Pagina 9 van 40 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 201 t/m 225 van 999

Discussie: YY vragenbakje 2016

Last Online
    Gisteren @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

YinYang - The afterbirthdayparty surprise
    20 Maart 2016

Na een heerlijke geile verjaardag werd ik wakker in m'n B&B te Lemiers, 2km van SixSens af. Ik had nog een vrijkaart voor YinYang en wilde er vandaag zeker gebruik van maken om er wat te relaxen en eventueel een mooi hertje te strikken. Eentje die de topsessie met Bulgaarse Julia kon overtreffen. Dat zou nog eens moeilijk kunnen worden: ik blijf bij YinYang het gevoel hebben dat je, in het west-vlaams gezegd, "hoerechance" nodig hebt met de dames aldaar. Dit weekend zal ik dus de 2 Nederlands-Limburgse clubs bezocht hebben.

De club

Bij binnenkomst waren er nog niet veel auto's maar wel voldoende om het niet 'rustig' te hoeven noemen. Bij binnenkomst werd m'n vrijkaart vlot aanvaard zonder veel boe of ba. Ze hadden het wel moeilijk m't m'n grote plastiek zak. Deze was te groot voor hun mini-lockertjes, zo beweerde de theke. Ja maar ik kan goed minitieus opbergen, het zou me geen problemen opleveren, net als de vorige keren, zo verzekerde ik haar. De bodyguard keek nog eens de inhoud na en na die vlugge controle kon ik me gaan omkleden tot grijze beer.

Na een uitgebreide douche, gauw wat rondlopen en naar het restaurant toe voor een brunch-ontbijtje. Dit is in deze club goed verzorgd en het ontbijt smaakte me prima: aanbod aan confituur, kaas, koffie uit de automaat.

Hier begon het al: ik werd van achter aangetikt door een dame: de Turkse Aïsha. Daar had ik vorig jaar één sessie van een uurtje mee. Telkens ik in YinYang ben, komt ze op me af. Dat claim-gedrag van ex-kamergenotes die vinden dat je bij elk bezoek bij hun moet wezen, vind ik nogal vervelend. Dan moet je ze telkens weer afwijzen. Niet dat de kamer die ik met haar deed zo slecht was, in tegendeel. Aïsha was bovengemiddeld in haar service...maar dat garandeert bij mij geen herhaling daar ik zo van afwisseling hou. Ze zou me nog een aantal keer benaderen die dag. In de bar. In de tuin. Het restaurant. Het geeft me geen goed gevoel dat afwijzen maar wat moet ik dan. Hier leer je wel wat assertiviteit bij. Gegarandeerd.

Onder het ontbijt spotte ik nog een dame helemaal in het vuurrood gekleed met een prachtige cleavage. Ze had lang zwart haar tot op haar kont. Lekker, lekker! Dat was een kamer-optie: een optick fick voor m'n part want naar service verwacht ik liever niet te veel hier. Ik had die dame later nog bij de gokmachines gezien en dan...niet meer: jammer.
    Na het ontbijt tandenpoets en wellness.

Wellness

Daar had ik het in andere recensie wel over gehad. Op deze Zondag genoot ik extra lang van de wellness. Het was er redelijk rustig dus kon ik vaak alleen in een van de veel te kleine jacuzzi's vertoeven en wat aqua-gym en lichte yoga uitoefenen.

Ik ging enkel in de binnensauna. Daar was het raam dat uitzicht geeft naar buiten donker gemaakt. Zou met de verbouwingen te maken hebben? Jammer want ik vond het wel iets hebben om vanuit de sauna naar buiten uit te kijken.

De Turkse stoomruimte vind ik daar prima, een van de beste die ik meemaakte. Ik raakte er in gesprek met andere over de clubs her en der. Een van hen kende SixSens nog niet. Bij deze Van het zwembad maakte ik ook geen gebruik maar ging er af en toe liggen in een van de ligzetels.

Een van de nadelen daar is de gladde vloer, maar dat counter ik door m'n badsloefkes netjes onder het grijze berenvelletje te parkeren. Op blote voeten heb je meer grip op de vloer.
    Een ander nadeel is dat ik het daar zo verrekte warm vind. Een zwoele warmte dat ik niet helemaal aangenaam vind in een wellness-ruimte. Als ze het daar iets koeler houden dan dit, zou het al heel wat beter zijn.

De bar

Ik liep er af en toe door. Wat cola bestellen, rondlopen en scannen op welke kamer-opties er aanwezig zijn. De lady in red was nergens meer te bekennen en ik ging eens naar buiten. Uitkijkend over de tuin en het buitengedeelte volgde ik een gesprek achter me op het terras. De dame die het gesprek voerde met haar klant leek me een aardig type. Ze had een brilletje, en mooie grote zachte borsten. Girl-next-door met een ondeugende secretaresse look. Met deze dame zou ik een klik hebben gehad. Maar ook met haar kwam het er niet van. Aïsha kwam weer checken of ik bereid was met haar te kameren. Weer moeten afwijzen. Want een kutgevoel geeft dat. Dan maar weer de wellness in.

Na de wellness weer de bar in op de tonen van Lil Louis' plaat French Kiss. Een perfect nummer voor deze omgeving me dunkt. En ik dacht weer terug aan Julia: een perfect nummer voor m'n sessie met haar. Even naar beneden, de kino in: niet veel te doen. Een echte bordeel-atmosfeer daar, verder niets op dat moment. In de bar was het niet druk druk maar toch redelijk wat volk in vergelijking met elders.

Ik heb in de bar in een zetel aan het einde, naast het rokersgedeelte zitten wachten op mijn miss lady-in-red. Een andere dame kwam bij en hielp me er zelfs nog bij haar te zoeken, en wie ze is. Nope, geen suc6. Ze ging weg daar ik geen interesse in haar had en ik bleef wat zitten wachten. Terwijl de werking van boudoir dreams niet zo sterk voelbaar was gisteren bij het Valentijnsweekend, gebeurde dat nu wel weer. Is het die ampule wel, of eerder hoe ikzelf een club-atmosfeer ervaar of de twee? Want er is een verschil hoe ik een club ervaar als ik alleen ben of met vele anderen die ik ken. Er is ook een verschil van maand tot maand. Eens zo geil dat zelfs afwerksters me de beste fuck kunnen geven, veel keuzestress, dan weer over kritisch en weifelend, dan weer eerder op socializen gericht en een dame en wellness tussendoor, een andere keer vooral voor relaxen. Niets is slechter of beter, gewoon anders.

Nu ik daar zat liet ik de omgeving met al die lekkere mokkels wat op me inwerken en de geilheidsmeter groeide gestaag zoals dat gisteren nauwelijks gebeurde. Dus ik kan high worden van al die DVP's te zien en te weten, daar neuk ik straks mee. Ik had niet de keuzestress als vorige maand maar toch. Maar als ze nog minstens even goed zijn als Julia...wordt toch moeilijk...

Iets wat ontmoedigd trok ik maar weer naar de wellness. Ik draaide me nog om, om alles te over schouwen en mijn zicht werd geblokkeerd door 'a whole lotta woman'. Ze heet Kristina en is half Pools, half Russisch. De klik was er: groot, spontaan en onmiddellijk: in haar rood lingeriesetje deed ze me die andere rood geklede dame vergeten.
    Dit en de rest in haar draadje:

Kristina: https://www.ijsberenforum.com/forum/...177#post477177
    Score: *****1/4

Na wat je een hoogtepunt der hoogtepunten in jaren kan noemen met deze Kristina, had ik geen enkele maar dan ook geen enkele interesse meer in de andere DVP's die er rondliepen. Guess what: ik ging nog wat wellnessen om te bekomen. Meer dan dat en wat drinken en eten deed ik niet meer.

Julia, en met haar vele andere, werd hier degelijk in service nog ver overtroffen en dit was the afterbirthdayparty surprise van YinYang.

Ik ging nog eenmaal in het restaurant, het enige waar ze vragen je handen te desinfecteren...positief. Ik nam er kip met groenten en rijst erbij en liet het me smaken. Tegenover me kwam Aïsha zitten met haar vriendin, ook Turks. Ze wenkte me later bij haar te komen zitten. Kreun. Ok, je bent verlegen en je wordt niet altijd door schoon vrouwvolk gewenkt bij te zitten, dus zo geschiedde. Ze probeerde natuurlijk om er nog een kamertje uit te krijgen, een trio met haar vriendin zelfs. Kristina had echter alles uit de kast gehaald en helaas zat er niks meer in voor haar en helemaal niet meer voor haar vriendin. 'Ich bin böse'. Ze vond dat ik haar wachten op mij niet beloonde. Tja, dat zal dan maar wel. Manipulaties, ik zie er doorheen.

Nadien zag ik haar gelukkig niet meer. En Kristina zag ik trouwens ook niet meer. Dit bezoek deed me zo terug denken aan die keer dat ik in Dolce Vita was en een super-sessie met Nederlandse Gloria had een kleine 3 jaar terug doch nu met betere wellness. Ik wellnesste en douchte nog een laatste maal, dronk een laatste cola onder visueel genot van de dames rondom mij en maakte er m'n gedachte van te vertrekken (altijd lastig). Ik zei de theke dat alles schitterend verlopen was en verliet de club met een glimlach na weeral een geslaagd club weekend.

Wat vond ik van YinYang:

* De zwoele warmte in de wellness ruimte viel me bij het vorige bezoek ook al op. Niet meteen storend maar koeler mag wel. Als het in de bar te warm mocht zijn ben je eraan voor de moeite als je hier verkoeling zoekt.

* Ik zou de vreselijke muziek in de kamer snel als storend ondervonden hebben als de service niet zo top was. Heb daar altijd geluk in gehad maar het moest eens niet zo zijn. Dit zou toch moeten kunnen afgezet worden.

* Hoewel ik steeds m'n hart vast hou aangaande hit&miss heb ik steeds geluk gehad met de DVP's die ik er kamerde.

* Eten was weer ok, personeel vriendelijk

* Ik klaag er niet over maar de lockers zijn écht wel klein uitgevallen.

* Hier keer ik zeker nog terug ergens in de zomer!
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 2 april 2016 om 14:45
    De zwarte wolf

2. Onderstaande 8 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 3 april 2016),Brad Clitt ( 2 april 2016),laplagne ( 2 april 2016),Nedlovefkk ( 2 april 2016),Ryuhayabusa ( 4 april 2016),sofaking ( 2 april 2016),Wentelt Eefje ( 2 april 2016),yylover ( 2 april 2016)

Last Online
    2 november 2024 @ 16:50
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    [B]

Onder het ontbijt spotte ik nog een dame helemaal in het vuurrood gekleed met een prachtige cleavage. Ze had lang zwart haar tot op haar kont. Lekker, lekker! Dat was een kamer-optie: een optick fick voor m'n part want naar service verwacht ik liever niet te veel hier. Ik had die dame later nog bij de gokmachines gezien en dan...niet meer: jammer.

....

* Ik zou de vreselijke muziek in de kamer snel als storend ondervonden hebben als de service niet zo top was. Heb daar altijd geluk in gehad maar het moest eens niet zo zijn. Dit zou toch moeten kunnen afgezet worden.
    Misschien deze keer ook wel, want die dame met prachtige cleavage en lang zwart haar tot op de kont zou Armeense Sarah wel eens geweest kunnen zijn, en die zit toch wel bij de 3 slechtste kamers ooit gehad bij YY. Ik kan nochtans ook genieten van ee 50 € optik, maar dez was zo slecht dat zelfs de optiek het niet meer kon redden.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...%28Armeense%29
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

4. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

Nedlovefkk ( 2 april 2016)

Last Online
    Gisteren @ 23:01
    Discussies
    46
    Thanks
    4.825

Standaard

Ik zou de vreselijke muziek in de kamer snel als storend ondervonden hebben als de service niet zo top was. Heb daar altijd geluk in gehad maar het moest eens niet zo zijn. Dit zou toch moeten kunnen afgezet worden.

Volgens mij heeft iedere kamer een schakelaar om de muziek uit te zetten.

Last Online
    Gisteren @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Die hadden we dus niet gevonden. Wel schakelaars voor de lichten bij de deur, maar niet de muziek.
    De zwarte wolf

Last Online
    Gisteren @ 23:01
    Discussies
    46
    Thanks
    4.825

Standaard

In de rokerkamers zaten in ieder geval schakelaars, waar ik maar al te vaak gebruik van maakte.

Last Online
    Gisteren @ 17:38
    Discussies
    2
    Thanks
    3.448

Standaard

Na een goede en eerlijke recensie eerder deze dag van VAZKOR gelijk een update van mijn maartbezoeken aan Yin Yang.

De vriendelijke dames van de receptie - waar je kan pinnen - zijn altijd zeer behulpzaam en misschien is wel het enige nadeel dat tassen en valhelmen moeten worden ingeleverd. De beveiliging van vliegveld Eindhoven is niet zo streng, maar waarom zou je moeilijk doen als er niets te verbergen is. Ik kwam gister op het zeer zonnige terras in contact met een groep Belgen, die evenals als ik genoten van een topdag. Op enig moment zag ik de boys vertrekken en van de portiers hun valhelmen terug krijgen die veilig waren opgeborgen. Er zijn vooralsnog niet veel grote lockers met ruimte in Yin Yang en als je daar ook je tas of valhelm in moet proppen dan gaat het wel heel erg vol worden in dit kastje. Sprak onlangs een zakenman die tussendoor een wip kwam maken, maar van zijn nette driedelige pak bleef weinig over. Ik heb goede hoop dat er na de verbouwing veel grote lockers en meer toiletten gaan komen. Het lijkt wel of er steeds meer mannen van de beveiliging komen. Het wachten is of de eerste vrouwelijke beveiliger. Het camerasysteem van Yin Yang moet volgens mij ongelooflijk groot zijn. Ik heb onlangs al een portier in de bar gezien die een oogje in het zeil hield.

Het eten is Yin Yang blijft altijd afwisselend en van goede kwaliteit. Je hoort wel eens mensen klagen, maar we zitten nu eenmaal in een duur restaurant met een M-ster en dan bedoel ik niet de Amerikaanse M van MacDonald. De mannen in de keuken doen volgens mij altijd hun best en mannen uit de Randstad zie je altijd genieten van zo'n Limburgse vlaai. Je ziet altijd mooi in het restaurant wel groepen dames bij elkaar horen of uit welk land ze komen. Klein kritiekpunt is dat de tafels iets meer schoon gemaakt mogen worden.

Ik dacht in maart de valkuil van Yin Yang - lees gladde vloer - te hebben overwonnen, maar gisteren ging ik weer bijna op mijn bek. Kom je thuis met een gebroken arm of knieschijf uit de kom en wat moet je dan zeggen: ik ben op 1 april gevallen in een saunaclub ... Iedereen lachen en op een tactische manier is over het onderwerp heen geluld. De wellness is inderdaad altijd lekker warm in Yin Yang, maar dan is het steeds weer een verademing om een frisse neus in de buitenlucht te halen. Lounge mag van mij zeker langer open blijven om op de televisie de ontwikkelingen zoals onlangs in Brussel of van het voetbal te volgen.

Natuurlijk lopen er veel vrouwen rond, maar het merendeel moet van de leiding toch een lesje klantvriendelijkheid krijgen. Ben heel blij met de lounge op de eerste verdieping om bij te komen na een kamerbezoek. Het stalken van de dames is soms heel erg storend. Dat maak ik andere clubs niet zo erg mee. Ik overweeg binnenkort ook om aangifte bij minister Van der Steur te doen, want er is een blonde Roemeense vogelverschrikster die maar blijft lachen en met mij naar de kamer wil. En dat terwijl ik haar talloze keren heb verteld dat er nooit een date met haar zal komen. Ik schijn haar vriendin op de kamer geweldig te hebben verwend en dat wil deze mevrouw ook. Zoals ik de laatste keer tegen haar zei: No no no. Het klopt ook dat ex-kamergenotes denken dat je een volgende keer weer met haar naar de kamer gaat. Dames vergeten alleen dat er telkens weer nieuwe aanwinsten in Yin Yang rondlopen die meer dan de moeite waard zijn. Wel grappig mijn overeenkomsten met VAZKOR, want de dame met bril en grote borsten en de lady in red stonden gisteren ook op mijn verlanglijstje. Toch meer weer voor de kwaliteit van de Duitse Lia gekozen.

Complimenten voor de leiding van Yin Yang en probeer ons via dit forum of jullie website op de hoogte houden van de ontwikkelingen omtrent de verbouwing aangezien ik toch weer bouwvakkers aan het werk heb gezien.

9. Onderstaande 8 leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

Brad Clitt ( 2 april 2016),rob45 ( 2 april 2016),Ryuhayabusa ( 4 april 2016),sofaking ( 2 april 2016),The Joker ( 3 april 2016),VAZKOR ( 2 april 2016),Wentelt Eefje ( 2 april 2016),yylover ( 2 april 2016)

Last Online
    30 december 2024 @ 14:38
    Discussies
    4
    Thanks
    1

Standaard

Maar... wat is nu de werkelijke reden dat er geen tassen mee naar binnen mogen ?

Last Online
    Gisteren @ 23:05
    Discussies
    42
    Thanks
    1.105

Standaard

Heb afgelopen maart 3 keer mijn stamclub bezocht en van het eerste bezoek een recensie geschreven, van de volgende alleen wat bij de diverse damestopics wat neergepend. Heb met 10 dames een kamertje gedaan, achtereenvolgens Sandra (Roe), Helen (Tur), Marina (D), Carolina (Hon), Sandra (D), Rachel (Tsj), Daria (Roe), Anni (Bul), Cila (Roe) en last but not least Vivien (D).
    Van jaagsters heb ik eigenlijk helemaal geen last gehad, ik ben op genoemde dames juist zelf afgestapt. Gezien eigenlijk alle dames mij goede tot zeer goede service gegeven hebben kan je zeggen dat ik óf veel geluk heb met mijn keuze óf dat er toch gewoon veel leuke en goede dvp's zijn in YY.
    Maar goed als je zoals laatste tijd bijna wekelijks het reilen en zeilen meemaakt (in totaal al 5 keer dit jaar) leer je vanzelf wel om de goede dames eruit te pikken (observeren is het toverwoord). Aangezien mijn toekomstige vrouw en schoonzus voor 6 weken richting het Roemse land zijn vertrokken zal ik pas eind april weer eens acte de presence geven (de waarheid is dat mijn spaarboekje zware klappen heeft opgelopen ). Om die kleine 4 weken te overbruggen zal ik halverwege weer eens mijn wandelaarsschoenen aantrekken en een nog niet bezocht privehuisje onder de rook van YY bezoeken.
    Alweer seizoen 9 en het gaat nog steeds goed met ons...

12. Onderstaande 4 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

Ethan Cunt (22 november 2021),sofaking ( 2 april 2016),The Pussyhunter ( 1 mei 2018),Wentelt Eefje ( 2 april 2016)

Last Online
    Vandaag @ 01:40
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Discussies
    55
    Thanks
    12.977

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Partyanimal Bekijk bericht
    Maar... wat is nu de werkelijke reden dat er geen tassen mee naar binnen mogen ?
    Nou eens kijken, wat zou daar nu toch de reden van zijn? In tassen kun je dingen verbergen en spullen meenemen van de locatie. Als men geen tassen bij heeft hoef je ook niet deze dingen te doorzoeken. Alle spullen voor een verblijf zijn daar voorradig. Natuurlijk kun je van alles meesmokkelen ondertussen, mensen zijn zeer vindingsrijk.
    Valhelmen kunnen als een slagwapen worden gebruikt bij geweldsdelicten of als bescherming. Het feit dat de security zeer strikt is bij de Yinyang vindt ik alleen maar prettig. De security wordt verzorgt door mensen die zelf het klappen van de zweep goed kennen. De onbekommerde ijsbeer zal weinig van zaken merken, maar je schrikt ervan wat er al zo in de gemiddelde horecagelegenheid omgaat. Geloof me, ik spreek uit ervaring.
    Ik zou ooit willen dat ik met die onbekommerde blik nog een cafe of saunaclub kon binnenwandelen, maar als je te lang in bepaalde kringen en situaties hebt verkeerd zal je nooit meer met zo'n naïeve blik naar binnen gaan.
    Noem het maar mijn tweede natuur.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

14. Onderstaande 3 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

Brad Clitt ( 2 april 2016),laplagne ( 2 april 2016),Ryuhayabusa ( 4 april 2016)

Last Online
    Discussies
    42
    Thanks
    1.105

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Partyanimal Bekijk bericht
    Denk voornamelijk om security-redenen, dus om binnen-/buitensmokkelen van wapens, drugs en sterke drank te voorkomen, voor de rest kan ik ook niks bedenken.
    Overigens in SS deden ze vorig jaar ook af en toe moeilijk, pas na controle door security mocht ik de tas in de ook te kleine locker plaatsen (met de opmerking dat ik de volgende keer maar beter geen tas kan meenemen, bij vertrek werd m'n tas nog eens gecontroleerd).
    In YY zijn er weldegelijk grotere lockers, als je binnenkomt meteen links naast de grote spiegel (weet even de nummers niet, anders even aangeven bij de Theke), hebben zelfs haakjes.

16. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear ( 2 april 2016),Ethan Cunt (22 november 2021),The Pussyhunter ( 1 mei 2018)

Last Online
    Gisteren @ 21:49
    Discussies
    151
    Thanks
    9.390

Standaard

Ik heb ooit voor mijn eerste bezoekje hun gemaild wat toegestaan was, nadat ik hier gelezen had dat iemand zijn rugzak niet mee naar binnen mocht nemen. Hieronder vraag & antwoord.

Mijn vraag:
    Ik wil een bezoekje brengen en vroeg me af of het is toegestaan om eigen slippers, deo en aftershave mee naar binnen te nemen? Zo ja, mag dit in een klein rugzakje of moet dit in plastic draagzak?

Hun antwoord:
    Beste .......,

Wellicht te laat maar een plastic zakje is altijd goed.

Met vriendelijke groet,

Team Saunaclub YinYang

Heb nooit enig probleem gehad om met plastic zak binnen te komen.

Last Online
    Gisteren @ 21:49
    Discussies
    151
    Thanks
    9.390

Standaard

Schakelaar voor muziek bevindt zich naast het bed. Gebruik hem altijd zodat ik mijn eigen playlisten kan gebruiken.

Last Online
    Discussies
    42
    Thanks
    1.105

Standaard

Ik wrijf/lik voortdurend over het knopje van de dame, door haar gekreun en gekrijs hoor je die teringherrie uit de boxen niet meer.
    Zie avatar.

Last Online
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

Vanaf mijn eerste bezoek, 8 jaar geleden, heb ik steeds een tasje meegebracht met al het nodige toiletgerief en daar is nooit een opmerking over gemaakt. Dat is gewoon zo een klein vliegtuigtasje. Tandpasta, tandenborstel, kam, papieren zakdoekjes, eau de toilette, muntjes, wat condooms, gilette, past er allemaal netjes in. Meer heb ik niet nodig om een dag door te brengen. (Bril etui en telefoon zitten in mijn jaszak.)
    Ik ben geen motorijder, en kan me voorstellen dat die wat meer bagage moeten meenemen, die ze niet op de moto kunnen achterlaten, maar vanuit het standpunt van de club lijkt het me ook begrijpelijk dat ze wat achterdochtig zijn tegenover het meenemen van een hele rugzak.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    ... maar vanuit het standpunt van de club lijkt het me ook begrijpelijk dat ze wat achterdochtig zijn tegenover het meenemen van een hele rugzak.
    Nee, ik begrijp dit totaal niet. Als ik GT bezoek, heb ik altijd een rugzak bij me, omdat ik altijd overnacht. Er wordt nooit een probleem van gemaakt en de kluisjes in GT zijn groot genoeg voor een rugzak. En ook in Sharks en World heb ik mensen met een rugzak gezien. Typische Nederlandse bekrompenheid. Als Yin Yang denkt dat er een bommen, wapens of drugs in een rugzak zitten, dan mogen ze van mij best de rugzak controleren.

22. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

CCR5d32 ( 3 april 2016)

Last Online
    10 januari 2025 @ 14:39
    Discussies
    262
    Thanks
    24.653

Standaard

Ik kom vaak met de (vouw)fiets, en heb dan ook van alles in een rugzak bij me. In Duitse clubs m.n. Düsseldorf nog nooit een probleem geweest! Opvallend genoeg de keer dat de portier me reeds zag aankomen met mijn vouwfiets was het ook bij Yin Yang geen enkel probleem. Zoals bekend mag worden verondersteld lukt het veel smokkelaars e.d. te smokkelen omdat zij er niet als zodanig uitzien. Kennelijk zie ik er wel zo uit, want ik werd niet voor een mogelijke (naar binnen) smokkelaar gehouden.

Bij Sixsens wel telkens bij het naar buiten gaan mijn rugzak moeten laten controleren. Kennelijk worden handdoeken en badjassen door sommige ijsberen toch anders als trofee bemachtigd...
    "Guter Sex muss sich anhören
    als ob man mit Badelatschen wegrennt."
    - Markus Krebs

24. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V ( 2 april 2016)

Last Online
    30 december 2024 @ 14:38
    Discussies
    4
    Thanks
    1

Standaard

Overnachten in een saunaclub ? Bij welke club kan dat en wat zijn de kosten ?

Last Online
    Gisteren @ 21:23
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard

De essentie van het controleren van rugzakken of tassen is logisch zat: er werd/wordt behoorlijk wat sterke drank binnengesmokkeld (of geprobeerd althans) en dat is uiteraard deel des inkomsten van een niet onaanzienlijk aandeel des clubs, de drankverkoop dan voor degenen die het niet zo goed snappen...Voorts vind ik het compleet normaal dat als men zich met een rugzak en tas aandient bij een club, dat die effe rudimentair gecontroleerd wordt, niks mis mee dunkt me.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

27. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear ( 3 april 2016),zeppos58 ( 3 april 2016)

Last Online
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Nee, ik begrijp dit totaal niet. Als ik GT bezoek, heb ik altijd een rugzak bij me, omdat ik altijd overnacht. Er wordt nooit een probleem van gemaakt en de kluisjes in GT zijn groot genoeg voor een rugzak. En ook in Sharks en World heb ik mensen met een rugzak gezien. Typische Nederlandse bekrompenheid. Als Yin Yang denkt dat er een bommen, wapens of drugs in een rugzak zitten, dan mogen ze van mij best de rugzak controleren.
    Als ik voor meerdere dagen op reis ga, en bijvoorbeeld de dag van aankomst al een museum of site wil bezoeken, dan laat ik mijn bagage achter in het hotel en ga licht gepakt op bezoek. Zelfs als het nog te vroeg is om in de kamer te gaan kan de bagage in het hotel wel secuur achtergelaten worden. Ik vermoed trouwens dat je het Louvre of British Museum ook niet binnengaat met een rugzak. (Is al te lang geleden dat ik er nog eens geweest ben)
    Nu, wat ik wou zeggen is dat er geen a-priori verbod is op bagage. Een tasje mag je gewoon meenemen.
    Laatst gewijzigd door sofaking; 2 april 2016 om 23:02

29. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V ( 2 april 2016)

Last Online
    4 april 2016 @ 15:04
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Kent of heeft iemand ervaring met de 19 jarige Duitse schoonheid genaamd lia afkomstig uit dusseldorf ? Gisteren een zeer aangename tijd met haar door gebracht en wou weten wanneer ze en welke dagen ze er is ?

Last Online
    Gisteren @ 14:48
    Discussies
    114
    Thanks
    1.966

Standaard

Vandaag weer de YY bezocht en ja wat moet ik zeggen ontvangst was weer netjes, het eten was enorm lekker en zeer veel keuze, mooie bardames achter de bar, op het terras is het met het eerste echte zomerse weer ( 20 graden vandaag in Limburg red. ) weer goed toeven. Ik hoorde dat er gisteren op een zaterdag 110 dames aanwezig moeten zijn geweest en het enorm druk moet zijn geweest. Vandaag liep het aantal dames na 13.00 ook weer in rap tempo op zo ook het aantal heren dus er was na 15.00 weer een wachtrij voor op de kamers te komen. Nu word dit hopelijk binnenkort opgevangen mocht de nieuwbouw eens klaar komen maar er stond op dit moment pas 1 verdieping dus dat zal voor het najaar worden denk ik verder was weer alles top genoeg mooie dames en daar gaat het uiteindelijk allemaal om.
    I just don't give a fuck

32. Onderstaande 13 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear ( 4 april 2016),Elmo3108 ( 4 april 2016),kempie ( 4 april 2016),laplagne ( 3 april 2016),le_belge ( 3 april 2016),Nedlovefkk ( 4 april 2016),phoenix ( 3 april 2016),rob45 ( 3 april 2016),satanic surfer ( 4 april 2016),Sjeufke ( 3 april 2016),sofaking ( 3 april 2016),Wentelt Eefje ( 3 april 2016),zeppos58 ( 3 april 2016)

Last Online
    8 juni 2019 @ 23:52
    Discussies
    3
    Thanks
    155

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jim88 Bekijk bericht
    Kent of heeft iemand ervaring met de 19 jarige Duitse schoonheid genaamd lia afkomstig uit dusseldorf ? Gisteren een zeer aangename tijd met haar door gebracht en wou weten wanneer ze en welke dagen ze er is ?
    Beste Jim88,
    Als je met haar gepraat had, had je het geweten.

Last Online
    8 juni 2019 @ 23:52
    Discussies
    3
    Thanks
    155

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    Ik hoorde dat er gisteren op een zaterdag 110 dames aanwezig moeten zijn geweest .
    Beste Ties85,
    Heb jij misschien gedroomd over die 110 dames of was het een Duitser die zei: rund die zehn en verstond hunderd zehn, daar bedoelde hij mee: plm. 10.
    Hoeveel het er ook waren, iemand overdrijft.

Last Online
    18 juli 2023 @ 23:53
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blueeyes Bekijk bericht
    Beste Ties85,
    Heb jij misschien gedroomd over die 110 dames of was het een Duitser die zei: rund die zehn en verstond hunderd zehn, daar bedoelde hij mee: plm. 10.
    Op vrijdag en zeker op zaterdag, dan is het druk. Je kunt dan over de hoofden lopen. Een van de redenen dat ze kamers aan het bijbouwen zijn. Punt van aandacht is misschien wel dat die dames er niet allemaal al bij openingstijd zijn en sommige al wat eerder vertrekken. Maar vroeg in de avond kun je daar best kortbij komen.

36. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

blueeyes ( 4 april 2016)

Last Online
    Gisteren @ 14:48
    Discussies
    114
    Thanks
    1.966

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blueeyes Bekijk bericht
    Beste Ties85,
    Als er in een kippenhok als de GT volgens velen hier 100 dames moeten passen dan zou in een enorme locatie als de YY er zeker ook rond de 100 moeten kunnen rondlopen. Zeker op een topdag als de zaterdagavond en misschien heb ik ook wel betere contacten binnen de YY die dit wel zeker kunnen weten
    I just don't give a fuck

Pagina 9 van 40 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten