Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 96
    Last Online
    Vandaag @ 19:37
    Discussies
    58
    Thanks
    2.764

Standaard

Deze zondag had ze haar eerste werkdag in LR.
    Geen idee of dat permanent is.

2. Onderstaande 2 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose (19 april 2016),Sjeufke (19 april 2016)

Last Online
    15 mei 2024 @ 01:58
    Discussies
    14
    Thanks
    1.002

Standaard

Heb haar vandaag weer in SS gezien,.... hoe zat dat ook weer met standvastige DVP's???

Last Online
    4 november 2018 @ 20:33
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350

Standaard

Ze was er afgelopen donderdag in ieder geval ook. Dus ik denk dat ze weer terug is op haar 'oude vertrouwde adresje'.

Last Online
    Gisteren @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Geen idee of dat permanent is.
    het enige dat permanent is, is haar haar!
    maar ze heeft dan ook een hele goede kapster
    En Garde

6. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Deantje ( 8 mei 2016),pret ( 7 mei 2016),waterrat ( 8 mei 2016)

Last Online
    2 januari 2025 @ 15:30
    Discussies
    12
    Thanks
    415

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    het enige dat permanent is, is haar haar!
    maar ze heeft dan ook een hele goede kapster
    Haar hoge serviceniveau blijft naar mijn ervaring ook permanent! Heb haar afgelopen zaterdag na ruim een half haar weer eens van en met haar mogen genieten en het was weer als vanouds met alles erop en eraan en erin Nergens vies van deze spetter!
    Ik meen wel dat ze enkele pondjes is aangekomen, maar ietsje meer rondingen staan haar fantastisch. Pret en sex met Emma is van dusdanig kaliber dat je daarna de gehele verdere dag met zo'n idiote grijns op je gezicht rondloopt...

8. Onderstaande leden hebben george101 bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose ( 1 juni 2016)

Last Online
    15 oktober 2024 @ 20:01
    Discussies
    7
    Thanks
    30

Standaard

Welke dagen is Emma in Sixsens aanwezig. Ik heb de pech net die dagen te gaan dat zij er niet is

10. Onderstaande leden hebben Frank-de bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose ( 1 juni 2016)

Last Online
    15 december 2024 @ 19:39
    Discussies
    6
    Thanks
    4.158

Standaard

Afgelopen maandag was Emma in elk geval aanwezig. Volgens mij is het een meid die zelf bepaalt wanneer ze werkt, en dat hoeft niet altijd op dezelfde dagen te zijn.
    Niet: Emma is idd wat aangekomen als je haar vergelijkt t.o.v. een jaar of wat geleden. Maar nog steeds niet dik te noemen, het staat haar prima. Leuke, gekke meid om mee te vertellen overigens ook.

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Vandaag is Emma ook aanwezig.
    En Garde

Last Online
    Discussies
    7
    Thanks
    30

Standaard

Eindelijk Emma weer ontmoet en tot volle tevredenheid gekamerd. Herhalingsgevaar bij haar is voor mij zeer groot omdat ik haar een intelligente gesprekspartner vind.

14. Onderstaande 5 leden hebben Frank-de bedankt voor deze bijdrage:

biged ( 5 juni 2016),Deantje ( 5 juni 2016),Eddy_V ( 5 juni 2016),Mr Bluenose ( 6 juni 2016),Sjeufke ( 5 juni 2016)

Last Online
    17 oktober 2019 @ 07:39
    Discussies
    3
    Thanks
    9

Standaard

Hallo mede - ijsberen.
    Ik ben terug van weggeweest (sedert 2010). Terug vrije "ijsbeer" na 6 jaren geleefd de hebben met een Latina (ginder uit de bananenboom geschoten) die ik naar het verre Europa had meegesleept.
    Veel tijd en ijsbeercentjes verknalt vnl. in GT Brüggen. Wil nu es op pad gaan naar SS. Ik zie nergens het tarief dat deze DVP (Emma) hanteert. Kan iemand me vertellen of dit "standard as usual is" ? (50 € per sessie van 30 min.) ?
    Dank bij voorbaat voor de (ontnuchterende of verheerlijkende) informatie.
    Laatst gewijzigd door creamontop; 6 juni 2016 om 11:46 Reden: tikfoutjes
    De kunst van een vrouw is, net het omgekeerde bedoelen van wat ze zegt.

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door creamontop Bekijk bericht
    Wil nu es op pad gaan naar SS. Ik zie nergens het tarief dat deze DVP (Emma) hanteert. Kan iemand me vertellen of dit "standard as usual is" ? (50 € per sessie van 30 min.) ?
    Dank bij voorbaat voor de (ontnuchterende of verheerlijkende) informatie.
    Je had zelf al goed geraden en dit tarief geldt voor alle dames in Sixsens (50/30 en 100/60).
    Met een zeer enkele uitzondering wil een GILF (de grootmoeder versie), met name enkele Poolse dikkerdjes, wel eens het oude 75/60 tarief hanteren maar ga er bij voorbaat maar niet van uit.
    En Garde

Last Online
    7 januari 2025 @ 21:11
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Ik had Emma beloofd een kamer, maar omdat ze zo druk op de zaterdag was het gewoon niet uit te werken timing verstandig. Toen ik zei ik wilde een kamer met Laura stemde ze een stap opzij en we geregeld tot sessie op mijn volgende bezoek in een paar dagen tijd. Ik bood aan haar hoe dan ook betalen voor de kamer, maar ze weigerde te zeggen dat ze het geld niet willen als ze het niet had verdiend. Als vonden dit een zeer stijlvol haar te zijn en ik zal goed maken op mijn beloofde volgende keer dat ik in de stad. Thanks Emma.

I had promised Emma a room but as she was so busy on the Saturday it just didn't work out timing wise. When I mentioned I wanted a room with Laura she agreed to step aside and we arranged to session on my next visit in a few days time. I offered to pay her for the room anyway but she declined saying that she did not want the money if she had not earned it. If found this to be very classy of her and I will make good on my promised next time I am in town. Thanks Emma.

18. Onderstaande leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke ( 6 juli 2016)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Ik had een kamer met Emma op mijn vorige bezoek gemist, dus ik graag goed te maken op mijn belofte op dit bezoek was. Dit was mijn tweede kamer met Emma met mijn eerste is ongeveer 7 maanden geleden. Emma is een beetje zoals Carmen, dat komt ze over als een doorgewinterde professional, maar ze heeft ook een zeer empathische kant aan haar. Uitstekende vaardigheden zoals eerder beschreven in de kamer en haar tieten zijn echt heel mooi. Een uitstekende sessie een bepaalde herhaling voor mij.

I had missed a room with Emma on my previous visit so I was keen to make good on my promise on this visit. This was my second room with Emma with my first one being about 7 months ago. Emma is a bit like Carmen in that she comes across as a seasoned professional but she also has a very empathetic side to her. Excellent skills as described previously in the room and her tits really are quite beautiful. An excellent session a certain repeat for me.

20. Onderstaande 4 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (16 juli 2016),Sjeufke (17 juli 2016),sofaking (16 juli 2016),waterrat (17 juli 2016)

Last Online
    Discussies
    7
    Thanks
    30

Standaard

Wie weet waar deze dame tegenwoordig werkzaam is?

Last Online
    26 november 2024 @ 06:36
    Discussies
    6
    Thanks
    156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frank-de Bekijk bericht
    Wie weet waar deze dame tegenwoordig werkzaam is?
    Zaterdag was ze in happy garden

Last Online
    22 november 2024 @ 13:16
    Discussies
    35
    Thanks
    746

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chauffie Bekijk bericht
    Zaterdag was ze in happy garden
    Heet Kimberly in PHG
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

24. Onderstaande 2 leden hebben De Shyman bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose (30 januari 2017),Sjeufke (31 januari 2017)

Last Online
    Vandaag @ 21:23
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard

al effe in AcaGold. pseudo Kimberley...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

26. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (10 februari 2017),Mr Bluenose (10 februari 2017)

Last Online
    Vandaag @ 21:23
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard

==> LR
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

28. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose ( 4 juni 2017)

Last Online
    9 maart 2019 @ 22:27
    Discussies
    69
    Thanks
    559

Standaard

15/06 ==> Sixsens

30. Onderstaande 2 leden hebben Champollion bedankt voor deze bijdrage:

Deantje (16 juni 2017),Mr Bluenose (16 juni 2017)

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Indeed
    de tendens dewelke ik beschreef in Sixsens live topic blijft nog even duren, veronderstel ik.
    Laatst gewijzigd door deket; 15 juni 2017 om 22:44

32. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

Deantje (16 juni 2017)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Spotted her this morning. Looking good - you can't really miss her with that hair! :-)

34. Onderstaande 2 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Deantje (16 juni 2017),Sjeufke (18 juni 2017)

Last Online
    29 november 2023 @ 21:48
    Discussies
    4
    Thanks
    121

Standaard

Ik heb een kamergang gehad met deze lieve schoonheid op Di 24 Juli. Ze stelde zich voor als Emma, en ze had dat moment paars-gekleurd haar. Haar aanwezigheid was me bij binnenkomst gelijk opgevallen door haar mooie uiterlijk, en de mooie lingerie die ze droeg !
    Ze is wel een jaagster, maar ik had gelijk een goed gevoel bij haar. Op de kamer echt heel lekker, overtuigend tongzoenen en echt heerlijk pijpen, lang, diepe halen, ze deed dit gehurkt toen ik stond, en maar blijven aankijken . Helemaal mijn ding. Ze heeft een heel mooi lichaam, waarvan je volledig kan genieten op de kamer, bijna GFE.
    Herhalingskans: Groot !

36. Onderstaande 2 leden hebben Boybensdorp bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose (16 augustus 2017),Sjeufke (16 augustus 2017)

Last Online
    30 oktober 2020 @ 12:07
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138

Standaard

Ik kan bovenstaande positieve reacties over deze Emma alleen bevestigen.
    Haar service niveau is hoog,zeer hoog zelfs en voor mezelf was het een zekerheid in de toekomst weer met Emma te kameren.Echter ging het tijdens mijn laatste sixsens bezoek totaal fout.Had reeds enkele kamergangen achter de rug,en zat in de bar weer wat op krachten te komen met een cola-tje.Emma was nog maar net gearriveerd,en stormde meteen naar me toe...Ze pushte me als het ware onmiddelijk te gaan kameren,toen ik duidelijk maakte dat ik even wat op krachten moest komen,zij ze doodleuk dat ik haar dan maar haar entree moest betalen want die moest en zou ze onmiddelijk terug verdienen.Dat beviel me niet echt,en ondanks haar superieure sex kwaliteiten en mijn eerdere positieve ervaringen met haar,was dit alles niet echt motiverend.Omdat ik niet direkt toehapte en alsnog verzocht een normaal gesprek te voeren,keerde ze me de rug toe en ging ze wat verderop op jacht.Enkele uren later kwam ik ze tegen in de maroc room,waar ze me begon te kritiseren dat het schandalig was dat ik met zoveel meiden naar de kamer was gegaan....Het was haar blijkbaar niet ontgaan,dat ik die dag nogal actief was) Kortom,sex is top,gedrag is flop! Een slechte verliezer,en of had ze die dag een rothumeur....Voor mij geen herhaling meer.

38. Onderstaande leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose (15 oktober 2017)

Last Online
    Vandaag @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Kinky EMMA (SixSens) - 'Finally, we share a room!'
    Bij deze recensie

DVP-Catalogus: Kinky Roemeentje - Wild lady

Bijzonderheden

Emma is een eerder streuse grote dame met zwarte wilde krullige haren tot aan de kin, donkerbruine ogen, lichtbruinige huid in haar mid-20's of toch zeker de 2de helft, schat ik zo. Ze heeft dat dominante kantje in en komt zelfverzekerd over. Ik heb al goede dingen gehoord en gelezen over haar service en nu ging het er eindelijk eens van komen dat ik met haar kon kameren. Borsten zijn B-size, ik kon er goed mee spelen maar na diktiet Sidney kon dit niet de voornaamste reden worden genoemd om deze dame te kiezen. Haar attitude was de reden, een positief gevoel over haar dominantiekunsten was de reden en dat was raak. Met Emma kan je goede gesprekken voeren, ze is een intelligente dame en de klik was echt goed.

Waar hij haar ontmoette en de presales

Ik heb haar voor het eerst ontmoet hier in SixSens en spotte ze al sinds 2014. Ze was er op mijn verjaardag in 2015 en zei toen al dat ik niet te verlegen moest zijn haar te benaderen toen ze me blikken zag werpen in haar richting. Ik werd echter door Carmen 2 ontvoerd. Later zag ik ze nog eens in Living Room waar ze me herkende en we elkaar kort spraken voor sluitingsuur. Nu is Emma weer in SixSens en ze merkte me terug op. Ik gaf haar wat snoepen en ze teasde me en verleidde me op kamer te gaan. Ik was nog in blijde verwachting op de komst van Laura. Laura verscheen maar niet en ik ging naar de sauna waar Emma in m'n hoofd bleef zitten. Het moest er maar eens van komen, jammer voor Laura dan. Ik ging naar beneden maar ze ging weg met een andere beer. Ondertussen kon ik genieten van de kameraden en de dames waarbij Crystal zich tot zwart engeltje had getransformeerd. Emma keerde na een half uur terug, Laura was nog steeds weg dus ik hakte de knoop door en ging naar Emma toe. Ze zat bij de DJ en was erg blij dat ik eindelijk naar haar toe stapte om naar boven te gaan. We praatten eerst wat, ik legde m'n wensen uit en we konden voor een kamer in de bovenverdieping gaan. Gelukkig, met die vreselijke muziek kon het wel eens moeilijker zijn geweest, daar beneden.

Kamer 5a

5a. Ik twijfel of dit dan toch niet de kamer was dat ik met Simona deelde 2 jaar terug, en niet 5b. Heeft regelbare verlichting en de muziek was al uit.

Sessie

Dit was een sessie zoals ik ze met Roxana (LR) en Janine (hier in SS een maand terug) beleefde. Ze wist inderdaad hoe ze kinky moest zijn, hoe ze moest plagen, tot het einde moest brengen en op mijn diepe verlangens kon inspelen. Meer nog, ze is als een natuurtalent hierin! Ik won met haar echt een lot en de sessie kon dan ook omschreven worden als een waar ik altijd van droomde en dat me naar de clubs, de dames als deze Emma doet terug verlangen. Dit is de reden waarom ik zo verslingerd ben aan de dames van plezier. Vervloekt dat ik niet meer centen te besteden heb en er uurtjes van kan maken. Alles deed ze goed, ook het neuken was meer dan top. Technisch is ze ook nog eens sterk en lekker strak. Ze kijkt me steeds geil recht in de ogen en ik ging helemaal op in het seksuele spel met haar. Het standje is met haar bovenop me en ik kwam met de grootste verrukking met kreunend klaar. We hebben nog gestreeld en gepraat. Emma: "Ja, eindelijk zijn we samen op een kamer kunnen komen, hoe vond je het?" Ik gaf aan dat ik het super vond. Geen spijt van en herhalingsgevaar is erg groot. Ik heb er een toppertje bij!
    Dank U Emma, echt waar, dit is een gedroomde mooie afsluiter van de anders best sombere maand September.

Afsluiten

We ruimden rustig af en we gingen naar de lockers waar ik haar de 50€ overhandigde voor 30 minuten plezier. Langer was ook niet nodig op dat moment, ik was op en vermoeid. Terug naar de bar, nu waar het feest nog doorging.

Aftersales

Geen, ik zag ze niet meteen terug.

Conclusie en score

Ik heb er echt een topper bij, de dame heeft met haar service in stijl een kroon op mijn clubdag gezet zoals Janine dat deed een maand terug. Herhalingsgevaar met Emma is dan ook groot. Ik kan haar zeker aanraden!

Score: 9,0 / 10
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 14 oktober 2017 om 17:18
    De zwarte wolf

40. Onderstaande 5 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero (15 oktober 2017),biged (18 oktober 2017),Kwakje (14 oktober 2017),Mr Bluenose (15 oktober 2017),Ryuhayabusa (15 oktober 2017)

Last Online
    Gisteren @ 14:39
    Discussies
    262
    Thanks
    24.653

Standaard Emma (Roemeense)

Emma (Roemeense)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang, maar zou iets langer dan dat kunnen zijn, de krulletjes werden boven op haar hoofd bij elkaar gebracht
    Lengte : 1.71 m Postuur : Normaal (maar neigt eerder dan slank dan naar stevig)
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken, Rimmen bij haar
    Extra info : Intelligente dame die een fantastische GFE verzorgt. Naar eigen zeggen al ruim 3 jaar aan het werk in SS, maar kon geen paspoortje van haar vinden

42. Onderstaande 5 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

george101 ( 2 november 2017),Mr Bluenose ( 1 november 2017),pret ( 1 november 2017),Sjeufke ( 2 november 2017),sofaking ( 1 november 2017)

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten