Oorspronkelijk geplaatst door
Sjeufke
Op 15 april met deze blonde stoot gekamerd. Een lekker lijf, stevige b-cup. En een met veel humor!
Het was fris op het terras. Claudia had een deken om, desondanks kroop ze dicht tegen mij aan, want ze had het koud. Mijn hand werd naar een van haar borsten gedirigeerd om die van enige warmte te voorzien. Ik dacht even dat die stevige B-cup nep was, maar de zoektocht na naar de streepjescode en bevestiging van haar kant, blijken de boobies 100% natuurlijk te zijn. Claudia heeft een paar tattoos die er wel opwindend uitzien.
Het knuffelgehalte was al meteen van goede klasse en dan is Sjeuf al snel verkocht. Voor de zekerheid gevraagd of ze ook tongzoende en wat ze in haar service pakket heeft! Anaal zit niet in haar pakket. TZ, FT en andere 'normale' handelingen, no problemos! Ze voegde de daad bij het woord en nam me vol op de mond. We lagen verstrengeld op het terras....wat een knuffeldier. Ik was dik overtuigd, tijd om te douchen.
Op de kamer knuffelen, TZ, knuffelen, TZ...... . Blasen was oke, ondanks dat de GOSP bleef steken op 0,7M. Daarentegen wrijft ze met olie de hele handel in. Haar handjes en mond deden afwisselend heel gevoelig werk. En dat maakte het weer heel apart en gevoelig. De kleine Sjeuf stond op spanning. Blasen, TZ, knuffelen.....ik kreeg er geen genoeg van. Ik had een uur met haar afgesproken. Ik vond het zo goed dat ik er nog een half uurtje aanplakte. Uiteindelijk met een FT geëindigd! En die was tot de laatste druppel.
Ik kreeg complimenten over mijn hygiëne! Voor mij vanzelfsprekend! Schijnbaar niet voor alle collega's.... .
Fazit
Dikke klik, prima service en veel lol op de kamer. HHG: absoluut!
p.s. Totaal niet in lijn met eerdere recensies. Het blijkt maar weer eens dat alle recensies 100% kloppen! Zo subjectief als het maar kan zijn. ;D