Haar ook leren kennen. Ze ziet er geweldig uit! Ze vertelde me dat ze deels ook Indonesische is. Ik zei haar namelijk dat ze een beetje a-typische Roemeense looks heeft.
Ze biedt inderdaad GFE en PSE in één sessie aan en doet dat geweldig! Zo zijn er niet veel. De GFE is er niet eentje van de tijd proberen te rekken en de PSE is er niet eentje om je zo snel mogelijk klaar te laten komen. Perfect gewoon. De technische handelingen zijn ook bovengemiddeld. Verder is ze erg spontaan en voelde ik op geen enkel moment enige aarzeling bij haar om over te gaan tot andere posities, zowel bij het voorspel als bij de seks. Ik bedoel maar dat je als je sommige dames bovenop je wil trekken bijvoorbeeld je echt moet trekken en je van de dame uit tegenwringen voelt. Zij kon trouwens mijn gedachten precies lezen en deed vanzelf precies wat ik net wou aangeven. Of was dat toeval? Tongzoenen doet ze erg goed ook. Ze laat je ook begaan en breekt niet na enkele minuten beffen, bijvoorbeeld, weer af en weer enkele minuutjes wat anders te doen.
Uiteraard is niemand perfect en dien ik ook bij haar kanttekeningen te maken. Na mijn orgasme (na ongeveer 40 minuten) had ze toch duidelijk de bedoeling om het uur niet vol te maken. Daarna moest ik toch haar babbel snoeren om het uur op te vullen. Na 55 minuten kwam de vraag voor nog meer verlenging en ik liet de zaak naar haar toe blauw-blauw waarop ze weer tot actie overging zoals de eerste 40 minuten en ze erin slaagde om mijn lul direct weer stijf te krijgen. Het is toch wel een minpuntje als je enkele versnellingen lager schakelt als je denkt dat het is om het uur nog te vullen en als de kans ineens weer bestaat dat er nog wat tijd gaat bijkomen dat je dan terug in zesde versnelling schakelt. Ook zei ze nog dat we eigenlijk 1 uur en 10 minuten op kamer waren, maar voegde ze er direct aan toe, 1 uur betalen is goed. Meer zou ze ook niet krijgen, daar doe ik niet aan mee, aan die snel(er)lopende Roemeense klokken.
Dit is voor mij een domper op de zaak. Net als dames die bij de lockers om hun fooi vragen. Ik ben lief maar niet dom.
Was ze niet zo sluw op bepaalde momenten gaf ik ze 8,5/10 .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man