Het laatste jaar stond Samya slechts sporadisch op de clubagenda ondanks wat verjaardagsfeesjes en sympathie voor de club sinds jaren enzo, doch het is somtijds niet anders. 2 bezoekjes de laatste 3,5 maand ongeveer, da´s geen gemiddelde om over naar huis te schrijven dus tik ´k maar lekker hier wat neder, témeer daar 1 des bezoekjes für Lau was dankzij de tombolahoed die omgewaaid was en warempel dit veulen selecteerde voor een bezoekje, dank aan club en forum voor de incentive...Nieuwe damesinfo kan ik u niet meededelen aangezien ik tijdens m´n eerste bezoekje slechts kamerde met 2 voorheen beschreven dames waarvan eentje onderhand "out of business" is en de andere ook al een andere club heeft opgezocht dus dat scheelt. Tijdens bezoekje nr2 had ´k welgeteld 0 kameropties dus dat lijkt me voorts logisch.
Ontvangst deugdelijk doch niks meer, ontbijt lekker met een vers omeletje met addendi, ook fruit naar believen. Avondeten ook variatierijk en ruim voorhanden. Natjes werden aangereikt door een ex-PHG/LR-dame die ook al enkele maanden richting "oude Doos" kan, dolletjes allemaal. Qua voorzieningen goed op orde, rookterras via draaideur bereikbaar wat ´k altijd wel geinig vind, rooktent vooraan ook possible als men van Roemeense scheldwoorden houdt . Na tienen wordt de bar voor rokers een festijntje, voor niet-rokers geen pretje doch alla, not my problem. Sauna warm, voorts nog geen jacuzzi geinstalleerd vooralsnog. Weinig bekende bezoekers, enkele Franstaligen om mee te keuvelen, 2 of 3 Duitse überstammies doch het gros des vroegere "harde kern" des bezoekers is al geruime tijd bijna consequent elsewhere..net als ik eigenlijk...
Line-up: 90% Roemeens lijkt me een plausibele schatting, Agnieszka is ook op vakantie sinds enkele dagen, enkele Duitse dames (komen slechts avonds) doch het gros van hen is binnen no time weer weg. Wat ietwat ergerlijk is bovendien is dat de voertaal overal Roemeens is, van de entree over de bardames, over de kok, over de dagmanager die Roemeens praat, over de poetsploeg en ga zo maar door. In een desolaat aandoende club s´namiddags beurt dat een mens weinig op doch alla...Enkele damestransfers uit het Frankfurtse wat weinig opbeurt. Linett uit Sixsens waarmee het prettig ontbijten was doch voorts waren de Daddelautomaten haar actieterrein leek het wel. Stunners waren niet bepaald op het appèl, enkele mooie meisjes dat wel doch geen headturners...Oksana, mooie Russische met een bedenkelijke kamerreputatie was eigenlijk het mooiste meisje bottom line. Marga het actiefst en leukst "animerende" meisje, doch gelukkig de sessieboot afgehouden want later werd me meedegedeeld dat PMC te anticiperen valt bij haar en dat TZ niet in haar repertoire zitten, na toll. Dat potentiele fiasco mezelve kennende had ik gelukkig ontweken. Relatief veel dames gaven tijdens babbels aan zich niet te kunnen vinden in het uurstarief, mal gucken hoe de clubleiding daarmee zal omgaan en hoe dat evolueert doch eigenlijk not really my problem aangezien ik niet zinnens ben vaak in Samya aanwezig te tekenen...Een Waalse bevriende beer vertrok zonder sessie te maken rondom 19 uur, ikzelve hield het tot 20u vol alvorens eveneens zonder sessie elsewhere naartoe te kachelen...
Zoals in m´n laatste bericht medio januari al aangegeven gaat het niet bepaald in de richting die ik prefereer als clubbezoeker en wordt het steeds minder attractief voor me daar...Bezoekerspubliek was ook relatief fraghaft eigenlijk doch alla...Samya lijkt zich meer en meer te ontwikkelen richting T-shirtdragende club met drankjesaansjouwenpreferentie en het gevolg laat zich raden...Bij vertrek nog een verraste vraag waarom ik zo vroeg en zonder te kameren ditmaal vertrok...dit kort uit de boeken gedaan waarom en responsloos werd me een prettige avond gewenst...Daarmee is eigenlijk alles gezegd, somtijds evolueert een club in een richting die niet m´n preferentie wegdraagt en zonder sporadische toppers dabei (wegens vertrek/absentie/civiel levenwechsel) loont het dan ook niet voor mij persoonlijk dan om ras terug te keren dus keurig het verjaardagsfeestje van vandaag gecancelled van een aimabele Duitse Kollege doch het hoe en waarom heeft u net gelezen...
"... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
and that has made all the difference."
r. frost