Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: Viola (hongaars)

Last Online
    22 december 2013 @ 19:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Beitrag Viola (hongaars)

Haarkleur/-lengte : blond sluik haar
    Lengte dame : 160
    Postuur/Cupmaat : tenger cup A
    Nationaliteit/Taal : hongaars/ spreekt ook duits
    Leeftijd : 20
    Tatoeages/Piercings : clean
    Service: NMC,PZC,TZ,
    Voordelen:
    Nadelen:onervaren
    Tijdsduur :30
    Prijs :50
    Extra’s bij het bezoek:

Dit nieuw hertje samen met wat andere hongaarse in de wei gespot,en omdat ik erg nieuwsgierig was naar dit speelse hongaartje en mede berenn vriend Roberto haar een duwtje gaf met haar naar de kamer gegaan.
    Een erg tenger meidje met kleine borstjes. TZ was ok maar met het hield ik me gas toch in. Uiteindelijk na wat standjes toch tot ontlading gekomen. Maar herhalings gevaar te rustig voor me.

Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Voilá is het niet Viola
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    22 december 2013 @ 19:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Reden

Ja doe maar klinkt beter.

Willem2 is
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Van de week ook met deze kleine dame geweest, en moet zeggen het was uitstekend.

Ik stond toevallig net bij de ingang toen ze arriveerde en onze elkaar blikken kruisten. Een minuut later voltrok zich hetzelfde en weer 5 minuten later lagen we al op de kamer. Ze knielde op het bed en begon gelijk met heftig zoenen, terwijl ik mijn badjas nog aanhad. Gauw alles aan de kant gegooid en wederom heftig zoenen. Terwijl ze zelf het initiatief tot zoenen nam, bleef in het begin het tongetje toch een beetje achterwege, maar dit herstelde ze later gelukkig goed.

Uiteindelijk bij het hoofdstuk Franzosisch aangekomen, liet ze haar kwaliteiten goed merken. Ze heeft een zacht en nat tongetje, waarmee ze ook het klokkenspel niet vergeet. Dat was echt genieten en ze liet zich zeker niet door tijd belemmeren. Tussendoor viel me op dat ze uitzonderlijk grote schaamlippen had, zeg maar model spatlappen van een kinderfietsje. In het begin hield ze haar benen nog een beetje stijfjes bij elkaar, maar toen ze zich op een gegeven moment verplaatste zag ik ineens een grote natte sliert hangen tussen haar gleufje en de binnenkant van haar dijbeen. Het duurde dan ook niet lang voordat mijn hand, die inmiddels op de verkennende tour was, tussen haar benen belandde. Ze gaf duidelijk aan dat ze dit wel prettig vond, en stuurde zelfs mijn hand in een hoger tempo wrijfend over haar poesje, ondertussend druk vingerend.

Inmiddels was er bijna een uur voorbij was ik toch echt wel toe aan een ontlading. Ze was me net een stap voor en al glijdend met haar poesje over over mijn paal, vroeg ze bijna smekend: "condom?" Uiteraard gelijk ingestemd, waarna ze bovenop me kwam zitten. Neuken was uitstekend, waarbij ze in diverse standjes niet domweg op en neer bewoog, maar al heupwiegend en bijna zwevend als een doorgewinterde cowgirl mij aan het berijden was. Pffff, de ontlading was groot, waarna ik haar bedankte voor de inspanning en een extra fooi zeker op zijn plaats was.

Nadelen? Ja, borsten liefhebbers zijn aan een slecht adres, want meer dan een bescheiden A cup heeft ze niet. Andere bijomstigheid was dat ze net fris binnenkwam en derhalve nog de restanten van een deospray over haar lijf had zitten, waar je die heerlijk uitdrogende smaak van in je mond krijgt. Daarnaast mag eigenlijk vanaf het begin die tong bij het zoenen wel iets frequenter worden ingezet, alhoewel ze zeer overtuiggend en uitbundig bezig is.

Al met al zeer tevreden van de kamer gekomen waarbij deze dame een groot herhalingsgevaar heeft.

Last Online
    21 augustus 2007 @ 13:52
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard Verzeihung

Leute oit Nederlands

ik war yersterday ok bi viola and her sister/girlfriend aber kann euren bericht nicht verstehen,
    sorry, habt ihr ein translation -link nederlands/germany ?
    dank... entschuldigung....Lucienne

habt ihr auch was zu NOELLE ?
    nochmals dank...

Last Online
    1 januari 2025 @ 17:54
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Lucienne,

Versuch es zu ubersatzen mit dieser Internetseite:
    http://babelfish.altavista.com/

Gruss,
    Deux deux

Last Online
    25 juni 2023 @ 20:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deux deux Bekijk bericht
    Lucienne,

Versuch es zu ubersatzen mit dieser Internetseite:
    http://babelfish.altavista.com/

Gruss,
    Deux deux
    Wow, deux deux is aan het schrijven geslagen ..... hoe krijgen we hem nu zover dat hij dit voortzet? Al die belevenissen die deze man opdoet en die allemaal niet worden opgeslagen en gelezen kunnen worden, zonde :D
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    21 augustus 2007 @ 13:52
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard Ganz herzlichen Dank an die Nachbarn

für den Link, deux deux.

:wink:

Ich werde an einem der nächsten Tage auch einen Beitrag zu Viola verfassen
    und ihre Freundin mit einbeziehen. (Blond, ca. 19 J. ein wenig pummelig,
    lockige Haare.) Bei Viola war ich 3 x jeweils eine Stunde +X,

Möchtet Ihr auf Deutsch oder English ?

Nochmals Dank, Lucienne...

Last Online
    7 januari 2025 @ 23:19
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucienne Bekijk bericht
    habt ihr auch was zu NOELLE ?
    Noëlle soll jetzt tätig sein in Colosseum in Augsburg.

Last Online
    Gisteren @ 16:04
    Discussies
    22
    Thanks
    0

Standaard

Is dit soms dezelfde

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=7032

Wie weet meer

Binky

Last Online
    6 januari 2025 @ 02:31
    Discussies
    34
    Thanks
    11

Daumen hoch

Jan had deze dame 's-middags al zien lopen. Haar 'buurmeisje voorkomen' deed Jan wel wat, en hij plaatste haar op z'n 'verlanglijstje'. Viola trok hoofdzakelijk op met haar vriendinnen, en was absoluut niet bezig mannen te benaderen of te animeren. Het leek wel of ze voor de gezelligheid mee gekomen was.

Na het eten zag Jan haar zitten in de gang bij de kino. Jan ging naast haar zitten, en begon een gesprek. Dit verliep eerst wat stroefjes, maar na enkele minuten ging het al veel beter. Ze bleef zelf zitten toen haar vriendinnen ervandoor gingen, in plaats van erachteraan te huppelen, zoals ze al de hele dag deed. Hierdoor aangemoedigd sloeg Jan een arm om haar heen, en zowaar, ze begon een beetje terug te knuffelen. De aanblik van haar lieve hoofdje op z'n schouder deed Jan verlangen naar een wat uitgebreidere knuffel-partij, en vroeg haar een sleutel te gaan halen.

Op de kamer onthulde ze haar kleine borstjes (A-cup is nog groot ingeschat) met heerlijk gevoelige rosse tepeltjes. Ze drukte haar kleine meisjeslichaam tegen Jan, en begon lekker heftig te zoenen. Na een lekkere knuffelpartij verplaatste ze haar aandacht naar beneden. Tijdens het zoenen maakte ze niet al te veel gebruik van haar tongetje, maar dat werd nu ruimschoots goedgemaakt. Afwisselend likte ze Jan's roede en ballen, hetgeen er visueel heerlijk uitzag (meisje met lolly). Jan's begeerte begon ervan te koken.

Ondertussen bewerkte Jan haar klitje, welke verborgen was tussen extreem grote lipjes. Dit beviel haar wel, en ze kwam in #69 over Jan heen zitten. Terwijl Jan haar rosse heerlijkheid verwende, verdween zijn roede in Viola's mondje.

Na het voorgerecht in diverse standjes van haar jonge, nauwe heerlijkheid genoten, ondertussen flink zoenend. Hierbij gebruikte ze haar tongetje aanmerkelijk meer als in het begin. Jan voelde de spieren van haar nauwe poesje om z'n harde staaf heen knijpen, en hield het bijna niet meer.

Jan haalde snel z'n roede uit haar spleetje. Door haar nauwheid was deze enorm gezwollen. Dit sprak Viola tot de verbeelding. Ze moest hem zien spuiten. Ze verwijderde het condoom, en begon hem heerlijk te masseren met haar kleine handjes. Dit was te veel voor Jan om lang vol te houden, en alras spoten er enkele stralen over haar tiener-tietjes.

Nadat Jan haar lichaam had ontdaan van zijn blijk van wellustigheid nog even lekker knuffelend bijgekomen. Hierna afgerekend, en de wei weer ingegaan.

Keep on Walking.....
    Jan Wandelaar
    Keep on Walking.....

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Viola

Gisteren werd mij dit zeer jonge buurmeisje door haar vriendin Timie aanbevolen. Ik moest en zou met haar de kamer op moeten

Wij samen door de regen naar de blokhut. Viola is nog jong en schuchter. Ook vrij schrikkerig! Mijn GSM ging af tijdens de sessie en ze schrok zo heftig dat ik maar direct over ging op een typies Sonny benadering. Ik de kamer af, de Ipod gehaald, muziek erbij en deze dame eerst maar eens lekker gemasseerd.
    Vol ongeloof keek ze steeds om wat ik aan het doen was. Ze genoot zichtbaar, echter je kon merken dat ze dit nog niet gewend was in haar korte loopbaan. Nadat ik haar volledig had gemasseerd tijwelfde ik nog om verder te gaan met dit meisje. Vaak heb je van die jonge meisje dat je denkt, jij hoort hier niet te werken, zo onschuldig nog Maar Viola stond erop dat we sex gingen hebben. Toch maar besloten aan dit spel deel te nemen, maar ik voelde me niet op mijn gemak. Ze was nog zo frigal, echter toen we eenmaal lekker aan het tongzoen waren, merkte ik dat ze los kwam. Zoals Jan hierboven schreef, ze heeft van die kleine tietjes met rose knopjes erop. Haar vagina heeft inderdaad van die uitpuilende schaamlipjes. Op een gegeven moment pakt ze mijn jonge heer beet en daalt af om me te gaan pijpen. Ze heeft een bepaalde pijp techniek waarbij ze steeds stevig met haar handjes in je stam knijpt, opzich best prettig. Ondanks deze technieken kon ik niet over de drempel heen komen om geil te worden. Achteraf voor de sex is het voor Sonny een verkeerde keus geweest. Dit ligt absoluut niet aan het meisje, ik ben van mening dat ze menig beertje gek kan krijgen, echter voor mij was ze toch te onschuldig. Nog maar een beetje met haar gekroeld en na uiteindelijk ruim een uur op de kamer te zijn geweest de sessie beindigd.

Viola, opzich een dikke voldoende, maar nogmaals voor Sonny geen sexuele klik....

Sonny:wink:

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten