Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Last Online
    5 augustus 2022 @ 22:56
    Discussies
    12
    Thanks
    17

Daumen hoch Elly (Helena (Roemeense) ex-ACA/GT

Naam : Helena

Nationaliteit/Taal : Ro / D

Leeftijd : 28

Haarkleur/-lengte : donkerblond/blond halflang tot lang

Lengte dame : ±1,75 (vrij lang)

Postuur/Cupmaat : slank / a+ misschien een b

Tatoeages/Piercings : Geen

Service: pzc / nmc / tz / gfe

Voordelen: Stijlvolle, mooie vrouw

Nadelen: ietwat gereserveerd

Tijdsduur : 45min

Prijs : 75,-

Extra’s bij het bezoek: gesprek op niveau

Geen meisje, maar een dame. Liep er donderdag jl. ook en viel me toen al op. Blijft lang op een plek hangen en lacht zelden, maar is ook niet ongeïnteresseerd. Erg goed verzorgd en stijlvol. Komt intelligent over, echter viel door de mand toen ze me 43 schatte. Dat terwijl ik 36 ben. Valt mij op vanwege haar lengte en knappe gezicht. Toen ik haar een gevaarlijke dame noemde reageerde ze dat ze dat al vaker gehoord had. Borsten zijn niet groot en natuurlijk. RudiNL en ik sloegen haar gade vanaf de barkruk terwijl ze wat Fanta (...) tot zich nam. Ik erop af rond half elf en er kwam zowaar een lachje af.

Helena begint op de kamer rustig, om vervolgens ogenschijnlijk wel te genieten. Alles was toegestaan en dat verbaasde mij voor een vrouw van dit statuur en voorkomen. Ik werd zelfs wat gestuurd en dat wierp zowaar vruchten af. Ze werkt nog niet zo lang in GT heb ik het idee. Had wel wat van dat hinderlijke glijmiddel nodig, dat terwijl ze zelf al aardig op temperatuur was. Naderhand nog een sigaret gerookt, waarbij ze heerlijk relaxed is en de focus bij de klant legt. Een aanrader voor degene die niet wil worden verkracht. Let wel, het was mijn eerste keer met deze meid, dus ik laat het hier even bij.

Vanavond een topavond gehad in Gouden Tijd, natte tijd. Kwam pas om half acht binnen, maar erg druk vond ik het nou ook niet. Wel stikheet. Goeie gangmakende beren, kortom gezellig. Tot mijn plezier wat beren gesproken die ik al lang niet gezien had. Altijd prettig wat info te delen.

Tot kijk!

2. Onderstaande 5 leden hebben Polar77 bedankt voor deze bijdrage:

-007- (24 maart 2014),Badslippers (16 februari 2014),bergm550 ( 1 mei 2016),chefkok (17 februari 2014),hansdordt (16 februari 2014)

Last Online
    Vandaag @ 02:29
    Discussies
    7
    Thanks
    10

Standaard

ZE heeft me gezegd dat ze vroeger bij ACAPULCO heeft gewerkt. Een goeie prestatie, zeer vriendelijke vrouw, geen woede in bed maar GFE dienst, zeer mooie vrouw.

4. Onderstaande leden hebben HenryIII bedankt voor deze bijdrage:

-007- (24 maart 2014)

Last Online
    12 juni 2015 @ 02:46
    Discussies
    7
    Thanks
    33

Standaard

Afgelopen vrijdag toen ik deze in mijn ogen zeer mooie , charmante, stijlvolle dame zag had ik wel weer zin in haar gekregen (echter twee weken geleden ook al mee gekamerd, dat was maar gewoontjes).

Aan de bar is ze zoals hierboven Is beschreven met weunig glimlach te bewonderen. Eenmaal op haar afgestapt en ik haar in het roemeens heb begroet, kreeg ik toch wel een betoverende glimlach terug. Ach ik dacht , dan maar een optick fuck, en als het tegen zit houden we het op een half uurtje.

En ik haar maar de sleutel laten halen, ze kwam snel terug met de mededeling dat de wachttijd15 min was. Dus wij maar verder kletsen, langzaam maar zeker na wat aanrakingen van beide kanten en de betoverende glimlach van haar, maakte me stemming erg hitsig. Laat de sleutel maar snel snel komen dacht ik, straks raak ik nog oververhit...
    Ook zij heeft ondertussen te weten gegeven , veel zin te hebben. Alhoewel ik in beginsel daarover wat twijfels had, heeft ze vlam goed weten in stand te houden door veel lieve woorden en je volledig aandacht te geven.
    Na poosje, liep ze weer weg voor de sleutel , en ja hoor in no time kwam ze terug met een sleutel.

Top .... En wij samen naar de kamer toe. Eenmaal daar aangekomen, ik neergeploft op de bank, terwijl zij alles klaar zette. Hmmm ik dacht laten we er een honeymoon night maken, dus ik voorgesteld het licht wat te dimmen. Zo gezegd, zo gedaan plofte ik op de bank terug waarnaar ze op me kwam zitten. Gevolgd met een lichaamsverkenning en wat tongzoenen met veel passie.
    Wat was dat heerlijk,

Na een poosje haar opgetild en op het bed gelegd, en wow van dichtbij is deze dame nog mooier dan daarnet in de bar.
    Haar inning gekust, van haar tepels tot haar grotje , wat een heerlijk lichaam met de juiste proporties en wel een mooie ronde kont heeft deze dame , en alles natural.
    Bij haar werd ik dit keer geleid om haar te mastruberen, eerst wat lichte kreuntjes, wat langzamerhand heviger en heviger werd.Dat ze zei "you makes me horny, kan weleens kloppen wat ze zei in de bar)
    Na een.poosje werd ze zo nat en heel haar lichaam Begij te shaken, trillen wat weleens signaal gaf dat ze klaar kwam gepaard met veel gekreun, wat was dat geil zeg

Nu is het mijn beurt om te genieten dacht ik. Dus ik op mijn rug gaan liggen en haar laten kussen, pijpen (nat) en in no time was pielemans op oorlogsterkte om haar eens goed te pakken.
    Begonnen in missio waarbij het gekreun me aanspoorde om helemaal tekeer te gaan. Eventjes later haar in standje doggy genomen, wat een genot is dat toch, heerlijk kontje en ze deed erg gewillig mee. Een hele tijd hebben we ons in zweet gewerkt in doggy.

Na een tientallen minuten, haar met de handen laten afmaken , dat terwijl ze me tepels kuste en likte. Ondertussen kon ik weer eens met haar kutje spelen, daar waar weer wat lichte kreuntjes kwam en al snel hield ik het niet meer en spoot ik alles leeg.
    Ze bleef nog eventjes doorgaan, om er zeker van te zijn dat de pijp ook daadwerkelijk leeg is.

Pfffff, wat een geweldige ervaring heb ik met deze dametje gehad.
    Samen nog eventjes een sigaretje gerookt, daarna voldaan de kamer verlaten en de financiele afhandeling plaats laten vinden.

Kort samengevat heb ik een geweldige kamergang met deze roemeense dame gehad. Ze is voor mij een van de betere ervaringen van afgerlopen laat maanden geweest in GT een zeker een top drie van 2014 tot nu toe, ik vrees dat er meer kamergangen zullen volgen.

Bij mijn eerst volgende bezoek aan GT, maar haar service en geilheid op de.proef stellen ...

6. Onderstaande 5 leden hebben -007- bedankt voor deze bijdrage:

bergm550 ( 1 mei 2016),ButtinSky (24 maart 2014),HarrieJekkers (24 maart 2014),KanariePiet (24 maart 2014),mynasch (24 maart 2014)

Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Helena werkt nu in LR onder de naam Elly. Ik was zojuist op de kamer met haar. Dit was een uitstekende sessie. Ze is een nette vrouw.

8. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

faddist ( 4 mei 2016)

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten