YinYang - The afterbirthdayparty surprise
20 Maart 2016
Na een heerlijke geile verjaardag werd ik wakker in m'n B&B te Lemiers, 2km van SixSens af. Ik had nog een vrijkaart voor YinYang en wilde er vandaag zeker gebruik van maken om er wat te relaxen en eventueel een mooi hertje te strikken. Eentje die de topsessie met Bulgaarse Julia kon overtreffen. Dat zou nog eens moeilijk kunnen worden: ik blijf bij YinYang het gevoel hebben dat je, in het west-vlaams gezegd, "hoerechance" nodig hebt met de dames aldaar. Dit weekend zal ik dus de 2 Nederlands-Limburgse clubs bezocht hebben.
De club
Bij binnenkomst waren er nog niet veel auto's maar wel voldoende om het niet 'rustig' te hoeven noemen. Bij binnenkomst werd m'n vrijkaart vlot aanvaard zonder veel boe of ba. Ze hadden het wel moeilijk m't m'n grote plastiek zak. Deze was te groot voor hun mini-lockertjes, zo beweerde de theke. Ja maar ik kan goed minitieus opbergen, het zou me geen problemen opleveren, net als de vorige keren, zo verzekerde ik haar. De bodyguard keek nog eens de inhoud na en na die vlugge controle kon ik me gaan omkleden tot grijze beer.
Na een uitgebreide douche, gauw wat rondlopen en naar het restaurant toe voor een brunch-ontbijtje. Dit is in deze club goed verzorgd en het ontbijt smaakte me prima: aanbod aan confituur, kaas, koffie uit de automaat.
Hier begon het al: ik werd van achter aangetikt door een dame: de Turkse Aïsha. Daar had ik vorig jaar één sessie van een uurtje mee. Telkens ik in YinYang ben, komt ze op me af. Dat claim-gedrag van ex-kamergenotes die vinden dat je bij elk bezoek bij hun moet wezen, vind ik nogal vervelend. Dan moet je ze telkens weer afwijzen. Niet dat de kamer die ik met haar deed zo slecht was, in tegendeel. Aïsha was bovengemiddeld in haar service...maar dat garandeert bij mij geen herhaling daar ik zo van afwisseling hou. Ze zou me nog een aantal keer benaderen die dag. In de bar. In de tuin. Het restaurant. Het geeft me geen goed gevoel dat afwijzen maar wat moet ik dan. Hier leer je wel wat assertiviteit bij. Gegarandeerd.
Onder het ontbijt spotte ik nog een dame helemaal in het vuurrood gekleed met een prachtige cleavage. Ze had lang zwart haar tot op haar kont. Lekker, lekker! Dat was een kamer-optie: een optick fick voor m'n part want naar service verwacht ik liever niet te veel hier. Ik had die dame later nog bij de gokmachines gezien en dan...niet meer: jammer.
Na het ontbijt tandenpoets en wellness.
Wellness
Daar had ik het in andere recensie wel over gehad. Op deze Zondag genoot ik extra lang van de wellness. Het was er redelijk rustig dus kon ik vaak alleen in een van de veel te kleine jacuzzi's vertoeven en wat aqua-gym en lichte yoga uitoefenen.
Ik ging enkel in de binnensauna. Daar was het raam dat uitzicht geeft naar buiten donker gemaakt. Zou met de verbouwingen te maken hebben? Jammer want ik vond het wel iets hebben om vanuit de sauna naar buiten uit te kijken.
De Turkse stoomruimte vind ik daar prima, een van de beste die ik meemaakte. Ik raakte er in gesprek met andere over de clubs her en der. Een van hen kende SixSens nog niet. Bij deze Van het zwembad maakte ik ook geen gebruik maar ging er af en toe liggen in een van de ligzetels.
Een van de nadelen daar is de gladde vloer, maar dat counter ik door m'n badsloefkes netjes onder het grijze berenvelletje te parkeren. Op blote voeten heb je meer grip op de vloer.
Een ander nadeel is dat ik het daar zo verrekte warm vind. Een zwoele warmte dat ik niet helemaal aangenaam vind in een wellness-ruimte. Als ze het daar iets koeler houden dan dit, zou het al heel wat beter zijn.
De bar
Ik liep er af en toe door. Wat cola bestellen, rondlopen en scannen op welke kamer-opties er aanwezig zijn. De lady in red was nergens meer te bekennen en ik ging eens naar buiten. Uitkijkend over de tuin en het buitengedeelte volgde ik een gesprek achter me op het terras. De dame die het gesprek voerde met haar klant leek me een aardig type. Ze had een brilletje, en mooie grote zachte borsten. Girl-next-door met een ondeugende secretaresse look. Met deze dame zou ik een klik hebben gehad. Maar ook met haar kwam het er niet van. Aïsha kwam weer checken of ik bereid was met haar te kameren. Weer moeten afwijzen. Want een kutgevoel geeft dat. Dan maar weer de wellness in.
Na de wellness weer de bar in op de tonen van Lil Louis' plaat French Kiss. Een perfect nummer voor deze omgeving me dunkt. En ik dacht weer terug aan Julia: een perfect nummer voor m'n sessie met haar. Even naar beneden, de kino in: niet veel te doen. Een echte bordeel-atmosfeer daar, verder niets op dat moment. In de bar was het niet druk druk maar toch redelijk wat volk in vergelijking met elders.
Ik heb in de bar in een zetel aan het einde, naast het rokersgedeelte zitten wachten op mijn miss lady-in-red. Een andere dame kwam bij en hielp me er zelfs nog bij haar te zoeken, en wie ze is. Nope, geen suc6. Ze ging weg daar ik geen interesse in haar had en ik bleef wat zitten wachten. Terwijl de werking van boudoir dreams niet zo sterk voelbaar was gisteren bij het Valentijnsweekend, gebeurde dat nu wel weer. Is het die ampule wel, of eerder hoe ikzelf een club-atmosfeer ervaar of de twee? Want er is een verschil hoe ik een club ervaar als ik alleen ben of met vele anderen die ik ken. Er is ook een verschil van maand tot maand. Eens zo geil dat zelfs afwerksters me de beste fuck kunnen geven, veel keuzestress, dan weer over kritisch en weifelend, dan weer eerder op socializen gericht en een dame en wellness tussendoor, een andere keer vooral voor relaxen. Niets is slechter of beter, gewoon anders.
Nu ik daar zat liet ik de omgeving met al die lekkere mokkels wat op me inwerken en de geilheidsmeter groeide gestaag zoals dat gisteren nauwelijks gebeurde. Dus ik kan high worden van al die DVP's te zien en te weten, daar neuk ik straks mee. Ik had niet de keuzestress als vorige maand maar toch. Maar als ze nog minstens even goed zijn als Julia...wordt toch moeilijk...
Iets wat ontmoedigd trok ik maar weer naar de wellness. Ik draaide me nog om, om alles te over schouwen en mijn zicht werd geblokkeerd door 'a whole lotta woman'. Ze heet Kristina en is half Pools, half Russisch. De klik was er: groot, spontaan en onmiddellijk: in haar rood lingeriesetje deed ze me die andere rood geklede dame vergeten.
Dit en de rest in haar draadje:
Kristina: https://www.ijsberenforum.com/forum/...177#post477177
Score: *****1/4
Na wat je een hoogtepunt der hoogtepunten in jaren kan noemen met deze Kristina, had ik geen enkele maar dan ook geen enkele interesse meer in de andere DVP's die er rondliepen. Guess what: ik ging nog wat wellnessen om te bekomen. Meer dan dat en wat drinken en eten deed ik niet meer.
Julia, en met haar vele andere, werd hier degelijk in service nog ver overtroffen en dit was the afterbirthdayparty surprise van YinYang.
Ik ging nog eenmaal in het restaurant, het enige waar ze vragen je handen te desinfecteren...positief. Ik nam er kip met groenten en rijst erbij en liet het me smaken. Tegenover me kwam Aïsha zitten met haar vriendin, ook Turks. Ze wenkte me later bij haar te komen zitten. Kreun. Ok, je bent verlegen en je wordt niet altijd door schoon vrouwvolk gewenkt bij te zitten, dus zo geschiedde. Ze probeerde natuurlijk om er nog een kamertje uit te krijgen, een trio met haar vriendin zelfs. Kristina had echter alles uit de kast gehaald en helaas zat er niks meer in voor haar en helemaal niet meer voor haar vriendin. 'Ich bin böse'. Ze vond dat ik haar wachten op mij niet beloonde. Tja, dat zal dan maar wel. Manipulaties, ik zie er doorheen.
Nadien zag ik haar gelukkig niet meer. En Kristina zag ik trouwens ook niet meer. Dit bezoek deed me zo terug denken aan die keer dat ik in Dolce Vita was en een super-sessie met Nederlandse Gloria had een kleine 3 jaar terug doch nu met betere wellness. Ik wellnesste en douchte nog een laatste maal, dronk een laatste cola onder visueel genot van de dames rondom mij en maakte er m'n gedachte van te vertrekken (altijd lastig). Ik zei de theke dat alles schitterend verlopen was en verliet de club met een glimlach na weeral een geslaagd club weekend.
Wat vond ik van YinYang:
* De zwoele warmte in de wellness ruimte viel me bij het vorige bezoek ook al op. Niet meteen storend maar koeler mag wel. Als het in de bar te warm mocht zijn ben je eraan voor de moeite als je hier verkoeling zoekt.
* Ik zou de vreselijke muziek in de kamer snel als storend ondervonden hebben als de service niet zo top was. Heb daar altijd geluk in gehad maar het moest eens niet zo zijn. Dit zou toch moeten kunnen afgezet worden.
* Hoewel ik steeds m'n hart vast hou aangaande hit&miss heb ik steeds geluk gehad met de DVP's die ik er kamerde.
* Eten was weer ok, personeel vriendelijk
* Ik klaag er niet over maar de lockers zijn écht wel klein uitgevallen.
* Hier keer ik zeker nog terug ergens in de zomer!