijk naar de kamer te gaan en wederom geen spijt van gehad, zie de recensie.

Na van de kamer te zijn gekomen en me weer fris gemaakt te hebben was het tijd voor wat warms in de vorm van eten. Het eten was wederom zoals we van YinYang gewend zijn weer van goede kwaliteit, wat vlees en zo gebakken en aan een tafeltje geschoven, waar even later spontaan onze Sonja bij aanschoof en babbelend over van alles en nog wat het eten naar binnen werkte, natuurlijk ook over onze tijden bij GT gesproken, maar Sonja was heel duidelijk, ze vindt YinYang relaxter en is blij dat ze hier is gaan werken. Na het eten weer naar de bar getogen en zie het was toch aanmerkelijk drukker geworden, schat het aantal dames zo rond de 25 en ongeveer een gelijk aantal beren.

Even het eten laten zakken in de natte ruimte en wat van het lawaai te ontlopen in de bar. Daar geraakte ik met een lieftallige dame in gesprek waar helaas de naam me van is ontschoten, maar ze vertelde me dat het haar tweede dag in YinYang was, donker halflang haar en komt uit Duitsland, de Stiffmaster zou de Stiffmaster niet zijn als hij deze lieftallige dame niet zou uitnodigen om eens nader kennis te maken, dus zo belandde we in een kamer en heeft ze little Stiffmaster heerlijk verwend, zal als ik 4 augustus er weer heen gaat, en ze is er nog, eens naar haar naam vragen. Al met al weer een prima dag gehad in YinYang en verheug me al weer op het volgende bezoek, had van Sonja inmiddels begrepen dat Jamila er dan ook zou zijn, en als dat zo is kan die dag dus ook niet stuk, nu nog een beetje medewerking van de weergoden en de BBQ kan er bij aangestoken worden, soms hebben we het maar wat zwaar in dit leven
    Rond de klok van 22.00 uur de terugreis begonnen en om 23.45 uur mijn vermoeide lijf in mijn bedje te ruste gelegd, nagenietend van al dat lekkers.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Unglücklich Maar dan terug....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    ....laten we eens kijken hoe het met de wegen naar Roermond is gesteld :green_smi . Wel tot aan Venlo gaat het goed, dan is het behelpen tot net na Tegelen, en jawel dan kan je al tot aan Swalmen gebruik maken van de A73, om dan vervolgens tot in Roermond je weer te moeten behelpen, maar er zit progressie in
    Afgelopen vrijdag verveelde ik me ook en heb ik ook snel via deze route een bliksembezoekje aan YY gemaakt.

Bij Venlo gewoon de borden Tegelen volgen, je hebt dan nog maar 1 stoplicht en inderdaad een heel stuk autobaan, waar je -omdat het wegdek nieuw is - 90 mag..

Bij Roermond hebben ze het dubbele stuk weg voor de gein maar weer gehalveerd, rare overheid...

Alleen de terugweg moet je vanaf Beesel de oude weg via Reuver en Tegelen terug en wordt je in Venlo gigantisch omgeleid tot aan Gruggenvorst, is s'avonds niet zo'n probleem, maar toch... dan beter via Bruggen terug...
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

Last Online
    27 november 2021 @ 01:57
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard aanrader(s)???

Hallo,

ben van plan om deze week nog eens naar yy te gaan. Ik val op langharige jonge slanke dames :D . Wie kunnen jullie me aanbevelen?

groeten

Last Online
    28 februari 2025 @ 15:15
    Discussies
    22
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jan69 Bekijk bericht
    Hallo,

ben van plan om deze week nog eens naar yy te gaan. Ik val op langharige jonge slanke dames :D . Wie kunnen jullie me aanbevelen?

groeten
    In deze lijst kun je een boel vinden,
    Mijn advies, afdrukken en meenemen.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=7370

Succes

Binky

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Trouwens over dat ene verkeerslicht zit ook een radar en flitsfunctie op heb dit 2 weken geleden mogen ervaren :angryfire :angryfire , en inderdaad de terugweg is een crime, heb er bijna 50 minuten over gedaan naar de rand van Venlo is 32 kilometer, dan is over Bruggen inderdaad een betere optie .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    Afgelopen vrijdag verveelde ik me ook en heb ik ook snel via deze route een bliksembezoekje aan YY gemaakt.

Bij Venlo gewoon de borden Tegelen volgen, je hebt dan nog maar 1 stoplicht en inderdaad een heel stuk autobaan, waar je -omdat het wegdek nieuw is - 90 mag..

Bij Roermond hebben ze het dubbele stuk weg voor de gein maar weer gehalveerd, rare overheid...

Alleen de terugweg moet je vanaf Beesel de oude weg via Reuver en Tegelen terug en wordt je in Venlo gigantisch omgeleid tot aan Gruggenvorst, is s'avonds niet zo'n probleem, maar toch... dan beter via Bruggen terug...

Last Online
    6 april 2025 @ 13:18
    Discussies
    15
    Thanks
    48

Standaard

Misschien is het een idee om eerst naar Maasbracht te rijden en dan daar de A2 richting Eindhoven te nemen? Zal een minuut of 10-15 omrijden zijn. Hier wordt ook wel aan de weg gewerkt maar daar heb je niet zoveel last van.

Last Online
    21 maart 2025 @ 16:06
    Discussies
    7
    Thanks
    11

Daumen hoch Alex(andra)

Daar geraakte ik met een lieftallige dame in gesprek waar helaas de naam me van is ontschoten, maar ze vertelde me dat het haar tweede dag in YinYang was, donker halflang haar en komt uit Duitsland, de Stiffmaster zou de Stiffmaster niet zijn als hij deze lieftallige dame niet zou uitnodigen om eens nader kennis te maken, dus zo belandde we in een kamer en heeft ze little Stiffmaster heerlijk verwend, zal als ik 4 augustus er weer heen gaat, en ze is er nog, eens naar haar naam vragen.:
    Droeg deze dame een rood setje met slip en een corsetje? Zo ja, dan is het waarschijnlijk Alex(andra). Gisteren ook een leuke tijd mee gehad. Is Poolse maar woont in Duitsland, en spreekt perfect Duits. Ze heeft Bruine ogen, een B cup(echt), en een navel piercing. Erg onderhoudende en lieve dame.

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Geloof me HW1, dit is absoluut Ivonne, geen navelpiercing of andere versierselen, wel bloedmooi, heb al weer met haar afgesproken na haar vakantie en deze Ivonne woont in Nederland en spreekt ook Nederlands, dus geen Alex(andra). Zal deze dame die jij beschrijft 4 augustus zeker even onderhoudend aankijken :D :D .

Ps. ben wel zeer benieuwd naar jou ervaringen met deze Alex(andra), zie het bericht wel staan neem ik aan?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HW1 Bekijk bericht
    Droeg deze dame een rood setje met slip en een corsetje? Zo ja, dan is het waarschijnlijk Alex(andra). Gisteren ook een leuke tijd mee gehad. Is Poolse maar woont in Duitsland, en spreekt perfect Duits. Ze heeft Bruine ogen, een B cup(echt), en een navel piercing. Erg onderhoudende en lieve dame.

Last Online
    28 februari 2025 @ 15:15
    Discussies
    22
    Thanks
    0

Standaard

Geloof me HW1, dit is absoluut Ivonne, geen navelpiercing of andere versierselen, wel bloedmooi, heb al weer met haar afgesproken na haar vakantie en deze Ivonne woont in Nederland en spreekt ook Nederlands, dus geen Alex(andra). Zal deze dame die jij beschrijft 4 augustus zeker even onderhoudend aankijken :D :D .

Ps. ben wel zeer benieuwd naar jou ervaringen met deze Alex(andra), zie het bericht wel staan neem ik aan?

Goed lezen Stiffmaster

Hij heeft het over de dame waarvan je de naam ontschoten was, Hoe weet je nou dat dat Yvonne is

Je bent teveel in de wolken met die Yvone, volgens mij kun je nergens anders meer aan denken

Moet trouwens wel toegeven dat het een hele mooi meisje is

Groetjes :wink:

Binkie

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Oei, iets te snel gereageerd en niet goed gekeken, ben blij dat er oplettende beertjes zijn, zal het zaterdag nog eens even checken, en over die wolken, ja dat kan kloppen heb je het weer van afgelopen zondag goed gezien, een en al wolken :thefinger :thefinger

Binky misschien ook tot zaterdag? :wink: :wink:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Binky007 Bekijk bericht
    Goed lezen Stiffmaster

Hij heeft het over de dame waarvan je de naam ontschoten was, Hoe weet je nou dat dat Yvonne is

Je bent teveel in de wolken met die Yvone, volgens mij kun je nergens anders meer aan denken

Moet trouwens wel toegeven dat het een hele mooi meisje is

Groetjes :wink:

Binkie

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten