onlangs gekamerd met een meisje die zich Adelina noemt. Nu ik kende wel een Adelinda die er werkt, maar dit is een heel ander meisje. Ze was me al een paar keer opgevallen en toen ik haar nog eens tegenkwam op de gang wist ik dat er een kamergang ging volgen.
Naar eigen zeggen nog maar een weekje hier werkzaam. Met haar zwart haar carré gesneden, haar zwoele onschuldige stem en bloedrode lippen zat ik ineens bij een dame uit een bond-film.
Na een kort gesprekje in de bios haar de sleutel laten halen.
Eens naakt en zonder hoge hakken aan was ze ongeveer 1.77m groot. Mooie B-cup en een perfect poesje.
Aangezien het de laatste sessie van de dag was me laten afwerken met een pijp -en trekbeurt, wat ze overigens heel goed deed.
Herhalingsgevaar groot
Onderstaande 7 leden hebben Gluglio Gligleesias bedankt voor deze bijdrage:
Vandaag was ze aanwezig. Ze blijft echter maar voor twee weken.
Ze zat op haar ééntje in een donker hoekje van de bar en haar froe froe trok me aan, maar vanop afstand waren haar gelaatstrekken moeilijk uit te maken. Nu was er op dat ogenblik eigenlijk niemand aanwezig die me optisch aansprak in de club, dus ben ik toch maar eens gaan kennis maken met dit froe froe meisje. (-sje ? Nu ja, ze is wel enkele cm. groter dan ikzelf)
Wow wat een plaatje. Schattig gezicht. Een glamour-magazine model style. Spreekt goed Engels en komt sympathiek over en dus mocht zij een sleutel gaan halen.
De service bleef beperkt tot enkele snelle kusjes, een erotische massage van penis en ballen met olie, pijpen en een 69. Ik had wel meer gewild, maar liet haar maar doen. Had die morgen eerder al een discussie gehad met een andere dame en besloot nu om gewoon te relaxen en te genieten.
Het pijpen was zeker wel genieten. Ze gebruikte vooral haar tong heel vernuftig, maar de grootste troef was de geile blik in dat erg mooie gelaat (naar mijn smaak toch) Ik doe heel graag 69, maar dit keer bleef ik het maar uitstellen omdat ik het zo'n heerlijk uitzicht vond.
Uiteindelijk toch overgegaan naar de 69 en daar liet ze haar poesje mee bewegen met mijn tong, zodat het toch de indruk gaf dat ze het aangenaam vond. Dat was heel lekker.
Herhalingsgevaar weet ik niet, omdat de service toch wat beperkt was... maar dat kan ook liggen aan mijzelf die geen zin had om veel initiatief te nemen.
Indien ze 2 of 3 cupmaatjes meer had dan zou ik nu waarschijnlijk blind zijn van het aanschouwen van zoveel schoonheid. Nu vond ik de verhouding buik/borst niet ideaal. Haar borstjes zijn wel mooi van vorm. Ik hou ook van grote tepelhoven, maar dan weer niet té groot, en die van haar waren juist goed.
Ze heeft een tatouage in de lies. Ze droeg originele kousen met een veter vanachter en net boven de kous vanachter op elke bil heeft ze een tatouage van een strikje. Alsof dat nog bij de kous hoort. Heel origineel.
Voor ze hier kwam in mei, werkte ze al in een Duitse club in de buurt van Keulen, maar dewelke juist heeft ze niet gezegd.
Voor wie wil relaxen met een lekkere, rustige erotische handmassage van het geslacht en een geile POV pijpbeurt is dit zeker een geschikte kandidaat.