Mirabella (Roemeens)
Naam : Mirabella
Haarkleur/-lengte : Lang zwart in een staart
Lengte dame : 1.60m
Postuur/Cupmaat : mager, slank A-cup
Nationaliteit/Taal : Roemeens, praat zeer redelijk D en Eng.
Leeftijd : 24 jaar
Tatoeages/Piercings : -/Tong Piercing
Service : Goed/Zeer goed. Zoenen, beffen, NMC, PZC is zeer goed
Bijzonderheden : Heel mooi klein meisje met op de kamer groot GFE.
Mirabella viel meteen bij binnenkomst al op, mooie meid, kleine borstjes maar zeer mooi lichaam. s' Middags op de ligweide trok ze al de aandacht en al een praatje gemaakt en afgesproken dat het 's avonds wel tot een kamer bezoek zou komen.
Door het voetballen gebeurde dat pas even voor elven (slot van de wedstrijd maar laten schieten).
Big30 geeft voor dames of ie ze nu uit het Eindhovense of uit Duitsland kent hoogst zelden de kwalificatie toppertje :p .
Wat vond ik van Mirabella? Toppertje :D :D !!
Zelden zo'n prikkelende en stimulerende orale sessie meegemaakt met maximale prikkeling van de zintuigen, daarna cowgirl style en afmaken op een alternatieve manier !
Ze moest ook nog even wat over die maatjes waar mee ik op pad was weten , volle 30m "uitgezeten", afgesloten met nog wat kleine humor en small talk.
Tsja toen was het half twaalf geworden en dat was omdat we om 1u weer zouden vertrekken toch wat te kort dag voor sessie 3 .
Ach twas mooi geweest!
Gr. B
(gaat neem ik aan om gelet op info van Forza om de Mirabelle die Ricky op een ander forum reeds heeft beschreven hoewel ze daar Hongaars was :D )
Laatst gewijzigd door Big30; 6 mei 2007 om 03:16
Reden: Ze was vorige week jarig!
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche