Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Betty (Bulgaarse)

Last Online
    7 januari 2025 @ 21:11
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard Betty (Bulgaarse)

Betty (Russische)
    Leeftijd : 21 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Lichtbruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 40 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Zoenen, Beffen
    Extra info :

Last Online
    7 januari 2025 @ 21:11
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Betty is een 21-jarige Rus die eerder heeft gewerkt bij Ying Yang. Ik ben niet zeker welke naam ze onder daar werkte, maar ik kon geen gegevens dat ruwweg overeen op de Ying Yang Forum, dus ik deze nieuwe thread begon te vinden. Ik ga praten om Betty in de lounge boven onze BBQ eten. Ze is een heel mooi meisje en heeft opvallend blauwe ogen. We konden niet een kamer te krijgen dus gingen we naar de bioscoop, hoewel ze deed de gordijnen voor wat privacy (we nog steeds in geslaagd om een paar kijkers wel trekken)! Een mooie constante service van Betty, niet veel in de kussen afdeling, maar een uitstekend gevarieerd blowjob en een heerlijke zoete (maar erg klein) poesje. Seks was energiek en hoewel het kussen was niet geweldig, ik zou zeker nog eens te herhalen in de toekomst.

Betty is a 21 year old Russian who has previously worked at Ying Yang. I am not sure what name she worked under there but I Could find no data that roughly corresponded on the Ying Yang Forum so I started this new thread. I go chatting to Betty in the Lounge over our BBQ food. She is a very pretty girl and has striking blue eyes. We couldn’t get a room so we went to the cinema although she did draw the curtains for some privacy (We still managed to attract a couple of viewers though)! A nice steady service from Betty, not much in the kissing department but an excellent varied blowjob and a lovely sweet (but very small) pussy. Sex was energetic and even though kissing was not great I would certainly repeat sometime in the future.

3. Onderstaande 3 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Kwakje (24 juni 2016),pret ( 3 juni 2016),yylover ( 3 juni 2016)

Last Online
    6 januari 2025 @ 14:35
    Discussies
    64
    Thanks
    5.132

Standaard

In de bar kwam Betty bij mij zitten en we kregen een aangenaam gesprek ik het Engels. Betty is Russische en vind je dus ook meestal afgezonderd in de club. Voor mij zowat de mooiste verschijning in de club.
    Tijdens het presalen ging Betty al even controleren of er toch wel leven in het zaakje gebracht kon worden en uiteraard reageerde Lucien met opgeheven hoofd.
    Na nog wat complimenten en kusjes heen en weer te werpen zijn we dan uiteindelijk op kamer belandt.

Betty is 21 en nog zo jong maar toch al 2 jaartjes in het circuit. Voorheen ook SS geprobeerd maar dat beviel haar niet, ook bij YingYang verbleven en dat was beter, maar H7 kon haar momenteel best bekoren.
    Eerst dit goddelijke lijfje eens verkend en nog wat verder geknuffeld. Mooie naturele tienerborstjes.
    Op de kamer eerst wat beginnen knuffelen en dat lekkere lijfje wat beter verkend. Lucien kreeg een blowjob maar die was maar gewoon dus heb ik haar maar even in 69 gedirigeerd. Dit smaakte best.
    Tijd om te neuken en begonnen met een cowgirl dansje, eerst stevig daarna traag en diep, Lekker zo, was een perfect fit. Dan overgeschakeld in missio en het bed zakte bijna door zijn poten, kon dus ook niet lang meer duren vooraleer ik een geschenkje heb achtergelaten.

Ik vermoede dat we reeds ruim over het half uur zaten dus ik had me al op een uur ingesteld.
    Bij het afrekenen kwam er nog een aangename verrassing. 40 minuutjes zei de theke en Betty rekende me het tarief van 60EUR aan.
    Spasiba met nodige kusjes volgden en ik markeerde deze dame op mijn lijstje voor een toekomstige herhaling.

5. Onderstaande leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose ( 6 juni 2016)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Betty
    Bij deze recensie

We gingen naar kamer 3: de Luipaard aca Panthera-room waar vele foto's van de dames op de Heaven7-website werden genomen. Een pantertje dat was ze, deze Bulgaarse met Russische roots. Perfect lichaam en perfecte borsten, gewoon zacht, zalig om mee te spelen, te kussen, te zuigen te strelen. Ze masseerde mij met haar borsten. De girl-next-door die hoofden doet omdraaien bracht me in trance met haar schoonheid, haar heldere ogen, haar gebruinde lichaam: ik brandde van verlangen, ik was vol passie en vervuld van een verlangen naar haar gewillige verschijning, ze bespeelde me, streelde me met haar nagels dat golven van extase en genot naar boven bracht en boven alles die plagende heldere ogen van Sexy Betty. Panthera girl teasing Vazkor in the Panthera room. Een sessie van pure klasse waarvan menigeen zou denken dat daar 300€/uur voor wordt uitgegeven. Een nadeel: het zoenen: nauwelijks, laat staan TZ. Dat is jammer. Maar haar spel was zo goed dat het mijn oorspronkelijke kamerwensen deed vergeten en dat doen maar weinigen haar na. Haar beeld vulde mijn geest voor langere tijd. De perfecte borsten, haar zandloperfiguur dat me doet kronkelen van verlangen bij het zien alleen. En zij die bovendien traag over me heen buigt, haar handen op me legde en haar borsten naar mijn gezicht brengt en me verplettert onder haar licht gewicht, haar zachte borsten op mijn gezicht heen en weer schuift. Likkend, teasend. De engeltjes zijn hier echte duiveltjes. Of pantertjes. De seks was zo goed, zo erg intens. Ik sloeg zacht op haar perfecte kont. Ze ging op en neer, wat draaien. Ik kwam erg snel klaar, ik was gewoon geobsedeerd door haar moves. Belly dancer. Ze bleef me nog doorplagen maar ik moest steenhard zijn. In het midden van de volgende actie was de kamertijd over en hield ik het daarbij. Pure zelf-foltering want ze bleef haar nagels over mijn lichaam laten glijden terwijl ze me strak aankeek. De panthera-girl weet wat verleiden is: een vent gek maken voor haar kunnen. We hadden nog een babbel op het laatst. Hierna afgerekend.

U ziet het, een sessie die me zeer heugde en een ongelooflijk goede afsluiter van mijn Heaven7 bezoek.

Score: ****

NB: in mijn nota heeft ze groen-bruine ogen, niet blauw. Navelpiercing.

Zij kent natuurlijk dit nummer, dat zei ze zelf al:

De zwarte wolf

7. Onderstaande 5 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

le_belge (11 juli 2016),Mr Bluenose ( 7 juli 2016),pau (30 juni 2016),Ryuhayabusa ( 4 juli 2016),Sjeufke (29 juni 2016)

Last Online
    6 januari 2025 @ 14:35
    Discussies
    64
    Thanks
    5.132

Standaard

Op herhaling bij Betty. Een maandje geleden was ik reeds bij haar geweest en hebben we een leuke tijd doorgebracht.
    Ook deze keer was het weer prettig gestoord en hadden we een aangename kamer.
    Details laat ik maar achterwege maar ze weet het steeds weer boeiend te houden.
    Blijft voorlopig mijn favorietje in H7.

9. Onderstaande 4 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

le_belge (11 juli 2016),Mr Bluenose (14 juli 2016),Smouse (11 juli 2016),VAZKOR (11 juli 2016)

Last Online
    Gisteren @ 14:14
    Discussies
    3
    Thanks
    1.793

Standaard

Geholpen door alle info die je hier kunt vinden/lezen was de keus niet moeilijk. Keuze viel op Betty, die ik al regelmatig had gespot en die ook heel vaak doelwit van complimenteuze mede gasten. Dus aangesproken en een leuk gesprekje gehad.
    Pre sales houdt ze kennelijk niet echt van of ze kijkt eerst de kat uit de boom. Dat zou ik best snappen want je wilt toch wel weten wie je tegenover je hebt. Verwacht dat dat minder wordt naarmate ze je beter kent. Uiteindelijk op kamer belandt en nadat ze zich had opgefrist kon het spel beginnen.
    Details daarover zal ik jullie besparen, temeer daar je dat toch wel weet. Betty is een heerlijke slanke jongedame met prachtige, echte originele borsten. Niet te groot, niet te klein. Past bij haar goede figuurtje. Haar vak verstaat ze en op kamer is ze niet alleen goed qua service maar ook een leuke lieve persoonlijkheid om bij te zijn. Uitstekende sessie gehad, was dik tevreden en haar met een dikke knuffel bedankt. Herhalingsgevaar zeker aanwezig.

11. Onderstaande 3 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

Kwakje (27 augustus 2016),Mr Bluenose (27 augustus 2016),pret (27 augustus 2016)

Last Online
    7 januari 2025 @ 21:55
    Discussies
    0
    Thanks
    11

Standaard

Betty is na een lange afwezigheid weer terug in H7.

13. Onderstaande leden hebben Spritzer bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (19 februari 2017)

Last Online
    Gisteren @ 18:55
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Ik heb afgelopen vrijdag ook een eerste keer met Betty geneukt.

Na een uurtje chillen in de vooravond, begon kleine Piet terug zin te krijgen, dus ik heb me opnieuw naar de bar begeven, en ik had geluk, want Russische Betty, vrijdag het nummertje 1 op mijn to do lijst, was vrij en zat alleen.

Betty is een mooie Russische meid, 22 lentes jong, voorzien van lang bruin haar, een leuk gezicht en intrigerende blauw-groen-grijze ogen. Ze is 1,65m groot, normaal gebouwd, heeft een mooie poep en een hele leuke B-cup. Ze was gekleed met een korte leren rok, en een geile doorkijkbloes.

Op mijn vraag verplaatsten Betty en ik ons samen naar een zeteltje waar ik een heel aangename en langgerekte presale heb gekregen. Dit kon niet anders dan tot een kamergang leiden, en zo geschiedde ook.

De kamergang was uitstekend. Zoenen gebeurde slechts met heel weinig tong, maar daarbuiten heb ik geen klagen gehad: een uitstekende pijpbeurt, 69 en lekker en gevarieerd neuken met een mooie meid met een strak poesje. Zalig en een 2de orgasme van de dag was dan ook geen enkel probleem!

We hebben de laatste 5 minuten van de kamergang nog gezellig nagepraat en geknuffeld en ik heb de kamer na exact 30 minuten heel tevreden verlaten.

Herhalingsgevaar? Als ze dan aanwezig is, is Betty een zekerheid bij een volgend bezoek aan Heaven7!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

15. Onderstaande 5 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

Klatergoud (22 februari 2017),Kwakje (20 februari 2017),Manureva (20 februari 2017),Mr Bluenose (21 februari 2017),Sjeufke (20 februari 2017)

Last Online
    Vandaag @ 16:26
    Discussies
    32
    Thanks
    4.129

Standaard

Gister ook mee geweest, aardig meisje maar idd kussen niet zo bijzonder, rest is zeker ok
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

Last Online
    Vandaag @ 16:21
    Discussies
    318
    Thanks
    18.664

Standaard

Deze dame is een Bulgaarse.

Regels voor berichten