Kort en beknopt aangaande m´n laatste Sixsensbezoekje:
Line-up: een 35-tal dames, de hoofdmoot Bulgaars/Roemeens, enkele latinas dabei..Redelijk wat goede tot zeer goede damesopties dabei...
Netheid etc: goed op orde
Wellness: prima
Bezoekers: relatief weinig doorheen de dag vond ´k..ietwat vreemd gezien het mooie weer doch alla...
Eten: degelijk over de ganse lijn
Enkele aimabele Duitse en Waals/Franse Bekannten, voorts vooral Nederlandstaligen viel me op, met 2 van hen ook wat gekeuveld
Damesopties: een 5-tal waarvan 4 voorheen al elders of daar geboekt...Carmen2 viel af, ietwat voorspelbaar halfuurtje PSE had ´k geen zin in die dag...Chrystal leek vermoeid en gaf aan op vakantsie te gaan binnenkort, ok dan...Dus gekamerd met de andere 3.
in alfabetische volgorde en met spatiebalkgedoe tussendoor ter leesbevordering:
Gia: Roemeens schoon kind, sleevetatt, voorheen oa DolceVita/Oceans en sla me dood waar nog: TZ: Fehlanzeige in het begin, nadien mondjesmaat doch niks om van achterovertevallen..PZC goed tot zeer goed..EL inklusiv. NMC: goed. 30min/50E
Lydia: Roemeense vollprofi waarmee het voorheen in VM al kameren geblazen was: TZ: goed..PZC: goed tot zeer goed..EL inklusiv. NMC: goed. 30min/50E
Melody: Bulgaarse dame waarmee het voorheen in HP al kameren geblazen was: TZ: buitencategorie..PZC: zeer goed..EL inklusiv. NMC: zeer goed. 90min/150E
Voor de rest me als een keurige burger gedragen en weinig tot geen dommigheden uitgehaald behoudens taalfouten in elke gepraktiseerde taal die dag, Übung fait the Mazter ofzo...nog wat oefenen..
Fazit: Qua dameskwaliteit derzeit een echelonnetje of 3 beter dan bij de buren in Roermond dunkt me stellig...
"... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
and that has made all the difference."
r. frost