Zo kwam ook de kleine Moldavische Andreaa haar kansje wagen en de manier waarop ze dat deed, stemde me gelijk zeer gunstig. Zacht tegen me aanleunen, verterende kusjes en me zacht strelend op alle plaatsen behalve die ene. Toen ik niet op haar poging inging bleef ze zeer charmant en openminded en namen we voorlopig afscheid. Alhoewel ze niet helemaal mijn ding is, zeer petite met kleine borstjes die goed verstopt zaten in wel 2 kledingstukken had deze lieve vrouw met haar manier van doen me heel nieuwsgierig gemaakt en had ik een opperbest gevoel dat de juiste click er misschien wel was. Ik checkte haar op dit forum maar kon niets over haar vinden. Dan maar op mijn gevoel af. We ontmoeten mekaar terug in de bar en ik gaf aan dat ik naar de bios ging, deze hint had ze goed opgevangen en we vleiden ons op de grote matrassen voor een opwarmertje. Voorzichtige doch echte tongzoenen en zeer sensueel gestreel van mijn hele lichaam. De 'key' vraag kwam en we begaven ons naar kamer 19. Rechtstaand gingen we van start met het verwijderen van het overtollige en daar kwam een zeer fijne, kleine ,strakke body tevoorschijn met kleine mooie borstjes. Dat dit een soft sessie ging worden was al voorheen duidelijk maar dat deze jonge vrouw zo'n ervaren lover was, was toch een beetje een verrassing. Voor we het bed opgingen voor de 'echte' actie onderging haar poesje een grondige reinigingsbeurt. Op het bed kwam dan meer van hetzelfde en het viel me op dat ze in elke houding er altijd voor zorgt dat haar beentje ver gespreid zijn en de poes goed bereikbaar is. Na een heerlijke tongworstel haar clit eens goed oraal onder handen (tong) genomen en haar wel 15 minuten gebeft waarbij ze nat werd maar ik haar niet tot een hoogtepunt kreeg. Daarna was het haar beurt en was wederom verrast door haar pijpprestaties. Geen handen, zeer gevarieerd en af en toe wat zeer gedoseerde handinzet die dan precies juist was. Gezien ik het op 30 min. wilde afronden het hier bij gelaten en voor me zelf beslist om dit later op de avond te herhalen.
Lekker eten, veel aandacht gehad van alle vrouwkes in de club en me naast Andreaa gevleid voor deel II. Wederom de bar geruild voor de kino en vandaar terug naar nummer 19. De erkentelijkheid voor de herhaling was zeer groot wat leidde tot heel lekkere sex en na 10 minuten ging ze al schokkend voor de bijl. Haar revanche was dan ook heftig en ik genoot. Condoom en wippen, wel Andreaa is zo smal dat het eigenlijk pijn deed, bij mij, als ik voorzichtig probeerde diep te penetreren. Geen geklaag of gezever van haar maar ik vond het toch aangenamer om het oraal af te ronden. Of ze FT doet weet ik niet maar als ik voorstelde om haar te verwittigen als ik ging klaarkomen vond ze dat prima en zo geschiedde.
" A dirty mind is a joy forever"
Onderstaande 7 leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:
Inderdaad helemaal top! Ik lag wat te soezen in de Oriëntaalse ruimte toen ze kwam polsen of er wat te verdienen viel. Op dat moment liet ik blijken geen zin te hebben. De manier waarop ze kwam polsen en vooral ook hoe ze de 'teleurstelling' in woord en gebaar oppakte, deed mij besluiten om later verder kennis met haar te maken. Ik zag ze zitten bij de bar samen met een andere meid. Ik liep naar haar toe en vroeg of ik er bij mocht komen zitten. Dat mocht. Ze gooide direct (lees ik nu achteraf) haar handelsmerk in de strijd en kroop poeslief tegen me aan. Ik besloot het spel helemaal mee te spelen.
Al in de bar ruimte maakte ze me rijp voor een kamer gang. Ze weet volgens mij heel goed hoe ze een man om de vingers windt met haar charme. Ik liet het maar gebeuren en kwam na 1,5 uur zeer voldaan van de kamer af. Het pijpen is echt van de buitencategorie. Missio daarentegen herhaal ik niet meer met haar. Je hoort haar niet klagen, maar ze is klein geschapen; haar bovenop is prima te doen. Als je haar ook aan haar trekken laat komen, dan komt ze duidelijk los, met hele vette zoenen als gevolg. Een klein minpunt is dat ze (binnen het betamelijke) van het tijdrekken is. Maar goed, daar moet volgens mij met wat praten wel een mouw aan te passen zijn. Ik ga er zeer waarschijnlijk een vervolg aan geven.
Pluk de dag of een bloemetje
Onderstaande 9 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:
Ik was vandaag met een Andrea die zeer veel lijkt op de dame die hier beschreven wordt, alleen zei ze tegen mij dat ze Portugese is. Hoe dan ook was het een fenomenale kamergang met haar.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Onderstaande leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:
Dezelfde dame, tegen mij zei ze ook dat ze Porttugees was, niets van aantrekken, klinkt commercieel beter dan Moldavie. De meiden liegen nu eenmaal permanent
Gewoon genieten van dit lief meisje
Tegen mij zei ze ook dat ze uit portugal kwam. Superlief meisje die je een echte GFE ervaring bezorgd.
De 1e keer dat ik in SS haar tegenkwam had ik nog vriendelijk bedankt, omdat mijn voorkeur naar (mijn idee) wat knappere dames uitging.
Toen ik haar bij mijn 2e bezoek in SS weer tegenkwam heb ik echter geen moment getwijfeld. Ik liet haar natuurlijk nog wel haar best doen om me te overtuigen, maar m'n beslissing had ik bij binnenkomst al gelijk gemaakt
Ze neemt alle tijd voor je en de kamergang van 30 min liep daardoor zomaar uit tot 1.5 uur. Zelfs na de sessie nam ze nog uitgebreid de tijd om samen wat te eten en te drinken.
Top dame, ik kan niet anders zeggen.
Onderstaande 3 leden hebben JohnStegers bedankt voor deze bijdrage:
De sessie van vandaag was zelfs nog beter dan de vorige. Echt een topper die Andreaa.
Ze vertelde me trouwens dat ze vandaag jarig zou zijn (24 maart). Zegt ze dit vaker? en is dit een simpel trucje om wat extra fooi van een goedgelovige ijsbeer af te troggelen?
Heb nog niet zo gek veel ervaring als ijsbeer zijnde en vind het nog lastig om in te schatten wanneer een DVP de waarheid vertelt of aan 't liegen is. Ik heb hier overigens geen moeite mee hoor, hoort er nou eenmaal een beetje bij.
Portugese Carmen is btw een vriendin van haar. Daar zal ze ook wel het idee vandaan hebben om te vertellen dat ze uit Portugal komt.
Onderstaande 2 leden hebben JohnStegers bedankt voor deze bijdrage:
Ben al een keer of 5 met andrea geweest. Het zijn supersessies. Ze doet ft en goed ook. Paar maanden geleden kwam ze nog uit roemenie. Ze zou in december naar portugal ( vandaar misschien) gaan voor een siliconenjob, maar dat was haar toch nog te duur. Ze rekt wel altijd tijd, omdat ze weet dat ik makkelijk ben. Ik ben geen klokkijker/zeiker en betaal dan vaak 100 euro voor 45 min of 150 euro voor 75 min. Mijn eerste keer met de vrouwen van ss is vaak de beste, dus andrea ligt er ook even uit. Sorry meid, maar toch gaan we er nog eens voor over een paar maanden.
Het tijdrekken valt ook niet op en is ook niet storend. Achteraf komt dat gevoel dat ik soms meer met haar bezig ben dan andersom.
Dat is dan mijn eigen schuld , maar ze stuurt het een beetje die kant op. Siliconen zou inderdaad zonde zijn want haar tietjes zijn prima.
Onderstaande leden hebben Lewieke bedankt voor deze bijdrage:
Ik ben met een Portugese Andrea op kamer geweest. De fysieke beschrijving lijkt te kloppen dus ik zet het hier maar. Ze heeft een kinderstemmetje en haar Engels vond ik soms moeilijk te verstaan. Zo gebruikt ze dikwijls het woord "que" voor woorden zoals "als" (if). "If you kiss" wordt "Que you kiss. Daarom dacht ik dat het wel mogelijk was dat ze Portugees was. Bon, als dit niet overeen komt met deze dame dan maak ik wel een nieuw draadje.
Ze kwam al heel vroeg in de ochtend bij me zitten, maar ze was helemaal mijn type niet. Petite en kleine borstjes, dus ik wou nog wat wachten en rondkijken en ze liet me alleen.
Een dik uur later had ik nog altijd mijn gading niet gevonden in de club en kwam ze nog eens polsen. Ik was aan't twijfelen, en er kwamen een paar kusjes en dan een paar tongzoenen, dus liet ik haar een sleutel halen. De optiek was dan niet helemaal mijn ding, maar de service zou wel goed kunnen zijn.
Ja, hola Paola. Zij heeft me alle hoeken van de kamers laten zien. In vier dimensies wel te verstaan. De actie was traag en passioneel. Hevig tongzoenen, lekker pijpen, ballenlikken, en immer tongzoenen, ik heb haar frisse poes langdurig gebeft, en ook gerimd, tongzoenen, 69 en ben klaargekomen in haar mondje. Toen ik haar borstjes streelde nog voor ze uitgekleed was voelde ik haar tepels al priemen door de stof. Ze werd ook lekker nat tijdens beffen. Nog wat tongzoenen om het uur uit te maken, en de hormonenspiegel steeg weer zodanig dat ik voorstelde om nog een half uur voort te doen en te neuken. Dat gebeurde in amazonestandje, (met lekker tongzoenen of wat dacht je) en ze liet me nog een tweede keer klaarkomen met mond en hand.
Dit was echt wel topservice. Hiervoor zou je speciaal naar de club gaan.
Maar dan kwam het. Ik wou haar 200 € geven dus, voor 90 minuten met FT en nog een fooi van 25.
Maar dat was niet genoeg. Ah nee. Ze had de ballen gelikt. 25 € extra. Tongzoenen. 25 € extra. Nog zowat, ze kwam aan 100 € voor extra's. De prijs was dus 250.
Wat zitten lullen en discussiëren dat ze extra's vooraf moet aankondigen enz... maar ik wou mijn dag niet bederven door oeverloos te blijven discuteren of me kwaad te maken.
Ik voelde me wel ontgoocheld en dus voor mij geen herhalingsgevaar.
Wie vindt dat topservice geen prijs heeft zou haar wel eens moeten proberen.
En anderen die de sprong willen wagen kunnen best eerst de vraag stellen wat haar standaard service is en wat de extra's zijn. Hopelijk beantwoordt ze dat eerlijk.
Ze heeft naar eigen zeggen ook in Yin Yang gewerkt voor ze naar SS kwam. Ik herinner me niet haar gezien te hebben in YY, maar let eerlijk gezegd ook niet zo op pluimgewichten. Misschien kent iemand haar van daar;
Sofaking, die meiden die je wijsmaken dat ze Potugees of Spaans of soms ook Italiaans zijn hebben daar gewerkt en dus ook tijdelijk gewoond. Bordelen zat daar. En uiteraard kennen ze dan enkele woordjes en/of uitdrukkingen.
Vind het wel raar dat ze je op een ergere manier oplicht, zo ken ik haar niet. Ook haar jongere, met grotere borsten bedeeld, blonde en mooiere naamgenote uit Bulgarije zie ik dit niet doen, ze vragen wel zelf om ft en dat betaal ik ook en ook anaal, stellen ee altijd weer voor maar dat laatste interesseert mij niet, teminste anaal fucken niet.
tz doen ze beiden graag maar ze zijn idd comercieel aangrlegd, toch deze werkwijze zie je in Nederlandse privehuizen maar niet in de saunaclubs om bv pzc en ballen likken en daar voor extra te dokken, ik vind dit bovendien de evidentie zelve. We gaan niet naar clubs om ons te laten naaien op figuurlijke wijze wel op de letterlijke manier
anyway misschien had ze gewoon een baaldag
Onderstaande 3 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:
100% zeker deze meid sofaking. Al een keer of 8 met haar geweest en ik heb haar meerdere malen beschreven.
Het is een tijdrekker , maar wat ze jou flikt kan echt niet. Heel dom ook, want voor 25euro geen hhg en een slechte recensie.
Ik ga na een lange stop in het najaar nog eens op herhaling, want het is wel een belevenis.
Ze zegt vaak Que omdat ze lang in spanje barcelona heeft gewerkt als dvp. Vorig jaar oktober bij aankomst in ss kwam ze uit roemenie.
Bevriend met carmen2 en die zal ook wel uit roemenie komen. Heb hen dat ook horen praten met denisa. Later kwamen ze ineens beiden uit portugal. What the heck. Twee meiden die er voor gaan, waarbij carmen2 de voorkeur heeft omdat ze niet zeikt over de tijd
Onderstaande 2 leden hebben Lewieke bedankt voor deze bijdrage:
Dus wat zeg ik de gehele tijd? Geen Spaanse,
Portugese of wat ook.
Roemeens, Moldavisch en voor Carmen 2, die zijn btw geen vriendinnen meer, maar is. niett relevant, die is 100% Roemeens.
niet onmiddellijk wereldschokkend maar de punten op de i, en ga het ook niet meer herhalen.
alleen, de jongere Andrea, met de mooie borsten is Bulgaars.
de Andrea waar Sofakin mee ging is ouder dan op haar paspoort
Vandaag op herhaling geweest met deze dame. Niet de meest aantrekkelijke dame in Sixsense, maar goddamn wat keek ik met heimwee terug naar haar orale kunsten. Voor mij - welliswaar met beperkte wandel ervaring :-) - 1 van de beste die ik al gehad heb.
Had op voorhand de recentie van Sofaking gelezen, maar ik dacht bij mijzelf "zal mij niet overkomen". Zeker gezien de eerste afrekening (zeer) correct was. Zoals lewieke ook al aangaf.
Nou, mooi mis dus, 1h op de kamer (jawel tijdrekken doet ze wel degelijk, but hey I dont care) met de verwachte schitterende blowjob met FT als afsluiter. Resulteerde in een scene bij de afrekening.
Wou haar 160€ geven (wist dat ze 50€ vroeg voor FT + 10€ fooi ). Maar volgens haar was het MINIMUM 200 €, dit volgens de menukaart al aangehaald door Sofaking. vondt dit je reinste zever en haaks staan op de prijszetting van de andere dames dus heb na het nodige drama van haar kant afgerond op 170€. Wat me niet in dank werd afgenomen :-)
Lijkt me toch nog steeds zeer correct ( lees aan de hoge kant ?)
Ik treed de vorige opmerkingen dan ook bij en vrees dat deze dame - omdat het komkommer tijd is - haar strategie om geld binnen te halen heeft aangepast.
Voor mij absoluut geen herhaling meer. Leeftijd is tsn haakjes 38 met de nodige botox.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Onderstaande 6 leden hebben FireQ bedankt voor deze bijdrage:
Dank je fireq. Dan schrap ik haar ook van het menu. De waarde van het forum bewijst zich hier.
Ze zal er spijt van krijgen.
Nu hoop ik dat ik deze belofte kan waarmaken, want als ze me gek gaat maken vergeet ik alles wat hier geschreven is.
Frankie heeft ook met Andrea, die zegt dat ze uit Portugal komt, gekamerd. Over service kan ik kort zijn die was top. Maar bij het afrekenen begon ze te zeuren over extra geld. Als ik de recencies lees schijnt ze dat bij meer beren te doen. Heb de poot stijf gehouden. Zoals vantevoren afgesproken €100 voor een uur en dat dan ook betaald.