Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
Vorige week al een lekkere ervaring Jade gehad. Ik had al een afspraakje met een nieuwe beauty bij DS gemaakt die Anna heet. Op de dag dat ik Anna zou bezoeken keek ik op de advertorial en zag dat de knuffel:remybussi Jade weer aanwezig was.
Tja wilde gelijk weer knuffelen:remybussi met Jade en besloot zonder na te denken Jade maar direct erbij te reserveren voor een trio. Jade kwam in de woonkamer mij al begroeten en lekker even knuffelen.
Zoals vorige keer heb ik weer genoten van knuffel:remybussi Jade. Ga niet verder indetails over Jade die zijn hierboven al genoemd. Maar ze kan heerlijk knuffelen/zoenen/vrijen.
Kortom het herhalingsgevaar wordt alleen maar groter met Jade
Deze Bellajunk:p is nu ook Jadejunk:remybussi geworden
Jade tot gauw